Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - SnooP

Oldalak: 1 ... 67 68 [69] 70 71 ... 101
1021
Beszélgetés / Kinek milyen pc/laptopja van?
« Dátum: 2013. június 08. - 10:10:33 »
Processor: Intel Core i5 3470 3.4GHz (de én felhúztam 3.7 GHzig)
Ram:Crosair 8GB DD3
Hdd:Hitachi 500GB 7200rpm
Vga:Geforce GTX 660 OverClocked
OP:Windows 7 Ultimate

1022
SA-MP: Szerverfejlesztés / Rules parancs by:havasi01
« Dátum: 2013. június 08. - 09:01:36 »
Ez a gyerek ennyire fogyatékos, vagy tényleg nem érti a munka fogalmát?  :hmmm:

1023
SA-MP: Szerverfejlesztés / God parancs by:havasi2001
« Dátum: 2013. június 08. - 08:52:10 »
Istenem 5 perces munkát mi a halálért töltesz fel ide? Ez nem filterscript, ez nem code, ez semmi csak egy parancs. Tölts fel egy rendes munkát ne egy ilyen szart, amit még rendesen se tudtál összehozni ...

1024
Általános / Csernobili Naplók || Chernobyl Diaries
« Dátum: 2013. június 07. - 21:08:24 »
Helló lenti hozzászólásom a képpel olvassátok el, eredetileg itt egy CS 1.6 Szerver leírása volt, de a sok ember miatt akik visszajeleztek, hogy Zombi szerverre lennének kíváncsiak inkább azt nyitok.

1025
SA-MP: Szerverfejlesztés / Kezdõknek alap parancsok(zcmd)
« Dátum: 2013. június 04. - 19:29:51 »
Majdnem :) A „nyelv” az PAWN és a forditó  az pawno .

1026
Beszélgetés / Kép rólatok
« Dátum: 2013. június 03. - 19:05:58 »
Idézetet írta: Lolko date=1370277637\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"3407\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
gege: tényleg jó csaj, néha érdekes a stílusa, de amúgy <3
 
Miért melyik nõnek nem? :DDD


Amúgy tényleg csinos a kis középsõ. :$

1027
SA-MP: Szerverfejlesztés / Kezdõknek alap parancsok(zcmd)
« Dátum: 2013. június 02. - 21:39:47 »
Ugyan az a gondolkozási elvem, mint Amfnak (én speciel egy scriptet se szedtem még le)


Az elgondolás nem lenne rossz, de ez tényleg felesleges, abból a részbõl is nézve, hogy semmi magyarázat benne, abból is, hogy nagyon egyszerû munka. Ez csak arra jó, hogy copy-pasteljék (mondjuk nem indulna el :D )

1028
Segítségkérés / Parancs használat
« Dátum: 2013. június 02. - 18:12:01 »
Szerintem fölösleges változókkal és defineokkal bajlódni a SetPlayerTeam és a GetPlayerTeam-nél egyszerûbb megoldás nincs.
Szóval a SetPlayerTeam-el beállítod egy játékosnak a csapatát. (olyan ez, mintha egy integer változónak megadnál egy bizonyos értéket)
Paraméterei:
-playerid - A játékosnak az azonosítója
-teamid - Ez az adott szám ami a csapatot jelöli (pl teamid-nak 1-et adsz meg akkor az elsõ csapat, 2-õt második csapat és ez így tovább)
Annyit még, hogy az alapméretezett az a 255-ik szám, vagy a NO_TEAM elnevezés, és nem a 0-ás.
Gyakorlatban lévõ alkalmazása:
 

public OnPlayerSpawn(playerid)
{   
    SetPlayerTeam(playerid, 4); // Ha egy játékos lespawnol akkor beállítjuk a csapatának az értékét 4-re (tehát mondhatjuk úgy is, hogy a negyedik csapatra)
    return 1;
}

 


A GetPlayerTeam segítségével lekérdezhetjük, hogy például a fentebb beállított Spawnoláskor a hanyadik csapatban van (ergo a teamid-je mennyi)
Paraméterei:
-playerid - A játékos azonosítója akinek lekérdezed, hogy melyik csapatban van
Gyakorlati alkalmazása:
 

CMD:melyikcsapat(playerid,params[]) // A parancsunk, avagy a lekérdezés.
{
if(GetPlayerTeam(playerid) == 4) SendClientMessage(playerid, -1, \"Te a negyedik, azaz a rendõrök csapatában vagy!\"); // Ha a csapat lekérdezéskor az érték egyenlõ 4-el (amit fent beállítottuk) akkor elmondjuk kiírjuk, hogy a rendõrök csapatában van
return 1; // Visszatérünk
}

 
Ezt a Set-Get PlayerTeam-et úgy hasznosítod mondjuk egy RolePlay módnál, hogy az admin csapat pl az 1-es csapat lesz, a rendõrök a 2-es csapat, a mentõsök a 3-as és így tovább


Miért jobb ez a módszer, mint a fentiek? :Számomra a két fõ indok az az, hogy egyszerûbb sokkal a kezelése, nem kell bele annyi  define (ha egy komoly RP mód akkor elég sokat kellesz defineolni a csapatoknak).
Remélem most már érted. ;)

1029
Segítségkérés / Elmentett hely elsõ spawn
« Dátum: 2013. június 01. - 14:32:35 »
Tessék mûködnie kéne, de nem teszteltem hanem itt írtam meg fórumon:
 

public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
        new file[128], pname[MAX_PLAYER_NAME];
        new Float:x, Float:y, Float:z;
        GetPlayerName(playerid, pname, sizeof(pname));
        format(file, sizeof(file), \"ROOCKmunka/Pos/%s.pos\", pname);
if(!dini_Exists(file))
        dini_Create(file);
        GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
        dini_FloatSet(file, \"posX\", x);
        dini_FloatSet(file, \"posY\", y);
        dini_FloatSet(file, \"posZ\", z);
       
        return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
        new file[128], pname[MAX_PLAYER_NAME];
        new Float:x, Float:y, Float:z;
        GetPlayerName(playerid, pname, sizeof(pname));
        format(file, sizeof(file), \"ROOCKmunka/Pos/%s.pos\", pname);
if(!dini_Exists(file))
        {
        SendClientMessage(playerid, -1, \"Elsõ belépésed ezért LV-ben raktunk le. Lecsatlakozáskor mentõdik az adatod és ott leszel ahol kiléptél\");
SetPlayerPos(playerid, 2204.9468, 1986.2877, 16.7380);
}
else
{
        x = dini_Float(file, \"posX\");
        y = dini_Float(file, \"posY\");
        z = dini_Float(file, \"posZ\");
        SetPlayerPos(playerid, x, y, z);
        }
        return 1;
}

 
E: Elnézést a bumpért.

1030
Segítségkérés / Parancs használat
« Dátum: 2013. június 01. - 14:11:39 »
Hát ezzel nem igazán segítettél rajta.
Minden választ a kérdésedhez itt megtalálsz:
Komplikáltabb megoldás
http://sampforum.hu/index.php?topic=6778.0


Egyszerûbb megoldás
http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetPlayerTeam
http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetPlayerTeam
Sok sikert ;)

1031
Segítségkérés / Elsõ script probléma [NAGYON KEZDÕ]
« Dátum: 2013. június 01. - 14:05:13 »
A loose indentation pedig
#pragma tabsize 0

-val lehet kiküszöbölni. ;)

1032
Én csak egy dolgot nem vágok: Minek kell kiposztolni és ígérgetni tavaly óta, ha úgyse lesz kész egy jó ideig? Kerítettetek körülötte egy jókora adag hypeot, meg látványosságot meg \"új\" roleplay és hasonlók. Ti indítottátok a témát fogadjátok el a vele járó szájbarágást, ha meg nem akkor töröljétek és nyissátok meg a tényleges nyitás elõtt egy héttel és nincs problémátok a válasszal, vagy zárjátok le a témát és csõ. Ha meg nem akkor viseljétek el, hogy ez ezzel jár, nem is csodálkozom, hisz látványos és pont ez kell az átlag játékosoknak, szerintem alap, hogy érdeklõdnek a szerver felõl, ez ezzel jár nektek is kellet volna tudni.

1033
Mindenek elõtt, csak úgy fogod megérteni egy script adott funkcióit, ha tudod mi mit teljesít, ezért ezek kelleni fognak:
SetPvarInt - Megszabod/Megváltoztatod vele egy integer (egész szám pl : 1,2,3,4,5 minden ami nem tizedestört és társai) változó értékét. (Paraméterei a leírásban és megérted, hogy mi mit jelöl)
SetPlayerSkillLevel - Beállítod egy játékos skilljét egy adott fegyverre (paraméterei a leírásban)
 
Idézetet írta: ScreaM date=1369853033\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"37881\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


public OnPlayerConnect(playerid) /* Felcsatlakozik a szerverre egy játékos*/ SetPVarInt(playerid, #FegyverSkillAK47,  dini_Int(FILE, NAME)); //A FegyverSkillAK47 értékét beállítod annyira amennyi a fájlodban szerepel (Ergó a fájlodban AK47 skillje 100, ezt az értéket kiszedtük a fájlból és átruháztok a FegyverSkillAK47 változóba)
public OnPlayerSpawn(playerid) SetPlayerSkillLevel(playerid, WEAPONSKILL_AK47, GetPVarInt(playerid, #FegyverSkillAK47); // Ha a játékos lespawnol (rányom a Spawn gombra) beállítjuk az AK47 Skilljének értéket az az elõtt beállított változónak az értékével
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) // Ha beír egy parancsot...
{
     if(!strcmp(\"/skillak\", cmdtext, true)) SetPVarInt(playerid, #FegyverSkillAK47, 999), SetPlayerSkillLevel(playerid, WEAPONSKILL_AK47, GetPVarInt(playerid, #FegyverSkillAK47); // így is alkalmazhatod. többféle lehetõség van.
     return 0;
}

 

Remélem választ adtam a kérdésedre ;)

1034
Beszélgetés / Általános
« Dátum: 2013. május 30. - 19:39:33 »
Idézetet írta: Zack date=1369927742\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Csodás a Magyar kórházi ellátás. Potyára gipszeltek be combtól-bokáig, majd levakarták rólam^^ Fuckyeah.
 
Na azért örüljél, hogy csak ennyit kaptál. Két hónapja el van törve az alkarom, az adott napon a sürgõsségin fájdalomcsillapító nélkül kellet várjak min. másfél órát, hogy a két ribanc aszisztensnõ betolta a seggét a röntgenbe (ja az megjegyzem két \'segítõ\' egy olyan 65 év körüli bácsit hagyott mellettem aki pislogni is alig tudott és rá se szartak otthagyták), majd míg csinálták a röntgent arról pofáztak, hogy milyen jó volt a zsíroskenyér fokhagymával. A protekció befigyelt, ugyanis arra a másfél órára legalább ráhúztak két és felet, mert valaki aki ott dolgozott simán bement a rokonának a röntgenéért, plusz még kávéztak és zabáltak. Amikor mondtam, hogy mostmár kiadhatnák a filmem én voltam lebaszva, hogy siettetem õket, és én kaptam ki utoljára, nem baj hogy el van törve a rohadt gyereknek a keze még szopjon kissé. Mire levittem ott is kellett várnom másfél órát, hogy az a kibaszott sebészeti orvos kibeszélgesse magát a kis sunáival és visszarakja a kezem. Persze egy Aspirint miért is kapnék simán visszarakta, hát kibaszott jól esett mondhatom. Mikor az a sebészeti orvos mosolyogva megkérdezte, hogy igaz jól esett jött, hogy lekeverjek neki egyet.
Kórházról dettó nem mondanék semmit ...
Inkább becsüld meg, hogy Magyarországon élsz, és hiszed vagy sem, de nálatok sokkal jobb orvosok vannak, mint itt Romániában, minden ismerõsöm, ha gond van Magyarországra megy át, vajon miért?
 Ja és Romániában baszogatnak mindenben mert kisebbségi vagy és akkor geci Magyar pusztuljon, Magyarországon meg a lopós bunkó Román vagy, a haza pedig már rég nem az.

1035
Remélem segíthettem :)

Oldalak: 1 ... 67 68 [69] 70 71 ... 101
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal