Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Oldalak: [1] 2
1
Segítségkérés / Parancshoz szöveg és/vagy szám hozzárendelése« Dátum: 2015. június 13. - 14:22:20 »Sziasztok!
Egy kérdéssel fordulnék most hozzátok, mégpedig a kérdésem az lenne, hogy egy adott parancs után, hogyan tudnék úgy szöveget és/vagy számot írni, hogy azt egy kocsi textdraw-ba kiírja. Írok egy példát, hogy érthetőbb legyen: /dolog [szöveg] pl. /dolog asd Járművön ezt írná ki: asd Ha bárki, bárhogyan tud segíteni annak nagyon örülnék! GameMasterHD
2
Segítségkérés / Járműhöz adatok hozzárendelése« Dátum: 2015. május 07. - 16:20:40 »Sziasztok!
Szeretnék kérni tőletek segítséget mégpedig azt, hogy hogyan lehet egy járműhöz adatot hozzárendelni? Hasonlóan mint a playereknél is, például megtekintheti az ölései, halálai stb. számát, azaz ezek a saját számai nem az XY-é. Ilyesmit szeretnék én is csinálni csak járműhöz egy másik formában, mint például a kocsiba fegyver pakolás. Ötletem sincs, hogy hogyan kezdjek bele, nem kell megírni nekem egy scriptet csak annyi segítség kéne, hogy ezt melyik funkcióval lehet megcsinálni azaz egy kis lökést a jó irányba, hogy hogyan is lehet egy ilyet megvalósítani! Előre is nagyon szépen köszönök bármiféle segítséget! További szép napot/estét! :wave: 3
SA-MP: Szerverfejlesztés / Dillimore park|By.GameMasterHD« Dátum: 2015. április 09. - 16:22:59 »Sziasztok! Egy kis bevezető Készítettem Dillimore-ban egy park mappot. Mivel egy szervernek csináltam, de nekik nem kellett ezért publikálom, természetesen engedéllyel! A map a Dillimore-i Sheriff Department(Rendőrség) előtt található. Leírás RolePlay szerverekre ajánlom betenni ezt a mappot. Készítő: GameMasterHD(Én) Töröl objectek száma: 26 Létrehozott objectek száma: 131 Elkészítési idő: 30-45 perc között Képek http://kepfeltoltes.hu/150409/sa-mp-141_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img] http://kepfeltoltes.hu/150409/sa-mp-142_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img] http://kepfeltoltes.hu/150409/sa-mp-143_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img] Letöltés Katt Figyelem!
Ha a szerveredre beszeretnéd rakni, akkor a nevemet kérlek tüntesd fel, köszönöm! Szép napot/estét! :wave:
4
SA-MP: Szerverfejlesztés / Autóbuszpályaudvar interior« Dátum: 2015. február 17. - 13:05:54 »Sziasztok! Tudnivaló Készítettem egy buszpályaudvar interiort egy szervernek, de a szerver átváltott egy másik gamemode-ra amire nem lehet felhasználni, ezért publikálom(!Beleegyezéssel!) Kisebb leírás RP szerverekre ajánlom ezt a mapot. Nem valami nagy interior sajnos, de a célnak megfelelő Van egy váró ahol lelehet ülni illetve egy információs pult RemoveBuilding-ek RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1886, 304.3281, -144.2578, 1006.8906, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 18051, 295.7734, -133.4609, 1004.5469, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 18050, 299.9453, -133.9297, 1005.8359, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1886, 304.2109, -126.1719, 1006.8906, 0.25); CreateDynamicObject-ek CreateDynamicObject(19358, 304.70309, -144.27431, 1004.75659, 0.00000, 0.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(1569, 304.67886, -141.15244, 1003.06604, 0.00000, 0.00000, -90.00000); CreateDynamicObject(19388, 304.70493, -141.92453, 1004.75659, 0.00000, 0.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19358, 304.70996, -138.71010, 1004.75659, 0.00000, 0.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19358, 304.70892, -135.50961, 1004.75659, 0.00000, 0.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19358, 304.71643, -132.30960, 1004.75659, 0.00000, 0.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19358, 304.72485, -129.10954, 1004.75659, 0.00000, 0.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19358, 304.72537, -125.90649, 1004.75659, 0.00000, 0.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19358, 303.05307, -125.61392, 1004.75659, 0.00000, 0.00000, 90.00000); CreateDynamicObject(19358, 299.85300, -125.61591, 1004.75659, 0.00000, 0.00000, 90.24000); CreateDynamicObject(19358, 303.04880, -144.73611, 1004.75659, 0.00000, 0.00000, 90.24000); CreateDynamicObject(19358, 299.86771, -144.75378, 1004.75659, 0.00000, 0.00000, 90.24000); CreateDynamicObject(19388, 299.65677, -141.90092, 1004.75659, 0.00000, 0.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19358, 299.64218, -145.09753, 1004.75659, 0.00000, 0.00000, -0.66000); CreateDynamicObject(1569, 299.67474, -141.12892, 1003.06604, 0.00000, 0.00000, -90.78000); CreateDynamicObject(19431, 299.65771, -140.14017, 1004.75659, 0.00000, 0.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19431, 299.66089, -138.55972, 1002.15503, 0.00000, 0.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19431, 299.66089, -136.96040, 1002.15503, 0.00000, 0.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19431, 299.66089, -135.36040, 1002.15503, 0.00000, 0.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19431, 299.66089, -133.76370, 1002.15503, 0.00000, 0.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19431, 299.66089, -132.16341, 1002.15503, 0.00000, 0.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19431, 299.66089, -130.58150, 1002.15503, 0.00000, 0.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19431, 299.66089, -129.00121, 1002.15503, 0.00000, 0.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19431, 299.66089, -127.40120, 1002.15503, 0.00000, 0.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19358, 299.71283, -125.57615, 1004.75659, 0.00000, 0.00000, -0.66000); CreateDynamicObject(19370, 297.74402, -128.75648, 1003.03302, 0.00000, 90.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19358, 298.18793, -127.10358, 1004.75659, 0.00000, 0.00000, 90.24000); CreateDynamicObject(19358, 298.15170, -138.35809, 1004.75659, 0.00000, 0.00000, 90.24000); CreateDynamicObject(19370, 297.74652, -131.95737, 1003.03302, 0.00000, 90.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19370, 297.69421, -135.13803, 1003.03302, 0.00000, 90.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19370, 297.69144, -138.34703, 1003.03302, 0.00000, 90.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19370, 294.25620, -128.75797, 1003.03302, 0.00000, 90.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19370, 294.27570, -131.93091, 1003.03302, 0.00000, 90.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19370, 294.24811, -135.09702, 1003.03302, 0.00000, 90.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19370, 294.19788, -138.30066, 1003.03302, 0.00000, 90.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19358, 294.99063, -127.16979, 1004.75659, 0.00000, 0.00000, 90.24000); CreateDynamicObject(2596, 301.18759, -126.00200, 1005.90808, 0.00000, 0.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19370, 301.53888, -127.28770, 1006.53229, 0.00000, 90.00000, -0.18000); CreateDynamicObject(19370, 305.03940, -127.30660, 1006.53229, 0.00000, 90.00000, -0.18000); CreateDynamicObject(19370, 301.52640, -130.47070, 1006.53229, 0.00000, 90.00000, -0.18000); CreateDynamicObject(19370, 301.51929, -133.62950, 1006.53229, 0.00000, 90.00000, -0.18000); CreateDynamicObject(19370, 301.52850, -136.83630, 1006.53229, 0.00000, 90.00000, -0.18000); CreateDynamicObject(19370, 301.49661, -140.01750, 1006.53229, 0.00000, 90.00000, -0.18000); CreateDynamicObject(19370, 301.48651, -143.19960, 1006.53229, 0.00000, 90.00000, -0.18000); CreateDynamicObject(19370, 304.96609, -143.10030, 1006.53229, 0.00000, 90.00000, -0.12000); CreateDynamicObject(19370, 304.96671, -139.87460, 1006.53229, 0.00000, 90.00000, -0.12000); CreateDynamicObject(19370, 304.95721, -136.66299, 1006.53229, 0.00000, 90.00000, 0.66000); CreateDynamicObject(19370, 304.89590, -133.52060, 1006.53229, 0.00000, 90.00000, 0.66000); CreateDynamicObject(19370, 304.85040, -130.35831, 1006.53229, 0.00000, 90.00000, 0.66000); CreateDynamicObject(2596, 301.81549, -126.00200, 1005.90808, 0.00000, 0.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(2596, 302.43686, -126.00202, 1005.90808, 0.00000, 0.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(2596, 303.03650, -126.00200, 1005.90808, 0.00000, 0.00000, -0.12000); CreateDynamicObject(2596, 303.66739, -126.00200, 1005.90808, 0.00000, 0.00000, -0.12000); CreateDynamicObject(2604, 298.92630, -128.95551, 1003.56000, 0.00000, 0.00000, -90.00000); CreateDynamicObject(2604, 298.93475, -132.64330, 1003.56000, 0.00000, 0.00000, -90.00000); CreateDynamicObject(2604, 298.95901, -136.33110, 1003.56000, 0.00000, 0.00000, -90.06000); CreateDynamicObject(19431, 299.66446, -139.06323, 1004.75659, 0.00000, 0.00000, -0.42000); CreateDynamicObject(2356, 297.52350, -128.32394, 1003.12012, 0.00000, 0.00000, -90.36001); CreateDynamicObject(2356, 297.50116, -131.70392, 1003.12012, 0.00000, 0.00000, -90.36001); CreateDynamicObject(2356, 297.64029, -135.82375, 1003.12012, 0.00000, 0.00000, -90.36001); CreateDynamicObject(1649, 299.74289, -136.10892, 1005.98340, 0.00000, 0.00000, -90.00000); CreateDynamicObject(1649, 299.74289, -131.74530, 1005.98340, 0.00000, 0.00000, -90.00000); CreateDynamicObject(1649, 299.74289, -127.36470, 1005.98340, 0.00000, 0.00000, -90.00000); CreateDynamicObject(19358, 296.47922, -136.69298, 1004.75659, 0.00000, 0.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19358, 296.49887, -133.49202, 1004.75659, 0.00000, 0.00000, -0.72000); CreateDynamicObject(19358, 296.53781, -130.27029, 1004.75659, 0.00000, 0.00000, -0.72000); CreateDynamicObject(19358, 296.58224, -127.09581, 1004.75659, 0.00000, 0.00000, -0.72000); CreateDynamicObject(2315, 303.68796, -132.34222, 1003.05792, 0.00000, 0.00000, -90.00000); CreateDynamicObject(1722, 304.17621, -135.00555, 1003.10797, 0.00000, 0.00000, 90.00000); CreateDynamicObject(1722, 304.17407, -131.30742, 1003.10797, 0.00000, 0.00000, 90.00000); CreateDynamicObject(1722, 304.17987, -130.30742, 1003.10797, 0.00000, 0.00000, 90.36000); CreateDynamicObject(1722, 304.16507, -129.40730, 1003.10797, 0.00000, 0.00000, 90.36000); CreateDynamicObject(1722, 304.17035, -128.48729, 1003.10797, 0.00000, 0.00000, 90.36000); CreateDynamicObject(1722, 304.17197, -127.52734, 1003.10797, 0.00000, 0.00000, 90.54000); CreateDynamicObject(1722, 304.17395, -126.46732, 1003.10797, 0.00000, 0.00000, 90.54000); CreateDynamicObject(1722, 304.19232, -136.02560, 1003.10797, 0.00000, 0.00000, 89.88000); CreateDynamicObject(1722, 304.18845, -137.04562, 1003.10797, 0.00000, 0.00000, 89.88000); CreateDynamicObject(2773, 300.42233, -136.69794, 1003.57257, 0.00000, 0.00000, -91.92001); CreateDynamicObject(2773, 300.40567, -134.52367, 1003.57257, 0.00000, 0.00000, -91.92001); CreateDynamicObject(2773, 300.38080, -130.84909, 1003.57257, 0.00000, 0.00000, -91.92001); CreateDynamicObject(2773, 300.39709, -127.24468, 1003.57257, 0.00000, 0.00000, -91.92001); CreateDynamicObject(2773, 300.37756, -129.32039, 1003.57257, 0.00000, 0.00000, -91.92001); CreateDynamicObject(2773, 300.38000, -132.99043, 1003.57257, 0.00000, 0.00000, -91.92001); Képek 5
Segítségkérés / Álló NPC Létrehozása« Dátum: 2015. február 01. - 13:04:33 »Kedves urak vagy/és hölgyek! Sok fórumot böngésztem mostanában NPC készítés után kutatva, sokat ki is próbáltam, megcsináltam úgy ahogy kell, de sajnos nem sikerült. Segítségeteket szeretném kérni abban, hogy hogyan lehetne létrehozni egy helyben álló NPC-t azaz nem mozgó NPC-t? Bármilyen segítségnek nagyon örülnék További szép napot/estét! :wave: 6
Segítségkérés / Rang szám helyett szó legyen« Dátum: 2015. január 31. - 17:38:23 »Sziasztok! Van egy szerverem (nem publikus csakis haverokkal játszunk) ahol a /makeadmin paranccsal lehet admin rangot osztani, pl. /makeadmin 0(ID) 5(Admin szint). Az lenne a problémám, hogy a /admins parancsnál a szintemet írja, hogyan tudnám megoldani azt, hogy pl. azt írja hogy Tulajdonos? Előre is köszönöm szépen! További szép estét/napot! :wave: 7
Kérdések, Segítség / SA-MP FPS Növelés[Probléma]« Dátum: 2015. január 31. - 00:53:31 »Sziasztok! Rögtön a közepébe vágok, egyik szerveren nagyon kevés FPS-em szokott lenni, de egy bármelyik másikon akár 25-30 FPS-sel több. Valamikor még egy modolt MTA szerveren is több FPS-sem van. Hogyan tudnám növelni az FPS-sem? Bármilyen ötletlen örülnék További szép napot/estét! 8
Segítségkérés / SetTimer SendClientMessage-nél« Dátum: 2015. január 29. - 18:14:16 »Sziasztok!
Azzal a kérdésemmel fordulok hozzátok, hogyan tudok úgy olyat csinálni mint pl. beírjuk /test ezzel kiírja azt chat-be, hogy \"Test\" majd 10mp múlva kiírja neked azt, hogy \"Test2\", de a két Test felirat között fagyasztva(Freez) lennénk.
Bárki tud segíteni azt örömmel várom, előre is köszönök szépen minden segítség nyújtást! További szép estét/napot! 9
Kérdések, Segítség / Kitörölt file« Dátum: 2014. október 24. - 18:32:55 »Sziasztok! A mai napon véletlenül kitöröltem egy elég fontos file-t a Gta San Andreas mappájából, a weapons.txt file-t töröltem ki ami nélkül nem megy sajnos a Gta San Andreas Segítségetek kérem, feltöltenétek bárhova a weapons.txt file-t? Egy jó fájl feltöltő weboldal Katt Ide! Helye: Általános C:\\Program Files\\Rockstar Games\\Gta San Andreas\\weapons.txt Vagy persze ahova telepítetted a Gta San Andreas-odat Köszönöm előre is a segítségetek! 10
Segítségkérés / Object emberre,jármûre helyezés« Dátum: 2014. szeptember 23. - 16:18:01 »Sziasztok! Hogy tudok object-et(példáulfegyver) karakterre rakni? Illetve jármûre is hogy tudok object-et rakni(például sziréna)? Amire gondolok például kocsira Katt! Elõre is köszönöm a válaszokat! További jó játékot és szép napot mindenkinek! 11
SA-MP: Szerverfejlesztés / Rendõr interior« Dátum: 2014. július 16. - 13:58:52 »Sziasztok! Készítettem egy rendõr interiort,remélem tetszik Hol található?A Los Santos-i rendõrség alatt található nem olyan messze Objectek száma:173 Képek: http://kepfeltoltes.hu/140716/sa-mp-078_www.kepfeltoltes.hu_.png http://kepfeltoltes.hu/140716/sa-mp-079_www.kepfeltoltes.hu_.png http://kepfeltoltes.hu/140716/sa-mp-080_www.kepfeltoltes.hu_.png http://kepfeltoltes.hu/140716/sa-mp-081_www.kepfeltoltes.hu_.png http://kepfeltoltes.hu/140716/sa-mp-082_www.kepfeltoltes.hu_.png Letöltés:http://www.mediafire.com/download/jm79slyvctku43f/Rend%C5%91r+interior.zip További szép napot! 12
Kérdések, Segítség / Topic "like-olás"« Dátum: 2014. július 09. - 21:42:53 »Sziasztok! Egy elég furcsa kérdéssel fordulok felétek,hogy tudok valakinek \"+\"-t adni? Bocsi a hülye kérdésért További szép estét nektek! 13
Segítségkérés / TextDraw átlátszóság« Dátum: 2014. június 25. - 20:56:19 »Sziasztok! Készítettem egy TextDraw-ot a képernyõ szélére és ezt hogy lehetne úgy hogy átlátszó legyen? 14
Segítségkérés / TextDraw a képernyõn« Dátum: 2014. június 25. - 20:23:15 »Sziasztok! Hogyan tudok TextDraw-okat létrehozni a képernyõn?Vagy honnan tudhatnám meg a kordinátákat? Elõre is köszönöm a segítséget! 15
SA-MP: Szerverfejlesztés / YouTube-os zenelejátszó« Dátum: 2014. június 24. - 14:10:48 »Sziasztok! Készítettem egy YouTube-os zenelejátszót,nem nagy szám de szerintem aki nem szereti az alap zenéket annak jól jöhet Egy YouTube-os linket kell átkonvertálni a http://youtube-mp3.org weboldalon. 1.Lépés Bemásolod a YouTube linket rámész a Convert Videó szóra 2.Lépés A Download szövegre jobb klikk és Hivatkozás Címének Másolása vagy valami hasonlót kell találni 3.Lépés Belépsz a szerverre és bemásolod a linket Parancsok:
/play
/stop
/zenehelp
Link: http://www.mediafire.com/download/h0bij21dyydv7mh/Zenelej%C3%A1tsz%C3%B3.zip Remélem használható Script
Oldalak: [1] 2
|