Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Hasirama

Oldalak: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 12
106
Archívum / Egyedi input hover-es megoldással
« Dátum: 2016. január 24. - 13:44:45 »
Hali!
Addig sikerült megoldani, hogy egy egyedi input mező legyen, viszont azt is meg szeretném csinálni, hogy ha rávisszük az egeret az input mezőre, és rákattintunk, más legyen a kép(képpel van megcsinálva, nem dxDraw)
Egyszer már sikerült, viszont akkor ezer meg ezer gond merült fel, mint pl.:
-Ha sikeresen kicseréltem az input mező képet, mikor rajta volt az egér, akkor volt, hogy írni nem tudtam bele
-Ha írni tudtam bele, volt hogy nem érzékelte hogy rávittem az egeret
-Valamint ha máshova kattintottam, akkor megcserélte a sorrendet, és akkor már teljesen össze kuszálódott.
Az már megvan, hogy ami legutoljára lett létrehozva kép, azt rakja legfelülre, arra lehet kattintani, azt érzékeli. Egy félig \"alatta\" lévő képre kattintunk, az kerül felülre, a másik meg alá.
Úgy is próbáltam már, hogy lekértem a kurzor pozícióját, és ha a gomb helyén van, akkor cserélje ki a képet, de arra meg nem reagált. Azt így próbáltam:
 
local x, y = getCursorPosition()
if (x >= 554) and (y >= 345) and (x <= 554+193) and (y <= 345+35) then
input[\"loginUserInputRa\"] = dxDrawImage(554,345,193,35, \"img/input_ra.png\", 0, 0, 0, tocolor(255, 255, 255, 255), false, login)
else

 
Esetleg valami ötlet, hogy hogyan lehetne megoldani ezt a problémát? Nagyon hálás lennék, elég rég küszködök már vele.

107
Archívum / Label-be annyi csillag, ahány karakter editbe
« Dátum: 2016. január 02. - 20:10:25 »
Köszi szépen!

108
Archívum / Label-be annyi csillag, ahány karakter editbe
« Dátum: 2016. január 02. - 18:57:55 »
Hali!
Csináltam egy egyedi input mezőt a label-es dologgal. Viszont ugye jelszónál hiába van az edit beállítva, hogy csillagozza, a label-be a konkrét karakterek jelennek meg. Úgy gondoltam kiküszöbölni ezt a problémát, hogy megszámolni, hogy hány karakter van az editbe, és label-be annyi csillagot kiírni. Ehhez kellene segítség, vagy ha esetleg van jobb megoldás, az is jöhet!

109
Archívum / onClientMouseEnter hiba
« Dátum: 2015. december 29. - 22:41:09 »
Hát ezt elég durván elnéztemxD
Mindent néztem, csak ezt nem.
Köszönöm szépen a gyors választ! :thumbsup:

110
Archívum / onClientMouseEnter hiba
« Dátum: 2015. december 29. - 17:29:08 »
Login panelben a gombot megcsináltam onClientMouseEnter függvénnyel ugye a dolgokat, viszont valami hibádzik. Rendesen ott van a kép, viszont amikor ráviszem az egeret, eltűnik, és egy fehér kocka lesz a helyén. Nem igazán tudom, mi lehet a gond.
 

log_log_b = guiCreateStaticImage(X + 140,Y + 507,190,68,\"img/log_log_b.png\",false)
addEventHandler( \"onClientMouseEnter\", root,function()
if source== log_log_b then
     guiStaticImageLoadImage(log_log_b, \"log_log_b.png\" )
end
end)

 
Kép megvan, formátum megvan, meta file-ba jól bele van írva, egyebet nem tudok.

111
Archívum / MySQL hiba importáláskor
« Dátum: 2015. december 27. - 13:51:15 »
Hali!
Először is, tudom, hogy semennyit sem értek az SQL-hez, MTA-ba is csak pár hónapja kezdtem el tanulgatni.
Mivel nem értek MySQL-hez, letöltöttem egy táblát. Amikor importálni akarom, akkor kidob egy ilyen hibaüzenetet.
\"N_vtelen-1_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
Mi lehet a gond? Magát a hibaüzenetet értem, csak azt nem, hogy mit takar.

112
Archívum / Script
« Dátum: 2015. augusztus 19. - 15:46:51 »
Nem vagyok túl jó MTA-ban, de az a \"90\" a zárójelen kívül kell oda?

113
Segítségkérés / Segítenétek a Dinamikus Házrendszer beállításában?
« Dátum: 2015. augusztus 06. - 18:52:04 »
Nem igazán láttam még ezt a scriptet, de így hírtelen talán itt kell átállítani:
 
if(Player[playerid][Houseid] != 999) return SCM(playerid,COLOR_RED,\"EROR: \"COL_WHITE\"You already have house\");

 

Player[playerid][Houseid]

 
Ezt beállítja első csatlakozásnál 999-re. Ha veszel egy házat, akkor generál gondolom egy ID-t ez helyett. A föntebb leírt sorban pedig ha már nem 999, akkor nem enged vásárolni. Ha minden házhoz generál egy file-t, akkor nem kell sokat alakítani rajta.
Most ennél többet nem tudok segíteni, mert nincs meg hozzá a megfelelő eszközöm. De ezen már talán el tudsz indulni.

114
Archívum / Élet csík változásnál eltolódik
« Dátum: 2015. július 21. - 23:03:53 »
Hali mindenkinek!
Egy olyan gondom lenne, hogy van egy egyedi hudom, azon van egy élet csík(képpel oldottam meg, mert úgy jótt ki jól a design). Megnéztem ugye az leghosszabb verziónak(100 élet) a méretét, és a setGuiSize függvénnyel és egy kicsi matekkal megcsináltam, hogy visszaadja a jelenlegi életet. Ezzel csak annyi a gond, hogy ahogy csökken, úgy tolódik el a kép, és a végén az X tengelyen már eléggé feltűnően nem a helyén van. Ezt hogy lehet megoldani?
Válaszokat előre is köszönöm!

115
Szkript kérések / Törött kocsi mentése/betöltése
« Dátum: 2015. március 01. - 07:20:25 »
Talán erre gondolsz?
 
GetVehicleDamageStatus(vehicleid,panels,doors,lights,tires);

 
[mod]Pawn code javítva[/mod]

116
Archívum / Server és Client oldali
« Dátum: 2015. február 28. - 08:20:46 »
Üdv mindenkinek!
Egy olyan kérésem lenne, hogy egyszerűen ezen nem tudok továbbjutni. Jelenleg egy regisztrációs rendszeren dolgozom. Már kész, csak éppen annyi hiányzik belőle, hogy bármi funkciója legyen. MySQL-be szeretném menteni, de nem tudom megérteni, hogy függ össze a két file. Ha ezt nekem valaki elmagyarázná, nagyon hálás lennék.
Válaszokat előre is köszönöm!

117
Archívum / Kép igazítása monitorhoz
« Dátum: 2014. december 13. - 16:05:23 »
Üdv mindenkinek!
Olyan problémába ütköztem, hogy elkezdtem egy regisztrációs rendszert egyedi képekkel, mindent jól méreteztem, és miután átraktam a laptopra, és ott akartam kipróbálni, az egész el lett tolva, kilóg a képernyőből.
Elvileg úgy csináltam, hogy kérdezze le a monitor méretét, vagy mit, a játék felbontása is rendben van, mégis ezt csinálja.
Mi lehet a megoldás?
Válaszotokat előre is köszönöm!

118
RP/RPG kérések / Rendőr mellén!
« Dátum: 2014. december 07. - 12:41:08 »
SetPlayerAttachedObject( playerid, 3, 373, 1, 0.3 ,-0.0 ,-0.1, 70.0, 25.0, 35.0 );

 
Ezzel próbáld ki.
[gmod]Kitettem a code taget.[/gmod]

119
Leírások/Útmutatók / Egyedi textúrák hozzáadása a GTA-hoz
« Dátum: 2014. november 22. - 17:51:15 »
Egyet már kaptam, és köszönöm szépen, én is remélem:D

120
Leírások/Útmutatók / Egyedi textúrák hozzáadása a GTA-hoz
« Dátum: 2014. november 22. - 17:14:16 »
Üdv mindenkinek!
Ebben a leírásban elmagyarázom, hogy miként tudtok egyedi képet hozzáadni a GTA-hoz.
Leszögezném, ezt csak az az ember látja, akinek megvan a file!

Valamint a kép nem minden esetben jó felbontású, trükközni kell vele kicsit.

Na akkor kezdjünk bele.
Amire szükségünk van:
       - TXD Workshop
       - Valamilyen képszerkesztő(pl. Photoshop)
       - PAWNO
Első lépés:
Eldöntöd, hogy mi legyen, és elkészíted. Én most egy bejelentkező oldalsávot fogok berakni, ha lehet így hívni.
A kép PNG kiterjesztésű legyen! Nem tudom, hogy máshogy működik-e, de így biztos jó lesz.
\"130371554N_vtelen-1_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
Második lépés:
Megnyitjuk a TXD Workshop-ot, rámegyünk az Open TXD gombra
\"tut1_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
majd megkeressük a GTA főkönyvtárában a következőt: GTA San Andreas/models/txd
Ha ez megvan, a mappán belül megnyitjuk az egyik .txd filet. Én most a loadsc9 nevű filet fogom.
Harmadik lépés:
Létrehozunk egy új képet, ehhez a következőt kell tenni. Rámegyünk bal fölül az Image fülre, ott New, majd 32 BPP
\"tut2_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
Ha ezzel megvagyunk, a következő képet kell hogy lássunk:
\"tut3_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
Ezek után jobb felül a következőre kell rámenni: Properties
\"tut4_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
Ezek után a képen láthatóak szerint töltsük ki a mezőket. Az elnevezés(kep), bármi lehet, amit beállítasz. Az alatta lévő(kepa) pedig ugyan az ami a neve, csak egy betűt mögé raksz. Ebben az esetben \"a\".
\"tut5_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
Negyedik lépés:
Beimportáljuk az általunk elkészített képet. Csak annyi a dolgod, hogy felül, középen az Import fülre rámész, majd beimportálod a képet.
\"tut6_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
Ha ezzel megvagy, a jobb oldalt megjelent kép alatt kiválasztjuk a Mixed view fület, és ha ott rendben találjuk a képet, akkor felül, középen lévő Save TXD füllel elmenthetjük.
\"tut7_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
Ötödik lépés:
Ezt csak olyan felületesebben mondom el. PAWNO-ban mintha egy rendes képet kellene megjeleníteni, ugyan az az eljárás, csak a megadott nevet használjuk
Az én képemhez használt kódot másolom ide:
 
new Text:log_oldalsav;
log_oldalsav = TextDrawCreate(50.000000, 0.000000, \"loadsc9:kep\");
TextDrawLetterSize(log_oldalsav, 0.000000, 0.000000);
TextDrawTextSize(log_oldalsav, 430.0, 480.0);
TextDrawAlignment(log_oldalsav, 1);
TextDrawColor(log_oldalsav, -1);
TextDrawSetShadow(log_oldalsav, 0);
TextDrawSetOutline(log_oldalsav, 0);
TextDrawFont(log_oldalsav, 4);
TextDrawShowForPlayer(playerid, log_oldalsav);

 
És ha egy kicsit foglalkoztok vele, valami ilyesmiket is ki lehet hozni belőle:
\"tovabbfejlesztett_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
Remélem tudtam segíteni!

Oldalak: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 12
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal