Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - £αωч&

Oldalak: [1] 2
1
Segítségkérés / Csapat lezáró
« Dátum: 2013. január 27. - 19:12:53 »
Valaki legyen szíves segítsen.
csináltam egy csataplezáros parancsot ami mûködik is..
ha lezárom connectnél se jelenik meg a dialog se akkor ha beírom a parancsot.
nekem az kellene hogy ha beírtam a parancsot hogy lezárja a választót akkor aki utána jön player fel autómatikusan erre a pozícióra tegye:
1779.6803,-1045.8888,23.9682
változója a csapatlezárásnak:
new PoliceandGangLocked = 0;

2
Segítségkérés / FPS lekérõ nem jól mûdödik
« Dátum: 2013. január 24. - 17:06:48 »
Üdv!
Összehoztam ezt a parancsot ami lényegében mûködik is, de buggol.
Az kellene legyen a parancs beírása után (gondolom mindenki tudja), hogy lekéri annak a játékosnak az FPS-ét akinek az idjét beírom.
HIBA: Beírom /fps akkor egybõl kiadja, hogy bueNO FPS: 0 gondolom itt a játékos idjét kéri le, nem az FPS-ét.
KÉRDÉS: Hogy tudom megoldani, hogy /fps [id] és akkor kiadja, hogy (pl.: bueNO FPS: xy).
(stock GetPlayerFPS , megvan már!)
 
    if(!strcmp(cmdtext, \"/fps\", true))
    {
        if(!strlen(cmdtext)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Használat: /fps [id]\");
        new player1 = strval(cmdtext), strrrR[128], fpsName[MAX_PLAYER_NAME];
         GetPlayerName(playerid,fpsName,sizeof(fpsName));
        if(!IsPlayerConnected(player1) && (player1 == INVALID_PLAYER_ID)) return SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,\"{FF0000}Ez a játékos nem elérhetõ!\");
        format(strrrR, 128, \"%s FPS: %d\",fpsName,GetPlayerFPS(player1));
        SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,strrrR);
        return 1;
    }

3
Segítségkérés / Damage Sound
« Dátum: 2013. január 21. - 18:29:18 »
Üdv!

Kellene egy kis segítség. Van ez a függvény ami nálam buggol, és nem vágom, hogy kellene megcsinálni.


Hiba: Úgy kellene legyen, hogy a hang annak a playernek jelenjen meg aki eltalálja a játékost.


Ez fordított esetben van nálam, akit eltalálok annak jelenik meg a hang.


Ezt kellene megoldani :D


3 csapat van a szerón a Team_police a Team_gangster és a Team_grove (nem tudom ezek számítanak-e valamit, de ha igen akkor a policenak ne legyen hang csak a gangsternek és a grovenak)
 
public OnPlayerTakeDamage(playerid, issuerid, Float: amount, weaponid)
{
    PlayerPlaySound(playerid,17802,0.0,0.0,0.0);
    return 1;
}

4
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Textdraw segítség
« Dátum: 2013. január 19. - 16:55:24 »
- Delete -

5
Segítségkérés / strcmp-be valaki átírná nekem?
« Dátum: 2013. január 15. - 18:05:38 »
Üdv!

Ezt kellene nekem átírni
strcmp-be elõre is köszönöm.

Eredeti készítõ:
Csabesz
 

CMD:fps ( playerid, params [ ] )
{
    new gPlayer;
    if ( sscanf ( params, \"i\", gPlayer ) ) return SendClientMessage ( playerid, 0x0000FF, \"Használat: /fps [playerid]\" );
    if ( !IsPlayerConnected ( gPlayer ) && ( gPalyer == INVALID_PLAYER_ID ) ) return SendClientMessage ( playerid, 0x0000FF, \"Játékos nincs csatlakozva\" );
    new str [ 128 ];
    format ( str, 128, \"%s FPS: %d\", pName ( gPlayer ), GetPlayerFPS ( gPlayer );
    SendClientMessage ( playerid, blue, str );
    return 1;
}

6
Segítségkérés / Fegyver adó
« Dátum: 2012. december 18. - 18:32:09 »
- DELETE -

7
Segítségkérés / SendRconCommand
« Dátum: 2012. december 14. - 17:33:51 »
Üdv! kellene egy apró segítség.

Itt csak az kellene, h ha beírom a parancsot akkor a Gamemode nevét átírja..


Így mûködik, de hibás, mivel ha a TEAM1-et átírom ASD-re át is írja [ASD] vs [ALL], de mikor átírom az ALL-t ASD2-re akkor meg vissza írja a [TEAM1] vs [ASD2].

Tehát röviden annyi kellene, h ha pl.: elvégzem a /team1 parancsot át írja a módnevében, és ha beírom a másik parancsot,h /team2 akkor amit a team1be megadtam név megmarad és csak az team2 írja át.
 
  if(strcmp(cmd, \"/team1\", true) == 0)
    {
        if(IsPlayerAdmin(playerid)==1)
        {
            new tmpteam1[20];
                        new string[256];
            tmpteam1 = strtok(cmdtext, team1);
            if(strlen(tmpteam1) == 0) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"Use: /team1 [név]\");
            TextDrawSetString(text1,tmpteam1);
            strdel(gWinESW,0,8);
            strins(gWinESW,tmpteam1,0);
            format(string, sizeof(string), \"gamemodetext [%s] vs [TEAM2]\",gWinESW);
            SendRconCommand(string);
        }
        else
        SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Admin cmd!\");
        return 1;
    }
   
    new cmd2[128], team2;
    cmd2 = strtok(cmdtext, team2);
    if(strcmp(cmd2, \"/team2\", true) == 0)
    {
        if(IsPlayerAdmin(playerid)==1)
        {
            new tmpteam2[20];
                        new string[256]
            tmpteam2 = strtok(cmdtext, team2);
            if(strlen(tmpteam2) == 0) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"Use: /team2 [név]\");
            TextDrawSetString(text2,tmpteam2);
            strdel(gWinAway,0,6);
            strins(gWinAway,tmpteam2,0);
            format(string, sizeof(string), \"gamemodetext [TEAM1] vs [%s]\",gWinAway);
            SendRconCommand(string);
        }
        else
        SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Anmin cmd!\");
        return 1;
    }

8
Segítségkérés / Fps
« Dátum: 2012. december 12. - 17:32:29 »
- Megoldottam -

9
Segítségkérés / Rengeteg Hiba/Bug
« Dátum: 2012. december 09. - 14:43:19 »
Az elözõ kérésemre való válasz totál buggos volt.

A következõ hiba van:

 
  • A csapatokat nem teszi át a megadott pozícióra

  • Ha beírom a parancsot akkor csak engem tesz át és a többi játékost nem.


 
if (strcmp(cmdtext, \"/map1\", true) == 0)
    {
        if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"admin cmd!\");
        map = 1;
        for(new i; i <= MAX_PLAYERS; i++) {
        if(gTeam == TEAM_1) return SetPlayerPos(i,-1331.5000,-40.4000,14.1484);
        if(gTeam == TEAM_2) return SetPlayerPos(i,-1190.0000,-181.9000,14.1484);
        if(gTeam == TEAM_3) return SetPlayerPos(i,-1228.7000,-78.4000,27.3713);
        }
        return 1;
    }
if (strcmp(cmdtext, \"/map2\", true) == 0)
    {
        if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"admin cmd!\");
        map = 2;
        for(new i; i <= MAX_PLAYERS; i++) {
        if(gTeam == TEAM_1) return SetPlayerPos(i,2794.0728,-2417.4148,13.6321);
        if(gTeam == TEAM_2) return SetPlayerPos(i,2647.9607,-2505.0376,13.4922);
        if(gTeam == TEAM_3) return SetPlayerPos(i,2730.9927,-2450.9575,17.5937);
        }
        return 1;
    }

 

public OnPlayerSpawn(playerid) 
{
if(map == 1 && gTeam[playerid] == TEAM_1) return SetPlayerPos(playerid,-1331.5000,-40.4000,14.1484);
if(map == 1 && gTeam[playerid] == TEAM_2) return SetPlayerPos(playerid,-1190.0000,-181.9000,14.1484);
if(map == 1 && gTeam[playerid] == TEAM_3) return SetPlayerPos(playerid,-1228.7000,-78.4000,27.3713);
if(map == 2 && gTeam[playerid] == TEAM_1) return SetPlayerPos(playerid,2794.0728,-2417.4148,13.6321);
if(map == 2 && gTeam[playerid] == TEAM_2) return SetPlayerPos(playerid,2647.9607,-2505.0376,13.4922);
if(map == 2 && gTeam[playerid] == TEAM_3) return SetPlayerPos(playerid,2730.9927,-2450.9575,17.5937);
      return 1;
}

 
Nekem annyi kellene, h a bugok javítása, Pl van 5 játékos TEAM_1-be és 5 játékos TEAM_2-be és szintén 5 TEAM_3-ban ,akkor õket is tegye át a megadott pozíciókra, ha beírom a parancsot ne csak engem.

10
Segítségkérés / /map1 /map2
« Dátum: 2012. december 09. - 11:08:45 »
Üdv, ismét hozzátok fordulok mert sehogy sem tudom megcsinálni ezt:
 
    if (strcmp(cmdtext, \"/map1\", true) == 0)
    {
        if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"admin cmd!\");
        SpawnPlayer(TEAM_1);
        SpawnPlayer(TEAM_2);
        SpawnPlayer(TEAM_3);
        SetPlayerPos(TEAM_1,-1331.5000,-40.4000,14.1484);
        SetPlayerPos(TEAM_2,-1190.0000,-181.9000,14.1484);
        SetPlayerPos(TEAM_3,-1228.7000,-78.4000,27.3713);
        return 1;
    }
    if (strcmp(cmdtext, \"/map2\", true) == 0)
    {
if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"admin cmd!\");
        SpawnPlayer(TEAM_1);
        SpawnPlayer(TEAM_2);
        SpawnPlayer(TEAM_3);
        SetPlayerPos(TEAM_1,2794.0728,-2417.4148,13.6321);
        SetPlayerPos(TEAM_2,2647.9607,-2505.0376,13.4922);
        SetPlayerPos(TEAM_3,2730.9927,-2450.9575,17.5937);
        return 1;
    }

 
Itt minden jó mûködik átteszi a csapatokat a megadott helyre, de viszont, ha valaki meghal, akkor átteszi arra a pozícióra ami az AddPlayerClassban van.


Nekem annyi kellene, pl ha MAP1-en vagyunk, akkor a megadott pozíción spawnoljanak halál után a csapatok, ha viszont átrakom MAP2-re onnantól MAP2-õn spawnoljanak a csapatok.

Olyat lehet csinálni, hogy ha a /map1 parancsot végrehajtottam, akkor a felcsatlakozó játékos csapatválasztás után oda kerül a csapat megadott pozíciójára és nem az AddPlayerClassban megadottra? (Ugyan így a másiknál is, ha map2 parancsot végrehajtom akkor csatlakozás után a map2 pozícióin spawnolnak a csapatok.

11
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / /map1 parancs
« Dátum: 2012. december 08. - 20:50:49 »
- Egy Admin Törölje -

12
Szkript kérések / Parancs
« Dátum: 2012. december 08. - 19:40:54 »
Üdv!

Kellene nekem egy olyan parancs, h ha beírom /map1 akkor oda tegye át a Team_1 , Team_2 és a Team_3 csapatot ahova a /map1 parancsban megadtam.


Ha meghal a játékos, akkor /map1 pozíción spawnoljon újra, ne azon amit alapból megadtam az AddPlayerClassban.


Még valami, ha feljön a játékos miután már elvan váltva /map1-re akkor õt is oda tegye ne oda ahova az AddPlayerClassban megadtam.

13
Segítségkérés / Zamaroth Textdraw Editor
« Dátum: 2012. december 08. - 14:27:35 »
Üdv!

Valakinek megvan Zamaroth Textdraw Editorje?


Akinek megvan nagyon szépen kérem az
\".AMX\" töltse fel valahova és linkelje ide nekem.
Köszönöm.

14
Segítségkérés / Rádió probléma
« Dátum: 2012. december 03. - 20:11:44 »
Üdv!

Nekem van egy zene, amit addig játszik a szeró amíg a skint ki nem választottad.


Ugye, ha le spawnol elhallgat a zene.


A probléma itt van, ugye ha meghal azt is spawnnak veszi, meg azt is, ha belép egy DM-be, ha jelenleg szólt egy rádió akkor az is elhallgat.


Most az kellene nekem, h csak azt az zenét állítsa le, amelyik skin választás közben szól spawn-ig, de a rádiót halál után és DM-be való csatlakozáskor ne állítsa le. :D

15
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Compile hiba
« Dátum: 2012. november 25. - 22:20:50 »
- Egy admint megkérek törölje a témát -[/b]

Oldalak: [1] 2
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal