Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - BackUP

Oldalak: [1] 2 3 4
1
Segítségkérés / FCNPC bug? Valakinek tapasztalat?
« Dátum: 2016. március 25. - 17:03:33 »
FCNPCvel ha parancs latt hozok létre egy npc-t, akkor jó, létrehozza, ott lesz.
Ha a szkript betöltésekor hozza létre, akkor pedig kapom az üzenetet hogy meghalnak.. Persze gondoltam egyből akkor a FCNPC_OnDeath eljárás alatt respawnolom őket. Eddig minden szép és jó, de valamiért csak akkor jelennek meg a mapon ha eltávolodom jó messze tőlük, és visszamegyek.. Ötlet?

2
Segítségkérés / Tömbbel való visszatérés?
« Dátum: 2016. március 21. - 17:48:28 »
Sziasztok!
Az lenne a lényeg, hogy egy tömbbel szeretnék visszatérni ha lehetséges valahogy. :) Bár gyanítom nem, olyan logikátlannak tűnik ez pawn szemszögből..
Ez esetben mit javasoltok mi lenne a legegyszerűbb megoldás?
 Példa:
Van egy \'tyúkadatok[5]\' tömböm, és egy callback-ban meghívva szeretném valahogy a tömbb minden értékét lekérni CallRemoteFunction segítségével egy másik szkriptből.
Vagy muszáj minden egyes cellának egyesével lekérnem az értékét? Esetleg a \'&érték1\' megoldás itt is működik? (tehát, hogy beleformázza az értéket az oda beírt változóba CallRemote funkción keresztül?)
Szerk:
\'&érték\' funkció működik, de csak lokálisan. CallRemoteFunction ezt sajnos meggátolja. :(
Spoiler for Példaszkript:
Szkript \'A\':
 
CMD:tt(playerid){
new m, mm, mmm;
TestTomb(playerid, m, mm, mmm);
new str[50];
format(str, 50, \"playerid:%d - mm:%d - mmm:%d\", m, mm,mmm);
Message(playerid, str, MSG_TYPE_SERVER);
return RETURN_FUNCTION_SUCCES;
}

 
Include:
 
#define TT(%0,%1,%2,%3) CallRemoteFunction(\"TestTomb\", \"dddd\", %0,%1,%2,%3)

 
Szkript \'B\':
 
forward TestTomb(playerid, &jatekosid, &csakugyid, &namegcsakugyid);
public TestTomb(playerid, &jatekosid, &csakugyid, &namegcsakugyid){
    jatekosid = playerid;
    csakugyid = 1;
    namegcsakugyid = 2;
}

 
Sajnálatos, dolog. :( kellene valami más megoldás..

3
Kérdések, Segítség / VPS Zárolás?
« Dátum: 2016. március 19. - 16:13:25 »
Sziasztok!
 
Adott egy Windows VPS szerver, viszont akadna egy még megoldatlan problémám vele.
Amikor esetleg restart van, szeretném ha automatikusan elindulna szépen minden. Ez eddig oké,  amikor bejelentkezik minden program elindul ahogy azt kell neki.
Ezzel a gond az hogy csak ha bejelentkezik! Tehát, ha restart van nem vagyok gépközelbe, nem lépek be, hogy bejelentkezzek a rendszergazda jelszóval, nem indul el semmi. Ugye erre ott a megoldás, hogy automatikusan jelentkezzen be, Igen, de akkor nem lesz zárolva? Azt a megoldást nem gondolom túl biztonságosnak..
Azt szeretném elérni, hogy mikor elindul a gép, jelentkezzen be majd zárolja magát x idő után. Vagy bármi megoldást amit javasoltok, hogy restart után zárolva legyen, csak jelszóval tudjunk belépni DE induljon automatikusan el minden program. :)
Remélem valakinek van valami jó megoldása erre.
Előre köszönöm a válaszokat, ha kapok. :)
Oprendszer: Windows Server 2008 R2

4
Munkaerő keresése / The Secret RP v2 Mapperi pozícióra keres fejlesztőt!
« Dátum: 2016. március 15. - 18:54:51 »
The Secret RP v2 SA-MP Role-Play szerver csapata Mappert keres!
 




 
Rövid ismertető a szerverről:
A szerver első módját kb. 4éve írta meg Carlos, sok munkát beleölve. 
Most úgy döntöttünk, hogy felélesszük ismét a szervert, egy teljesen új, nulláról írt dinamikus móddal, teljesen egyedi, játékos szemszögből is
kényelmes megoldásokkal fűszerezve. Ezért hogy zökkenőmentesen, tempósan haladhassunk, mapper keresünk a csapat köreibe

The Secret RP v2.0Feladatai:
Épületek elhelyezése, mappolása, utak és hidak kihelyezése, egyedi szigetek mappolása, berendezése, megtervezése lehetőleg spórolva az objectekkel, minél valósághűbben.
Elvárások:
Igényes, jól kidolgozott mappokat tudjon bemutatni, exteriorokat és/vagy interiorokat el tudjon készíteni, kreatív legyen, és akár egy teljesen új maptól se ijedjen meg. Fontos, hogy elegendő szabadidővel rendelkezzen, legalább hétvégén amit mappolásra tud szentelni, és tudjon csapatba dolgozni, ne csak magányos farkasként. Legyen értelmes, kitartó és ambiciózus.
Amit adni tudunk cserébe:
 

  • Természetesen Fejlesztői jogot weboldalon és szerveren is.


  • Nevét feltüntetjük


Illetve sikeres szervernyitás következtében beszélhetünk még egyéb jutalmakról is.
Jelentkezni tudtok itt a fórumon privát üzenet formájában. Tudj felmutatni valamit referenciának. Akár régebbi, akár új mappot.
 

5
Segítségkérés / Kerekek külön lekérése
« Dátum: 2016. március 12. - 17:57:37 »
Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem, mivel SAMP wiki nekem már napok óta szarakszik, valamiért nem tudom betölteni, így ott nem tudok rákeresni.
Azt szeretném elérni hogy a kocsi 4(vagy motor 2) kerekének állapotát külön le tudjam kérni.
Ezt is azzal a bit-es cuccossal kell? jól emlékszem? Ha igen akkor arról is kéne egy kis eligazítás, mert nem igazán értem, elég gyenge az angolom sajnos. :(
Vagy létezik erre egy külön inc, vagy akármi?

6
Archívum / Miért nem jelenik meg a kép?
« Dátum: 2015. február 16. - 18:37:45 »
Sziasztok!
Pár napja tanulom a nyelvet, és regisztrációs rendszeremhez szeretnék egy panelt is készíteni lehetőleg dx-el.
A gondom, hogy nem akarja megnyitni a képet. Olyan, mintha le sem futna a szkript. Ha outputChatBoxot írok a megjelenítéshez, még az sem jelenik meg.
Kód:
 
local loginpan = \'Kepek/loginp.png\'
function Render()
dxDrawImage ( 0, 0, 150, 40, loginpan)
end
addEventHandler(\"onClientRender\",root,Render)

 
Meta:
 
<meta>
     <info author=\"BackUP\" type=\"gamemode\" name=\"Projekt Two\" description=\"Szerver készítés\" />
     <script src=\"alap_m1.lua\"/>
 <script src=\"gui_m1.lua\" type=\"client\"/> -- Ez az a szkript, neve jól van beírva.
</meta>

 
Console nem ír hibát.

7
Segítségkérés / [Mysql] invalid connection handle (id: 1)
« Dátum: 2015. február 21. - 22:17:44 »
Sziasztok!
Egyik szkriptemnél amikor beszeretnék szúrni valami a táblába ezt a hibát kapom:
 
[ERROR] \"mysql_format\" - invalid connection handle (id: 1)

 
Itt a kódja:

mysql_format(kapcs, query, 300, \"INSERT INTO Taska (Karakter) VALUES (\'%e\')\",
pNev(playerid));
mysql_tquery(kapcs, query);

 
Sosem kaptam még ilyen hibát, de ha jól értelmezem akkor a kapcs ad rossz értéket(?)
Az SQL-hez itt csatlakozok:
 
mysql_log(LOG_ALL,LOG_TYPE_TEXT);
kapcs = mysql_connect(SQLHost, SQLUser, SQLDB, SQLPass);

 
Az érdekesség, hogy ugyanez a szkript, csak másik eljárásban tökéletesen működik:
pl:
 
mysql_format(kapcs, query, 120, \"SELECT Zseb FROM karakterek WHERE Nev=\'%e\' LIMIT 1\",
pNev(playerid));
mysql_tquery(kapcs, query, \"Betolt\", \"d\", playerid);

 
Log:
 
[DEBUG] mysql_format - connection: 3, len: 120, format: \"SELECT Zseb FROM karakterek WHERE Nev=\'%e\' LIMIT 1\"

 
Este van, kifogott rajtam, tehát: Hol a hiba?  :\'(

8
Kérdések, Segítség / Linux - php5 konfigurálás?
« Dátum: 2015. február 11. - 16:50:47 »
Sziasztok!
Mivel szeretnék rendelni egy VPSt a késöbbiekben, és még nem igazán értem a linux kezelését(de már el tudok igazodni benne), így fogtam egy már nem használt gépet és dobtam rá egy ubuntu 12.04-et(ez volt a legfrissebb ami elfut rajta :D)
Letöltöttem phpmyadmin, mysql, apache, php5, libapache2-mod-php5, php5-common(automatikusan) csomagokat. A phpmyadmin tökéletesen működik, HTML fáljokat felismeri, de .php kiterjesztésű fáljokat nem tudok vele megnyitni(webszerver), egy egyszerű fehér oldalt tölt be, és írja az errorokat a logba.
LOG:
 
[Wed Feb 11 16:41:59 2015] [error] [client 192.168.1.155] PHP Warning:  Unknown: failed to open stream: Permission denied in Unknown on line 0
[Wed Feb 11 16:41:59 2015] [error] [client 192.168.1.155] PHP Fatal error:  Unknown: Failed opening required \'/var/www/info.php\' (include_path=\'.:/usr/share/php:/usr/share/pear\') in Unknown on line 0
[Wed Feb 11 16:42:00 2015] [error] [client 192.168.1.155] PHP Warning:  Unknown: failed to open stream: Permission denied in Unknown on line 0
[Wed Feb 11 16:42:00 2015] [error] [client 192.168.1.155] PHP Fatal error:  Unknown: Failed opening required \'/var/www/info.php\' (include_path=\'.:/usr/share/php:/usr/share/pear\') in Unknown on line 0

 
Kerestem google segítségével, találtam is pár angol oldalt, de vagy nem segített, vagy egyszerűen nem értettem mit is akarnak nekem elmondani :D
Remélem van itt aki rám szánja az idejét, és segít. Köszönöm így előre is! :)


Üdv.: BackUP
 
Megoldva, engedélyekkel volt gond :)

9
Segítségkérés / strfind visszatérése miért -1?
« Dátum: 2015. február 08. - 12:38:13 »
Sziasztok!
Jármű rendszeremnél szeretném leellenőrizni, hogy a játékos zsebében van e kulcs a járműhöz. Az ellenőrzést rendszám alapján végzem, a játékos zsebe pedig egy nagy string változó.
A jelenség:
A mellékelt képen is látszik(kiirattam a móddal), hogy a zseb változójában benne van a Rendszám, de az strfind ezt nem találja meg. A visszatérése mindig -1 lesz.
FILTERSCRIPTben használom.
Kód:
 
public OnPlayerKeyStateChange( playerid, newkeys, oldkeys ){
if(newkeys & KEY_YES){
    if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) {
        new vehid = GetPlayerVehicleID(playerid);
        new str[1048];
        GetPVarString(playerid, \"InvItemsZseb\", str, 1048); // a zsebét pvarban tárolom, ezt itt lekérem.
        format(str, 1048, \"%s\", str); // ez csak egy próba volt, de nem jött be.
        msg(playerid, pred, str); // kiiratom a szebét
        msg(playerid, pred, vInfo[vehid][Rendszam]); // kiiratom a rendszámot
       if( strfind(vInfo[vehid][Rendszam], str) != -1) { // megnézem a zsebébe bent van e
        new engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective;
        GetVehicleParamsEx(vehid, engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective); //psszt. most vettem észre, ez felesleges és nem is ide tartozik.
        if(vInfo[vehid][Engine] == 0)
        {
            SetVehicleParamsEx(vehid, 1, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
            cmd_me(playerid, \"elindítja a jármű motorját.\");
         vInfo[vehid][Engine] = 1;
      } else {
          SetVehicleParamsEx(vehid, 0, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
          cmd_me(playerid, \"leállítja a jármű motorját.\");
         vInfo[vehid][Engine] = 0;
      }
   } else {
      msg(playerid, pred, \"(( Nincs hozzá kulcsod. ))\"); // ezt írja ki
   }
   new str2[20];
   format(str2, 20, \"%d\",strfind(vInfo[vehid][Rendszam], str, true)); // -1 el tér vissza hiába van bent a kulcs. (ha nincs bent, akkor is.)
   msg(playerid, pred, str2);
}
}
return 1;
}

 
Kép:
[hs width=300 height=300]http://kepfeltoltes.hu/150208/289586673sa-mp-007_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs]
Elnézést, de a paint volt a leggyorsabb megoldás :) Köszönöm előre annak, aki segít.


BackUP

10
Üdv fórumozók!
 


Úgy döntöttem, hogy nem szeretném egyedül folytatni a projektet, így új, hozzáértő fejlesztők jelentkezését várom!
A szerver neve még nem végleges, csak egy gyors gondolat szüleménye, jelen esetben \"Projekt One RP\" néven szólítom.
A szerver egy része már készen van, de még kell rajta dolgozni a nyitásig. Mindenesetre már látjuk az alagút végét :)
 
 
Projekt One RP:
Alapjaiban egy RP szerver, RP szabályokkal és sok-sok lehetőséggel. Elsődleges cél az, hogy olyan szerver készüljön belőle ami sok újdonságot rejt, és élvezetes elfoglaltságot nyújt leendő játékosainknak.
Egyik nagy változás, hogy eltűnnek a másodállások, amiket vállalkozások váltanak fel. Inventory rendszerünk is át lett gondolva, miszerint a játékosnak zsebe van, amelybe kisebb dolgokat tárolhat(pl. pénztárca, kulcsok). Táskát vásárolnia kell majd, amit akár el is dobhat, és aki felveszi az megkapja a benne lévő itemeket is.
A járműrendszerünk sem ID alapján dolgozik, hanem Rendszám alapján azonosítjuk a járműveket. Kulcsot lehet másoltatni/átadni másoknak. Az átadott kulcsokat nem lehet szkript segítségével mástól elvenni,de cserébe lehet a járműben zárat cseréltetni, mely új rendszámmal jár.
És még nem is beszéltem sok mindenről(pl. a pénz forgása, a betegségek).
[hs width=150 height=150]http://kepfeltoltes.hu/150221/924642609sa-mp-010_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs][hs width=150 height=150]http://kepfeltoltes.hu/150207/80884136sa-mp-006_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs]
A mód alapja:
A mód ahhoz képest amennyi lehetőséget nyújt, nagyon dinamikus! Szinte IG lehet létrehozni bármit(pl. kocsi, bolt, bejáratok, vállalkozás, esetleg frakciók).
Egyik nagy fejlesztés, hogy a különálló rendszereket külön szkriptekben írjuk meg, így akár restart nélkül is lehet fejlesztéseket berakni, valamint lehetővé teszi párhuzamosan több szkript fejlesztését. Ennek egyik hátránya, hogy sokkal jobban oda kell figyelni a spórolásra, hisz sokkal érzékenyebb lesz a szerver a felesleges változókra. A szkriptek közti kommunikációt PVarokkal oldjuk meg.
A játék Los Santosban játszódik, Magyarországot szimbolizálva(bármilyen sz*r is az ország, legyél rá büszke, hogy Magyar vagy)
 
Jelenleg betölthető posztok:
- Designer:
 Jó ha ért a photoshophoz, de főbb feladata lesz a játékon belüli grafikus megjelenés, amit Textdrawokkal fognak megvalósítani.
- Mapper:
 Szép mappolások elkészítése. Nem kell új város mappolni, de értsen a dolgához. Előny, ha szeret exteriorokkal dolgozni.
- Szkripter:
 A mód írását végzik, más-más téren. Értenie kell a mysqlt, és PVarokat.
- Web/UCP készítő:
 Weboldalt készíti, valamit szükségünk van egy UCPre. Nem kell egyedi, lehet más által írt(névvel ellátva), de a designje saját legyen.
Elvárások:
- Korrektség
- Lojalitás
- Megfelelő fogalmazás
- Referencia
 
Referencia nélkül mi a teendőd?
 Jelentkezel, és ha elfogadjuk kapni fogsz egy feladatot. Ezt minél kevesebb hibával teljesíted annál több pontot adunk rá.
Ha tudsz felmutatni referenciát akkor az annyi pontot ér mint egy hibátlanul megoldott feladat.
Amit nyújtok:
- Hozzáértő csapat
- Komolyan gondolt szerver(nem 2 hétig fog futni)
- Fejlesztői jogosultságok.
Pénzt nem tudok nyújtani, én sem kapok ezért pénzt. Olyan jelentkezőket várok akik nem pénzért csinálják, hanem szeretik ezt csinálni!
Ha szereted csinálni azt a munkakört amibe jelentkeznél, akkor mi hozzáértő társakat fogunk nyújtani! Nem kell egyedül dolgoznod.
 
Félreértések elkerülése végett: Nem munkát adok a munkáért, hanem egy szervert amin játékosok játszanak a Te szkriptjeiden. Nem plusz munka, nem Admin leszel, hanem Fejlesztő.
 
Jelentkezés menete:
Írj egy PM-et, amelyben leírod minek jelentkeznél, mióta csinálod, melyik az a rész a munkádban amelyiket a legszivesseb készíted el. (pl. Mapnál exteriorok készítése, Szkriptnél nem létező tárgyak szimulálása)
Lehetőség van egyszerre több poszt betöltésére is, ezt írd le PMben ha így szeretnéd.

11
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Pawnó Hiba, De Mitöl?
« Dátum: 2014. október 27. - 17:19:58 »
Van kiemelt téma. De csak szimplán nem zártál le egy eljárást.

12
Segítségkérés / Kilométeróra kalibrálás
« Dátum: 2014. október 26. - 23:22:07 »
Sziasztok!
Egy kis kérésem lenne azokhoz, akik értenek az ilyesmihez. Itt fórumon régebb publikálva volt egy analog kilométeróra, amit én szeretnék picit továbbfejleszteni.
Az óra a sebességet így számítja ki:
 
GetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid), fPos[0], fPos[1], fPos[2]);
            fSpeed = floatsqroot(floatpower(fPos[0], 2) + floatpower(fPos[1], 2) + floatpower(fPos[2], 2)) * 200;
            new Float:alpha = 320 - fSpeed;
            if(alpha < 60)
                alpha = 60;

 
Én azt szeretném, hogy a GetVehicleSpeed() függvényem is ugyanazt a sebességet adja vissza, amit az óra számít.
 
GetVehicleSpeed(vehicleid)
{
    new Float:Vx, Float:Vy, Float:Vz;
    GetVehicleVelocity(vehicleid, Vx, Vy, Vz);
    new Float:rtn;
    rtn = floatsqroot(floatpower(Vx*200,1) + floatpower(Vy*200,1));
    rtn = floatsqroot(floatpower(rtn,2) + floatpower(Vz*200,1));
    return floatround(rtn);
}

 
Remélem valaki lesz olyan elvetemült, és segít benne. Köszönöm :)

13
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Youtube Stream
« Dátum: 2014. október 19. - 21:31:56 »
Ha így állsz hozzá ne is várj mást.

14
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Input textdraw
« Dátum: 2014. szeptember 13. - 17:32:41 »
== Törölve ==

15
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Dialogos Lakhely
« Dátum: 2014. augusztus 23. - 16:18:22 »
Spoiler for   :
Psszt. Alul: \'Téma Megoldva\' gomb, vagy \'Topic Solved\' Mikor mi :D De nem én mondtam!  :shurg:

Oldalak: [1] 2 3 4
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal