Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - BackUP

Oldalak: 1 [2] 3 4
16
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:PPC_DefText ékezetek(Elsõre jó volt)
« Dátum: 2014. Augusztus 12. - 17:19:27 »
Szerintem zárhatod, mivel a témanyitó némítva van.

17
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Infernal Role Play (EQ-LP)
« Dátum: 2014. Augusztus 07. - 18:08:27 »
Tök jó. Csak rossz képet fest, hogy s0beitet használhat a tulaj. Szabad csalni a szerveren?

18
SA-MP: Szerverfejlesztés / Eldobható jegyzetek
« Dátum: 2014. Július 27. - 17:04:42 »
Sziasztok!
 
Igazából nem emlékszem, hogy régebben még inaktívságom elõtt publikáltam-e szkriptet a fórumra, de szerintem még nem :D Pedig már rég illet volna, hisz nem ma kezdtem el :)
Unalmamban készítettem egy rövid kis szkriptet. A lényege, hogy /jegyzet parancsal tudsz létrehozni egy kis üzenetet, amit el tudsz dobni. Ha eldobtad, más játékosok(vagy akár te is) a /megnez parancsal meg tudod lesni. Ott található 2 opció: Vagy visszarakod a földre, vagy eltünteted.
Készítõ: BackUP
Verzió: v0.1
Elkészítési idõ: 10perc + tesztelgetés + fórumozás + tesztelgetés alatti baromkodás :D
Egyelõre nem menti el szerver restartkor az eldobott jegyzeteket, de majd szerkesztem a témát, és lesz egy dinivel írt változat, hogy kezdõk ha szeretnék fel tudják használni, valamint egy MySQL r39-re épülõ változat, szimplán tanulás céljából. :)
PWN: http://www.solidfiles.com/d/5b35d39e3c/jegyzetek.pwn
AMX: http://www.solidfiles.com/d/5a0890d74a/jegyzetek.amx
Spoiler for forráskód:
Aki nem szeretné letölteni, annak ide is kiírom:
 
#if defined keszito
------------------------------------ [ KÉSZÍTETTE: BACKUP ] -------------------------------------
#endif
 
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#define ALAPX 96542
#define maxjegyzet 100
#pragma tabsize 0
enum JegyzetInfok
{
Float:jX,
Float:jY,
Float:jZ,
Text3D:jLabel,
jText[400+1],
jCim[50+1]
};
new jInfo[maxjegyzet][JegyzetInfok];
// =========== DIALOG =========== //
#define eldobdia 7777
#define megnezdia 8888
#define tartalom 6666
// ============================== //
new Float:version = 0.1;
new EztNezi[MAX_PLAYERS];
new Cime[MAX_PLAYERS][50+1];
public OnFilterScriptInit() { printf(\"==== Jegyzet szkript betöltve!! v%.1f\",version); return 1;}
public OnFilterScriptExit() { for(new a; a < maxjegyzet; a++){Delete3DTextLabel(jInfo[a][jLabel]);}return 1;}
CMD:jegyzet(playerid, params[])
{
ShowPlayerDialog(playerid, eldobdia, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Jegyzet\",\"Kérlek írd be, hogy mi lesz a címe! Max. 50 karakter\",\"Ok\",\"\");
return 1;
}
CMD:megnez(playerid, params[])
{
//new jid;
for(new jid; jid < MAX_PLAYERS; jid++)
{
    if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,1.3,jInfo[jid][jX],jInfo[jid][jY],jInfo[jid][jZ]))
    {
        ShowPlayerDialog(playerid,megnezdia,DIALOG_STYLE_MSGBOX,jInfo[jid][jCim],jInfo[jid][jText], \"Eldob\",\"Kidob\");
        EztNezi[playerid] = jid;
    }
}
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
switch(dialogid)
{
    case eldobdia:
    {
        if(!response) return 0;
        if(response)
        {
            if(strlen(inputtext) > 50) return ShowPlayerDialog(playerid, eldobdia, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Jegyzet\",\"Kérlek írd be, hogy mi lesz a címe! Max. 50 karakter\",\"Ok\",\"\");
            ShowPlayerDialog(playerid, tartalom, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Jegyzet\",\"Kérlek írd be, hogy mi legyen a tartalma Max. 400 karakter!\",\"Ok\",\"\");
      format(Cime[playerid],51,\"%s\",inputtext);
   }
}
case tartalom:
{
    if(strlen(inputtext) > 400) return ShowPlayerDialog(playerid, tartalom, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Jegyzet\",\"Kérlek írd be, hogy mi legyen a tartalma Max. 400 karakter!\",\"Ok\",\"\");
   new jid;
   for(new i; i < maxjegyzet;i++)
   {
       if(jInfo[jX] == ALAPX) jid = i;
   }
   //if(jid == 0) return SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"HIBA!! A szerver elérte a maximum eldobható jegyzetek számát!\");
   format(jInfo[jid][jText], 401, \"{ffffff}%s\", inputtext);
   format(jInfo[jid][jCim], 51, \"{ff0000}%s\", Cime[playerid]);
   GetPlayerPos(playerid,jInfo[jid][jX],jInfo[jid][jY],jInfo[jid][jZ]);
   SendClientMessage(playerid, -1, \"Eldobtál egy jegyzetet.\");
   jInfo[jid][jLabel] = Create3DTextLabel(\"Jegyzet\\nV\\nV\\nV\\nv\", 0xff0000AA, jInfo[jid][jX],jInfo[jid][jY],jInfo[jid][jZ], 5.0, 0, 1);
}
case megnezdia:
{
    if(!response)
    {
        SendClientMessage(playerid, -1, \"Kidobtad a jegyzetet a kukába.\");
        new d = EztNezi[playerid];
      Delete3DTextLabel(jInfo[d][jLabel]);
      jInfo[d][jX] = ALAPX;
                jInfo[d][jY] = ALAPX;
                jInfo[d][jZ] = ALAPX;
    } else if(response){
        SendClientMessage(playerid, -1, \"Visszaraktad a jegyzetet ahol volt.\");
    }
}
}
return 1;
}

 
 
Tesztelve, mûködik!
Nem tudom, hogy ilyen szkript lett e publikálva már a fórumon, ezt saját kezeimmel, és ujjaimmal írtam! Nem loptam, nem letöltöttem. Nyugodtan fel lehet használni, és nyugodtan módosítható.

19
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:PPC Trucking Jármû Kivétel
« Dátum: 2014. Július 14. - 17:44:17 »
\'téma megoldva\' gomb

20
DayZ / Valaki játszik még ArmA2:DayZ moddal? (tört)
« Dátum: 2014. Június 20. - 12:20:12 »
Címbõl olvasható a kérdés.
Nem GTS szerverre gondolok( az nem enged regisztrálni, régen játszottam ott), hanem más tört szervereken (pl.: Tunngle)
Egyedül nagyon unalmas a játék.

21
Segítségkérés / Nagyon fontos DeAMX
« Dátum: 2014. Június 19. - 16:31:50 »
Sziasztok.
Nemtudom ki tud ilyet, van e, vagy valaki olyan profi tud e csinálni valamiért cserébe.
A helyzet, hogy hónapokig fejlesztett módom(rengeteg ötlettel, egyedi dolgokkal) elveszett. :Cry2:
Sampforumra szerettem volna egyik segítségkérésre szkriptet írni, mikor valahogy sikerült a szkriptet a saját modomra menteni.
Ugyan biztonsági mentés volt, de az nagyon régi. Terveztem készíteni mégegyet, de hát nem teljesült. Egyszerûen nem értem hogy sikerülhetett. Annyit dolgoztam vele, hogy nem hagyhatom így elveszni! Már közel volt a nyitás.
Egy olyan DeAMX kéne ami, 90%os vagy nagyobb pontossággal vissza tudná fordítani a modot. Változókat talán visszatudom írni.
Tudom mekkora balf*** vagyok, nem ilyen kommenteket kérnék. Komolyan kéne egy DeAMX. Nem, nem más modok feltöréséhez én sem vagyok egy gerinctelen. :\'(
Remélem valaki tud segíteni valamit!!  :(

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. Június 19. - 16:46:44 )

#include <a_samp>
#include <core>
#include <float>

 
Ennyit tudtam visszafordítani..  :\'(
Pedig SEMMI védelem nem volt benne, tényleg semmi.

22
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Sex shop EQ és LP határán közt
« Dátum: 2014. Június 16. - 23:38:59 »
Ez most komoly?  ???

23
Segítségkérés / Szerver leállítása
« Dátum: 2014. Június 16. - 22:19:22 »
Sziasztok!
Van egy elég sûrgõs próblémám, gyorsan megkéne oldani.
A gond az, hogy amikor egy játékos lecsatlakozik a szerverrõl, ugye amikor minden rendben van akkor a szerver lementi az adatait.
Nos ezzel soha semmi gond nem is volt, adatokat le mentette, tökéletesen mûködött!
Semmit nem változtattam rajta(tényleg semmit!), csak kinyomtam a gépet és elhúztam suliba.
A Jelenség:
Ma este mikor újra ideültem, fel mentem, hogy a Bank bejáratát lementsem, de amikor lecsatlakoztam a szerverrõl:
 
1. Hiba: A consoleba nem írta ki, hogy lecsatlakoztam, csak azt hogy fel. Megnéztem, és a samp kliens is úgy érzékelte mintha még fent lennék(10percre rá is!).
2. Hiba: amikor beírom a consoleba, hogy: exit semmi nem történik. Nem áll le a szerver, nem is reagál rá.
[X] gombal bezárul, de Semmit nem ment le.
OnGameModeExit():
 
public OnGameModeExit(){
DestroyPickup(kocsipickup);
KillTimer(fizetestimer);
for(new i;i < MAX_VEHICLES; i++)
{
SaveValidVehicle(i);
}
}

 
Olyanra gondoltam, hogy a SaveValidVehicle függvény csinálja(bár eddig jó volt), de amikor így prónáltam:
 
public OnGameModeExit(){
DestroyPickup(kocsipickup);
KillTimer(fizetestimer);
/*for(new i;i < MAX_VEHICLES; i++)
{
SaveValidVehicle(i);
}*/
}

 
Szintén ugyanaz a hiba.
OnPlayerDisconnect eljárás:
 
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
    karikment(playerid);
    return 1;
}

 
Ezzel sem volt gond eddig.
Karikment függvényem:
 
stock karikment(playerid)
{
    if(logged[playerid] == true)
    {
new Float:x,Float:y,Float:z, Float:Angle;
//new skin = GetPlayerSkin(playerid);
new INI:File = INI_Open(UserPath(playerid));
//PlayerInfo[playerid][pSkin] = skin;
GetPlayerPos(playerid,x,y,z);
GetPlayerFacingAngle(playerid,Angle);
    INI_SetTag(File,\"Adatok\");
    INI_WriteInt(File,\"Penz\",PlayerInfo[playerid][pMoney]);
    //INI_WriteInt(File,\"Jelszo\",PlayerInfo[playerid][pPass]);
    INI_WriteInt(File,\"Adminszint\",PlayerInfo[playerid][pAdmin]);
    INI_WriteInt(File,\"Adminnev\",udb_hash(PlayerInfo[playerid][pANev]));
    INI_WriteInt(File,\"Skin\",PlayerInfo[playerid][pSkin]);
    INI_WriteInt(File,\"Kor\",PlayerInfo[playerid][pKor]);
    INI_WriteInt(File,\"nem\",PlayerInfo[playerid][pNem]);
    INI_SetTag(File,\"Hely\");
    INI_WriteFloat(File,\"X\",x);
    INI_WriteFloat(File,\"Y\",y);
    INI_WriteFloat(File,\"Z\",z);
    INI_WriteFloat(File,\"Angle\",Angle);
    INI_WriteInt(File,\"Interior\",PlayerInfo[playerid][pInt]);
    INI_SetTag(File,\"Jarmuvek\");
    INI_WriteInt(File,\"Kocsi1\",PlayerInfo[playerid][pVehicle]);
    INI_WriteInt(File,\"Kocsi2\",PlayerInfo[playerid][pVehicle2]);
    INI_WriteInt(File,\"Kocsi1ID\",PlayerInfo[playerid][pVehicleID]);
    INI_WriteInt(File,\"Kocsi2ID\",PlayerInfo[playerid][pVehicleID2]);
    INI_SetTag(File,\"Munkak\");
    INI_WriteInt(File,\"Frakcio\",PlayerInfo[playerid][pFrakcio]);
    INI_WriteInt(File,\"Rang\",PlayerInfo[playerid][pRang]);
    INI_WriteInt(File,\"Masodallas\",PlayerInfo[playerid][pMasodallas]);
    INI_SetTag(File,\"Fizetes\");
    INI_WriteInt(File,\"Postazva\",PlayerInfo[playerid][pFizufelvesz]);
    INI_WriteInt(File,\"Osszegyujtott\",PlayerInfo[playerid][pFizu]);
    INI_SetTag(File,\"Taska\");
    INI_WriteInt(File,\"Pizza\",Taska[playerid][pizza]);
    INI_WriteInt(File,\"Coca-Cola\",Taska[playerid][CocaCola]);
    INI_WriteInt(File,\"Sprite\",Taska[playerid][sprite]);
    INI_WriteInt(File,\"Peksutemeny\",Taska[playerid][peksutemeny]);
       INI_Close(File);
print(\"Egy jatekos lelepett, adatai lementve!\");
    } else {
    print(\"Egy jatekos lelépett, de meg nem jelentkezett be!\");
    }
}

 
Remélem valaki tud megoldást. Ha nem is tud megoldást az a valaki, aki megnézi de van valami apró sejtése, kérem írja le bármilyen ötlet jöhet, nagyon kellene!
 

Üdv: BackUP

24
Segítségkérés / Nem online játékos
« Dátum: 2014. Június 13. - 15:17:55 »
Sziasztok!
Van nekem egy tökéletesen mûködõ fizetés rendszerem, ami óránként adja a fizetést. Nos ezt át szeretném írni, hogy ne óránként, hanem pontban 20órakor adja meg a fizut. - Nos ezzel nincs is gond..
amiben a segítségeteket kérném: ehhez szükséges nekem egy olyan, hogyha a játékos nem online, akkor is hozzáadja a leveleihez a fizetést.
Hogyan tudnám lekérni(Y_INI), hogy a \'Felhasznalok\' nevezetû mappában lévõ összes karakternél az egyik értéket jelen esetben \'fizu\'-hoz adjon hozzá pl: 2-õt?
Remélem érthetõ.  :)
 
Spoiler for Röviden:
Azt szeretném, hogy a \'Felhasznalok\' nevû mappában lévõ .ini fájlokban(ezek a játékosok nevei) lévõ \'fizu\' értékhez adjon hozzá +2-õt, még akkor is ha a játékos nem online.

25
Segítségkérés / Crash a saját játékmódban
« Dátum: 2014. Június 02. - 21:17:42 »
Sziasztok!
 Soha, sehol nem szoktam crashelni! - Kivéve, ha igen, de az ritkán van.
A gond az lenne, hogy míg egyik szerveren minden jó(másikon is), addig én modommal pedig mindenki crashelget :D  Eddig nem csinálta, ma vettük észre mikor tesztelni próbáltuk.. Random idõközönként tõrténik, akár interiorba vagyok, akár nem.
Igazából azt sem tudom milyen kódit másoljak ide nektek, valamikor csak úgyvezetés közbe, de volt mikor boltban vásárláskor / tárgy átadáskor.
Jó lenne valaki tudna segíteni, köszönöm!   -UI.: Szerintem nem félreérthetõ, de leírom, hogy nem a szerver, hanem Én crashelek-
[mod]Kiraktam a PREFIX-et.[/mod]

26
Segítségkérés / RemoveBuildingForPlayer probléma.
« Dátum: 2014. Május 22. - 21:53:27 »
Sziasztok!
Egy olyan problémába ütköztem, amit egy szerûen sehogy nemtudok megoldani  :wag:
Egy szerver projekten dolgozok éppen. Beraktam a szükséges mappokat, szépen streamerrel mint ahogy kell.. blablabla.
OnPlayerConnectnél töröltem a kellõ objecteket így ni:
 
   RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1345, 693.289123, -456.015594, 16.007810, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 12977, 679.140625, -455.773406, 16.335939, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1691, 686.117187, -452.257812, 20.039060, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 13028, 717.943420, -462.720794, 17.242570, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 13027, 720.015625, -454.617187, 18.156250, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1345, 725.875000, -465.742187, 15.937500, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1495, 681.536682, -472.995788, 17.332080, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1368, 687.250000, -471.500000, 16.195310, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1368, 675.546875, -471.500000, 16.195310, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1689, 677.523376, -464.476593, 22.750000, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1335, 659.226623, -439.390594, 16.375000, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1332, 655.782287, -439.910308, 16.336469, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 709, 706.101623, -427.031188, 15.351559, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 694, 731.601623, -433.085906, 13.867190, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3425, 1015.093994, -361.101593, 84.039062, 0.25);

 
A probléma ahogy láttam sokaknál elõfordult, méghozzá: Az objectet törli(khm.. hivatalosan), de mikor az object a képernyõ szélére ér megjelenik. Átlehet menni rajta, de látszik ilyen elmosódott textúrával.
Itt egy videó, ami nem az enyém, de nekem is ez a problémám..:
Spoiler for Ebbe tettem, mert nemtudom beszúrni mint videjót:

Keresgéltem fórumokon megoldás után, ezt találtam:
http://sampforum.hu/index.php?topic=19320.0
Mondanom sem kell. Nem jött be ugyanaz a probléma.
Mivel MTA-val lett törölve, sime converter nem konvertálja át az object törlést, ezzel oldottam meg:
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=427160
Bevált letörölte, de utána bugol. Remélem érthetetlen voltam, este van. Köszönöm annak aki rám szánja az idejét!

27
Segítségkérés / VehicleID-t nem ismeri fel...
« Dátum: 2013. Június 28. - 15:35:20 »
Sziasztok!
Egy kis gondom akadt.. Lehet az egészet rosszúl csináltam, de a lényeg, hogy: FUN szervert csinálnék, denem külömbözteti meg nekem a munkás, és a civil kocsikat..
 
if(kamionmunka[playerid] == false)
{
    new vehid = GetPlayerVehicleID(playerid);
       if(vehid == kamion1 || kamion2 || kamion3 || kamion4 || kamion5 || kamion6)
       {
      ClearAnimations(playerid);
      SendClientMessage(playerid, piros,\"[]{ffffff} Nem ülhetsz munkajármûbe, ha nem dolgozol! [/munka]\");
       }
}

 
OnGamemodeInit alatt:
 
   kamion1 = CreateVehicle(514,981.3308,-1435.5853,14.1370,179.5676,0,1,13); // kamion
kamion2 = CreateVehicle(514,988.8534,-1435.6664,14.1410,178.5068,0,1,13); // kamion
kamion3 = CreateVehicle(514,996.3730,-1435.5829,14.1262,183.4418,0,1,13); // kamion
kamion4 = CreateVehicle(515,1004.7817,-1436.4126,14.1345,180.7671,0,1,13); // kamion
kamion5 = CreateVehicle(515,1027.4042,-1434.9088,14.1345,273.6201,0,1,13); // kamion
kamion6 = CreateVehicle(515,1027.6356,-1442.6548,14.1404,271.0548,0,1,13); // kamion

 
Akármelyik kocsiba szállok be, mindgi kidob ha nem vagyok munkában...

28
Hali!
 Ma reggel sikerûlt végre leszednem az MW3-at, el is indítottam, hibátlanul mûkodik mind küldetéseknél és maga a végigjátszás részével is.
Ami érdekelne az a Survival módja. Sajnos nem tudom ezt elindítani. Amikor betöltenék egy mapot, a címben látható hibaüzenetet (menu content not available) adja ki, és kilép a játékból.
Sok dolgot próbáltam, teknomw3-al is, de nem jó. Remélem valaki tud segíteni.

29
Kérdések, Segítség / APB Reloaded - Fegyverekkel gondok
« Dátum: 2013. Április 21. - 03:17:02 »
Sziasztok.
Nemtudom itt van e aki ismerné olyan jól az APB-t, hogy tudjon segíteni, de remélem valaki azért tud.
Nem régiben kezdtem, de már egy ideje játszok. Fegyver akartam venni, és mikor kérdezte, hogy át akarom e váltani a fegyverem arra amit vettem, rányomtam, hogy ne kérdezze meg többszõr.
Mikor késõbb akartam új fegyvert, akkor megvette, de nem adta kézbe. NNéztem az \"L\" betût, az \"i\" betût, sehol nem találok olyat, hogy át tudjam váltani.
\"L\" betûnél a kiválasztott fegyver ott van. Köszönöm annak, aki segít.
Spoiler for megoldva!:
Sikerûlt megoldanom, csak oda kell menni a megbízóhoz, \"i\" betû, és tudok is váltogatni.

30
Kérdések, Segítség / Skype partnerlista
« Dátum: 2013. Április 06. - 13:51:21 »
sziasztok.
Egy olyasmi problémám lenne, hogy újra kellet tennem a Skypeot, és frisseb verziót raktam fel. Viszont mikor beléptem, láttam, hogy láthatólag törlõdtek az ismerõseim.
De közbe megvannak.
Mikor valaki rám ír, megjelenik a partnerlistámon. Csak fel kell vennem. A \"skype home\" részben a partnerek általl kiírt üzenetek is megvannak, azok sem tüntek el.
Kérdés:
Hogyan tudom frissíteni a listát, hogy megjelenjenek? Több száz embert, nem akarok, és nem is tudok visszajelölgetni.
Valahogy biztos lehet, mobilon már csináltam, hogy valahonnan lekérdezte az ismerõsöket, és megjelenítette.

Oldalak: 1 [2] 3 4
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal