Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 1036
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / LittleTown RPG ~ since 2007« Dátum: 2013. május 29. - 19:42:57 »
Hm, kíváncsian várom a szervert és a fícsöröket, itt kezdtem akkor is jó szerver volt remélem most is az lesz. Sok sikert
![]() 1037
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Bandák Stb.. :)« Dátum: 2013. május 29. - 19:30:45 »
Nem baj, hogy szinte két hónapja írtak bele utoljára smiley mester? ::| Az új Aldo megtalálva.
1038
SA-MP: Szerverfejlesztés / In Game Map Editor With Extras« Dátum: 2013. május 29. - 18:20:09 »
Köszönöm igyekszem
![]() 1039
SA-MP: Szerverfejlesztés / In Game Map Editor With Extras« Dátum: 2013. május 28. - 13:41:29 »
Kösz, és igen én csináltam
![]() 1040
Kérdések, Segítség / Gép hiba« Dátum: 2013. május 27. - 19:37:15 »
Van egy régi ám 100%-os megoldás anno a barátaimmal mi is ezt csináltuk ha valakinek közülünk megment a gépe: Kérd el egy barátod gépét (lehetõleg hétvégén mert hosszú procedúra) és cserélgesd benne az elemeket, remélem érted: kiszeded az alaplapod belerakod a haveredét, ha nem megy akkor se akkor meg jön a vinyó és így szépen tovább. Mi így folyton kiderítettük, hogy hol van a gond aztán vagy könyvekbõl próbáltuk megoldani (párszor be is jött
![]() Jó szórakozást. ![]() 1041
Beszélgetés / Kép rólatok« Dátum: 2013. május 26. - 17:55:24 »
Erõltetett poénok mindenek felett.
![]() Amúgy a hátsó szöszi, vagy az a \'Melitta\' jöhetne : DD 1042
Beszélgetés / Cikis helyzetek« Dátum: 2013. május 26. - 15:45:44 »Idézetet írta: norbi39 date=1369450005\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"20492\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic És ez után mi történt?Gondolom másnap kicsit nehezen ment be a suliba és piros gumibot nyomok virítottak a kezén és a derekán. ![]() 1044
Segítségkérés / Melyik fájlkezelõ rendszer a legjobb?« Dátum: 2013. május 26. - 12:53:23 »
mySQL, mySQL lite
És én figyelmedbe ajánlom, ha hasonló egyszerüségüt szeretnél, mint a Dini akkor a dFile-t (Drake fórumozótól), ami gyorsabb asszem mint a Dini és a Y_INI is. Link:http://sampforum.hu/index.php?topic=9579.0 1045
Segítségkérés / Kézifék« Dátum: 2013. május 26. - 11:10:42 »while(HOLDING( KEY_DOWN )) SendClientMessage(playerid, -1, \"Te most folyamatosan a kéziféket nyomod elméletileg\"); 1046
SA-MP: Szerverfejlesztés / In Game Map Editor With Extras« Dátum: 2013. május 26. - 11:01:12 »
Kösz JBauer és Cannon.
Amúgy igyekezek jelenleg is, egy 3DTV rendszeren dolgozok, ergo felveszel valamit, eltárolja neked .rec adatba, és NPC-vel pedig IG lejátszatod. Aztán majd mikor elindul a \"felvétel\" akkor ment, majd szöveget és lehet lesz majd váltogatni a különbözõ csatornák között és hasonlók. Eddig meg van kb 20 perc alatt a felvétel és a visszajátszás, most finomítgatok rajta. Remélem ez is jól fog sikerülni :\'D E: Vagy eszembe jutott még pont most a filmeken filózva egy Mozi rendszer. De az több hetes munka lenne és ilyen képkockákat kellene átkonvertálni SA:MP-be és hasonlók. :cry3: 1047
SA-MP: Szerverfejlesztés / In Game Map Editor With Extras« Dátum: 2013. május 26. - 10:08:57 »
Köszönöm mindkettõtöknek.
Idézetet írta: ZyZu date=1369510745\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"37792\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Gyönyörû, csalódtam benned.. nem hittem, hogy ilyen felsõ fokú szkripteket is tudsz írni .. le a kalappal!Sok meglepetést tartogatok még ![]() ![]() 1048
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:PWN AMX-re fordítás« Dátum: 2013. május 25. - 20:37:32 »
Légyszíves másold be a kódot amiben szerepel ez a sor és az egészet.
Valamint az mtamap-ban lévõ CreateObjecteket is és így tudnék segíteni. ![]() 1049
SA-MP: Szerverfejlesztés / In Game Map Editor With Extras« Dátum: 2013. május 25. - 20:33:19 »
Köszönöm mindkettõtöknek, és amúgy igen ez az elsõ, sok volt már az AFK System : DD
1050
Leírások/Útmutatók / [Include]mSelection - Avagy 0.3x Model nézet pár sorból« Dátum: 2013. május 25. - 20:01:33 »mSelection
Bevezetõ és frissítései Haszna Ezzel hozhatjuk létre az új 0.3x-ben lévõ új modelnézõt (bõvebben itt olvashatsz róla). Ez azért hasznosabb, mint a SA:MP Wikin lévõ függvény, mert míg azt, hogy egy Skin nézõt el akarnánk készíteni egymás után be kéne írnunk a skin ID-ket és a minden skinidhez függvényt,ami elég sok sor lenne, ellentétben ezzel az includeal ami a fájlból simán kiolvassa a modelidt, a poziciókat és az egészet el lehet rendezni pár sorból. Ennek a készítõje D0erfler, aki egy Béta Teszter. Frissítések - 1.1 R3 -Javítva OnPlayerClick(Player)TextDraw mûködése (leblokkolása) -Javítva a kiválasztó menü azonnali bezáródása, amikor a korábbi verziókban használva volt OnDialogResponse-nál. - 1.1 R2 -Javítva a bug az ESC lenyomásával. - 1.1 - Javítva a bug az ESC lenyomásával. -Hozzáadva egy Dynamic Player menü (lásd mint a streamer pluginnál -Hozzáadva a \'Cancel\' gomb a menükhöz - 1.0 R3 -Javítva a ShowModelSelectionMenu bugja az OnPlayerModelSelectionben - 1.0 R2 -Lehetõségünk van ShowModelSelectionMenu-t használni az OnPlayerModelSelectionben Függvényei és eljárásai Az összes listája
A fájlunk kinézete Mindenek elõtt, ahhoz hogy kiolvassa az id-kat a fájlból a következõ minta szerint kell legyenek a paraméterek: modelID (- KÖTELEZÕ !!! ) X rotáció (magyarúl kb forgásszöget jelent) Y rotáció, Z rotáció, Zoom. ( A modelID-n kivül a többi NEM KÖTELEZÕ, OPCIONÁLIS !!!) Megjegyzésem még hozzá: Ahhoz, hogy te mondjuk autókat rakj be a listába a játékba, a scriptfiles mappádban létre kell hozz egy .txt tömböt és oda beírni a példa szerint a paramétereket és úgy ki lesz olvasva a fájlból az adat és benne fog szerepelni a listába. Infernus listába rakása - A fájlban hogy kell szerepeljen 411 Az összes megoldás jó, és a listában meg fognak jelenni különbözõ rotációval (magyarán el lesznek forgatva a meghatározott irányba, ha megadtuk a paramétereit)
Ha egy XYZ rotáció vagy a Zoom több sorban ugyan az, akkor ezeknek a paramétereknek az értékeik csak egyszer lesznek elmentve memóriatakarékosság érdekébõl. ( Ergó ha 100 autónak ugyan az a rotációja csak egy rotáció lesz elmentve és a többihez pedig hozzáadja majd.) Függvények LoadModelSelectionMenu(f_name[]) Beolvassuk a fájlból a menühöz való tartalmakat. A visszatérése az listid (-listának az azonosítója) lesz. Paraméterek f_name - A fájlnak a neve amiben tároljuk a menühöz kellõ modelidkat returns - A listának az ID-ja HideModelSelectionMenu(playerid) Eltüntetjük az adott játékosnak a kiválasztós menüjét playerid - Annak a játékosnak az azonosítója akinek eltüntetjük a menüt. returns - Nem tér vissza semmivel ShowModelSelectionMenu(playerid, ListID, header_text[], dialogBGcolor = 0x4A5A6BBB, previewBGcolor = 0x88888899 , tdSelectionColor = 0xFFFF00AA) Ezzel mutatjuk meg a játékosnak a menüt ( ez volt a fentebb / a frissítésekben emlegetett Dinamikus Játékos Lista) playerid: Játékos Azonosítója ListID: A listának / menünek ID-ja (azonosítója) header_test[]: A menünek a fejléce vagy címe dialogBGcolor(opcionális): Az 1* szerint saját magunk színezhetjük a hátterét previewBGcolor(opcionális):A 2*-al elõnézhetjük (preview) milyen szinû lesz a választott tárgy háttere tdSelectionColor(opcionális): A 3*-al beszínezhetjük a választott tárgy hátterét returns: 1 - Ha sikeres 0 - Ha sikertelen ![]() ShowModelSelectionMenuEx(playerid, items_array[], item_amount, header_text[], extraid, Float:Xrot = 0.0, Float:Yrot = 0.0, Float:Zrot = 0.0, Float:mZoom = 1.0, dialogBGcolor = 0x4A5A6BBB, previewBGcolor = 0x88888899 , tdSelectionColor = 0xFFFF00AA) playerid: Játékos Azonosítója items_array[]: A tárgyak tömbjének mérete amelyek szerepelnek a listában item_amount: A tárgyak mennyisége az items_array[]-ben (Példáúl: item_amount = 3 akkor az items_array[0-2] lesz (mivel amount egyenlõ 3-al és a számlálást 0-tól kezdjük, így 0-tól kettõig fog tartani))á header_test[]: A menünek a fejléce vagy címe extraid: Az ID-ja annak a tárgynak amely átadja az ID-jának értékét az OnPlayerModelSelectionEx-nek a kiválasztás után. Xrot: X rotáció a listában szereplõ modelnek (lásd a felsõ képen a 2* vagy a 3*) Yrot: Y rotáció a listában szereplõ modelnek (lásd a felsõ képen a 2* vagy a 3*) Zrot: Z rotáció a listában szereplõ modelnek (lásd a felsõ képen a 2* vagy a 3*) mZoom: Nagyítás a listában szereplõ objectre. dialogBGcolor(opcionális): Az 1* szerint saját magunk színezhetjük a hátterét previewBGcolor(opcionális):A 2*-al elõnézhetjük (preview) milyen szinû lesz a választott tárgy háttere tdSelectionColor(opcionális): A 3*-al beszínezhetjük a választott tárgy hátterét returns: 1 - Ha sikeres, 0 - Ha sikertelen Eljárások OnPlayerModelSelection(playerid, response, listid, modelid) Akkor hívódik meg amikor a játékos kiválaszt egy modelt vagy kilép a listából playerid - A játékos ID-je response- 1 - Ha a játokos kiválasztotta a modelt 0 - Ha kilépett listid - A listának az ID-ja modelid- A kiválasztott model id-ja. OnPlayerModelSelectionEx(playerid, response, extraid, modelid) Akkor hívódik meg, ha a játékos kiválaszt egy modelt vagy kilép a listából playerid - A játékos ID-je response- 1 - Ha a játokos kiválasztotta a modelt 0 - Ha kilépett extraid - Az extraid ShowModelSelectionMenuEx-ben használunk modelid- A kiválasztott model id-ja Példascriptek A fentebb leírt scriptfiles mappánkba rakjuk be a planes.txt-t vagy a skins.txt-t 1. Példa - Statikus lista
2. Példa - Dinamikus Játékos Lista
Remélem nem kell a példascriptet lefordítani és érthetõ. Letöltés Regisztráció nélkül letölthetõ ITT Utószó Remélem jó helyre nyitottam, ha mégse helyezzétek át. Remélem ennek megírásával sokat segítettem, ugyanis ezt nagyon sok helyre fel lehet használni : pl Inventiory és társai. Kösz, ha valaki vette a türelmet és elolvasta. ![]() |