Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Témák - Scripter,mapper [Aldo]
1
« Dátum: 2019. február 03. - 21:11:43 »
Üdvözlök mindenkit újra .
Ki hogy van ?
Pár éve már, hogy utoljára erre tévedtem..
Sok jó emlék köt ide, annak ellenére, hogy ezek kb 1től 1ig halálosan gázak, de ez van, takony gci voltam és kellett a clout.
Scripter, mapper aldo visszatért(?)
2
« Dátum: 2015. június 06. - 15:14:59 »
Üdv,
kedves barátom elutazott osztálykirándulásra,és tegnap jött vissza.
Az fogadta,hogy nem tud belépni a Steam accountjába,mivel a jelszó nem jó.
Próbált kérni emlékeztetőt,de az e-mail cím is meglett változtatva.
Rajta kívül egy ember tudta az account hozzáférést(az e-mail-t nem!).
Van esetleg valami ötletetek, hogy kellene visszaszerezni az accountot?
3
« Dátum: 2015. május 18. - 12:22:57 »
Üdv!
Eladó jó állapotban lévő Dell P2414H monitorom! smile hangulatjel
Képernyő átmérő: 23,8\" (matt fekete)
Panel típus: AH-IPS (overdrive), W-LED háttérvilágítás,
Light Anti-glare, No PWM
Felbontás: 1920x1080/60Hz (16:9 wide), 1080p
Képpont távolság: 0,2745mm
Fényerő: 250cd/m²
Kontraszt: 1000:1 (typical), DCR 2 000 000:1
Válaszidő: 8ms g2g (jellemző), 6/7ms fekete-fehér váltás
Input-lag: 5,5ms
Látószög: 178°/178°
Színmegjelenítés: 8bit LUT/color, 3x8 bites színkezelés,
99% sRGB színtér, 86% ISO color gamut (CIE 1976),
89% ISO Coated (Forga39), 72% ECI-RGB 1.0
Csatlakozók: D-sub, DVI-D és DisplayPort 1.2a (HDCP),
1 Up-/ 3 Down-Stream USB 2.0
Állvány funkció: állítható magasság (130mm), pivot,
döntés (-4/21°), forgatás (+/- 45°), kábelrendező, VESA
Teljesítményfelvétel: 28W (max), 19W (jellemző)
2 évig használtam!
Semmi probléma/hiba nem volt/nincs vele!
Játékokhoz tökéletes!
Ára:Privátban
Személyes átvétel:Budapesten vagy Szerbiában
4
« Dátum: 2015. május 12. - 16:48:44 »
Üdv,a pozíció rendszerembe gondoltam,hogy beállítom,hogy regisztráció után egy kezdő helyen spawnoljon a csávó.
public OnPlayerSpawn(playerid) { SetPlayerPos(playerid,pInfo[playerid],pInfo[playerid][y],pInfo[playerid][z]); return 1;
}
// Regisztrációnál
dini_FloatSet(szFile,\"X\", -2286.6646);
dini_FloatSet(szFile,\"Y\", 2355.7229);
dini_FloatSet(szFile,\"Z\", 5.1911);
Itt igazából csak az a gond,hogy regisztráció után a játékos nem a megadott pozícióra spawnol,hanem a Blubarry farmon zuhan le.Ha elsétálok valahová és kilépek,belépek akkor mentődik,betöltődik meg minden,csak valamiért regisztrációnál nem jó. :S
Előre is köszönöm a helpet mindenkiek
5
« Dátum: 2015. május 07. - 20:09:42 »
Üdv,tudom,hogy mostanába elég sokszor kérdezek,de nem tudok mást tenni,hosszú idő után scriptelek újra stb...
Lényeg:
Ma próbáltam csinálni egy bank systet.Lényeg,hogy ha felveszel egy pickupot,behoz egy dialogot.
Itt az a baj,hogy ha ki akarok venni,vagy be akarok rakni pénzt,akkor ki írja a hibaüzenetet,
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid) { if(pickupid == bank) { ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_BANK, 2, \"Bank\", \"Kivesz\\nBetesz\\nEgyenleg\", \"Kiválasztás\",\"Kilépés\"); new Float:xxx; new Float:yyy; new Float:zzz; GetPlayerPos(playerid,xxx,yyy,zzz); SetPlayerPos(playerid,xxx-1,yyy,zzz); } return 1; } Dialog
if(dialogid == DIALOG_BANK) { if(response) { if(listitem == 0) // Kivesz { ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_BANK, 1, \"Összeg kivétele\", \"Írd alúra,hogy mennyi pénzt szeretnél kivenni a számládról!\", \"Kivesz\",\"Mégsem\"); } if(listitem == 1) // Berak { ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_BANK, 1, \"Összeg berakása\", \"Írd alúra,hogy mennyi pénzt szeretnél hozzáadni a számládhoz!\", \"Betesz\",\"Mégsem\"); } if(listitem == 2) // Egyenleg { format(szFormat,sizeof(szFormat),\"Egyenlegeden lévő összeg:\\n%d\",pInfo[playerid][bank]); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_BANK, 0, \"Egyenleg\", szFormat, \"Rendben\",\"Mégsem\"); } } }else{ } if(dialogid == DIALOG_BANK) { if(response) { if(pInfo[playerid][bank] >=inputtext[playerid]) { GivePlayerMoney(playerid,inputtext[playerid]); pInfo[playerid][bank] =pInfo[playerid][bank]-inputtext[playerid]; } SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"HIBA!Több pénzt szeretnél kivenni,mint amennyi a számládon van!\"); } } else{ } if(dialogid == DIALOG_BANK) { if(response) { if(pInfo[playerid][Money] >=inputtext[playerid]) { GivePlayerMoney(playerid,-inputtext[playerid]); pInfo[playerid][bank] =pInfo[playerid][bank]+inputtext[playerid]; } SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"HIBA!Több pénzt szeretnél betenni,mint amennyi nálad van!\"); } } else{ Előre is köszi a helpet,és mégegyszer bocsi,hogy ennyit kérdezek
6
« Dátum: 2015. május 06. - 15:24:43 »
Üdv,
hamarosan nyíló RP szerverhez keresünk mappert.
Szerverről : RP szerver lesz.BaySide ba fog játszódni.A szerver egyedi lesz,nem ilyen-olyan edit. Feladatok : Mentő,rendőr,szerelő és banda HQ mappolása. Városháza,bank és egyéb hasonló épületek mappolása. Elvárások : Legyél aktív ! ( Hetente minimum 4-5 órát legyél fent! ) Érts a mappoláshoz! ( Nem feltétlenül profik jelentkezését várjuk! ) Jutalom : A szerveren Adminisztrátor i rang( CSAK amennyiben kéred. ). TS3-n és Fórumon Admin és Mapper rang. A neved megemmlítése a szerveren,fórumon,TSn,leírásba stb... A szerveren 15.000 P(remium)P(oint) ! (Ezzel beválthatsz magadnak a szerveren:pénzt,szintet stb..) Steames játék(ok) (CS:GO és hasonló árkategóriájú játékok jöhetnek szóba. ) Jelentkezés : Privát üzenetben és/vagy hozzászólásban lehet jelentkezni!
7
« Dátum: 2015. május 06. - 09:38:39 »
Hi
Azt próbáltam megoldani,hogy egy pozíciót lementek
stock Save(playerid) { format(szFile,sizeof szFile,\"%s.ini\",GetName(playerid)); if(fexist(szFile)) { GetPlayerPos(playerid,pInfo[playerid],pInfo[playerid][y],pInfo[playerid][z]); // itt vannak más mentések is,ezeket töröltem.
dini_IntSet(szFile,\"X\",pInfo[playerid]
dini_IntSet(szFile,\"Y\",pInfo[playerid][y]);
dini_IntSet(szFile,\"Z\",pInfo[playerid][z]);
}
}
Ha lefutatom a scriptet ezt a warningot adja:
warning 213: tag mismatch Előre is köszönöm a segítséget
8
« Dátum: 2015. május 05. - 17:57:05 »
A mod pár napja íródik,ezért a leírás is elég szegényes.Megértéseket köszönjük :smokin:
9
« Dátum: 2015. május 05. - 13:49:02 »
Üdv,szeretnék bérelni egy VPSt.Főként szervereket futtatnék rajta(TS3&SAMP)
szerverem.hu -n szeretném rendelni.
Az lenne a kérdésem,hogy szerverek futtatására milyen operációs rendszert ajánlotok?
Nem igazán értek ehhez,ezért kellene a segítség.
10
« Dátum: 2015. április 28. - 19:47:54 »
Kedves Gregor ! Pusztán felvetés volt.A témy nyitó még nem válaszolt,így szerintem a Te hozzászólásod teljesen felesleges volt.
11
« Dátum: 2015. április 15. - 14:13:58 »
Sziasztok!
Elhozam nektek egy régi modot,amit én és Dron írtunk egy embernek cserébe egy másik modért(végül nem fejeztük be a modot,és nem kellet az embernek ,mert meggondolta magát).
Készítők:Dron és Aldo
Lényeg:Egy erdős,hegyes részen van a játéktér(chilliad környékén talán).Kettő csapat van akik harcolnak egymással.A terroristák és az fbi.Textdraw számolja,hogy melyik csapatnak hány ölése van.A két csapatnak külön-külön HQjuk(bázisuk) van.Itt vannak autók,illetve az egész bevan mappolva.Semmi extra nincs a módba,csak tényleg az alap,már játszható mod.Szervert szerintem nem éri meg indítani belőle,de érdemes átnézni.
Mentés dini-vel van megoldva.Az adminrendszerben természetesen megtalálhatóak az alap parancsok(/ban,/kick,/warn) illetve van egy parancs a két csapat pontjainak nullázására is.Benne vannak a /set-es parancsok is(/sethealth,/setarmour,/setworld,/setinterior /setscore stb..)
Egyebek:
Admin rendszer(majdnem teljes)
V.I.P rendszer(pár parancs)
Mappok(ezt nem tudom ki csinálta)
Van benne egy votekick(kilehet szavazással rúgni valakit).Ez nem saját.
Van benne egy számláló ami méri,hogy mennyi ideje indult a szerver.Ezt egy fórumozó készítette,már nem tudom kicsoda.
Maga a mod:
#include a_samp #include zcmd #include sscanf2 #include fixchars #include dini #include dudb #include foreach #define T_FBI 100 #define T_TERROR 101 #define T_FBI_SKIN 286 #define T_TERROR_SKIN 124 #undef MAX_PLAYERS #define MAX_PLAYERS 30 new gTeam[MAX_PLAYERS]; new IsPlayerChoosingTeam[MAX_PLAYERS] = 1; #define COLOR_GREY 0x375FFFFF #define COLOR_GREEN 0x33FF33AA #define COLOR_RED 0xFF0000AA #define COLOR_YELLOW 0xFF9900AA #define COLOR_BLUE 0x172fe6AA #define COLOR_ORANGE 0xFF9900AA #define scm SendClientMessage #define SCM SendClientMessage #define GMNAME \"F.B.I~Terrorists\" #define MAX_WARNINGS 3 new fbipontok = 0; new terrorpontok = 0; new fbitagok = 0; new terrortagok = 0; new Text:Textdraw1; new Text:Textdraw2; new Text:Textdraw3; new Text:Textdraw4; new szFormat[1000],szFile[128]; new connects; #define DIALOG_REG 900 #define DIALOG_LOG 901 #define DIALOG_WWW 902 #define DIALOG_READWWW 903 #define DIALOG_SHOP 904 enum adat { Pass, Kills, Deaths, Money, Score, Admin, Vip }; new pInfo[MAX_PLAYERS][adat]; new iPlayer, szIP[ 16 + 1 ], szName[ 24 + 1 ]; //new KireSzavazunk; new Miert[128]; new bool:Szavazott[MAX_PLAYERS]; new bool:Vote; new VoteIgen, VoteNem; #define VOTE_TIME 6 // Másodpercben. ( Most 60 ) #define VOTE_LENGTH 3 // A karakterlánc hosszúsága(minimum) amit megadunk indoknak. ( Most 8 ) /* stock GetName(playerid) { new n[24]; GetPlayerName(playerid,n,24); return n; } */ main() {} public OnGameModeInit() { SetGameModeText(GMNAME); UsePlayerPedAnims(); ShowPlayerMarkers(1); EnableStuntBonusForAll(0); DisableInteriorEnterExits(); SetTimer(\"Update\",1000,true); SetWorldTime(12); SetWeather(1); AddPlayerClass(286, 219.4820,1822.7864,7.5271, 0 , 24 , 100 , 0, 0, 0, 0); AddPlayerClass(124, 219.4820,1822.7864,7.5271, 0 , 24 , 100 , 0, 0, 0, 0); Textdraw1 = TextDrawCreate(174.5 ,404 , \"~b~F.B.I Tagok:10 ~g~ - ~r~Terrorista Tagok:10\"); TextDrawFont(Textdraw1 , 2); TextDrawLetterSize(Textdraw1 , 0.3, 3.5); TextDrawColor(Textdraw1 , 0x5eff00FF); TextDrawSetOutline(Textdraw1 , false); TextDrawSetProportional(Textdraw1 , true); TextDrawSetShadow(Textdraw1 , 1); Textdraw2 = TextDrawCreate(40.5 ,310 , \"F.B.I Pontok:100 - Terrorista Pontok:100\"); TextDrawFont(Textdraw2 , 2); TextDrawLetterSize(Textdraw2 , 0.5, 3.5); TextDrawColor(Textdraw2 , 0xff00e1FF); TextDrawSetOutline(Textdraw2 , false); TextDrawSetProportional(Textdraw2 , true); TextDrawSetShadow(Textdraw2 , 1); Textdraw3 = TextDrawCreate(415, 111 , \"Ölések:100 Halálok:100\"); TextDrawFont(Textdraw3 , 2); TextDrawLetterSize(Textdraw3 , 0.4, 3.5); TextDrawColor(Textdraw3 , 0xFF9900AA); TextDrawSetOutline(Textdraw3 , false); TextDrawSetProportional(Textdraw3 , true); TextDrawSetShadow(Textdraw3 , 1); Textdraw4 = TextDrawCreate(176, 9, \"\"); TextDrawFont( Textdraw4, 1); TextDrawLetterSize( Textdraw4, 0, 0); TextDrawColor(Textdraw4 , 0xFF0000FF); TextDrawSetOutline( Textdraw4, 0); TextDrawSetProportional( Textdraw4, 1); TextDrawSetShadow( Textdraw4, 1); // Mappok CreateObject(3279, -1667.50, -2265.70, 34.20, 0.00, 0.00, 90.16); CreateObject(3279, -1666.90, -2243.10, 32.90, 0.00, 0.00, 270.66); CreateObject(987, -1673.00, -2234.50, 33.60, 0.00, 0.00, 271.48); CreateObject(987, -1673.10, -2222.80, 33.50, 0.00, 0.00, 271.48); CreateObject(987, -1672.40, -2269.10, 36.10, 0.00, 345.20, 271.48); CreateObject(987, -1672.80, -2257.20, 34.60, 0.00, 0.00, 271.48); CreateObject(987, -1672.00, -2280.30, 38.40, 352.61, 358.51, 328.98); CreateObject(987, -1661.70, -2286.40, 39.10, 352.60, 358.50, 328.98); CreateObject(987, -1661.70, -2211.90, 31.90, 0.00, 0.00, 178.26); CreateObject(987, -1673.40, -2211.50, 33.50, 0.00, 0.00, 271.48); CreateObject(987, -1649.90, -2212.00, 31.90, 0.00, 0.00, 178.26); CreateObject(987, -1638.10, -2212.30, 31.10, 0.00, 352.60, 178.26); CreateObject(987, -1627.80, -2213.00, 28.60, 0.00, 346.68, 178.26); CreateObject(987, -1617.10, -2213.50, 26.30, 0.00, 346.68, 178.26); CreateObject(987, -1616.00, -2236.10, 26.40, 0.00, 1.48, 93.92); CreateObject(987, -1616.30, -2225.40, 25.90, 0.00, 358.51, 93.92); CreateObject(987, -1615.30, -2247.90, 27.40, 0.00, 4.43, 93.92); CreateObject(987, -1614.40, -2259.70, 28.70, 0.00, 4.43, 93.92); CreateObject(987, -1620.70, -2280.90, 34.80, 0.00, 8.87, 56.93); CreateObject(987, -1613.70, -2271.40, 31.30, 0.00, 8.87, 93.92); CreateObject(987, -1627.20, -2290.70, 36.10, 0.00, 8.87, 56.93); CreateObject(3066, -1648.10, -2218.80, 31.70, 10.34, 3.01, 5.38); CreateObject(3796, -1656.80, -2217.20, 31.60, 2.95, 357.04, 0.15); CreateObject(5262, -1665.30, -2221.10, 35.10, 0.00, 13.32, 0.00); CreateObject(12913, -1637.50, -2271.20, 36.60, 0.00, 342.24, 278.62); CreateObject(11451, -1629.00, -2235.60, 28.40, 0.00, 5.92, 0.00); CreateObject(16093, -1652.80, -2263.80, 36.20, 4.39, 351.10, 185.15); CreateObject(5821, -1647.50, -2260.10, 30.90, 357.06, 5.93, 3.27); CreateObject(5821, -1660.10, -2259.20, 33.20, 357.07, 7.40, 0.38); CreateObject(987, -2307.90, -1650.80, 482.70, 0.00, 0.00, 32.55); CreateObject(987, -2324.00, -1660.20, 482.60, 0.00, 0.00, 32.55); CreateObject(987, -2297.80, -1644.50, 482.70, 0.00, 0.00, 32.55); CreateObject(987, -2287.80, -1638.40, 482.70, 0.00, 0.00, 116.88); CreateObject(987, -2293.10, -1627.70, 482.80, 0.00, 0.00, 116.88); CreateObject(987, -2298.40, -1617.00, 482.90, 0.00, 0.00, 116.88); CreateObject(987, -2303.90, -1606.40, 482.90, 0.00, 0.00, 116.88); CreateObject(987, -2309.30, -1596.00, 482.60, 0.00, 0.00, 161.27); CreateObject(987, -2320.50, -1592.20, 482.80, 0.00, 0.00, 161.27); CreateObject(987, -2331.80, -1588.40, 482.70, 0.00, 0.00, 241.17); CreateObject(987, -2343.30, -1609.20, 482.70, 0.00, 0.00, 241.17); CreateObject(987, -2337.50, -1598.80, 482.70, 0.00, 0.00, 241.17); CreateObject(987, -2349.00, -1619.60, 482.70, 0.00, 0.00, 241.17); CreateObject(987, -2346.30, -1637.90, 482.70, 0.00, 0.00, 309.23); CreateObject(987, -2332.90, -1652.20, 482.70, 0.00, 0.00, 318.57); CreateObject(987, -2341.80, -1644.20, 482.70, 0.00, 0.00, 318.10); CreateObject(987, -2354.80, -1629.80, 482.70, 0.00, 0.00, 318.10); CreateObject(3115, -2323.10, -1605.10, 482.70, 0.00, 0.00, 0.00); CreateObject(3279, -2320.20, -1652.30, 482.60, 0.00, 0.00, 122.81); CreateObject(3279, -2308.20, -1645.40, 482.30, 0.00, 0.00, 121.33); CreateObject(16093, -2333.10, -1638.90, 482.60, 0.00, 0.00, 135.65); CreateObject(3066, -2295.90, -1634.00, 483.40, 0.00, 0.00, 31.07); CreateObject(3066, -2298.50, -1635.70, 483.40, 0.00, 0.00, 31.07); CreateObject(3066, -2301.50, -1637.80, 483.00, 0.00, 0.00, 31.07); CreateObject(3577, -2339.20, -1628.40, 483.40, 0.00, 0.00, 54.74); CreateObject(3796, -2338.60, -1624.20, 482.70, 0.00, 0.00, 0.00); CreateObject(5262, -2339.50, -1616.90, 485.70, 0.00, 0.00, 0.00); CreateObject(698, -2327.70, -1666.40, 482.90, 0.00, 0.00, 16.27); CreateObject(698, -2291.70, -1653.10, 482.50, 0.00, 0.00, 328.92); CreateObject(698, -2286.70, -1631.70, 481.90, 0.00, 0.00, 352.59); CreateObject(698, -2304.20, -1583.80, 486.40, 0.00, 0.00, 47.33); CreateObject(698, -2343.50, -1600.10, 487.10, 0.00, 0.00, 145.45); CreateObject(698, -2345.30, -1635.40, 487.10, 0.00, 0.00, 145.44); CreateObject(762, -2294.40, -1613.90, 484.90, 0.00, 0.00, 0.00); CreateObject(762, -2298.80, -1603.60, 484.90, 0.00, 0.00, 0.00); CreateObject(762, -2304.30, -1594.30, 484.90, 0.00, 0.00, 0.00); CreateObject(762, -2313.50, -1587.60, 484.90, 0.00, 0.00, 0.00); CreateObject(762, -2321.40, -1584.80, 484.90, 0.00, 0.00, 0.00); CreateObject(762, -2330.00, -1582.70, 484.90, 0.00, 0.00, 0.00); CreateObject(762, -2337.10, -1587.60, 484.90, 0.00, 0.00, 0.00); CreateObject(762, -2345.70, -1600.30, 484.90, 0.00, 0.00, 0.00); CreateObject(762, -2352.20, -1612.60, 484.90, 0.00, 0.00, 0.00); CreateObject(762, -2354.40, -1628.70, 484.90, 0.00, 0.00, 0.00); CreateObject(762, -2347.80, -1644.70, 484.90, 0.00, 0.00, 0.00); CreateObject(762, -2339.60, -1653.90, 484.90, 0.00, 0.00, 0.00); CreateObject(762, -2332.80, -1660.70, 484.90, 0.00, 0.00, 0.00); CreateObject(762, -2319.80, -1663.20, 484.90, 0.00, 0.00, 0.00); CreateObject(762, -2300.20, -1649.70, 484.90, 0.00, 0.00, 0.00); CreateObject(762, -2287.10, -1642.80, 484.90, 0.00, 0.00, 0.00); CreateObject(762, -2288.30, -1627.20, 484.90, 0.00, 0.00, 0.00); CreateObject(762, -2292.60, -1616.90, 484.90, 0.00, 0.00, 0.00); CreateObject(16096, -2307.50, -1622.20, 484.40, 0.00, 0.00, 275.66); CreateObject(19462, 2232.84, 1151.83, 78.54, 0.00, 90.00, 16.30); CreateObject(19462, 2240.61, 1151.81, 81.45, 0.00, 90.00, 16.30); CreateObject(19462, 2239.48, 1153.78, 78.54, 0.00, 90.00, 16.30); CreateObject(19462, 2242.18, 1144.58, 78.54, 0.00, 90.00, 16.30); CreateObject(19462, 2238.84, 1143.58, 78.54, 0.00, 90.00, 16.30); CreateObject(19462, 2235.51, 1142.58, 78.54, 0.00, 90.00, 16.30); CreateObject(19462, 2232.22, 1141.69, 78.54, 0.00, 90.00, 16.30); CreateObject(19462, 2229.50, 1150.90, 78.54, 0.00, 90.00, 16.30); CreateObject(19450, 2232.64, 1140.94, 80.33, 0.00, 0.00, 16.05); CreateObject(19450, 2230.09, 1149.84, 80.33, 0.00, 0.00, 16.05); CreateObject(19450, 2242.86, 1142.99, 80.33, 0.00, 0.00, 16.05); CreateObject(19450, 2240.29, 1151.98, 80.33, 0.00, 0.00, 16.05); CreateObject(19450, 2237.81, 1155.64, 80.33, 0.00, 0.00, 106.51); CreateObject(19450, 2228.75, 1152.96, 80.33, 0.00, 0.00, 106.62); CreateObject(19450, 2233.71, 1144.78, 80.33, 0.00, 0.00, 288.18); CreateObject(19450, 2240.49, 1147.04, 80.33, 0.00, 0.00, 288.18); CreateObject(19462, 2236.16, 1152.82, 78.54, 0.00, 90.00, 16.30); CreateObject(1498, 2235.47, 1145.47, 78.56, 0.00, 0.00, 18.12); CreateObject(19462, 2237.32, 1150.81, 81.45, 0.00, 90.00, 16.30); CreateObject(19462, 2234.00, 1149.69, 81.45, 0.00, 90.00, 16.30); CreateObject(19462, 2230.67, 1148.91, 81.45, 0.00, 90.00, 16.30); CreateObject(2567, 2238.86, 1152.68, 78.65, 0.00, 0.00, 285.62); CreateObject(2063, 2232.24, 1153.36, 79.49, 0.00, 0.00, 15.96); CreateObject(19462, 2271.38, 1162.26, 78.54, 0.00, 90.00, 16.30); CreateObject(19450, 2271.17, 1166.34, 80.33, 0.00, 0.00, 106.51); CreateObject(19450, 2272.72, 1158.07, 80.33, 0.00, 0.00, 106.51); CreateObject(19462, 2275.51, 1163.14, 81.45, 0.00, 90.00, 16.30); CreateObject(19462, 2274.70, 1163.16, 78.54, 0.00, 90.00, 16.30); CreateObject(19462, 2277.97, 1164.07, 78.54, 0.00, 90.00, 16.30); CreateObject(19450, 2280.24, 1169.04, 80.33, 0.00, 0.00, 106.51); CreateObject(19450, 2281.45, 1160.67, 80.33, 0.00, 0.00, 106.51); CreateObject(19462, 2268.09, 1161.10, 78.54, 0.00, 90.00, 16.30); CreateObject(19462, 2281.31, 1165.16, 78.54, 0.00, 90.00, 16.30); CreateObject(19450, 2269.73, 1161.47, 80.33, 0.00, 0.00, 196.65); CreateObject(19462, 2268.79, 1161.50, 81.45, 0.00, 90.00, 16.30); CreateObject(19462, 2272.09, 1162.45, 81.45, 0.00, 90.00, 16.30); CreateObject(19462, 2278.78, 1164.09, 81.45, 0.00, 90.00, 16.30); CreateObject(19462, 2282.02, 1165.29, 81.45, 0.00, 90.00, 16.30); CreateObject(19450, 2279.35, 1165.00, 80.33, 0.00, 0.00, 196.65); CreateObject(2063, 2277.75, 1166.61, 79.44, 0.00, 0.00, 286.96); CreateObject(2567, 2277.06, 1160.87, 78.89, 0.00, 0.00, 196.91); CreateObject(1498, 2269.44, 1162.84, 78.50, 0.00, 0.00, 286.81); return 1; } public OnGameModeExit() { return 1; } public OnPlayerRequestClass(playerid, classid) { IsPlayerChoosingTeam[playerid] = 1; SetPlayerPos(playerid, 219.4820,1822.7864,7.5271); SetPlayerCameraPos(playerid, 225.7349,1822.9067, 7.521); SetPlayerFacingAngle( playerid, 270); SetPlayerCameraLookAt(playerid, 219.4820,1822.7864,7.5271); switch (classid) { case 0: { gTeam[playerid] = T_FBI; SetPlayerColor(playerid, COLOR_BLUE); GameTextForPlayer(playerid, \"~b~F.B.I\", 1000, 4); CreateExplosion(216.5553,1822.7733,7.4256, 11, 1.0); } case 1: { gTeam[playerid] = T_TERROR; SetPlayerColor(playerid, COLOR_RED); GameTextForPlayer(playerid, \"~b~Terrorista\", 1000, 4); CreateExplosion(216.5553,1822.7733,7.4256, 11, 1.0); } } return 1; } stock SetPlayerClass(playerid) { new string[128], teamcolor[2]; if(ClassPositionSet[playerid] == 0) { ClassPositionSet[playerid] = 1; if(gTeam[playerid] == T_FBI) { SetPlayerPos(playerid, 236.1258,1931.1813,25.5000); SetPlayerCameraPos(playerid, 237.3132,1933.1399,25.4985); SetPlayerFacingAngle(playerid, 325); SetPlayerCameraLookAt(playerid, 236.1258,1931.1813,25.5000); } if(gTeam[playerid] == T_TERROR) { SetPlayerPos(playerid, -177.6316,1166.8536,24.6861); SetPlayerCameraPos(playerid, -176.1896,1164.8327,24.6861); SetPlayerFacingAngle(playerid, 220); SetPlayerCameraLookAt(playerid, -177.6316,1166.8536,24.6861); } } if(gTeam[playerid] == T_FBI) teamcolor = (\"b\"); if(gTeam[playerid] == T_TERROR) teamcolor = (\"r\"); } public OnPlayerConnect(playerid) { format(szFile,sizeof szFile,\"/UsersAccounts/%s.ini\",GetName(playerid)); if(!fexist(szFile)) { ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_REG,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Regisztráció:\",\"Regisztráció Írd be alúlra a jelszavad!\",\"Register\",\"Kick\"); } else if(fexist(szFile)) { ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_LOG,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Bejelentkezés:\",\"Bejelentkezés Írd be alúlra a jelszavad!\",\"Login\",\"Kick\"); } SetTextDrawStringgg(playerid); connects ++; format(szFormat,sizeof(szFormat),\"%s csatlakozott! Online játékosok:{ffffff}%d\",GetName(playerid),connects); SendClientMessageToAll(COLOR_GREEN,szFormat); return 1; } public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { if(gTeam[playerid] == T_FBI) { fbitagok --; } else if(gTeam[playerid] == T_TERROR) { terrortagok --; } SetTextDrawString(); format(szFile,sizeof szFile,\"/UsersAccounts/%s.ini\",GetName(playerid)); if(fexist(szFile)) { dini_IntSet(szFile,\"Kills\",pInfo[playerid][Kills]); dini_IntSet(szFile,\"Deaths\",pInfo[playerid][Deaths]); dini_IntSet(szFile,\"Money\",GetPlayerMoney(playerid)); dini_IntSet(szFile,\"Score\",GetPlayerScore(playerid)); dini_IntSet(szFile,\"Admin\",pInfo[playerid][Admin]); dini_IntSet(szFile,\"Vip\",pInfo[playerid][Vip]); } SetTextDrawStringgg(playerid); if(gTeam[playerid] == T_FBI) { fbitagok --; SetTextDrawString(); } else if(gTeam[playerid] == T_TERROR) { terrortagok --; SetTextDrawString(); } connects --; format(szFormat,sizeof(szFormat),\"%s lecsatlakozott! Online játékosok:{ffffff}%d\",GetName(playerid),connects); SendClientMessageToAll(COLOR_RED,szFormat); return 1; } public OnPlayerSpawn(playerid) { if(gTeam[playerid] == T_FBI) { SetPlayerColor(playerid, COLOR_BLUE); GivePlayerWeapon(playerid, 24, 400);//Desert Eagle(24) 400 tölténnyel fbitagok ++; SetPlayerPos(playerid, -2323.9727,-1626.9648,483); } else if(gTeam[playerid] == T_TERROR) { SetPlayerColor(playerid, COLOR_RED); GivePlayerWeapon(playerid, 24, 400);//Desert Eagle(24) 400 tölténnyel terrortagok ++; SetPlayerPos(playerid, -1652.5284,-2251.8447,32); } SetTextDrawString(); SetTextDrawStringg(); SetTextDrawStringgg(playerid); TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw1); TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw2); // TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw3); TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw4); PlayAudioStreamForPlayer(playerid,\"http://users.ininet.hu/drontest/katonadal.mp3\"); if(strcmp( pName( playerid ), \"Dron\" ) == 1) { pInfo[playerid][Admin] = 5; SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,\"Szia Dron!Mivel te írtad a modot,megkaptad az 5ös adminod!\"); } if(strcmp( pName( playerid ), \"Aldo\" ) == 1) { pInfo[playerid][Admin] = 5; SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,\"Szia Aldo!Mivel te írtad a modot,megkaptad az 5ös adminod!\"); } if(strcmp( pName( playerid ), \"Szily88\" ) == 1) { pInfo[playerid][Admin] = 5; SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,\"Szia Szily88!Mivel te vagy a Tulajdonos,megkaptad az 5ös adminod!\"); } return 1; } public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) { if(gTeam[killerid] == T_FBI) { fbipontok ++; SetTextDrawStringg(); } if(gTeam[killerid] == T_TERROR) { terrorpontok ++; SetTextDrawStringg(); } if(gTeam[playerid] == T_FBI) { fbitagok --; SetTextDrawString(); } else if(gTeam[playerid] == T_TERROR) { terrortagok --; SetTextDrawString(); } GivePlayerScore(killerid,1); GivePlayerMoney(killerid,1000); pInfo[killerid][Kills]++; pInfo[playerid][Deaths]++; SetTextDrawStringgg(playerid); return 1; } public OnVehicleSpawn(vehicleid) { return 1; } public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid) { return 1; } public OnPlayerText(playerid, text[]) { if( text[ 0 ] == \'#\' ) { format( szFormat, sizeof( szFormat ), \"[Admin Chat]{FF0000}%s{33ccff}(%d):{FFFFFF}%s\",GetName( playerid ), playerid, text[ 1 ] ); MessageToAdmins( COLOR_GREEN, szFormat ); return 0; } new szChat[180]; if(pInfo[playerid][Admin] == 5 )/*|| IsPlayerAdmin(playerid))*/ format(szChat,sizeof (szChat),\"[FőAdmin]{d97236}%s{15d4ed}(%d): {09eb11}%s\", /*GetPlayerColor(playerid) >>> 8,*/ pName(playerid), playerid, text); else { if(pInfo[playerid][Admin] >= 1) format(szChat,sizeof (szChat),\"[Admin]{d97236}%s{15d4ed}(%d): {09eb11}%s\", /*GetPlayerColor(playerid) >>> 8,*/ pName(playerid), playerid, text); else format(szChat,sizeof (szChat),\"%s{15d4ed}(%d): {09eb11}%s\", pName(playerid), playerid, text);//Ez pedig az a rész hogy ha se nem Admin se nem V.I.P. akkor is küldjön üzenetet } SendClientMessageToAll(GetPlayerColor(playerid), szChat); return 0; } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if (strcmp(\"/mycommand\", cmdtext, true, 10) == 0) { // Do something here return 1; } return 0; } public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger) { return 1; } public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid) { return 1; } public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate) { return 1; } public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnPlayerEnterRaceCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnPlayerLeaveRaceCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnRconCommand(cmd[]) { return 1; } public OnPlayerRequestSpawn(playerid) { return 1; } public OnObjectMoved(objectid) { return 1; } public OnPlayerObjectMoved(playerid, objectid) { return 1; } public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid) { return 1; } public OnVehicleMod(playerid, vehicleid, componentid) { return 1; } public OnVehiclePaintjob(playerid, vehicleid, paintjobid) { return 1; } public OnVehicleRespray(playerid, vehicleid, color1, color2) { return 1; } public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row) { return 1; } public OnPlayerExitedMenu(playerid) { return 1; } public OnPlayerInteriorChange(playerid, newinteriorid, oldinteriorid) { return 1; } public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys) { return 1; } public OnRconLoginAttempt(ip[], password[], success) { return 1; } public OnPlayerUpdate(playerid) { return 1; } public OnPlayerStreamIn(playerid, forplayerid) { return 1; } public OnPlayerStreamOut(playerid, forplayerid) { return 1; } public OnVehicleStreamIn(vehicleid, forplayerid) { return 1; } public OnVehicleStreamOut(vehicleid, forplayerid) { return 1; } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { format(szFile,sizeof szFile,\"UsersAccounts/%s.ini\",GetName(playerid)); if(dialogid == DIALOG_REG) { if(!response) { format(szFormat,sizeof szFormat,\"[szerver]:%s kickelve lett mivel nem regisztrált be\",GetName(playerid)); SendClientMessageToAll(0x33AA33FF, szFormat); SetTimerEx(\"fixkick\",1000,false,\"d\",playerid); } if(!fexist(szFile)) { format(szFormat,sizeof(szFormat),\"Sikeresen beregisztráltál!,Neved:%s, Jelszavad:%s\",GetName(playerid),inputtext); SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,szFormat); dini_Create(szFile); dini_IntSet(szFile,\"Pass\",udb_hash(inputtext)); dini_IntSet(szFile,\"Kills\",0); dini_IntSet(szFile,\"Deaths\",0); dini_IntSet(szFile,\"Money\",0); dini_IntSet(szFile,\"Score\",0); dini_IntSet(szFile,\"Admin\",0); dini_IntSet(szFile,\"Vip\",0); ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_LOG,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Bejelentkezés:\",\"Bejelentkezés Írd be alúlra a jelszavad!\",\"Login\",\"Kick\"); } } if(dialogid == DIALOG_LOG) { if(!response) { format(szFormat,sizeof szFormat,\"[szerver]:%s kickelve lett mivel nem jelentkezett be!\",GetName(playerid)); SendClientMessageToAll(0x33AA33FF, szFormat); SetTimerEx(\"fixkick\",1000,false,\"d\",playerid); } if(fexist(szFile)) { new pass = dini_Int(szFile,\"Pass\"); if(udb_hash(inputtext) != pass) { format(szFormat,sizeof szFormat,\"[server]:%s kickelve lett mivel rossz jelszót adott meg bejelentkezéskor!\",GetName(playerid)); SendClientMessageToAll(0x33AA33FF, szFormat); SetTimerEx(\"fixkick\",1000,false,\"d\",playerid); } else { pInfo[playerid][Kills] = dini_Int(szFile,\"Kills\"); pInfo[playerid][Deaths] = dini_Int(szFile,\"Deaths\"); GivePlayerMoney(playerid,dini_Int(szFile,\"Money\")); SetPlayerScore(playerid,dini_Int(szFile,\"Score\")); pInfo[playerid][Admin] = dini_Int(szFile,\"Admin\"); pInfo[playerid][Vip] = dini_Int(szFile,\"Vip\"); } } } if(dialogid == DIALOG_WWW) { if(response == 1) { new ev,honap,nap,ora,perc,masodperc; getdate(ev,honap,nap); gettime(ora,perc,masodperc); new neve[128], File:ftw=fopen(\"www.txt\ ", io_append); GetPlayerName(playerid, neve, 128); format(inputtext, 128, \"{6EF83C}[%d,%02d,%02d %02d:%02d:%02d]: %s : {ffffff}%s\\r\\n\", ev, honap, nap, ora, perc, masodperc, neve, inputtext); fwrite(ftw, inputtext); fclose(ftw); SendClientMessage(playerid, -1, \"{6EF83C}Üzenet elküldve!\"); PlayerPlaySound(playerid, 1058, 0.0, 0.0, 10.0); } } if(dialogid == DIALOG_SHOP) { if(response) { if(listitem == 0) { GivePlayerMoney(playerid, -4500); GivePlayerWeapon(playerid, 29, 150); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Sikeresen vettél egy fegyvert!(MP5,150 töltény)\"); GameTextForPlayer(playerid,\"~r~-~y~4500\",5000,1); } if(listitem == 1) { GivePlayerMoney(playerid, -5000); GivePlayerWeapon(playerid, 31, 200); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Sikeresen vettél egy fegyvert!(M4A1,200 töltény)\"); GameTextForPlayer(playerid,\"~r~-~y~5000\",5000,1); } if(listitem == 2) { GivePlayerMoney(playerid, -3000); GivePlayerWeapon(playerid, 24, 150); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Sikeresen vettél egy fegyvert!(Desert Eagle,150 töltény)\"); GameTextForPlayer(playerid,\"~r~-~y~3000\",5000,1); } if(listitem == 3) { GivePlayerMoney(playerid, -5500); GivePlayerWeapon(playerid, 26, 200); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Sikeresen vettél egy fegyvert!(Sawn Off,200 töltény)\"); GameTextForPlayer(playerid,\"~r~-~y~5500\",5000,1); } if(listitem == 4) { GivePlayerMoney(playerid, -5500); GivePlayerWeapon(playerid, 32, 200); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Sikeresen vettél egy fegyvert!(Tec 9,200 töltény)\"); GameTextForPlayer(playerid,\"~r~-~y~5500\",5000,1); } if(listitem == 5) { GivePlayerMoney(playerid, -200); GivePlayerWeapon(playerid, 4, 1); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Sikeresen vettél egy fegyvert!(Kés)\"); GameTextForPlayer(playerid,\"~r~-~y~200\",5000,1); } } else { } } return 1; } public OnPlayerClickPlayer(playerid, clickedplayerid, source) { return 1; } //=================[CMD\'s]=============== /* CMD:test(playerid,params[]) { fbipontok ++; terrorpontok ++; SetTextDrawStringg(); return 1; } */ CMD:kill(playerid) { SetPlayerHealth(playerid,0); return 1; } CMD:stats(playerid,params[]) { format(szFormat, sizeof(szFormat),\"Neved:%s , Admin:%d , Ölések:%d , Halálok:%d , Pénz:%d\",GetName(playerid),pInfo[playerid][Admin],pInfo[playerid][Kills],pInfo[playerid][Deaths],pInfo[playerid][Money]); SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,szFormat); return 1; } CMD:admins(playerid, params[]) { new sendername[MAX_PLAYER_NAME]; SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"..::Adminok::..\"); for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) { if(IsPlayerConnected(i)) { if(pInfo[Admin] >= 1) { GetPlayerName(i, sendername, sizeof(sendername)); format(szFormat, sizeof szFormat, \"%s - Szint:%d\", sendername,pInfo[Admin]); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, szFormat); } } } return 1; } CMD:pm( playerid , params [] ) { new pID; new uzenet[200]; new player1; if(sscanf(params, \"us\", pID,uzenet)) SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"Használat : /pm [ Játékos ID ] [ Üzenet ]\"); else { format(uzenet, 200, \"**%s küldöt neked egy PMet:%s\", GetName(playerid), uzenet); SendClientMessage(pID, COLOR_GREEN, uzenet); } if(player1 == playerid) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"[HIBA]Magadnak nem küldhetsz privát üzeneted!\"); return 1; } CMD:uptime( playerid , params [] ) { format( szFormat, sizeof( szFormat ), \"{00a2ff}A szerver {ffffff}%d{00a2ff} napja nyitott meg! \", StartedServer(2014,2,15) ); // Ez csak teszt dátum SendClientMessage( playerid , -1 , szFormat ); return 1; } CMD:votekick( playerid, params[] ) { new id, ok[128]; if( sscanf(params, \"is[128]\", id, ok) ) return SendClientMessage( playerid, COLOR_GREEN, \"Használat : /votekick [ Játékos ID ] [ Indok ]\" ); if( !IsPlayerConnected(id) ) return SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Érvénytelen játékos ID!\" ); if( Vote == true ) return SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Már folyamatban van egy szavazás, kérlek próbáld késobb!\" ); if( strlen(ok) < VOTE_LENGTH ) return SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Írj hosszabb indokot!\" ); new KickAndKicker[128]; format( KickAndKicker, sizeof(KickAndKicker), \"{fbff00}%s {9e9e9e}szavazást indított {fbff00}%s {9e9e9e}kirúgásával kapcsolatban.\", GetName(playerid), GetName(id) ); new Indok[128]; format( Indok, sizeof(Indok), \"{9e9e9e}Indok: {ff9100}%s\", ok ); SendClientMessageToAll( -1, \"\\n\" ); SendClientMessageToAll( COLOR_RED, \" ---------------------------------------- Szavazás ---------------------------------------- \" ); SendClientMessageToAll( -1, KickAndKicker ); SendClientMessageToAll( -1, Indok ); SendClientMessageToAll( -1, \"\\n\" ); SendClientMessageToAll( COLOR_RED, \"Szavazáshoz: /vote [1]Igen / [2]Nem\" ); for( new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++ ) { Szavazott = false; } //KireSzavazunk = id; Miert = ok; Vote = true; SetTimer( \"VoteFalse\", VOTE_TIME * 1000, 0 ); return 1; } CMD:vote( playerid, params[] ) { new votenumber; if( sscanf(params, \"i\", votenumber) ) return SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Használat: /vote [1]Igen / [2]Nem\" ); if( Vote == false ) return SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Jelenleg nem folyik szavazás.\" ); if( Szavazott[playerid] == true ) return SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Te már szavaztál!\" ); new VoteText[128]; if( votenumber == 1 ) { VoteIgen++; format( VoteText, sizeof(VoteText), \"~g~Igen: %d ~r~Nem: %d\", VoteIgen, VoteNem ); GameTextForAll( VoteText, 2000, 3 ); Szavazott[playerid] = true; } else if( votenumber == 2 ) { VoteNem++; format( VoteText, sizeof(VoteText), \"~g~Igen: %d ~r~Nem: %d\", VoteIgen, VoteNem ); GameTextForAll( VoteText, 2000, 3 ); Szavazott[playerid] = true; } else SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"A számnak 1(Igen) vagy 2(Nem) -nek kell lennie.\" ); return 1; } CMD:www( playerid , params [] ) { ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_WWW, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Kapcsolat\", \"{FFFFFF}Írd meg az üzentedet a Tulajdonosoknak!\", \"Elküld\", \"Mégse\"); return 1; } CMD:shop1( playerid , params [] ) { if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3.5, 2235.8699,1146.8225,79.6259)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem vagy a megadott pozícióban!\"); { ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_SHOP, DIALOG_STYLE_LIST, \"Bolt\", \"MP5\\nM4A1\\nDesert\\nSawn-off\\nTech\\nKes\", \"Megveszem\", \"Mégse\"); } return 1; } CMD:shop1tp(playerid) { SetPlayerPos(playerid,2235.8699,1146.8225,79.6259); return 1; } CMD:shop2tp(playerid) { SetPlayerPos(playerid,2270.8840,1162.4053,79.6259); return 1; } CMD:shop2( playerid , params [] ) { if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3.5, 2270.8840,1162.4053,79.6259)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem vagy a megadott pozícióban!\"); { ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_SHOP, DIALOG_STYLE_LIST, \"Bolt\", \"MP5\\nM4A1\\nDesert\\nSawn-off\\nTech\\nKes\", \"Megveszem\", \"Mégse\"); } return 1; } CMD:katonadal( playerid , params [] ) { PlayAudioStreamForPlayer(playerid,\"http://users.ininet.hu/drontest/katonadal.mp3\"); SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,\"Zene elindítva\"); return 1; } CMD:stop( playerid , params [] ) { StopAudioStreamForPlayer(playerid); SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Zene megállítva!\"); return 1; } CMD:help(playerid,params[]) { SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Parancsok:/shop1-2,/katonadal,/uptime,/pm,/admins\"); return 1; } CMD:ahelp(playerid,params[]) { SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Admin Parancsok:/kick,/ban,/giveweapon,/(un)warn,/set(weather,interior,wolrd,cash,score),/goto,/get,/makeadmin,/readwww\"); return 1; } //=================[aCMD\'s]============= CMD:makeadmin(playerid,params[]) { if(pInfo[playerid][Admin] >= 5 || IsPlayerAdmin(playerid)) { new id,szint; if(sscanf(params,\"uds[28]\",id,szint)) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Használat:/makeadmin [iD] [szint(0-5)]\"); if(id == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"[HIBA]Nincs ilyen játékos!\"); if(szint < 0 ||szint > 5) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"[HIBA]Csak 0 és 5 között adhatsz meg szintet!\"); format(szFormat,sizeof(szFormat),\"Adminisztrátor:{ccff00}%s {ffffff}megváltoztatta {ccff00}%s {ffffff}admin szintjét {ff0000}%d-re\",GetName(playerid),GetName(id),szint); SendClientMessageToAll(-1,szFormat); pInfo[id][Admin] = szint; } else return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Hiba , nem vagy Admin!\"); return 1; } CMD:readwww( playerid, params [] ) { if(pInfo[playerid][Admin] >= 5 || IsPlayerAdmin(playerid)) { new kimenet[2048], line[512]; kimenet[0] = EOS; new File:tmp=fopen(\"www.txt\ "); if(tmp) { while(fread(tmp, line, 512)) strins(kimenet, line, strlen(kimenet), sizeof(kimenet)); fclose(tmp); } ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_READWWW, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"{F81414}..::WWW::..\", kimenet, \"Rendben\", \"\"); } else return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Hiba , nem vagy Admin!\"); return 1; } CMD:resetpoints(playerid,params[]) { if(pInfo[playerid][Admin] >= 1 || IsPlayerAdmin(playerid)) { SendClientMessageToAll( COLOR_RED, \"________________[sZERVER]_________________\"); SendClientMessageToAll( COLOR_ORANGE, \"Az Összes pont újra töltve!\"); SendClientMessageToAll( COLOR_RED, \"________________[sZERVER]_________________\"); ResetAllPoint(); SetTextDrawStringg(); } else return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Hiba , nem vagy Admin!\"); return 1; } CMD:kick(playerid,params[]) { if(pInfo[playerid][Admin] >= 3 || IsPlayerAdmin(playerid)) { new id,indok[128]; if(sscanf(params,\"us[128]\",id,indok)) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Használat : /kick [ ID ] [ Indok ]\"); if(id == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Nincs ilyen játékos\"); format(szFormat,sizeof szFormat,\"Admin:%s kirúgta %s játékost ! Indok:%s\",GetName(playerid),GetName(id),indok); SendClientMessageToAll(-1,szFormat); SetTimerEx(\"fixkick\",1000,false,\"d\",id); } else return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Hiba , nem vagy Admin vagy nincs meg a kellő szinted a parancs használatához!\"); return 1; } CMD:ban(playerid,params[]) { if(pInfo[playerid][Admin] >= 4 || IsPlayerAdmin(playerid)) { new id,indok[128]; if(sscanf(params,\"us[128]\",id,indok)) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Használat : /ban [ ID ] [ Indok ]\"); if(id == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Nincs ilyen játékos\"); format(szFormat,sizeof szFormat,\"Admin:%s kitiltotta %s játékost ! Indok:%s\",GetName(playerid),GetName(id),indok); SendClientMessageToAll(-1,szFormat); SetTimerEx(\"fixban\",1000,false,\"d\",id); } else return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Hiba , nem vagy Admin vagy nincs meg a kellő szinted a parancs használatához!\"); return 1; } CMD:goto(playerid,params[]) { if(pInfo[playerid][Admin] >= 2 || IsPlayerAdmin(playerid)) { new id,Float:x,Float:y,Float:z; if(sscanf(params,\"u\",id)) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Használat: /goto [ ID ]\"); if(id == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Nincs ilyen játékos\"); GetPlayerPos(id,x,y,z); SetPlayerPos(playerid,x+3,y,z); } else SendClientMessage( playerid, COLOR_RED,\"Hiba , nem vagy Admin!\" ); return 1; } CMD:get(playerid,params[]) { if(pInfo[playerid][Admin] >= 3 || IsPlayerAdmin(playerid)) { new id,Float:x,Float:y,Float:z; if(sscanf(params,\"u\",id)) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Használat: /get [ ID ]\"); if(id == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Nincs ilyen játékos\"); GetPlayerPos(playerid,x,y,z); SetPlayerPos(id,x+3,y,z); } else SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Hiba , nem vagy Admin!\"); return 1; } CMD:ip(playerid, params[]) { if(pInfo[playerid][Admin] >= 2 || IsPlayerAdmin(playerid)) { if( sscanf( params, \"u\", iPlayer ) ) return SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW,\"Használat:/ip [Játékos ID]\"); if( iPlayer == INVALID_PLAYER_ID ) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"[HIBA]Nincs ilyen játékos!\"); GetPlayerIp( iPlayer, szIP, 16 ); GetPlayerName( iPlayer, szName, 24 ); format( szFormat, sizeof( szFormat ), \"<IP Lekérdező> %s(%d)-nak/nek az IP címe: %s <IP Lekérdező>\", szName, playerid, szIP); SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, szFormat ); } else SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Hiba , nem vagy Admin!\"); return 1; } /*CMD:burn(playerid, params[]) { if(pInfo[playerid][Admin] >= 2 || IsPlayerAdmin(playerid)) { new pplayerid,string[1000]; if(sscanf(params, \"d\", pplayerid)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"Használat : /burn [ Játékos ID ]\"); ExplodePlayer(pplayerid); format(string,sizeof(string),\"Admin %s (ID:%d) felrobbantott téged!\",GetName(playerid),playerid); SendClientMessage(pplayerid,COLOR_RED,string); format(string,sizeof(string),\"Felrobbantottad %s (ID:%d) nevű játékost!\",GetName(pplayerid),pplayerid); SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE,string); } else SendClientMessage( playerid, COLOR_RED , \"Hiba , nem vagy Admin!\"); return 1; }*/ CMD:restart( playerid , params [] ) { if(pInfo[playerid][Admin] >= 2 || IsPlayerAdmin(playerid)) { SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE,\"A szerver újraindítása megkezdődött!\"); SendRconCommand(\"say Restart !!!\"); SendRconCommand(\"say Restart !!!\"); SendRconCommand(\"say Restart !!!\"); SendRconCommand(\"say Restart !!!\"); SendRconCommand(\"say Restart !!!\"); SendRconCommand(\"gmx\"); } else SendClientMessage( playerid, COLOR_RED , \"Hiba , nem vagy Admin!\"); return 1; } CMD:cc(playerid, params[]) { if( pInfo[playerid][Admin] >= 2 || IsPlayerAdmin(playerid)) { for( new i = 0; i < 100; i++ ) { SendClientMessageToAll( -1, \" \" ); } } else SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Hiba , nem vagy Admin!\" ); return 1; } CMD:giveweapon(playerid, params[]) { if( pInfo[playerid][Admin] >= 2 || IsPlayerAdmin(playerid)) { new iPlayerr, iWeapID, iWeapTolt; if( sscanf( params, \"uii\", iPlayerr, iWeapID, iWeapTolt ) ) return SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Használat : /giveweapon [ JátékosID/Név ] [ Fegyver ID ] [ Töltény ]\" ); if( isnull( params ) ) return iPlayerr = playerid; if( iPlayer == INVALID_PLAYER_ID ) return SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"HIBA: Nem létező azonosító!\" ); GivePlayerWeapon( iPlayerr, iWeapID, iWeapTolt ); format( szFormat, sizeof( szFormat ), \"Admin %s(%d) adott neked egy fegyvert! Fegyver ID: %d, Töltény: %d\", pName( playerid ), playerid, iWeapID, iWeapTolt ); SendClientMessage( iPlayerr ,COLOR_ORANGE, szFormat ); format( szFormat, sizeof( szFormat ), \"Te adtál egy fegyvert %s(%d) nevű játékos-nak/nek! Fegyver ID: %d, Töltény: %d\", pName( iPlayerr ), iPlayerr, iWeapID, iWeapTolt ); SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, szFormat ); } else SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Hiba , nem vagy Admin!\" ); return 1; } CMD:aslap( playerid, params [] ) { if(pInfo[playerid][Admin] >= 2 || IsPlayerAdmin(playerid)) { new kit,Float:x,Float:y,Float:z; if( sscanf( params, \"u\", kit ) ) return SendClientMessage( playerid, COLOR_ORANGE, \"Használat : /aslap [ Játékos ID ]\" ); GetPlayerPos(kit,x,y,z); SetPlayerPos(kit,x,y,z+20); format( szFormat, sizeof( szFormat ), \"{F81414}Adminisztrátor {C9FFAB}%s{F81414} feldobta {C9FFAB}%s{F81414} nevű játékost!\", GetName( playerid ), GetName( kit ) ); SendClientMessageToAll( COLOR_RED, szFormat ); format( szFormat, sizeof( szFormat ), \"{F81414}Adminisztrátor {C9FFAB}%s{F81414} feldobott téged!\", GetName( playerid )); SendClientMessage( kit , COLOR_RED, szFormat ); format( szFormat, sizeof( szFormat ), \"{F81414}Te feldobtad {C9FFAB}%s{F81414} nevű játékost!\", GetName( kit ) ); SendClientMessage( playerid , COLOR_RED, szFormat ); } else SendClientMessage( playerid , COLOR_RED , \"Hiba , nem vagy Admin!\" ); return 1; } CMD:setcash(playerid,params[]) { if(pInfo[playerid][Admin] >= 4 || IsPlayerAdmin(playerid)) { new id,penzertek; if(id==INVALID_PLAYER_ID)return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED, \"[HIBA]Nincs ilyen Játékos!\"); if(sscanf(params,\"ui\",id,penzertek))return SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE,\"Használat : /setcash [ Játékos ID ] [ Pénz ]\"); SetPlayerMoney(id,penzertek); SendClientMessage(id,COLOR_ORANGE,\"Egy Admin megváltoztatta a pénzed!\"); } else SCM( playerid, COLOR_RED, \"Hiba , nem vagy Admin!\" ); return 1; } CMD:sethealth(playerid,params[]) { if(pInfo[playerid][Admin] >= 3 || IsPlayerAdmin(playerid)) { new id,penzertek; if(id==INVALID_PLAYER_ID)return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED, \"[HIBA]Nincs ilyen Játékos!\"); if(sscanf(params,\"ui\",id,penzertek))return SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE,\"Használat : /sethealth [ Játékos ID ] [ HP ]\"); SetPlayerHealth(id,penzertek); SendClientMessage(id,COLOR_ORANGE,\"Egy Admin megváltoztatta az életed!\"); } else SCM( playerid, COLOR_RED, \"Hiba , nem vagy Admin!\" ); return 1; } CMD:setarmour(playerid,params[]) { if(pInfo[playerid][Admin] >= 3 || IsPlayerAdmin(playerid)) { new id,penzertek; if(id==INVALID_PLAYER_ID)return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED, \"[HIBA]Nincs ilyen Játékos!\"); if(sscanf(params,\"ui\",id,penzertek))return SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE,\"Használat : /sethealth [ Játékos ID ] [ Érték ]\"); SetPlayerArmour(id,penzertek); SendClientMessage(id,COLOR_ORANGE,\"Egy Admin megváltoztatta a páncélod!\"); } else SCM( playerid, COLOR_RED, \"Hiba , nem vagy Admin!\" ); return 1; } CMD:setworld(playerid,params[]) { if(pInfo[playerid][Admin] >= 3 || IsPlayerAdmin(playerid)) { new id,penzertek; if(id==INVALID_PLAYER_ID)return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED, \"[HIBA]Nincs ilyen Játékos!\"); if(sscanf(params,\"ui\",id,penzertek))return SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE,\"Használat : /setworld [ Játékos ID ] [ World ID ]\"); SetPlayerVirtualWorld(id,penzertek); SendClientMessage(id,COLOR_ORANGE,\"Egy Admin megváltoztatta a Virtuális Világodat!\"); } else SCM( playerid, COLOR_RED, \"Hiba , nem vagy Admin!\" ); return 1; } CMD:setweather(playerid,params[]) { if(pInfo[playerid][Admin] >= 3 || IsPlayerAdmin(playerid)) { new id,penzertek; if(id==INVALID_PLAYER_ID)return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED, \"[HIBA]Nincs ilyen Játékos!\"); if(sscanf(params,\"ui\",id,penzertek))return SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE,\"Használat : /setweather [ Játékos ID ] [ Időjárás ID ]\"); SetPlayerWeather(id,penzertek); SendClientMessage(id,COLOR_ORANGE,\"Egy Admin megváltoztatta az Időjárásodat!\"); } else SCM( playerid, COLOR_RED, \"Hiba , nem vagy Admin!\" ); return 1; } CMD:setinterior(playerid,params[]) { if(pInfo[playerid][Admin] >= 3 || IsPlayerAdmin(playerid)) { new id,penzertek; if(id==INVALID_PLAYER_ID)return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED, \"[HIBA]Nincs ilyen Játékos!\"); if(sscanf(params,\"ui\",id,penzertek))return SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE,\"Használat : /setinterior [ Játékos ID ] [ Interior ID ]\"); SetPlayerInterior(id,penzertek); SendClientMessage(id,COLOR_ORANGE,\"Egy Admin megváltoztatta az Interiorodat!\"); } else SCM( playerid, COLOR_RED, \"Hiba , nem vagy Admin!\" ); return 1; } CMD:setscore(playerid,params[]) { if(pInfo[playerid][Admin] >= 4 || IsPlayerAdmin(playerid)) { new id,pont; if(id==INVALID_PLAYER_ID)return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED, \"[HIBA]Nincs ilyen Játékos!\"); if(sscanf(params,\"ui\",id,pont))return SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE,\"Használat : /setscore [ Játékos ID ] [ Pont ]\"); SetPlayerScore(id,pont); SendClientMessage(id,COLOR_ORANGE,\"Egy Admin megváltoztatta a pontod!\"); } else SCM( playerid, COLOR_RED, \"Hiba , nem vagy Admin!\" ); return 1; } /* CMD:setfbiscore(playerid,params[]) { if(pInfo[playerid][Admin] >= 3 || IsPlayerAdmin(playerid)) { new pont; if(sscanf(params,\"ui\",pont))return SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE,\"Használat : /setfbiscore [ Pont ]\"); fbipontok = pont; SetTextDrawStringg(); SendClientMessageToAll(COLOR_ORANGE,\"Egy Admin megváltoztatta az F.B.I csapat pontjait!\"); } else SCM( playerid, COLOR_RED, \"Hiba , nem vagy Admin!\" ); return 1; } CMD:setterrorscore(playerid,params[]) { if(pInfo[playerid][Admin] >= 3 || IsPlayerAdmin(playerid)) { new pont; if(sscanf(params,\"ui\",pont))return SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE,\"Használat : /setterrorscore [ Pont ]\"); terrorpontok = pont; SetTextDrawStringg(); SendClientMessageToAll(COLOR_ORANGE,\"Egy Admin megváltoztatta a Terrorista csapat pontjait!\"); } else SCM( playerid, COLOR_RED, \"Hiba , nem vagy Admin!\" ); return 1; } */ CMD:clearchat(playerid, params[]) { return cmd_cc(playerid,params); } CMD:warn( playerid, params[] ) { if(pInfo[playerid][Admin] >= 2 || IsPlayerAdmin(playerid)) { new szIndok[ 500 + 1 ], iPlayerrr; if( sscanf( params, \"us[500]\", iPlayerrr, szIndok ) ) return SendClientMessage( playerid, COLOR_ORANGE, \"[Használat] /warn < Játékos ID/Név > < Indok >\" ); if( iPlayerrr == INVALID_PLAYER_ID ) return SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"[HIBA]Nincs ilyen játékos!\" ); SetPVarInt( iPlayer, \"Warns\", GetPVarInt( iPlayerrr, \"Warns\" ) + 1 ); format( szFormat, sizeof( szFormat ), \"Adminisztrátor {6EF83C}%s(ID: %d) {F3FF02}figyelmeztette {6EF83C}%s(ID: %d){F3FF02}-t {6EF83C}%d/3{F81414}Indok:{FFAF00}%s\", GetName( playerid ), playerid, GetName( iPlayerrr ), iPlayerrr, GetPVarInt( iPlayer, \"Warns\" ) , szIndok ); SendClientMessageToAll( COLOR_YELLOW, szFormat ); if( GetPVarInt( iPlayer, \"Warns\" ) == MAX_WARNINGS ) { format( szFormat, sizeof( szFormat ), \"{055c24}%s(%d) {1975ff}kickelve lett {f07305}[indok:{ff0000}%s][ 3/3 warn]\", GetName( iPlayerrr ), iPlayerrr ); SendClientMessageToAll( -1, szFormat ); SetTimerEx(\"fixkick\",1000,false,\"d\",iPlayerrr); return 1; } } else SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Hiba , nem vagy Admin!\" ); return 1; } CMD:unwarn(playerid, params[]) { if(pInfo[playerid][Admin] >= 3 || IsPlayerAdmin(playerid)) { new szIndok[ 500 + 10 ],id; if( sscanf( params, \"us[500]\", id, szIndok) ) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"Használat:/unwarn [Játékos ID] [indok]\"); if( id == INVALID_PLAYER_ID ) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"[HIBA]Nincs ilyen játékos!\"); SetPVarInt( id, \"Warns\", GetPVarInt( id, \"Warns\" ) - 1 ); format( szFormat, sizeof( szFormat ), \"Adminiszt
12
« Dátum: 2015. március 21. - 08:17:58 »
Üdv.
CS:GO Skinekre cserélném a Battlefield Hardline nevű játékot.Akár Origin Key-t(cd kulcsot) is adok(tehát nem account hanem játék kulcs).
Olyan 30Euró értékű skin ekre gondoltam(összesen tehát nem 1 skinre gondolok).
Ha néhol hülyén fogalmaztam akkor bocsi!
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( [time]2015. Március 22. 11:13:30[/time] ) Az \"ajánlat\" már nem él.Zárok.
14
« Dátum: 2013. május 28. - 18:07:45 »
15
« Dátum: 2013. május 28. - 17:38:57 »
Üdv. A szerver egy fun szerver.A mod még BÉTA verzió. A szerveren lehet:Driftelni,Stuntolni,PK-zni... Kedves adminok jófej játékosok várnak rád!Parancsok: Szabályok: http://kepfeltoltes.hu/130528/sa-mp-625_www.kepfeltoltes.hu_.png [/img] Teleportok: http://kepfeltoltes.hu/130528/sa-mp-624_www.kepfeltoltes.hu_.png [/img] Házrendszer: A szereren van házrendszer! Mindenkinek 2 háza lehet. Hozzá 2 jármû Házakat RCON admin tud lerakni a /createhouse parancsal. Törölni pedig a /delhouse-val. Parancsok:/hazvesz,/bemegy,/hazmenu,/getcar,/park,/createhouse,/delhouse,/hazamegyAdminrendszer: A szervern 5 admin szint van. LAdmint használunk. Ha valami gondod van használd a /report parancsot. V.I.P Rendszer: VIP rendszer hamarosan lesz. 3 szint lesz. Mindegyikez külön-külön parancs.Adminok: TeRrOr:(5)Scripter/MapperTulajdonos/RCON Aldo:(5)Scripter/WebmesterTulajdonos/RCON GayFish:(5)Mapper/Szerver fizetõ/TulajdonosTraki:(1)1-es Admin CoolEdy:(1)1-es AdminHelga18:(2)2-es Admin A szerver története: Terror megkereset,hogy csinálnák egy weboldalt a szerverének?Én mondtam,hogy igen.A weboldal 1 órán belül kész lett.Akkor terror mondta ,hogy nem-e scriptelnék?Én mondtam,hogy jöhet Ekkor terror RCONt adot.Ez 3 napja történt.Admin TGF Jelenleg nincs ! Átálás Hostingra: GayFish felajánlotta,hogy Június 1.-tõl fizeti a szervert.Hosting:clans.hu Slot:60.Weboldal: A weboldalt Aldo készítette! SMF 2.0.4 Téma:Argentum Link:-/ Szerver: Mappok még nincsennek nagyon! Mapper:GayFish Scripterek:TeRrOr,Aldo Webmester:AldoBónusz Sampfórumos tagoknak: Aki Sampfórumos nével jön fel kap 2 millió $-t és egy szabadon választott házat ingyen ! Amit a szerver kínál: Drifelés,stuntolás,parkourozás-t,2 db. házat hozzá jármû,jó társaság,rádió hallgatás...Pénz szerzési lehetõségek: Reakció teszt Eventeken való nyerésLegfrisseb Infók: Neon rendszer by Aldo PK Map by GayFishAmi a közeljövõben bekerül: Tuning rendszer Drift mappok Stunt mappokKészítõk: TeRrOr:A mod írása,mappolás Aldo:Scriptek GayFish:Mappok A szerverre jelenleg keresünk egy mappert!!!Videók: VIDEO Ház rendszer bemutató VIDEO Driftelõs Videó(TeRrOr,Aldo) IP:- Weboldal:- Teleportok és Képek hamarosan...