Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - Gabor..
Oldalak: 1 ... 67 68 [69] 70 71 ... 126
1021
« Dátum: 2012. május 18. - 07:22:31 »
Másold be a az lekérõ parancsodat!
1022
« Dátum: 2012. május 17. - 22:59:11 »
Jó leírás, hasznos infók. A Bitmûveletekrõl való leírás jól jött
1023
« Dátum: 2012. május 17. - 18:07:32 »
dcmd_v(playerid, params[]) { new Index; new tmp[256]; tmp = strtok(params,Index); new tmp2[256]; tmp2 = strtok(params,Index); new tmp3[256]; tmp3 = strtok(params,Index); if(!strlen(tmp)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"{8F698F}Használat: {FF0606}/v {99FF00}[modelid/jármûnév] {0000FF}[szín1] {FF9933}[szín2]\"); new car; new string[128]; new colour1, colour2; if(!IsNumeric(tmp)) car = GetVehicleModelIDFromName(tmp); else car = strval(tmp); if(car < 400 || car > 611) return SendClientMessage(playerid, BALTA, \"{FF0606}Hiba: {00BFFF}Nincs ilyen jármû!\"); if(!strlen(tmp2)) colour1 = random(126); else colour1 = strval(tmp2); if(!strlen(tmp3)) colour2 = random(126); else colour2 = strval(tmp3); if(SpawnedVehicles[playerid] != 0) DestroyVehicle(SpawnedVehicles[playerid]); new Float:X,Float:Y,Float:Z; new Float:Angle,int1; new LVehicleID = GetPlayerVehicleID(playerid); GetPlayerPos(playerid, X,Y,Z); GetPlayerFacingAngle(playerid,Angle); int1 = GetPlayerInterior(playerid); SpawnedVehicles[playerid] = CreateVehicle(car, X+3,Y,Z, Angle, colour1, colour2, -1); LinkVehicleToInterior(LVehicleID,int1); PlayerPlaySound(playerid,1085,0,0,0); PutPlayerInVehicle(playerid,SpawnedVehicles[playerid],0); format(string, sizeof(string), \"{FF0606}Jármû lerakva! {33AA33}Név: {FFFFFF}%s | {33AA33}(Model ID: %d) | {FFFFFF}Szín1: %d, {33AA33}Szín2: %d\", VehicleNames[car-400], car, colour1, colour2); return SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE,string); }
1024
« Dátum: 2012. május 17. - 17:48:13 »
Csókolom FastFurious ! Üdv, Gábor!
1025
« Dátum: 2012. május 17. - 16:08:00 »
Nem, zárási hibája lesz. Az elõzõ sor(ok)ban nem zártál le valamilyen függvényt, eljárást!
1026
« Dátum: 2012. május 17. - 15:22:28 »
Bemódolod a kocsit, valahol szerzel netrõl, oszt kész.
1027
« Dátum: 2012. május 17. - 15:08:38 »
public OnPlayerEnterVehicle( playerid, vehicleid, ispassenger ) { ChangeVehicleColor( vehicleid, 0, 1 ); return 1; } Szín ID-k: http://wiki.sa-mp.com/wiki/Color_ID
1028
« Dátum: 2012. május 17. - 15:00:40 »
Köszöntem.
1029
« Dátum: 2012. május 17. - 12:56:48 »
6 lehet, hogy nem
1030
« Dátum: 2012. május 17. - 12:00:09 »
Tessék: #include < a_samp > #include < zcmd > #include < sscanf2 > new Text3D: szovege[ MAX_PLAYERS ], pText[ 50 ], Float: fPos[ 3 ]; public OnPlayerConnect( playerid ) { SetPVarInt( playerid, \" Text \", 0 ); return 1; } public OnPlayerDisconnect( playerid, reason ) { SetPVarInt( playerid, \" Text \", 0 ); if( GetPVarInt( playerid, \" Text \" ) == 1 ) { Delete3DTextLabel( szovege[ playerid ] ); } return 1; } CMD:mytext(playerid, params[]) { if( GetPVarInt( playerid, \" Text \" ) == 0 ) { if( sscanf( params, \"s[ 50 ]\", pText ) ) return SendClientMessage( playerid, 0xFF0000AA, \" Használat: /mytext <Szöveg> \" ); GetPlayerPos( playerid, fPos[ 0 ], fPos[ 1 ], fPos[ 2 ] ); szovege[playerid] = Create3DTextLabel( pText, 0xFFFFFFFF, fPos[ 0 ], fPos[ 1 ], fPos[ 2 ], 40, GetPlayerVirtualWorld( playerid ), 0 ); Attach3DTextLabelToPlayer( szovege[ playerid ], playerid, 0.0, 0.0, 0.7 ); SetPVarInt( playerid, \" Text \", 1 ); } else { if( sscanf( params, \"s[40] \", pText ) ) return SendClientMessage( playerid, 0xFF0000AA, \" Használat: /mytext <Szöveg> \" ); Update3DTextLabelText( szovege[ playerid ], 0xFFFFFFFF, pText ); } return 1; } CMD:removetext(playerid, params[]) { Delete3DTextLabel( szovege[ playerid ] ); SendClientMessage( playerid, -1, \"Sikeresen törölve!\" ); SetPVarInt( playerid, \" Text \", 1 ); return 1; }
1031
« Dátum: 2012. május 17. - 07:04:39 »
ZCMD-t ajánlatos használni, mert egyszerû, gyors... Am ez a kód több sebbõl is vérzik. Majd, ha hazajöttem, megírom...
1032
« Dátum: 2012. május 16. - 18:31:04 »
Esetleg így? new veh = GetPlayerVehicleID( playerid ), engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective; GetVehicleParamsEx( veh, engine,lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective ); SetVehicleParamsEx( veh, engine, true, alarm, doors, bonnet, boot, objective );
1033
« Dátum: 2012. május 16. - 16:00:16 »
Ez az ember... inkább nem mondok semmit. Szintén bírom.
1034
« Dátum: 2012. május 16. - 14:37:33 »
#include <a_samp> #include <zcmd> #include <dini> #include <dudb> #include <ladmin> #include <sscanf2> #define COLOR_RED 0xFF0000AA new Text3D: asz, neve[ MAX_PLAYER_NAME ], stringz[ 128 ]; CMD:aszoli(playerid, params[]) { if (IsPlayerLuxAdmin(playerid) >= 1) { SetPlayerSkin(playerid, 217); SetPlayerHealth(playerid, 10000); asz = Create3DTextLabel(\"Admin Szolgálatban\", COLOR_RED, 0.0, 0.0, 2.0, 40, 0, 0); Attach3DTextLabelToPlayer(asz, playerid, 0.0, 0.0, 0.4); GetPlayerName(playerid, neve, sizeof(neve)); SendClientMessageToAll(COLOR_RED, \"-------------------------------------------------------------\"); format(stringz, sizeof(stringz), \"Admin %s szolgálatba lépett!\", neve); SendClientMessageToAll(COLOR_RED,stringz); SendClientMessageToAll(COLOR_RED, \"-------------------------------------------------------------\"); } return 1; } Coldridge az nagyon nemjó. Nincs olyan, hogy CMD adminszolgalat változó. Ha van warning, nagyon sok esetben akkor sem mûködik... Attól függ, mi a warning....
1035
« Dátum: 2012. május 15. - 19:51:03 »
Megnéztem a scriptet, és ott a plugin van beágyazva, az include nem. #include < sscanf2 > \'#include <sscanf>\' helyett!
Oldalak: 1 ... 67 68 [69] 70 71 ... 126
|