Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - SnooP

Oldalak: 1 ... 68 69 [70] 71 72 ... 101
1036
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / LittleTown RPG ~ since 2007
« Dátum: 2013. május 29. - 19:42:57 »
Hm, kíváncsian várom a szervert és a fícsöröket, itt kezdtem akkor is jó szerver volt remélem most is az lesz. Sok sikert :)

1037
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Bandák Stb.. :)
« Dátum: 2013. május 29. - 19:30:45 »
Nem baj, hogy szinte két hónapja írtak bele utoljára smiley mester?  ::| Az új Aldo megtalálva.

1038
SA-MP: Szerverfejlesztés / In Game Map Editor With Extras
« Dátum: 2013. május 29. - 18:20:09 »
Köszönöm igyekszem ;)

1039
SA-MP: Szerverfejlesztés / In Game Map Editor With Extras
« Dátum: 2013. május 28. - 13:41:29 »
Kösz, és igen én csináltam ;)

1040
Kérdések, Segítség / Gép hiba
« Dátum: 2013. május 27. - 19:37:15 »
Van egy régi ám 100%-os megoldás anno a barátaimmal mi is ezt csináltuk ha valakinek közülünk megment a gépe: Kérd el egy barátod gépét (lehetõleg hétvégén mert hosszú procedúra) és cserélgesd benne az elemeket, remélem érted: kiszeded az alaplapod belerakod a haveredét, ha nem megy akkor se akkor meg jön a vinyó és így szépen tovább. Mi így folyton kiderítettük, hogy hol van a gond aztán vagy könyvekbõl próbáltuk megoldani (párszor be is jött :D) vagy az adott elemmel irány egy haver rokonja aki gépszerelõ volt, aztán megmutatta nekünk hogy pofozzuk helyre legközelebb. Ha nem jön be a szerelõ se, nincs mese az adott elemet ki kell cseréld.
Jó szórakozást.  ;)

1041
Beszélgetés / Kép rólatok
« Dátum: 2013. május 26. - 17:55:24 »
Erõltetett poénok mindenek felett.  ;D


Amúgy a hátsó szöszi, vagy az a \'Melitta\' jöhetne : DD

1042
Beszélgetés / Cikis helyzetek
« Dátum: 2013. május 26. - 15:45:44 »
Idézetet írta: norbi39 date=1369450005\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"20492\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
És ez után mi történt? :D
 
Gondolom másnap kicsit nehezen ment be a suliba és piros gumibot nyomok virítottak a kezén és a derekán.  :D

1043
Segítségkérés / pawno
« Dátum: 2013. május 26. - 13:12:28 »
Am töltsd le a 0.3x-es klienst és ott tartalmazza a pawno-t.
Ha meg nem Notepad++ és abban is ugyan úgy lehet, csak épp a színezés más. ;)
Kliens
Notepad

1044
Segítségkérés / Melyik fájlkezelõ rendszer a legjobb?
« Dátum: 2013. május 26. - 12:53:23 »
mySQL, mySQL lite
És én figyelmedbe ajánlom, ha hasonló egyszerüségüt szeretnél, mint a Dini akkor a dFile-t (Drake fórumozótól), ami gyorsabb asszem mint a Dini és a Y_INI is.
Link:http://sampforum.hu/index.php?topic=9579.0

1045
Segítségkérés / Kézifék
« Dátum: 2013. május 26. - 11:10:42 »
while(HOLDING( KEY_DOWN )) SendClientMessage(playerid, -1, \"Te most folyamatosan a kéziféket nyomod elméletileg\");

1046
SA-MP: Szerverfejlesztés / In Game Map Editor With Extras
« Dátum: 2013. május 26. - 11:01:12 »
Kösz JBauer és Cannon.
Amúgy igyekezek jelenleg is, egy 3DTV rendszeren dolgozok, ergo felveszel valamit, eltárolja neked .rec adatba, és NPC-vel pedig IG lejátszatod. Aztán majd mikor elindul a \"felvétel\" akkor ment, majd szöveget és lehet lesz majd váltogatni a különbözõ csatornák között és hasonlók. Eddig meg van kb 20 perc alatt a felvétel és a visszajátszás, most finomítgatok rajta. Remélem ez is jól fog sikerülni :\'D
E: Vagy eszembe jutott még pont most a filmeken filózva egy Mozi rendszer. De az több hetes munka lenne és ilyen képkockákat kellene átkonvertálni SA:MP-be és hasonlók.  :cry3:

1047
SA-MP: Szerverfejlesztés / In Game Map Editor With Extras
« Dátum: 2013. május 26. - 10:08:57 »
Köszönöm mindkettõtöknek.
 
Idézetet írta: ZyZu date=1369510745\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"37792\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Gyönyörû, csalódtam benned.. nem hittem, hogy ilyen felsõ fokú szkripteket is tudsz írni .. le a kalappal!  ;)
 
Sok meglepetést tartogatok még :D És ezer kösz ;)

1048
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:PWN AMX-re fordítás
« Dátum: 2013. május 25. - 20:37:32 »
Légyszíves másold be a kódot amiben szerepel ez a sor és az egészet.
Valamint az mtamap-ban lévõ CreateObjecteket is és így tudnék segíteni.  ;)

1049
SA-MP: Szerverfejlesztés / In Game Map Editor With Extras
« Dátum: 2013. május 25. - 20:33:19 »
Köszönöm mindkettõtöknek, és amúgy igen ez az elsõ, sok volt már az AFK System : DD

1050
mSelection
 
Bevezetõ és frissítései
Haszna
Ezzel hozhatjuk létre az új 0.3x-ben lévõ új modelnézõt (bõvebben itt olvashatsz róla). Ez azért hasznosabb, mint a SA:MP Wikin lévõ függvény, mert míg azt, hogy egy Skin nézõt el akarnánk készíteni egymás után be kéne írnunk a skin ID-ket és a minden skinidhez függvényt,ami elég sok sor lenne, ellentétben ezzel az includeal ami a fájlból simán kiolvassa a modelidt, a poziciókat és az egészet el lehet rendezni pár sorból. Ennek a készítõje D0erfler, aki egy Béta Teszter.
Frissítések
- 1.1 R3
 

-Javítva OnPlayerClick(Player)TextDraw mûködése (leblokkolása)


-Javítva a kiválasztó menü azonnali bezáródása, amikor a korábbi verziókban használva volt  OnDialogResponse-nál.

- 1.1 R2
-Javítva a bug az ESC lenyomásával.
- 1.1
- Javítva a bug az ESC lenyomásával.

-Hozzáadva egy Dynamic Player menü (lásd mint a streamer pluginnál


-Hozzáadva a \'Cancel\' gomb a menükhöz

- 1.0 R3
-Javítva a ShowModelSelectionMenu bugja az OnPlayerModelSelectionben
- 1.0 R2
-Lehetõségünk van ShowModelSelectionMenu-t használni az OnPlayerModelSelectionben
Függvényei és eljárásai
Az összes listája
 

// Mindkettõre érvényes (a static (- statikus) és a player( - játékos) listára is)
HideModelSelectionMenu(playerid)
//Statikus lista
LoadModelSelectionMenu(f_name[])
ShowModelSelectionMenu(playerid, ListID, header_text[], dialogBGcolor = 0x4A5A6BBB, previewBGcolor = 0x88888899 , tdSelectionColor = 0xFFFF00AA)
forward OnPlayerModelSelection(playerid, response, listid, modelid);
//Dinamikus játékos lista
ShowModelSelectionMenuEx(playerid, items_array[], item_amount, header_text[], extraid, Float:Xrot = 0.0, Float:Yrot = 0.0, Float:Zrot = 0.0, Float:mZoom = 1.0, dialogBGcolor = 0x4A5A6BBB, previewBGcolor = 0x88888899 , tdSelectionColor = 0xFFFF00AA)
forward OnPlayerModelSelectionEx(playerid, response, extraid, modelid);

 
A fájlunk kinézete
Mindenek elõtt, ahhoz  hogy kiolvassa az id-kat a fájlból a következõ minta szerint kell legyenek a paraméterek:
modelID (- KÖTELEZÕ !!! ) X rotáció (magyarúl kb forgásszöget jelent)  Y rotáció, Z rotáció, Zoom. ( A modelID-n kivül a többi NEM KÖTELEZÕ, OPCIONÁLIS !!!)

 
Megjegyzésem még hozzá: Ahhoz, hogy te mondjuk autókat rakj be a listába a játékba, a scriptfiles mappádban létre kell hozz egy .txt tömböt és oda beírni a példa szerint a paramétereket és úgy ki lesz olvasva a fájlból az adat és benne fog szerepelni a listába.
Infernus listába rakása - A fájlban hogy kell szerepeljen
 
411
411 180.0
411 0.0 180.0
411 0.0 0.0 180.0
411 0.0 0.0 0.0 1.0

 
Az összes megoldás jó, és a listában meg fognak jelenni különbözõ rotációval (magyarán el lesznek forgatva a meghatározott irányba, ha megadtuk a paramétereit)
 

460 16.0 0.0 -55.0
476 16.0 0.0 -55.0
511 16.0 0.0 -55.0
512 16.0 0.0 -55.0
513 16.0 0.0 -55.0
519 16.0 0.0 -55.0
520 16.0 0.0 -55.0
553 16.0 0.0 -55.0
577 16.0 0.0 -55.0
592 16.0 0.0 -55.0
593 16.0 0.0 -55.0

 
Ha egy XYZ rotáció vagy a Zoom több sorban ugyan az, akkor ezeknek a paramétereknek az értékeik csak egyszer lesznek elmentve memóriatakarékosság érdekébõl. ( Ergó ha 100 autónak ugyan az a rotációja csak egy rotáció lesz elmentve és a többihez pedig hozzáadja majd.)
Függvények
 
LoadModelSelectionMenu(f_name[])

 
Beolvassuk a fájlból a menühöz való tartalmakat. A visszatérése az listid (-listának az azonosítója) lesz.
Paraméterek
f_name - A fájlnak a neve amiben tároljuk a menühöz kellõ modelidkat
returns - A listának az ID-ja


HideModelSelectionMenu(playerid)

 
Eltüntetjük az adott játékosnak a kiválasztós menüjét
playerid - Annak a játékosnak az azonosítója akinek eltüntetjük a menüt.
returns - Nem tér vissza semmivel


ShowModelSelectionMenu(playerid, ListID, header_text[], dialogBGcolor = 0x4A5A6BBB, previewBGcolor = 0x88888899 , tdSelectionColor = 0xFFFF00AA)

 
Ezzel mutatjuk meg a játékosnak a menüt ( ez volt a fentebb / a frissítésekben emlegetett Dinamikus Játékos Lista)
playerid: Játékos Azonosítója
ListID: A listának / menünek ID-ja (azonosítója)
header_test[]: A menünek a fejléce vagy címe
dialogBGcolor(opcionális): Az 1* szerint saját magunk színezhetjük a hátterét
previewBGcolor(opcionális):A 2*-al elõnézhetjük (preview) milyen szinû lesz a választott tárgy háttere
tdSelectionColor(opcionális): A 3*-al beszínezhetjük a választott tárgy hátterét
returns: 1 - Ha sikeres 0 - Ha sikertelen
\"colorPreview.png\"


ShowModelSelectionMenuEx(playerid, items_array[], item_amount, header_text[], extraid, Float:Xrot = 0.0, Float:Yrot = 0.0, Float:Zrot = 0.0, Float:mZoom = 1.0, dialogBGcolor = 0x4A5A6BBB, previewBGcolor = 0x88888899 , tdSelectionColor = 0xFFFF00AA)

 
playerid: Játékos Azonosítója
items_array[]: A tárgyak tömbjének mérete amelyek szerepelnek a listában
item_amount: A tárgyak mennyisége az items_array[]-ben (Példáúl: item_amount = 3 akkor az items_array[0-2]  lesz (mivel amount egyenlõ 3-al és a számlálást 0-tól kezdjük, így 0-tól kettõig fog tartani))á
header_test[]: A menünek a fejléce vagy címe
extraid: Az ID-ja annak a tárgynak amely átadja az ID-jának értékét az OnPlayerModelSelectionEx-nek a kiválasztás után.
Xrot: X rotáció a listában szereplõ modelnek (lásd a felsõ képen a 2* vagy a 3*)
Yrot: Y rotáció a listában szereplõ modelnek (lásd a felsõ képen a 2* vagy a 3*)
Zrot: Z rotáció a listában szereplõ modelnek (lásd a felsõ képen a 2* vagy a 3*)
mZoom: Nagyítás a listában szereplõ objectre.
dialogBGcolor(opcionális): Az 1* szerint saját magunk színezhetjük a hátterét
previewBGcolor(opcionális):A 2*-al elõnézhetjük (preview) milyen szinû lesz a választott tárgy háttere
tdSelectionColor(opcionális): A 3*-al beszínezhetjük a választott tárgy hátterét
returns: 1 - Ha sikeres, 0 - Ha sikertelen


Eljárások
 
OnPlayerModelSelection(playerid, response, listid, modelid)

 
Akkor hívódik meg amikor a játékos kiválaszt egy modelt vagy kilép a listából
playerid - A játékos ID-je
response- 1 - Ha a játokos  kiválasztotta a modelt 0 - Ha kilépett
listid - A listának az ID-ja
modelid- A kiválasztott model id-ja.


OnPlayerModelSelectionEx(playerid, response, extraid, modelid)

 
Akkor hívódik meg, ha a játékos kiválaszt egy modelt vagy kilép a listából
playerid - A játékos ID-je
response- 1 - Ha a játokos  kiválasztotta a modelt 0 - Ha kilépett
extraid - Az extraid  ShowModelSelectionMenuEx-ben használunk
modelid- A kiválasztott model id-ja


Példascriptek
A fentebb leírt scriptfiles mappánkba rakjuk be a planes.txt-t vagy a skins.txt-t
1. Példa - Statikus lista
 

public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
    if(strcmp(cmdtext, \"/plane\", true) == 0)
    {
        ShowModelSelectionMenu(playerid, planelist, \"->Planes<-\");
        return 1;
    }
    if(strcmp(cmdtext, \"/changeskin\", true) == 0)
    {
        ShowModelSelectionMenu(playerid, skinlist, \"Select Skin\");
        return 1;
    }
    return 0;
}
public OnPlayerModelSelection(playerid, response, listid, modelid)
{
    if(listid == planelist)
    {
        if(response)
        {
            SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Plane Spawned\");
            new Float:pos[3]; GetPlayerPos(playerid, pos[0], pos[1], pos[2]);
            CreateVehicle(modelid, pos[0] + 2.5, pos[1], pos[2] + 2.5, 0.0, random(128), random(128), -1);
        }
        else SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Canceled plane selection\");
        return 1;
    }
    if(listid == skinlist)
    {
        if(response)
        {
            SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Skin Changed\");
            SetPlayerSkin(playerid, modelid);
        }
        else SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Canceled skin selection\");
        return 1;
    }
    return 1;
}

 
2. Példa - Dinamikus Játékos Lista
 

#include <a_samp>
#include <mSelection>
#define CUSTOM_TRAILER_MENU 1
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
    if(strcmp(cmdtext, \"/selectVehicleTrailer\", true) == 0)
    {
        new cars[15];
        cars[0] = 435;
        cars[1] = 450;
        cars[2] = 569;
        cars[3] = 570;
        cars[4] = 584;
        cars[5] = 590;
        cars[6] = 591;
        cars[7] = 606;
        cars[8] = 607;
        cars[9] = 608;
        cars[10] = 610;
        cars[11] = 611;
        ShowModelSelectionMenuEx(playerid, cars, 12, \"Select trailer\", CUSTOM_TRAILER_MENU, 16.0, 0.0, -55.0);
        return 1;
    }
    return 0;
}
public OnPlayerModelSelectionEx(playerid, response, extraid, modelid)
{
    if(extraid == CUSTOM_TRAILER_MENU)
    {
        if(response)
        {
            SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Trailer Spawned\");
            new Float:pos[3]; GetPlayerPos(playerid, pos[0], pos[1], pos[2]);
            CreateVehicle(modelid, pos[0] + 2.5, pos[1], pos[2] + 2.5, 0.0, random(128), random(128), -1);
        }
        else SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Canceled trailer selection\");
    }
    return 1;

 
Remélem nem kell a példascriptet lefordítani és érthetõ.
Letöltés
Regisztráció nélkül letölthetõ ITT
Utószó
Remélem jó helyre nyitottam, ha mégse helyezzétek át. Remélem ennek megírásával sokat segítettem, ugyanis ezt nagyon sok helyre fel lehet használni : pl Inventiory és társai. Kösz, ha valaki vette a türelmet és elolvasta.  :) Ha fordítási hibákat találtok szóljatok és akkor átírom, de remélem nincs.
 

Oldalak: 1 ... 68 69 [70] 71 72 ... 101
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal