Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Oldalak: [1] 2
1
Segítségkérés / Nem lehet csatlakozni« Dátum: 2012. november 25. - 16:48:52 »
Hali.
A gondom a következõ: Ha az OnPlayerConnect eljárás bent van a játékmódban, nem lehet csatlakozni, addig jut csak el, hogy connected, joining the game, és a log is csak annyit ír, hogy incoming connection: ..., és megáll. OnPlayerConnect: public OnPlayerConnect(playerid) Ötletek? 2
Segítségkérés / Kattintós textdraw probléma« Dátum: 2012. november 02. - 18:38:33 »
Sziasztok.
Szóval a gondom a következõ: Már egy párnapja megcsináltam ezt a \"clickable\" textdrawot, akkor mûködött is rendesen. Viszont most regisztrációnál egyszerûen nem lehet rákattintani az \"ok\" feliratra, mivel úgy veszi, mintha más textdraw -ra kattintottam volna. Adok egy képet, elvileg csak azt a textdrawot kéne beszíneznie, amelyiken az egér éppen rajta van(az \"ok\" feliraton van, csak nem látszik), de tisztán látható hogy sok más textdrawot is beszínez. http://www.kephost.com/images4/2012/11/2/a1_2012_11_2_xhazz637g8.jpg[/img] Minden textdraw külön van létrehozva, tehát külön a fekete háttér, külön az \"ok\" felirat, külön a \"regisztráció\", a \"név\", a \"nem\", stb... Valami ötlet? 3
Leírások/Útmutatók / IsValidVehicle« Dátum: 2012. október 26. - 20:14:01 »
Sziasztok!
Szóval ez is egy létezõ funkció, viszont nem lett hozzáadva egyik include fájlhoz sem, ezért a használata elõtt nekünk kell megtenni. Legegyszerûbb beilleszteni a scriptünk tetejére a következõ sort: native IsValidVehicle(vehicleid); Ha ezzel megvagyunk, használhatjuk is. Használata: IsValidVehicle(vehicleid) vehicleid - A jármû ID -je, amit ellenõrizni szeretnénk Visszatérések: true ha létezik, false ha nem létezik Példa a használatára: CMD:isvalid(playerid, params[]) return SendClientMessage(playerid, -1, (IsValidVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid))) ? (\"A jármû létezik\") : (\"A jármû nem létezik\")); Wiki link Valaki majd ezt is helyezze át pls. 4
SA-MP: Szerverfejlesztés / Random játékos« Dátum: 2012. augusztus 31. - 14:39:04 »
Ez csak akkor mûködik ha van online játékos(nem NPC)!
Ma szükségem volt egy ilyenre, ezért megírtam, még csak egyedül teszteltem tehát nem biztos hogy rendesen mûködik, de jónak kell lennie. NPCt és nem elérhetõ ID -t nem ad vissza. stock RandomJatekos() 5
Segítségkérés / 0.3e objectek konvertálása« Dátum: 2012. augusztus 02. - 14:00:41 »
Hali! Az a gondom, hogy tegnap leraktam pár 0.3c + 0.3e objecteket, a 0.3c objecteket rendesen átkonvertálja, viszont a 0.3e objectek helyén valami furcsa object jelenik meg. Ilyen pl. az egyik falnál egy hegyoldal, fekvõrendõrnél valami bolti szekrény, stb... Kipróbáltam kb. 3 konvertálót eddig, de ahogy írtam csak a 0.3c objecteket konvertálja rendesen. Valaki tudja a megoldást?
6
Archívum / Sandstorm Village RolePlay (SVRP) | Saját kezûleg írt mod | Nyitás: Szombat« Dátum: 2012. július 29. - 20:16:34 »Üdvözöllek a témában! Nyitás: Szombat, 18:00 Bevezetés Szeretném bemutatni a Sandstorm Village Roleplay szervert, ami körülbelül 2 héten belül fog elindulni! A szervert próbáltuk a többi szervernél egyedibbé elkészíteni! A szervert nem szerettük volna egy nagy városban elhelyezni, mivel ott alig lehetne találkozni játékossal, illetve nagy lenne, ezért úgy döntöttünk, hogy a szervert egy sokak által kedvelt kisfaluba, Fort Carsonba helyezzük el. A játékmódról A játékmód körülbelül 1 éve lett elkezdve 0-ról, majd 2 hónapos fejlesztés után megtörtént az elsõ szervernyitás. Ezzel nagy hibát követtünk el, mivel a játékmód tele volt hibákkal, hiányos volt, a mappolás sem volt igen RP -s. Viszont ezen változtattunk! A hibákat kijavítottuk, és a mappolás is RP -sebb lesz! Persze hibák még a késõbbiekben felmerülhetnek, de amilyen hibákat találtunk, javítva lettek. Ha mégis találtál egy bugot, kérlek jelentsd a bug jelentés fórumban! A mód parancskezelõ rendszere ZCMD, paraméterkezelõ rendszere sscanf, adatmentés-betöltés rendszere pedig a(z) MySQL. Szerveren található munkák A szerveren megtalálható munkákat próbáltuk minél egyedibbé alakítani. Néhány megoldást még egy szerveren sem láttunk. A munkafelvevõ helyeket egy forgó aktatáska pickup, és egy 3DText jelzi. A szerverre nem csináltunk külön munkát például a horgásznak, vagy a drogdílernek, vagy a fegyverkereskedõnek, mivel ezeket mi úgynevezett hobbi munkaként hoztuk létre.
Szerveren található hobbi munkák Igen, jól olvasod, hobbi munkák. A szerveren fegyverkereskedõnek, drogdílernek, horgásznak nem hoztunk létre külön munkát. Ezek lettek a hobbi munkák.
Frakciók
Dinamikus GPS rendszer Ez a dinamikus GPS rendszer annyit tesz, hogy a tulajok a szerver újraindítása nélkül tudnak egy GPS koordinátát lerakni. A GPS koordinátákat a /gps parancs beírásával tekintheted meg. GPS koordináta betáplálása: /gps [hely]. Dinamikus 3DText / Pickup rendszer Ez a rendszer nagyon megkönnyítette a munkámat. Lényege, hogy a tulajdonosok a szerveren tudnak lerakni 3DTexteket, és pickupokat, amit a rendszer ment, és szerver indításkor betölt. Összerakás rendszer A szerveren úgynevezett összerakás rendszer mûködik. Jelenleg 3 féle tárgyat tudsz összerakni. Mind a három tárgy összerakásához szükséged van egy kalapácsra.
Formázott vas szerzése: Az autószerelõ telep mögött találsz roncs autókat. Ezeknél az autóknál kell kutatnod egy alkalmas vasdarab után (/vas keres). Ha megvan a vasdarab, akkor vegyél a kezedbe egy kalapácsot, és formázd meg (/vas formázás). Faragott fa szerzése: A f***állító kocsik mögötti garázsban vannak kis fadarabok. Ezek között kell keresgélned egy alkalmas fadarabot, amit a késõbbiekben megfaragsz (/fa keres). Ha találtál egy alkalmas fadarabot, vegyél a kezedbe egy kést, és faragd meg (/fa farag). Ekkor kapsz egy dialogot, amiben ki kell választanod, mivé faragod a fát. Molotov koktél készítés: Elõször is szükséged van egy üres üvegre. Üres üveget a házak elõtt lévõ kukáknál kereshetsz (/uvegkereses). Ha van egy üres üveged, akkor menj el a boltba, és vegyél egy újságot. Utána irány a barkácsbolt, szükséged lesz egy benzineskannára. Vedd meg a benzineskannát a barkácsboltban, majd menj el egy benzinkúthoz, és töltsd tele! Utána ha van nálad egy öngyújtó, használd a /molotov készít parancsot a molotov koktél elkészítéséhez! Nyelv rendszer Jelenleg 7 nyelv van a szerveren. Ezek a nyelvek: Magyar, angol, olasz, orosz, román, spanyol, német. A /nyelv parancsot beírva egy dialogot hoz be, aminél a választások:
Ha valaki olyan nyelven beszél amit te nem értesz, akkor te csak értelmetlen karaktereket fogsz látni a szöveg helyén. Harcstílus rendszer A szerveren az 5 játékban lévõ harcstílust megtanulhatod. Az edzõteremben kell leckéket venned az edzõtõl. Ez az 5 harcstílus: KungFu, KneeHead, Box, Elbow, GrabKick. Parancs: /harcstilus. Ekkor ismét egy dialogot hoz be, amin a következõket választhatod:
Bankrablás rendszer Elõször is szükséged van egy TNT nevû robbanószerre. Ezt a robbanószert a fegyverboltban tudod beszerezni a /tnt vesz paranccsal, 45.000Ft az ára. Ha megvan a TNT, akkor menj a bankban a páncélterem ajtajához, és szereld fel rá a TNT -t (/tnt felszerel)! Ha felszerelted, 25 másodperc múlva robbanni fog, de vigyázz, ne legyél közel, mert a TNT robbanni fog, és akár meg is ölhet! Hogyha kirobbant a páncélterem ajtaja, menj be, és a /bankrob paranccsal pakolhatsz tele egy üres zsákot pénzzel. A pénz pakolást a /bankrob parancs ismételt beírásával tudod abbahagyni. Ha telepakoltad a zsákot, lesz a hátadon egy pénzeszsák object. A pénzeszsákot elviheted a banda raktárába, vagy berakhatod egy autóba, és a késõbbiekben is elviheted. A bankot egy órában egyszer lehet kirabolni. Egy pénzeszsák tartalma 130.000Ft. Eldob - Felvesz rendszer A szerveren hogyha eldobsz valamit, az a földön marad, és más fel tudja venni. Az eldobott tárgyakat a rendszer menti, és szerver indításkor betölti. Jelenleg eldobható tárgyak: Pénz, fegyver, telefon, golyóálló, hátizsák, szendvics, telefonkönyv, ruha, gps, fém, marihuána, karóra, benzineskanna Házrendszer
Minden játékosnak egy háza lehet a szerveren. A házba tudsz berakni tárgyakat, bérbe adhatod. Minden ház bejáratánál egy ház alakú pickup van. A zöld színû pickup az eladó, a kék színû pickup pedig nem eladó. Parancsok: /hvesz - Ezzel a paranccsal tudod megvenni a házat | /hzar - Ezzel a paranccsal tudod bezárni / kinyitni a házad | /helad - Ezzel a paranccsal tudod eladni a házad | /berbead - Ezzel a paranccsal tudod bérbe adni a házadat | /berlosar - Ezzel a paranccsal tudod beállítani a ház bérlési árát | /hberlok - Ez a parancs listázza ki a házad bérlõit (online-offline egyaránt) | /hberel - Ezzel a paranccsal tudsz kibérelni egy házat | /hberleslemond - Ezzel a paranccsal tudod a ház bérlését lemondani Bizniszrendszer
Minden játékosnak két biznisze lehet a szerveren. Jelenleg 11 biznisz található a szerveren. A bizniszeket egy forgó dollár pickup jelzi. Jelenlegi bizniszek: Ruhabolt | Bolt | Kocsma | Kávézó | Fánkos | Cluckin\' Bell | Munkatelep | Autószerelõ társaság | Fegyverbolt | Jármûkereskedés | Jármûbérlõ Biznisz parancsok: /bvesz - Ezzel a paranccsal tudsz megvenni egy bizniszt | /belad - Ezzel a paranccsal tudod eladni a bizniszed | /bkasszabe - Ezzel a paranccsal tudsz a bizniszed kasszájába pénzt berakni| /bkasszaki - Ezzel a paranccsal tudsz a bizniszed kasszájából pénzt kivenni | /bkassza - Ezzel a paranccsal tudod megnézni a bizniszed kasszájában lévõ pénzösszeget. Jármûrendszer
Minden játékosnak két jármûje lehet a szerveren. A jármû vételára az autókereskedõ bizniszbe megy. Minden eladó jármû felett egy 3DText található. Parancsok: /kocsiszin - A festõben ezzel a paranccsal tudod átfestetni a jármûved | /kocsizar - Ezzel a paranccsal tudod bezárni / kinyitni a jármûved | /kocsivesz - Ezzel a paranccsal tudsz venni egy jármûvet | /kocsielad - Ezzel a paranccsal tudod eladni a jármûved | /kocsiparkol - Ezzel a paranccsal tudod leparkolni a jármûved. (Nem javítja meg) Végszó
Szerver IP: 91.82.84.189:7780 Szerver szabályzat: Kattints ide Szerver honlap: http://svrp.fh.rs Szerver karakterkezelõ felület: http://svrp.fh.rs/ucp/ A szervert a Sunwell hostingtól béreljük. Leaderi posztokra a fórumon lehet jelentkezni regisztráció után! Köszönöm hogy elolvastad a leírást! 7
Segítségkérés / msvcr100.dll hiba« Dátum: 2012. július 13. - 16:58:22 »
Hali. Az lenne a gondom, hogy házi szerveren szeretnénk tesztelgetni és szükséges hozzá a sscanf. Hogyha pluginként szeretném betölteni, kiírja hogy msvcr100.dll nem érvényes windows bináris fájl. Utánanéztem, hivatalos fórumon úgy gondoltam megtaláltam a hiba forrását, letöltöttem, feltelepítettem a Microsoft Visual C++ 2010 -es verzióját, nem ment. Keresgéltem még egy kicsit, találtam ezen a fórumon is egy témát, ahol azt írták, hogy az msvcr100.dll -t le kell tölteni, és behelyezni a szervermappába, vagy a system32 mappába. Beraktam mindegyikbe, így sem mûködik. Jelenleg úgy van megoldva, hogy a modba beleraktam a nem plugin verziót, viszont így néhány helyen hibásan választja szét a megadott szöveget, parancsoknál 1-2 paraméterig tökéletesen mûködik, viszont pl. egy 4 paraméteres parancsnál már nem mûködik rendesen.
8
Segítségkérés / NPC« Dátum: 2012. július 06. - 18:48:49 »
Hali. Szóval beraktam a szerverre 1 NPC -t, és mindig mintha elteleportálna onnan, majd vissza. Videó: http://www.youtube.com/watch?v=RwCkxtAxlgc
Felvettem /ofrecord paranccsal az NPC -t, majd az NPC_Boltos.rec fájlt az npcmodes/recordings mappába másoltam. Utána létrehoztam egy NPC_Boltos.pwn nevû fájlt az npcmodes mappába, amit átfordított a pawno hiba nélkül, tartalma: #define RECORDING \"NPC_Boltos\" // Ez az NPC-d neve, melyet felvettél Majd csatlakoztattam OnGameModeInit() alatt: ConnectNPC (\"NPC_Boltos\",\"NPC_Boltos\"); OnPlayerSpawn alatt pedig kap a feje fölé egy 3DTextet, egy interiort, és egy skint: if(!strcmp(npcname,\"NPC_Boltos\",true)) Nem hinném hogy azért tûnik el mert rövid a felvétel, ugyanis kb. 20 másodperces felvételeket készítettem, hogy ne másodpercenként indítsa újra a felvételt. 9
Archívum / [Megoldva] Object kivétel« Dátum: 2012. június 21. - 15:49:19 »
Hali! Kivettem MTAból pár objectet, viszont elakadtam. removeWorldModel -es dolgok megvannak, már csak valahogy bekéne tenni, hogy a map editorból kivegye az objecteket. Ezt szeretném megtudni, hogy hogyan, hova kell betenni a removeWorldModel -es kódokat.
10
Segítségkérés / Jármûvek nem látszódnak, objectek villognak« Dátum: 2012. június 20. - 16:55:49 »
Hali. Szóval az a gondom, hogy mielõtt újraindítottam a szervert minden jó volt, beraktam pár autót, és az objectek villognak, autók nem látszódnak, de ha teleportálok hozzájuk, odatesz. Próbáltam kivenni azt a pár autót, de nem lett jó. Szerverindításkor logba kiírja hogy betöltötte, tehát:
[16:49:10] Number of vehicle models: 34 Gondoltam arra is hogy streamert kéne frissíteni, megvolt, de az sem segített semmit... :\\ Videó, hogy jobban érthetõ legyen: http://www.youtube.com/watch?v=860doBoO28s 11
SA-MP: Szerverfejlesztés / GetVehicleNumberPlate« Dátum: 2012. április 09. - 16:48:39 »
Ezzel a funkcióval lekérhetjük egy jármû rendszámát.
GetVehicleNumberPlate(kocsi) Kód: new Rendszam[MAX_VEHICLES][32]; Nem teszteltem, szóval ha valami hiba van jelezzétek. 12
Készülõ munkák / [INC] Fegyverek tiltása« Dátum: 2012. április 03. - 19:19:50 »
Üdv.
Tegnap kezdtem el írni ezt a függvénykönyvtárat, aminek az lényege, hogy letilthatunk fegyvereket, úgy, hogy ne használhassa a játékos. Nézzünk elõször pár definíciót belõle, magyarázattal. #define FEGYVER_TIMER_IDO 5000 // Az ellenõrzés idõzítõje ennyi idõközönként fut majd le Funkciók: FegyverTiltas(...) OnGameModeInit / OnFilterScriptInit alatt ajánlom használni. Használata egyszerû: A zárójel közé írjuk be vesszõvel elválasztva a letiltani kívánt fegyverek ID -jeit. Most tiltsuk le a minigunt, és a rakétavetõket. FegyverTiltas(35, 36, 38); bool: FegyverTiltva(fegyver) Ezzel ellenõrizhetjük, hogy egy fegyver tiltva van -e. Ellenõrizzük, hogy a minigun tiltva van -e. if(FegyverTiltva(38) == true) SendClientMessage(playerid, -1, \"A minigun tiltva van!\"); OsszesFegyverTiltasa() Ezzel az összes fegyvert letilthatjuk. FegyverTimerStart() Ezzel a kis függvénnyel indíthatjuk el a timert, ami majd ellenõrzi hogy a játékosnál tiltott fegyver van -e FegyverTimerStop() Ezzel a függvénnyel állíthatjuk meg a fegyver ellenõrzés timert FegyverElvesz(playerid, fegyver) Ezzel a függvénnyel vehetünk el egy játékostól egy megadott fegyvert. Most vegyük el tõle a minigunt! FegyverElvesz(playerid, 38); Ötleteket várok. Kattints ide a fegyver ID -kért! Valószínûleg holnap kiadom a béta verziót. 13
SA-MP: Szerverfejlesztés / GiveWeapon | Új« Dátum: 2012. április 02. - 15:03:23 »
Tegnap írtam. Ezzel a kóddal egyszerre több fegyvert adhatunk a játékosnak.
stock GiveWeapon(playerid, ammo, ...) Példa a használatára: GiveWeapon(playerid, 100, 24, 31, 38); Így adtunk neki 100 tölténnyel a 24 -es, a 31 -es, és a 38 -as ID jû fegyverbõl. (Deagle, M4, Minigun) Új: Ugyanúgy ezzel a funkcióval egy sorban több fegyvert adhatunk egy játékosnak, de ezzel a kóddal különbözõ töltényekkel. Használata ugyanolyan, csak a fegyver ID után írd be a töltényszámot. Írhatsz annyi fegyvert és lõszert, amennyit szeretnél. stock GiveWeapon(playerid, ...) Például egy M4 -et 250 tölténnyel, Desert Eaglet 50 tölténnyel, és egy 1000 -res sprayt. GiveWeapon(playerid, 31, 250, 24, 50, 41, 1000); 14
Segítségkérés / Timer nem indul« Dátum: 2012. február 28. - 15:32:00 »
Üdv. Az a gondom, hogy OnGameModeInit alatt elindítok egy 1 másodperces timert, de egyszerûen semmit se csinál. Kipróbáltam, hogy ha belerakom hogy logba írjon ki valamit, hogy egyáltalán lefut -e a timer, és ki is írta logba, tehát lefut, de a játékosokra vonatkozó ellenõrzéseket már nem hajtja végre. Semmit sem írtam át benne, eddig minden mûködött, most már nem.
15
Archívum / [HUN] Integrity RPG« Dátum: 2012. február 18. - 21:45:15 »Integrity RolePlay Üdv! Bemutatnám ezt a készülõben lévõ RolePlay szervert. Tartalom:
- Alap információk
A szerver a Sunwell hostingtól van bérelve. Jelenleg 6 legális, és 2 illegális frakciót, illetve 11 munkát tervezünk. Admin jelentkezés: NINCS és nem is lesz! Az adminokat mi fogjuk kiválasztani. Vezetõségi jelentkezés: Még egyik frakciónak sincs leadere, így mindegyik frakcióra lehet pályázni! Részleteket a fórumunkon találsz. A modról: Nem szerettük volna, hogy a szerver nagy városokban(SF/LS/LV) játszódjon, úgyhogy kisebb falvakban gondolkodtunk, végül arra jutottunk, hogy a szerver játszódási helye Dilimore, és Palomino Creek lesz, ebbõl Palomino Creek a fõfalu. A mod egyedileg lett megírva még tavaly, amikor egy másik szerverünk volt, bár az nem sikerült túl jól, ugyanis a modban rengeteg hiba volt, viszont most kijavítjuk a bugokat, és rengeteg új, és egyedi dologgal fogunk elõállni. NPC: Több NPC lesz megtalálható a szerveren. Például börtönõr, biztonsági õrök, eladók, pultosok, gyalogosok. Jelenleg 15 darab NPC van berakva a szerverre. Külön skint kapnak a börtönõrök, eladók, recepciósok, dolgozók kiszolgálók... stb, illetve egy 3DTextet, például: [NPC] Biztonsági õr Börtönrendszer: A szerveren nem a megszokott börtönrendszer lesz megtalálható. Ez egy külön, egyedileg mappolt börtön lesz. Lehet majd munkákat vállalni, és persze szökni, és hogy élvezhetõbb legyen a börtön, minimum 30(fél óra), maximum 120(2óra) percre lehet majd bebörtönözni játékosokat. Pénz / Fegyver eldobás rendszer: Itt nem a megszokott \"eldobom a fegyvert és megsemmisül\" fegyvereldobós rendszer van, hanem ha eldobod, megjelenik egy 3dtext a fegyver nevével, a töltényei számával, és a fegyver felvétel paranccsal. Lehetõséged van még pénzt is eldobni, itt viszont nem muszáj az összes pénzedet eldobni, beírsz egy összeget, és ha van annyi pénzed, akkor azt elveszi tõled a rendszer, majd letesz egy pickupot, és egy 3dtextet, hogy hány forint, és a pénz felvételének a parancsát. Ugyanezek történnek halálnál is, a kezedben lévõ fegyvert, és az összes pénzedet eldobja, és fel lehet venni. Nyelv rendszer: - Parancsa: /nyelv - Új nyelv tanulása: 15 percet vesz igénybe, ez idõ alatt persze elhagyhatod a könyvtárt, és még 22.500Ft szükséges egy nyelv tanulásához - Nyelv kiválasztása: Lehetõséged van kiválasztani, hogy milyen nyelven szeretnél beszélni. - Jelenlegi nyelvek: Magyar, Angol, Orosz, Olasz, Spanyol, Román, Német User Control Panel: Ide fogjuk kiírni a híreket. Webes karakter / frakció kezelés, illetve különbözõ adminisztrációs funkciók. Pár funkció: Karakter adatainak megtekintése, frakció vezérlése, mûveletek a karaktereddel, statisztika, játékosok keresése, admin panel, és még sok más dolog... A kezelõfelületre egy felhasználót lehet majd regisztrálni, jelenleg nem lehet, csak a szerver nyitása elõtt 1-2 nappal lesz engedélyezve a regisztráció. Itt kell új karaktert is regisztrálni az RP teszt kitöltése után. Szerver nyitás: A szerver nyitását elõreláthatólag nem tudjuk megmondani, viszont a szerver folyamatos fejlesztés alatt áll. A fejlesztéseket a fórumon megtekintheted! - Frakciók Rendõrség - Dilimore Rendõrség - Palomino Creek Rendõrség Mentõk Önkormányzat Tûzoltóság Integrity FM The Hoodaz Block Los Nortenos Nuestra Lehet tervezni majd! - Munkák Detektív Úttisztító Drogdíler Favágó - Kész! Fegyverkereskedõ Boxoló Farmer Csomagszállító Autószerelõ Taxisofõr - Kész! Folyamatosan bõvül.. Köszönöm hogy elolvastad!
Oldalak: [1] 2
|