Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 1021
Segítségkérés / Itt kérdezz object ID-t!« Dátum: 2011. május 10. - 15:11:34 »
hellosztok megint kérdek objectet mer nemtaláltam
olyan object kéne \"ház bellülrõl\" ami hasonlít egy templomhoz elõre is köcce szerk: meg a pecabotnak kéne az id-je 1022
Segítségkérés / streamer« Dátum: 2011. május 09. - 18:15:53 »
öm igen ezt láttam... ottvan h :
Állításra szolgáló fuggvények: azt nem írja h mit kell átírni csak h mire vagy csak én vok ehhez hülye de már szétdurran a fejem jah és nincs streamerem még 1023
Segítségkérés / streamer« Dátum: 2011. május 09. - 18:07:38 »
sziasztok
már idegbajt kapok a streamertõl... tud vlaki olyan leírást AMI LE IS ÍRJA H MIT-MIRE KELL LECSERÉLNI vlami pontosabb leírás.. mer találtam számtalan hülyeséget de basszus még nemvok annyira pro.. meg nincs leírva h MIT kell lecserélni csak azt h mit kell átírni.... elõre is köszi 1024
Segítségkérés / Kifagy a Gamemod« Dátum: 2011. május 09. - 17:57:26 »
nekem is volt ilyen bajom am a mod-ban van házad ? és esetleg nem ad kivülre a házból mikor belépsz ? mer van ilyen bug.. akk visszakell menni a házba és ki, de lehet h neked más a bajod
1025
Segítségkérés / Fegyverbolt Help« Dátum: 2011. május 09. - 17:55:37 »
tessék :
[pawn]public OnGameModeInit() { new string[MAX_PLAYER_NAME]; new string1[MAX_PLAYER_NAME]; for(new c=0;c<CAR_AMOUNT;c++) { Gas[c] = GasMax; } for(new i=0;i<GetMaxPlayers();i++) { IsSpeeding = false; } CreateFoodMenus(); LoadProperty(); LoadBizz(); LoadSBizz(); LoadBoxer(); LoadStuff(); LoadIRC(); LoadFamilies(); LoadCK(); LoadTurfs(); LoadPapers(); CreateLicensesMenuMenus(); IRCInfo[0][iPlayers] = 0; IRCInfo[1][iPlayers] = 0; IRCInfo[2][iPlayers] = 0; IRCInfo[3][iPlayers] = 0; IRCInfo[4][iPlayers] = 0; IRCInfo[5][iPlayers] = 0; IRCInfo[6][iPlayers] = 0; IRCInfo[7][iPlayers] = 0; IRCInfo[8][iPlayers] = 0; IRCInfo[9][iPlayers] = 0; News[hTaken1] = 0; News[hTaken2] = 0; News[hTaken3] = 0; News[hTaken4] = 0; News[hTaken5] = 0; format(string, sizeof(string), \"Semmi\"); strmid(News[hAdd1], string, 0, strlen(string), 255); strmid(News[hAdd2], string, 0, strlen(string), 255); strmid(News[hAdd3], string, 0, strlen(string), 255); strmid(News[hAdd4], string, 0, strlen(string), 255); strmid(News[hAdd5], string, 0, strlen(string), 255); format(string1, sizeof(string1), \"Senki\"); strmid(News[hContact1], string1, 0, strlen(string1), 255); strmid(News[hContact2], string1, 0, strlen(string1), 255); strmid(News[hContact3], string1, 0, strlen(string1), 255); strmid(News[hContact4], string1, 0, strlen(string1), 255); strmid(News[hContact5], string1, 0, strlen(string1), 255); PlayerHaul[78][pCapasity] = 100; PlayerHaul[79][pCapasity] = 100; PlayerHaul[80][pCapasity] = 50; PlayerHaul[81][pCapasity] = 50; SetGameModeText(\"InsanityRPG v3.21\"); SendRconCommand(\"mapname Palomino\"); format(objstore, sizeof(objstore), \"Látogass vissza késõbb!\"); format(cbjstore, sizeof(cbjstore), \"Nincs semmi a közelben.\"); format(motd, sizeof(motd), \"Üdvözöllek a Insanity RolePlay szerverén!\"); gettime(ghour, gminute, gsecond); FixHour(ghour); ghour = shifthour; if(!realtime) { SetWorldTime(wtime); } JobLocations = CreateMenu(\"Munk€k\", 1, 50.0, 180.0, 200.0, 200.0); AddMenuItem(JobLocations, 0, \"Detektiv\"); AddMenuItem(JobLocations, 0, \"¬gyv¾d\"); AddMenuItem(JobLocations, 0, \"Riporter\"); AddMenuItem(JobLocations, 0, \"Aut¦ szerel§\"); AddMenuItem(JobLocations, 0, \"Test§r\"); AddMenuItem(JobLocations, 0, \"Aut¦ €rus\"); AddMenuItem(JobLocations, 0, \" \"); AddMenuItem(JobLocations, 0, \"Boxol¦\"); AddMenuItem(JobLocations, 0, \"Buszsof§r\"); AddMenuItem(JobLocations, 0, \"Tov˜bb ->\"); AddMenuItem(JobLocations, 0, \"- Kil¾p¾s -\"); JobLocations3 = CreateMenu(\"Munk€k\", 1, 50.0, 180.0, 200.0, 200.0); AddMenuItem(JobLocations3, 0, \" \"); AddMenuItem(JobLocations3, 0, \"Uttisztito\"); AddMenuItem(JobLocations3, 0, \"Szem¾tszed§\"); AddMenuItem(JobLocations3, 0, \"Kaszkad§r\"); AddMenuItem(JobLocations3, 0, \"<- Vissza\"); AddMenuItem(JobLocations3, 0, \"- Kil¾p¾s -\"); JobLocations2 = CreateMenu(\"Illeg˜lis Munk˜k\", 1, 50.0, 180.0, 200.0, 200.0); AddMenuItem(JobLocations2, 0, \"Uccal˜ny\"); AddMenuItem(JobLocations2, 0, \"Drog ˜rus\"); AddMenuItem(JobLocations2, 0, \"Aut¦ tolvaj\"); AddMenuItem(JobLocations2, 0, \"- Kil¾p¾s -\"); SetPDistance(0); AllowInteriorWeapons(1); AllowAdminTeleport(0); UsePlayerPedAnims(); DisableInteriorEnterExits(); EnableStuntBonusForAll(0); ShowNameTags(0);[/pawn] szerk: a problémámat megoldottam köszönöm 1026
Segítségkérés / Fegyverbolt Help« Dátum: 2011. május 09. - 13:28:14 »
öm ez nemtudod h hogy segítene nekem mer ugyan úgy betesz jailba
1027
Segítségkérés / Fegyverbolt Help« Dátum: 2011. május 09. - 12:38:47 »
sziasztok, egy újabb kérdéssel/segítségér fordulok hozzátok (tényleg ez az utolsó kérdésem és kész is vagyok)
[pawn]if (strcmp(cmd, \"/buygun\", true) == 0) { if(IsPlayerConnected(playerid)) { if(GetPlayerMoney(playerid) < 1) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \" Nincs magánál annyi pénz !\"); return 1; } new gun; new gunid[16]; new gunstring1[256]; new gunstring2[256]; new gunstring3[256]; new gunstring4[256]; new gunstring5[256]; new infostring[256]; new guncharge; new ammocharge; new location = PlayerInfo[playerid][pLocal]; if(location == 99 || location == 100 || location == 102) { if(BizzInfo[location-99][bProducts] <= 0) { GameTextForPlayer(playerid, \"~r~Elfogyott\", 5000, 1); return 1; } new mod = 100; tmp = strtok(cmdtext, idx); if(!strlen(tmp)) { format(string, sizeof(string), \"Használat: /buygun [fegyvernév] [Töltényszám]\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN,\"_______________________________________\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE,\"*** Fegyverek & Töltények ***\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2,string); format(gunstring1, 256, \"Fegyverek: ejtõernyõ (%d$) golfütõ (%d$) nightstick (%d$) baseballütõ (%d$) shovel (%d$) poolcue (%d$)\", GunPrice[0][0]/100*mod,GunPrice[1][0]/100*mod,GunPrice[2][0]/100*mod,GunPrice[3][0]/100*mod,GunPrice[4][0]/100*mod,GunPrice[5][0]/100*mod,GunPrice[6][0]/100*mod); SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD3, gunstring1); format(gunstring2, 256, \"Fegyverek: purpledildo (%d$) whitedildo (%d$) longwhitedildo (%d$) whitedildo2 (%d$) flowers (%d$) cane\", GunPrice[7][0]/100*mod,GunPrice[8][0]/100*mod,GunPrice[9][0]/100*mod,GunPrice[10][0]/100*mod,GunPrice[11][0]/100*mod,GunPrice[12][0]/100*mod); SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD3, gunstring2); format(gunstring3, 256, \"Fegyverek: sdpistol (%d$) deagle (%d$) mp5 (%d$)\", GunPrice[13][0]/100*mod,GunPrice[14][0]/100*mod,GunPrice[15][0]/100*mod,GunPrice[16][0]/100*mod,GunPrice[17][0]/100*mod,GunPrice[18][0]/100*mod); SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD3, gunstring3); format(gunstring4, 256, \"Fegyverek: shotgun (%d$) ak47 (%d$) m4 (%d$) rifle (%d$)\", GunPrice[19][0]/100*mod,GunPrice[20][0]/100*mod,GunPrice[21][0]/100*mod,GunPrice[22][0]/100*mod,GunPrice[23][0]/100*mod,GunPrice[24][0]/100*mod); SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD3, gunstring4); format(gunstring5, 256, \"Fegyverek: pistolammo (%d$) shotgunammo (%d$) smgammo (%d$) assaultammo (%d$) rifleammo (%d$)\", GunPrice[25][0],GunPrice[26][0],GunPrice[27][0],GunPrice[28][0],GunPrice[29][0]); SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD3, gunstring5); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN,\"_______________________________________\"); return 1; } strmid(gunid, tmp, 0, strlen(cmdtext), 255); tmp = strtok(cmdtext, idx); if(!strlen(tmp)) { format(string, sizeof(string), \"Használat: /buygun [fegyvernév] [töltényszám]\"); return 1; } new ammo = strval(tmp); if(ammo < 1 || ammo > 999) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \" A töltényszám 1 és 999 között lehet!\"); return 1; } if (strcmp(gunid, \"ejtõernyõ\", true, strlen(gunid)) == 0) { gun = 46; guncharge = GunPrice[0][0]/100*mod; ammocharge = 0; } else if (strcmp(gunid, \"golfütõ\", true, strlen(gunid)) == 0) { gun = 2; guncharge = GunPrice[1][0]/100*mod; ammocharge = 0; PlayerInfo[playerid][pGun1] = 2; PlayerInfo[playerid][pAmmo1] = 1; } else if (strcmp(gunid, \"nightstick\", true, strlen(gunid)) == 0) { gun = 3; guncharge = GunPrice[2][0]/100*mod; ammocharge = 0; PlayerInfo[playerid][pGun1] = 3; PlayerInfo[playerid][pAmmo1] = 1; } else if (strcmp(gunid, \"baseballütõ\", true, strlen(gunid)) == 0) { gun = 5; guncharge = GunPrice[4][0]/100*mod; ammocharge = 0; PlayerInfo[playerid][pGun1] = 5; PlayerInfo[playerid][pAmmo1] = 1; } else if (strcmp(gunid, \"shovel\", true, strlen(gunid)) == 0) { gun = 6; guncharge = GunPrice[5][0]/100*mod; ammocharge = 0; PlayerInfo[playerid][pGun1] = 6; PlayerInfo[playerid][pAmmo1] = 1; } else if (strcmp(gunid, \"poolcue\", true, strlen(gunid)) == 0) { gun = 7; guncharge = GunPrice[6][0]/100*mod; ammocharge = 0; PlayerInfo[playerid][pGun1] = 7; PlayerInfo[playerid][pAmmo1] = 1; } else if (strcmp(gunid, \"purpledildo\", true, strlen(gunid)) == 0) { gun = 10; guncharge = GunPrice[7][0]/100*mod; ammocharge = 0; PlayerInfo[playerid][pGun1] = 10; PlayerInfo[playerid][pAmmo1] = 1; } else if (strcmp(gunid, \"whitedildo\", true, strlen(gunid)) == 0) { gun = 11; guncharge = GunPrice[8][0]/100*mod; ammocharge = 0; PlayerInfo[playerid][pGun1] = 11; PlayerInfo[playerid][pAmmo1] = 1; } else if (strcmp(gunid, \"longwhitedildo\", true, strlen(gunid)) == 0) { gun = 12; guncharge = GunPrice[9][0]/100*mod; ammocharge = 0; PlayerInfo[playerid][pGun1] = 12; PlayerInfo[playerid][pAmmo1] = 1; } else if (strcmp(gunid, \"whitedildo2\", true, strlen(gunid)) == 0) { gun = 13; guncharge = GunPrice[10][0]/100*mod; ammocharge = 0; PlayerInfo[playerid][pGun1] = 13; PlayerInfo[playerid][pAmmo1] = 1; } else if (strcmp(gunid, \"flowers\", true, strlen(gunid)) == 0) { gun = 14; guncharge = GunPrice[11][0]/100*mod; ammocharge = 0; PlayerInfo[playerid][pGun1] = 14; PlayerInfo[playerid][pAmmo1] = 1; } else if (strcmp(gunid, \"cane\", true, strlen(gunid)) == 0) { gun = 15; guncharge = GunPrice[12][0]/100*mod; ammocharge = 0; PlayerInfo[playerid][pGun1] = 15; PlayerInfo[playerid][pAmmo1] = 1; } else if (strcmp(gunid, \"sdpistol\", true, strlen(gunid)) == 0) { gun = 23; guncharge = GunPrice[13][0]/100*mod; ammocharge = GunPrice[25][0]*ammo; PlayerInfo[playerid][pGun2] = 23; PlayerInfo[playerid][pAmmo2] = ammo; } else if (strcmp(gunid, \"deagle\", true, strlen(gunid)) == 0) { gun = 24; guncharge = GunPrice[15][0]/100*mod; ammocharge = GunPrice[25][0]*ammo; PlayerInfo[playerid][pGun2] = 24; PlayerInfo[playerid][pAmmo2] = ammo; } else if (strcmp(gunid, \"mp5\", true, strlen(gunid)) == 0) { gun = 29; guncharge = GunPrice[18][0]/100*mod; ammocharge = GunPrice[27][0]*ammo; PlayerInfo[playerid][pGun3] = 29; PlayerInfo[playerid][pAmmo3] = ammo; } else if (strcmp(gunid, \"shotgun\", true, strlen(gunid)) == 0) { gun = 25; guncharge = GunPrice[19][0]/100*mod; ammocharge = GunPrice[26][0]*ammo; PlayerInfo[playerid][pGun3] = 25; PlayerInfo[playerid][pAmmo3] = ammo; } else if (strcmp(gunid, \"ak47\", true, strlen(gunid)) == 0) { gun = 30; guncharge = GunPrice[22][0]/100*mod; ammocharge = GunPrice[28][0]*ammo; PlayerInfo[playerid][pGun4] = 30; PlayerInfo[playerid][pAmmo4] = ammo; } else if (strcmp(gunid, \"m4\", true, strlen(gunid)) == 0) { gun = 31; guncharge = GunPrice[23][0]/100*mod; ammocharge = GunPrice[28][0]*ammo; PlayerInfo[playerid][pGun4] = 31; PlayerInfo[playerid][pAmmo4] = ammo; } else if (strcmp(gunid, \"rifle\", true, strlen(gunid)) == 0) { gun = 33; guncharge = GunPrice[24][0]/100*mod; ammocharge = GunPrice[29][0]*ammo; PlayerInfo[playerid][pGun4] = 33; PlayerInfo[playerid][pAmmo4] = ammo; } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD6, \"Boltos: Errõl a fegyverrõl még nem hallottam!\"); return 1; } if((guncharge+ammocharge) > GetPlayerMoney(playerid)) { format(infostring, 256, \" Nincs elég pénzed!( %d$ )!\",guncharge+ammocharge); SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD3, infostring); return 1; } if(GetPlayerMoney(playerid) < (guncharge+ammocharge)) { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \" Ezt nem engedheti meg magának! !\"); return 1; } new payout = guncharge + ammocharge; format(infostring, 256, \"Te vettél %s -t %d tölténnyel %d$ -ért\",gunid,ammo,payout); SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD3, infostring); if(location == 102 && IsACop(playerid)) { } else { SafeGivePlayerMoney(playerid, - payout); } BizzInfo[location-99][bTill] += payout; ExtortionBiz(location-99, payout); BizzInfo[location-99][bProducts]--; PlayerPlaySound(playerid, 1052, 0.0, 0.0, 0.0); SafeGivePlayerWeapon(playerid, gun, ammo); GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername)); format(string, sizeof(string), \"%s bought weapons for %d$ at biz %d\", sendername, payout, location-99); printf(\"%s\", string); PayLog(string); } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE,\"Nem vagy a kereskedésnél.\"); return 1; } } return 1; }[/pawn] van egy ilyen fegyvervétel a mod-ban és nemtudom h hol állítsam át h pl || 2177.1409,1619.1954,999.9766 || itt lehessen fegyót venni.. mer ha az aalp fegyverboltot átteszem akk berak jail-ba mutatom ezt is: [pawn] else if(PlayerToPoint(20, i,292.0274,-36.0291,1001.5156)) {//Ammunation 1 GameTextForPlayer(i, \"~r~B¨rt¨n, mert bement¾l a fegyverboltba\", 5000, 1); SetPlayerInterior(i, 6); SetPlayerPos(i,264.6288,77.5742,1001.0391); }[/pawn] vlahogy meglehet oldani h belehessen menni vagy azon a pozíción venni fegyvert amit leírtam? [pawn]2177.1409,1619.1954,999.9766 //ezen a pozíción[/pawn] 1029
Segítségkérés / object fs-be« Dátum: 2011. május 07. - 10:17:11 »
nekem egyszerû kérdésem lenne sztem mindenki tud rá válaszolni csak én nem XD
a kérdés a következõ: Filterscriptbe hogyan kell objecteket rakni? válaszokat elõre is köszönöm 1030
Segítségkérés / Itt kérdezz object ID-t!« Dátum: 2011. május 07. - 09:31:47 »
és rá is lehet tenni a teherautóra és vinni ? mer találtam objecteket amit lehet targoncával cipelni de a teherautón nem maradt rajta :S
1031
Leírások/Útmutatók / [Leírás] Szöveg kiíratása a játékos feje fölé« Dátum: 2011. május 06. - 15:56:10 »
öm hali nemvagyok pro scripter \"még \" de miaz h \"\"esemény alatt\"\" ?
1032
Szkript kérések / egy kérdés,kérés« Dátum: 2011. május 06. - 15:42:35 »na szóval hol is kezdjem.. olyan kérdésem/kérésem lenne h van e olyan h lámpa legyen a rendõr,katona.. stb kezében , meg pajzs létezik ilyen? megoldható? én nem találtam ilyet de ha már van valahol lécives linket mellékelni, köszi 1034
Segítségkérés / v-s kocsik :s« Dátum: 2011. május 05. - 14:34:39 »
kéne neked akk nemtaláltam mer sztem nincs
1035
Segítségkérés / v-s kocsik :s« Dátum: 2011. május 05. - 07:42:45 »
üdv,sziasztok
nekem abba kéne segítség , vagyis igazából csak választ akarok kapni h mér halnak be a v-s kocsik.... [pawn]0,0.000000,0.000000,0.000000,0.000000,0,0,,,0,,0,0 0,0.000000,0.000000,0.000000,0.000000,0,0,,,0,,0,0 0,0.000000,0.000000,0.000000,0.000000,0,0,,,0,,0,0 0,0.000000,0.000000,0.000000,0.000000,0,0,,,0,,0,0 0,0.000000,0.000000,0.000000,0.000000,0,0,,,0,,0,0 0,0.000000,0.000000,0.000000,0.000000,0,0,,,0,,0,0 0,0.000000,0.000000,0.000000,0.000000,0,0,,,0,,0,0 0,0.000000,0.000000,0.000000,0.000000,0,0,,,0,,0,0 0,0.000000,0.000000,0.000000,0.000000,0,0,,,0,,0,0 0,0.000000,0.000000,0.000000,0.000000,0,0,,,0,,0,0 0,0.000000,0.000000,0.000000,0.000000,0,0,,,0,,0,0 0,0.000000,0.000000,0.000000,0.000000,0,0,,,0,,0,0 0,0.000000,0.000000,0.000000,0.000000,0,0,,,0,,0,0 0,0.000000,0.000000,0.000000,0.000000,0,0,,,0,,0,0 0,0.000000,0.000000,0.000000,0.000000,0,0,,,0,,0,0 0,0.000000,0.000000,0.000000,0.000000,0,0,,,0,,0,0 0,0.000000,0.000000,0.000000,0.000000,0,0,,,0,,0,0 0,0.000000,0.000000,0.000000,0.000000,0,0,,,0,,0,0 0,0.000000,0.000000,0.000000,0.000000,0,0,,,0,,0,0 0,0.000000,0.000000,0.000000,0.000000,0,0,,,0,,0,0 0,0.000000,0.000000,0.000000,0.000000,0,0,,,0,,0,0 0,0.000000,0.000000,0.000000,0.000000,0,0,,,0,,0,0 0,0.000000,0.000000,0.000000,0.000000,0,0,,,0,,0,0 0,0.000000,0.000000,0.000000,0.000000,0,0,,,0,,0,0 0,0.000000,0.000000,0.000000,0.000000,0,0,,,0,,0,0 0,0.000000,0.000000,0.000000,0.000000,0,0,,,0,,0,0 [/pawn] létezik rá megoldás ? |