Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 1006
SA-MP: Szerverfejlesztés / [DM]Jackob - first« Dátum: 2012. január 02. - 21:35:52 »
Komolyan mondom ember te beteg vagy O_o
Ilyen jó DM-es mapot még életemben nem láttam! Gratulállok, ha nemfog crashelni akkor ezt használni is fogom Ez a map ez valami hihetetlen 1007
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / (Leírás) PAWN TUTORIAL KEZDÕKNEK (rev. 2.)« Dátum: 2012. január 02. - 21:29:46 »Idézetet írta: kurta999 date=1325026697\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1663\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic sizeof operátor a tömb összes elemére: 1008
Segítségkérés / Életbug« Dátum: 2012. január 02. - 21:11:46 »
SetPlayerTeam() van?
Mert ha igen, akkor valószínûleg a játékosok egy csapatban vannak és nem tudják egymást megsebezni. 1009
Segítségkérés / Olyan szám ami még nincs a mappában« Dátum: 2012. január 02. - 21:07:14 »
Így esetleg?
Bocs, de dini-t már nem igazán vágom fejbõl, mivel 1,5 éve SQL-el mentem az adataim. [pawn] new file[ 64 ]; // Kicsi volt a buffer méret, ez így már ahogy lent van jócskán meghaladja a 10 cellát.. for( new x; x < 100; ++x ) { format( file, sizeof file, \"/Adatbazis/Jarmuvek/%d.ini\", x ); if( fexist( file ) ) continue; new string[128], jarmu; GivePlayerMoney(playerid,-tipusar); GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev)); format(string,sizeof(string),\"%s vett egy %s-t.\", nev,tipus); AdminnakUzenet(VZOLD, string, 1); printf(string); jarmu = AddStaticVehicle(tipusid, 218.1325,7.9003,2.2991, 269.9501, szin1, szin2); JarmuInfo[jarmu][szin1] = szin1; JarmuInfo[jarmu][szin2] = szin2; dini_Create(file); // Létrehozzuk! dini_Set(file,\"Tulaj\", nev); dini_IntSet(file, \"Model\", tipusid); dini_IntSet(file,\"Szín1\", szin1); dini_IntSet(file,\"Szín2\", szin2); dini_FloatSet(file,\"X\", 218.1325); dini_FloatSet(file,\"Y\", 7.9003); dini_FloatSet(file,\"Z\", 2.2991); dini_FloatSet(file,\"Forgatás\", 269.9501);// Beleírunk vmi hülyeséget.. Bár ha nem akarsz itt beleírni semmit, akkor ezt a sort töröld. break; } [/pawn] 1010
Segítségkérés / Olyan szám ami még nincs a mappában« Dátum: 2012. január 02. - 18:26:24 »Idézetet írta: tudvari date=1325515006\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"15107\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic De én a crashekre gondoltam,vagy a véletlenszerû leállásokra.A legaljára, mert az állítja meg a ciklust. ( A ciklus legaljára ) 1011
Segítségkérés / Több megegyezõ interiorid« Dátum: 2012. január 02. - 00:27:32 »Idézetet írta: mauladam date=1325460362\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"15127\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic http://weedarr.wikidot.com/interiorSetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); SetPlayerInterior(playerid, InteriorID); Elteleportálod a megadott kordinátákra és beállítod neki a megfelelõ interiort. Ennyi! 1012
Segítségkérés / Több megegyezõ interiorid« Dátum: 2012. január 02. - 00:23:22 »
Nem értem, hol van több egyforma ID?
1013
Segítségkérés / Olyan szám ami még nincs a mappában« Dátum: 2012. január 01. - 23:03:11 »Idézetet írta: tudvari date=1325454385\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"15107\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic 100 fájl-t készített amikor 1 kocsira alkalmazni próbáltam.Próbáld az én verziómat, amiben ott van a break. 1014
Segítségkérés / Olyan szám ami még nincs a mappában« Dátum: 2012. január 01. - 22:42:29 »
Ez olyan dolog, amit még soha nem csináltam, de szerintem te jól írtad le, csak én megállítanám a ciklust a break-al, amiután megvan a fájl.
