Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Témák - SilverBoy[SS]
1
« Dátum: 2010. április 01. - 22:29:31 »
Hy A forumon találtam egy szriptet, melyet luxurion készített (scream fordította), nah én ezt kicsit átkezdtem irogatni, de van benne egy kis bibi :S az óránál a 9 után 1est mutat... :S /* Copyright¶ ® LuxurioN™ ________________________________________________________________________________________________ _ _ _ _ _ | | |_| | \\ | | | | _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ | |\\ \\ | | | | | | | | | | | | | | | | | _ \\ | | | _ _ | | | \\ \\ | | | | | | | | | | | | | | | | | |_| / | | | | | | | | \\ \\ | | | | | | | | | | | | | | | | | _ \\ | | | | | | | | \\ \\ | | | |_ _ _ _ _ | |_ _| | | | | | | |_ _| | | | \\ \\ | | | |_ _| | | | \\ \\| | |_ _ _ _ _ _| |_ _ _ _| |_| |_| |_ _ _ _| |_| \\_| |_| |_ _ _ _| |_| \\_ _| ________________________________________________________________________________________________ .:: Do not remove the Credits ::. ************************** LuX TDC (The Digital Clock) v1.0 ************************** -> Fordította: ScreaM <- */ #include <a_samp> #define GREEN 0x21DD00FF #define RED 0xE60000FF #define YELLOW 0xFFFF00FF #define ORANGE 0xF97804FF #define LIGHTRED 0xFF8080FF #define LIGHTBLUE 0x00C2ECFF #define PURPLE 0xB360FDFF #define BLUE 0x1229FAFF #define LIGHTGREEN 0x38FF06FF #define DARKPINK 0xE100E1FF #define DARKGREEN 0x008040FF #define ANNOUNCEMENT 0x6AF7E1FF #define GREY 0xCECECEFF #define PINK 0xD52DFFFF #define DARKGREY 0x626262FF #define AQUAGREEN 0x03D687FF #define WHITE 0xFFFFFFFF new Tstring[12][2]; new DelTime; new Text: LuxClock_Center; new Text: LuxClock[12]; new Text: LText1; new Text: LText2; new Text: LText3; new Text: LText4; new Text: LText5; new Text: LText6; new Text: LText7; new Text: LHour; new Text: LInfo; new Text: LCategory; new Text: LMonth; new Text: LDay; new Text: LMsg; forward L_UpdateTime (playerid); forward L_UpdateClock(); public OnFilterScriptInit() { //:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: // -> Óra funkciók <- //:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: LHour = TextDrawCreate(512.000000,406.000000,\" \"); TextDrawAlignment(LHour,0); TextDrawBackgroundColor(LHour,0x000000ff); TextDrawFont(LHour,1); TextDrawLetterSize(LHour,0.399999,1.000000); TextDrawColor(LHour,0xffffffff); TextDrawSetOutline(LHour,1); TextDrawSetProportional(LHour,1); TextDrawSetShadow(LHour,1); LInfo = TextDrawCreate(555.000000,357.000000,\"Digitalis Ora\"); TextDrawAlignment(LInfo,0); TextDrawBackgroundColor(LInfo,0x000000ff); TextDrawFont(LInfo,1); TextDrawLetterSize(LInfo,0.299999,1.000000); TextDrawColor(LInfo,0xffffff66); TextDrawSetOutline(LInfo,1); TextDrawSetProportional(LInfo,1); TextDrawSetShadow(LInfo,1); LCategory = TextDrawCreate(567.000000,369.000000,\"Informacio\"); TextDrawAlignment(LCategory,0); TextDrawBackgroundColor(LCategory,0x000000ff); TextDrawFont(LCategory,1); TextDrawLetterSize(LCategory,0.199999,0.899999); TextDrawColor(LCategory,0xffffffff); TextDrawSetOutline(LCategory,1); TextDrawSetProportional(LCategory,1); TextDrawSetShadow(LCategory,1); LMonth = TextDrawCreate(550.000000,385.000000,\" \"); TextDrawAlignment(LMonth,0); TextDrawBackgroundColor(LMonth,0x000000ff); TextDrawFont(LMonth,1); TextDrawLetterSize(LMonth,0.199999,0.899999); TextDrawColor(LMonth,0xffffffff); TextDrawSetOutline(LMonth,1); TextDrawSetProportional(LMonth,1); TextDrawSetShadow(LMonth,1); LDay = TextDrawCreate(551.000000,396.000000,\" \"); TextDrawAlignment(LDay,0); TextDrawBackgroundColor(LDay,0x000000ff); TextDrawFont(LDay,1); TextDrawLetterSize(LDay,0.199999,1.000000); TextDrawColor(LDay,0xffffffff); TextDrawSetOutline(LDay,1); TextDrawSetProportional(LDay,1); TextDrawSetShadow(LDay,1); LMsg = TextDrawCreate(552.000000,413.000000,\" \"); TextDrawAlignment(LMsg,0); TextDrawBackgroundColor(LMsg,0x000000ff); TextDrawFont(LMsg,1); TextDrawLetterSize(LMsg,0.199999,0.899999); TextDrawColor(LMsg,0xffffffff); TextDrawSetOutline(LMsg,1); TextDrawSetProportional(LMsg,1); TextDrawSetShadow(LMsg,1); //:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: // -> Háttér dizájn <- //:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: LText1 = TextDrawCreate(635.000000,352.000000,\"TB\"); LText2 = TextDrawCreate(485.000000,352.000000,\"L\"); LText3 = TextDrawCreate(632.000000,352.000000,\"T\"); LText4 = TextDrawCreate(633.000000,428.000000,\"T\"); LText5 = TextDrawCreate(546.000000,356.000000,\"T2\"); LText6 = TextDrawCreate(546.000000,410.000000,\"T2\"); LText7 = TextDrawCreate(631.000000,356.000000,\"TB\"); TextDrawUseBox( LText1,1); TextDrawBoxColor(LText1,0x00000099); TextDrawTextSize(LText1,625.000000,0.000000); TextDrawUseBox( LText2,1); TextDrawBoxColor( LText2,0x00000099); TextDrawTextSize( LText2,475.000000,0.000000); TextDrawUseBox( LText3,1); TextDrawBoxColor( LText3,0x00000099); TextDrawTextSize( LText3,479.000000,0.000000); TextDrawUseBox( LText4,1); TextDrawBoxColor( LText4,0x00000099); TextDrawTextSize( LText4,478.000000,0.000000); TextDrawUseBox( LText5,1); TextDrawBoxColor( LText5,0x00000066); TextDrawTextSize( LText5,480.000000,0.000000); TextDrawUseBox( LText6,1); TextDrawBoxColor( LText6,0x00000066); TextDrawTextSize( LText6,480.000000,0.000000); TextDrawUseBox( LText7,1); TextDrawBoxColor( LText7,0x00000066); TextDrawTextSize( LText7,541.000000,0.000000); TextDrawAlignment( LText1,0); TextDrawAlignment( LText2,0); TextDrawAlignment( LText3,0); TextDrawAlignment( LText4,0); TextDrawAlignment( LText5,0); TextDrawAlignment( LText6,0); TextDrawAlignment( LText7,0); TextDrawBackgroundColor( LText1,0x000000ff); TextDrawBackgroundColor( LText2,0x000000ff); TextDrawBackgroundColor( LText3,0x000000ff); TextDrawBackgroundColor( LText4,0x000000ff); TextDrawBackgroundColor( LText5,0x000000ff); TextDrawBackgroundColor( LText6,0x000000ff); TextDrawBackgroundColor( LText7,0x000000ff); TextDrawFont(LText1,3); TextDrawLetterSize(LText1,-0.000000,8.199998); TextDrawFont(LText2,3); TextDrawLetterSize(LText2,-0.000000,8.200001); TextDrawFont(LText3,3); TextDrawLetterSize(LText3,-0.000000,-0.300000); TextDrawFont(LText4,3); TextDrawLetterSize(LText4,-0.000000,-0.200000); TextDrawFont(LText5,3); TextDrawLetterSize(LText5,-0.000000,5.300001); TextDrawFont(LText6,3); TextDrawLetterSize(LText6,-0.000000,1.300000); TextDrawFont(LText7,3); TextDrawLetterSize(LText7,-0.000000,7.299998); TextDrawColor( LText1,0xffffffff); TextDrawColor( LText2,0xffffffff); TextDrawColor( LText3,0xffffffff); TextDrawColor( LText4,0xffffffff); TextDrawColor( LText5,0xffffffff); TextDrawColor( LText6,0xffffffff); TextDrawColor( LText7,0xffffffff); TextDrawSetOutline( LText1,1); TextDrawSetOutline( LText2,1); TextDrawSetOutline( LText3,1); TextDrawSetOutline( LText4,1); TextDrawSetOutline( LText5,1); TextDrawSetOutline( LText6,1); TextDrawSetOutline( LText7,1); TextDrawSetProportional( LText1,1); TextDrawSetProportional( LText2,1); TextDrawSetProportional( LText3,1); TextDrawSetProportional( LText4,1); TextDrawSetProportional( LText5,1); TextDrawSetProportional( LText6,1); TextDrawSetProportional( LText7,1); TextDrawSetShadow( LText1,1); TextDrawSetShadow( LText2,1); TextDrawSetShadow( LText3,1); TextDrawSetShadow( LText4,1); TextDrawSetShadow( LText5,1); TextDrawSetShadow( LText6,1); TextDrawSetShadow( LText7,1); //:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: // -> \'Óra\' dizájn <- //:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: LuxClock_Center = TextDrawCreate(510.000000,373.000000,\"o\"); TextDrawAlignment(LuxClock_Center,0); TextDrawFont(LuxClock_Center,1); TextDrawLetterSize(LuxClock_Center,0.399999,1.200000); TextDrawColor(LuxClock_Center,0xffffff66); TextDrawSetOutline(LuxClock_Center,1); TextDrawSetProportional(LuxClock_Center,1); TextDrawSetShadow(LuxClock_Center,1); TextDrawSetShadow(LuxClock_Center,1); LuxClock[0] = TextDrawCreate(521.000000,359.000000,\"~w~1\"); TextDrawAlignment(LuxClock[0],0); TextDrawBackgroundColor(LuxClock[0],0x000000ff); TextDrawFont(LuxClock[0],1); TextDrawLetterSize(LuxClock[0],0.399999,1.000000); TextDrawColor(LuxClock[0],0xffffffff); TextDrawSetOutline(LuxClock[0],1); TextDrawSetProportional(LuxClock[0],1); TextDrawSetShadow(LuxClock[0],1); LuxClock[1] = TextDrawCreate(528.000000,368.000000,\"~w~2\"); TextDrawAlignment(LuxClock[1],0); TextDrawBackgroundColor(LuxClock[1],0x000000ff); TextDrawFont(LuxClock[1],1); TextDrawLetterSize(LuxClock[1],0.299999,0.899999); TextDrawColor(LuxClock[1],0xffffffff); TextDrawSetOutline(LuxClock[1],1); TextDrawSetProportional(LuxClock[1],1); TextDrawSetShadow(LuxClock[1],1); LuxClock[2] = TextDrawCreate(532.000000,377.000000,\"~w~3\"); TextDrawAlignment(LuxClock[2],0); TextDrawBackgroundColor(LuxClock[2],0x000000ff); TextDrawFont(LuxClock[2],1); TextDrawLetterSize(LuxClock[2],0.299999,0.899999); TextDrawColor(LuxClock[2],0xffffffff); TextDrawSetOutline(LuxClock[2],1); TextDrawSetProportional(LuxClock[2],1); TextDrawSetShadow(LuxClock[2],1); LuxClock[3] = TextDrawCreate(529.000000,386.000000,\"~w~4\"); TextDrawAlignment(LuxClock[3],0); TextDrawBackgroundColor(LuxClock[3],0x000000ff); TextDrawFont(LuxClock[3],1); TextDrawLetterSize(LuxClock[3],0.299999,0.899999); TextDrawColor(LuxClock[3],0xffffffff); TextDrawSetOutline(LuxClock[3],1); TextDrawSetProportional(LuxClock[3],1); TextDrawSetShadow(LuxClock[3],1); LuxClock[4] = TextDrawCreate(523.000000,394.000000,\"~w~5\"); TextDrawAlignment(LuxClock[4],0); TextDrawBackgroundColor(LuxClock[4],0x000000ff); TextDrawFont(LuxClock[4],1); TextDrawLetterSize(LuxClock[4],0.299999,0.899999); TextDrawColor(LuxClock[4],0xffffffff); TextDrawSetOutline(LuxClock[4],1); TextDrawSetProportional(LuxClock[4],1); TextDrawSetShadow(LuxClock[4],1); LuxClock[5] = TextDrawCreate(511.000000,397.000000,\"~w~6\"); TextDrawAlignment(LuxClock[5],0); TextDrawBackgroundColor(LuxClock[5],0x000000ff); TextDrawFont(LuxClock[5],1); TextDrawLetterSize(LuxClock[5],0.299999,0.899999); TextDrawColor(LuxClock[5],0xffffffff); TextDrawSetOutline(LuxClock[5],1); TextDrawSetProportional(LuxClock[5],1); TextDrawSetShadow(LuxClock[5],1); LuxClock[6] = TextDrawCreate(503.000000,394.000000,\"~w~7\"); TextDrawAlignment(LuxClock[6],0); TextDrawBackgroundColor(LuxClock[6],0x000000ff); TextDrawFont(LuxClock[6],1); TextDrawLetterSize(LuxClock[6],0.199999,0.899999); TextDrawColor(LuxClock[6],0xffffffff); TextDrawSetOutline(LuxClock[6],1); TextDrawSetProportional(LuxClock[6],1); TextDrawSetShadow(LuxClock[6],1); LuxClock[7] = TextDrawCreate(494.000000,387.000000,\"~w~8\"); TextDrawAlignment(LuxClock[7],0); TextDrawBackgroundColor(LuxClock[7],0x000000ff); TextDrawFont(LuxClock[7],1); TextDrawLetterSize(LuxClock[7],0.299999,0.899999); TextDrawColor(LuxClock[7],0xffffffff); TextDrawSetOutline(LuxClock[7],1); TextDrawSetProportional(LuxClock[7],1); TextDrawSetShadow(LuxClock[7],1); LuxClock[8] = TextDrawCreate(489.000000,378.000000,\"~w~9\"); TextDrawAlignment(LuxClock[8],0); TextDrawBackgroundColor(LuxClock[8],0x000000ff); TextDrawFont(LuxClock[8],1); TextDrawLetterSize(LuxClock[8],0.199999,0.899999); TextDrawColor(LuxClock[8],0xffffffff); TextDrawSetOutline(LuxClock[8],1); TextDrawSetProportional(LuxClock[8],1); TextDrawSetShadow(LuxClock[8],1);
LuxClock[9] = TextDrawCreate(490.000000,368.000000,\"~w~10\");// asszem ez nem jó TextDrawAlignment(LuxClock[9],0); TextDrawBackgroundColor(LuxClock[9],0x000000ff); TextDrawFont(LuxClock[9],1); TextDrawLetterSize(LuxClock[9],0.199999,0.899999); TextDrawColor(LuxClock[9],0xffffffff); TextDrawSetOutline(LuxClock[9],1); TextDrawSetProportional(LuxClock[9],1); TextDrawSetShadow(LuxClock[9],1);
LuxClock[10] = TextDrawCreate(498.000000,359.000000,\"~w~11\"); TextDrawAlignment(LuxClock[10],0); TextDrawBackgroundColor(LuxClock[10],0x000000ff); TextDrawFont(LuxClock[10],1); TextDrawLetterSize(LuxClock[10],0.199999,0.899999); TextDrawColor(LuxClock[10],0xffffffff); TextDrawSetOutline(LuxClock[10],1); TextDrawSetProportional(LuxClock[10],1); TextDrawSetShadow(LuxClock[10],1); LuxClock[11] = TextDrawCreate(508.000000,356.000000,\"~w~12\"); TextDrawAlignment(LuxClock[11],0); TextDrawBackgroundColor(LuxClock[11],0x000000ff); TextDrawFont(LuxClock[11],1); TextDrawLetterSize(LuxClock[11],0.299999,0.899999); TextDrawColor(LuxClock[11],0xffffffff); TextDrawSetOutline(LuxClock[11],1); TextDrawSetProportional(LuxClock[11],1); TextDrawSetShadow(LuxClock[11],1); for(new t; t < 12; t++) format(Tstring[t], sizeof Tstring, \"%d\", t+1); new Hour, Min, Second; gettime(Hour, Min, Second); if (Hour > 12) Hour -= 12; if (Hour == 0) Hour = 12; DelTime = Hour-1; L_UpdateClock(); SetTimer(\"L_UpdateClock\",60000,1); SetTimer(\"L_UpdateTime\" ,1000, 1); print( \"\\n**********************************\"); print( \" * *\"); print( \" * --------------- *\"); print( \" * -> LuX TDC <- *\"); print( \" * --------------- *\"); print( \" * Digitális Óra *\"); print( \" * By LuxurioN *\"); print( \" * Fordította: ScreaM *\"); print( \" * *\"); print( \" **********************************\\n\"); return 1; } public OnFilterScriptExit() { TextDrawDestroy(LuxClock_Center); TextDrawDestroy(LText1); TextDrawDestroy(LText2); TextDrawDestroy(LText3); TextDrawDestroy(LText4); TextDrawDestroy(LText5); TextDrawDestroy(LText6); TextDrawDestroy(LText7); TextDrawDestroy(LHour); TextDrawDestroy(LDay); TextDrawDestroy(LMonth); TextDrawDestroy(LInfo); TextDrawDestroy(LCategory); TextDrawDestroy(LMsg); for(new t; t < 12; t++) TextDrawDestroy(LuxClock[t]); return 1; } public OnPlayerSpawn(playerid) { L_UpdateClock(); return 1; } //:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: // -> Digitális Óra funkciók <- //:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: public L_UpdateTime(playerid) { new string[256]; new Hour, Minute, Second; new Year, Month, Day; gettime(Hour,Minute,Second); getdate(Year, Month, Day); format(string, sizeof(string), \"%02d:%02d\", Hour,Minute); TextDrawSetString(LHour, string); format(string, sizeof(string), \"Nap: %02d (%02d/%d)\", Year, Month, Day); TextDrawSetString(LDay, string); if(Month == 1) { format(string, sizeof(string), \"Honap: Januar\"); TextDrawSetString(LMonth, string); } else if(Month == 2) { format(string, sizeof(string), \"Honap: Februar\"); TextDrawSetString(LMonth, string); } else if(Month == 3) { format(string, sizeof(string), \"Honap: Marcius\"); TextDrawSetString(LMonth, string); } else if(Month == 4) { format(string, sizeof(string), \"Honap: Aprilis\"); TextDrawSetString(LMonth, string); } else if(Month == 5) { format(string, sizeof(string), \"Honap: Majus\"); TextDrawSetString(LMonth, string); } else if(Month == 6) { format(string, sizeof(string), \"Honap: Junius\"); TextDrawSetString(LMonth, string); } else if(Month == 7) { format(string, sizeof(string), \"Honap: Julius\"); TextDrawSetString(LMonth, string); } else if(Month == { format(string, sizeof(string), \"Honap: Augusztus\"); TextDrawSetString(LMonth, string); } else if(Month == 9) { format(string, sizeof(string), \"Honap: Szeptember\"); TextDrawSetString(LMonth, string); } else if(Month == 10) { format(string, sizeof(string), \"Honap: Oktober\"); TextDrawSetString(LMonth, string); } else if(Month == 11) { format(string, sizeof(string), \"Honap: November\"); TextDrawSetString(LMonth, string); } else if(Month == 12) { format(string, sizeof(string), \"Honap: December\"); TextDrawSetString(LMonth, string); } switch(Hour) { case 0..5: { format(string, sizeof(string), \"~y~Jo reggelt!\"); TextDrawSetString(LMsg, string); } case 6..11: { format(string, sizeof(string), \"~y~Jo reggelt!\"); TextDrawSetString(LMsg, string); } case 12..17: { format(string, sizeof(string), \"~g~Szep delutant!\"); TextDrawSetString(LMsg, string); } case 18..23: { format(string, sizeof(string), \"~p~Jo estet!\"); TextDrawSetString(LMsg, string); } } return 1; } //:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: // -> Óra frissítése <- //:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: public L_UpdateClock() { new Year,Month; new Day,Hour; new Min,Second; new nstring[5]; getdate(Year, Month, Day); gettime(Hour, Min, Second); TextDrawShowForAll(LHour); TextDrawShowForAll(LDay); TextDrawShowForAll(LMonth); TextDrawShowForAll(LInfo); TextDrawShowForAll(LCategory); TextDrawShowForAll(LMsg); TextDrawShowForAll(LText1); TextDrawShowForAll(LText2); TextDrawShowForAll(LText3); TextDrawShowForAll(LText4); TextDrawShowForAll(LText5); TextDrawShowForAll(LText6); TextDrawShowForAll(LText7); TextDrawShowForAll(LuxClock_Center); for(new l; l < 12; l++) TextDrawShowForAll(LuxClock[l]); if (Hour > 12) Hour -= 12; if (Hour == 0) Hour = 12; for(new l; l < 12; l++) { if (Hour-1 == l) { format(nstring, sizeof nstring, \"~w~%s\", Tstring[DelTime]); TextDrawSetString(LuxClock[DelTime], nstring); TextDrawShowForAll(LuxClock[DelTime]); //SetWorldTime(Hour); format(nstring, sizeof nstring, \"~r~%d\", l+1); TextDrawSetString(LuxClock[l], nstring); TextDrawShowForAll(LuxClock[l]); DelTime = l; break; } } }
Szerintem ott a félkövér betütipus körül nem lehet jó valami:S ha valaki tud segítsen pls
2
« Dátum: 2010. március 29. - 19:10:53 »
Olyat hogy lehet megcisnálni, hogy amikor a skined választod, nem a házban vagy az öltözoben, hanem máshol... Szerintem ez kell hozzzá: public SetupPlayerForClassSelection(playerid) { SetPlayerInterior(playerid,14); SetPlayerPos(playerid,258.4893,-41.4008,1002.0234); SetPlayerFacingAngle(playerid, 270.0); SetPlayerCameraPos(playerid,256.0815,-43.0475,1004.0234); SetPlayerCameraLookAt(playerid,258.4893,-41.4008,1002.0234); return 1; }
És ez, hogy hova szerttném: AddPlayerClass(0,971.8345,2572.4087,10.7180,62.1326,0,0,0,0,0,0); //
Ha valaki seggítene, azt megköszönném:) UI.: Amikor én próbáltam, akkor nem nagyon akart siekrülni, mert csak egy fekete képet láttam... :S
3
« Dátum: 2010. március 28. - 20:52:46 »
Egy countdown script kellene, de olyan hogy más mint amilyen van: A számlálást, és a \'gogogo\' írást át kellene tenni valahova máshova, a kistérkép felé. Nem tudom megoldhatóe, de itt vagy egy amin átkellene tenni az írást: #include <a_samp> forward vissza1();// prototipus forward vissza2();// prototipus forward vissza3(); // prototipus forward vissza4(); // prototipus new name[MAX_PLAYER_NAME]; // név definicó new string[128]; //128as karakterlánc new Float:X; new Float:Y; new Float:Z; #define COLOR_ORANGE 0xFF830000 //szin deficinió #define COLOR_YELLOW 0xFFFF00AA //SZIN public OnFilterScriptInit() // script { print(\"\\n--Count System by GoStop\\n\"); return 1; } public OnPlayerConnect(playerid) //amikor csatlakozik { return 1; } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) // megjeleõ szöveg { if(strcmp(cmdtext,\"/count\",true) == 0) //parancs { SetTimer(\"vissza4\", 4000, false); SetTimer(\"vissza1\", 1000, false); SetTimer(\"vissza2\", 2000, false); SetTimer(\"vissza3\", 3000, false); GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name)); format(string, sizeof(string), \"%s elinditotta a számlálást. (/count)\", name); SendClientMessageToAll(0x99934EFA, string); return 1; } return 0; } public vissza1() { GameTextForAll(\"~w~3\",600,6);//megjelenõ szöveg Textben for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++) //mindenkinek mutassa { GetPlayerPos(i, X, Y, Z); PlayerPlaySound(i,1056, X, Y, Z); // elõjövõ zene } } public vissza2() { GameTextForAll(\"~w~2\",600,6);//megjelenõ szöveg Textben for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++)//mindenkinek mutassa { GetPlayerPos(i, X, Y, Z); PlayerPlaySound(i,1056, X, Y, Z);// elõjövõ zene } } public vissza3() { GameTextForAll(\"~w~1\",600,6);//megjelenõ szöveg Textben for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++)//mindenkinek mutassa { GetPlayerPos(i, X, Y, Z); PlayerPlaySound(i,1056, X, Y, Z);// elõjövõ zene } } public vissza4() { GameTextForAll(\"~g~GO~g~GO~g~GO\",600,6); //megjelenõ szöveg Textben for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++)//mindenkinek mutassa { GetPlayerPos(i, X, Y, Z); PlayerPlaySound(i,1056, X, Y, Z);// elõjövõ zene } }
Egyébként ez a forumról jött nekem
4
« Dátum: 2010. március 25. - 18:42:43 »
Van egy hostom a skyhostinfról, és nem jó, vagy is de jó csak az internet fül nem jeleníti meg a szervert amikorbevankapcsolva. Ha felveszem a kedvencekhez, akkor mutatja hogy muködik és lehet csatlakozni is cude az internet fülön nem tölti be :S Tegnap egész délután azzal szenvedtem de semmi. Itthon elindítottam ugyanazt a szervert és az itthonit betöltötte. Valaki tudna segíteni ez ügyben, hogy mit csinálljak, vagy kinek írjak vagy valami?
5
« Dátum: 2010. március 23. - 16:02:45 »
Olyan script/parancs kellene nekem, hogy vérdíjat lehessen kituzni a másik játékos fejére.
6
« Dátum: 2010. március 22. - 14:59:08 »
Skyhostingon regisztráltam, rendeltem egy 30 slotos szervert, átutaltam a pénzt, és semmilyen értesítést nem kaptam még, se \'ímél\' se semmi... Ez szombaton történt, azóta semmi hír, ilyenkor mit tegyek?:O Várjak? :shy:
7
« Dátum: 2010. március 17. - 19:18:53 »
SkyHosting, vagy WarHosting??:O Hostolni szeretném a szerómat, de nem tudom hogy a Sky-on a 30 Slotot 600FT-ért, vagy a WarHostingrol (errol még nem hallottam, se jót, se rosszat:\\, de elég olcsó...:O) A SKY-ról, viszont hallottam, oylat h az elején ki-be kapcsolgatják... Nincs ötletem melkyik lenne a jobb... a WAR sokakl olcsóbb... Tanácsaitokat várom
8
« Dátum: 2010. március 14. - 20:03:28 »
Az a problémám hogy ha eltelézek valahova jármuvel, kiija hogy SERVER:unknown command, de elteléz egy teleportom: if(strcmp(cmdtext, \"/sf\", true) == 0) if (IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),-1916.0455,293.3197,41.0469); SendClientMessage(playerid, 0x999900AA, \"San Fierro\"); } else { SetPlayerPos(playerid,-1983.4583,296.0584,35.0718); SendClientMessage(playerid, 0x999900AA, \"San Fierro\"); return 1; } Mi lehet a gond? :neutral:
9
« Dátum: 2010. március 14. - 15:39:10 »
Olyan problémám lenne hogy van egy munka scriptem, és lehet különbözo munkákat, aki nem dolgozik az civil, és amikor fizetést kap, akkora civilek is kapnak ezt valahogy nem lehet megcsinálni, hogy csak ezek kapjanak: TEAM_TAXI TEAM_POLICE TEAM_SERVISE TEAM_AMBULANCE TEAM_GUARD public OnFilterScriptInit() { print(\"Job-script betoltve\"); money = SetTimer(\"Money\", 600000, true); return 1; }
public Money() { for(new i=0; i<MAX_PLAYERS; i++) { if(gTeam == TEAM_TAXI || gTeam == TEAM_POLICE || gTeam == TEAM_SERVISE || TEAM_AMBULANCE || TEAM_GUARD) { GivePlayerMoney(i, 5000); SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, \"[FIZETÉS]: Kaptál $5000-t!\"); } } }
Szerintem ennyi adat elég hozzá, ha nem akkor mondjátok mi kellen még hozzá és bemásolom Egyébként a Scriptet: Spatrik készítette.
10
« Dátum: 2010. március 14. - 00:33:43 »
csumi a témának nem tudtam nevet adni: Van az a parancs h /cmds amikor beirja a csávó, akkor kiirja a parancsokat és a kép közepére announce-be hogy /rules, eddig minden frankón müxik, csak az a annnounce nem tünik el :shy: csak ha meghalok if (strcmp(cmdtext, \"/cmds\", true)==0) { SendClientMessage(playerid, 0xAFAFAFAA,\"Parancsok: /dive; /szerel; /nos; /szin; /count; /pill; /re; /spos; /lpos; /v; /c; /(un)lock; /szinek\"); SendClientMessage(playerid, 0xAFAFAFAA,\"/weapons; /teles; /rules;\"); GameTextForPlayer(playerid,\"~w~/rules\",1000,2); return 1; } Mit kéne vele csinálni, hogy egy bizonyos ido után eltünjön pl 15 mp Egy másik dolog is van, a text draw-ok problémáznak :shy: azaz nem tölti be öket, valaki szerint mi lehet abaj?
11
« Dátum: 2010. március 13. - 12:30:38 »
csumi Olyan problémám lenne, hogy szeretnék minigun dm-et a szerverbe, de ha beirják /mini-dm, megkapja a minigunt, beteszi a DM-be, de az illeto utánna eltelézik SF-be akkor nála marada mini... És olyat találtam ki hogy azt a DM-et egy interriorba tenném bele, és az megoldható-e hogy a /min-dm-be csak 1 parancsot lehessen használni a /exit-t a /exit parancs megvan már az elveszi a fegyvereidet... Aki tud az segítene pls? THX
12
« Dátum: 2010. március 12. - 14:20:25 »
Fájlból, sf_gen-bol hogy lehet betenni a kocsikat?
13
« Dátum: 2010. március 11. - 20:58:56 »
SAMP van OSX-re dmg kiterejesztésben?
14
« Dátum: 2010. március 10. - 18:57:37 »
Valakinek valami ötlet egy \'freestyle\' szervernek milyen név lenne jó, amin van DM STUNT DRIFT meg minden mi jó... Haveromnak kéne...
15
« Dátum: 2010. március 10. - 16:18:47 »
olyat lehet csinálni hogy ha valaki feljön és 9 számjegynél többet akar elküldeni kakor kiirja hogy nem küldhetsz kilencnél több számjegyet... Ha ez lehetséges valaki leirná? thx
|