Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 1
Leírások/Útmutatók / y2pwn - Oktató videók« Dátum: 2012. augusztus 29. - 19:09:26 »
Oktató videók létrehozása abszolút kezdõk részére
Gondoltam ide is kirakom Apró lépésekban haladunk, egyelõre 2 rész készült el. 1. rész: http://www.youtube.com/watch?v=0hEB6DkICC8&feature=plcp 2. rész: http://www.youtube.com/watch?v=Dn1GqFbs_TU További részek hamarosan... 2
Off Telep / PAWN-járõrök« Dátum: 2012. augusztus 29. - 19:02:13 »
Az Ûrjárõrök (a régi szinkron szerinti címe: Õrjárat a kozmoszban) az elsõ német sci-fi sorozat \'66-ból. Magyarországon a \'68-os bemutatásával elsöprõ sikert aratott. Egy hét részes sorozat akkor bizony még elég hosszúnak számított. Huszonkét év várakozás után végre újra láthattuk, többször is, a Filmmúzeum TV mûsorán. Sajnos a Filmmúzeum újra elkészíttette a film szinkronját, a csatorna háziasszonyának bejelentése szerint azért, mert a régi kópia vetítésre alkalmatlan.
Most unalmamban elkészítettem a bevezetõ monolog PAWN-verzióját: <3 http://www.youtube.com/watch?v=4pDRZGNBPo4 \"Ami ma mesének hangzik, holnap valósággá lehet. E történet a holnapután legendája. A C++ nyelv fogalma ismeretlen, csak a PAWN és más értelmezett nyelvek léteznek. Távoli csillagoktól a tengerfenék mélyéig az emberiséget mindenhol PAWN-vezérelt eszközök szolgálják. Ezek egyike a Millenium Bug ûrhajó, mely parányi része a rendszer-összeomlástól védõ, mindent átfogó biztonsági seregnek. Kísérjük el Y2K kapitányt és legénységét azon az úton, melyet a memóriakorlát határán teljesít!\" 3
Rendezvények / Community Night II / Közösségi Est II.« Dátum: 2012. augusztus 26. - 20:02:39 »COMMUNITY NIGHT II BY GAMESTAR & Y2K & JACKOB Közhírré tétetik az II. Magyar SA:MP Közösségi Est! Kezdet: 2012. aug. 31. 20:00 Helyszín: IP cím az Est napján kerül közzétételre! SZERVEZÕCSAPAT GameStar: ötletgazda Y2K: programozó Jackob: pályakészítõ PROGRAMFÜZET
Mint látható, a megnyitón és az eredményhírdetésen kívül minden program 30 perces, kivétel az verseny, amely a résztvevõk ügyességétõl függõen megközelítõleg 20 percet vesz igénybe! AZ EST SZABÁLYZATA Az Esten mindenkinek joga van megjelenni, a szerver nincs jelszóval védve, viszont lehetõleg kérjük a várható megjelenés jelzését ezen témában, hogy a várható létszámhoz próbáljunk igazodni. Ezen szabályzat ismeretétõl függetlenül a megszegése következményeket von maga után. A szabályzat változtatásának jogát, elõzetes jelzés nélkül fenntartjuk! A SA:MP / TS3 szerverre való csatlakozással elfogadom, hogy: - Nem fogok semmilyen segédeszközt használni, amellyel jogtalan elõnyt nyerhetek másokkal szemben - Nem fogok káromkodni, vagy más ténykedésekkel elrontani a chatet, ellenkezni, és azt csinálom, amire a szervezõ utasítást ad (ez elengedhetetlen az est gondtalan lebonyolításának szemszögébõl) - A TeamSpeak lehetõséggel nem élek vissza - Az esetlegesen fennálló programhibákkal nem élek vissza - Abban az esetben, ha akadályozom a tevékenységeket (lag, Sumo és DM esetén Camp, AFK, stb.) a szervezõk eltilthatnak a további résztvételtõl - Attól függetlenül, hogy nem tetszik a program, befogom a lepénylesõmet, és nem állítok mindent a feje tetejére Fontos, hogy ezek a szabályok csak irányadóak, tiltott az összes olyan tevékenység, amely az internetes közösségek által elfogadott általános normákat megsérti. JÁTÉKOK LEÍRÁSAI
1. Carsumo: Klasszikus játékmód. A játékosok egy speciálisan erre a célra épített pályáról próbálják egymást kilökni. Aki utoljára fennmarad, ill. minden olyan játékos, aki a kör végéig (3 perc) kitart, 1 pontot kap. 2. Deathmatch: Az elõzõ szériákhoz képest egy kis változást vezettünk be: ebben a játékban nincsenek körök, a játék folyamatos, azaz halál után rögtön folytatható a játék. Minden egyes ölés 1 pontot hoz, minden halál -1 pontot jelent. 3. Verseny: Klasszikus verseny, kemény terepen, szakaszokon ként különbözõ jármûvekkel, ill. két \"fegyverrel\" kiegészítve. Az elsõ fegyvert, az akadályt a játékos a Q gomb lenyomásával kapcsolja be. Ezzel 3 másodpercig egy kerítés objektum jelenik meg a játékos jármûve mögött, akadályozva a többi játékost. A második fegyver az E gombbal hívható, a neve idõgyorsítás, és a játékosnak némi pillanatnyi sebességnövekedést ad. A csalások biztonsági okokból csak a verseny kezdete után legalább 30 másodperccel használhatóak, és percenként legfeljebb egyszer vehetõek igénybe játékosonként. A verseny elsõ 5 helyezettje rendre 10, 8, 6, 4 és 2 pontot kap. 4. Capture the Car: Itt lehet a legtöbb pontot szerezni, egyben ez a legösszetettebb játék. A játékosok véletlenszerûen két csapatba osztva próbálják meg ellopni a másik csapat bázisán található jármûvet és a saját bázisukra juttatni azt. Közben akár ölhetnek is. Minden ölés 1 pontot, ill. minden sikeres bevetés további 1 pontot hoz a jármûben ülõ játékosoknak. Mindegy kör végén a nyertes csapat összes tagja 1 pontot kap, ezen felül a jármûvet vezetõ játékos még 1-et. A pontok ráadásul játék közben nem láthatók, csupán az összes játék után, az eredményhírdetésen derül ki a minden egyes versenyszámon elért pontszám, ill. az összesített végeredmény is. Minden esetben csupán a legjobb 5 versenyzõ bejelentésére van idõnk, a többiek eredményüket természetesen megtalálják a fórumon... Kis módosítás az elõzõ szériához képest: a legutóbb felmerült egy kis kellemetlenség, hogy az összpontszámot különbözõ mértékben befolyásolták az egyes versenyszámok, így pl. aki a DM-ben jobb volt, összeségben elõnyben áll a többi játékoshoz képest! Javításként az összepontszám számítására a következõ képletet használjuk: sumo/MAX(sumo)*10 + dm/MAX(dm)*10 + race/MAX(race)*10 + ctc/MAX(ctc)*10 PILLANATKÉPEK
A képek a Community Night I-en, 2012. aug. 1-jén készültek... Most is hasonlókra számítunk! Ezalkalommal videó is fog készülni, melyet Spatrik kommentátor-úrnak köszönhetünk! http://kepfeltoltes.hu/120802/1283195548sa-mp-048_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img] (megnyitó) http://kepfeltoltes.hu/120802/1150450258sa-mp-035_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img] (verseny) http://kepfeltoltes.hu/120802/1167860393sa-mp-042_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img] (Capture the Car) http://kepfeltoltes.hu/120802/494842659sa-mp-025_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img] (zárómûsor) A következõ képek a Play 1 Night-on, a \"szülõrendezvényen\", 2011. júl 17-én készültek... (fallout) http://noob.hu/2011/07/16/sa-mp-090_0.png[/img] (carsumo) (deathmatch) (verseny) http://noob.hu/2011/07/16/sa-mp-138_0.png[/img] (közös kép) VÁRHATÓ RÉSZTVEVÕK
4
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Dani szervere« Dátum: 2012. augusztus 07. - 19:17:38 »
Egy 8 éves gyerek mode-t próbált írni anno, s egy ismerõsömhöz került, hogy \"nem mûködik\".
A dani.amx tartalma: A szerver indítása. Jó, megkaptam én is kezdõ koromban, hogy hülyeséget csinálok, de az én hibám annyi volt, hogy formázásnál összetévesztettem a %d-t meg a %s-t, ez azért kicsit más XD 5
Leírások/Útmutatók / [TuT] Szerver hozzárendelése domain-hez« Dátum: 2012. augusztus 06. - 16:09:10 »SZERVER HOZZÁRENDELÉSE DOMAIN-HEZ Elõször is szeretném a félreértéseket elkerülni, mivel e tutorial írásának oka az, hogy egyesek úgy vélték, lehetséges web-tárhelyrõl szervert futtatni, mivel egyes szerverekre domain-név alapján lehetséges hivatkozni. Jelen útmutató az ún. A-rekordok segítségével való átirányítást hivatott bemutatni. A-rekord: 32 bites IPv4-címmel tér vissza, feladata leggyakrabban a hosztnév és a hozzá tartozó IP-cím összerendelése, de használják a DNSBL-ek, az RFC 1101-ben alhálózati maszkokat tárolnak benne stb. 6
Rendezvények / Játssz velünk te is!« Dátum: 2012. június 25. - 16:47:03 »IV. GTAFORUM.HU CARSUMO WEEK A CarSumo week egy hét hétköznapjain játszódik, Y2K szerverén, természetesen a GameMode átváltása és jelszó mellett. A játékmenet 30 percig tart, ez alatt egy erre az eseményre kialakított CarSumo-zónán belül egymást kell lelökni. A dolog egyszerû: akit lelöknek, az kiesik. Aki utoljára játékban marad, vagy pedig mindenki, aki a 120 másodperces kör végén állva marad, egy pontot kap. Így alakul ki a végleges sorrend... Helyszín: 94.249.242.116:7777 (Deltavega Y2K) Jelentkezési határidõ: 2012. júl 2.; 12:00 Idõpont: 2012. júl 2-6.; 19:30-20:00 A week kevesebb mint 8 jelentkezõ esetén elhalasztásra kerül... Nyeremény: A hét folyamán összesítésben legtöbb pontot elérõ játékosnak felajánljuk egy hónap ingyenes SA:MP szerver lehetõségét a Deltavega szervergépén... Jelentkezés és információk: >> ITT << III. GTAFORUM.HU DEATHMATCH WEEK A DeathMatch week egy hét hétköznapjain játszódik, Y2K szerverén, természetesen a GameMode átváltása és jelszó mellett. A játékmenet 30 percig tart, ez alatt egy erre az eseményre kialakított harci zónán belül egymást kell megölni. A dolog egyszerû: minden ölés +1, minden halál -1 pontot jelent a játékosoknak. Így alakul ki a végleges sorrend... Helyszín: 94.249.242.116:7777 (Deltavega Y2K) Jelentkezési határidõ: 2012. júl 2.; 12:00 Idõpont: 2012. júl 2-6.; 20:10-20:40 A week kevesebb mint 8 jelentkezõ esetén elhalasztásra kerül... Nyeremény: A hét folyamán összesítésben legtöbb pontot elérõ játékosnak felajánljuk egy hónap ingyenes SA:MP szerver lehetõségét a Deltavega szervergépén... Jelentkezés és információk: >> ITT << 7
Rendezvények / Play 1 Night IV: Welcome to 2012« Dátum: 2011. december 30. - 12:32:49 »PLAY 1 NIGHT IV WELCOME TO 2012 Annak érdekében, hogy minél jobban kezdõdjön a SA:MP-os 2012. év, ismét Night-ot szervezünk! Kezdet: 2012. január 2. 20:00 Szervezõ: Y2K a.k.a. Tücsi Helyszín: IP cím az Est napján kerül közzétételre! PROGRAMFÜZET
AZ EST SZABÁLYZATA Az Esten mindenkinek joga van megjelenni, a szerver nincs jelszóval védve, viszont lehetõleg kérjük a várható megjelenés jelzését ezen témában, hogy a várható létszámhoz próbáljunk igazodni. Ezen szabályzat ismeretétõl függetlenül a megszegése következményeket von maga után. A szabályzat változtatásának jogát, elõzetes jelzés nélkül fenntartjuk! A SA:MP / TS3 szerverre való csatlakozással elfogadom, hogy: - Nem fogok semmilyen segédeszközt használni, amellyel jogtalan elõnyt nyerhetek másokkal szemben - Nem fogok káromkodni, vagy más ténykedésekkel elrontani a chatet, ellenkezni, és azt csinálom, amire a szervezõ utasítást ad (ez elengedhetetlen az est gondtalan lebonyolításának szemszögébõl) - A TeamSpeak lehetõséggel nem élek vissza - Az esetlegesen fennálló programhibákkal nem élek vissza - Abban az esetben, ha akadályozom a tevékenységeket (lag, Sumo és DM esetén Camp, AFK, stb.) a szervezõk eltilthatnak a további résztvételtõl - Attól függetlenül, hogy nem tetszik a program, befogom a lepénylesõmet, és nem állítok mindent a feje tetejére Fontos, hogy ezek a szabályok csak irányadóak, tiltott az összes olyan tevékenység, amely az internetes közösségek által elfogadott általános normákat megsérti. JÁTÉKOK LEÍRÁSAI
1. Fallout: A Fallout-ot tapasztaltabb játékosaink már MTA-bõl ismerhetik. Lényege, hogy a játékosok egy 10x10 objektumból álló területen küzdenek. A terület lassan elkezd szétesni, és a játékosok leesnek. Aki utoljára fennmarad, ill. minden olyan játékos, aki a kör végéig (2 megmaradó objektum) kitart, 1 pontot kap. 2. Carsumo: Klasszikus játékmód. A játékosok egy speciálisan erre a célra épített pályáról próbálják egymást kilökni. Aki utoljára fennmarad, ill. minden olyan játékos, aki a kör végéig (2,5 perc) kitart, 1 pontot kap. 3. Deathmatch: Az elõzõ szériákhoz képest egy kis változást vezettünk be: ebben a játékban nincsenek körök, a játék folyamatos, azaz halál után rögtön folytatható a játék. Minden egyes ölés 1 pontot hoz. 4. Szabálytalan autóverseny: Sima autóverseny, kemény terepen, ill. két \"fegyverrel\" kiegészítve. Az elsõ fegyvert, az akadályt (kódnevén: Obj) a játékos a Q gomb lenyomásával kapcsolja be. Ezzel 3 másodpercig egy kerítés objektum jelenik meg a játékos jármûve mögött, akadályozva a többi játékost. A második fegyver az E gombbal hívható, a neve idõgyorsítás (kódnevén: Hax), és a játékos közelében lévõ jármûvek sebességét 3 másodpercig a felére csökkenti. A csalások biztonsági okokból csak a verseny kezdete után legalább 30 másodperccel használhatóak, és percenként legfeljebb egyszer vehetõek igénybe. A verseny elsõ 5 helyezettje rendre 5, 4, 3, 2 és 1 pontot kap. 5. Kamionozás: Új részleg a magyar SA:MP terén, nemrég tett csak szert nagy népszerûségre. A játékos minden egyes elvégzett fuvarért 1 pontot kap. 6. Capture the Car: Itt lehet a legtöbb pontot szerezni, egyben ez a legösszetettebb játék. A játékosok véletlenszerûen két csapatba osztva próbálják meg ellopni a másik csapat bázisán található jármûvet a saját bázisukra eljuttatni. Közben akár ölhetnek is. Minden ölés 1 pontot, ill. minden sikeres bevetés további 1 pontot hoz a jármûben ülõ játékosoknak. A pontok ráadásul játék közben nem láthatók, csupán az összes játék után, az eredményhírdetésen derül ki a minden egyes versenyszámon elért pontszám, ill. az összesített végeredmény is. VÁRHATÓ RÉSZTVEVÕK
FELKÉRÉS
Továbbá szükségünk lenne 4-5 emberre, akik az említett napon, ill. az azt megelõzõ estén szánnának néhány percet a fent leírt játékok tesztelésére. Ezt a szándékot kérjük külön jelezni a hozzászólásban! A tesztelésben résztvevõk továbbá biztosítják, hogy semmi féle információt, képet, stb. nem tesznek közzé a tesztelésen történtekrõl, ellenkezõ esetben az érintettek kitilthatóak az Estrõl! 8
Rendezvények / Play 1 Night III: Nyárzáró est« Dátum: 2011. augusztus 17. - 20:54:16 »PLAY 1 NIGHT III NYÁRZÁRÓ EST Az elõzõ két alkalom sikerén felbuzdulva harmadszor is nekivágunk! Teljesen újragondolva, vadiúj programokkal várjuk az érdeklõdõket, hogy vérbeli SA:MP-osok módjára zárhassuk a 2011. év nyarát! Kezdet: 2011. augusztus 27. 20:00 Helyszín: [samp]87.229.108.99:1337[/samp] Programok:
Ez alkalommal az idõket be is fogjuk tartani! AZ EST SZABÁLYZATA
Az Esten mindenkinek joga van megjelenni, a szerver nincs jelszóval védve, viszont lehetõleg kérjük a várható megjelenés jelzését ezen témában, hogy a várható létszámhoz próbáljunk igazodni. Ezen szabályzat ismeretétõl függetlenül a megszegése következményeket von maga után. A szabályzat változtatásának jogát, elõzetes jelzés nélkül fenntartjuk! A SA-MP / TS szerverre való csatlakozással elfogadom, hogy: - Nem fogok semmilyen segédeszközt használni, amellyel jogtalan elõnyt nyerhetek másokkal szemben - Nem fogok káromkodni, vagy más ténykedésekkel elrontani a chatet, ellenkezni, és azt csinálom, amire a szervezõ utasítást ad (ez elengedhetetlen az est gondtalan lebonyolításának szemszögébõl) - A TeamSpeak lehetõséggel nem élek vissza - Az esetlegesen fennálló programhibákkal nem élek vissza - Abban az esetben, ha akadályozom a tevékenységeket (lag, Sumo és DM esetén Camp, AFK, stb.) a szervezõk eltilthatnak a további résztvételtõl - Attól függetlenül, hogy nem tetszik a program, befogom a lepénylesõmet, és nem állítok mindent a feje tetejére Fontos, hogy ezek a szabályok csak irányadóak, tiltott az összes olyan tevékenység, amely az internetes közösségek által elfogadott általános normákat megsérti. VÁRHATÓ RÉSZTVEVÕK
9
Beszélgetés / Play 1 Night« Dátum: 2011. július 06. - 20:15:24 »
Alapötlet:
Nem tudom, ti hogyan vagytok vele, de én úgy érzem, elvesztette az értelmét a SA:MP, nincs már meg az a feeling, ami régen volt. Amikor még az nGen-en játszott a normális társaság nagy része, és más szervert alig ismertünk, amikor ezt és hasonló fórumokat alapítottunk világszerte, amikor nem az RP-szerverekbõl állt a világ, amikor voltak haverok, akikkel ki lehetett kapcsolódni, amikor még >>> EZ <<< ment >>> EZ <<< helyett, és, ami a legfontosabb: amikor még volt értelme valamit alkotni, és az emberek örömmel fogadták, nem pedig a hibát keresték! Valahol magában biztosan mindenki észrevette ezt... de ki meri kimondani? Azt hiszem itt az ideje elõvenni a SA:MP-ot és egy megbeszélt idõpontban az egész társasággal egy jó \"bulit\" csapni... a jó öreg nGen tuningtalik, a no cheat avatarok, az elsõ szkriptjeink, a sikeres múlt emlékére!!! Mit szóltok hozzá? Következmény: Nos, GameStar-ral úgy döntöttünk, hogy jövõ szombat este 19:00-tól 23:00-ig programokat szervezünk a régi szép idõk emlékére. Stunt verseny, CarSumo, DM, race és minden, ami kell, szépen, szervezetten. Ezután pedig, 23:00-tól FUN NIGHT, ingyen gyerekpezsõ xD. Reméljük, minél több embernek sikerült felkeltenünk az érdeklõdését. Aki jönni szeretne, az tegye ki az alábbi avatart: Várhatóan eljönnek majd: Ez a lista a teljesség igénye nélkül tartalmazza a két fórum azon tagjainak nevét, akik eljövetelükrõl értesítettek minket a jelentkezési témákban. Ezzel megpróbáljuk elõvetíteni a jövõképet. Ettõl függetlenül persze bárki eljöhet, aki idõközben meggondolja magát!
A rendezvénnyel kapcsolatban nem az RP eltiprása volt a célunk, csupán sokak emlékeztetése azokra az idõkre, amikor nem csak ekörül forgott ez a sokoldalú játék. Add át minél több embernek, és találkozzunk, játszunk együtt július 16-án este! 10
Beszélgetés / Multi« Dátum: 2011. június 05. - 11:57:58 »
Megszállott programozóként nekiálltam egy saját SA multiplayer kliensnek, és eléggé jól haladok vele. Csomó memóriamódosítás, saját SCM, stb., de mûködik. Viszont nem igazán szeretném befejezni, mert hát nincs értelme. Helyette inkább valami értelmesebbet akarok, amit még nem csináltak.
A kérdés: melyik játékhoz látnál Te legszívesebben egy multiplayer klienst (fontos, hogy még ne legyen hozzá, ill., hogy a játék modolható legyen)? 12
Off Telep / f***buk hírdetés fail« Dátum: 2011. május 30. - 20:44:45 »
Hát igen... van, aki még reklámozni se tud xD
13
Archívum / [HUN] Tücsökfalva RPG« Dátum: 2011. május 28. - 11:54:38 »TÜCSÖKFALVA RPG
Üdvözletem! Egy hamarosan nyíló magyar fejlesztésû egyedi RP-szervert szeretnék nektek bemutatni, a Tücsökfalva RPG-t. A játékmenet egy saját kisvárosban, Tücsökfalván játszódik. A város alaposan ki lett dolgozva (jelenleg kb. 50%-ban kész), vannak közlekedési táblák, utcák, terek és középületek. Megtalálható két darab éjjel-nappali bolt, egy motel, illetve minden frakciónak egy fõhadiszállás. Létezik önkormányzat, rendõrség, mentõ, tûzoltó, rádiós, autókereskedõ, oktató, drogdealer és Familia Grylloidea frakció. Mivel nem szeretnénk azt, hogy egyeseknek 981 458 745 984 Ft-nak megfelelõ Crp (cirip; virtuális pénznem; 1 Crp = 1 kenyér) csücsüljön a bankszámláján, ezért a pénzt, mint a valóságban is, nem a semmibõl kapják, hanem a frakciószéfbõl, a frakciók az államtól és a bevételbõl, az állam az ingatlanokból és az adókból, egyszóval, amit a lakosok fizetnek, és íme a körforgás, így nem lesz olyan, hogy valaki dúsgazdag lesz, nálunk a pénznek valódi értéke van. A szerveren teljes ingatlan- és jármûrendszer dolgozik eladás, bérlés és kölcsönzés lehetõségével. Nem szeretném leírni most, hogyan mûködnek a dolgok, melyik frakciónak mi a feladata, a tapasztalt RP-sek úgyis tudják. Amit még szeretnék mondani, hogy a szerveren közel egy évig dolgoztam, nyitása nyáron várható. Köszönöm a figyelmet... 14
Off Telep / EPIC FAILS« Dátum: 2011. május 25. - 16:57:07 »
Hát ezek azok:
(gondolom 5 perc múlva törlik az egészet, ezért képet rakok; a kép a mérete miatt fekete-fehér :problem:) 15
Verseny szervezése / CarSumo Tournament« Dátum: 2011. május 25. - 16:47:42 »I. SAMPForum.hu CarSumo Tournament
Hááát igen... a GTAForum-ról ismerhetitek páran, de most, hogy átálltam hozzátok, azt hiszem, ideje lesz ide is elhoznom. A Tournament Y2K külön szerverén fog játszódni, természetesen a GameMode átváltása és jelszó mellett. A játékmenet 60 percig tart, ez alatt egy erre az eseményre kialakított CarSumo-zónán belül egymást kell lelökni. A dolog egyszerû: akit lelöknek, az kiesik. Aki utoljára játékban marad, az egy pontot kap. Így történik ez a játékra szánt 60 percig végig, több körben. A játék egy hétig fog tartani, minden hétköznap egy órás játékkal. Jelentkezni ebben a témában lehet. Aki nem tudja, mire számíthat, nézze meg a következõ felvételeket: http://www.youtube.com/watch?v=pTbpIMs0gWI&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=wEvo6-0yGq8&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=UnPrVI1MtZk&feature=related Amit ígérhetek:
Eddigi jelentkezõk:
|