Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 1
Segítségkérés / Üveg/glass hiba« Dátum: 2018. december 16. - 13:04:52 »
Szia. Szerintem ne kifejezett üveg modellt rakj be, hanem csináld meg magát a modellt pl. egy ház, és az üveg helyén ne legyen semmi. Tehát ott csak ki legyen vágva és kész. Majd map editorban a wglasssmash obejctet használd, állítsd be hogy breakable: false, és a SCALE: 0 legyen. Akkor az object nem látszik, nem lehet rajta átmenni, és nem törhető.
2
Segítségkérés / Vehicle-System« Dátum: 2018. december 09. - 15:01:05 »
Sziasztok! Hogy tudom beállítani egy alap zero-s vehicle systemben, hogy a kocsi ne gyulladjon ki, ha össze van törve annyira. Azt értem ez alatt, hogy ha például felborul a kocsi, akkor ne gyulladjon ki ha eléri azt a százalékot. Előre is köszönöm szépen!
3
Modellezés / Modellezés megtanítása« Dátum: 2018. július 05. - 21:14:23 »
Szia! Érdekel még a téma? Tudnék segíteni elmagyarázni szerintem, hogy mi hogy merre.
4
Segítségkérés / External Login hiba« Dátum: 2018. május 09. - 15:57:27 »
A hozzátartozó ACL-t használod?
5
Segítségkérés / Modellezés probléma« Dátum: 2018. május 09. - 15:55:40 »
Megoldottam! TXD workshop helyett G-TXD-t használtam .txd fájl készítéséhez!
6
Segítségkérés / Modellezés probléma« Dátum: 2018. május 03. - 16:35:14 »
Viszont, ha a txd-be csak egy képet rakok be, akkor csak fekete a modell adott pontja, ahol a képnek lennie kéne.
7
Segítségkérés / Modellezés probléma« Dátum: 2018. május 03. - 16:19:33 »
Már próbáltanm úgy is de nem jártam sikerrel. Lejjebb le is irtam
8
Segítségkérés / Modellezés probléma« Dátum: 2018. május 02. - 22:24:18 »
Sziasztok! Olyan problémám lenne, hogy lemodelleztem egy benzinkutat, és a textúra nem jelenik meg rajta, pedig minden jól van tudomásom szerint beállítva. TXD fileban, ugyan az a név mint amit használtam materialként 3dsmax-ba, compressedre van állítva, és a collison is collison mesh-re van állítva. Órák óta próbálkozom, dúrom a fórumokat, de nem találtam semmit! Előre is köszönöm a választ!
http://www.kepfeltoltes.eu/images/hdd1/2018/05/02/615N_vtelen.png Most utólag megpróbáltam azt, hogy minden képet a TXD-ben 256x256-ra átméretezek, és így sem jártam sikerrel. Csak ez az egy model nem működik, pedig 2x is teljesen újra modelleztem. Csináltam egy olyan modellt amelyik csak egy textúrából áll, és az pedig működik, szóval nem tudom mi lehet a baj. 9
Segítségkérés / Gate System probléma« Dátum: 2017. július 01. - 12:42:10 »
Köszönöm! Megoldottam. Kitöröltem az open = true sort, és most működik és a playerek sem tudják használni!
10
Segítségkérés / Gate System probléma« Dátum: 2017. június 30. - 23:30:50 »
Sziasztok! Az a probléma hogy csak 1x működik a script. Tehát egyszer megengedi hogy /fel és egyszer hogy /le és utána csak egy resources restart után engedi ujra. Ez miért van? Előre is köszönöm.
local objGates = createObject(2779, 1775.8000488281, -2059.3999023438, 12.60000038147, 0, 0, 0) exports.pool:allocateElement(objGates) local open = false local which = 0 -- Gate code function useSESideGarageGate(thePlayer) local x, y, z = getElementPosition(thePlayer) local distance1 = getDistanceBetweenPoints3D(1775.8000488281, -2059.3999023438, 12.60000038147, x, y, z) if (distance1<=10) and (open==false) then if (exports.global:hasItem(thePlayer, 108) or exports.global:hasItem(thePlayer, 82)) then open = true which = 1 outputChatBox(\"Szerelő lift felemelve!\", thePlayer, 0, 255, 0) moveObject(objGates, 1000, 1775.8000488281, -2059.3999023438, 14.5, 0, 0, 0) end end end addCommandHandler(\"fel\", useSESideGarageGate) function closeSESideGarageGate(thePlayer) if (which==1) then which = 0 outputChatBox(\"Szerelő lift leengedve!\", thePlayer, 0, 255, 0) moveObject(objGates, 1000, 1775.8000488281, -2059.3999023438, 12.60000038147, 0, 0, 0) end end addCommandHandler(\"le\", closeSESideGarageGate) function resetState7() open = false end 11
Archívum / Gate System probléma« Dátum: 2017. június 30. - 23:24:46 »
Sziasztok! Van egy gate systemem és az a probléma hogy egyszer felemel egyszer pedig le. Tehát, beirom hogy /fel akkor felemel, utána hogy /le akkor még lemegy, és utána ha ujra beirom hogy /fel már nem megy fel, csak ha restartolom a resourcest.
Mi lehet a probléma? local objGates = createObject(2779, 1775.8000488281, -2059.3999023438, 12.60000038147, 0, 0, 0) exports.pool:allocateElement(objGates) local open = false local which = 0 -- Gate code function useSESideGarageGate(thePlayer) local x, y, z = getElementPosition(thePlayer) local distance1 = getDistanceBetweenPoints3D(1775.8000488281, -2059.3999023438, 12.60000038147, x, y, z) if (distance1<=10) and (open==false) then if (exports.global:hasItem(thePlayer, 108) or exports.global:hasItem(thePlayer, 82)) then open = true which = 1 outputChatBox(\"Szerelő lift felemelve!\", thePlayer, 0, 255, 0) moveObject(objGates, 1000, 1775.8000488281, -2059.3999023438, 14.5, 0, 0, 0) end end end addCommandHandler(\"fel\", useSESideGarageGate) function closeSESideGarageGate(thePlayer) if (which==1) then which = 0 outputChatBox(\"Szerelő lift leengedve!\", thePlayer, 0, 255, 0) moveObject(objGates, 1000, 1775.8000488281, -2059.3999023438, 12.60000038147, 0, 0, 0) end end addCommandHandler(\"le\", closeSESideGarageGate) function resetState7() open = false end 13
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Rejtett parancsok RolePlay szervereken.« Dátum: 2016. június 30. - 00:20:35 »
/benyal
14
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Kezdő pénz átállítás« Dátum: 2016. június 30. - 00:18:46 »
:thumbsdown:
15
Segítségkérés / Hogy oldhatnám meg a szerelést?« Dátum: 2016. június 29. - 20:41:47 »
Arra van írva
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2016. június 30. - 00:16:25 ) Megsem bocsi, es igen zero mod van, es hol irhatom at? Az s_duty_commads.lua-ban alul mikor lejjebb gorgetek? |