Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Oldalak: [1] 2
1
Segítségkérés / VirtualWorld kérdés« Dátum: 2012. augusztus 13. - 08:54:29 »
Sziasztok lenne egy ici-pici kérdésem: van két játékos. Player1 és Player2. Ha elhelyezem õket külön virtualworldbe, akkor látják egymást? Tudnak találkozni? Vagy teljesen el vannak szigetelve egymástól?
2
SA-MP: Szerverfejlesztés / sWhitelist« Dátum: 2012. augusztus 10. - 12:14:54 »
Sziasztok! Szeretném bemutatni a legújabb scriptem, az sWhitelist-et!
A szkript automatikusan létrehoz egy whitelist.ini fájlt a scriptfiles mappába. A szerver ezután azoknak a játékosoknak a nevét leellenõrzi, akik csatlakozni akarnak. Ha valamelyiknek nincs a neve a listán akkor kidobja õt a szerverrõl. >>>A szkript mûködtetéséhez szükséges függvénykönyvtárak: <<< a_samp, sscanf, dutils, zcmd >>> Whitelist parancsok: <<< /wlon - whitelist bekapcsolása /wloff - whitelist kikapcsolása /wladd [NÉV] - játékos hozzáadása a listához Lehet, hogy páran hasznát veszik ennek, de az is lehet, hogy senki sem. Használjátok egészséggel. A letöltés szüneteltetve a hibák javitásáig. A letöltés tartalma: függvénykönyvtárak, sWhitelist.pwn, sWhitelist.amx. 3
SA-MP: Szerverfejlesztés / SAS - Smart Admin System« Dátum: 2012. augusztus 09. - 10:40:51 »Sziasztok! Szeretném nektek bemutatni az én kis pici adminrendszerem. Azért publikálom, mert lehet, hogy abbahagyom a játékot. Szeretnék egy kis leírást adni az FS-rõl: S.A.S. - Smart Admin System
>>> Az üzemeltetéshez szükséges függvénykönyvtárak: a_samp, zcmd, sscanf, dutils, dini, fixchars.h, foreach >>> Parancsok: /acmds - adminparancsok /aszolgalat - adminszolgálat /time - idõállítás /weather - idõjárás állítása /setskin - skin beállítása /penz - pénz beállítása /dynamic - dinamikus idõ és idõjárás ki-/bekapcsolása /mini - minigun lespawnolása /rnrg - rendõr (fekete) NRG-500 lespawnolása /get - magadhoz telézel valakit /goto - odatelézel valakihez /kick - játékos kirúgása /ban - játékos kitiltása /warn - játékos figyelmeztetése /report - bejelentés (Fájlba mentõdik. Létre kell hozni a scriptfilesban egy reportok.ini fájlt!) /jail - játékos bebörtönzése /unjail - játékos kiengedése /vrespawn - jármûvek újraspawnolása /adminszint - adminszint állítása /heal - élet feltöltése /armour - páncélzat feltöltése /healall - mindenkinek az életét feltölti /armourall - mindenki páncélzatát feltölti /disarm - játékos lefegyverzése /gazdagok - leggazdagabb emberek kilistázása /asz [szöveg] - adminok bejelentésének kiírása (pl.: [FÕADMIN]: szöveg... blabla.... ) /stats - statisztika kimutatása >>> Még egy fontos parancs van, ami nincs listázva az acmds-ben! /imdabest - maximum adminszintet kapsz és még pár cuccot.
>>> Ezt a parancsot, csak rcon bejelentkezés után lehet használni! <<< A rendszer dinivel menti az adatokat, mint például az adminszintet, készpénzt és a szerveren eltöltött idõt. Ehhez szükségünk lesz egy SmartAdmin nevû mappára a Scriptfiles mappában. A scripthez tartozik még egy SAS.inc függvénykönyvtár. Ezzel lehetõségünk lesz a játékmódban is alkalmazni az adminszint lekérdezését. LETÖLTÉS A letöltés tartalma: SAS.pwn, SAS.amx, Függvénykönyvtárak. Már nagyon rég elkezdtem írni, mivel szükségem volt egy alap és egyszerû adminrendszerre. Nemrég kiegészítettem pár dologgal a mostani tudásom szerint. Ez meg is látszódik néhány helyen Remélem tetszik. Használjátok egészséggel. Kommenteket várok, írjatok véleményeket! 4
Segítségkérés / nem esik animba« Dátum: 2012. július 13. - 15:55:36 »
Sziasztok! Most fejlesztgetem a módom, és megakadtam.
Amikor a játékos meghal kórházba kerül. El is teleportál oda, de nem esik animba :S
És egy másik: A favágós munkánál animot alkalmazok favágáshoz, de amikor a timer meghívódik, hogy leállitsa a játékost, nem törlõdik az anim:
remélem tudtok segiteni. Elõre is köszönöm! 5
Segítségkérés / Favágó anim« Dátum: 2012. július 13. - 13:03:08 »
Sziasztok! Készítettem egy favágó állást, és az lenne a kérdésem, hogy a favágáshoz melyik anim-ot ajánlanátok?
Meg a fa lepakolásához is kéne egy anim. Elõre is köszönöm. 6
Segítségkérés / report mentése fájlba« Dátum: 2012. július 11. - 17:53:33 »
Sziasztok! Azt szeretném megkérdezni, hogy dinivel hogy tudom lementeni a reportot egy reportok.ini fájlba, hogy ne irja felül az elõzõt?
7
Segítségkérés / DiNi - linux« Dátum: 2012. július 10. - 19:38:09 »
Sziasztok! A módom és az adminrendszerem dini mentésen alapul. A házi szerómon rendesen mentõdik minden, de tegnap megjött a hostolt szerverem, arra felpakoltam mindent, de egyszerûen nem hozza létre a txt fájlokat. Nem tudjátok mitõl lehet ez? Semmi hibát nem találtam. Ha ezt nem tudjuk megoldani, akkor átállok SQLite-ra, csak nem tudom, hogy hol kezdjem, nem találtam rendes tutorialt. Mintha kínai lenne nekem. Elõre is köszönöm a segítséget. Üdv.
8
Szkript kérések / Toplista« Dátum: 2012. július 08. - 11:29:03 »
Sziasztok! Egy olyan parancsot szeretnék (/gazdagok), ami egy dialogban megmutatja az 5 leggazdagabb embert a szerveren. Nem tudom, hogy hogyan kezdjek hozzá. Remélhetõleg ti tudtok segíteni! Elõre is köszönöm. Üdv.
10
Segítségkérés / txt-bõl való kiolvasás« Dátum: 2011. augusztus 25. - 22:21:08 »
Sziasztok! Olyan scriptet próbálok írni ami egy txt fájlból sok adat/szöveg közül ki tud olvasni egy teljes szót, csak elakadtam.
Dinivel létrehozok egy txt fájlt és megpróbáltam az strfind-el kiolvastatni belõle az adott szöveget, de valahogy mindig azt írja hogy nem talált. Köszönöm a segítségeteket! stock valami() 12
Segítségkérés / Járõrözés« Dátum: 2011. június 23. - 15:38:48 »
Sziasztok! Belekezdtem egy járõrözõs scriptbe, de amikor valaki belemegy a CP-be, nem adja be a következõt, és amiban az sem tûnik el.
[pawn] public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid) { if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { if(GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)) != 427) { DisablePlayerCheckpoint(playerid); new randombonusz = random(sizeof(bonusz), string[128], randomcp1 = random(sizeof(jarorcpcp)); format(string, sizeof(string), \"~r~%d ~w~$\", bonusz[randombonusz]); GameTextForPlayer(playerid, string, 3000, 1); GivePlayerMoney(playerid, bonusz[randombonusz]); SetPlayerCheckpoint(playerid, jarorcp[randomcp1][0], jarorcp[randomcp1][1], jarorcp[randomcp1][2], 3); } } return 1; } /////////////////////////////////////////////////////////////////////////// //Ez sem jó public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid) { if(pInfo[playerid][rendor] == 1) { if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { if(GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)) != 427) { SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Abbahagytad a járõrözést!\"); DisablePlayerCheckpoint(playerid); } } } return 1; } [/pawn] 13
Segítségkérés / Skinválasztó átugrása« Dátum: 2011. június 23. - 10:55:12 »
Sziasztok! Azt szeretném megkérdezni, hogy a skinválasztót hogy lehet úgy átugorni hogy ne buggoljon?
próbáltam ezeket: [pawn] public OnPlayerConnect(playerid) { SpawnPlayer(playerid); return 1; } ///////////////////////////////////////////////////////// public OnPlayerRequestClass(playerid, classid) { SpawnPlayer(playerid); return 1; } [/pawn] és próbáltam úgy is hogy kihagyom az OnPlayerRequestClass-t, de semelyik sem mûködött. Vagy a 0, 0, 0 koordinátára dobott be befagyasztva, vagy csak úgy valahova eldobott. Mielõtt kérdeznétek, nem RP módba kell, hanem rendõrösbe szeretném. Remélem tudtok segíteni, elõre is köszönöm! 14
Segítségkérés / Furcsa hiba« Dátum: 2011. június 18. - 18:00:40 »
Sziasztok! Most írok egy rendõrös GM-et és teszt közben olya hibával találkoztam, amit még nem láttam. /107-el hívnak engem, elfogadom erre semmi nem történik. Kilépke a munkából, átveszi az egyik playerem a helyem és õ tudja fogadni a hívásom. Megint belépek rendõrnek és mostmár nekem is mûködik. Minden restart után ez van, és nem találom a hibát.
Itt a parancs: [pawn]CMD:elfogad(playerid, params[]) { new adottid; if(sscanf(params, \"u\", adottid)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"» Használat: /elfogad [playerid]\"); if(adottid == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"» Hiba: Nincs ilyen játékos!\"); if(gTeam[playerid] == TEAM_COPS) { if(rhivott[adottid] == true) { new Float:Pos[3]; GetPlayerPos(adottid, Pos[0], Pos[1], Pos[2]); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Elfogadtad a hívást!\"); SendClientMessage(adottid, COLOR_GREEN, \"Elfogadták a hívásod!\"); SetPlayerCheckpoint(playerid, Pos[0], Pos[1], Pos[2], 3); rhivott[adottid] = false; } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Ez a játékos nem hívott rendõrt!\"); } } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem vagy rendõr, hogy fogadhass segélyhívást!\"); } return 1; }[/pawn] remélem tudtok segíteni, fontos lenne, mert sok más parancsom ezen az elven alapulna.... Elõre is köszönöm a válaszokat. E: itt valamiért elcsúsznak a sorok. E2: Ha már itt tartunk, az is érdekelne, hogy találkoztatok-e már ilyennel, és ha igen, hogy sikerült kijavítani? /107 parancs: [pawn]CMD:107(playerid, params[]) { new name[MAX_PLAYER_NAME], string[128]; GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name)); format(string, sizeof(string), \"[ ! ] %s -nek szüksége van rendõri segítségre! (/elfogad %d)\", name, playerid); SendMessageToCops(COLOR_LIGHTBLUE, string); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, \"A rendõröket értesítettük... Várj itt amíg, meg nem érkeznek!\"); rhivott[playerid] = true; return 1; }[/pawn] 15
Segítségkérés / Object forgatása« Dátum: 2011. június 16. - 12:56:19 »
Sziasztok! Olyat szeretnék kérdezni, hogy lehetne-e egy object-et samp-ban parancsra forgatni? Például mint az alap garázskapuk a játékban., hogy létezik-e ilyen? :problem: válaszotokat várom és elõre is köszönöm
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. június 16. - 13:24:38 ) megoldódott zárok
Oldalak: [1] 2
|