Tehát én így módosítottam: Tesztelve, mûködik! A ciklusban a feltételt pedig majd módosítani kell, ha a fájlok száma több, mint 99. [pawn] new file[ 10 ]; for( new x; x < 100; ++x ) { format( file, sizeof file, \"%d.ini\", x ); if( fexist( file ) ) continue; new File:MyFile = fopen( file, io_write ); // Létrehozzuk fwrite( MyFile, \"ASD\\r\\nLine2\" ); // Beleírunk vmi hülyeséget.. Bár ha nem akarsz itt beleírni semmit, akkor ezt a sort töröld. fclose( MyFile ); // Bezárjuk.. break; // Kilépünk a ciklusból. Ez fontos! } [/pawn] Sok fájlnál szerintem ez laggolna, de nembiztos. Nem teszteltem még az fexist() sebességét. 1015
Segítségkérés / SA:MP "double sided"« Dátum: 2012. január 01. - 02:24:04 »
MTA forráskódban utána fogok nézni, hogy ez milyen memóriacímet módosít vagy konkrétan mit csinál.
De ez jelenleg akkor sem lenne megoldható egy kliens oldali módosítás nélkül, szóval erre jelenleg egy tömör nem a válasz. 1016
Leírások/Útmutatók / [Leírás] Jármûhöz csatolt objektek létrehozása egyszerûen (MapEditor)« Dátum: 2012. január 01. - 02:22:13 »Idézetet írta: Zinthos date=1325380596\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"14906\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Ugyan így kell. Errõl azért nincs tutorial, mert ingame is meg lehet oldani a Hold Studio-val. 1018
Segítségkérés / Anti minigun« Dátum: 2011. december 31. - 15:16:24 »>\" post=\"206985\" timestamp=\"1325339621\"] 1019
Segítségkérés / MySQL vs. Dialog szinezés - Gondok« Dátum: 2011. december 31. - 15:12:17 »
Ha definálva vannak a színek:
Itt a pre-processor miatt kell így csinálni, ha nem érted, hogy miért, akkor Pawn_Language_Guide.pdf googleba. A gombokat pedig NEM lehet színezni! [pawn]#define ASD_COLOR 2499ff ShowPlayerDialog(playerod, dialogid, DIALOG_STYLE_LIST, \"{\" #ASD_COLOR \"}VALAMI\", \"{\" #ASD_COLOR \"}VALAMI\", \"Elsõ Gomb\", \"Másik gomb\"); [/pawn] Ha nincs, akkor pedig: [pawn]ShowPlayerDialog(playerod, dialogid, DIALOG_STYLE_LIST, \"{2499ff}VALAMI\", \"{2499ff}VALAMI\", \"Elsõ Gomb\", \"Másik gomb\");[/pawn] 1020
Leírások/Útmutatók / [Leírás] Jármûhöz csatolt objektek létrehozása egyszerûen (MapEditor)« Dátum: 2011. december 31. - 15:04:30 »
Miért ne mûködne?
Leraksz egy kocsit, rápakolod az objectokat. A kocsit FORGÁS nélkül rakd le! Tehát a kocsi Z tengeje 0.0 legyen! Ez azért fontos, hogy ne keveredjen. Aki kicsit gondolkodik, az rájön, hogy miért. Ha az object már rajta van a kocsin, akkor az úgy is hozzá van kapcsolva és a kocsival együtt mozog, szóval nincs probléma. Átkonvertálod a kocsit és az objectokat, aztán a kocsi X kordinátáját kivonod az object X kordinátájából és megkapod, hogy mennyi az object X Offset-je. Y és Z-vel ugyanígy. Amikor kivontad, akkor létrehozod az objectot valahol. Aztán a kapott offsetokat beírod az AttachObjectToVehicle()-hez és meg is van. |