Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - asdhero

Oldalak: [1] 2
1
Archívum / Jelvény Hiba
« Dátum: 2016. Március 10. - 20:51:16 »
A \"shortname\" váltózóval probléma van. Így le fog futni, viszont nézz utána, hogy pontosan van-e egyáltalán érték adva a \"shortname\"-hez!
 
if getPlayerTeam(source) then
        local team = getPlayerTeam(source)
        local shortname = getElementData(team,\"shortname\") or \"Hiba\"
        local ftype = getElementData(team,\"type\")
                local ftypecolors = {
                       
  • = {137, 58, 35}, [1] = {180, 128, 128},

                        [2] = {0, 180, 255}, [3] = {90, 180, 70},
                        [4] = {240, 35, 17}, [5] = {245, 160, 20},
                }
                setElementData(source, \"isBadgeActive\", 1)
                setElementData(source, \"tagName\", \"(\"..shortname..\")\")
                               
                setElementData(source, \"tagNameColorR\", ftypecolors[ftype][1])
                setElementData(source, \"tagNameColorG\", ftypecolors[ftype][2])
                setElementData(source, \"tagNameColorB\", ftypecolors[ftype][3])
                exports.SM_brain:sendLocalMeAction(source, \"felveszi a jelvényét.\")
        end
end

2
Archívum / Login Panel probléma
« Dátum: 2016. Március 10. - 20:42:36 »
Ez csak természetes :) !

3
Archívum / Éjjeli ablakok eltűntetése
« Dátum: 2016. Március 09. - 20:27:32 »
Tessék.
http://gamerxserver.com/forum/showthread.php?21-Objects-by-Category --Object ID-k, keresd ki!
https://wiki.multitheftauto.com/wiki/RemoveWorldModel -- Illetve itt a függvény amivel el tudod tüntetni!

4
Archívum / Login Panel probléma
« Dátum: 2016. Március 09. - 18:54:24 »
Tessék.
 
addEvent(\"loginEvent\", true)
addEventHandler(\"loginEvent\", root,
function(player, felhNev, passW)
dbQuery(function(qh, player)
   local result, rows, errorMsg = dbPoll(qh, 0)
   if rows > 0 then
      for k, v in pairs(result) do
         if v[\"felhasznaloNev\"] ~= felhNev or v[\"passW\"] ~= passW then
            outputChatBox(\"#A52A2Hibás jelszó avagy felhasználónév!\", player, 255, 255, 255, true)
         else
            triggerClientEvent(player, \"loginEltuntetes\", player)
         end
      end
   else
      outputChatBox(\"Nincs ilyen felhasználónévvel ellátott account!\", player)
   end
end, {player}, sql, \"SELECT * FROM accounts WHERE felhasznaloNev = ? AND passW = ? LIMIT 1\", felhNev, passW)
end
)

5
Archívum / Gépadatok
« Dátum: 2016. Március 06. - 23:15:10 »

6
Archívum / MTA:RP
« Dátum: 2016. Március 06. - 22:12:12 »
Tessék.
 
local pos = {1418.9699707031, -1841.4000244141, 15.300000190735}
local objGateg = createObject(980, pos[1], pos[2], pos[3], 0, 0, 270)
 
local open = false
function usePDFrontGarageGate(playerSource)
   local x, y, z = getElementPosition(playerSource)
   local distance = getDistanceBetweenPoints3D(pos[1], pos[2], pos[3], x, y, z)
     
   if (distance<=10) and (open==false) then
        local factionID = getElementData ( playerSource, \"faction\" ) or 24
        if ( factionID == 24 ) or (exports.global:isPlayerAdmin(playerSource) ) then
           open = true
           outputChatBox(\"Kapu nyitva!\", playerSource, 0, 255, 0)
   moveObject(objGateg, 980, pos[1], pos[2], pos[3]-4, 0, 0, 0)
   setTimer(function()
      moveObject(objGateg, 980, pos[1], pos[2], pos[3], 0, 0, 0)
      setTimer(function()
         open = false
      end, 1000, 1)
   end, 5000, 1)
        else
           outputChatBox(\"Nem vagy önkormányzatban!\", playerSource, 255, 0, 0)
        end
    end
end
addCommandHandler(\"gate\", usePDFrontGarageGate)
addCommandHandler(\"kapu\", usePDFrontGarageGate)

7
Archívum / GIF
« Dátum: 2016. Február 24. - 16:35:53 »
Rendben..

8
Archívum / UCP kiszedés.
« Dátum: 2016. Február 22. - 00:34:30 »
Azt nem kiszedni kell, hanem megírni :)... Javaslom ( ha szeretnél MTA-val ill. programozással foglalkozni ) akkor kezd a programozás alapjaival, majd utána a LUA szintaktikájával. Próbálgass kisebb dolgokat megírni.. Ezek után már nem fog kelleni segítség.

9
Archívum / GIF
« Dátum: 2016. Február 18. - 23:28:27 »
Idézetet írta: Changeme date=1455833680\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"59340\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Én töltés logónál, vagy ilyeneknél mindig egy változós trükköt használok.
 
local rot = 0
addEventHandler(\"onClientRender\", root, function()
     rot = rot + 1
     dxDrawImage(x, y, w, h, \'anyadegyokosember.png\', rot)
end)

 
én így szoktam és mindig beválik ;)
 
Ugyan ezt írtam le én is :)

10
Archívum / dbExec hiba
« Dátum: 2016. Február 18. - 12:29:51 »
Idézetet írta: golyoka1 date=1455782264\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"59560\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
asdhero tévedés meg lehet állapítani a hibát tessék itt van:
 

[2016-02-16 19:55:15] WARNING: teszttuning\\server.lua:8: Bad argument @ \'dbExec\' [Expected db-connection at argument 1, got boolean]

 
ez annyit jelent hogy a dbconnect nem tud csatlakozni az adatbázishoz. nézd át a mysql mappát hogy minden össze van e kötve rendesen.
ui: esetleg lehet ha hosztingnál vagy akkor kérd meg hogy rakják fel a libmysqlclient.so.16 ha saját vpsed van akkor te neked kell felrakni ha nincs fent. esetleg szerver logot tudnál küldeni hogy tudjuk jobban azonosítani a hibát hogy miért nem csatlakozik?
 
Igen... Elnéztem.. Sok dolgom volt közben.

11
Archívum / dbExec hiba
« Dátum: 2016. Február 17. - 19:14:23 »
Talán a mysql kapcsolódáskor léphet fel valami hiba, vagy esetleg egy változó okozza a bibit.

12
MTA: Szerverfejlesztés / [Script]Animált dxAblak
« Dátum: 2016. Február 17. - 18:32:33 »
Sziasztok.
Elkészítettem nektek, akár tanulás, akár felhasználás céljára egy dxWindow rendszert!
Amit tudni kell róla:
- Animált ( Oldalról becsúszó animáció )
- A szöveg igazítva van a fejléchez, és egyértelműen a fejléc az alaphoz.
- A Design színeket ti adjátok neki. ( Gondolok itt a háttér, fejléc, keret színére! )
Használjátok egészséggel. (Ha hibát észleltek, kérlek jelezzétek és javítom!)
Egyedül arra kérlek meg benneteket, hogy ne editeljétek. Kérésre bővítem.. Akármivel!
Köszönöm a megtisztelő figyelmet :)  :wave:
Egy kép:
 
\"k6vv5sl14fvw6cyxv5lj.png\"
 

--[[
--//* Created By: m0k3 *//--
(( Ha kérhetem ne editeljétek! ))
--]]
Window = {}
Window.__index = Window
local fontSize = 1.00 --//* Betűméret ( Ha változtatod, akkor a fejléc vele változik! ) *//--
local fontType = \"sans\" --//* Betűtípus *//--
local progressTime = 2000 --//* Animáció sebessége *//--
function Window:New(x,y,w,h,text,backgroundColor,topBackgroundColor, frameColor) --//* Működése: Window:New(x koordináta, y koordináta, szélesség, magasság, fejléc szöveg, háttér szín, fejléc szín, keret szín) *//--
local data = {}
data.x = x;
data.y = y;
data.w = w;
data.h = h;
data.text = text;
data.activ = true;
data.backgroundColor = backgroundColor;
data.topBackgroundColor = topBackgroundColor;
data.frameColor = frameColor;
if (not data.frameColor) then --//* Ha nincs keretszín akkor ad neki! *//--
data.frameColor = tocolor(0,0,0,200);
end
if (not data.backgroundColor) then --//* Ha nincs háttérszín akkor ad neki! *//--
data.backgroundColor = tocolor(0, 0, 0, 180);
end
if (not data.topBackgroundColor) then --//* Ha nincs fejlécszín akkor ad neki! *//--
data.topBackgroundColor = tocolor(0, 0, 0, 180);
end
if (not data.text) then --//* Na nincs szöveg akkor alapértelmezett az \'Ablak\' *//--
data.text = \"Ablak\";
end
data.render = function() data:windowRender() end;
addEventHandler(\"onClientRender\", root, data.render);
setmetatable(data, self);
return data;
end
function Window:windowRender()
if (not self.activ) then return; end
local intX = interpolateBetween(-self.w, 0, 0, self.x, 0, 0, getProgress(progressTime), \"OutElastic\") --//* Animáció *//--
local textX, textY = (intX+(self.w)/2)-(dxGetTextWidth(self.text, fontSize, fontType)/2), (self.y+5) --//* Szöveg igazítás *//--
dxDrawRectangle(intX, self.y, self.w, self.h, self.backgroundColor, false) --//* Háttér *//--
dxDrawRectangle(intX, self.y, self.w, dxGetFontHeight(fontSize, fontType)+10, self.topBackgroundColor, false) --//* Fejléc *//--
dxDrawRectangle(intX, self.y + dxGetFontHeight(fontSize, fontType)+10, self.w, 1, self.frameColor) --//* Fejléc alsó keret ( Csak, hogy átlátható legyen! ) *//--
if dxGetTextWidth( self.text, fontSize ) <= self.w then --//* Csak akkor írja ki, ha a szöveg belefér! *//--
dxDrawText(self.text, textX, textY, self.w, self.h, tocolor(255,255,255,255), fontSize, fontType) --//* Szöveg *//--
end
dxDrawRectangle(intX + 2, self.y - 1, self.w - 4, 1, self.frameColor) --//* Felső keret *//--
dxDrawRectangle(intX + 2, self.y + self.h, self.w - 4, 1, self.frameColor) --//* Alsó keret *//--
dxDrawRectangle(intX - 1, self.y + 2, 1, self.h - 4, self.frameColor) --//* Bal keret *//--
dxDrawRectangle(intX + self.w, self.y + 2, 1, self.h - 4, self.frameColor) --//* Jobb keret *//--
end
function getProgress( addtick )
    local now = getTickCount()
    local elapsedTime = now - lastTick
    local duration = lastTick+addtick - lastTick
    local progress = elapsedTime / duration
    return progress
end
 
--//* Példa a használathoz! *//--
local pos = {guiGetScreenSize()}
local screenX, screenY = pos[1]/1920, pos[2]/1080
addCommandHandler(\"ablak\",
function()
lastTick = getTickCount()
tesztAblak1 = Window:New(20*screenX, 400*screenY, 100, 100, \"Teszt!\", tocolor(10,10,10,150), tocolor(60,60,150,180))
tesztAblak2 = Window:New(130*screenX, 400*screenY, 200, 200, \"Teszt!\", tocolor(10,10,10,150), tocolor(60,60,150,180))
tesztAblak3 = Window:New(340*screenX, 400*screenY, 300, 300, \"Teszt!\", tocolor(10,10,10,150), tocolor(60,60,150,180))
tesztAblak4 = Window:New(650*screenX, 400*screenY, 400, 400, \"Teszt!\", tocolor(10,10,10,150), tocolor(60,60,150,180))
end
)

13
Archívum / dbExec hiba
« Dátum: 2016. Február 16. - 21:56:29 »
Ennyiből senki sem tudja megállapítani..

14
Archívum / GIF
« Dátum: 2016. Február 16. - 13:54:29 »
A megoldást az MTA biztosította. Csak utána kell járni!
https://wiki.multitheftauto.com/wiki/DxDrawGifImage
Illetve itt egy dxDrawImage példa..
 
local rot = 0
local pos = {guiGetScreenSize()}
local screenX, screenY = pos[1]/2, pos[2]/2
local gifW, gifH = 40, 40
addEventHandler(\"onClientResourceStart\", getResourceRootElement(getThisResource()),
        function()
                addEventHandler(\"onClientRender\", root, gifImageRender)
        end
)
function gifImageRender()
        rot = rot + 5
        dxDrawImage(screenX-(gifW/2), screenY-(gifH/2), gifW, gifH, \"gif.png\", rot, 0, 0, nil, true)
end

 
\"ausbdn3xsvzx43pxm3zd.png\"

15
Archívum / Hud segítség kérés [ MTA/LUA]
« Dátum: 2016. Február 16. - 13:38:57 »
Tessék..
 
local x, y = guiGetScreenSize() -- kép méretének bekérése x= szélesség, y= hosszúság
local hd = true -- Ha hd felbontás igaz, ha nem akkor hamis
local w = 500 -- hud hátterének alap szélessége
local h = 300 -- hud hátterének alap hosszúsága
local xh = 1920-500 -- hud hátterének x pozíciója ha a felbontás hd
local yh = 1080-10 -- hud hátterének y pozíciója ha a felbontás hd
local xcsik1 = xh+155
local ycsik1 = yh-18
local wcsik1 = 1200
local hcsik1 = 300
 
local xcsik2 =  xh+155
local ycsik2 = yh-94
local wcsik2 = 1200
local hcsik2 = 300
 
local xbh, ybh, wbh, hbh
 
-- Szorzás az aránypárokkal és a hd pozíciókkal
--Háttér
local xrelative= xbh * xh
local yrelative = ybh * yh
local wrelative = wbh * w
local hrelative = hbh * h
 
-- Vonalak
 
local xcsik1relative = xbh * xcsik1
local ycsik1relative =ybh * ycsik1
local wcsik1relative = wbh * wcsik1
local hcsik1relative = hbh * hcsik1
 
local xcsik2relative = xbh * xcsik2
local ycsik2relative =ybh * ycsik2
local wcsik2relative = wbh * wcsik2
local hcsik2relative = hbh * hcsik2
 
 
-- Képanyag betöltése
local hudkep = \"kepek/hud.png\"
local piroscsik = \"kepek/piros.png\"
local kekcsik = \"kepek/kek.png\"
 

-- Hud hátterének kirajzolása
function hud()
dxDrawImage( xrelative, yrelative, wrelative, hrelative, hudkep, 0, 0, 0, tocolor(255, 255, 255, 255), true)
end
 
function HandleTheRendering ( )
    addEventHandler(\"onClientRender\", root, hud)
    if x~= 1920 and y~= 1080 then -- Vizsgálat a felbontást illetően
hd = false
end
    if hd == true then -- Ha hd, akkor az arányt meghadja 1-en
xbh = 1
ybh = 1
wbh = 1
hbh = 1
else -- Ha nem hd, akkor kiszámítja az aránypárt
xbh = (x/1920)
ybh = (y/ 1080)
wbh = (x/1920)* w
hbh = (y/1080) *h
end
end
addEventHandler(\"onClientResourceStart\",resourceRoot, HandleTheRendering)

Oldalak: [1] 2
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal