Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 1021
Archívum / Particular rpg« Dátum: 2014. május 08. - 20:45:45 »
Gyenge leírás ás kiírtad a szerver elérhetõségét moderátor jóváhagyása nélkül.
1022
Hangszerek és előadók / Mit hallgatsz most vol. 2« Dátum: 2014. május 08. - 12:12:11 »Louder! 1023
Archívum / [HUN]DREAM WORLD STUNT SZERVER [email protected]« Dátum: 2014. május 06. - 14:10:52 »
Úgy látszik nem sikerült bõvíteni a leírást illetve javítani a képet és a szerver elérhetõsége is látható volt.
1024
RP/RPG kérések / Goudlyne-RPG« Dátum: 2014. május 06. - 09:54:05 »
Globálisan létre van hozva egy hour, minute, hitid változó ami zavarja a eljárásban lévõkkel vagy annak paraméterére.
Példa:
warning 203: symbol is never used: \"ret_memcpy\" Létre van hozva egy ret_memcpy funkció, amit nem használsz, tehát vagy törlöd, vagy a mód elejére ezt csatolod. #pragma unused ret_memcpy error 021: symbol already defined: \"strtok\" A DUtils.inc-ben és gondolom a módban szintén létre van hozva egy strtok funkció, szóval az egyiket töröld. vagy nevezd át strtok2-re vagy valamire. error 047: array sizes do not match, or destination array is too small A megadott sorokban létre van hozva egy olyan változó, aminek a cella száma kevésnek észlelte. Nézz körül a kódban és tudd meg hogy mennyi cella kell annak a változónak. Példa: new valtozo[10]; Az \"It needs to be about 20% cooler\" érték 31 (+ 1 a végére kerülõ \'\\0\', vagyis 32) karakter hosszú, tehát neki nem elég a 10 cellás változó, ezért ezt neked növelned kell akkorára, ammenyire kell. [mod]Javítottam pawn code tagre![/mod] 1025
Segítségkérés / Miért ál le a Pawno Compile Library?« Dátum: 2014. május 06. - 01:12:45 »
Volt némi hiba benne. Kiahagytad a caption[] paramétert a DIALOG_REGISTER1-ben lévõ ShowPlayerDialogban, DIALOG_LOGIN1-ben a format funkciónál megfeledkeztél mégegy zárójelet rakni és a fenti olvasható \"/i\" valami a dini_Create végén.
[mod]Javítottam pawn code tagre![/mod] 1026
Hangszerek és előadók / Mit hallgatsz most vol. 2« Dátum: 2014. május 02. - 18:26:07 »
You\'ve Got The Music (Foozogz DELIGHT MIX)
1028
Archívum / SF Apocalyps - Survival/RPG« Dátum: 2014. május 02. - 10:31:04 »
És mi a helyzet a ne írj hozzászólást moderátor jóváhagyása elõtt szabállyal?
[mod]Egyébként a leírás az elfogadva. Sok sikert a továbbiakban.[/mod] 1029
Archívum / - @ sunwell.hu« Dátum: 2014. május 02. - 10:27:28 »
Bõvítsd kérlek a leírást. Ez a 2. leírásod is.
1030
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Általános« Dátum: 2014. május 01. - 20:57:52 »
Minimum 20%?
[hs width=150 height=200]http://images6.fanpop.com/image/photos/33700000/20-Percent-Cooler-my-little-pony-friendship-is-magic-33797454-480-640.jpg[/hs] A SAO az félig van kész, a SA-MP az teljesen kész van, csak hibák lépnek fel futtatása közben. A data[0] hiba most már kijavítottam, de most más problémája van, aminek az okát még mindig nem tudom. A SA-MP 0.2.5-ös bétateszt pedig elmarad, mert úgy gondoltam nincs értelme úgy tesztelni a klienst és a szervert hogy nincsenek benne változások, új funkciók, RPC-k, stb. 1031
Archívum / AfterLife RolePlay @ sunwell.hu« Dátum: 2014. május 01. - 20:46:44 »
Nem írhatod ki a szerver elérhetõséget, csak moderátor jóváhagyása után.
1032
Hangszerek és előadók / Mit hallgatsz most vol. 2« Dátum: 2014. április 30. - 18:11:39 »
Vinyl Scratch (DJ-Pon3) Mix (1hr 30min/2 Albums)
1033
Függvények / GetServerTickRate« Dátum: 2014. április 29. - 23:13:53 »
GetServerTickRate
Lekérdezi a szerver processzor sebességének arányát. Paraméterei Ennek a funkciónak nincsenek paraméterei
public OnGameModeInit() Kapcsolódó funkciók GetNetworkStats Forrás: http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetServerTickRate 1034
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / ÁTHELYEZVE: Segítség - GTA United Linux Server.« Dátum: 2014. április 29. - 18:28:11 »
A téma át lett helyezve a következõbe: Segítség.
http://sampforum.hu/index.php?topic=52493.0" class="bbc_link">http://http://sampforum.hu/index.php?topic=52493.0 1035
Segítségkérés / Mi alapján mûködik a sobeit,és hogy lehet kivédeni« Dátum: 2014. április 29. - 10:09:57 »
Hát ha egy kliens oldali launcheren gondolkozol akkor legegyszerûbb módon úgy hogy lekérdezed azt hogy a d3d9.dll, mod_sa.ini vagy [HAX]mod_sa.ini, mod_sa.raw, stb. Sebességmérõ órának a fájljai sosem változtak ahogy néztem, mindig needle.png és speedo.png a neve.
Ha ezek léteznek akkor 100% hogy használ sobeitet. Mivel az ENB szériának szintén d3d9.dll az \"indítóikonja\" és ráadásul némi információt is adtak meg neki a dinamikus könyvtárnak, ezért így meg lehet külömböztetni sobeitet az ENB-vel, hisz a sobeitnek nincs megadva semmi. Példa: http://stackoverflow.com/questions/420185/how-to-get-the-version-information-of-a-dll-file-in-c Elég annyi hogy betöltöd a d3d9 modult, majd lekérdezed a Descriptont. Ha szerepel az ENBSeries akkor az rendben van, csak az a gond hogy több fajta enb széria van ha jól láttam. vagy csak más konfigurációval. Ezen a kettõn kívül ott az eljárás lehívás, dll detach, cpu disasm és még sorolhatnám. Meg valami RakNetes baromság. Elvileg a sobeitben van egy RakNet könyvtár és halvány lila gõzöm sincs hogy mit csinál vele. Nem néztem szét benne a sobeit forráskódjában, de ha a szerverre csatlakozik, akkor az biztos hogy kiüthetõ szerver oldalon pluginnal. Ha pedig szerver felöl akarsz védekezni akkor sose használd a GetPlayerMoney funkciót, inkább használj egy változót és abban tárold a játékos egyenlegét. Ezek után folyamatosan ellenõrizheted azt hogy ha a játékosnak most például 21 000 dollárja van, de a szerveren csak 20 000 van regisztrálva, akkor biztos próbálkozott a pénz cheattel. Csak ne felejtsd el akkor ellenõrizni az egyenleget mikor a játékos a szkript alapján kap vagy egy játékostól kap pénzt. Boostot sajnos nem lehet lekérdezni mivel ha laggolnak a játékosok akkor az érték felugrik az értékre és kirakja a szerverrõl, kivéve ha nem számolja bele a játékos ping és FPS értékét. Csak ha leugrik a Mount Chilliadról akkor szintén meg növekedik az velocity. Valahogy ez is megoldható, csak túlkomplikált. Nem tudom hogy az Alt gombot le lehet-e kérdezni és azzal elindít egy idõzítõt és úgy lekérdezi a a velocityt milyen gyorsan ugrik fel századmásodperc alatt. Teleportálás az egyzserû. Ha laggol a játékos akkor is olyan 50-200 métereket ugrándozik, de itt inkább funkciókhoz kell kötni. Tehát ha a játékos nem egy checkpointbal áll és úgy teleportál akkor az biztos hogy nem szerver felöli szkriptben hiúsult meg. Ha laggolna is sem változtatna a helyen, mivel ha beáll a checkpointba akkor azt úgyis érzékelni fogja az eljárás. Még akkor is ha interiort változtat. Fegyvernél is szintén ugyan ez. Folyamatosan lekérdezni a játékos fegyverarzenálját. Ha olyan fegyver van a kezében, ami nem szkriptben történt meg, akkor szintén csalt. Jármû teleportálás, airbrake, bunny hop, idõjárás, idõ, stb.. nem ismerek megoldást. Anno mikor próbáltam akkor nem mentek rózsásan ezek. |