Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - kundlam

Oldalak: [1] 2 3 ... 7
1
Segítségkérés / Rectangle eltüntetése dashboard megnyitásával
« Dátum: 2017. december 07. - 20:42:45 »
Sziasztok!
 
 
 
A HUDom onclientrenderébe bevan írva, hogy hozza létre a rectangleket, viszont ha megnyitom a dashboardot, nem tűnnek el, csak  az alap kép (hud.png). Hogyan tudom ezeket a Rectangleket is eltűntetni, majd dashboard bezárása után egyből újrakezdeni a renderelését?
 
(Nyílván az \" if getElementData(localPlayer, \"deshOpened\") then return end\" cuccal kezdődik a legelején az onClientRender funkcióm, a hud.png el is tűnik csak a rectangle nem
 

addEventHandler(\"onClientRender\", root, function()
if hudState and not getElementData(localPlayer, \"char:ActiveTuning\") and not getElementData(localPlayer, \"deshOpened\") then
   dxDrawImage(1592/oX*s[1],5/oY*s[2],320/oX*s[1],240/oY*s[2], \"hud.png\")
   if getElementData(localPlayer, \"deshOpened\") then return end
      dxDrawLine(s[1], 0, s[1],s[2],0xffff0000,2)
      dxDrawLine(0, s[2], s[1],s[2],0xffff0000,2)
      dxDrawRectangle ( 1663.5/oX*s[1], 18/oY*s[2], health*6.55/oX*s[1], 18.5/oY*s[2], tocolor ( 255, 0, 0,255/2*1.22 ), true )    
      dxDrawRectangle ( 1663.5/oX*s[1], 58/oY*s[2], armor*6.55/oX*s[1], 18.5,tocolor ( 0, 0, 255,255/2 ), true )    
      dxDrawRectangle ( 1663.5/oX*s[1], 96/oY*s[2], ital*(6.55)/oX*s[1], 18.5/oY*s[2],tocolor ( 0, 181, 236,255/2 ), true )    
      dxDrawRectangle ( 1663.5/oX*s[1], 134/oY*s[2], hunger*(6.55)/oX*s[1], 18.5/oY*s[2],tocolor ( 251, 195, 86,255/2 ), true )                           dxDrawText(\"$\"..charData.formattedMoney,2365/oX*s[1],171.5/oY*s[2],1265/oX*s[1],500/oY*s[2],tocolor(255,255,255,200),0.5/oX*s[1],FONT,\"center\")
end
end)

 
 

2
Segítségkérés / Itemsystem call bugg
« Dátum: 2016. augusztus 24. - 14:42:10 »
Tuneradionál nem tudja meghívni a cuccot...
Ötletek?
 

ERROR: fc_chat/pmS.lua:728: call: failed to call \'fc_itemsystem:updateItemValue\' [string \"?\"]

 

function setRadioChannel(thePlayer, commandName, slot, channel)
slot = tonumber( slot )
channel = tonumber( channel )
if not channel then
channel = slot
slot = 1
end
if not (channel) then
outputChatBox(\"Használat:#e7d9b0 /\" .. commandName .. \" [frekvencia]\", thePlayer, 0, 206, 209,true)
else
if (exports.fc_core:hasItem(thePlayer, 6)) then
   local count = 0
   local items = exports[\'fc_itemsystem\']:getItems(thePlayer)
   for k, v in ipairs( items ) do
      if v[1] == 6 then
         count = count + 1
         if count == slot then
            if tonumber(v[2]) > 0 then
               if channel > 0 and channel < 1000000000 then
                  if exports[\'fc_itemsystem\']:updateItemValue(thePlayer, k, channel) then -- EZ A HIBÁS SOR (728 sor)
                     outputChatBox(\"Beállítottad a rádiódat a #\" .. channel .. \" frekvenciára.\", thePlayer)
                     exports.sc_core:sendLocalMeAction(thePlayer, \"átálítja a rádiója frekvenciáját.\")
                  end
               else
                  outputChatBox(\"Tiltott frekvencia.\", thePlayer, 255, 0, 0)
               end
            else
               outputChatBox(\"A Rádiód ki van kapcsolva. ((/toggleradio))\", thePlayer, 255, 0, 0)
            end
            return
         end
      end
   end
   outputChatBox(\"Érvényltelen rádió ID! Nincs ennyi rádiód.\", thePlayer, 255, 0, 0)
else
   outputChatBox(\"Nincs rádiód!\", thePlayer, 255, 0, 0)
end
end
end
addCommandHandler(\"tuneradio\", setRadioChannel, false, false)

3
Segítségkérés / Mód bug
« Dátum: 2016. július 21. - 20:05:41 »
Sziasztok
Olyan bugot találtam ma, hogy indítok egy szerót, nekem látszódnak a kocsimodok, de bárki más, aki feljön, annak nem. Ennek mi lehet az oka?

4
Általános / Kettő MTA ablak futtatása egyidejűleg?
« Dátum: 2016. május 12. - 09:57:33 »
Kettő MTA ablak futtatása egyidejűleg? Lehetséges ilyet?

5
Segítségkérés / Interaktív felület DxDrawImagen
« Dátum: 2016. május 02. - 13:26:37 »
Sziasztok.
Egy DxDrawImage képem van, melyre szeretnék olyat, mint a guiCreateLabel, de sajnos ugye ez így nem működik.
Hogyan tudnám megoldani egy dxdrawimages képen, hogy pl ha egy adott helyre kattint, akkor megidéz egy funkciót?
(Eddig csak guiCreateStaticImaget és guiCreateLabelt használtam, ezért nemvágom ezt a dolgot. )

6
Segítségkérés / Szerelőrendszer
« Dátum: 2016. május 02. - 12:09:33 »
Sziasztok
Érdekelne, hogyan tudta megoldani a SeeMTA a szerelőrendszerénél, hogy csak az adott objektum látható a szerelő kezében, nem pedig az egész kocsi?
Szoktam látni h ott az árnyék, így gondolom az egész kocsit alpha 0-zza, csak az adott objektumot tartja 255s alphán? Vagy hogyan működik ez?

7
Segítségkérés / Kéne egy bemutató link
« Dátum: 2016. április 28. - 19:00:04 »
Érdekelne, valaki megtudná mutatni vagy tudna küldeni linket egy magyarázatról, hogy ketchupos modellből hogyan készítek GTA-ba építhető modellt?

8
Segítségkérés / Jogsis bug
« Dátum: 2016. április 26. - 14:34:10 »
Sziasztok.
Házi szórakozásra editelek FlyMTA módot és egy probléma ütköztem.
Bármilyen jogsi rendszert beteszek (blueroyal, sancity, vagy akármilyen valhalla alapút), hiába kattintok az NPCre, nem jön be az ablak. Debugscript semmi hibát nem ír ki ezzel kapcsolatosan. Valakinek ötlete, mi lehet a gond?

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2016. április 26. - 14:44:14 )

Hozzáteszem, hogyha a \"createlicenseTestIntroWindow\" funkcióhoz (mely megjeleníti a jogsis guit ahol ellehet kezdeni válaszolgatni), az teljes mértékben működött. Csak a jogsis bácsira kattintás dolog nem akar működni. :/

9
MTA: Szerverfejlesztés / [GAMEMODE] Angol MultiGaming
« Dátum: 2016. április 25. - 16:16:00 »
Sziasztok.
Hoztam nektek egy angol Multigaminget :D
http://data.hu/get/9678912/Multigaming.rar

10
Szkript kérések / Járműre szöveg?!
« Dátum: 2016. március 15. - 20:45:54 »
Láttam egy videóban, hogy a kocsikra rábírt írni szövegeket. (pl:TEK)
Milyen funkcióval, vagy egyáltalán hogyan lehet ilyet csinálni? Valaki tudna egy ilyen scriptet mutatni?
/Abbahagytam SAMPot régebben, de azon gondolkozom, hogy visszatérek/

11
Archívum / Chatbubbles
« Dátum: 2016. február 21. - 15:30:15 »
Sziasztok.
Van az alap chatbubble cucc. Kiszedtem a 8 rectangleból 7-et így nem kör alakú. Remek, működik. Amint megnöelem a betű és a doboz méretét, nem fog eltűnni a megadott idő után. Mi lehet a megoldás? Esetleg valaki tudna linkelni egy egyedire alakítottat?

12
Archívum / AceMTA bejelentkezés
« Dátum: 2016. február 11. - 16:08:05 »
Régi AceMTA módot szeretnék otthon futtatni funból.
Az a szitu, hogy bevan konfigolva minden, semmi errort nem ír, de amikor bejelentkeznék ezt a hibaüzenetet írja ki nekem:
ERROR: ace_felh-rendszer/s_felhasznalo_rendszer.lua:84: attempt to call global \'sha1\'(a nil value)
84 sor:
 

function jelszoHash(felhasznalonev, jelszo)
return sha1(felhasznalonev:lower()..jelszo)
end

13
Archívum / Alap checkpointok
« Dátum: 2016. február 06. - 12:22:28 »
Sziasztok.
Tudjátok, alap zero és fly modokban vannak ilyen checkpointok(amiket nem látunk, csak a térképen látszik). Ezt hol találom, hogyan tudom kiszedni?

14
Archívum / GIF
« Dátum: 2016. január 30. - 09:07:01 »
Gif létrehozására van lehetőség? Mert láttam egyet, de nekem nem működött. (dxDrawImage)

15
Archívum / Képes bank rendszer
« Dátum: 2016. január 24. - 13:41:34 »
Tudom nem itt kéne kérnem, de nincs valakinek olyan bank rendszere san city módhoz ami képpel van és nem guival?

Oldalak: [1] 2 3 ... 7
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal