Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - smart

Oldalak: [1] 2
1
Segítségkérés / VirtualWorld kérdés
« Dátum: 2012. augusztus 13. - 08:54:29 »
Sziasztok lenne egy ici-pici kérdésem: van két játékos. Player1 és Player2. Ha elhelyezem õket külön virtualworldbe, akkor látják egymást? Tudnak találkozni? Vagy teljesen el vannak szigetelve egymástól? :D

2
SA-MP: Szerverfejlesztés / sWhitelist
« Dátum: 2012. augusztus 10. - 12:14:54 »
Sziasztok! Szeretném bemutatni a legújabb scriptem, az sWhitelist-et!
A szkript automatikusan létrehoz egy whitelist.ini fájlt a scriptfiles mappába.
A szerver ezután azoknak a játékosoknak a nevét leellenõrzi, akik csatlakozni akarnak. Ha valamelyiknek nincs a neve a listán akkor kidobja õt a szerverrõl.
>>>A szkript mûködtetéséhez szükséges függvénykönyvtárak: <<<
 
a_samp, sscanf, dutils, zcmd

 
>>> Whitelist parancsok: <<<
/wlon - whitelist bekapcsolása
/wloff - whitelist kikapcsolása
/wladd [NÉV] - játékos hozzáadása a listához
Lehet, hogy páran hasznát veszik ennek, de az is lehet, hogy senki sem. :D
Használjátok egészséggel.
A letöltés szüneteltetve a hibák javitásáig.
A letöltés tartalma: függvénykönyvtárak, sWhitelist.pwn, sWhitelist.amx.

3
SA-MP: Szerverfejlesztés / SAS - Smart Admin System
« Dátum: 2012. augusztus 09. - 10:40:51 »

Sziasztok! Szeretném nektek bemutatni az én kis pici adminrendszerem. Azért publikálom, mert lehet, hogy abbahagyom a játékot. Szeretnék egy kis leírást adni az FS-rõl:
 
 

S.A.S. - Smart Admin System
 
>>> Az üzemeltetéshez szükséges függvénykönyvtárak:
 
a_samp, zcmd, sscanf, dutils, dini, fixchars.h, foreach

 
>>> Parancsok:
 

/acmds - adminparancsok
/aszolgalat - adminszolgálat
/time - idõállítás
/weather - idõjárás állítása
/setskin - skin beállítása
/penz - pénz beállítása
/dynamic - dinamikus idõ és idõjárás ki-/bekapcsolása
/mini - minigun lespawnolása
/rnrg - rendõr (fekete) NRG-500 lespawnolása
/get - magadhoz telézel valakit
/goto - odatelézel valakihez
/kick - játékos kirúgása
/ban - játékos kitiltása
/warn - játékos figyelmeztetése
/report - bejelentés (Fájlba mentõdik. Létre kell hozni a scriptfilesban egy reportok.ini fájlt!)
/jail - játékos bebörtönzése
/unjail - játékos kiengedése
/vrespawn - jármûvek újraspawnolása
/adminszint - adminszint állítása
/heal - élet feltöltése
/armour - páncélzat feltöltése
/healall - mindenkinek az életét feltölti
/armourall - mindenki páncélzatát feltölti
/disarm - játékos lefegyverzése
/gazdagok - leggazdagabb emberek kilistázása
/asz [szöveg] - adminok bejelentésének kiírása (pl.: [FÕADMIN]: szöveg... blabla.... :D)
/stats - statisztika kimutatása
 

>>> Még egy fontos parancs van, ami nincs listázva az acmds-ben!
 
/imdabest - maximum adminszintet kapsz és még pár cuccot.
 
>>> Ezt a parancsot, csak rcon bejelentkezés után lehet használni! <<<
A rendszer dinivel menti az adatokat, mint például az adminszintet, készpénzt és a szerveren eltöltött idõt. Ehhez szükségünk lesz egy SmartAdmin nevû mappára a Scriptfiles mappában.
A scripthez tartozik még egy SAS.inc függvénykönyvtár. Ezzel lehetõségünk lesz a játékmódban is alkalmazni az adminszint lekérdezését.
LETÖLTÉS
A letöltés tartalma: SAS.pwn, SAS.amx, Függvénykönyvtárak.
Már nagyon rég elkezdtem írni, mivel szükségem volt egy alap és egyszerû adminrendszerre. Nemrég kiegészítettem pár dologgal a mostani tudásom szerint. Ez meg is látszódik néhány helyen :D
Remélem tetszik. Használjátok egészséggel. Kommenteket várok, írjatok véleményeket! :D

4
Segítségkérés / nem esik animba
« Dátum: 2012. július 13. - 15:55:36 »
Sziasztok! Most fejlesztgetem a módom, és megakadtam.
Amikor a játékos meghal kórházba kerül. El is teleportál oda, de nem esik animba :S
 

public OnPlayerSpawn(playerid)
{
if(pInfo[playerid][korhazban] == 1)
{
    SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffffff}[ ! ] {00a6ff}Mivel súlyosan megsérültél, így {ff0000}kórházba {00a6ff}kerültél!\");
    SetPlayerPos(playerid, -2668.8999023438, 665.20001220703, -0.30000001192093);
    SetPlayerCameraPos(playerid, -2672.8999023438, 661.59997558594, 0.89999997615814);
    SetPlayerCameraLookAt(playerid, -2668.8999023438, 665.20001220703, -0.30000001192093);
TogglePlayerControllable(playerid, false);
SetTimerEx(\"korhazoff\", 10000, 0, \"u\", playerid);
ApplyAnimation(playerid,\"CRACK\",\"crckdeth2\",4.1,1,1,1,1,1);
}
return 1;
}

 
És egy másik:
A favágós munkánál animot alkalmazok favágáshoz, de amikor a timer meghívódik, hogy leállitsa a játékost, nem törlõdik az anim:
 

public favagaski(playerid)
{
TogglePlayerControllable(playerid, true);
SendClientMessage(playerid, zöld, \"[ ! ] Indulhatsz!\");
ClearAnimations(playerid);
return 1;
}

 
remélem tudtok segiteni. Elõre is köszönöm!

5
Segítségkérés / Favágó anim
« Dátum: 2012. július 13. - 13:03:08 »
Sziasztok! Készítettem egy favágó állást, és az lenne a kérdésem, hogy a favágáshoz melyik anim-ot ajánlanátok?
Meg a fa lepakolásához is kéne egy anim. Elõre is köszönöm. :D

6
Segítségkérés / report mentése fájlba
« Dátum: 2012. július 11. - 17:53:33 »
Sziasztok! Azt szeretném megkérdezni, hogy dinivel hogy tudom lementeni a reportot egy reportok.ini fájlba, hogy ne irja felül az elõzõt?

7
Segítségkérés / DiNi - linux
« Dátum: 2012. július 10. - 19:38:09 »
Sziasztok! A módom és az adminrendszerem dini mentésen alapul. A házi szerómon rendesen mentõdik minden, de tegnap megjött a hostolt szerverem, arra felpakoltam mindent, de egyszerûen nem hozza létre a txt fájlokat. Nem tudjátok mitõl lehet ez? Semmi hibát nem találtam.  Ha ezt nem tudjuk megoldani, akkor átállok SQLite-ra, csak nem tudom, hogy hol kezdjem, nem találtam rendes tutorialt. Mintha kínai lenne nekem. Elõre is köszönöm a segítséget. Üdv.

8
Szkript kérések / Toplista
« Dátum: 2012. július 08. - 11:29:03 »
Sziasztok! Egy olyan parancsot szeretnék (/gazdagok), ami egy dialogban megmutatja az 5 leggazdagabb embert a szerveren. Nem tudom, hogy hogyan kezdjek hozzá. Remélhetõleg ti tudtok segíteni! Elõre is köszönöm. Üdv.

9
Segítségkérés / Randomspawn hiba
« Dátum: 2012. június 29. - 10:30:51 »
Megoldódott. Zárok.

10
Segítségkérés / txt-bõl való kiolvasás
« Dátum: 2011. augusztus 25. - 22:21:08 »
Sziasztok! Olyan scriptet próbálok írni ami egy txt fájlból sok adat/szöveg közül ki tud olvasni egy teljes szót, csak elakadtam.
Dinivel létrehozok egy txt fájlt és megpróbáltam az strfind-el kiolvastatni belõle az adott szöveget, de valahogy mindig azt írja hogy nem talált. Köszönöm a segítségeteket!
 
stock valami()
{
new file[50];
format(file,sizeof(file),\"plus.txt\");
return file;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
if(strfind(valami(), \"megvan\", true) != -1)
{
SendClientMessage(playerid, 0x00FF40FF, \"megvan!\");
}else{
SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"nincs meg :(\");
Kick(playerid);
}
return 1;
}

11
Segítségkérés / jail parancs
« Dátum: 2011. június 25. - 16:23:17 »
megoldódott zárok :D

12
Segítségkérés / Járõrözés
« Dátum: 2011. június 23. - 15:38:48 »
Sziasztok! Belekezdtem egy járõrözõs scriptbe, de amikor valaki belemegy a CP-be, nem adja be a következõt, és amiban az sem tûnik el. :(
[pawn]
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
   if(GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)) != 427)
   {
        DisablePlayerCheckpoint(playerid);
        new randombonusz = random(sizeof(bonusz), string[128], randomcp1 = random(sizeof(jarorcpcp));
        format(string, sizeof(string), \"~r~%d ~w~$\", bonusz[randombonusz]);
       GameTextForPlayer(playerid, string, 3000, 1);
      GivePlayerMoney(playerid, bonusz[randombonusz]);
      SetPlayerCheckpoint(playerid, jarorcp[randomcp1][0], jarorcp[randomcp1][1],  jarorcp[randomcp1][2], 3);
   }
}
return 1;
}
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////
//Ez sem jó
public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)
{
if(pInfo[playerid][rendor] == 1)
    {
        if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
        {
      if(GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)) != 427)
      {
         SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Abbahagytad a járõrözést!\");
         DisablePlayerCheckpoint(playerid);
      }
       }
}
return 1;
}
[/pawn]

13
Segítségkérés / Skinválasztó átugrása
« Dátum: 2011. június 23. - 10:55:12 »
Sziasztok! Azt szeretném megkérdezni, hogy a skinválasztót hogy lehet úgy átugorni hogy ne buggoljon?
próbáltam ezeket:
[pawn]
public OnPlayerConnect(playerid)
{
SpawnPlayer(playerid);
return 1;
}
/////////////////////////////////////////////////////////
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
SpawnPlayer(playerid);
return 1;
}
[/pawn]
és próbáltam úgy is hogy kihagyom az OnPlayerRequestClass-t, de semelyik sem mûködött. Vagy a 0, 0, 0 koordinátára dobott be befagyasztva, vagy csak úgy valahova eldobott.
Mielõtt kérdeznétek, nem RP módba kell, hanem rendõrösbe szeretném. :D
Remélem tudtok segíteni, elõre is köszönöm!

14
Segítségkérés / Furcsa hiba
« Dátum: 2011. június 18. - 18:00:40 »
Sziasztok! Most írok egy rendõrös GM-et és teszt közben olya hibával találkoztam, amit még nem láttam. /107-el hívnak engem, elfogadom erre semmi nem történik. Kilépke a munkából, átveszi az egyik playerem a helyem és õ tudja fogadni a hívásom. Megint belépek rendõrnek és mostmár nekem is mûködik. Minden restart után ez van, és nem találom a hibát.
Itt a parancs:
[pawn]CMD:elfogad(playerid, params[])
{
    new adottid;
    if(sscanf(params, \"u\", adottid)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"» Használat: /elfogad [playerid]\");
    if(adottid == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"» Hiba: Nincs ilyen játékos!\");
    if(gTeam[playerid] == TEAM_COPS)
{
    if(rhivott[adottid] == true)
    {
       new Float:Pos[3];
   GetPlayerPos(adottid, Pos[0], Pos[1], Pos[2]);
   SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Elfogadtad a hívást!\");
   SendClientMessage(adottid, COLOR_GREEN, \"Elfogadták a hívásod!\");
        SetPlayerCheckpoint(playerid, Pos[0], Pos[1], Pos[2], 3);
        rhivott[adottid] = false;
   }
   else
   {
       SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Ez a játékos nem hívott rendõrt!\");
   }
}
else
{
    SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem vagy rendõr, hogy fogadhass segélyhívást!\");
}
return 1;
}[/pawn]
remélem tudtok segíteni, fontos lenne, mert sok más parancsom ezen az elven alapulna.... Elõre is köszönöm a válaszokat.
E:  itt valamiért elcsúsznak a sorok.
E2: Ha már itt tartunk, az is érdekelne, hogy találkoztatok-e már ilyennel, és ha igen, hogy sikerült kijavítani?
/107 parancs:
[pawn]CMD:107(playerid, params[])
{
new name[MAX_PLAYER_NAME], string[128];
GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
format(string, sizeof(string), \"[ ! ] %s -nek szüksége van rendõri segítségre! (/elfogad %d)\", name, playerid);
SendMessageToCops(COLOR_LIGHTBLUE, string);
SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, \"A rendõröket értesítettük... Várj itt amíg, meg nem érkeznek!\");
    rhivott[playerid] = true;
return 1;
}[/pawn]

15
Segítségkérés / Object forgatása
« Dátum: 2011. június 16. - 12:56:19 »
Sziasztok! Olyat szeretnék kérdezni, hogy lehetne-e egy object-et samp-ban parancsra forgatni? Például mint az alap garázskapuk a játékban., hogy létezik-e ilyen?  :problem: válaszotokat várom és elõre is köszönöm :D

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. június 16. - 13:24:38 )

megoldódott zárok

Oldalak: [1] 2
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal