Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Dia

Oldalak: [1] 2
1
Segítségkérés / SQL hiba
« Dátum: 2019. november 10. - 12:43:23 »
SQL hiba
Sziasztok! Amikor létrehozok egy interiort, akkor a következő hibát kapom:
 
[2019-11-09 21:33:54] WARNING: interior-system\\sourceS.lua:125: dbPoll failed; You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MariaDB server version for the right syntax to use near \'SELECT * FROM interiors ORDER BY interiorId DESC LIMIT 1\' at line 1
[2019-11-09 21:33:54] ERROR: interior-system\\sourceS.lua:125: attempt to index a boolean value
 
Aki tudna segíteni, annak nagyon megköszönném!

2
Segítségkérés / DFF Fájl
« Dátum: 2019. szeptember 14. - 20:07:08 »
DFF Fájl
Sziasztok!  minap készítettem egy modellezést, de az lenne a gondom, hogy ugye több objectből áll, és hogyan tudnék én többől egyet csinálni?
 
Mivel a modellező program (3dsMax 2019) Nem engedi, DFF-be exportálni, csak akkor, ha 1db object van. Válaszokat, és segítségeket előre is köszönök!
 
Legyen további szép napod / estéd! 

3
Segítségkérés / Automatikus kirúgás script
« Dátum: 2019. augusztus 31. - 09:39:59 »
Okés, megpróbálom! Köszönöm szépen a segítségedet!

4
Segítségkérés / KOcsimod
« Dátum: 2019. augusztus 30. - 16:36:49 »
Ne használd a kocsimodjaikat, nem véletlenül vannak levédve.

5
Általános / Mta san andreas scriptelés segitség kérés
« Dátum: 2019. augusztus 17. - 18:57:38 »

local money = getElementData(localPlayer, \"char >> money\")
local moneyChanging = false
local newMoney = 0
local maxNuls = 10
local nulsText = \"0000\"
local nuls = utfSub(nulsText, 1, maxNuls - string.len(tostring(money)))
--local money = convertNumber(getElementData(localPlayer, \"char >> money\"))
local typeColors = {
    [\"+\"] = \"#7cc576\",
    [\"-\"] = \"#d02424\",
}
addEventHandler(\"onClientElementDataChange\", localPlayer,
    function(dName, oValue)
        if oValue == nil or not oValue then oValue = 0 end
        if dName == \"char >> money\" then
            local value = getElementData(source, dName)
            nuls = utfSub(nulsText, 1, maxNuls - string.len(tostring(value)))
            money = convertNumber(value)
            if value > oValue then
                moneyChangeType = \"+\"
                newMoney = value - oValue
                money = typeColors[moneyChangeType] .. money
            elseif oValue > value then
                moneyChangeType = \"-\"
                newMoney = oValue - value
                money = typeColors[moneyChangeType] .. money
            end
            playSound(\"files/moneychange.mp3\")
            money = convertNumber(money)
            moneyChanging = true
            setTimer(
                function()
                    moneyChanging = false
                    money = getElementData(localPlayer, \"char >> money\")
                    nuls = utfSub(nulsText, 1, maxNuls - string.len(tostring(money)))
                end, 2500, 1
            )
        end
    end
)
function drawnMoney()
    if not getElementData(localPlayer, \"hudVisible\") then return end
    --Money
    local enabled,x,y,w,h,sizable,turnable = getDetails(\"money\")
    if moneyChanging then
        shadowedText(moneyChangeType .. newMoney .. \" Ft\", x, y, x + w, y + h, tocolor(255,255,255,255), 1, \"pricedown\", \"center\", \"center\", false, false, false, true)
        dxDrawText(moneyChangeType .. typeColors[moneyChangeType] .. newMoney .. \" #ffffffFt\", x, y, x + w, y + h, tocolor(255,255,255,255), 1, \"pricedown\", \"center\", \"center\", false, false, false, true)
    else
        if money < 0 then
            shadowedText(nuls .. money ..\" Ft\", x, y, x + w, y + h, tocolor(255,255,255,255), 1, \"pricedown\", \"center\", \"center\", false, false, false, true)
            dxDrawText(nuls .. typeColors[\"-\"] .. money ..\" #ffffffFt\", x, y, x + w, y + h, tocolor(255,255,255,255), 1, \"pricedown\", \"center\", \"center\", false, false, false, true)
        else
            shadowedText(nuls .. money ..\" Ft\", x, y, x + w, y + h, tocolor(255,255,255,255), 1, \"pricedown\", \"center\", \"center\", false, false, false, true)
            dxDrawText(nuls .. hexColor .. money ..\" #ffffffFt\", x, y, x + w, y + h, tocolor(255,255,255,255), 1, \"pricedown\", \"center\", \"center\", false, false, false, true)
        end
    end
end

 
 

6
Segítségkérés / Automatikus kirúgás script
« Dátum: 2019. augusztus 17. - 17:51:14 »
Automatikus kirúgás script
Sziasztok! Egy olyan scriptet szeretnék csinálni, ami automatikusan kirúgja a játékost a szerverről, amikor csatlakozik, serial alapján.
 
Amennyiben Tudnál segíteni, azt nagyon megköszönném, mivel nem nagyon értek a scripteléshez!
 
További szép napot / estét! :D

7
Segítségkérés / Zmodeller2
« Dátum: 2019. május 09. - 17:21:24 »
Próbáld másik modellező progival. (Pl: Blender, 3dsmax; mindegyik ingyenes. 3dsmaxhoz kell licencet igényelni, blendert le tudod szedni Steam-ről.)

8
Segítségkérés / Resource indítási hiba (sanmta)
« Dátum: 2019. május 09. - 17:14:29 »
Van meta?

9
Segítségkérés / [ HL 2018 ] Login problema
« Dátum: 2019. április 09. - 10:31:32 »
Lopott mod-ot használsz? Grat.. Senki nem fog segíteni..

10
Segítségkérés / Freedom gaming account system hiba
« Dátum: 2019. április 09. - 10:25:00 »
Mysql modulok bent vannak?

11
Segítségkérés / External rejtett parancsok (?)
« Dátum: 2019. április 09. - 10:23:48 »
/anames
 
Funkciója: Egy rang nélküli játékos látja az adminok, playerek nevét távolról. Olyan, mint a /nevek ?

12
Archívum / Gate Kapuk
« Dátum: 2019. április 09. - 08:15:41 »
xdddd
 
Amúgy:/creategate 

13
Hamarosan nyíló szerverek / Strip MTA - Hamarosan
« Dátum: 2019. április 01. - 17:02:06 »
ExperianMTA logo befigyel xdd

14
Segítségkérés / FreedomGaming Fekete Login kép
« Dátum: 2018. november 07. - 17:41:39 »
@Kevcsaho Az lesz a hiba, hogy a modulok hiányoznak. Ha 64-bites a géped, akkor a x64 mappába csinálj egy modules mappát, és töltsd le a mysql.dll-t és az ml_sockets.dll-t. Ha 32-bites a géped, ugyanezt tedd meg, csak a deathmatch mappába csináld meg ezt, és a 32-bites dll.-eket kell letölteni, és mtaserver.conf fájlba beírod ezeket.

15
Archívum / FreedomGaming SQL összekötés/modules hiba
« Dátum: 2018. november 07. - 17:26:50 »
Megoldódott, modulok hiányoztak, zárható.

Oldalak: [1] 2
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal