Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - divkn

Oldalak: 1 ... 67 68 [69] 70 71 ... 210
1021
Archívum / Particular rpg
« Dátum: 2014. május 08. - 20:45:45 »
Gyenge leírás ás kiírtad a szerver elérhetõségét moderátor jóváhagyása nélkül.

1022
Hangszerek és előadók / Mit hallgatsz most vol. 2
« Dátum: 2014. május 08. - 12:12:11 »

Louder!

1023
Archívum / [HUN]DREAM WORLD STUNT SZERVER [email protected]
« Dátum: 2014. május 06. - 14:10:52 »
Úgy látszik nem sikerült bõvíteni a leírást illetve javítani a képet és a szerver elérhetõsége is látható volt.

1024
RP/RPG kérések / Goudlyne-RPG
« Dátum: 2014. május 06. - 09:54:05 »
Globálisan létre van hozva egy hour, minute, hitid változó ami zavarja a eljárásban lévõkkel vagy annak paraméterére.
Példa:
 

new hour, minute;
public OnGameModeInit()
{
    new hour, minute, second; // warning 219: local variable \"hour\" shadows a variable at a preceding level
    gettime(hour,minute,second);
    // ....
    return;
}
// vagy
new playerid;
public OnPlayerConnect(playerid) // warning 219: local variable \"hour\" shadows a variable at a preceding level
{
    return 1;
}

 
warning 203: symbol is never used: \"ret_memcpy\"
Létre van hozva egy ret_memcpy funkció, amit nem használsz, tehát vagy törlöd, vagy a mód elejére ezt csatolod.
#pragma unused ret_memcpy

 
error 021: symbol already defined: \"strtok\"
A DUtils.inc-ben és gondolom a módban szintén létre van hozva egy strtok funkció, szóval az egyiket töröld.
vagy nevezd át strtok2-re vagy valamire.
error 047: array sizes do not match, or destination array is too small
A megadott sorokban létre van hozva egy olyan változó, aminek a cella száma kevésnek észlelte. Nézz körül a kódban és tudd meg hogy mennyi cella kell annak a változónak.
Példa:
 
new valtozo[10];
valtozo = \"It needs to be about 20% cooler\"; // array sizes do not match, or destination array is too small

 
Az \"It needs to be about 20% cooler\" érték 31 (+ 1 a végére kerülõ \'\\0\', vagyis 32) karakter hosszú, tehát neki nem elég a 10 cellás változó, ezért ezt neked növelned kell akkorára, ammenyire kell.
[mod]Javítottam pawn code tagre![/mod]

1025
Segítségkérés / Miért ál le a Pawno Compile Library?
« Dátum: 2014. május 06. - 01:12:45 »
Volt némi hiba benne. Kiahagytad a caption[] paramétert a DIALOG_REGISTER1-ben lévõ ShowPlayerDialogban,  DIALOG_LOGIN1-ben a format funkciónál megfeledkeztél  mégegy zárójelet rakni és a fenti olvasható \"/i\" valami a dini_Create végén.
 

new pname[MAX_PLAYER_NAME], path[40];
GetPlayerName(playerid, pname, sizeof(pname));
format(path, sizeof(path), \"/spieler/%s.ini\", pname);
switch(dialogid)
{
    case DIALOG_REGISTER1:
    {
        if(!response) return Kick(playerid);
        if(strlen(inputtext) > 0)
        {
            dini_Create(path);
            dini_Set(path, \"password\", inputtext);
            ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_REGISTER2, DIALOG_STYLE_LIST, \"Válassz nemet!\", \"Férfi\\r\\Nõ\", \"Rendben\", \"Kick\");
        }
        else
        {
            ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_NOPW1, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Regisztráció\", \"Kérlek üsd be a jelszavad\", \"OK\", \"Kick\");
        }
    }
    case DIALOG_REGISTER2:
    {
        if(!response) return dini_Remove(path), Kick(playerid);
        dini_IntSet(path, \"sex\", listitem);
        ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_REGISTER3, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció\", \"Korod\", \"OK\", \"Kick\");
}
    case DIALOG_REGISTER3:
    {
        if(!response) return dini_Remove(path), Kick(playerid);
        dini_Set(path, \"age\", inputtext);
        ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_REGISTER4, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Regisztráció\", \"Regisztráció befejezve!\", \"OK\", \"OK\");
    }
    case DIALOG_REGISTER4:
    {
        pInfo[playerid][sex] = dini_Int(path, \"sex\");
        pInfo[playerid][age] = dini_Int(path, \"age\");
        pInfo[playerid][logged] = 1;
    }
    case DIALOG_LOGIN1:
    {
        if(!response) return Kick(playerid);
        if(strlen(inputtext) > 0)
        {
            if(strcmp(inputtext, dini_Get(path, \"password\")) == 0)
            {
                pInfo[playerid][sex] = dini_Int(path, \"sex\");
                pInfo[playerid][age] = dini_Int(path, \"age\");
                pInfo[playerid][logged] = 1;
            }
            else
            {
                ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_WRONGPW, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Bejelentkezés\", \"Rossz jelszó!!\", \"OK\", \"Kick\");
            }
        }
        else
        {
            ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_NOPW2, DIALOG_STYLE_MSGBOX,  \"Bejelentkezés\", \"Üsd be a jelszavad!\", \"OK\", \"Kick\");
        }
    }
    case DIALOG_NOPW1:
    {
        if(!response) return Kick(playerid);
        ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_REGISTER1, DIALOG_STYLE_INPUT,  \"Regisztráció\", \"Jelszód\", \"OK\",  \"Kick\");
    }
    case DIALOG_NOPW2:
    {
        if(!response) return Kick(playerid);
        ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_LOGIN1, DIALOG_STYLE_INPUT,   \"Bejelentkezés\", \"Jelszavad:\", \"OK\",   \"Kick\");
    }
    case DIALOG_WRONGPW:
    {
        if(!response) return Kick(playerid);
        ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_LOGIN1, DIALOG_STYLE_INPUT,    \"Bejelentkezés\", \"Jelszavad:\", \"OK\",   \"Kick\");
    }
}

 
[mod]Javítottam pawn code tagre![/mod]

1026
Hangszerek és előadók / Mit hallgatsz most vol. 2
« Dátum: 2014. május 02. - 18:26:07 »
You\'ve Got The Music (Foozogz DELIGHT MIX)
 

1027
Archívum / HawaiiRPG
« Dátum: 2014. május 02. - 12:03:15 »
Kevés a leírás és nem írhatod ki a szerver elérhetõségeket, csak jóváhagyás után.

1028
Archívum / SF Apocalyps - Survival/RPG
« Dátum: 2014. május 02. - 10:31:04 »
És mi a helyzet a ne írj hozzászólást moderátor jóváhagyása elõtt szabállyal?
[mod]Egyébként a leírás az elfogadva. Sok sikert a továbbiakban.[/mod]

1029
Archívum / - @ sunwell.hu
« Dátum: 2014. május 02. - 10:27:28 »
Bõvítsd kérlek a leírást. Ez a 2. leírásod is.

1030
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Általános
« Dátum: 2014. május 01. - 20:57:52 »
Minimum 20%?
[hs width=150 height=200]http://images6.fanpop.com/image/photos/33700000/20-Percent-Cooler-my-little-pony-friendship-is-magic-33797454-480-640.jpg[/hs]
A SAO az félig van kész, a SA-MP az teljesen kész van, csak hibák lépnek fel futtatása közben. A data[0] hiba most már kijavítottam, de most más problémája van, aminek az okát még mindig nem tudom. A SA-MP 0.2.5-ös bétateszt pedig elmarad, mert úgy gondoltam nincs értelme úgy tesztelni a klienst és a szervert hogy nincsenek benne változások, új funkciók, RPC-k, stb.

1031
Archívum / AfterLife RolePlay @ sunwell.hu
« Dátum: 2014. május 01. - 20:46:44 »
Nem írhatod ki a szerver elérhetõséget, csak moderátor jóváhagyása után.

1032
Hangszerek és előadók / Mit hallgatsz most vol. 2
« Dátum: 2014. április 30. - 18:11:39 »
Vinyl Scratch (DJ-Pon3) Mix (1hr 30min/2 Albums)
 

1033
Függvények / GetServerTickRate
« Dátum: 2014. április 29. - 23:13:53 »
GetServerTickRate


Lekérdezi a szerver processzor sebességének arányát.
Paraméterei
 
Ennek a funkciónak nincsenek paraméterei

 
VisszatéréseA processzor sebességének arányával. Szerver indításkor elõször 0-val tér vissza.

public OnGameModeInit()
{
    SetTimer(\"ShowProcessorFPS\",1000,1);
    return 1;
}
forward ShowProcessorFPS();
public ShowProcessorFPS()
{
    printf(\"GetServerTickRate() = %d\",GetServerTickRate());
    return 1;
}

 
Kapcsolódó funkciók
GetNetworkStats
Forrás: http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetServerTickRate

1034
A téma át lett helyezve a következõbe: Segítség.
http://sampforum.hu/index.php?topic=52493.0" class="bbc_link">http://http://sampforum.hu/index.php?topic=52493.0

1035
Segítségkérés / Mi alapján mûködik a sobeit,és hogy lehet kivédeni
« Dátum: 2014. április 29. - 10:09:57 »
Hát ha egy kliens oldali launcheren gondolkozol akkor legegyszerûbb módon úgy hogy lekérdezed azt hogy a d3d9.dll, mod_sa.ini vagy [HAX]mod_sa.ini, mod_sa.raw, stb. Sebességmérõ órának a fájljai sosem változtak ahogy néztem, mindig needle.png és speedo.png a neve.
Ha ezek léteznek akkor 100% hogy használ sobeitet.
Mivel az ENB szériának szintén d3d9.dll az \"indítóikonja\" és ráadásul némi információt is adtak meg neki a dinamikus könyvtárnak, ezért így meg lehet külömböztetni sobeitet az ENB-vel, hisz a sobeitnek nincs megadva semmi.
Példa: http://stackoverflow.com/questions/420185/how-to-get-the-version-information-of-a-dll-file-in-c
Elég annyi hogy betöltöd a d3d9 modult, majd lekérdezed a Descriptont. Ha szerepel az ENBSeries akkor az rendben van, csak az a gond hogy több fajta enb széria van ha jól láttam. vagy csak más konfigurációval.
Ezen a kettõn kívül ott az eljárás lehívás, dll detach, cpu disasm és még sorolhatnám.
Meg valami RakNetes baromság. Elvileg a sobeitben van egy RakNet könyvtár és halvány lila gõzöm sincs hogy mit csinál vele.
Nem néztem szét benne a sobeit forráskódjában, de ha a szerverre csatlakozik, akkor az biztos hogy kiüthetõ szerver oldalon pluginnal.


Ha pedig szerver felöl akarsz védekezni akkor sose használd a GetPlayerMoney funkciót, inkább használj egy változót és abban tárold a játékos egyenlegét. Ezek után folyamatosan ellenõrizheted azt hogy ha a játékosnak most például 21 000 dollárja van, de a szerveren csak 20 000 van regisztrálva, akkor biztos próbálkozott a pénz cheattel. Csak ne felejtsd el akkor ellenõrizni az egyenleget mikor a játékos a szkript alapján kap vagy egy játékostól kap pénzt.
Boostot sajnos nem lehet lekérdezni mivel ha laggolnak a játékosok akkor az érték felugrik az értékre és kirakja a szerverrõl, kivéve ha nem számolja bele a játékos ping és FPS értékét. Csak ha leugrik a Mount Chilliadról akkor szintén meg növekedik az velocity. Valahogy ez is megoldható, csak túlkomplikált. Nem tudom hogy az Alt gombot le lehet-e kérdezni és azzal elindít egy idõzítõt és úgy lekérdezi a a velocityt milyen gyorsan ugrik fel századmásodperc alatt.
Teleportálás az egyzserû. Ha laggol a játékos akkor is olyan 50-200 métereket ugrándozik, de itt inkább funkciókhoz kell kötni.
Tehát ha a játékos nem egy checkpointbal áll és úgy teleportál akkor az biztos hogy nem szerver felöli szkriptben hiúsult meg. Ha laggolna is sem változtatna a helyen, mivel ha beáll a checkpointba akkor azt úgyis érzékelni fogja az eljárás. Még akkor is ha interiort változtat.
Fegyvernél is szintén ugyan ez. Folyamatosan lekérdezni a játékos fegyverarzenálját. Ha olyan fegyver van a kezében, ami nem szkriptben történt meg, akkor szintén csalt.
Jármû teleportálás, airbrake, bunny hop, idõjárás, idõ, stb.. nem ismerek megoldást. Anno mikor próbáltam akkor nem mentek rózsásan ezek.

Oldalak: 1 ... 67 68 [69] 70 71 ... 210
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal