Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - Flips
1
« Dátum: 2017. április 22. - 19:28:14 »
Működik, köszönöm szépen.
2
« Dátum: 2017. április 22. - 13:16:17 »
Egy olyan parancsra lenne szükségem amelyikkel kocsikat ID szerint lehet respawnolni és nem csak az elsőt vagy összeset, hanem a /dl paranccsal előhozott ID szerint. Mondjuk /respawn 510 és akkor az 510-es ID-jű kocsit respawnolja.
3
« Dátum: 2017. március 03. - 12:15:43 »
Helló! Régen kértem már bármit is, de most megint szeretném segítségeteket kérni. Annyi lenne a lényege a scriptnek hogy Magyar idő szerint jobb felső sarokban textdrawwal írja az időt, Óra:Perc:Másodperc, dátum nem kell. Tudnátok nekem ebbe segíteni? Előre is köszönöm!
4
« Dátum: 2016. november 01. - 09:00:13 »
Done, Kösz Memphis a segítséget
5
« Dátum: 2016. október 30. - 22:24:07 »
hát nem muszáj ha írsz egy olyan scriptet ami kiszámítja hogy GetPlayerScore alapján milyen rangja van és mennyi kell a következő ranghoz
Lehet amúgy nem ártana külön scriptbe írni mert akkor jobban átlátnám Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( [time]2016. október 30. 22:35:55[/time] )
Eddig ez van: - Mod eleje new PlayerText:Szint[MAX_PLAYERS]; new rank[MAX_PLAYERS], scoree[MAX_PLAYERS], nextscore[MAX_PLAYERS]; - OnPlayerConnect alatt new text[41]; new jatekosname[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, jatekosname, sizeof(jatekosname)); Szint[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 500.000000, 192.000000, \" \"); PlayerTextDrawBackgroundColor(playerid, Szint[playerid], 255); PlayerTextDrawFont(playerid, Szint[playerid], 2); PlayerTextDrawLetterSize(playerid, Szint[playerid], 0.230000, 1.100000); PlayerTextDrawColor(playerid, Szint[playerid], -1); PlayerTextDrawSetOutline(playerid, Szint[playerid], 1); PlayerTextDrawSetProportional(playerid, Szint[playerid], 1); PlayerTextDrawUseBox(playerid, Szint[playerid], 1); PlayerTextDrawBoxColor(playerid, Szint[playerid], 100); PlayerTextDrawTextSize(playerid, Szint[playerid], 637.000000, 0.000000); format(text, sizeof(text), \"~g~Szint: ~r~-\"); PlayerTextDrawSetString(playerid, Szint[playerid], text); for(new i; i < MAX_PLAYERS; i ++) { if(IsPlayerConnected(i)) { PlayerTextDrawShow(i, Szint[playerid]); } }
- OnPlayerUpdate alatt new score; new text[41]; new msg[64]; new msga[64]; new name[MAX_PLAYER_NAME]; score = GetPlayerScore(playerid); GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name)); rank[playerid] = 1; scoree[playerid] = 0; nextscore[playerid] = 50; //2-es szinthez szükséges if(GetPlayerScore(playerid) == nextscore[playerid] && rank[playerid] != 60) { nextscore[playerid] = nextscore[playerid]*2; rank[playerid]++; format(msg, sizeof(msg), \"Szintet léptél! Szinted: %d! Következő szinthez szükséges pontszám: %d\", rank[playerid], nextscore[playerid]); SendClientMessage(playerid, -1, msg); format(msga, sizeof(msga), \"%s szintet lépett! Szint: %d\", name, rank[playerid]); SendClientMessageToAll(-1, msga); } format(text, sizeof(text), \"~g~Szint:~r~ %i (%i)\", rank[playerid], (nextscore[playerid] - score)); PlayerTextDrawSetString(playerid, Szint[playerid], text); És ugye a lényeg az hogy floodolja a szöveget valamint nem akar szintet lépni
6
« Dátum: 2016. október 30. - 21:14:40 »
Amit küldtél forráskódot, arra holnap szakítok időt és átnézem.
Rendben akkor megvárom mit mondasz, köszi.
7
« Dátum: 2016. október 30. - 21:00:56 »
if(GetPlayerScore(playerid) == nextscore[playerid]) { nextscore[playerid] = nextscore[playerid]*2; rank[playerid]++; // Szintlepes szövege... return 1; } Esetleg ez? de a nextscorét mensd el!!!!! meg a rankot is meg ezeket... csak akkor fog úgy menni ahogy te szeretnéd
Mentsem a rankot is külön hiába menti magát a score-t amiből számítja a rankot? Mondjuk holnap megpróbálom, én jobban bízom abban amit ti mondtok mint amit én csinálok
8
« Dátum: 2016. október 28. - 12:44:56 »
Ha mindig duplázni szeretnéd akkor itt egy megoldás. Amúgy bocsi hogy ennyit kellett rá várni csak nem volt túl sok időm.
new rank[MAX_PLAYERS], score[MAX_PLAYERS], nextscore[MAX_PLAYERS]; public OnPlayerConnect(playerid) { //Azért OnP.Conn. -hez írtam mert nem tudom hogy honnan töltöd be a player rankját, pontját. Így egyszerűsítem. rank[playerid] = 1; score[playerid] = 0; nextscore[playerid] = 50; //2-es szinthez szükséges return 1; } if(GetPlayerScore(playerid) >= nextscore[playerid] && rank[playerid] != 60) { rank[playerid]++; nextscore[playerid] = nextscore[playerid]*2; format(msg, sizeof(msg), \"Szintet léptél! Szinted: %d! Következő szinthez szükséges pontszám: %d\", rank[playerid], nextscore[playerid]); SendClientMessage(playerid, -1, msg); format(msga, sizeof(msga), \"%s szintet lépett! Szint: %d\", name, rank[playerid]); SendClientMessageToAll(-1, msga); } //Nem teszteltem elvileg jó.
Az oké hogy onnan töltöm be viszont OnPlayerUpdate alatt van a textdraw frissítése, vagyis oda kéne írni ezt is amit írtál nem? És nem akar Lvl 2 felé menni szóval 0-49 pontig Lvl 1 megszerzi az 50-et bedobja lvl 2-nek de onnantól lehet akár 2000 pontja is nem lesz lvl 3
9
« Dátum: 2016. október 20. - 22:26:17 »
1 dolgot kell tudnod rólam, scripter nem vagyok, én is csak próbálkozom az a baj amit leírtál annak 1/4 része kínai a többit nagyjából felfogtam, a egyelőre azért csak 0 és 1 pont mert próbálgattam a pont az teljesen máshogy lenne, csak nem tudom hogy kell azt megcsinálni hogy mindig 2x-es pontra változzon 1-2 szint 50 pont vagyis 0 pont szint:1, 50 pont szint:2, 100 pont szint:3, 200 pont: 4. szint, 400 pont 5. szint... stb. Azonban nem akarok 60 szóval amint eléri hatvant már végig 60-as legyen a játékos. Amúgy meg én szokásomhoz híven mindig a legnehezebb dolgokkal próbálkozom aztán javítanak ki hogy 2000 sor helyett lehetne 10 sorba is írni. Ha tudnál segíteni megköszönném nem kérlek arra hogy így este, gondolom fáradt vagy holnap neked is korán kell kelni és nekem is de ha lesz időd akkor megköszönném
10
« Dátum: 2016. október 20. - 21:16:00 »
Van egy rank rendszer amibe megpróbáltam beleírni hogy kiírja ha a játékos szintet lép azonban folyamatosan floodolja a szöveget és nem csak 1x írja ki. Ez most OnPlayerUpdate alatt van és azért floodolja de hova kéne írni hogy csak 1x írja ki? new msg[64]; new msga[64]; new name[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name)) else if(GetPlayerScore(playerid) >= 0 && GetPlayerScore(playerid) <= 1) { Rank = \"1\"; format(msg, sizeof(msg), \"Szintet léptél! Szinted: %s\", Rank); SendClientMessage(playerid, -1, msg); format(msga, sizeof(msga), \"%s szintet lépett! Szint: %s\", name, Rank); SendClientMessageToAll(-1, msga); }
11
« Dátum: 2016. október 03. - 20:36:01 »
A probléma azóta is fent áll, azonban ha az objekt így néz ki akkor csak 1 van belőle: CreateObject(3050, -2652.5, 1383.6, 8.4, 0, 0, 0); Ha viszont be van forgatva akkor lesz több, szóval ha így néz ki: CreateObject(3050, -2652.5, 1383.6, 8.4, 0, 0, 270.0);
12
« Dátum: 2016. október 01. - 09:43:51 »
A sok warningot kiküszöbölheted úgy, hogy amikor létrehozod a textdrawoknak a változókat, akkor nem \"Text:\" előtagot írsz, hanem \"PlayerText:\" előtagot. Ezeket
new Text:Jatnev[MAX_PLAYERS]; new Text:Korozes[MAX_PLAYERS]; new Text:Bank[MAX_PLAYERS]; new Text:Pont[MAX_PLAYERS]; new Text:PID[MAX_PLAYERS]; new Text:VIPN[MAX_PLAYERS]; new Text:ADN[MAX_PLAYERS]; new Text:Rang[MAX_PLAYERS]; new Text:szname[MAX_PLAYERS]; erre cseréld ki
new PlayerText:Jatnev[MAX_PLAYERS]; new PlayerText:Korozes[MAX_PLAYERS]; new PlayerText:Bank[MAX_PLAYERS]; new PlayerText:Pont[MAX_PLAYERS]; new PlayerText:PID[MAX_PLAYERS]; new PlayerText:VIPN[MAX_PLAYERS]; new PlayerText:ADN[MAX_PLAYERS]; new PlayerText:Rang[MAX_PLAYERS]; new PlayerText:szname[MAX_PLAYERS];
Helló! Kicseréltem azonban még mindig kapom a warningokat. new PlayerText:Jatnev[MAX_PLAYERS]; new PlayerText:Korozes[MAX_PLAYERS]; new PlayerText:Bank[MAX_PLAYERS]; new PlayerText:Pont[MAX_PLAYERS]; new PlayerText:PID[MAX_PLAYERS]; new PlayerText:VIPN[MAX_PLAYERS]; new PlayerText:ADN[MAX_PLAYERS]; new PlayerText:Rang[MAX_PLAYERS]; new PlayerText:szname[MAX_PLAYERS];
E:\\SAMP\\PPC\\pawno\\include\\fixchars.inc(144) : warning 213: tag mismatch E:\\SAMP\\PPC\\gamemodes\\ppctruck.pwn(21619) : warning 213: tag mismatch E:\\SAMP\\PPC\\gamemodes\\ppctruck.pwn(21628) : warning 213: tag mismatch E:\\SAMP\\PPC\\gamemodes\\ppctruck.pwn(21641) : warning 213: tag mismatch E:\\SAMP\\PPC\\gamemodes\\ppctruck.pwn(21654) : warning 213: tag mismatch E:\\SAMP\\PPC\\gamemodes\\ppctruck.pwn(21667) : warning 213: tag mismatch E:\\SAMP\\PPC\\gamemodes\\ppctruck.pwn(21680) : warning 213: tag mismatch E:\\SAMP\\PPC\\gamemodes\\ppctruck.pwn(21693) : warning 213: tag mismatch E:\\SAMP\\PPC\\gamemodes\\ppctruck.pwn(21706) : warning 213: tag mismatch E:\\SAMP\\PPC\\gamemodes\\ppctruck.pwn(21719) : warning 213: tag mismatch Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase 10 Warnings.
Sorok ahol hiba van: szname[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 338.000000, 400.000000, \"Hungarian Truckers v1.5\"); Jatnev[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 500.000000, 134.000000, \" \"); Korozes[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 500.000000, 148.500000, \" \"); Bank[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 500.000000, 163.000000, \" \"); Pont[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 500.000000, 177.500000, \" \"); Rang[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 500.000000, 192.000000, \" \"); VIPN[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 500.000000, 206.600000, \" \"); ADN[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 500.000000, 221.100000, \" \"); PID[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 500.000000, 235.600000, \" \");
13
« Dátum: 2016. szeptember 30. - 23:19:53 »
Azt hiszem, az előző témádba is írtam, ugyanezt. Használj PlayerTextDrawokat. Akkor csak annak a játékosnak hozza létre/mutatja meg/tünteti el stb., akit megadsz.
Multkor kaptam rá egy-két error-t és warningot vagyis eléggé sokat végül hiába javítottam mintha csak több lett volna, kipróbálom 10 perc és rá érek aztán ha megint kapok valami errort/warningot bemásolom hátha tudsz abban is segíteni. Köszi a választ! Esetleg erre nem tudsz ránézni? Nagyon megköszönném! https://sampforum.hu/index.php?topic=68070.0 Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( [time]2016. szeptember 30. 23:55:31[/time] )
E:\\SAMP\\PPC\\pawno\\include\\fixchars.inc(144) : warning 213: tag mismatch E:\\SAMP\\PPC\\gamemodes\\ppctruck.pwn(21619) : warning 213: tag mismatch E:\\SAMP\\PPC\\gamemodes\\ppctruck.pwn(21620) : warning 213: tag mismatch E:\\SAMP\\PPC\\gamemodes\\ppctruck.pwn(21621) : warning 213: tag mismatch E:\\SAMP\\PPC\\gamemodes\\ppctruck.pwn(21622) : warning 213: tag mismatch E:\\SAMP\\PPC\\gamemodes\\ppctruck.pwn(21623) : warning 213: tag mismatch E:\\SAMP\\PPC\\gamemodes\\ppctruck.pwn(21624) : warning 213: tag mismatch E:\\SAMP\\PPC\\gamemodes\\ppctruck.pwn(21625) : warning 213: tag mismatch E:\\SAMP\\PPC\\gamemodes\\ppctruck.pwn(21626) : warning 213: tag mismatch E:\\SAMP\\PPC\\gamemodes\\ppctruck.pwn(21628) : warning 213: tag mismatch E:\\SAMP\\PPC\\gamemodes\\ppctruck.pwn(21641) : warning 213: tag mismatch E:\\SAMP\\PPC\\gamemodes\\ppctruck.pwn(21654) : warning 213: tag mismatch E:\\SAMP\\PPC\\gamemodes\\ppctruck.pwn(21660) : warning 213: tag mismatch E:\\SAMP\\PPC\\gamemodes\\ppctruck.pwn(21660) : warning 213: tag mismatch E:\\SAMP\\PPC\\gamemodes\\ppctruck.pwn(21660) : warning 202: number of arguments does not match definition E:\\SAMP\\PPC\\gamemodes\\ppctruck.pwn(21667) : warning 213: tag mismatch E:\\SAMP\\PPC\\gamemodes\\ppctruck.pwn(21680) : warning 213: tag mismatch E:\\SAMP\\PPC\\gamemodes\\ppctruck.pwn(21693) : warning 213: tag mismatch E:\\SAMP\\PPC\\gamemodes\\ppctruck.pwn(21706) : warning 213: tag mismatch E:\\SAMP\\PPC\\gamemodes\\ppctruck.pwn(21719) : warning 213: tag mismatch E:\\SAMP\\PPC\\gamemodes\\ppctruck.pwn(21740) : warning 213: tag mismatch Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( [time]2016. szeptember 30. 23:58:13[/time] )
21619-21746 szname[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 338.000000, 400.000000, \"Hungarian Truckers v1.5\"); PlayerTextDrawAlignment(playerid, szname[playerid], 2); PlayerTextDrawBackgroundColor(playerid, szname[playerid], 16777215); PlayerTextDrawFont(playerid, szname[playerid], 2); PlayerTextDrawLetterSize(playerid, szname[playerid], 0.500000, 1.399999); PlayerTextDrawColor(playerid, szname[playerid], 65535); PlayerTextDrawSetOutline(playerid, szname[playerid], 1); PlayerTextDrawSetProportional(playerid, szname[playerid], 1); Jatnev[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 500.000000, 134.000000, \" \"); PlayerTextDrawBackgroundColor(playerid, Jatnev[playerid], 255); PlayerTextDrawFont(playerid, Jatnev[playerid], 2); PlayerTextDrawLetterSize(playerid, Jatnev[playerid], 0.230000, 1.100000); PlayerTextDrawColor(playerid, Jatnev[playerid], -1); PlayerTextDrawSetOutline(playerid, Jatnev[playerid], 1); PlayerTextDrawSetProportional(playerid, Jatnev[playerid], 1); PlayerTextDrawUseBox(playerid, Jatnev[playerid], 1); PlayerTextDrawBoxColor(playerid, Jatnev[playerid], 100); PlayerTextDrawTextSize(playerid, Jatnev[playerid], 637.000000, 1.000000); format(text, 20, \"~g~Név: ~r~%s\", jatekosname); PlayerTextDrawSetString(playerid, Jatnev[playerid], text); Korozes[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 500.000000, 148.500000, \" \"); PlayerTextDrawBackgroundColor(playerid, Korozes[playerid], 255); PlayerTextDrawFont(playerid, Korozes[playerid], 2); PlayerTextDrawLetterSize(playerid, Korozes[playerid], 0.230000, 1.100000); PlayerTextDrawColor(playerid, Korozes[playerid], -1); PlayerTextDrawSetOutline(playerid, Korozes[playerid], 1); PlayerTextDrawSetProportional(playerid, Korozes[playerid], 1); PlayerTextDrawUseBox(playerid, Korozes[playerid], 1); PlayerTextDrawBoxColor(playerid, Korozes[playerid], 100); PlayerTextDrawTextSize(playerid, Korozes[playerid], 637.000000, 1.000000); format(text, 20, \"~g~Körözéseid: ~r~%i\", wantedlevel); PlayerTextDrawSetString(playerid, Korozes[playerid], text); Bank[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 500.000000, 163.000000, \" \"); PlayerTextDrawBackgroundColor(playerid, Bank[playerid], 255); PlayerTextDrawFont(playerid, Bank[playerid], 2); PlayerTextDrawLetterSize(playerid, Bank[playerid], 0.230000, 1.100000); PlayerTextDrawColor(playerid, Bank[playerid], -1); PlayerTextDrawSetOutline(playerid, Bank[playerid], 1); PlayerTextDrawSetProportional(Bank[playerid], 1); PlayerTextDrawUseBox(playerid, Bank[playerid], 1); PlayerTextDrawBoxColor(playerid, Bank[playerid], 100); PlayerTextDrawTextSize(playerid, Bank[playerid], 637.000000, 8.000000); format(text, sizeof(text), \"~g~Bankod: ~r~%i$\", APlayerData[playerid][bankMoney]); PlayerTextDrawSetString(playerid, Bank[playerid], text); Pont[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 500.000000, 177.500000, \" \"); PlayerTextDrawBackgroundColor(playerid, Pont[playerid], 255); PlayerTextDrawFont(playerid, Pont[playerid], 2); PlayerTextDrawLetterSize(playerid, Pont[playerid], 0.230000, 1.100000); PlayerTextDrawColor(playerid, Pont[playerid], -1); PlayerTextDrawSetOutline(playerid, Pont[playerid], 1); PlayerTextDrawSetProportional(playerid, Pont[playerid], 1); PlayerTextDrawUseBox(playerid, Pont[playerid], 1); PlayerTextDrawBoxColor(playerid, Pont[playerid], 100); PlayerTextDrawTextSize(playerid, Pont[playerid], 637.000000, 0.000000); format(text, sizeof(text), \"~g~Pontjaid: ~r~%i\", GetPlayerScore(playerid)); PlayerTextDrawSetString(playerid, Pont[playerid], text); Rang[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 500.000000, 192.000000, \" \"); PlayerTextDrawBackgroundColor(playerid, Rang[playerid], 255); PlayerTextDrawFont(playerid, Rang[playerid], 2); PlayerTextDrawLetterSize(playerid, Rang[playerid], 0.230000, 1.100000); PlayerTextDrawColor(playerid, Rang[playerid], -1); PlayerTextDrawSetOutline(playerid, Rang[playerid], 1); PlayerTextDrawSetProportional(playerid, Rang[playerid], 1); PlayerTextDrawUseBox(playerid, Rang[playerid], 1); PlayerTextDrawBoxColor(playerid, Rang[playerid], 100); PlayerTextDrawTextSize(playerid, Rang[playerid], 637.000000, 0.000000); // format(text, sizeof(text), \"~g~Rankod: ~r~%s\", Rang[playerid]); // TextDrawSetString(Rang[playerid], text); VIPN[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 500.000000, 206.600000, \" \"); PlayerTextDrawBackgroundColor(playerid, VIPN[playerid], 255); PlayerTextDrawFont(playerid, VIPN[playerid], 2); PlayerTextDrawLetterSize(playerid, VIPN[playerid], 0.230000, 1.100000); PlayerTextDrawColor(playerid, VIPN[playerid], -1); PlayerTextDrawSetOutline(playerid, VIPN[playerid], 1); PlayerTextDrawSetProportional(playerid, VIPN[playerid], 1); PlayerTextDrawUseBox(playerid, VIPN[playerid], 1); PlayerTextDrawBoxColor(playerid, VIPN[playerid], 100); PlayerTextDrawTextSize(playerid, VIPN[playerid], 637.000000, 1.000000); format(text, sizeof(text), \"~g~VIP: ~r~%s\", VipLevelName[APlayerData[playerid][PlayerVip]]); PlayerTextDrawSetString(playerid, VIPN[playerid], text); ADN[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 500.000000, 221.100000, \" \"); PlayerTextDrawBackgroundColor(playerid, ADN[playerid], 255); PlayerTextDrawFont(playerid, ADN[playerid], 2); PlayerTextDrawLetterSize(playerid, ADN[playerid], 0.230000, 1.100000); PlayerTextDrawColor(playerid, ADN[playerid], -1); PlayerTextDrawSetOutline(playerid, ADN[playerid], 1); PlayerTextDrawSetProportional(playerid, ADN[playerid], 1); PlayerTextDrawUseBox(playerid, ADN[playerid], 1); PlayerTextDrawBoxColor(playerid, ADN[playerid], 100); PlayerTextDrawTextSize(playerid, ADN[playerid], 637.000000, 1.000000); format(text, sizeof(text), \"~g~Admin: ~r~%s\", AdminLevelName[APlayerData[playerid][PlayerLevel]]); PlayerTextDrawSetString(playerid, ADN[playerid], text); PID[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 500.000000, 235.600000, \" \"); PlayerTextDrawBackgroundColor(playerid, PID[playerid], 255); PlayerTextDrawFont(playerid, PID[playerid], 2); PlayerTextDrawLetterSize(playerid, PID[playerid], 0.230000, 1.100000); PlayerTextDrawColor(playerid, PID[playerid], -1); PlayerTextDrawSetOutline(playerid, PID[playerid], 1); PlayerTextDrawSetProportional(playerid, PID[playerid], 1); PlayerTextDrawUseBox(playerid, PID[playerid], 1); PlayerTextDrawBoxColor(playerid, PID[playerid], 100); PlayerTextDrawTextSize(playerid, PID[playerid], 637.000000, 1.000000); format(text, sizeof(text), \"~g~ID: ~r~%i\", playerid); PlayerTextDrawSetString(playerid, PID[playerid], text); for(new i; i < MAX_PLAYERS; i ++) { if(IsPlayerConnected(i)) { PlayerTextDrawShow(i, Korozes[playerid]); PlayerTextDrawShow(i, Bank[playerid]); PlayerTextDrawShow(i, Pont[playerid]); PlayerTextDrawShow(i, PID[playerid]); PlayerTextDrawShow(i, szname[playerid]); PlayerTextDrawShow(i, Jatnev[playerid]); PlayerTextDrawShow(i, Rang[playerid]); PlayerTextDrawShow(i, VIPN[playerid]); PlayerTextDrawShow(i, ADN[playerid]); } } fixchars(140-148): #if defined CreatePlayerTextDraw stock fixchars_CreatePlayerTextDraw(playerid, Float:x, Float:y, text[]) { fixchars(text); return CreatePlayerTextDraw(playerid, x, y, text); } #define CreatePlayerTextDraw fixchars_CreatePlayerTextDraw #endif
14
« Dátum: 2016. szeptember 30. - 20:23:49 »
Nincs azon a koordinátán semilyen másik object csak a gate1
15
« Dátum: 2016. szeptember 30. - 19:58:45 »
Igen tudom hogy több segítséget kérek és kapok tőletek mint bárki más a forumon de hát ez van, én is hibázok, nem vagyok az a profi scripter, csak próbálkozok, szóval értitek. Az a lényeg hogy van egy kapu /gate paranccsal kéne nyílnia és zárulnia 1 parancs ha nyitva van a /gate zárja ha zárva /gate nyitja. Az a probléma hogy maga a kapu ott van vagy 8x mint object. Áttettem külön scriptbe az egészet hogy ne a modba legyen és ellenőriztem hogy biztos csak egyszer legyen CreateObject/CreateDynamicObject-ben és biztos hogy csak 1x van. A mod eleje: new gate1; new bool:gate1open; OnPlayerConnect alatt: gate1 = CreateObject(3050, -2652.5, 1383.6, 8.4, 0, 0, 0); És a parancs: COMMAND:gate(playerid, params[]) { new name[24]; GetPlayerName(playerid,name,sizeof(name)); if(strcmp(name, \"asdasd\", false)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Nincs jogod kinyitni ezt a kaput\"); if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 10, -2652, 1383, ) { switch(gate1open) { case true: { MoveObject(gate1, -2652.5, 1383.6, 8.4, 2.00); gate1open = false; } case false: { MoveObject(gate1, -2652.5, 1383.6, -3, 2.00); gate1open = true; } } } else SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Nem vagy kapu közelében\"); return 1; } }
|