Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Témák - Live
16
« Dátum: 2013. Október 29. - 19:38:39 »
XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
18
« Dátum: 2013. Október 29. - 11:59:11 »
Helló. Az Euro Truck Simulator 1.3-hoz keresek magyarosítást, és patchet ami ki van crackelve. Üdv, Live
19
« Dátum: 2013. Október 26. - 17:59:39 »
Szép estét. Elkészítettem egy jármû mentés / betöltéses szkriptet. Amit ment a jármûvön: - Színek
- Festõmunka
- Rendszám
- Pozíció ahol elmentetted
- Komponensek (pl. kerék, szélterelõ stb..)
Ha le spawnolsz akkor automatikusan betölti a jármûvedet ott ahol elmentetted. Parancsok: - /createvehicle - FONTOS!!! Ha azt akarod, hogy a színek, festõmunka, rendszám is mentõdjön ezzel a paranccsal kell létrehoznod jármûvet! - /savevehicle - Ha kocsiban ülsz eltudod menteni azt - /loadvehicle - Jármû betöltése ott ahol vagy (automatikusan belerak a jármûbe) #include a_samp #include zcmd #include sscanf2 #include dini #define File(%1) format(vehfile, sizeof(vehfile), \"VehSystem/%s.ini\", GetName(%1)) enum vehicle { Color1, Color2, Paintjob, NumberPlate[9] } new VEHICLE[MAX_VEHICLES][vehicle], vehfile[128]; public OnPlayerSpawn(playerid) { File(playerid); if(dini_Exists(vehfile)) { new Float: Pos[4], vehid, color1, color2, paintjob, numplate[9], tunes[128]; vehid = dini_Int(vehfile, \"Model\"); color1 = dini_Int(vehfile, \"Color1\"); color2 = dini_Int(vehfile, \"Color2\"); paintjob = dini_Int(vehfile, \"Paintjob\"); Pos[0] = dini_Float(vehfile, \"VehX\"); Pos[1] = dini_Float(vehfile, \"VehY\"); Pos[2] = dini_Float(vehfile, \"VehZ\"); Pos[3] = dini_Float(vehfile, \"VehA\"); format(numplate, sizeof(numplate), \"%s\", dini_Get(vehfile, \"Numberplate\")); new vehicleid = CreateVehicle(vehid, Pos[0], Pos[1], Pos[2], Pos[3], color1, color2, -1); SetPVarInt(playerid, \"MyVehicle\", vehicleid); SetVehicleNumberPlate(vehicleid, numplate); SetVehicleVirtualWorld(GetPVarInt(playerid, \"MyVehicle\"), GetPlayerVirtualWorld(playerid)); LinkVehicleToInterior(GetPVarInt(playerid, \"MyVehicle\"), GetPlayerInterior(playerid)); for(new i; i < 14; i++) { format(tunes, 32, \"Tune%i\", i); AddVehicleComponent(vehicleid, dini_Int(vehfile, tunes)); } ChangeVehiclePaintjob(vehicleid, paintjob); } return 1; } CMD:createvehicle(playerid, params[]) { new model, color1, color2, paintjob, numplate[9], mycar, Float: Pos[4]; if(sscanf(params, \"iiiis[9]\", model, color1, color2, paintjob, numplate)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Használat: /createvehicle [Model ID] [szín 1] [szín 2] [Festõmunka] [Rendszám]\"); if(strlen(numplate) > return SendClientMessage(playerid, 0xFF4646AA, \"-- A rendszám maximum 8 karakterbõl állhat!\"); if(color1 > 255) return SendClientMessage(playerid, 0xFF4646AA, \"-- A szín1 maximum 255-ig terjedhet!\"); if(color2 > 255) return SendClientMessage(playerid, 0xFF4646AA, \"-- A szín2 maximum 255-ig terjedhet!\"); if(paintjob > 6) return SendClientMessage(playerid, 0xFF4646AA, \"-- A festõmunka maximum 5-ig terjedhet!\"); GetPlayerPos(playerid, Pos[0], Pos[1], Pos[2]); GetPlayerFacingAngle(playerid, Pos[3]); if(GetPVarInt(playerid, \"MyVehicle\") != INVALID_VEHICLE_ID) { if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid) && GetPlayerVehicleID(playerid) == GetPVarInt(playerid, \"MyVehicle\")) RemovePlayerFromVehicle(playerid); DestroyVehicle(GetPVarInt(playerid, \"MyVehicle\")); } SetPVarInt(playerid, \"MyVehicle\", CreateVehicle(model, Pos[0] + 2.5, Pos[1], Pos[2] + 2.5, Pos[3], color1, color2, -1)); SetVehicleNumberPlate(GetPVarInt(playerid, \"MyVehicle\"), numplate); ChangeVehiclePaintjob(GetPVarInt(playerid, \"MyVehicle\"), paintjob); PutPlayerInVehicle(playerid, GetPVarInt(playerid, \"MyVehicle\"), 0); SetVehicleVirtualWorld(GetPVarInt(playerid, \"MyVehicle\"), GetPlayerVirtualWorld(playerid)); LinkVehicleToInterior(GetPVarInt(playerid, \"MyVehicle\"), GetPlayerInterior(playerid)); mycar = GetPlayerVehicleID(playerid); VEHICLE[mycar][Color1] = color1; VEHICLE[mycar][Color2] = color2; VEHICLE[mycar][Paintjob] = paintjob; VEHICLE[mycar][NumberPlate] = numplate; return 1; } CMD:savevehicle(playerid, params[]) { new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid), tunes[128], Float: Pos[4]; GetPlayerPos(playerid, Pos[0], Pos[1], Pos[2]); GetPlayerFacingAngle(playerid, Pos[3]); File(playerid); if(GetPlayerState(playerid) != PLAYER_STATE_DRIVER) return SendClientMessage(playerid, 0xFF4646AA, \"-- Nem ülsz jármûben!\"); if(!dini_Exists(vehfile)) { dini_Create(vehfile); dini_IntSet(vehfile, \"Model\", GetVehicleModel(vehicleid)); dini_IntSet(vehfile, \"Color1\", VEHICLE[vehicleid][Color1]); dini_IntSet(vehfile, \"Color2\", VEHICLE[vehicleid][Color2]); dini_IntSet(vehfile, \"Paintjob\", VEHICLE[vehicleid][Paintjob]); dini_Set(vehfile, \"NumberPlate\", VEHICLE[vehicleid][NumberPlate]); dini_FloatSet(vehfile, \"VehX\", Pos[0]); dini_FloatSet(vehfile, \"VehY\", Pos[1]); dini_FloatSet(vehfile, \"VehZ\", Pos[2]); dini_FloatSet(vehfile, \"VehA\", Pos[3]); for(new i; i < 14; i++) { format(tunes, 32, \"Tune%i\", i); dini_IntSet(vehfile, tunes, GetVehicleComponentInSlot(vehicleid, i)); } } else { dini_IntSet(vehfile, \"Model\", GetVehicleModel(vehicleid)); dini_IntSet(vehfile, \"Color1\", VEHICLE[vehicleid][Color1]); dini_IntSet(vehfile, \"Color2\", VEHICLE[vehicleid][Color2]); dini_IntSet(vehfile, \"Paintjob\", VEHICLE[vehicleid][Paintjob]); dini_Set(vehfile, \"NumberPlate\", VEHICLE[vehicleid][NumberPlate]); dini_FloatSet(vehfile, \"VehX\", Pos[0]); dini_FloatSet(vehfile, \"VehY\", Pos[1]); dini_FloatSet(vehfile, \"VehZ\", Pos[2]); dini_FloatSet(vehfile, \"VehA\", Pos[3]); for(new i; i < 14; i++) { format(tunes, 32, \"Tune%i\", i); dini_IntSet(vehfile, tunes, GetVehicleComponentInSlot(vehicleid, i)); } } SendClientMessage(playerid, 0xFFFF99AA, \"* Jármûved sikeresen elmentve!\"); return 1; } CMD:loadvehicle(playerid, params[]) { File(playerid); if(!dini_Exists(vehfile)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF4646AA, \"-- Neked nincs mentett jármûved!\"); new Float: Pos[4], vehid, color1, color2, paintjob, numplate[9], tunes[128]; GetPlayerPos(playerid, Pos[0], Pos[1], Pos[2]); GetPlayerFacingAngle(playerid, Pos[3]); vehid = dini_Int(vehfile, \"Model\"); color1 = dini_Int(vehfile, \"Color1\"); color2 = dini_Int(vehfile, \"Color2\"); paintjob = dini_Int(vehfile, \"Paintjob\"); format(numplate, sizeof(numplate), \"%s\", dini_Get(vehfile, \"Numberplate\")); if(GetPVarInt(playerid, \"MyVehicle\") != INVALID_VEHICLE_ID) { if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid) && GetPlayerVehicleID(playerid) == GetPVarInt(playerid, \"MyVehicle\")) RemovePlayerFromVehicle(playerid); DestroyVehicle(GetPVarInt(playerid, \"MyVehicle\")); } new vehicleid = CreateVehicle(vehid, Pos[0], Pos[1], Pos[2], Pos[3], color1, color2, -1); SetPVarInt(playerid, \"MyVehicle\", vehicleid); SetVehicleNumberPlate(vehicleid, numplate); PutPlayerInVehicle(playerid, GetPVarInt(playerid, \"MyVehicle\"), 0); SetVehicleVirtualWorld(GetPVarInt(playerid, \"MyVehicle\"), GetPlayerVirtualWorld(playerid)); LinkVehicleToInterior(GetPVarInt(playerid, \"MyVehicle\"), GetPlayerInterior(playerid)); for(new i; i < 14; i++) { format(tunes, 32, \"Tune%i\", i); AddVehicleComponent(vehicleid, dini_Int(vehfile, tunes)); } ChangeVehiclePaintjob(vehicleid, paintjob); SendClientMessage(playerid, 0xFFFF99AA, \"* Mentett jármûved sikeresen betöltve!\"); return 1; } stock GetName(playerid) { new name[24+1]; GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name)); return name; }
20
« Dátum: 2013. Október 20. - 18:21:03 »
Helló. Uncsiban megírtam egy szerver üzemidõ szkriptet ami nem nagy dolog, de lehet, hogy valakinek jól jön. #include a_samp #include zcmd enum server { uptime_timer, uptime_weeks, uptime_days, uptime_hours, uptime_minutes, uptime_seconds } new SAMP[server]; forward Uptime(playerid); public OnGameModeInit() { SAMP[uptime_timer] = SetTimer(\"Uptime\", 1000, true); return 1; } public OnGameModeExit() { KillTimer(SAMP[uptime_timer]); return 1; } public Uptime(playerid) { SAMP[uptime_seconds] ++; if(SAMP[uptime_seconds] == 60) { SAMP[uptime_minutes] ++; SAMP[uptime_seconds] = 0; } if(SAMP[uptime_minutes] == 60) { SAMP[uptime_hours] ++; SAMP[uptime_minutes] = 0; } if(SAMP[uptime_hours] == 24) { SAMP[uptime_days] ++; SAMP[uptime_hours] = 0; } if(SAMP[uptime_days] == 7) { SAMP[uptime_weeks] ++; SAMP[uptime_days] = 0; } return 1; } CMD:uptime(playerid) { new str[256+1]; format(str, sizeof(str), \"{AFAFAF}Szerver üzemidõ: {DDDDDD}%d {AFAFAF}hét {DDDDDD}%02d {AFAFAF}nap {DDDDDD}%02d {AFAFAF}óra {DDDDDD}%02d {AFAFAF}perc {DDDDDD}%02d {AFAFAF}másodperc\", SAMP[uptime_weeks], SAMP[uptime_days], SAMP[uptime_hours], SAMP[uptime_minutes], SAMP[uptime_seconds]); SendClientMessage(playerid, -1, str); return 1; }
21
« Dátum: 2013. Október 20. - 15:41:46 »
Helló. Az lenne a problémám, hogy a SendDeathMessage nem rakja ki az ikonokat valamiért. Se csatlakozáskor, öléskor, halálkor, se semmikor.. Üdv, Live
22
« Dátum: 2013. Október 04. - 15:40:26 »
Helló! Ha beírom a /butorok parancsot elsõnek akkor még jó, de ha megint beírom a 20 slottot bõvíti és így a dialogba hozzáad még 20-at ahányszor csak megnyitom, és a fájlba is így menti el. A második pedig, ha használva van a slot akkor is azt írja, hogy használatlan. #include a_samp #include zcmd #include dini #include fixchars #include sscanf2 #include streamer #define MAX_INGATLAN (500) #define MAX_BUTOR (20) #define DIALOG_MENU (1000) #define DIALOG_HASZNALT (1001) #define DIALOG_BUTOROK (1002) #define DIALOG_TORLES (1003) enum ADATOK { ID, Tulaj[MAX_PLAYER_NAME+1], Ar, Interior, Float:BeX, Float:BeY, Float:BeZ, Float:KiX, Float:KiY, Float:KiZ, Ajto, Text3D:Infok, Pickup, MapIcon, Stilus } enum OADATOK { ButorID, ButorAr, Butor[128+1] } new Butorok[][OADATOK] = { // Objekt | Ár | Bútor {1740,150, \"Éjjeli Szekrény\"}, {1741,100, \"Kissebb Szekrény\"}, {1742,200, \"Könyvespolc\"}, {1743,150, \"Ruhás szekrény\"}, {1714,70,\"Számítógépes szék1\"}, {1806,70,\"Számítógépes szék2\"}, {1715,60,\"Fodrász szék\"}, {1716,50,\"Bárpult szék1\"}, {1805,50,\"Bárpult szék2\"}, {1720,50,\"Konyhai szék1\"}, {1739,50,\"Konyhai szék2\"}, {1735,70,\"Kényelmes szék\"}, {1746,20,\"Zsámoly\"}, {1759,40,\"Régies szék\"}, {1433,110,\"4 Személyes asztal\"}, {1827,150,\"Üvegasztal\"}, {2370,90,\"Dohányzóasztal\"}, {1432,220,\"Kerek asztal + 3 szék\"}, {1432,190,\"Sakk Asztal + 4 szék\"}, {1432,260,\"Nappali Asztal + 3 szék\"}, {1432,180,\"Ker. Asztal + 2 szék\"}, {19172,100,\"LS tengerpart festmény\"}, {19173,120,\"San Fierro híd festmény\"}, {19174,110,\"Erdõ festmény\"}, {19166,120,\"GTA Térkép\"}, {1702,310,\"Barna fotel (2 szem.)\"}, {1703,350,\"Modern kék fotel (2 szem.)\"}, {1704,290,\"Modern kék fotel (1 szem.)\"}, {1705,260,\"Barna fotel (1 szem.)\"}, {1708,250,\"Régi alakú fotel (1 szem.)\"}, {1710,400,\"Régies kanapé (4 szem.)\"}, {1764,450,\"Kockás kanapé (2 szem.)\"}, {1711,240,\"Régies fotel (1 szem.)\"}, {1712,290,\"Régies fotel (2 szem.)\"}, {1700,460,\"Francia ágy(2 szem.)\"}, {1701,450,\"Barna ágy(2 szem.)\"}, {1745,430,\"Csíkos ágy(2 szem.)\"}, {1794,450,\"Faágy (2 szem.)\"}, {1795,440,\"Dolbino ágymatrac\"}, {1796,350,\"Faágy (1 szem.)\"}, {1797,470,\"Modern ágymatrac\"}, {1799,500,\"Modern ágy (4 szem.)\"}, {1803,540,\"Francia ágy (4 szem.)\"}, {2817,50,\"Kék szõnyeg\"}, {2818,50,\"Piros-fekete kockás\"}, {2815,50,\"Lilás szõnyeg\"}, {2833,60,\"Díszes szõnyeg1\"}, {2834,40,\"Díszes szõnyeg2\"}, {2835,30,\"Tojás alakú szõ.\"}, {2836,50,\"Rácsos dísz. szõnyeg\"}, {2841,40,\"Kék Toj. szõnyeg\"}, {2842,60,\"Bordó színû szõnyeg\"}, {2847,60,\"Barna szõnyeg\"}, {1828,100,\"Párduc szõnyeg\"} }; enum BDATA { UjButor, Butor[256+1], ButorID, Float:PosX, Float:PosY, Float:PosZ, Float:PosRX, Float:PosRY, Float:PosRZ } new Ingatlan[MAX_INGATLAN][ADATOK], Ingatlanok, Fajl[128+1], Sztring[256+1], NSztring[3036+1], ButorSlot[MAX_PLAYERS][MAX_BUTOR][bDATA], SlotUsed[MAX_PLAYERS][MAX_BUTOR], InteriorTimer[MAX_PLAYERS]; forward InteriorChange(playerid); public OnFilterScriptInit() { Ingatlanok = 0; for(new Osszes = 0; Osszes <MAX_INGATLAN; Osszes++) { IngatlanBetoltes(Osszes); Ingatlan[Osszes][infok] = Create3DTextLabel(\"BETÖLTÉS...\", -1, Ingatlan[Osszes][beX], Ingatlan[Osszes][beY], Ingatlan[Osszes][beZ], 30, 0, 0); } for(new i; i <MAX_BUTOR; i++) { ButorokBetoltese(i); } return 1; } public OnPlayerInteriorChange(playerid, newinteriorid, oldinteriorid) { if(GetPVarInt(playerid, \"Ingatlanban\") == 1) { if(newinteriorid == 0) { InteriorTimer[playerid] = SetTimerEx(\"InteriorChange\",1000,true,\"i\",playerid); } } return 1; } public InteriorChange(playerid) { SetSpawnInfo(playerid, 0, 0, GetPVarFloat(playerid, \"X\"), GetPVarFloat(playerid, \"Y\"), GetPVarFloat(playerid, \"Z\"), 250.0, 0, 0, 0, 0, 0, 0); SpawnPlayer(playerid); SetPlayerInterior(playerid, 0); SetPlayerVirtualWorld(playerid, 0); SetPVarInt(playerid, \"Ingatlanban\", 0); KillTimer(InteriorTimer[playerid]); return 1; } public OnPlayerConnect(playerid) { ButorokBetoltese(playerid); return 1; } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { switch(dialogid) { case DIALOG_MENU: { if(response) { if(SlotUsed[playerid][listitem] == 1) { ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_HASZNALT, DIALOG_STYLE_LIST, \"* Lakberendezés\", \"Szerkesztés\\nTörlés\\nÖsszes bútor elmentése\", \"Választ\", \"Mégsem\"); SetPVarInt(playerid, \"GetSlotUsed\", listitem); } else { new string[3036+1]; for(new i; i <sizeof(Butorok); i++) { format(string, sizeof(string), \"%s{FFFF99}%s - {04B404}${DDDDDD}%d\\n\", string, Butorok[butor], Butorok[butorAr]); } ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_BUTOROK, DIALOG_STYLE_LIST, \"* Lakberendezés\", string, \"Választ\", \"Mégsem\"); SetPVarInt(playerid, \"GetSlotUsed\", listitem); } } } case DIALOG_HASZNALT: { if(response) { if(listitem == 0) { EditPlayerObject(playerid, ButorSlot[playerid][GetPVarInt(playerid, \"GetSlotUsed\")][ujButor]); } if(listitem == 1) { DestroyPlayerObject(playerid, ButorSlot[playerid][GetPVarInt(playerid, \"GetSlotUsed\")][ujButor]); SlotUsed[playerid][GetPVarInt(playerid,\"GetSlotUsed\")] = 0; format(Fajl, sizeof(Fajl), \"Ingatlanok/%s.butorok\", NickName(playerid)); format(Sztring, sizeof(Sztring), \"SLOT%dUsed\", GetPVarInt(playerid,\"GetSlotUsed\")); dini_IntSet(Fajl, Sztring, SlotUsed[playerid][GetPVarInt(playerid,\"GetSlotUsed\")]); SendClientMessage(playerid, 0xFFFF99AA, \"* Bútor törölve!\"); } if(listitem == 2) { format(Fajl, sizeof(Fajl), \"Ingatlanok/%s.butorok\", NickName(playerid)); if(!dini_Exists(Fajl)) { dini_Create(Fajl); for(new i; i <MAX_BUTOR; i++) { if(SlotUsed[playerid] == 1) { new s1[16], s2[16], s3[16], s4[16], s5[16], s6[16], s7[16], s8[16], s9[16]; format(s1, sizeof(s1), \"SLOT%dUsed\", i); dini_IntSet(Fajl, s1, 1); format(s2, sizeof(s2), \"SLOT%dName\", i); dini_Set(Fajl, s2, ButorSlot[playerid][butor]); format(s3, sizeof(s3), \"SLOT%dID\", i); dini_IntSet(Fajl, s3, ButorSlot[playerid][butorID]); format(s4, sizeof(s4), \"SLOT%dX\", i); dini_FloatSet(Fajl, s4, ButorSlot[playerid][PosX]); format(s5, sizeof(s5), \"SLOT%dY\", i); dini_FloatSet(Fajl, s5, ButorSlot[playerid][PosY]); format(s6, sizeof(s6), \"SLOT%dZ\", i); dini_FloatSet(Fajl, s6, ButorSlot[playerid][PosZ]); format(s7, sizeof(s7), \"SLOT%dRX\", i); dini_FloatSet(Fajl, s7, ButorSlot[playerid][PosRX]); format(s8, sizeof(s8), \"SLOT%dRY\", i); dini_FloatSet(Fajl, s8, ButorSlot[playerid][PosRY]); format(s9, sizeof(s9), \"SLOT%dRZ\", i); dini_FloatSet(Fajl, s9, ButorSlot[playerid][PosRZ]); continue; } } SendClientMessage(playerid, 0xFFFF99AA, \"* Bútorok mentve!\"); } else { for(new i; i <MAX_BUTOR; i++) { if(SlotUsed[playerid] == 1) { new s1[16], s2[16], s3[16], s4[16], s5[16], s6[16], s7[16], s8[16], s9[16]; format(s1, sizeof(s1), \"SLOT%dUsed\", i); dini_IntSet(Fajl, s1, 1); format(s2, sizeof(s2), \"SLOT%dName\", i); dini_Set(Fajl, s2, ButorSlot[playerid][butor]); format(s3, sizeof(s3), \"SLOT%dID\", i); dini_IntSet(Fajl, s3, ButorSlot[playerid][butorID]); format(s4, sizeof(s4), \"SLOT%dX\", i); dini_FloatSet(Fajl, s4, ButorSlot[playerid][PosX]); format(s5, sizeof(s5), \"SLOT%dY\", i); dini_FloatSet(Fajl, s5, ButorSlot[playerid][PosY]); format(s6, sizeof(s6), \"SLOT%dZ\", i); dini_FloatSet(Fajl, s6, ButorSlot[playerid][PosZ]); format(s7, sizeof(s7), \"SLOT%dRX\", i); dini_FloatSet(Fajl, s7, ButorSlot[playerid][PosRX]); format(s8, sizeof(s8), \"SLOT%dRY\", i); dini_FloatSet(Fajl, s8, ButorSlot[playerid][PosRY]); format(s9, sizeof(s9), \"SLOT%dRZ\", i); dini_FloatSet(Fajl, s9, ButorSlot[playerid][PosRZ]); continue; } } SendClientMessage(playerid, 0xFFFF99AA, \"* Bútorok mentve!\"); } } } } case DIALOG_BUTOROK: { if(response) { SlotUsed[playerid][GetPVarInt(playerid,\"GetSlotUsed\")] = 1; format(Sztring, sizeof(Sztring), \"%s\", Butorok[listitem][butor]); new Float:xP, Float:yP, Float:zP, Float:Angle; GetPlayerPos(playerid, xP, yP, zP); GetPlayerFacingAngle(playerid, Angle); xP += (2 * floatsin(-Angle, degrees)); yP += (2 * floatcos(-Angle, degrees)); ButorSlot[playerid][GetPVarInt(playerid,\"GetSlotUsed\")][butor] = Sztring; ButorSlot[playerid][GetPVarInt(playerid,\"GetSlotUsed\")][ujButor] = CreatePlayerObject(playerid, Butorok[listitem][butorID], xP, yP, zP, 0.0, 0.0, 0.0); ButorSlot[playerid][GetPVarInt(playerid,\"GetSlotUsed\")][butorID] = Butorok[listitem][butorID]; ButorSlot[playerid][GetPVarInt(playerid,\"GetSlotUsed\")][PosX] = xP; ButorSlot[playerid][GetPVarInt(playerid,\"GetSlotUsed\")][PosY] = yP; ButorSlot[playerid][GetPVarInt(playerid,\"GetSlotUsed\")][PosZ] = zP; EditPlayerObject(playerid, ButorSlot[playerid][GetPVarInt(playerid, \"GetSlotUsed\")][ujButor]); } } } return 1; } public OnPlayerEditObject(playerid, playerobject, objectid, response, Float:fX, Float:fY, Float:fZ, Float:fRotX, Float:fRotY, Float:fRotZ) { new Float:Xa, Float:Ya, Float:Za, Float:rX, Float:rY, Float:rZ; GetPlayerObjectPos(playerid,objectid, Xa, Ya, Za); GetPlayerObjectRot(playerid,objectid, rX, rY, rZ); if(response == EDIT_RESPONSE_FINAL) { ButorSlot[playerid][GetPVarInt(playerid,\"GetSlotUsed\")][PosX] = fX; ButorSlot[playerid][GetPVarInt(playerid,\"GetSlotUsed\")][PosY] = fY; ButorSlot[playerid][GetPVarInt(playerid,\"GetSlotUsed\")][PosZ] = fZ; ButorSlot[playerid][GetPVarInt(playerid,\"GetSlotUsed\")][PosRX] = fRotX; ButorSlot[playerid][GetPVarInt(playerid,\"GetSlotUsed\")][PosRY] = fRotY; ButorSlot[playerid][GetPVarInt(playerid,\"GetSlotUsed\")][PosRZ] = fRotZ; format(Fajl, sizeof(Fajl), \"Ingatlanok/%s.butorok\", NickName(playerid)); if(!dini_Exists(Fajl)) { dini_Create(Fajl); for(new i; i <MAX_BUTOR; i++) { if(SlotUsed[playerid] == 1) { new s1[16], s2[16], s3[16], s4[16], s5[16], s6[16], s7[16], s8[16], s9[16]; format(s1, sizeof(s1), \"SLOT%dUsed\", i); dini_IntSet(Fajl, s1, 1); format(s2, sizeof(s2), \"SLOT%dName\", i); dini_Set(Fajl, s2, ButorSlot[playerid][butor]); format(s3, sizeof(s3), \"SLOT%dID\", i); dini_IntSet(Fajl, s3, ButorSlot[playerid][butorID]); format(s4, sizeof(s4), \"SLOT%dX\", i); dini_FloatSet(Fajl, s4, ButorSlot[playerid][PosX]); format(s5, sizeof(s5), \"SLOT%dY\", i); dini_FloatSet(Fajl, s5, ButorSlot[playerid][PosY]); format(s6, sizeof(s6), \"SLOT%dZ\", i); dini_FloatSet(Fajl, s6, ButorSlot[playerid][PosZ]); format(s7, sizeof(s7), \"SLOT%dRX\", i); dini_FloatSet(Fajl, s7, ButorSlot[playerid][PosRX]); format(s8, sizeof(s8), \"SLOT%dRY\", i); dini_FloatSet(Fajl, s8, ButorSlot[playerid][PosRY]); format(s9, sizeof(s9), \"SLOT%dRZ\", i); dini_FloatSet(Fajl, s9, ButorSlot[playerid][PosRZ]); continue; } } SendClientMessage(playerid, 0xFFFF99AA, \"* Bútor mentve!\"); } else { for(new i; i <MAX_BUTOR; i++) { if(SlotUsed[playerid] == 1) { new s1[16], s2[16], s3[16], s4[16], s5[16], s6[16], s7[16], s8[16], s9[16]; format(s1, sizeof(s1), \"SLOT%dUsed\", i); dini_IntSet(Fajl, s1, 1); format(s2, sizeof(s2), \"SLOT%dName\", i); dini_Set(Fajl, s2, ButorSlot[playerid][butor]); format(s3, sizeof(s3), \"SLOT%dID\", i); dini_IntSet(Fajl, s3, ButorSlot[playerid][butorID]); format(s4, sizeof(s4), \"SLOT%dX\", i); dini_FloatSet(Fajl, s4, ButorSlot[playerid][PosX]); format(s5, sizeof(s5), \"SLOT%dY\", i); dini_FloatSet(Fajl, s5, ButorSlot[playerid][PosY]); format(s6, sizeof(s6), \"SLOT%dZ\", i); dini_FloatSet(Fajl, s6, ButorSlot[playerid][PosZ]); format(s7, sizeof(s7), \"SLOT%dRX\", i); dini_FloatSet(Fajl, s7, ButorSlot[playerid][PosRX]); format(s8, sizeof(s8), \"SLOT%dRY\", i); dini_FloatSet(Fajl, s8, ButorSlot[playerid][PosRY]); format(s9, sizeof(s9), \"SLOT%dRZ\", i); dini_FloatSet(Fajl, s9, ButorSlot[playerid][PosRZ]); continue; } } SendClientMessage(playerid, 0xFFFF99AA, \"* Bútor mentve!\"); } } } bool:IsPlayerHaveHouseKey(playerid, id) { if(strcmp(NickName(playerid), Ingatlan[id][Tulaj], true) == 0) return true; return false; } CMD:ujhaz(playerid, params[]) { new Float:PozX, Float:PozY, Float:PozZ, HStilus, HID; GetPlayerPos(playerid, PozX, PozY, PozZ); if(sscanf(params, \"dd\", HID, HStilus)) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFF99AA, \"Használat: /ujhaz [{DDDDDD}ID{FFFF99}] [{DDDDDD}Stílus{FFFF99}]\"); UjIngatlan(HID, PozX, PozY, PozZ, HStilus); return 1; } CMD:haztorol(playerid, params[]) { new ingatlan = Melyik(playerid); if(ingatlan == -1) return SendClientMessage(playerid, 0xFF4646AA, \"* Nem vagy elég közel a ház ikonjához!\"); IngatlanTorol(ingatlan); return 1; } CMD:bemegy(playerid, params[]) { new ingatlan = Melyik(playerid); if(ingatlan == -1) return SendClientMessage(playerid, 0xFF4646AA, \"* Nem vagy elég közel a ház ikonjához!\"); if(Ingatlan[ingatlan][Ajto] == 0) return SendClientMessage(playerid, 0xFF4646AA, \"* Ez a ház be van zárva!\"); SetPlayerInterior(playerid, Ingatlan[ingatlan][interior]); SetPlayerPos(playerid, Ingatlan[ingatlan][KiX], Ingatlan[ingatlan][KiY], Ingatlan[ingatlan][KiZ]); SetPlayerVirtualWorld(playerid, Ingatlan[ingatlan][iD]); SetPVarInt(playerid, \"Ingatlanban\", 1); SetPVarFloat(playerid, \"X\", Ingatlan[ingatlan][beX]); SetPVarFloat(playerid, \"Y\", Ingatlan[ingatlan][beY]); SetPVarFloat(playerid, \"Z\", Ingatlan[ingatlan][beZ]); return 1; } CMD:kimegy(playerid, params[]) { if(GetPVarInt(playerid, \"Ingatlanban\") == 0) return SendClientMessage(playerid, 0xFF4646AA, \"* Nem vagy házban!\"); SetPlayerPos(playerid, GetPVarFloat(playerid, \"X\"), GetPVarFloat(playerid, \"Y\"), GetPVarFloat(playerid, \"Z\")); SetPlayerInterior(playerid, 0); SetPlayerVirtualWorld(playerid, 0); SetPVarInt(playerid, \"Ingatlanban\", 0); return 1; } CMD:megvesz(playerid, params[]) { new ingatlan = Melyik(playerid); if(ingatlan == -1) return SendClientMessage(playerid, 0xFF4646AA, \"* Nem vagy elég közel a ház ikonjához!\"); if(Ingatlan[ingatlan][Ar] == 0) return SendClientMessage(playerid, 0xFF4646AA, \"* Ez a ház nem eladó!\"); if(GetPlayerMoney(playerid) < Ingatlan[ingatlan][Ar]) return SendClientMessage(playerid, 0xFF4646AA, \"* Nincs elég pénzed a ház vásárláshoz!\"); Ingatlan[ingatlan][Tulaj] = NickName(playerid); GivePlayerMoney(playerid, -Ingatlan[ingatlan][Ar]); Ingatlan[ingatlan][Ar] = 0; SendClientMessage(playerid, 0xFFFF99AA, \"* Sikeresen vásároltál egy házat!\"); Delete3DTextLabel(Ingatlan[ingatlan][infok]); DestroyDynamicPickup(Ingatlan[ingatlan][Pickup]); DestroyDynamicMapIcon(Ingatlan[ingatlan][MapIcon]); format(Sztring, sizeof(Sztring), \"{008ACE}%s háza\\n{DDDDDD}ID: %d\", Ingatlan[ingatlan][Tulaj], ingatlan); Ingatlan[ingatlan][infok] = Create3DTextLabel(Sztring, -1, Ingatlan[ingatlan][beX], Ingatlan[ingatlan][beY], Ingatlan[ingatlan][beZ], 30, 0, 0); Ingatlan[ingatlan][Pickup] = CreateDynamicPickup(1272, 23, Ingatlan[ingatlan][beX], Ingatlan[ingatlan][beY], Ingatlan[ingatlan][beZ], -1, -1, -1); Ingatlan[ingatlan][MapIcon] = CreateDynamicMapIcon(Ingatlan[ingatlan][beX], Ingatlan[ingatlan][beY], Ingatlan[ingatlan][beZ], 32, 0, -1, -1, -1, 250.0); IngatlanMent(ingatlan); SetPVarInt(playerid, \"IngatlanID\", ingatlan); return 1; } CMD:elad(playerid, params[]) { new ingatlan = Melyik(playerid); if(ingatlan == -1) return SendClientMessage(playerid, 0xFF4646AA, \"* Nem vagy elég közel a ház ikonjához!\"); if(IsPlayerHaveHouseKey(playerid, ingatlan)) { if(Ingatlan[ingatlan][Ar] == 0) { format(Ingatlan[ingatlan][Tulaj], MAX_PLAYER_NAME+1, \"%s\", \"\"); if(Ingatlan[ingatlan][stilus] == 1) Ingatlan[ingatlan][Ar] = 5000, GivePlayerMoney(playerid, 5000); if(Ingatlan[ingatlan][stilus] == 2) Ingatlan[ingatlan][Ar] = 10000, GivePlayerMoney(playerid, 10000); if(Ingatlan[ingatlan][stilus] == 3) Ingatlan[ingatlan][Ar] = 25000, GivePlayerMoney(playerid, 25000); SendClientMessage(playerid, 0xFFFF99AA, \"* Sikeresen eladtad a házad!\"); Delete3DTextLabel(Ingatlan[ingatlan][infok]); DestroyDynamicPickup(Ingatlan[ingatlan][Pickup]); DestroyDynamicMapIcon(Ingatlan[ingatlan][MapIcon]); format(Sztring, sizeof(Sztring), \"{FFA600}Ez a ház eladó!\\n{DDDDDD}Ár: {04B404}${DDDDDD}%d\\nID: %d\", Ingatlan[ingatlan][Ar], ingatlan); Ingatlan[ingatlan][infok] = Create3DTextLabel(Sztring, -1, Ingatlan[ingatlan][beX], Ingatlan[ingatlan][beY], Ingatlan[ingatlan][beZ], 30, 0, 0); Ingatlan[ingatlan][Pickup] = CreateDynamicPickup(1273, 23, Ingatlan[ingatlan][beX], Ingatlan[ingatlan][beY], Ingatlan[ingatlan][beZ], -1, -1, -1); Ingatlan[ingatlan][MapIcon] = CreateDynamicMapIcon(Ingatlan[ingatlan][beX], Ingatlan[ingatlan][beY], Ingatlan[ingatlan][beZ], 31, 0, -1, -1, -1, 250.0); IngatlanMent(ingatlan); SetPVarInt(playerid, \"IngatlanID\", -1); } else { SendClientMessage(playerid, 0xFF4646AA, \"* Ez nem a Te házad!\"); } } else { SendClientMessage(playerid, 0xFF4646AA, \"* Ez nem a Te házad!\"); } return 1; } CMD:hazzar(playerid, params[]) { new ingatlan = Melyik(playerid); if(IsPlayerHaveHouseKey(playerid, ingatlan)) { if(Ingatlan[ingatlan][Ar] == 0) { Ingatlan[ingatlan][Ajto] = 0; SendClientMessage(playerid, 0xFF4646AA, \"* A házad sikeresen bezárva!\"); } else { SendClientMessage(playerid, 0xFF4646AA, \"* Ez nem a Te házad!\"); } } else { SendClientMessage(playerid, 0xFF4646AA, \"* Ez nem a Te házad!\"); } return 1; } CMD:haznyit(playerid, params[]) { new ingatlan = Melyik(playerid); if(IsPlayerHaveHouseKey(playerid, ingatlan)) { if(Ingatlan[ingatlan][Ar] == 0) { Ingatlan[ingatlan][Ajto] = 1; SendClientMessage(playerid, 0xFF4646AA, \"* A házad sikeresen kinyitva!\"); } else { SendClientMessage(playerid, 0xFF4646AA, \"* Ez nem a Te házad!\"); } } else { SendClientMessage(playerid, 0xFF4646AA, \"* Ez nem a Te házad!\"); } return 1; } CMD:butorok(playerid) { new ingatlan = Melyik2(playerid); if(GetPVarInt(playerid, \"Ingatlanban\") == 0) return SendClientMessage(playerid, 0xFF4646AA, \"* Nem vagy házban!\"); if(IsPlayerHaveHouseKey(playerid, ingatlan)) { for(new i; i <MAX_BUTOR; i++) { if(SlotUsed[playerid] == 1) { format(NSztring, sizeof(NSztring), \"%s\\n{FFFF99}SLOT %d {DDDDDD}- %s\", NSztring, i, ButorSlot[playerid][butor]); continue; } format(NSztring, sizeof(NSztring), \"%s\\n{FFFF99}SLOT %d {DDDDDD}- Használatlan\", NSztring, i); } ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_MENU, DIALOG_STYLE_LIST, \"* Lakberendezés\", NSztring, \"Választ\", \"Mégse\"); } else { SendClientMessage(playerid, 0xFF4646AA, \"* Ez nem a Te házad!\"); } return 1; } ButorokBetoltese(playerid) { format(Fajl, sizeof(Fajl), \"Ingatlanok/%s.butorok\", NickName(playerid)); for(new i; i <MAX_BUTOR; i++) { new s1[16], s2[16], s3[16], s4[16], s5[16], s6[16], s7[16], s8[16], s9[16], ButorNev[256+1]; format(s1, sizeof(s1), \"SLOT%dUsed\", i); dini_IntSet(Fajl, s1, 1); format(s2, sizeof(s2), \"SLOT%dName\", i); dini_Set(Fajl, s2, ButorSlot[playerid][butor]); format(s3, sizeof(s3), \"SLOT%dID\", i); dini_IntSet(Fajl, s3, ButorSlot[playerid][butorID]); format(s4, sizeof(s4), \"SLOT%dX\", i); dini_FloatSet(Fajl, s4, ButorSlot[playerid][PosX]); format(s5, sizeof(s5), \"SLOT%dY\", i); dini_FloatSet(Fajl, s5, ButorSlot[playerid][PosY]); format(s6, sizeof(s6), \"SLOT%dZ\", i); dini_FloatSet(Fajl, s6, ButorSlot[playerid][PosZ]); format(s7, sizeof(s7), \"SLOT%dRX\", i); dini_FloatSet(Fajl, s7, ButorSlot[playerid][PosRX]); format(s8, sizeof(s8), \"SLOT%dRY\", i); dini_FloatSet(Fajl, s8, ButorSlot[playerid][PosRY]); format(s9, sizeof(s9), \"SLOT%dRZ\", i); dini_FloatSet(Fajl, s9, ButorSlot[playerid][PosRZ]); if(dini_Int(Fajl, s1) == 1) { SlotUsed[playerid] = 1; ButorNev = dini_Get(Fajl, s2); ButorSlot[playerid][butorID] = dini_Int(Fajl, s3); ButorSlot[playerid][butor] = ButorNev; ButorSlot[playerid][PosX] = dini_Float(Fajl, s4); ButorSlot[playerid][PosY] = dini_Float(Fajl, s5); ButorSlot[playerid][PosZ] = dini_Float(Fajl, s6); ButorSlot[playerid][PosRX] = dini_Float(Fajl, s7); ButorSlot[playerid][PosRY] = dini_Float(Fajl, s8); ButorSlot[playerid][PosRZ] = dini_Float(Fajl, s9); ButorSlot[playerid][ujButor] = CreatePlayerObject(playerid, ButorSlot[playerid][butorID], ButorSlot[playerid][PosX], ButorSlot[playerid][PosY], ButorSlot[playerid][PosZ], ButorSlot[playerid][PosRX], ButorSlot[playerid][PosRY], ButorSlot[playerid][PosRZ]); continue; } } } IngatlanMent(id) { format(Fajl, 128, \"/Ingatlanok/%d.ingatlan\", id); if(!dini_Exists(Fajl)) return 0; dini_Set(Fajl, \"Tulaj\", Ingatlan[id][Tulaj]); dini_FloatSet(Fajl, \"BeX\", Ingatlan[id][beX]); dini_FloatSet(Fajl, \"BeY\", Ingatlan[id][beY]); dini_FloatSet(Fajl, \"BeZ\", Ingatlan[id][beZ]); dini_IntSet(Fajl, \"Ár\", Ingatlan[id][Ar]); dini_IntSet(Fajl, \"Ajtó\", Ingatlan[id][Ajto]); return 1; } IngatlanTorol(id) { format(Fajl, sizeof(Fajl), \"/Ingatlanok/%d.ingatlan\", id); if(!dini_Exists(Fajl)) return 0; dini_Remove(Fajl); Ingatlan[id][beX] = 0; Ingatlan[id][beY] = 0; Ingatlan[id][beZ] = 0; Ingatlan[id][Ar] = 0; Ingatlan[id][Ajto] = 0; Delete3DTextLabel(Ingatlan[id][infok]); DestroyDynamicPickup(Ingatlan[id][Pickup]); DestroyDynamicMapIcon(Ingatlan[id][MapIcon]); Ingatlanok --; printf(\"* %d ház betöltve\", Ingatlanok); return 1; } UjIngatlan(id, Float:HX, Float: HY, Float: HZ, HStilus) { format(Fajl, sizeof(Fajl), \"/Ingatlanok/%d.ingatlan\", id); if(dini_Exists(Fajl)) return 0; dini_Create(Fajl); dini_Set(Fajl, \"Tulaj\", \"\"); dini_FloatSet(Fajl, \"BeX\", HX); dini_FloatSet(Fajl, \"BeY\", HY); dini_FloatSet(Fajl, \"BeZ\", HZ); dini_IntSet(Fajl, \"Stílus\", HStilus); if(HStilus == 1) { dini_IntSet(Fajl, \"Ár\", 5000); dini_IntSet(Fajl, \"Interior\", 1); dini_FloatSet(Fajl, \"KiX\", 223.043991); dini_FloatSet(Fajl, \"KiY\", 1289.259888); dini_FloatSet(Fajl, \"KiZ\", 1082.199951); } if(HStilus == 2) { dini_IntSet(Fajl, \"Ár\", 10000); dini_IntSet(Fajl, \"Interior\", 2); dini_FloatSet(Fajl, \"KiX\", 225.756989); dini_FloatSet(Fajl, \"KiY\", 1240.000000); dini_FloatSet(Fajl, \"KiZ\", 1082.149902); } if(HStilus == 3) { dini_IntSet(Fajl, \"Ár\", 25000); dini_IntSet(Fajl, \"Interior\", 3); dini_FloatSet(Fajl, \"kiX\", 235.508994); dini_FloatSet(Fajl, \"KiY\", 1189.169897); dini_FloatSet(Fajl, \"KiZ\", 1080.339966); } dini_IntSet(Fajl, \"Ajtó\", 1); Ingatlan[id][iD] = id; Ingatlan[id][beX] = dini_Float(Fajl, \"BeX\"); Ingatlan[id][beY] = dini_Float(Fajl, \"BeY\"); Ingatlan[id][beZ] = dini_Float(Fajl, \"BeZ\"); Ingatlan[id][Ar] = dini_Int(Fajl, \"Ár\"); Ingatlan[id][KiX] = dini_Float(Fajl, \"KiX\"); Ingatlan[id][KiY] = dini_Float(Fajl, \"KiY\"); Ingatlan[id][KiZ] = dini_Float(Fajl, \"KiZ\"); Ingatlan[id][stilus] = dini_Int(Fajl, \"Stílus\"); Ingatlan[id][interior] = dini_Int(Fajl, \"Interior\"); format(Sztring, sizeof(Sztring), \"{FFA600}Ez a ház eladó!\\n{DDDDDD}Ár: {04B404}${DDDDDD}%d\\nID: %d\", Ingatlan[id][Ar], id); Ingatlan[id][infok] = Create3DTextLabel(Sztring, -1, HX, HY, HZ, 30, 0, 0); Ingatlan[id][Pickup] = CreateDynamicPickup(1273, 23, HX, HY, HZ, -1, -1, -1); Ingatlan[id][MapIcon] = CreateDynamicMapIcon(HX, HY, HZ, 31, 0, -1, -1, -1, 250.0); Ingatlanok ++; printf(\"* %d ház betöltve\", Ingatlanok); return 1; } IngatlanBetoltes(id) { format(Fajl, sizeof(Fajl), \"/Ingatlanok/%d.ingatlan\", id); if(!dini_Exists(Fajl)) return 0; Ingatlan[id][iD] = id; format(Ingatlan[id][Tulaj], MAX_PLAYER_NAME+1, \"%s\", dini_Get(Fajl, \"Tulaj\")); Ingatlan[id][beX] = dini_Float(Fajl, \"BeX\"); Ingatlan[id][beY] = dini_Float(Fajl, \"BeY\"); Ingatlan[id][beZ] = dini_Float(Fajl, \"BeZ\"); Ingatlan[id][Ar] = dini_Int(Fajl, \"Ár\"); Ingatlan[id][KiX] = dini_Float(Fajl, \"KiX\"); Ingatlan[id][KiY] = dini_Float(Fajl, \"KiY\"); Ingatlan[id][KiZ] = dini_Float(Fajl, \"KiZ\"); Ingatlan[id][interior] = dini_Int(Fajl, \"Interior\"); Ingatlan[id][stilus] = dini_Int(Fajl, \"Stílus\"); Ingatlan[id][Ajto] = dini_Int(Fajl, \"Ajtó\"); Delete3DTextLabel(Ingatlan[id][infok]); if(Ingatlan[id][Ar] == 0) { format(Sztring, sizeof(Sztring), \"{008ACE}%s háza\\n{DDDDDD}ID: %d\", Ingatlan[id][Tulaj], id); Ingatlan[id][Pickup] = CreateDynamicPickup(1272, 23, Ingatlan[id][beX], Ingatlan[id][beY], Ingatlan[id][beZ], -1, -1, -1); Ingatlan[id][MapIcon] = CreateDynamicMapIcon(Ingatlan[id][beX], Ingatlan[id][beY], Ingatlan[id][beZ], 32, 0, -1, -1, -1, 250.0); } else { format(Sztring, sizeof(Sztring), \"{FFA600}Ez a ház eladó!\\n{DDDDDD}Ár: {04B404}${DDDDDD}%d\\nID: %d\", Ingatlan[id][Ar], id); Ingatlan[id][Pickup] = CreateDynamicPickup(1273, 23, Ingatlan[id][beX], Ingatlan[id][beY], Ingatlan[id][beZ], -1, -1, -1); Ingatlan[id][MapIcon] = CreateDynamicMapIcon(Ingatlan[id][beX], Ingatlan[id][beY], Ingatlan[id][beZ], 31, 0, -1, -1, -1, 250.0); } Ingatlan[id][infok] = Create3DTextLabel(Sztring, -1, Ingatlan[id][beX], Ingatlan[id][beY], Ingatlan[id][beZ], 30, 0, 0); Ingatlanok ++; printf(\"* %d ház betöltve\", Ingatlanok); return 1; } stock Melyik(playerid) { for(new i; i <MAX_INGATLAN ;i++) { if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 1.0, Ingatlan[beX], Ingatlan[beY], Ingatlan[beZ])) return i; } return -1; } stock Melyik2(playerid) { for(new i; i <MAX_INGATLAN ;i++) { if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 500.0, Ingatlan[KiX], Ingatlan[KiY], Ingatlan[KiZ])) return i; } return -1; } stock NickName(playerid) { new nick[24+1]; GetPlayerName(playerid, nick, sizeof(nick)); return nick; }
23
« Dátum: 2013. Szeptember 02. - 18:25:13 »
Helló. C++ vagy Basicban, hogy lehet például a SA:MP-en belül képet rakni a képernyõre? Üdv, Dávid
24
« Dátum: 2013. Augusztus 25. - 21:31:49 »
Helló, A napokban elkezdtem tanulgatni a C++ és a VB nyelvet, de a VB jobban megfogott és jobban tanulmányoztam. Ez a program sokat nem ér, csak gyakoroltam. Letöltés: http://www.solidfiles.com/d/1af838948c/Képek: A regisztrációnál eltárolja a nevet és a jelszót, ez olyan mint egy regedit. Üdv, Dávid
25
« Dátum: 2013. Augusztus 21. - 20:13:44 »
Helló, A kérdés adott. Tehát: Hogyan lehet lekérni, hogy a string hexadecimális kód e? Üdv, Dávid
27
« Dátum: 2013. Augusztus 09. - 13:37:04 »
Helló, Hogy lehet lekérni egy jármû színét és a paintjobját? Próbáltam a GetVehicleColor függvényt de nem mûködik. Próbáltam a vfunc függvényt de nem mûködik.
28
« Dátum: 2013. Augusztus 08. - 20:44:47 »
Szép estét. Kipróbáltam ezt a GetVehicleColor-t de mikor elmentem majd betöltöm a kocsin akkor fekete lesz a kocsi, a fájlban is Color1=0 Color2=0 Kódom: new color1, color2; GetVehicleColors(vehicleid, color1, color2); dini_IntSet(file, \"Color1\", color1); dini_IntSet(file, \"Color2\", color2);
29
« Dátum: 2013. Augusztus 02. - 22:19:10 »
30
« Dátum: 2013. Augusztus 02. - 22:10:14 »
|