Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - asdhero
1
« Dátum: 2016. március 10. - 20:51:16 »
A \"shortname\" váltózóval probléma van. Így le fog futni, viszont nézz utána, hogy pontosan van-e egyáltalán érték adva a \"shortname\"-hez! if getPlayerTeam(source) then local team = getPlayerTeam(source) local shortname = getElementData(team,\"shortname\") or \"Hiba\" local ftype = getElementData(team,\"type\") local ftypecolors = { - = {137, 58, 35}, [1] = {180, 128, 128},
[2] = {0, 180, 255}, [3] = {90, 180, 70}, [4] = {240, 35, 17}, [5] = {245, 160, 20}, } setElementData(source, \"isBadgeActive\", 1) setElementData(source, \"tagName\", \"(\"..shortname..\")\") setElementData(source, \"tagNameColorR\", ftypecolors[ftype][1]) setElementData(source, \"tagNameColorG\", ftypecolors[ftype][2]) setElementData(source, \"tagNameColorB\", ftypecolors[ftype][3]) exports.SM_brain:sendLocalMeAction(source, \"felveszi a jelvényét.\") end end
2
« Dátum: 2016. március 10. - 20:42:36 »
Ez csak természetes !
3
« Dátum: 2016. március 09. - 20:27:32 »
4
« Dátum: 2016. március 09. - 18:54:24 »
Tessék. addEvent(\"loginEvent\", true) addEventHandler(\"loginEvent\", root, function(player, felhNev, passW) dbQuery(function(qh, player) local result, rows, errorMsg = dbPoll(qh, 0) if rows > 0 then for k, v in pairs(result) do if v[\"felhasznaloNev\"] ~= felhNev or v[\"passW\"] ~= passW then outputChatBox(\"#A52A2Hibás jelszó avagy felhasználónév!\", player, 255, 255, 255, true) else triggerClientEvent(player, \"loginEltuntetes\", player) end end else outputChatBox(\"Nincs ilyen felhasználónévvel ellátott account!\", player) end end, {player}, sql, \"SELECT * FROM accounts WHERE felhasznaloNev = ? AND passW = ? LIMIT 1\", felhNev, passW) end )
5
« Dátum: 2016. március 06. - 23:15:10 »
6
« Dátum: 2016. március 06. - 22:12:12 »
Tessék. local pos = {1418.9699707031, -1841.4000244141, 15.300000190735} local objGateg = createObject(980, pos[1], pos[2], pos[3], 0, 0, 270) local open = false function usePDFrontGarageGate(playerSource) local x, y, z = getElementPosition(playerSource) local distance = getDistanceBetweenPoints3D(pos[1], pos[2], pos[3], x, y, z) if (distance<=10) and (open==false) then local factionID = getElementData ( playerSource, \"faction\" ) or 24 if ( factionID == 24 ) or (exports.global:isPlayerAdmin(playerSource) ) then open = true outputChatBox(\"Kapu nyitva!\", playerSource, 0, 255, 0) moveObject(objGateg, 980, pos[1], pos[2], pos[3]-4, 0, 0, 0) setTimer(function() moveObject(objGateg, 980, pos[1], pos[2], pos[3], 0, 0, 0) setTimer(function() open = false end, 1000, 1) end, 5000, 1) else outputChatBox(\"Nem vagy önkormányzatban!\", playerSource, 255, 0, 0) end end end addCommandHandler(\"gate\", usePDFrontGarageGate) addCommandHandler(\"kapu\", usePDFrontGarageGate)
7
« Dátum: 2016. február 24. - 16:35:53 »
Rendben..
8
« Dátum: 2016. február 22. - 00:34:30 »
Azt nem kiszedni kell, hanem megírni ... Javaslom ( ha szeretnél MTA-val ill. programozással foglalkozni ) akkor kezd a programozás alapjaival, majd utána a LUA szintaktikájával. Próbálgass kisebb dolgokat megírni.. Ezek után már nem fog kelleni segítség.
9
« Dátum: 2016. február 18. - 23:28:27 »
Én töltés logónál, vagy ilyeneknél mindig egy változós trükköt használok.
local rot = 0 addEventHandler(\"onClientRender\", root, function() rot = rot + 1 dxDrawImage(x, y, w, h, \'anyadegyokosember.png\', rot) end)
én így szoktam és mindig beválik
Ugyan ezt írtam le én is
10
« Dátum: 2016. február 18. - 12:29:51 »
asdhero tévedés meg lehet állapítani a hibát tessék itt van:
[2016-02-16 19:55:15] WARNING: teszttuning\\server.lua:8: Bad argument @ \'dbExec\' [Expected db-connection at argument 1, got boolean]
ez annyit jelent hogy a dbconnect nem tud csatlakozni az adatbázishoz. nézd át a mysql mappát hogy minden össze van e kötve rendesen. ui: esetleg lehet ha hosztingnál vagy akkor kérd meg hogy rakják fel a libmysqlclient.so.16 ha saját vpsed van akkor te neked kell felrakni ha nincs fent. esetleg szerver logot tudnál küldeni hogy tudjuk jobban azonosítani a hibát hogy miért nem csatlakozik?
Igen... Elnéztem.. Sok dolgom volt közben.
11
« Dátum: 2016. február 17. - 19:14:23 »
Talán a mysql kapcsolódáskor léphet fel valami hiba, vagy esetleg egy változó okozza a bibit.
12
« Dátum: 2016. február 17. - 18:32:33 »
Sziasztok. Elkészítettem nektek, akár tanulás, akár felhasználás céljára egy dxWindow rendszert! Amit tudni kell róla: - Animált ( Oldalról becsúszó animáció ) - A szöveg igazítva van a fejléchez, és egyértelműen a fejléc az alaphoz. - A Design színeket ti adjátok neki. ( Gondolok itt a háttér, fejléc, keret színére! ) Használjátok egészséggel. (Ha hibát észleltek, kérlek jelezzétek és javítom!) Egyedül arra kérlek meg benneteket, hogy ne editeljétek. Kérésre bővítem.. Akármivel! Köszönöm a megtisztelő figyelmet :wave: Egy kép: --[[ --//* Created By: m0k3 *//-- (( Ha kérhetem ne editeljétek! )) --]] Window = {} Window.__index = Window local fontSize = 1.00 --//* Betűméret ( Ha változtatod, akkor a fejléc vele változik! ) *//-- local fontType = \"sans\" --//* Betűtípus *//-- local progressTime = 2000 --//* Animáció sebessége *//-- function Window:New(x,y,w,h,text,backgroundColor,topBackgroundColor, frameColor) --//* Működése: Window:New(x koordináta, y koordináta, szélesség, magasság, fejléc szöveg, háttér szín, fejléc szín, keret szín) *//-- local data = {} data.x = x; data.y = y; data.w = w; data.h = h; data.text = text; data.activ = true; data.backgroundColor = backgroundColor; data.topBackgroundColor = topBackgroundColor; data.frameColor = frameColor; if (not data.frameColor) then --//* Ha nincs keretszín akkor ad neki! *//-- data.frameColor = tocolor(0,0,0,200); end if (not data.backgroundColor) then --//* Ha nincs háttérszín akkor ad neki! *//-- data.backgroundColor = tocolor(0, 0, 0, 180); end if (not data.topBackgroundColor) then --//* Ha nincs fejlécszín akkor ad neki! *//-- data.topBackgroundColor = tocolor(0, 0, 0, 180); end if (not data.text) then --//* Na nincs szöveg akkor alapértelmezett az \'Ablak\' *//-- data.text = \"Ablak\"; end data.render = function() data:windowRender() end; addEventHandler(\"onClientRender\", root, data.render); setmetatable(data, self); return data; end function Window:windowRender() if (not self.activ) then return; end local intX = interpolateBetween(-self.w, 0, 0, self.x, 0, 0, getProgress(progressTime), \"OutElastic\") --//* Animáció *//-- local textX, textY = (intX+(self.w)/2)-(dxGetTextWidth(self.text, fontSize, fontType)/2), (self.y+5) --//* Szöveg igazítás *//-- dxDrawRectangle(intX, self.y, self.w, self.h, self.backgroundColor, false) --//* Háttér *//-- dxDrawRectangle(intX, self.y, self.w, dxGetFontHeight(fontSize, fontType)+10, self.topBackgroundColor, false) --//* Fejléc *//-- dxDrawRectangle(intX, self.y + dxGetFontHeight(fontSize, fontType)+10, self.w, 1, self.frameColor) --//* Fejléc alsó keret ( Csak, hogy átlátható legyen! ) *//-- if dxGetTextWidth( self.text, fontSize ) <= self.w then --//* Csak akkor írja ki, ha a szöveg belefér! *//-- dxDrawText(self.text, textX, textY, self.w, self.h, tocolor(255,255,255,255), fontSize, fontType) --//* Szöveg *//-- end dxDrawRectangle(intX + 2, self.y - 1, self.w - 4, 1, self.frameColor) --//* Felső keret *//-- dxDrawRectangle(intX + 2, self.y + self.h, self.w - 4, 1, self.frameColor) --//* Alsó keret *//-- dxDrawRectangle(intX - 1, self.y + 2, 1, self.h - 4, self.frameColor) --//* Bal keret *//-- dxDrawRectangle(intX + self.w, self.y + 2, 1, self.h - 4, self.frameColor) --//* Jobb keret *//-- end function getProgress( addtick ) local now = getTickCount() local elapsedTime = now - lastTick local duration = lastTick+addtick - lastTick local progress = elapsedTime / duration return progress end --//* Példa a használathoz! *//-- local pos = {guiGetScreenSize()} local screenX, screenY = pos[1]/1920, pos[2]/1080 addCommandHandler(\"ablak\", function() lastTick = getTickCount() tesztAblak1 = Window:New(20*screenX, 400*screenY, 100, 100, \"Teszt!\", tocolor(10,10,10,150), tocolor(60,60,150,180)) tesztAblak2 = Window:New(130*screenX, 400*screenY, 200, 200, \"Teszt!\", tocolor(10,10,10,150), tocolor(60,60,150,180)) tesztAblak3 = Window:New(340*screenX, 400*screenY, 300, 300, \"Teszt!\", tocolor(10,10,10,150), tocolor(60,60,150,180)) tesztAblak4 = Window:New(650*screenX, 400*screenY, 400, 400, \"Teszt!\", tocolor(10,10,10,150), tocolor(60,60,150,180)) end )
13
« Dátum: 2016. február 16. - 21:56:29 »
Ennyiből senki sem tudja megállapítani..
14
« Dátum: 2016. február 16. - 13:54:29 »
A megoldást az MTA biztosította. Csak utána kell járni! https://wiki.multitheftauto.com/wiki/DxDrawGifImageIlletve itt egy dxDrawImage példa.. local rot = 0 local pos = {guiGetScreenSize()} local screenX, screenY = pos[1]/2, pos[2]/2 local gifW, gifH = 40, 40 addEventHandler(\"onClientResourceStart\", getResourceRootElement(getThisResource()), function() addEventHandler(\"onClientRender\", root, gifImageRender) end ) function gifImageRender() rot = rot + 5 dxDrawImage(screenX-(gifW/2), screenY-(gifH/2), gifW, gifH, \"gif.png\", rot, 0, 0, nil, true) end
15
« Dátum: 2016. február 16. - 13:38:57 »
Tessék.. local x, y = guiGetScreenSize() -- kép méretének bekérése x= szélesség, y= hosszúság local hd = true -- Ha hd felbontás igaz, ha nem akkor hamis local w = 500 -- hud hátterének alap szélessége local h = 300 -- hud hátterének alap hosszúsága local xh = 1920-500 -- hud hátterének x pozíciója ha a felbontás hd local yh = 1080-10 -- hud hátterének y pozíciója ha a felbontás hd local xcsik1 = xh+155 local ycsik1 = yh-18 local wcsik1 = 1200 local hcsik1 = 300 local xcsik2 = xh+155 local ycsik2 = yh-94 local wcsik2 = 1200 local hcsik2 = 300 local xbh, ybh, wbh, hbh -- Szorzás az aránypárokkal és a hd pozíciókkal --Háttér local xrelative= xbh * xh local yrelative = ybh * yh local wrelative = wbh * w local hrelative = hbh * h -- Vonalak local xcsik1relative = xbh * xcsik1 local ycsik1relative =ybh * ycsik1 local wcsik1relative = wbh * wcsik1 local hcsik1relative = hbh * hcsik1 local xcsik2relative = xbh * xcsik2 local ycsik2relative =ybh * ycsik2 local wcsik2relative = wbh * wcsik2 local hcsik2relative = hbh * hcsik2 -- Képanyag betöltése local hudkep = \"kepek/hud.png\" local piroscsik = \"kepek/piros.png\" local kekcsik = \"kepek/kek.png\"
-- Hud hátterének kirajzolása function hud() dxDrawImage( xrelative, yrelative, wrelative, hrelative, hudkep, 0, 0, 0, tocolor(255, 255, 255, 255), true) end function HandleTheRendering ( ) addEventHandler(\"onClientRender\", root, hud) if x~= 1920 and y~= 1080 then -- Vizsgálat a felbontást illetően hd = false end if hd == true then -- Ha hd, akkor az arányt meghadja 1-en xbh = 1 ybh = 1 wbh = 1 hbh = 1 else -- Ha nem hd, akkor kiszámítja az aránypárt xbh = (x/1920) ybh = (y/ 1080) wbh = (x/1920)* w hbh = (y/1080) *h end end addEventHandler(\"onClientResourceStart\",resourceRoot, HandleTheRendering)
|