Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - PCGamer133

Oldalak: [1]
1
Segítségkérés / [2018-as HL MÓD] ex_mysql HIBA
« Dátum: 2018. szeptember 16. - 01:35:05 »
Sziasztok, még régebben amikor valaki \"ellopta\"/\"publikálta\" a HL módját pontosabban a v2.0.8-as verzióját annak. Még akkor le töltöttem de különösebben nem foglalkoztam vele mert túl bonyolultnak
tűnt az elindítása. Azonban ma egy kicsit mélyebben is bele ástam magam de sajnos egy komoly problémába ütköztem.
A problémám az, hogy valamiért nem tud a szerver kommunikálni a MySQL szerverrel, a script azt írja hogy Sikeres csatlakozás stb... De ha OutputDebugScript-elem a mysql:getConnection()-t akkor
csak \'nil\' -t dob vissza... Már tényleg mindent megpróbáltam de sajnos semmi sehogy sem működik.
Ezért kérem valaki segítségét aki jobban átlátja hogy mi hogyan mit csinál az tudna-e nekem segíteni mert szerintem az ex_mysql script a ludas, azon belül is a \"getConnection\" funkció.

 
 
 
NEM SENKINEK SEM ADOM TOVÁBB A MÓDOT SEM INGYEN SEM PÉNZÉRT, NEM SZERVERT NYITNI AKAROK CSAK EGY ÉRTELMES MTA MÓDOT AHOL EL LEHET LENNI PÁR ISMERŐSSEL AKIK SZINTÉN JÁTSZOTTAK/JÁTSZANAK A HL-EN. A MOD JOGVÉDETT AMI AZT JELENTI HA SZERVERT NYITSZ VELE AKÁR JOGI PROBLÉMÁID IS LEHETNEK AMIT NEM SZERETNÉL!A script:
 

-- Xenius / 2017.02.06.
-- Multi database added / Mark / 2017.02.24.
local stats = nil
local conns = {}
local counterTimer = nil
local connectTimers = {}
function connect(db)
if isElement(conns[db]) then destroyElement(conns[db]) end
if isTimer(counterTimer) then killTimer(counterTimer) end
if isTimer(connectTimers[db]) then killTimer(connectTimers[db]) end
local conn = dbConnect(\"mysql\",\"dbname=\".. db ..\";host=\"..get(\"mysql_host\")..\";port=\"..(get(\"mysql_port\") or 3306), get(\"mysql_username\"), get(\"mysql_password\"), \"autoreconnect=1\")
if not conn then
   setTimer(connect, 1000, 1, db)
   outputDebugString(\"[MYSQL] Csatlakozás sikertelen!\")
   return false
else
        if not stats then
            stats = {
                query_count = 0,
                exec_count = 0,
                query_per_minute = 0,
                exec_per_minute = 0
            }
        end
   
        conns[db] = conn
       
   outputDebugString(\"[MYSQL] Csatlakozás sikeres! (\"..db..\")\")
   
   connectTimers[db] = setTimer(connect, 1000*60*30, 1, db)
   
        if not isTimer(counterTimer) then
            counterTimer = setTimer(function()
                stats.query_per_minute = 0
                stats.exec_per_minute = 0
            end, 60000, 0)
        end
   
   return conns[db]
end
end
addEvent (\"onMySQLStart\", true)
addEventHandler(\"onResourceStart\", resourceRoot, function()
local state = connect(get(\"mysql_database\"))
if not state then
   cancelEvent(true)
end
    triggerEvent(\"onMySQLStart\", root)
end)
addEventHandler(\"onResourceStop\", resourceRoot, function()
if isElement(conn) then
   destroyElement(conn)
end
end)
function exec(...)
stats.exec_per_minute = stats.exec_per_minute + 1
return dbExec(conns[get(\"mysql_database\")], ...)
end
function poll(handler)
return dbPoll(handler, 0)
end
function query()
stats.query_per_minute = stats.query_per_minute + 1
return dbQuery
end
function prepare(...)
return dbPrepareString(conns[get(\"mysql_database\")], ...)
end
function getConnection(db)
return conns[db] or nil
end
function getStats()
return stats
end

 
Kép a hibáról:
 
\"eGGpw2L.png\"

2
Segítségkérés / LS és SF törlése [removeWorldModel]
« Dátum: 2017. május 27. - 09:56:21 »
Sziasztok, egy olyan dolgot szeretnék amivel el tudom tüntetni LS-t és SF-et teljes mértékben hogy csak Las Venturas szigete maradjon meg. 
Kicsit keresgéltem és találtam pár érdekes dolgot + egy barátom segített [ theJack ] hogy a GTASA mappájában van egy olyan hogy /data/maps/LA vagy amit akarsz törölni.
Én ebben a mappában találtam .ipl és .ide kiterjesztésű fájlokat amikben object ID-k voltak és hasonló dolgok.
Akkor mondom megpróbálom egy számláló ciklussal eltüntetni a(z) .ide fájlban lévő ID-ket. (Sorban vannak pl 500-1500)
De ezek igazából lófaszt se csináltak. Jóformán nem történt semmi.
[KÉP: https://puu.sh/w2rgK/0d40a26953.png ] --> Ennek egész LS-t el kellett volna távolítania.
Szóval, nem tudom hogy a ciklust rontottam-e el vagy rosszul is kezdtem hozzá, de ha valaki tudja hogyan lehetne eltüntetni a városokat megköszönném! :D

3
Segítségkérés / Tuning hang lejátszása [PlaySound3D]
« Dátum: 2017. április 22. - 03:47:31 »
Sziasztok, naggyából középszinten értek a dolgokhoz eddig eligazodtam, de most eléggé elakadtam. amikor prémium turbó van az autóban azaz hangot is ad ki, azt csak az hallja aki az autóban ül.Én azt szeretném valahogy hogy ne csak az hallja a hangot aki az autóban ül, hanem aki nem ül benne az is.Próbáltam már attachElements()-el, próbáltam kódon kívül hozzáadni, létrehozni egy láthatatlan objectet és ahhoz attach-olni de semmi...
 
Aki tudna ebben segíteni megköszönném!
 

local oldState = 0
local newState = 0
function checkVehiclesGearboxChange()
local vehicle = getPedOccupiedVehicle(localPlayer)
if vehicle and getElementData(vehicle, \"veh:performance_turbo\") == 5 then
   newState = getVehicleCurrentGear(vehicle)
   
   if newState ~= oldState then
      oldState = newState
      
      local x, y, z = getElementPosition(vehicle)
      local sound = playSound3D(\"files/turbo.mp3\", x, y, z, false)
      setSoundMaxDistance(sound, 1000)
      setSoundVolume(sound, 0.7)
   end
end
end
setTimer(checkVehiclesGearboxChange, 500, 0)

 
 

4
Segítségkérés / Váltáskor hang
« Dátum: 2016. július 24. - 20:38:51 »
Sziasztok! Olyan kérdésem lenne, hogy tudna-e valaki segíteni abban, mikor vált a kocsi akkor adjon ki egy hangot... Próbáltam, de sajnos nem sikerült, nem tudok rájönni hogy mi lehet a baj...  :@  :wall:  :grrrrr:

5
Segítségkérés / Perspektíva az MTA-ban [SEGÍTSÉG][GUI]
« Dátum: 2016. július 19. - 15:02:11 »
Sziasztok.
 
Egy embert keresek aki tudna segíteni abban a dologban amit meg szeretnék valósítani.
Azt szeretném hogy van egy adott dxDrawRectangle és azon ugyebár a szövegek gombok stb...
Ez mind szép és jó, de ha nekem van egy olyanom hogy getCursorPosition() és én arra szeretném hogy mozogjon a tengelyen az egész \"Panel\" amerre az egér van. Hogy ezt szemléltetni tudjam egy videót rakok ki amit egy feltörekvő és nagyon fasza ruszki szerver készített és nekem nagyon meg tetszett de lövésem sincs hogyan kezdjek hozzá és hogy ők eggyáltalán hogyan valósíthatták meg. Ezért kérem a segítségeteket hátha eggyütes erővel sikerül kitalálni hogy is van ez :D
Íme a videó:

6
Segítségkérés / Kép/Szöveg elhelyzése adott ponton a monitoron.
« Dátum: 2016. július 09. - 19:48:53 »
Sziasztok, éppen dolgozok/dolgozunk egy Karakter információs panelen, és olyan probléma elé jutottunk hogy az én monitoromon 1920*1080 beállítom hogy jó legyen de a kisebb vagy esetleg nagyobb monitorokon már nem ott van az adott cucc pedig
 

local height = 30
local tartoX, tartoY = oldalSzel * 1.5 + 30, 5 + felsoSzel
local felsoSzel = screenY / 6
local oldalSzel = felsoSzel
local kezdoX = tartoX + 25
local kezdoY = tartoY + 75
local oldalX = tartoMeretX / 7
local oldalY = oldalX * skinSecondSideMultipler
guiGetScreenSize = screenWidth, screenHeight
karakterNevKiiras = dxDrawText ( \"Karaktered neve:\", tartoX + 625, kezdoY + height - 20, screenWidth, screenHeight, tocolor ( 255, 255, 255, 255 ), 0.8, Arial )

7
Archívum / [RP] CustomMTA v1
« Dátum: 2015. május 01. - 14:19:39 »

[hs width=300 height=300]
http://kepfeltoltes.hu/150501/transparentlogo_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs]
 

Üdvözlöm a kedves látogatókat!
 


[hs width=1000 height=1000]
http://kepfeltoltes.hu/150501/epd_blue_vectorized_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs]
 


Be szeretném mutatni az éppen készülő MTA szerverünket, de először is kezdjük a szerver felépítésével.
Amint azt látjátok a szerver neve mellett van egy olyan hogy \"v1\", ami annyit tesz hogy két modunk lesz.

 

A v1-es:
- A v1-es mód nem saját valamilyen rp.. De viszont megpróbáljuk teljesen átalakítani amit csak lehet annyira hogy rá se lehessen ismerni. Ez miatt nem kell félni nem Zero Roleplay modját használjuk :) (\"Nem is editet\")
A v2-es:
- Azt már kitalálhattátok a v1-ből hogy a v2 vajon milyen mód lesz hát igen... Amíg folyik a Roleplay a v1-en és úgy látjuk a játékosok számain és a visszajelzéseken hogy tetszik a szerver akkor elkezdjük fejleszteni a saját 0-ról írt módunkat amiben tényleg mindent megpróbálunk teljesen egyedivé varázsolni, de persze ha itt is iPhone 5-6 lesz attól az még nem SeeCopy.....
 

[hs width=1000 height=1000]
http://kepfeltoltes.hu/150501/epd_blue_vectorized_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs]
 
 

Szerver ötletek(sajnos még nincs designolt kép):
1. Egyedi munkák.
 

Farmer:
Ez a munka röviden arról fog szólni hogy kapsz egy traktort a traktorra föl kell kapcsolni az ekét, aztán fel kell szántani a mezőt 2x körbe kell menni traktorral a checkpointokon hogy fölszántsd. Aztán be szállsz egy kombájn-ba és azzal is végig mész a mezőn de azzal már csak egyszer. Utána vársz amíg kinő a búza, (Kb 5perc) aztán le kell aratnod. Lesz tankja a kombájn-nak 100kg körül és ha megtellik le kell adnod a búzát egy raktárba, ott gyűlik amit aztán majd a kamionos munka elvisz (erről majd később), aztán maradnak ugyenbár bálák amiket fel kell pakolni a DFT-re (5 fér rá) aztán azt el kell vinned egy farmra amiért + pénzt kaphatsz. Röviden ennyi.
Kamionos:
A kamionosok a szerveren az összes olyan munka cuccait fogják vinni amit raktárba kell tenni. Random checkpointokra kell vinni az árut utána vissza kell menni telephelyre egy másik fuvarért.
Favágó:
Elkézelés ugyan az mint a SeeMTA-n csak itt mi írjuk meg, még ki alakul!
Halász:
Ugyan úgy elképzelés mint a SeeMTA-n de ezt is magunknak szeretnénk megírni.
Bányász:
Ezt a munkát még nem tudjuk pontosan de valószínűleg olyan lesz hogy ki kell szedned a követ aztán azt le kell adnod,
néha dobni fog értékes dolgokat is mint például gyémánt vagy vas, réz, arany stb... A gyémánt dobási esélye nagyon kicsi lesz
de nagyon sokat fog érni ezt garantáljuk!
Igen, lesz közmunka:
Ezt úgy képzeltük el hogyha valaki bírságot kap vagy hasonlót nem olyan nagy bűnért akkor nem börtönbe megy (Mint pl a 15 perces Jailek) hanem le kell dolgoznia 1 hét közmunkát, ennek van egy másik fele is az önkéntes közmunka amit el tudsz vállalni.
Minden kör végén 25.000-et kapsz. Akiket a rendőrök ítéltek közmunkára azok nem kapnak semmit.
De nem muszály le dolgozni a közmunkát ki is lehet fizetni.
Autószállító:
Úgy gondoljuk hogy kell egy ilyen munka. Mivel a szerveren lesz biznisz rendszer, ezáltal az autókereskedésbe kellenek
autók. Úgy gondoljuk az nem \"RP\"-s hogyha csak odaterem egy kocsi a semmiből rendelés után. Ezért a kocsikat is szállítani fogják.
Ez 2db biznisz 1 munkából.
Áru feltöltő:
Az árufeltöltő feladata egyszerű. Van egy bolt amit fel kell \"töltenie\" áruval. Röviden a raktárban lesz sok doboz amit fel kell kapni a kezünkbe és el kell vinnünk egy checkpointba. Minden dobozért 5.000Ft
Gyári munkás:
1. fázis:
Egy futószalag mellett kell állnia az emberünknek és bedob egy gui-t ahol a hús menni fog a szalagon. (Képek) Amelyik zöld vagy sérült arra rá kell kattintani. Ha átengeded a rosszat -5000Ft pénz levonás.
2. fázis:
Miután kiválogattunk egy adag húst utána az bele megy egy dobozba és azt hátra kell vinnünk a raktárba. Ahonnan majd a kamionosok elviszik.
És ugyebár az alap munkák mint a:
Csomagszállító,
Pizzafutár,
stb...
 
2. Hobbi rendszer
 
Arra gondoltunk hogy legyenek hobbik3a szerveren mint például a szeszfőzés vagy a drogtenyésztés (ami persze illegális) és további hasonló dolog. Ez ügyben várjuk ötleteiteket a facebook oldalunkon.
1.  Állat menhely:
A mi szerverünkön az állatokat nem Prémiumért vehetjük meg hanem pénzért persze nem olcsón de nem is túl drágán.
Nem csak kutyánk lehet hanem macskánk is amit persze utcán csak a házunktól (ha persze van) 5km-re hívhatunk magunkhoz.
(\"Lehet hülyeségnek hangzik de RP-s hiszen ha kutya van macska miért nem?\")
És még sok, sok más...
 

[hs width=1000 height=1000]
http://kepfeltoltes.hu/150501/epd_blue_vectorized_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs]
 

Ha érdekel a szerver akkor kövess minket facebookon, és lájkolj minket. Segítsd a munkánk a véleményeddel.
Köszönöm hogy végig olvastad!
Elérhetőségeink:
Facebook:
http://www.facebook.com/CustomMTA

 

Tagok: Alukard, Dawee, TGF:ON!Ha akarsz csatlakozni a csapatunkhoz akkor írj PÜ-t!

8
Archívum / Kocsi lekérés by vehname
« Dátum: 2015. április 11. - 14:15:12 »
Üdv. Egy olyat szeretnék hogy ne csak a kocsi ID beírásakor lehessen lehívni a kocsit hanem ha a nevét írom be akkor is előszőr próbálkoztam táblával mint pl.:
 
local vehID = {
[\"Infernus\"] = 411
}

 
De ez persze nem működött.. Miért is?!
Aki meg tudná ezt oldani az kérem írjon. Köszönöm! :)
 
function vehspawner (thePlayer, commandName, vehID)
local vehID = getElementModel(getVehicleName ())
x,y,z = getElementPosition(thePlayer)
veh = createVehicle(vehID,x+10,y,z+10)
warpPedIntoVehicle(thePlayer,veh)
end
addCommandHandler(\"makecar\",vehspawner )

9
Archívum / MTA-ban id megkülönböztetés
« Dátum: 2015. április 10. - 08:20:48 »
Üdvözöllek titeket. Az lenne a problémám hogy akartam egy olyat csinálni a hobbi modomra hogyha valaki elírja egy bizonyos dolognak az Id-jét mint pl nálam admin rendszerben a fegyo id-t akkor else-be kiírja hogy hibás fegyver id stb...
de nálam mindig else-t dob bármit írok be. Aki tud segíteni megköszönném :)

 
function fegyoadd(thePlayer, commandName, weaponID, ammo)
if weaponID == 1 and weaponID == 38 then
giveWeapon ( thePlayer, weaponID, ammo, true )
exports.infobox:showBox( thePlayer, \'info\', \'Sikeres fegyver lehívás\' )
else
exports.infobox:showBox( thePlayer, \'info\', \'Sikertelen fegyver lehívás\' )
end
end
addCommandHandler(\"givegun\", fegyoadd)

10
Archívum / [RP][MTA]BetterMTA - Ahol az élet egy szórakozás!
« Dátum: 2013. szeptember 22. - 21:43:22 »
Megszûnt!!!!

11
MTA: Szerverfejlesztés / ZeroMTA - Mód letöltés
« Dátum: 2013. szeptember 14. - 11:47:25 »

Sziasztok! gondolom ismeritek a ZeroMTA-t!
Nahát én most ezt a módot publikálom nektek.
Használjátok egészséggel ezt a módot.
Na szóval ez csak a MÓD tehát ebben nincsenek benne a skinek,mappolások,kocsik, stb....
Felelõsséget a módért nem vállalok ha kipingelik a szervered ne engem okolj!
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/130914/111410231maxresdefault_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
Link:-
SQL tábla:-

Oldalak: [1]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal