Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Oldalak: [1]
1
Általános / SA:MP RPG szerver« Dátum: 2014. október 10. - 22:10:01 »
A kérdés adott. Egy felmérést szeretnénk végezni, amiben azt szeretnénk kideríteni, hogy manapság lenne-e igény egy normálisan össze rakott SA:MP RPG szerverre.
2
Archívum / Spirit Soldier DM/TDM« Dátum: 2013. augusztus 31. - 18:21:31 »http://blog.flamingtext.com/blog/2013/08/31/flamingtext_com_1377960362_750158601.png[/img] Szerver neve: Spirit Soldier DM/TDM Hosting: Clans.hu (valószínûleg) Szerver típusas: DeathMatch / Team Deathmatch Szerver verzió: 0.3x IP cím: Egyenlõre nem elérhetõ Játéktér: DM zónák & Váró szoba Slot: 60 Amit a szerver nyújt: - Egyedileg kialakított játékterek külön DM, külön TDM meccsekhez! - Várószoba - Szintrendszer 10 szinttel - Szintenként elérhetõ jutalmak - Kiváló DM/TDM rendszer - Segítõkész, érett, tapasztalt Admin csapat - Halál utáni nézõke - Véletlenszerû pickup rendszer - Kiváló játékélmény - Headshot rendszer Várószoba: Spawnoláskor a játékosok nem San Andreas pályájára kerülnek, hanem egy direkt erre a célra kialakított szobába, ahol nem lehet sebezni, ölni. A játékos itt csatlakozhat egy DM vagy TDM meccshez. DM meccs: A játékos bármikor csatlakozhat bármelyik DM-hez, függetlenül attól, hogy folyik-e épp mérkõzés, vagy nem. TDM meccs: A játékos benyújthatja csatlakozási kérelmét a szerver felé, de a meccs csak akkor kezdõdik el, ha minimum 6 játékos várakozik. Értelem szerûen a szerver fele-fele arányban osztja el a játékosokat. Szint rendszer: A \"TAB\" gomb lenyomása után a Score oszlop alatt a játékos szintje szerepel. Egy 10 szintes ranglétrát kell a játékosoknak megmászniuk, hogy elérjék a legmagasabb szintet. Ahhoz, hogy a játékosok szintet léphessenek tapasztalati pontokat kell szerezniük, amit játékos öléskor, DM gyõzelemkor és TDM gyõzelemkor kapnak. A szintek: 1 - Bicebóca 2 - Zöldfülû 3 - Préda 4 - Akaratos 5 - Alattomos 6 - Vakmerõ 7 - Tapasztalt 8 - Ragadozó 9 - Veterán 10 - Legenda Ha bekövetkezik a halál: Halál után a játékosok dönthetnek, hogy tovább nézik a mérkõzést, vagy vissza kerülnek a váróba, ahol új játékot indíthatnak. Ha egy játékos meghal, nem veszít a tapasztalati pontjaiból, semmilyen következménnyel nem jár. Jutalmak: Szintlépés esetén a játékosok extra dolgokat kapnak, amiket késõbb a meccsek alatt használhatnak. Csupán esztétikai dolgok, semmilyen elõnyt nem nyújtanak a játékosnak. Egy kis ízelítõ a jutalmakból: Fegyver lézer, Különbözõ ikonok a játékos feje fölé, amivel felhívhatja magára a figyelmet, megmutathassa, hogy neki bizony már ilyen is van, mivel elérte azt a szintet. (Mindent nem árulok el) Véletlenszerû pickup rendszer: A meccsek során véletlenszerûen felbukkannak pickupok, amelyek extra fegyvert, életet, védõmellényt és egyéb dolgokat nyújtanak azoknak a játékosoknak, akik felveszik õket. Nagyon hasznosak tudnak lenni, fõleg ha az ellenfél az esélyesebb. Admin csapat: Nos, az adminok nevét nem árulhatom el, viszont egy kis információval szolgálhatok: 5 admin van jelenleg, akik a szervert fogják felügyelni, kellõképp rutinosak, megérettek a feladatra, nem 12 éves hatalommániás gyerekek. Admin felvétel: Jelenleg kettõ (2) adminisztrátorra van még szükségünk, akik kellõen tapasztaltak, tisztába vannak a DM alapszabályaival. Feltételek: - Elmúltál 16 éves - Tudsz helyesen, érthetõen írni - Van tapasztalatod mind játék, mind adminisztrátori téren - Skype elérhetõség - Legalább naponta egy órát aktív vagy - Szerverek neve ahol adminkodtál eddig + idõtartam Szerver nyitás várható ideje: 2013.09.15
SS Team 3
Általános / Mire lenne igény?« Dátum: 2013. augusztus 30. - 08:16:17 »
Sziasztok!
Mostanában nézegettem a hostingokat, és van pár, ami egész normális áron kínál szerverhostingot, állítólag jót. Kedvet kaptam egy szerver indításához, de nem tudom melyikre lenne igény. A tapasztalataim alapján: - RPG szerver: Sok idõ kell neki, mire állandó, normális mennyiségû player lesz, ráadásul a mod megírása is rengeteg idõ, aminek a következménye a tetemes mennyiségû MOD-edit szerver... - DeathMatch szerver: Mostanában nem nagyon látni DeathMatch szervereket, vagy ha igen, akkor az nem sima DM, hanem valamilyen másik játék SAMP-sített változata, vagy ha valamilyen csoda folytán sima DM szerver, akkor irtózatosan rosszul van megcsinálva és a player is kevés rajta. - Stunt és Drift szerver: Ebbõl a fajta szerverbõl akad pár darab, viszont ezekre a játékosok 70%-a csak kikapcsolódni jár fel, mivel nincs célja a mod-nak. Bolyongsz különbözõ helyeken, élvezed a játékot, de igazából itt kifujt a mod értelme. - Party szerver: Õszintén megvallva, nem vagyok pontosan tisztába ennek a mod-nak a lényegével (ha esetleg valaki leírná hsz-be azt megköszönném) de playerszám alapján eddig õ viszi a pálmát. - FUN szerver: A fun-szerverek nagy átka a \"mindenbõl egy kicsit, semmibõl sem sokat\"... Ez alatt azt értem, hogy szinte mindegyik mod egy kis darabja megtalálható ezeken a szervereken, de jobban nem tér ki egyikre sem. Playerszám alapján kicsivel van lemaradva a Party szerverektõl. A leírt véleményemben leírtak persze függenek attól, hogy mennyire van jól összerakva a szerver, mennyire van jól hirdetve fórumokon stb.. Én átlagosan írtam le a saját tapasztalataimat. A ti véleményetek is érdekelne, és az, hogy ezek közül melyik szerverre járnátok fel szívesen. 4
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Szerver errors« Dátum: 2013. augusztus 28. - 11:45:08 »
Vagy szar a pawnod, vagy nagyon béna vagy... vagy mindkettõ
5
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:gteam nevek« Dátum: 2013. augusztus 27. - 15:57:47 »
estére megcsinálom
6
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Map berakasa.« Dátum: 2013. augusztus 27. - 14:23:25 »
googleba keresd ki a sa single player editort és online map convertálóval alakítsd át az mta mapot
7
Archívum / Trade RolePlay Szerver« Dátum: 2013. augusztus 27. - 14:00:39 »
Amit a bemutatás elõtt tudni kell:
A mod valójában Defensive RPG edit, viszont ahol most tart, annak körülbelül 15% köze van a Defensive RPG-hez! A szerver körülbelül 2 hónapja üzemel a nap minden órájában, mivel hostingot bérlünk. Mostanra sikerült elérnünk a napi átlag 17-20 playert, viszont sajnos pár napja volt egy karakter reset, és eléggé megrogyott a napi átlag player szám. Jelenleg napi 1-14 játékos között van a szerver playereinek száma. Nos ennyi, ami említésre méltó kezdõdjön a bemutatás. Szerver neve: Trade Role Play IP: - Hosting: clans.hu Férõhely: 68 Szerver készítõi és tulajdonosai: aSa. és ShoCk Naponta aktív adminok: ShoCk, aSa., MiNiBlack, SS://, Alex, N3O Szerver bemutatása: - A szerver 95%-a egyedileg van mappolva, talán 2 interior van, ami az eredeti Defensive RPG modban is ugyanolyan volt. (Adóhivatal Interior és Kórház) - Ahol játszódik: El Querbados és Las Papayas - A szerveren megtalálható munkák: Úttisztító, Villanyszerelõ, Postás, Pizzafutár, Gyári munkás, Benzinszállító, Kamionsofõr, Buszsofõr, Pilóta, Szemétszállító. - A szerveren megtalálható leaderes munkák: Rendõr, Mentõ, Tûzoltó, Szerelõ, Adóhivatalos, Rádiós, Taxis - Szervezetek a szerveren karakter reset óta nincsenek, mivel még nem lettek kinevezve az élükre vezetõk. Kicsit az RP élményrõl: - A két város közötti hídon rendõr kordon és igazoltatás szokott folyni akár naponta többször is! - A mod kialakítása úgy van megcsinálva, hogy minél jobban törekedjen a való életre! - Jármûveken idex - Jármûvek motorját indítani kell, persze csak ha van hozzá kulcs. - Minden jármûvön (kivéve amin a való életbe sincs) le és felkapcsolható lámpa van, melyet a 2-es gombbal lehet kapcsolni. - Három féle üzemanyagtípus: Benzin, Gázolaj és Kerozin! - Nem kell megszakadni a fizetésedért, viszont nem is hullik minden az öledbe! - Segítõkész admin csapat - A szerveren engedélyezett fegyvertípusok: Desert Eagle, Colt, Baseball ütõ (késõbb fegyverboltban lesz beszerezhetõ), Gumibot (Rendõröknek) - Inventory system: Tab gomb lenyomása után a nevedre kattintva érhetõ el! - Drog system: Bizonyos számú játszott óra után Kokaint és Füves cigit készíthetsz a drogháznál, amit vagy megtartasz, vagy eladsz az utcán! Munkák: - Úttisztító: Az úton kell haladnia, a jármû közben tisztítja az utat. Minél nagyobb a megtett táv, annál nagyobb fizetést kap. Munkát kezdeni a /munkakezdés paranccsal tud! - Villanyszerelõ: A városokban és a köztük lévõ útszakaszokon lámpák vannak, amelyek elromolhatnak. A villanyszerelõ dolga, hogy ellenõrizze õket és meghibásodás esetén megjavítsa. - Postás: CP-ken kell áthaladnia, hogy kihordja az újságot. Miután minden újságot kivitt újrakezdheti az újságkihordást a /munkakezdés paranncsal - Pizzafutár: Lényegében ugyanaz a dolga mint a postásnak, csak neki pizzát kell házhoz vinnie - Gyári munkás: A gyár dolgozóasztalánál kell tárgyakat összeállítania, majd azokat leadni a raktár részen. Minden elkészített tárgy után kap fizetést, amit a postán felvehet, csak úgy mint minden más munkás. - Benzinszállító: A benzinszállítók munkája nagyon fontos, mivel õk látják el El Querbados benzinkútját üzemanyaggal. - Kamionsofõr: A gyári munkások szorgos munkájának eredményeképpen a felgyülemlett tárgyakat a kamionsofõrök szállítják ki. - Buszsofõr: A buszos dolga, hogy a buszmegállóban várakozó játékosokat felvegye és egészen addig szállítsa, amíg õk valamelyik buszmegállóban le nem szállnak. Nem mellesleg a rutinellenõrzések és igazoltatások kikerülésére is ideális jármû egy utasnak... - Pilóta: A pilóták \"utasokat\" szállítanak az Elhagyatott Repülõtér és a San Fierro-i repülõtér között. Fizetésük nekik a legjobb. - Szemétszállító: Dolga, hogy a városban elhelyezett kukákból a szemetet összegyûjtse, majd azt a szeméttelepre elvigye. Sok-sok más érdekes dologgal várunk Téged: Trade RolePlay Team 8
Segítségkérés / Y_ini segítség!« Dátum: 2013. április 26. - 15:26:24 »
Sziasztok! Lenne egy problémám. Azt szeretném megvalósítani enum és y_ini segítségével, hogy mikor egy játékos regisztrál, akkor a szerver hozzon létre neki egy saját kocsit, amibe csak õ tud beszállni. Ha utána netán ki akarja cserélni a kocsit akkor ha beírja hogy /kocsivesz jöjjön neki elõ egy dialog ahol tud választani, és ha van elég pénze akkor kitörli a régi kocsiját, és legenerál neki egy újat.
Pl: Enumba beírni hogy: enum pInfo Ha egyezik a kocsi id-je és a tulajdonosnál szereplõ kocsi id akkor tudja használni. A fõbb probléma mint már írtam az, hogy generálja le neki a kocsit és utána ha másikat vesz akkor törölje is ki a kocsiját. 9
Segítségkérés / [error 001] SEGÍTSÉG!!« Dátum: 2013. április 25. - 22:14:23 »
Sziasztok! Valaki tudna segíteni, mert mikor le akarom Compilelni a modot ezt a hibaüzenetet kapom:
C:\\Documents and Settings\\Valaki\\Asztal\\Szerver\\Szerver\\gamemodes\\lan.pwn(112) : error 001: expected token: \"-string end-\", but found \"-identifier-\" C:\\Documents and Settings\\Valaki\\Asztal\\Szerver\\Szerver\\gamemodes\\lan.pwn(112) : warning 215: expression has no effect C:\\Documents and Settings\\Valaki\\Asztal\\Szerver\\Szerver\\gamemodes\\lan.pwn(112) : error 001: expected token: \";\", but found \"-string-\" C:\\Documents and Settings\\Valaki\\Asztal\\Szerver\\Szerver\\gamemodes\\lan.pwn(112) : warning 215: expression has no effect C:\\Documents and Settings\\Valaki\\Asztal\\Szerver\\Szerver\\gamemodes\\lan.pwn(112) : error 001: expected token: \"-string end-\", but found \"-identifier-\" C:\\Documents and Settings\\Valaki\\Asztal\\Szerver\\Szerver\\gamemodes\\lan.pwn(112) : fatal error 107: too many error messages on one line Itt a teljes mod: // This is a comment 10
Általános / Milyen szervernek örülnétek?« Dátum: 2013. április 17. - 18:44:22 »
Ha esetleg más jellegû szervert szeretnétek, akkor írjátok meg nekem.
Nincs ötletem, hogy milyen típusú szervernek örülnétek, ezért egy kis közvéleménykutatást tartok. A host már megvan, csak a modot kell megírnom. 11
Leírások/Útmutatók / [TuT] PAWN kódok bemutatása, leírása [folyamatos bõvítés]« Dátum: 2013. április 16. - 19:38:42 »
Sziasztok!
Ebben a topicban szeretnék bemutatni pár pawno kódot, azokat jellemezve, részletesen leírva mi-mit jelent. Kezdjük is el. Elsõ kódunk a SendClientMessage SendClientMessage(playerid, -1, \"www.sampforum.hu\"); Mit csinál a kód: Üzenetet küld annak a játékosnak aki beírja a hozzá kapcsolt parancsot. Pl.: /help playerid - a játékos aki beírja a parancsot -1 - Ez egy színkód, jelen esetben fehér. Lehet ez bármilyen, akár kóddal, akár definiálva írod be idézõ jelbe írt szöveg - ezt az üzenetet fogja megkapni az, aki beírja a kódhoz kapcsolt parancsot SendClientMessageToAll: SendClientMessageToAll(-1, \"www.sampforum.hu\"); Mit csinál a kód: Minden játékosnak küld egy üzenetet, ha beírjuk a hozzá kapcsolt parancsot. Pl.: /reklám -1 - Színkód, jelen esetben fehér idézõ jelben írt szöveg: ezt az ütenetet kapják meg a playerek if(IsPlayerInRangeOfPoint( playerid, 1.0, x,y,z)) Mit csinál a kód: Helyhez köt egy parancsot. Csak az adott helyen tudod használni playerid - játékos aki beírja 1.0 - ez a kör sugarát jelenti, ami megadja, hogy mekkora távolságban használhasd a parancsot az adott helytõl x,y,z - ide kerül a koordináta, ahol szeretnéd, hogy használható legyen a parancs CreateObject(363, 1036.17, 1264.66, 21.19, 0.00, 0.00, 0.00); Mi is ez a kód: Ezzel a kóddal tudsz objecteket létrehozni elsõ 3 szám amit , választ el - az object helye (koordináta) ahol el fog helyezkedni a dupla szóköz utáni 3 szám , elválasztva: forgástengelyek. CreateVehicle(599, -756.3206, 2761.6204, 45.8912, 88.8508, -1, -1, 100); Mi is ez a kód: Ezzel a kóddal jármûveket tehetsz le a mapon elsõ szám (599) - kocsi id-je következõ 3 szám , elválasztva: kocsi spawnolási helye (ide teszi le a kocsit) -1, -1 - kocsi színe (wikin tudsz nézni színeket) ez jelen esetben fehér Most akkor nézzünk egy egyszerû parancsot ezeknek a kódoknak a felhasználásával és egy fegyver adó kóddal: CMD:lopfegyver(playerid, params[]) //parancs amit be kell írni Most, hogy láttuk, hogy is mûködnek ezek a parancsok a gyakorlatba, mutatok egy újabb kódot, részletesen elmagyarázva: public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) //playerid=meghalt játékos killerid=gyilkosa reason=indok/ok (igazából azt fejezi ki, hogy miért halt meg a játékos) Az elõzõ kódomban ígértem, hogy részletesen kitérek a string és %d részekre: Hogy mik is ezek? - Igazából pontos magyar megfogalmazást nem tudok rá mondani, de talán az lenne rá a legjobb hogy változók! Hol veszed hasznát? - Például egy olyan kódnál amit az elõbb bemutattam, vagy bármi olyannál, aminél nem tudsz megadni pontos összeget, mert az változhat! Mostantól hívjuk õket a rendes nevükön! A Format Stringek fajtái: - %b Számokat illeszt be bináris számrendszerben - %c Beillesz egy egyedüli karaktert. - %d Egész számokat illeszt be. - %f Beilleszt egy lebegõpontos számot. - %i Beilleszt egy egész számot. - %s Beilleszt egy stringet. - %x Beilleszt egy számot a hexadecimális(16-os) számrendszerbõl! - %% Beilleszt egy szót! A placeholdereket(ezeknek a format stringeknek az értelmezõi, mint a kódomban a getmoney) ugyanolyan sorrendben kell beírni vagy szakszóval \"rögzíteni\" mint amilyen sorrendben van a szövegben a format string. Erre vegyünk egy egyszerû példát: new S[128]; //vegyünk fel azt az értéket amire szükségünk lesz 12
Leírások/Útmutatók / [TuT] IsPlayerInRangeOfPoint leírás« Dátum: 2013. április 16. - 14:34:25 »Sziasztok! Egy pawno if függvényt szeretnék bemutatni/elmagyarázni a kezdõ scriptereknek. Ez a függvény nem más mint a IsPlayerInRangeOfPoint függvény. Hogy mire is jó ez?: Ezzel a kóddal helyhez tudsz kötni egy parancsot. Elõször is nézzük a függvényt: if(IsPlayerInRangeOfPoint( playerid, távolsá, x, y, z)) Magyarázat: playerid - a játékos aki beírja a kódot. távolság - ide egy szám jön, hogy mekkora sugarú \"körben\" legyen használható a parancs. x, y, z - ide jön a kör sugarának kiindulópontja, vagyis innen kezdõdik a parancs használható helyének hatósugara. Itt egy egyszerû példa: CMD:ruhavesz(playerid, params[])
Oldalak: [1]
|