Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - Adam_Brown

Oldalak: [1] 2
1
Segítségkérés / Vontatásnál jármű leakasztása hiba
« Dátum: 2016. február 06. - 16:53:02 »
Sziasztok! Csináltam egy parancsot, ami hibátlanul lefut, de amikor tesztelem, beírom a parancsot, még azt is kiírja, hogy jármű leakasztva, de nem akasztja le. Előre is köszönöm a segítséget!
 
CMD:leakaszt(playerid, params[])
{
if(Belepve[playerid]==1)
{
    if(JatekosInfo[playerid][Fraki]==3 || JatekosInfo[playerid][Leader]==3)
    {
        if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
        {
            if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER)
            {
                if(GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)) == 525)
                {
                    if(IsTrailerAttachedToVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid)))
                    {
                        new trailerid = GetVehicleTrailer(GetPlayerVehicleID(playerid));
                        DetachTrailerFromVehicle(trailerid);
                        SendClientMessage(playerid, -1, \"{ff0000}(( Angel Pine RPG: {ffffff}Jármű leakasztva! {ff0000}))\");
            }else SendClientMessage(playerid, -1, \"{ff0000}(( Angel Pine RPG: {ffffff}Nincs felakasztva a kocsidra egyetlen jármű sem! {ff0000}))\");
                }else SendClientMessage(playerid, -1, \"{ff0000}(( Angel Pine RPG: {ffffff}Ez nem szerelőskocsi! {ff0000}))\");
            }else SendClientMessage(playerid, -1, \"{ff0000}(( Angel Pine RPG: {ffffff}Csak sofőrként használhatod a parancsot! {ff0000}))\");
        }else SendClientMessage(playerid, -1, \"{ff0000}(( Angel Pine RPG: {ffffff}A parancs használatához szerelőskocsiban kell ülnöd! {ff0000}))\");
    }else SendClientMessage(playerid, -1, \"{ff0000}(( Angel Pine RPG: {ffffff}Nem vagy szerelő! {ff0000}))\");
}
return 1;
}

2
Segítségkérés / MAP konvertálás
« Dátum: 2016. január 23. - 19:39:54 »
Sziasztok!Még régen mappoltam MTA-ban egy pályát,de azóta újra lett telepítve a gépem és nincs benne a map MTA-ban.Az átkonvertált adatok megvannak,amit a gamemode-ba kell betenni.Vissza tudom valahogy konvertálni hogy meg tudjam nyitni MTA-ban és tudjam szerkeszteni?A válaszokat előre köszönöm!  :)

3
Segítségkérés / Kick parancs használat
« Dátum: 2016. január 11. - 21:08:18 »
Sziasztok! Írtam egy kick parancsot, viszont hogyha beírom csak simán, hogy /kick, akkor azt írja ki, hogy magadat nem rúghatod ki!
És nem ezt szeretném, hanem azt, hogy Használata:....Kérdésem az lenne, hogy a használatát hova tegyem?
 
CMD:kick(playerid, params[])
{
new string[256];
new string2[256];
new kickeltid;
new ok[128];
new kickeltnev[MAX_PLAYER_NAME];
if(Belepve[playerid]==1)
{
    if(JatekosInfo[playerid][Admin]>=2)
    {
                        if(sscanf(params, \"{u[MAX_PLAYER_NAME]}{z[128]}\", kickeltid, ok))
                        {
                           if(kickeltid==INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid, -1, \"{ff0000}(( Angel Pine RPG: {ffffff}Nincs ilyen játékos! {ff0000}))\");
               else if(kickeltid==playerid) return SendClientMessage(playerid, -1, \"{ff0000}(( Angel Pine RPG: {ffffff}Magadat nem rúghatod ki! {ff0000}))\");
               else if(JatekosInfo[kickeltid][Admin] >= JatekosInfo[playerid][Admin])return SendClientMessage(playerid, -1, \"{ff0000}(( Angel Pine RPG: {ffffff}Veled egyforma vagy nálad nagyobb rangú játékost nem rúghatsz ki! {ff0000}))\");
               SetTimer(\"kick\", 500, 0);
                            GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
                            GetPlayerName(kickeltid, kickeltnev, sizeof(kickeltnev));
                 format(string, sizeof(string), \"{ff0000}(( Angel Pine RPG: %s ki lett rúgva %s által. | Indok: %s {ff0000}))\", kickeltnev, nev, ok);
                 SendClientMessageToAll(-1, string);
               format(string2, sizeof(string2), \"{ff0000}(( Angel Pine RPG: {ffffff}Ki lettél rúgva {ff0000}%s {ffffff}által. | Indok: {ff0000}%s ))\", playerid, ok);
               SendClientMessage(playerid, -1, string2);
               printf(\"%s ki lett rúgva %s által. | Indok: %s \", kickeltnev, nev, ok);
                        }else SendClientMessage(playerid, -1, \"{ff0000}(( Angel Pine RPG: {c4ff00}Használat: /kick [Játékos ID/ Név] [indok] {ff0000}))\");
}else SendClientMessage(playerid, -1, \"{ff0000}(( Angel Pine RPG: {ffffff}Nincs jogod a parancs használatához! {ff0000}))\");
}
return 1;
}

4
Segítségkérés / Kor megadása hiba
« Dátum: 2016. január 10. - 16:46:10 »
Sziasztok! Van egy dialogom, amibe regisztáció után kell beírni a korodat, viszont beírok egy kort, pl: 25 és kiírja az 50-et. Eddig így néz ki a dialogom, kérlek segítsetek, hogy mi benne a hiba.
 
if(dialogid == kezdo2)
{
if(response)
{
    new file[128];
    new string[128];
    GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
    format(file, sizeof(file), \"/Karakterek/%s.ini\", nev);
    if(!strval(inputtext))
    {
   Kick(playerid);
    }else
{
    if(strval(inputtext)>= 18 && strval(inputtext)<= 50)
    {
    JatekosInfo[playerid][Kor] =udb_hash(inputtext);
   format(string, sizeof(string), \"{ff0000}(( Angel Pine RPG:{ffffff} Beállítottad a korodat: %d-ra/re!{ff0000}))\", inputtext);
   SendClientMessage(playerid, -1, string);
   }
}
}else{
   SendClientMessage(playerid, -1, \"{ff0000}(( Angel Pine RPG: {ffffff}Ki lettél rúgva, mert nem töltötted ki a kérdőívet! {ff0000}))\");
   Kick(playerid);
}
return 1;
}

5
Segítségkérés / RemoveBuildingForPlayer HIBA
« Dátum: 2016. január 03. - 18:33:15 »
Sziasztok! Az lenne a problémám, hogy hiába rakom a RemoveBuildingForPlayer-t akár az OnPlayerConnect-hez akár az OnPlayerRequestClass-hoz, nem csinál semmit vele... Sőt, megpróbáltam paranccsal is, és akkor sem csinált semmit. Mi lehet a gond?

6
Segítségkérés / RemoveBuildingForPlayer
« Dátum: 2016. január 02. - 21:39:09 »
Sziasztok! Lenne ez a RemoveBuildingForPlayer függvény, és ugyan azt csinálja mint ebben a videóban:
 

Viszont van a leírásában egy mondat. Mégpedig ez:
 
If you have the same problem,try to remove the LOD objects.[/quote]
És az lenne a kérdésem, hogy mik azok a LOD objectek?
Vagy van valami olyan módszer, ami jobb a RemoveBuildingForPlayer-nél?
Előre is köszönöm a segítséget!:)

7
Segítségkérés / Adminrendszer
« Dátum: 2016. január 01. - 11:08:38 »
Sziasztok! Lenne ez a parancsom, hogy /adminad és utána beírom az ID-t akkor ad egy 0-ás szintet az illetőnek. Hogyha beírom a rendes parancsot, hogy pl. /adminad 0 5, akkor meg nem ír ki semmit. Mi lehet a gond?
 
CMD:adminad(playerid, params[])
{
if(Belepve[playerid]==1)
{
if(JatekosInfo[playerid][Admin] ==5 || (IsPlayerAdmin(playerid)))
{
    new id;
       new szint;
       new string[128];
       new string2[128];
       if(isnull(params)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"{ff0000}(( Angel Pine RPG: {c4ff00}Használat: {ffffff}/adminad [Játékos név/ID] [Adminszint]{ff0000} ))\");
       if(sscanf(params, \"ud\", id, szint))
       {
                if(szint >= 0 && szint <= 5)
              {
         GetPlayerName(id, nev, sizeof(nev));
              format(string, sizeof(string), \"{ff0000}(( Angel Pine RPG: {ffffff}Szintet adtál {ff0000}%s{ffffff}-nak/nek. Szint: {ff0000}%d ))\", nev, szint);
         SendClientMessage(id, -1, string);
         JatekosInfo[playerid][Admin] =szint;
         format(string2, sizeof(string2), \"{ff0000}(( Angel Pine RPG: {ffffff}Adminszintet kaptál! Szint: {ff0000}%d\", szint);
         SendClientMessage(playerid, -1, string2);
         }else SendClientMessage(playerid, -1, \"{ff0000}(( Angel Pine RPG: {ffffff}A szintnek {ff0000}1 {ffffff} és {ff0000}5 {ffffff}között kell lennie! {ff0000}))\");
   }
        }else SendClientMessage(playerid, -1, \"{ff0000}(( Angel Pine RPG: {ffffff}Nem vagy Szerver Tulajdonos! {ff0000}))\");
    }
return 1;
}

8
Segítségkérés / Suttogás parancsa
« Dátum: 2015. december 31. - 15:07:53 »
Sziasztok! Van ez a parancs és az a gondom , hogy bármit írok, akár /w-t akár /w 0-t vagy akár /w 0 asd-ot írok, mindig csak a használatot küldi el... Mi lehet a baj?
 
CMD:w(playerid, params[])
{
new id;
new str[128];
new str2[128];
new jatekos[MAX_PLAYER_NAME];
new szoveg[128];
new Float: pX, Float: pY, Float: pZ;
GetPlayerPos(id, pX, pY, pZ);
if(sscanf(params, \"us[128]\", id, szoveg)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"{ff0000}(( Angel Pine RPG: {c4ff00}Használat: {ffffff}/w [Játkos Név/ID] [üzenet] {ff0000}))\");
else if(Belepve[id] ==0) return SendClientMessage(playerid, -1, \"{ff0000}(( Angel Pine RPG:{ffffff}A játékos nem elérhető!{ff0000}))\");
else if(id == playerid) return SendClientMessage(playerid, -1, \"{ff0000}(( Angel Pine RPG:{ffffff}Magadnak nem suttoghatsz!{ff0000}))\");
        else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 10, pX, pY, pZ)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"{ff0000}(( Angel Pine RPG:{ffffff}A játékos nincs a közeledben!{ff0000}))\");
{
     GetPlayerName(playerid, jatekos, MAX_PLAYER_NAME);
     format(str, 128,\"{fff642}%s {ffffff}suttogta neked: {fff642}%s\",jatekos, szoveg);
     SendClientMessage(id, -1, str);
     format(str2, 128, \"{fff642}Ezt súgtad {ffffff}%s{fff642}-nak/nek: {ffc942}%s\", jatekos, szoveg);
     SendClientMessage(playerid, -1, str2);
        }
   return 1;
}

9
Segítségkérés / Regisztrációs rendszer
« Dátum: 2015. december 30. - 20:02:56 »
Sziasztok! Lenne itt ez a kód, és hiába csinálok bármit is, ha már regisztrálva vagyok, akkor is a regisztráció dialogja ugrik be, nem pedig a bejelentkezésé. Szerintetek mi lehet a hiba?
 
new file[256];
GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
format(file, sizeof(file), \"/Karkterek/%s.ini\", nev);
new string[256];
if(fexist(file))
{
    format(string, sizeof(string), \"{ffffff}Üdvözöllek az {ff0000}Angel Pine RPG {ffffff}szerveren, {ff0000}%s!\\n {ffffff}Bejelentkezéshez írd be a jelszavad!\", nev);
ShowPlayerDialog(playerid, bejelentkezes, DIALOG_STYLE_PASSWORD, \"Bejelentkezés\", string, \"Bejelentkezés\", \"Kilépés\");
}
if(!fexist(file))
{
   format(string, sizeof(string), \"{ffffff}Üdvözöllek az {ff0000}Angel Pine RPG {ffffff}szerveren, {ff0000}%s!\\n {ffffff}A regisztrációhoz add meg a jelszavadat!\", nev);
    ShowPlayerDialog(playerid, regisztracio, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció\", string, \"Regisztráció\", \"Kilépés\");
}

10
Segítségkérés / Közelben levők láthatják amit írok
« Dátum: 2015. december 30. - 10:04:36 »
Sziasztok! Azt hogy lehet megoldani, hogy ha írok valamilyen szöveget chatbe akkor csak a közelemben lévő emberek lássák azt? Úgy mint egy RP szerveren az IC OOC chat. Előre is köszönöm a segítséget.

11
Archívum / SuperLifeRPG
« Dátum: 2015. december 26. - 18:32:28 »
Helyszín: EQ-LP
Nagyon sok Frakcióval, Szervezettel várjuk az RP-zni vágyó játékosokat, leírást nem szeretnék róla, aki szeretne egy nagyon jó RP-szerveren játszani annak ajánlom figyelmébe, hogy nézze meg!

12
Segítségkérés / /kick parancs hiba
« Dátum: 2014. október 01. - 20:35:48 »
Sziasztok! van egy ilyen parancsom, hogy:
 
CMD:kick(playerid, params[])
{
if(pInfo[playerid][szint] >= 2 && pInfo[playerid][szint] <= 4)
{
    new string[250];
new jatekos[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, jatekos, sizeof(jatekos));
if(sscanf(params, \"u\", jatekos))
{
format(string, sizeof(string), \"%s {ff0000}ki lett kickelve!\");
SendClientMessageToAll(FEHER, string);
Kick(jatekos); // erre hozza a hibaüzenetet
}
}else{
SendClientMessage(playerid, FEHER, \"SZERVER: {ff3600}Nem elég nagy a szinted a parancs használatához!\");
}
return 1;
}

 
na és erre jön ez a hibaüzenet:
 
error 035: argument type mismatch (argument 1)

 
[gmod]Javítottam helyetted a

taget

tagre![/gmod]

13
Segítségkérés / A halál után megváltozik a skin
« Dátum: 2014. szeptember 28. - 12:42:40 »
Szasztok! Van ez a skinválasztó:
 
CMD:skinvalasztas(playerid, params[])
{
if(IsPlayerConnected(playerid))
{
    new skinid;
    if(sscanf(params, \"i\", skinid)) return SendClientMessage(playerid, FEHER, \"Használat: {8cff00}/skinvalasztas [skin ID]\");
    {
        if(skinid <=299 && skinid >=0)
        {
            SetPlayerSkin(playerid, skinid);
            SendClientMessage(playerid, FEHER, \"SZERVER: {ff33ff}Sikeresen megváltoztattad a Skinedet!\");
        }
        else SendClientMessage(playerid, FEHER, \"SZERVER: {ff00ff}A Skin ID-nek 0 és 299 között kell lennie!\");
    }
}
else SendClientMessage(playerid, FEHER, \"SZERVER: {ff0000}A parancs használatához be kell jelentkezned!\");
return 1;
}

 
És mikor meghalok akkor átváltoztatja az alap skinre. Mit csináljak,hogy megmaradjon az a skin halál után is, amit kiválasztottam halál elõtt ezzel a paranccsal?

14
Sziasztok! Van egy dialogos regisztrációs rendszerem és utána van más dialog is. És mikor tesztelem az van, hogy bejeletnkezek, és utána már rögtön dobja be utána a másik dialogot. Hogy tudnám ezt kiküszöbölni?

15
Segítségkérés / Skin választó parancs
« Dátum: 2014. július 20. - 16:00:13 »
Sziasztok! Csináltam ezt a skin választó parancsot és hibátlanul lecompilézte, de nem tudom megváltoztatni a skint. Itt a parancsom:[pawn]CMD:skinvalasztas(playerid, params[])
{
if(IsPlayerConnected(playerid))
{
    new skinid;
    if(sscanf(params, \"i\", skinid)) return SendClientMessage(playerid, FEHER, \"Használat: {8cff00}/skinvalasztas [skin ID]\");
    {
        if(skinid <=299 && skinid >=0)
        {
            SetPlayerSkin(playerid, skinid);
            SendClientMessage(playerid, FEHER, \"Szerver: {ff33ff}Sikeresen megváltoztattad a Skinedet!\");
        }
        else SendClientMessage(playerid, FEHER, \"Szerver: {ff00ff}A Skin ID-nek 0 és 299 között kell lennie!\");
    }
}
else SendClientMessage(playerid, FEHER, \"Szerver: {ff0000}A parancs használatához be kell jelentkezned!\");
return 1;
}[/pawn]
ha azt írom be, hogy /skinvalasztas akkor is, meg ha azt írom be pl. hogy /skinvalasztas 23 akkor is csak ez az üzenet jön:
Használat: {8cff00}/skinvalasztas [skin ID]
elõre is köszönöm a segítséget!

Oldalak: [1] 2
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal