Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - SnooP

Oldalak: 1 ... 66 67 [68] 69 70 ... 101
1006
Segítségkérés / Samp-server indítás
« Dátum: 2013. június 11. - 22:00:35 »
Bár én nekem még sose akadt problémám ezzel, de szerintem itt a hiba:
 
[18:08:49] Script[gamemodes/TrueLifeRPG.amx]: Run time error 19: \"File or function is not found\"

 
TrueLifeRPG amx fileját nem találja így errorozik. Töltsd le újra a módot és az amx filet rakd a pwn. fájlal a gamemodes mappádba. Ha megvan a TrueLifeRPG amx-je valószínûleg el fog indulni.  :)

1007
Segítségkérés / Százalék számítás
« Dátum: 2013. június 11. - 21:55:30 »

public OnFilterScriptInit()
{
new szam = 5000000, szazalek;
szazalek = (szam * 5) / 100;
printf(\"A szazalek %d\", szazalek);
return 1;
}

 
Tessék, remélem a késõ este nem zavart be és jól értelmeztem, hogy 5 millának kell, hogy az 5%-a mennyi. Én elvégeztettem vele és leelenõríztem Windows calculatoron, számológépen, telefonon és az eredmény helyes.  ;)

1008
Függvények / GetPlayerTeam
« Dátum: 2013. június 11. - 21:29:08 »
GetPlayerTeam
Alkalmazása
Lekérdezhetjük melyik csapatban van a játékos.
Paraméterei
 

-playerid - A játékosnak az azonosítója



!Megjegyzések
A játékosok nem ölhetik meg egymást egyazon csapatban, kivéve, ha nem vágják el a másik torkát késsel
Példascript és gyakorlat
Példascript



public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(!strcmp(cmdtext, \"/csapatom\", true)) // Ha a /csapatom parancs igaz
    {
    if(GetPlayerTeam(playerid) == 4) SendClientMessage(playerid, -1, \"Te a negyedik, azaz a rendõrök csapatában vagy!\"); // Ha a csapat lekérdezéskor az érték egyenlõ 4-el (amit SetPlayerTeam-el tudunk beállítani) akkor elmondjuk/kiírjuk, hogy a rendõrök csapatában van
   return 1; // Visszatérünk
   }
return 0; // Szintén
}

 

Gyakorlat




public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(!strcmp(cmdtext, \"/szerelo\", true)) SetPlayerTeam(playerid, 1);
return 1;
}
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
     if(GetPlayerVehicleID(playerid) == 1)
    {
      if( GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER && GetPlayerTeam(playerid) == 1)
      {
  SendClientMessage(playerid, -1, \"Te szerelõ vagy így jogod van ebbe beülni\");
  }
}
else
{
SendClientMessage(playerid, -1, \"Te nem vagy szerelõ így nem ülhetsz ide be\");
RemovePlayerFromVehicle(playerid);
}
return 1;
}

 

Hozzá kapcsolódó függvény: SetPlayerTeam - Hivatalos fórumlink

Hozzá kapcsolódó függvény: SetPlayerTeam - Fordított fórumlink



1009
Függvények / SetPlayerTeam
« Dátum: 2013. június 11. - 21:16:02 »
SetPlayerTeam
Alkalmazása
Nos ez a függvény arra való, hogy beállítjuk egy adott játékosnak a csapatját.Ez különösen Role Play szerverekre hasznos, ahol van mentõs rendõr és hasonlók, ott egyszerû a lekérdezése és a beállítása. Véleményem szerint sokkal egyszerûbb és könnyebb ezekkel dolgozni, mint több változóval, defineokkal és egyebekkel és még kevéske sort is megtakaríthatunk.
Paraméterei
 

-playerid - A játékosnak az azonosítója


-teamid - Ez az adott szám ami a csapatot jelöli (pl teamid-nak 1-et adsz meg akkor az elsõ csapat, 2-õt második csapat és ez így tovább)

!Megjegyzések
1. Azonos csapatban lévõ játékosok nem tudják megölni/megsebesíteni egymást kivéve, ha nem vágják el a torkukat. Az azonos csapatban lévõ személyt aki kocsiban ül nem lehet megsebezni / megölni a 0.3x óta. Ez engedélyezhetõ az EnableVehicleFriendlyFire-el

2. A NO_TEAM elnevezés vagy a 255-ös teamid jelenti a csapatnélküliséget. Ez az alapértéke a függvénynek és nem a 0. A csaptnélküliek egymást is megölhetik

Példascript és gyakorlat
Példascript



public OnPlayerSpawn(playerid)

    SetPlayerTeam(playerid, 4); // Ha egy játékos lespawnol akkor beállítjuk a csapatának az értékét 4-re (tehát mondhatjuk úgy is, hogy a negyedik csapatra)
    return 1;
}

 

Gyakorlat




public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(!strcmp(cmdtext, \"/szerelo\", true)) SetPlayerTeam(playerid, 1);
return 1;
}
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
     if(GetPlayerVehicleID(playerid) == 1)
    {
      if( GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER && GetPlayerTeam(playerid) == 1)
      {
  SendClientMessage(playerid, -1, \"Te szerelõ vagy így jogod van ebbe beülni\");
  }
}
else
{
SendClientMessage(playerid, -1, \"Te nem vagy szerelõ így nem ülhetsz ide be\");
RemovePlayerFromVehicle(playerid);
}
return 1;
}

 

Hozzá kapcsolódó függvény: GetPlayerTeam - Hivatalos fórumlink

Hozzá kapcsolódó függvény: GetPlayerTeam - Fordított fórumlink



1010
Segítségkérés / Jármû parancs kérés
« Dátum: 2013. június 11. - 17:47:24 »
Ezt te kajak skinre akarod lekérdezni az szép lenne. Inkább használd a Get/SetPlayerTeam-et. Tessék régebben már leírtam a használatát:
Szóval a SetPlayerTeam-el beállítod egy játékosnak a csapatát. (olyan ez, mintha egy integer változónak megadnál egy bizonyos értéket)
Paraméterei:
-playerid - A játékosnak az azonosítója
-teamid - Ez az adott szám ami a csapatot jelöli (pl teamid-nak 1-et adsz meg akkor az elsõ csapat, 2-õt második csapat és ez így tovább)
Annyit még, hogy az alapméretezett az a 255-ik szám, vagy a NO_TEAM elnevezés, és nem a 0-ás.
Gyakorlatban lévõ alkalmazása:
 

public OnPlayerSpawn(playerid)

    SetPlayerTeam(playerid, 4); // Ha egy játékos lespawnol akkor beállítjuk a csapatának az értékét 4-re (tehát mondhatjuk úgy is, hogy a negyedik csapatra)
    return 1;
}

 


A GetPlayerTeam segítségével lekérdezhetjük, hogy például a fentebb beállított Spawnoláskor a hanyadik csapatban van (ergo a teamid-je mennyi)
Paraméterei:
-playerid - A játékos azonosítója akinek lekérdezed, hogy melyik csapatban van
Gyakorlati alkalmazása:
 

CMD:melyikcsapat(playerid,params[]) // A parancsunk, avagy a lekérdezés.
{
if(GetPlayerTeam(playerid) == 4) SendClientMessage(playerid, -1, \"Te a negyedik, azaz a rendõrök csapatában vagy!\"); // Ha a csapat lekérdezéskor az érték egyenlõ 4-el (amit fent beállítottuk) akkor elmondjuk kiírjuk, hogy a rendõrök csapatában van
return 1; // Visszatérünk
}

 
Ezt a Set-Get PlayerTeam-et úgy hasznosítod mondjuk egy RolePlay módnál, hogy az admin csapat pl az 1-es csapat lesz, a rendõrök a 2-es csapat, a mentõsök a 3-as és így tovább
Ha meg feltétlen a skineshez ragaszkodsz (ami szerintem teljesen hülyeség) akkor:
 
if(GetPlayerSkin(playerid) == 30)

 


A kérésed a Teames dologgal:
 

CMD:szerelo(playerid,params[])
{
SetPlayerTeam(playerid, 1);
return 1;
}
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
     if(GetPlayerVehicleID(playerid) == 1)
    {
      if( GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER && GetPlayerTeam(playerid) == 1)
      {
  SendClientMessage(playerid, -1, \"Te szerelõ vagy így jogod van ebbe beülni\");
  }
}
else
{
SendClientMessage(playerid, -1, \"Te nem vagy szerelõ így nem ülhetsz ide be\");
RemovePlayerFromVehicle(playerid);
}
return 1;
}

 
Nem teszteltem, de jó kell legyen.
E: Széthúzások miatt bocs, a fórum dolga akárcsak az ékezetek. Remélem a sorokat helyre tudod pakolgatni TAB-al vagy ha lusta vagy akkor
#pragma tabsize 0

 ezt rakd be az includeok alá. ;)

1011
SA-MP: Szerverfejlesztés / In Game Map Editor With Extras
« Dátum: 2013. június 11. - 17:20:42 »
Köszönöm. :)

1012
SA-MP: Szerverfejlesztés / In Game Map Editor With Extras
« Dátum: 2013. június 11. - 14:30:03 »
Idézetet írta: TryStar date=1370953162\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"37792\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Tõkéletes egy hibát se látok benne alap objektet tõrõlni és copy-zni lehet?
+ Nem maradhat el.
 
Elõször is köszönöm. Hogy a kérdésedre választ adjak igen mindkettõ megy rajta kifogástalanul. De egy alap objectet ami nincs mentve (/oe-ban vagy másolás után) felesleges törölni, mert alapból amikor újraindul a szerver és nincs meg a fájlban az adata akkor nem fog betöltõdni.
A másolást illetõen pedig igen, az alap objectet /oe-val el kell menteni (és az ott marad a restart után is mivel a fájlba mentõdik a poziciókkal lásd kép), /om-el másoljuk és a végén ahova lerakjuk és eligazítottuk koordináták és rotációk szempontjából rákattintunk a floppy gombra és menti az egészet. Remélem érthetõen fogalmaztam, elég összetett a \"rendszer\". :)

1013
Beszélgetés / Egy alap számítógép
« Dátum: 2013. június 11. - 14:21:32 »
Esetleg kérdéses még az, hogy ez a gép mennyibe fáj? Mert én elkövettem azt a hibát, hogy rááldoztam kb 200k egy jó gépre igaz süvít minden rajta én is játékra akartam, de így utólag belátva rájöttem egy konzollal jobban jártam volna. Én a te helyedben várnék vele 1 hónapot, mivel most jött ki az Xbox One, és vennék neki egy Xbox 360-at használtan billentyûzettel, egérrel, egy éves nettel és egy vezeték nélküli kontrollerel (esetleg kinceckt), és kb 60k-70k -ba fáj az egész, és lehet sokkal jobb teljesítményt hozol ki belõle mint egy gép vásárlásával. De ez csak a szerény véleményem.

1014
Képek / Videók / Ha Németország nyeri meg a II. világháborút...
« Dátum: 2013. június 11. - 12:24:37 »
Idézetet írta: !Shakur date=1370944604\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"37284\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Fõleg hogy nem a zsidók \"uralják a világot\". ;)
 
A világ gazdaság olyan, mint a színház. Attól, hogy te élvezed az elõadást, valaki mozgatja a háttérben a szereplõket / szálakat, hogy élvezetes is legyen. Ezzel azt akartam mondani, hogy lehet, hogy állambácsi ezt meg azt csinál és milyen jó, meg fejlõdik az ország gazdaság terén, de azt a gazdaságot valaki uralja és az ossza szorozza, hogy ki hogy álljon. És azért valljuk be, a zsidók sose dolgoztak mégis jóval több pénzük volt / van mint a keményen dolgozó embereknek. Felmerül a kérdés, hogy honnan?
Már a középkorban is nagyon jó kereskedõk voltak, és ugye tudjuk, hogy a folytonos kereskedés az árúhozás egyrészt növeli az adót mert minden termékre most már adózunk és a vámot is. Ez befolyik mind az államnak aminek egy kis százalékát megtartják és megy az EU-nak. És lehet, hogy az EU látszólag viszi a haszont és õ áll mindenek felett, de ez csak addig tehetõ meg, míg jó a gazdaság. A zsidók ezt biztosítják és ezért az EU-tól is (bár nem köztudottan) de kapnak elég pénzt, hogy az EU dirigálhasson. A zsidók háttérbe szorulnak és mindkét fél jól jár. Az EU dirigálhat a zsidó meg kényelmesen tesz szert irtózatos nagy vagyonokra.
Szerinted ***** miért pont velük kezdte? Ha ***** kezében van a gazdaság van elég pénze arra, hogy nyeréssel zárja a háborút, szerintem logikus döntés. Bár félreértés ne essék, én elítélem a munkatáborok kínzások és egyéb ocsmány dolgokat, szerintem egy ember sem érdemel ilyen halált, kivéve azokat akik semmit sem tesznek a közjóért csak fosztogatnak, khm,. cigányok.
Majd linkelek pár videót a youtuberól az egész gazdaságról és a fószernek kb 50 éves igaza van. Ez abban tükrözõdik, hogy nem említ neveket és ezért volt engedélyezett a mûsora is és aki nem hülye az megérti a mondanivalóját, és bárhogy is nézzük igaza van.
Amúgy én nem támogatom ***** tetteit, de úgy vélem, hogy a cél szentesíti az eszközt, de azok az emberek inkább megérdemeltek volna egy  golyót a fejükbe, mint hogy halálra dolgoztassák õket. Bár azért látszik, hogy a náci uralom alatt kb 6 (vagy 9 már nem tudom) ember halt meg, a II. VH után a komunizmusban pedig 96 millió.

1015
SA-MP: Szerverfejlesztés / In Game Map Editor With Extras
« Dátum: 2013. június 11. - 10:18:12 »
Nagyon szépen köszönöm, hát próbáltam a legjobbat kihozni, nem szeretek összecsapott  munkát publikálni. :)

1016
Beszélgetés / Egy alap számítógép
« Dátum: 2013. június 10. - 20:07:54 »
Szerintem ide bõven elég lenne egy 4GB Memória és helyette tápot vennék, vagy spórolnék magamnak egy SSD-re. :D

1017
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Általános
« Dátum: 2013. június 10. - 19:35:50 »
\"Michael-Jackson-Eating-Popcorn.gif\"
Farokméregetés fórum szinten :DDD

1018
Beszélgetés / Beszélgetés az okostelefonokról, Apple termékekrõl
« Dátum: 2013. június 09. - 16:25:58 »
Ezzel 3 gond van: Az elsõ, hogy Romániában élek. A második az hogy használtan nem vehetek. A harmadik az, hogy csak kártyafüggetlenül és hivatalos cégtõl vehetek. Ez van, ha valakinek az édesanyja nagyon szkeptikus mindent illetõen. Szóval, ha tudsz az LG Optimus 4X HD-nál jobbat, úgy hogy megfeleljen a fenti kritériumoknak akkor kiváncsian várom. Amúgy köszönöm a véleményed :)

1019
Beszélgetés / Beszélgetés az okostelefonokról, Apple termékekrõl
« Dátum: 2013. június 09. - 15:10:16 »
Helló. Régen írtam ide de volna egy kérdésem: Szerintetek egy LG Optimus 4X HD megérné? 4 fizikai mag 1 logikai, Benchmarkokban hozza a nála drágább HTC One X teljesítményét és néha még az S3-ét is. Az ára nagyon nevetségesen olcsó és azért 1.5 GHz-es telefon. Igaz, hogy nem idei árú de akinek volt ilyen / ért a telefonokhoz mit mondtok érdemes vétel lenne 80k ért megvenni 2 év garanciával, 30 napos visszafizetésivel és ingyenes házhozszállítással? Nem lesz elavult telefon jövõre vagy késõbb? Elõre is kösz a válaszokat.  :)

1020
Idézetet írta: ZSOLTI99 date=1370711801\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"37807\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Kocsikat lehet módolni pl infernusra egy BMW-t?
 
Ez nem módoló. Ez arra szolgál, hogy jármûvek, objectek, fegyverek képei be legyenek szúrva, mint MTA-n az Inventory rendszerek csak itt nem cserélgetheted a képet.

Oldalak: 1 ... 66 67 [68] 69 70 ... 101
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal