Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - Sz4beX

Oldalak: [1]
1
Segítségkérés / TextDraw szinek+szinváltás játék közben
« Dátum: 2013. szeptember 01. - 17:13:40 »
Helló újra most az lenne a gondom hogy textdraw színeket hogyan tudok játék közben váltani,és pawn színkódok hogyan épülnek fel? Használhatok helyetük RBG szinkodot?

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. szeptember 01. - 17:22:12 )

Vagyis csak a szinek érdekelnének hogyha eza fügvény jó:
 
TextDrawColor(m75, -1);

 
Ja és anyira rájöttem hogy ezis rbgböl áll de van bene valami plusz,na azt hogyirjam be hogy ne legyen semien hatása?

2
Segítségkérés / TextDraw
« Dátum: 2013. szeptember 01. - 12:19:05 »
Helló all,azlene a problémám hogy csinálnék egy speedometert amit skriptkérésnél kértek de a textdrawnál elakadtam azaz a legelején  :tantrum: .Azlene a baj hogy hiába minden ha beleülök a kocsiba nemjeleniti meg a textdrawokat pedig mindent jol csináltam,(szerintem) mennie kéne  :shurg:
Itlenne:
 
#include <a_samp>
new Text:m10;
new Text:m20;
new Text:m30;
new Text:m40;
new Text:m50;
new Text:m60;
new Text:m70;
new Text:m80;
new Text:m90;
new Text:m100;
new Text:m110;
new Text:m120;
new Text:m130;
new Text:m140;
new Text:m150;
new Text:m160;
new Text:m170;
new Text:m180;
new Text:m190;
new Text:m200;
new Text:m210;
new Text:m220;
new Text:m230;
new Text:m240;
 
public OnFilterScriptInit()
{
m10 = TextDrawCreate(514 ,451 , \"|\");
TextDrawFont(m10 , 3);
TextDrawLetterSize(m10 , 0.9, 6.3);
TextDrawColor(m10 , 0x000000FF);
TextDrawSetOutline(m10 , false);
TextDrawSetProportional(m10 , true);
TextDrawSetShadow(m10 , 1);
m20 = TextDrawCreate(516 ,451 , \"|\");
TextDrawFont(m20 , 3);
TextDrawLetterSize(m20 , 0.9, 6.3);
TextDrawColor(m20 , 0x000000FF);
TextDrawSetOutline(m20 , false);
TextDrawSetProportional(m20 , true);
TextDrawSetShadow(m20 , 1);
m30 = TextDrawCreate(518 ,451 , \"|\");
TextDrawFont(m30 , 3);
TextDrawLetterSize(m30 , 0.9, 6.3);
TextDrawColor(m30 , 0x000000FF);
TextDrawSetOutline(m30 , false);
TextDrawSetProportional(m30 , true);
TextDrawSetShadow(m30 , 1);
m40 = TextDrawCreate(520 ,451 , \"|\");
TextDrawFont(m40 , 3);
TextDrawLetterSize(m40 , 0.9, 6.3);
TextDrawColor(m40 , 0x000000FF);
TextDrawSetOutline(m40 , false);
TextDrawSetProportional(m40 , true);
TextDrawSetShadow(m40 , 1);
m50 = TextDrawCreate(522 ,451 , \"|\");
TextDrawFont(m50 , 3);
TextDrawLetterSize(m50 , 0.9, 6.3);
TextDrawColor(m50 , 0x000000FF);
TextDrawSetOutline(m50 , false);
TextDrawSetProportional(m50 , true);
TextDrawSetShadow(m50 , 1);
m60 = TextDrawCreate(524 ,451 , \"|\");
TextDrawFont(m60 , 3);
TextDrawLetterSize(m60 , 0.9, 6.3);
TextDrawColor(m60 , 0x000000FF);
TextDrawSetOutline(m60 , false);
TextDrawSetProportional(m60 , true);
TextDrawSetShadow(m60 , 1);
m70 = TextDrawCreate(526 ,451 , \"|\");
TextDrawFont(m70 , 3);
TextDrawLetterSize(m70 , 0.9, 6.3);
TextDrawColor(m70 , 0x000000FF);
TextDrawSetOutline(m70 , false);
TextDrawSetProportional(m70 , true);
TextDrawSetShadow(m70 , 1);
m80 = TextDrawCreate(514 ,451 , \"|\");
TextDrawFont(m80 , 3);
TextDrawLetterSize(m80 , 0.9, 6.3);
TextDrawColor(m80 , 0x000000FF);
TextDrawSetOutline(m80 , false);
TextDrawSetProportional(m80 , true);
TextDrawSetShadow(m80 , 1);
m90 = TextDrawCreate(514 ,451 , \"|\");
TextDrawFont(m90 , 3);
TextDrawLetterSize(m90 , 0.9, 6.3);
TextDrawColor(m90 , 0x000000FF);
TextDrawSetOutline(m90 , false);
TextDrawSetProportional(m90 , true);
TextDrawSetShadow(m90 , 1);
m100 = TextDrawCreate(514 ,451 , \"|\");
TextDrawFont(m100 , 3);
TextDrawLetterSize(m100 , 0.9, 6.3);
TextDrawColor(m100 , 0x000000FF);
TextDrawSetOutline(m100 , false);
TextDrawSetProportional(m100 , true);
TextDrawSetShadow(m100 , 1);
m110 = TextDrawCreate(514 ,451 , \"|\");
TextDrawFont(m110 , 3);
TextDrawLetterSize(m110 , 0.9, 6.3);
TextDrawColor(m110 , 0x000000FF);
TextDrawSetOutline(m110 , false);
TextDrawSetProportional(m110 , true);
TextDrawSetShadow(m110 , 1);
m120 = TextDrawCreate(514 ,451 , \"|\");
TextDrawFont(m120 , 3);
TextDrawLetterSize(m120 , 0.9, 6.3);
TextDrawColor(m120 , 0x000000FF);
TextDrawSetOutline(m120 , false);
TextDrawSetProportional(m120 , true);
TextDrawSetShadow(m120 , 1);
m130 = TextDrawCreate(514 ,451 , \"|\");
TextDrawFont(m130 , 3);
TextDrawLetterSize(m130 , 0.9, 6.3);
TextDrawColor(m130 , 0x000000FF);
TextDrawSetOutline(m130 , false);
TextDrawSetProportional(m130 , true);
TextDrawSetShadow(m130 , 1);
m140 = TextDrawCreate(514 ,451 , \"|\");
TextDrawFont(m140 , 3);
TextDrawLetterSize(m140 , 0.9, 6.3);
TextDrawColor(m140 , 0x000000FF);
TextDrawSetOutline(m140 , false);
TextDrawSetProportional(m140 , true);
TextDrawSetShadow(m140 , 1);
m150 = TextDrawCreate(514 ,451 , \"|\");
TextDrawFont(m150 , 3);
TextDrawLetterSize(m150 , 0.9, 6.3);
TextDrawColor(m150 , 0x000000FF);
TextDrawSetOutline(m150 , false);
TextDrawSetProportional(m150 , true);
TextDrawSetShadow(m150 , 1);
m160 = TextDrawCreate(514 ,451 , \"|\");
TextDrawFont(m160 , 3);
TextDrawLetterSize(m160 , 0.9, 6.3);
TextDrawColor(m160 , 0x000000FF);
TextDrawSetOutline(m160 , false);
TextDrawSetProportional(m160 , true);
TextDrawSetShadow(m160 , 1);
m170 = TextDrawCreate(514 ,451 , \"|\");
TextDrawFont(m170 , 3);
TextDrawLetterSize(m170 , 0.9, 6.3);
TextDrawColor(m170 , 0x000000FF);
TextDrawSetOutline(m170 , false);
TextDrawSetProportional(m170 , true);
TextDrawSetShadow(m170 , 1);
m180 = TextDrawCreate(514 ,451 , \"|\");
TextDrawFont(m180 , 3);
TextDrawLetterSize(m180 , 0.9, 6.3);
TextDrawColor(m180 , 0x000000FF);
TextDrawSetOutline(m180 , false);
TextDrawSetProportional(m180 , true);
TextDrawSetShadow(m180 , 1);
m190 = TextDrawCreate(514 ,451 , \"|\");
TextDrawFont(m190 , 3);
TextDrawLetterSize(m190 , 0.9, 6.3);
TextDrawColor(m190 , 0x000000FF);
TextDrawSetOutline(m190 , false);
TextDrawSetProportional(m190 , true);
TextDrawSetShadow(m190 , 1);
m200 = TextDrawCreate(514 ,451 , \"|\");
TextDrawFont(m200 , 3);
TextDrawLetterSize(m200 , 0.9, 6.3);
TextDrawColor(m200 , 0x000000FF);
TextDrawSetOutline(m200 , false);
TextDrawSetProportional(m200 , true);
TextDrawSetShadow(m200 , 1);
m210 = TextDrawCreate(514 ,451 , \"|\");
TextDrawFont(m210 , 3);
TextDrawLetterSize(m210 , 0.9, 6.3);
TextDrawColor(m210 , 0x000000FF);
TextDrawSetOutline(m210 , false);
TextDrawSetProportional(m210 , true);
TextDrawSetShadow(m210 , 1);
m220 = TextDrawCreate(514 ,451 , \"|\");
TextDrawFont(m220 , 3);
TextDrawLetterSize(m220 , 0.9, 6.3);
TextDrawColor(m220 , 0x000000FF);
TextDrawSetOutline(m220 , false);
TextDrawSetProportional(m220 , true);
TextDrawSetShadow(m220 , 1);
m230 = TextDrawCreate(514 ,451 , \"|\");
TextDrawFont(m230 , 3);
TextDrawLetterSize(m230 , 0.9, 6.3);
TextDrawColor(m230 , 0x000000FF);
TextDrawSetOutline(m230 , false);
TextDrawSetProportional(m230 , true);
TextDrawSetShadow(m230 , 1);
m240 = TextDrawCreate(514 ,451 , \"|\");
TextDrawFont(m240 , 3);
TextDrawLetterSize(m240 , 0.9, 6.3);
TextDrawColor(m240 , 0x000000FF);
TextDrawSetOutline(m240 , false);
TextDrawSetProportional(m240 , true);
TextDrawSetShadow(m240 , 1);
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
}
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid)
{
TextDrawShowForPlayer(playerid,Text:m10);
TextDrawShowForPlayer(playerid,Text:m20);
TextDrawShowForPlayer(playerid,Text:m30);
TextDrawShowForPlayer(playerid,Text:m40);
TextDrawShowForPlayer(playerid,Text:m50);
TextDrawShowForPlayer(playerid,Text:m60);
TextDrawShowForPlayer(playerid,Text:m70);
TextDrawShowForPlayer(playerid,Text:m80);
TextDrawShowForPlayer(playerid,Text:m90);
TextDrawShowForPlayer(playerid,Text:m100);
TextDrawShowForPlayer(playerid,Text:m110);
TextDrawShowForPlayer(playerid,Text:m120);
TextDrawShowForPlayer(playerid,Text:m130);
TextDrawShowForPlayer(playerid,Text:m140);
TextDrawShowForPlayer(playerid,Text:m150);
TextDrawShowForPlayer(playerid,Text:m160);
TextDrawShowForPlayer(playerid,Text:m170);
TextDrawShowForPlayer(playerid,Text:m180);
TextDrawShowForPlayer(playerid,Text:m190);
TextDrawShowForPlayer(playerid,Text:m200);
TextDrawShowForPlayer(playerid,Text:m210);
TextDrawShowForPlayer(playerid,Text:m220);
TextDrawShowForPlayer(playerid,Text:m230);
TextDrawShowForPlayer(playerid,Text:m240);
return 1;
}
public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)
{
TextDrawHideForPlayer(playerid,Text:m10);
TextDrawHideForPlayer(playerid,Text:m20);
TextDrawHideForPlayer(playerid,Text:m30);
TextDrawHideForPlayer(playerid,Text:m40);
TextDrawHideForPlayer(playerid,Text:m50);
TextDrawHideForPlayer(playerid,Text:m60);
TextDrawHideForPlayer(playerid,Text:m70);
TextDrawHideForPlayer(playerid,Text:m80);
TextDrawHideForPlayer(playerid,Text:m90);
TextDrawHideForPlayer(playerid,Text:m100);
TextDrawHideForPlayer(playerid,Text:m110);
TextDrawHideForPlayer(playerid,Text:m120);
TextDrawHideForPlayer(playerid,Text:m130);
TextDrawHideForPlayer(playerid,Text:m140);
TextDrawHideForPlayer(playerid,Text:m150);
TextDrawHideForPlayer(playerid,Text:m160);
TextDrawHideForPlayer(playerid,Text:m170);
TextDrawHideForPlayer(playerid,Text:m180);
TextDrawHideForPlayer(playerid,Text:m190);
TextDrawHideForPlayer(playerid,Text:m200);
TextDrawHideForPlayer(playerid,Text:m210);
TextDrawHideForPlayer(playerid,Text:m220);
TextDrawHideForPlayer(playerid,Text:m230);
TextDrawHideForPlayer(playerid,Text:m240);
return 1;
}

 
U.i:Segitsetek mert megörülok!

3
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:SPECIAL_ACTION_PISSING hiba
« Dátum: 2013. augusztus 29. - 12:57:19 »
Google gyorsabbvolt  :thumbsup:

4
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Goudlyne mód editelése
« Dátum: 2013. augusztus 04. - 17:09:27 »
Hat nemtudom en hasznalni szoktam a keresot ugy konyebb  ;)

Oldalak: [1]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal