Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - Live

Oldalak: [1] 2 3 ... 6
1
Archívum / OnClientRender / onClientPreRender
« Dátum: 2015. október 23. - 15:35:28 »
Szevasztok!
Arra lennék kíváncsi, hogy mi a különbség az onClientRender és az onClientPreRender között, wiki-n ezt nem nagyon tudtam megérteni.
Válaszokat előre is köszönöm.

2
Archívum / Paintjob shader
« Dátum: 2015. július 23. - 12:17:10 »
Üdvözletem!
Vegyük elő az elegyet, az elegynek van alapból 3 paintjobja, viszont én szeretnék neki egy 4-ediket is csinálni.
Arra lennék kíváncsi, hogy ezt hogy lehetséges, már próbálkoztam többféle módon, de vagy minden elegynek lecserélte a textúráját, vagy csak az alap 3 paintjob működött, illetve valamikor csak 1 paintjob textúrát töltött be.
texturechanger.fx:
 

texture gPaintjobTexture;
technique paintjob
{
pass P0
{
Texture[0] = gPaintjobTexture;
}
}

 
paintjobC.lua:
 

local paintjobTextures = {}
local paintjobShaders = {}
local paintjobs = {
Elegy = {
[1] = \"elegy1body256\",
[2] = \"elegy2body256\",
[3] = \"elegy3body256\"
}
}
addEventHandler(\"onClientResourceStart\", getRootElement(),
function()
for k, v in ipairs(getElementsByType(\"vehicle\")) do
   local vehiclePaintjob = getElementData(v, \"vehicle.tuning.paintjob\") or 0
   local vehicleName = getVehicleName(v)
   if vehiclePaintjob > 0 and paintjobs[vehicleName][vehiclePaintjob] then
      paintjobShaders[k] = dxCreateShader(\"files/texturechanger.fx\")
      paintjobTextures[k] = dxCreateTexture(\"files/paintjobs/\" .. paintjobs[vehicleName][vehiclePaintjob] .. \".png\")
      if paintjobShaders[k] and paintjobTextures[k] then
         dxSetShaderValue(paintjobShaders[k], \"gPaintjobTexture\", paintjobTextures[k])
         engineApplyShaderToWorldTexture(paintjobShaders[k], paintjobs[vehicleName][vehiclePaintjob])
      end
   end
end
end
)

 
Válaszokat előre is köszönöm.

3
Kérdések, Segítség / Videókártya hûtés
« Dátum: 2014. június 14. - 15:18:02 »
Hali, van nekem a régi videókártyám (1GB):
[hs width=300 height=300]http://kepfeltoltes.hu/140614/140614-1511_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/hs]
és van a mostani (128 MB):
[hs width=300 height=300]http://kepfeltoltes.hu/140614/ati_radeon_9250_256mb_agp_video_card_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/hs]
Nos, és az lenne a kérdésem, hogy mivel a régebbi videókártyámon ventilátor van, a mostanin meg olyan rácsok vagy mik, hogy ha azokat átrakom a régi videókártyára hûteni fogja?

4
Kérdések, Segítség / ATI Radeon X9550 videókártya driver
« Dátum: 2014. május 24. - 10:23:14 »
Üdv, mivel nem vagyok jártas ebben a dologban, ezért a Ti segítségeteket kérném.
A kérdés: Melyik a legújabb driver a(z) ATI Radeon X9550 videókártyához?
Válaszokat elõre is köszönöm,
Live

5
Kérdések, Segítség / Videókártya gond
« Dátum: 2014. május 12. - 14:14:35 »
Üdv, ma megjött az a videókártya (Asus Radeon HD 5450) amit mondott EnterR nem fér be a gép AGP-jébe.
Most mi lenne a megoldás?

6
Kérdések, Segítség / Számítógép probléma 2.
« Dátum: 2014. május 03. - 19:52:01 »
Szép estét!
Az elõzõ témámban mint említettem forró volt a videókártya, ezt megoldottam egy gép takarítással, de viszont a zörgõ hang nem múlik, valahonnan a videókártya felõl jön, de alatta van még 3 valamilyen kártya is. Gondoltam, hogy a gépház rezeg, megnéztem a csavarokat, de nincsenek kilazulva. Kábel nem ér egyik ventilátorba sem.
Elõre is köszönöm a segítséget.

8
Kérdések, Segítség / Számítógép probléma
« Dátum: 2014. április 29. - 21:56:39 »
Jó estét!
Az lenne a gondom, hogy az egyik nap mikor bekapcsoltam a gépem, neteztem és egyszercsak elment a monitor és kiadta, hogy állítsam át a felbontást a legnagyobbra, de a legnagyobban volt. Utánna füst szagot ériztem a gépbõl, de nem füstölt semmi. Leállítottam a gépet majd megnézem, hogy honnan jön a szag, mikor hozzányúltam a videókártyához megégette egy kicsit az ujjam, de a gép csak kb 5 percet ment. Néztem a ventilátorokat, minden ventilátor megy. Másnap mikor megint bekapcsoltam akkor már más hangot adott ki a gép (ma), olyan mint ha egy mûanyag akármi beleérne és kattog, de nem ért sehova semmi.
Nem tudom, hogy az egyik napról a másik, hogy romolhatott el, de a gép bekapcsolása után pár másodpercel már olyan meleg levegõt fúj a gép és meleg szagú (mint ha vasalnának).

9
Kérdések, Segítség / Windows 7 Professional - NSI Error
« Dátum: 2014. április 06. - 14:57:21 »
Pacsi!
Az lenne a gondom, hogy amikor elakarok indítani bármilyen telepítõt (samp, mta, iv magyarosítás stb..) akkor NSI Errort kapok.
A WinRarnál pedig nem enged semmit kibondtani/megnyitni mert azt jelzi, hogy sérült.
Fogalmam sincs, hogy mi lehet a probléma.
Üdv,
Live

10
Kérdések, Segítség / Minecraft probléma
« Dátum: 2014. március 07. - 16:56:07 »
Üdv, a Minecraft elindításakor ez a szöveg fogad:
 

 
      Bad video card drivers!     
      -----------------------     
Minecraft was unable to start because it failed to find an accelerated OpenGL mode.
This can usually be fixed by updating the video card drivers.
 
--- BEGIN ERROR REPORT 7fe0271 --------
Generated 2014.03.07. 16:54
-- System Details --
Details:
Minecraft Version: 1.5.2
Operating System: Windows XP (x86) version 5.1
Java Version: 1.7.0_51, Oracle Corporation
Java VM Version: Java HotSpot(TM) Client VM (mixed mode), Oracle Corporation
Memory: 459134112 bytes (437 MB) / 518979584 bytes (494 MB) up to 1037959168 bytes (989 MB)
JVM Flags: 2 total; -Xms512m -Xmx1024m
AABB Pool Size: 0 (0 bytes; 0 MB) allocated, 0 (0 bytes; 0 MB) used
Suspicious classes: No suspicious classes found.
IntCache: cache: 0, tcache: 0, allocated: 0, tallocated: 0
LWJGL: 2.4.2
OpenGL: ~~ERROR~~ NullPointerException: null
Is Modded: Probably not. Jar signature remains and client brand is untouched.
Type: Client (map_client.txt)
Texture Pack: Default
Profiler Position: N/A (disabled)
Vec3 Pool Size: ~~ERROR~~ NullPointerException: null[failed to get system properties (java.lang.NullPointerException)]
 
org.lwjgl.LWJGLException: Pixel format not accelerated
at org.lwjgl.opengl.WindowsPeerInfo.nChoosePixelFormat(Native Method)
at org.lwjgl.opengl.WindowsPeerInfo.choosePixelFormat(WindowsPeerInfo.java:52)
at org.lwjgl.opengl.WindowsDisplay.createWindow(WindowsDisplay.java:185)
at org.lwjgl.opengl.Display.createWindow(Display.java:311)
at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:856)
at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:784)
at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:765)
at net.minecraft.client.Minecraft.a(SourceFile:235)
at avv.a(SourceFile:56)
at net.minecraft.client.Minecraft.run(SourceFile:507)
at java.lang.Thread.run(Unknown Source)
--- END ERROR REPORT bcc1d627 ----------

 
Videókártyám: AMD Radeon X1650 Series
Már töltöttem le hozzá videókártya driver frissítõt, de nem talált a program, mit lehetne még tenni?

11
Segítségkérés / Linux szerver 1 kerdes
« Dátum: 2014. január 03. - 01:11:27 »
Hello, Puttyban, hogy lehet ujrainditani a szerot? A VPS ubuntu 12.10-es op. rendszert hasznal.

12
Segítségkérés / PlayerTextDraw gond
« Dátum: 2013. november 23. - 15:22:36 »
Helló.
Az lenne a problémám, hogy a PlayerTextDraw-ban az ékezetek nem mutassa. (A fixchars bent van)
Üdv,
Live

14
Segítségkérés / Rossz Z tengely (vagy mi)
« Dátum: 2013. november 01. - 12:09:26 »
Helló..
Mikor elmentem a bútort akkor jó és a helyes pozícióban marad.
De mikor újratöltöm az fs-t akkor a Z tengely lentebb kerül és persze így a bútor a földben lesz benne.
 

public OnPlayerEditDynamicObject(playerid, objectid, response, Float:x, Float:y, Float:z, Float:rx, Float:ry, Float:rz) {
new Float:oldX, Float:oldY, Float:oldZ,Float:oldRotX, Float:oldRotY, Float:oldRotZ;
GetDynamicObjectPos(objectid, oldX, oldY, oldZ);
GetDynamicObjectRot(objectid, oldRotX, oldRotY, oldRotZ);
if(response == EDIT_RESPONSE_FINAL) {
new key[24];
for(new id = 0; id < MAX_HOUSES; id ++) {
   for(new i = 0; i < MAX_FURNITURES; i ++) {
      if(objectid == Property[id][FurnitureObject]) {
          SetDynamicObjectPos(Property[id][FurnitureObject], x, y, z);
             SetDynamicObjectRot(Property[id][FurnitureObject], rx, ry, rz);
          format(File, sizeof(File), \"HouseSystem/%i.ini\", id);
         Property[id][FurniturePosX] = x;
         Property[id][FurniturePosY] = y;
         Property[id][FurniturePosZ] = z;
         Property[id][FurnitureRotX] = rx;
         Property[id][FurnitureRotY] = ry;
         Property[id][FurnitureRotZ] = rz;
         format(key, 24, \"FurnitureModel%d\", i);
         dini_IntSet(File, key, Property[id][FurnitureObject]);
         format(key, 24, \"FurniturePosX%d\", i);
         dini_FloatSet(File, key, Property[id][FurniturePosX]);
         format(key, 24, \"FurniturePosY%d\", i);
         dini_FloatSet(File, key, Property[id][FurniturePosY]);
         format(key, 24, \"FurniturePosZ%d\", i);
         dini_FloatSet(File, key, Property[id][FurniturePosZ]);
         format(key, 24, \"FurnitureRotX%d\", i);
         dini_FloatSet(File, key, Property[id][FurnitureRotX]);
         format(key, 24, \"FurnitureRotY%d\", i);
         dini_FloatSet(File, key, Property[id][FurnitureRotY]);
         format(key, 24, \"FurnitureRotZ%d\", i);
         dini_FloatSet(File, key, Property[id][FurnitureRotZ]);
         MsgBox(playerid, \"{FFFF99}Bútor sikeresen mentve!\");
         break;
      }
   }
}
}
if(response == EDIT_RESPONSE_CANCEL) {
    for(new id = 0; id < MAX_HOUSES; id ++) {
   for(new i = 0; i < MAX_FURNITURES; i ++) {
       if(objectid == Property[id][FurnitureObject]) {
               SetDynamicObjectPos(Property[id][FurnitureObject], oldX, oldY, oldZ);
             SetDynamicObjectRot(Property[id][FurnitureObject], oldRotX, oldRotY, oldRotZ);
          }
        }
}
}
return 1;
}

15
Segítségkérés / CreateDynamic3DTextLabel
« Dátum: 2013. október 30. - 15:21:54 »
Csáó.
Az miért van, hogy a CreateDynamic3DTextLabel funkció nem jó?
Pontosabban a funkció jó, csak a játékban nem jeleníti meg.
Üdv,
Live

Oldalak: [1] 2 3 ... 6
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal