Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Témák - smart
16
« Dátum: 2011. Május 22. - 17:43:53 »
Sziasztok! Írtam pár sort, csak enm mûködik xD íme: [pawn] new koporso; forward koporsooff(); public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) { new Float:pPos[3]; GetPlayerPos(playerid, pPos[0], pPos[1], pPos[2]); koporso = CreateDynamicObject(2896, pPos[0], pPos[1], pPos[2],0 ,0 ,0); SetTimerEx(\"koporsooff\", 2000, 0, \"i\", playerid); SetPlayerPos(playerid, pPos[0], pPos[1], pPos[2]+2); return 1; } public koporsooff() { DestroyDynamicObject(koporso); } [/pawn] Semmi hibát nem ír, csak nem rakja le a koporsót, ha meghalok xd. Remélem tudtok segíteni! A válaszokat elõre is köszönöm!
17
« Dátum: 2011. Május 03. - 14:08:35 »
meg van az elsõ 3 helyezett XD :problem:
18
« Dátum: 2011. Április 13. - 18:04:35 »
Sziasztok! Infó órán unatkoztam és írtam egy kis scriptet, ami hasznos lehet az újdonsült szerótulajoknak! Az FS 5 percenként kiírja minden játékosnak az idõt gametext-ben. Elkészítési idõ: 2 perc PWN: http://solidfiles.com/d/2cc13/AMX: http://solidfiles.com/d/383d/
19
« Dátum: 2011. Április 09. - 14:35:32 »
Csá all! Aki ismeri a Kocka c. filmet annak nem kell magyaráznom a címet aki meg nem az keressen rá a Google.hu -n Nem lesz könnyû feladat elkészíteni de semmi sem lehetetlen! Az alap map az 51-es körzet lesz, de majd ki lesz egészítve és bõvíthetõre mappolom meg! Lesznek rejtvények, feladatok, menekülés meg mindfen jó dolog! :amazed: Remélem tetszeni fog! A film nem sikerült tökéletesre de ez a GM az lesz xD (remélem) Köszönöm a figyelmet
20
« Dátum: 2011. Április 06. - 19:28:13 »
21
« Dátum: 2011. Március 15. - 11:14:58 »
Csá all! Valamiért nem mûködik ez a /elrabol DCMD-s parancs, ha beírom nem történik semmi és nem tudom mi lehet a hiba Remélem ti rájöttök. //==========DCMD Parancsok=================// dcmd_elrabol(playerid,params[]) { new giveplayerid; if (sscanf(params, \"u\", giveplayerid)) { if(GetPlayerTeam(playerid) == Zsaru) { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED,\"Te hatósági személy vagy! Hogy képzeled hogy embereket rabolsz???\"); } else { new Float:X; new Float:Y; new Float:Z; GetPlayerPos(giveplayerid, X, Y, Z); if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5, X, Y, Z)) { new rablokocsi; rablokocsi = GetPlayerVehicleID(playerid); if(rablokocsi == 413 | 418 | 459) { new vehid; vehid = GetPlayerVehicleID(giveplayerid); if(IsPlayerInVehicle(giveplayerid, vehid)) { SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,\"Akit kiszemeltél jármûben van! Nem tudod elrabolni, próbálkozz késõbb!\"); } else { PutPlayerInVehicle(giveplayerid,rablokocsi,3); } } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_ULTRARED,\"Ezzel a verdával nem rabolhatsz embereket!\"); } } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"Nem vagy elég közel a játékoshoz, hogy elrabold!\"); } } } else { if(giveplayerid == INVALID_PLAYER_ID) { SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE,\"Hiba: a játékos akit elakartál rabolni nincs fent a szerveren!\"); } } return 1; } Várom az ötleteket E: szerintem az IsPlayerInRangeOfPointtal lesz a hiba. Lehet, hogy PlayerToPoint kellene?
22
« Dátum: 2011. Március 12. - 16:58:02 »
Üdvözlet Uraim! Lenne egy olyan problémám, hogy most beépítettem egy RandomSpawn rendszert és amikor Compilálni akarom akkor a Pawno buggol/crashel és kidobja nekem ezt: A(z) Pawn Compiler library hibát észlelt, ezért leáll. A kellemetlenségekért elnézését kérjük.
A playerek csapatokra vannak osztva. Rákerestem és láttam írtak olyat, hogy a GetPlayerTeam és a RandomSpawn buggol, ha ez így van, hogy lehet ezt kiküszöbölni? Válaszotokat elõre is köszönöm
23
« Dátum: 2011. Január 04. - 21:41:46 »
Sziasztok! Szeretném segítségeteket kérni! Azt szeretném hogyha a játékos besétál az egyik szobába akkor a szerver kidobjon neki egy dialogot. próbáltam: IsPlayerInRangeOfPoint (de nem jó, mivel valamivel elõ kell hívni pl.: parancs, Timer) szeretnék valami jó megoldást, ami nem terheli meg a szervert( mert sok ilyen dialog elõhívás kellene) nem jó a timer, sem az ha az OnPlayerUpdate alá teszem, mivel ezek leterhelik a szervert :\'( sõt Pickup sem jó mivel nekem láthatatlan dolog kell. Várom a válaszaitokat és remélem valaki elõ tud állni egy használható megoldással elõre is köszönöm Peace
24
« Dátum: 2010. Október 09. - 18:39:04 »
Sziasztok! Az a gondom lenne hogy csináltam egy FS-t, egy Dialógusos Teleport menüt: Stunt Drift DM Fun Ezek találhatóak a Dialógusban. A Stuntokra elteleportál rendesen, de a többire ( Drift, DM, Fun) már nem. A FScriptet csatoltam. Elõre is köszönöm válaszaitok További jó estét! public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if (strcmp(\"/teles\", cmdtext, true, 10) == 0) { ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID, DIALOG_STYLE_LIST, \"Teleportmenu\", \"Stuntok\\nParkour\\nDriftek\\nFunok\\nDm-ek\", \"Kiválasztás\", \"Mégse\"); } return 0; } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { if(dialogid == DIALOGID) { if(response) { if(listitem == 0) // Teleport1 { ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+1, DIALOG_STYLE_LIST, \"Stuntok\", \"LS-Airport\\nSivatag\\nLv-Airport\", \"Kiválasztás\", \"Mégse\"); } if(listitem == 1) // Parkour pályák { ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+2, DIALOG_STYLE_LIST, \"Parkourok\", \"Monsterparkour\\nNrgparkour\\nNrgparkour2\", \"Kiválasztás\", \"Mégse\"); } if(listitem == 2)// Drift pályák { ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+3, DIALOG_STYLE_LIST, \"Driftek\", \"Drift1\\nDrift2\\nDriftsuli1\\nDrag\", \"Kiválasztás\", \"Mégse\"); } if(listitem == 3)// Fun pályák { ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+4, DIALOG_STYLE_LIST, \"Funok\", \"Villamos\\nSECTION\\nBigjump1\\nChilliad\", \"Kiválasztás\", \"Mégse\"); } if(listitem == 4)// DM pályák { ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+5, DIALOG_STYLE_LIST, \"DM\", \"DM1\\nDM2\\nDM3\\nDM4\", \"Kiválasztás\", \"Mégse\"); } } return 1; } if(dialogid == DIALOGID+1) //Stuntok { if(response) { if(listitem == 0) { SetPlayerPos(playerid,2100.3843,-2607.9788,13.5469);//gyalog ide fogja teleportálni SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"Üdv a Los Santosi Airporton!\");//amikor elteleportél ide ezt fogja kiirni neki new string [ 128 ], pName [ MAX_PLAYER_NAME ]; GetPlayerName ( playerid, pName, sizeof ( pName ) ); format ( string, sizeof ( string ), \"%s elteleportált a LS-i Reptérre(/teles)\", pName ); SendClientMessageToAll ( 0x9ACD32FF, string ); } if(listitem == 1) { SetPlayerPos(playerid,379.9749,2496.0762,16.4844);//gyalog ide fogja teleportálni SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"Üdv a Sivatagban!\");//amikor elteleportél ide ezt fogja kiirni neki new string [ 128 ], pName [ MAX_PLAYER_NAME ]; GetPlayerName ( playerid, pName, sizeof ( pName ) ); format ( string, sizeof ( string ), \"%s elteleportált a Sivatagba(/teles)\", pName ); SendClientMessageToAll ( 0x9ACD32FF, string ); } if(listitem == 2) { SetPlayerPos(playerid,1530.6293,1370.3448,10.8703);//gyalog ide fogja teleportálni SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"Üdv a Las Venturas reptéren!\");//amikor elteleportél ide ezt fogja kiirni neki new string [ 128 ], pName [ MAX_PLAYER_NAME ]; GetPlayerName ( playerid, pName, sizeof ( pName ) ); format ( string, sizeof ( string ), \"%s elteleportált a LV-i reptérre(/teles)\", pName ); SendClientMessageToAll ( 0x9ACD32FF, string ); } } return 1; if(dialogid == DIALOGID+2) // parkour { if(response) { if(listitem == 0)// { SetPlayerPos(playerid,491.0144,-1871.2750,3.6965);//ide csak leírtam egy kordinátát azt neked kell kicserélni majd ide fog telézni az ember SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"Üdv a MonsterParkour-on\");//amikor elteleportál ide ezt fogja kiirni neki new string [ 128 ], pName [ MAX_PLAYER_NAME ]; GetPlayerName ( playerid, pName, sizeof ( pName ) ); format ( string, sizeof ( string ), \"%s elteleportált a MonsterParkour-ra(/teles)\", pName ); SendClientMessageToAll ( 0x9ACD32FF, string ); } if(listitem == 1)// { SetPlayerPos(playerid,2704.9949,-1431.7947,54.8802); SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"Üdv az NRG Parkour-on\");//amikor elteleportál ide ezt fogja kiirni neki new string [ 128 ], pName [ MAX_PLAYER_NAME ]; GetPlayerName ( playerid, pName, sizeof ( pName ) ); format ( string, sizeof ( string ), \"%s elteleportált az NRG-Parkourra(/teles)\", pName ); SendClientMessageToAll ( 0x9ACD32FF, string ); } if(listitem == 2)// { SetPlayerPos(playerid,2603.1882324219, 1510.1703,-2495.1458,13.5547); SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"Üdv az NRG Parkour2-õn\");//amikor elteleportál ide ezt fogja kiirni neki new string [ 128 ], pName [ MAX_PLAYER_NAME ]; GetPlayerName ( playerid, pName, sizeof ( pName ) ); format ( string, sizeof ( string ), \"%s elteleportált az NRG-Parkour2-re(/teles)\", pName ); SendClientMessageToAll ( 0x9ACD32FF, string ); } } return 1; } if(dialogid == DIALOGID+3) // driftek { if(response) { if(listitem == 0) { SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),-300.9857,1531.6140,75.3594);//ez kocsival SetPlayerPos(playerid, -300.9857,1531.6140,75.3594);//ez gyalog SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"Üdv Drift1 -en!\");//amikor elteleportál ide ezt fogja kiirni neki new string [ 128 ], pName [ MAX_PLAYER_NAME ]; GetPlayerName ( playerid, pName, sizeof ( pName ) ); format ( string, sizeof ( string ), \"%s elteleportált Drift1 -re(/teles)\", pName ); SendClientMessageToAll ( 0x9ACD32FF, string ); } if(listitem == 1) { SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),1263.8298,-2036.0483,59.3105);//kocsival SetPlayerPos(playerid, 1263.8298,-2036.0483,59.3105);//gyalog SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"Üdv a Drift2 -n!\");//amikor elteleportál ide ezt fogja kiirni neki new string [ 128 ], pName [ MAX_PLAYER_NAME ]; GetPlayerName ( playerid, pName, sizeof ( pName ) ); format ( string, sizeof ( string ), \"%s elteleportált a Drift2 -re(/teles)\", pName ); SendClientMessageToAll ( 0x9ACD32FF, string ); } if(listitem == 2) { SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),-1304.3220,32.0584,14.1484);//kocsival SetPlayerPos(playerid, -1304.3220,32.0584,14.1484);//gyalog SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"Üdv a Driftsuli -n!\");//amikor elteleportál ide ezt fogja kiirni neki new string [ 128 ], pName [ MAX_PLAYER_NAME ]; GetPlayerName ( playerid, pName, sizeof ( pName ) ); format ( string, sizeof ( string ), \"%s elteleportált a Driftsuli -ra(/teles)\", pName ); SendClientMessageToAll ( 0x9ACD32FF, string ); } if(listitem == 3) { SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),-1304.3220,32.0584,14.1484);//kocsival SetPlayerPos(playerid, -1304.3220,32.0584,14.1484);//gyalog SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"Üdv a Drag -on!\");//amikor elteleportál ide ezt fogja kiirni neki new string [ 128 ], pName [ MAX_PLAYER_NAME ]; GetPlayerName ( playerid, pName, sizeof ( pName ) ); format ( string, sizeof ( string ), \"%s elteleportált a Drag -ra(/teles)\", pName ); SendClientMessageToAll ( 0x9ACD32FF, string ); } } return 1; } if(dialogid == DIALOGID+4) // funok { if(response) { if(listitem == 0)// { SetPlayerPos(playerid,-1956.9685,136.4987,27.6940); SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"Üdv a Villamosoknál!\");//amikor elteleportál ide ezt fogja kiirni neki new string [ 128 ], pName [ MAX_PLAYER_NAME ]; GetPlayerName ( playerid, pName, sizeof ( pName ) ); format ( string, sizeof ( string ), \"%s elment villamosozni! xD(/teles)\", pName ); SendClientMessageToAll ( 0x9ACD32FF, string ); } if(listitem == 1)// { SetPlayerPos(playerid,1511.2690,2518.0115,405.0062); SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"Üdv a SECTION -on!\");//amikor elteleportál ide ezt fogja kiirni neki new string [ 128 ], pName [ MAX_PLAYER_NAME ]; GetPlayerName ( playerid, pName, sizeof ( pName ) ); format ( string, sizeof ( string ), \"%s elteleportált a SECTION -ra(/teles)\", pName ); SendClientMessageToAll ( 0x9ACD32FF, string ); } if(listitem == 2)// { SetPlayerPos(playerid,1483.4749,507.5159,748.6556); SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"Üdv a Bigjump1 -en!\");//amikor elteleportál ide ezt fogja kiirni neki new string [ 128 ], pName [ MAX_PLAYER_NAME ]; GetPlayerName ( playerid, pName, sizeof ( pName ) ); format ( string, sizeof ( string ), \"%s elteleportált a Bigjump1 -re(/teles)\", pName ); SendClientMessageToAll ( 0x9ACD32FF, string ); } if(listitem == 3)// { SetPlayerPos(playerid,-2245.7100,-1725.3068,480.2827); SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"Üdv a Chilliad -on!\");//amikor elteleportál ide ezt fogja kiirni neki new string [ 128 ], pName [ MAX_PLAYER_NAME ]; GetPlayerName ( playerid, pName, sizeof ( pName ) ); format ( string, sizeof ( string ), \"%s elteleportált a Chilliad -ra(/teles)\", pName ); SendClientMessageToAll ( 0x9ACD32FF, string ); } } return 1; } if(dialogid == DIALOGID+5) // DM-ek { if(response) { if(listitem == 0)// { SetPlayerPos(playerid,2430.3062,-1888.6216,24.4694); SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"Üdv a DM1 -en!\");//amikor elteleportál ide ezt fogja kiirni neki new string [ 128 ], pName [ MAX_PLAYER_NAME ]; GetPlayerName ( playerid, pName, sizeof ( pName ) ); format ( string, sizeof ( string ), \"%s elment a DM1 -re(/teles)\", pName ); SendClientMessageToAll ( 0x9ACD32FF, string ); } if(listitem == 1)// { SetPlayerPos(playerid,71.9465,-234.0397,1.5781); SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"Üdv a DM2 -n!\");//amikor elteleportál ide ezt fogja kiirni neki new string [ 128 ], pName [ MAX_PLAYER_NAME ]; GetPlayerName ( playerid, pName, sizeof ( pName ) ); format ( string, sizeof ( string ), \"%s elteleportált a DM2 -re(/teles)\", pName ); SendClientMessageToAll ( 0x9ACD32FF, string ); } if(listitem == 2)// { SetPlayerPos(playerid,-1298.6606,2516.8135,87.1702); SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"Üdv a DM3 -on!\");//amikor elteleportál ide ezt fogja kiirni neki new string [ 128 ], pName [ MAX_PLAYER_NAME ]; GetPlayerName ( playerid, pName, sizeof ( pName ) ); format ( string, sizeof ( string ), \"%s elteleportált a DM3 -ra(/teles)\", pName ); SendClientMessageToAll ( 0x9ACD32FF, string ); } if(listitem == 3)// { SetPlayerPos(playerid,-853.1971,2754.4963,45.8516); SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"Üdv a DM4 -en\");//amikor elteleportál ide ezt fogja kiirni neki new string [ 128 ], pName [ MAX_PLAYER_NAME ]; GetPlayerName ( playerid, pName, sizeof ( pName ) ); format ( string, sizeof ( string ), \"%s elteleportált a DM4 -re(/teles)\", pName ); SendClientMessageToAll ( 0x9ACD32FF, string ); } } return 1; } return 0; } }
|