Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Témák - patyes96
1
« Dátum: 2015. október 30. - 11:25:15 »
Üdv minden kedves olvasónak, leendő játékosnak.Már az elején szeretném leszögezni, hogy senki nem kért meg, hogy írjak a szerverről, nem is vagyok senki, csak egy átlagos játékos. Mindössze csak azért írok, mert szeretnék több játékost fent látni. Fontosabb dolgok:- Egyedi mappolások, interiorok - Egyedi DÉLI benzinkút, nem a szokványos, már már unott benzinkút - 4 munka, folyamatosan bővül - Még fejlesztések alatt álló scriptek, módok. Folyamatos UPDATE-ek - Nincs unalmas mindennapokNem is töröm tovább a szót, kis leírás. MunkákDobozpakoló:
Természetesen 0-ról írt munka. A dolgozó elmegy szépen Red County és San Fierro közti hátsó bekötő utón lévő Gyárba (sárga blip jelzi). Várja ott egy NPC, akinél felbírja venni a munkát és már dolgozgathat is.
Rá kattint a dobozra, majd felveszi a dobozt és akkor viheti leadni. Ahol bejött, arra ki viszi és a zöld CP-be leadja.
Doboz szállító:
Ugyan ott található, ahol a doboz pakoló. 200 darab dobozt kell leadni előtte, hogy ezt fel lehessen venni. Ha megvan a doboz, akkor ott kell felvenni, ahol a dobozpakolászóst csak fel kell menni a lépcsőn, ott vár egy srác és már adja is a munkát.
Ha felvetted a munkát, akkor ki mész a parkolóba, és vár ott egy nagy CP. Bele állsz, adja a munkakocsit, vissza mész a konténerhez, elötte lévő CP-be sétálsz az add egy dobozt amit a munkakocsidba kell pakolni. Max 5 darab fér rá, ha felpakoltad akkor irány Los Santos csomagszállítós munkához.
Csomagszállító:
Los Santos északi benzinkút közelében található sárga blip jelzi ma a munkát. A munkát viszont Városházán lehet felvenni. Ha felvetted mész a blippel jelzett helyre, ott bele állsz a CP-be ami adja egyből a munkakocsit.
Alattad a munkakocsi, akkor már nincs más hátra, mint hogy menni és kézbesíteni a csomagokat. Los Santos területén kell leadogatni a csomagokat
Építész:
Las Colinas-nál van egy építkezés (Los Santos repülőtér előtt-mellett). A munkát itt kell elfogadni/felvenni.
- Ha felvetted, akkor irány építeni. Pénzt, nem úgy mint a többi munkánál, hogy egyből kapod, itt akkor kapod meg, amikor leattad ott, ahol felvetted
Frakciók Legál -Los Santos Police Department -Los Santos Medical Center [pályázható] -Royal Mechanic Service Illegál -Sex Money Murda -Stidda [LCN] -Russian Maffia -1 pályázható
2
« Dátum: 2013. augusztus 02. - 19:00:20 »
Hali, én egy olyan scriptet kérnék, amivel IG cégeket lehet létrehozni. Amit jó volna ha tudna: - Testre szabható ár (amennyiért veszik) - Cég utáni bevétel (állítható ár, idõ szakosan) - Cég eladás - Cég pickup Válaszokat elõre is köszöntem.
3
« Dátum: 2012. november 25. - 17:43:11 »
H:\\asd\\asd\\pawno\\include\\YSI\\y_scripting.inc(151) : warning 219: local variable \"str\" shadows a variable at a preceding level H:\\asd\\asd\\pawno\\include\\YSI\\y_scripting.inc(522) : warning 219: local variable \"str\" shadows a variable at a preceding level H:\\asd\\asd\\pawno\\include\\YSI\\y_debug.inc(276) : warning 219: local variable \"str\" shadows a variable at a preceding level H:\\asd\\asd\\pawno\\include\\YSI\\y_debug.inc(338) : warning 219: local variable \"str\" shadows a variable at a preceding level H:\\asd\\asd\\pawno\\include\\YSI\\y_debug.inc(343) : warning 219: local variable \"str\" shadows a variable at a preceding level H:\\asd\\asd\\pawno\\include\\YSI\\y_amx.inc(448) : warning 219: local variable \"str\" shadows a variable at a preceding level H:\\asd\\asd\\pawno\\include\\YSI\\y_amx.inc(898) : warning 219: local variable \"str\" shadows a variable at a preceding level H:\\asd\\asd\\pawno\\include\\YSI\\y_amx.inc(920) : warning 219: local variable \"str\" shadows a variable at a preceding level H:\\asd\\asd\\pawno\\include\\YSI\\y_utils.inc(237) : warning 219: local variable \"str\" shadows a variable at a preceding level H:\\asd\\asd\\pawno\\include\\YSI\\y_utils.inc(360) : warning 219: local variable \"str\" shadows a variable at a preceding level H:\\asd\\asd\\pawno\\include\\YSI\\y_utils.inc(387) : warning 219: local variable \"str\" shadows a variable at a preceding level H:\\asd\\asd\\pawno\\include\\YSI\\y_utils.inc(466) : warning 219: local variable \"str\" shadows a variable at a preceding level H:\\asd\\asd\\pawno\\include\\YSI\\y_malloc.inc(487) : warning 219: local variable \"str\" shadows a variable at a preceding level H:\\asd\\asd\\pawno\\include\\YSI\\y_malloc.inc(611) : warning 219: local variable \"str\" shadows a variable at a preceding level H:\\asd\\asd\\pawno\\include\\YSI\\y_ini.inc(1071) : warning 219: local variable \"str\" shadows a variable at a preceding level H:\\asd\\asd\\pawno\\include\\YSI\\y_ini.inc(1189) : warning 219: local variable \"str\" shadows a variable at a preceding level H:\\asd\\asd\\gamemodes\\ASP.pwn(849) : warning 219: local variable \"str\" shadows a variable at a preceding level H:\\asd\\asd\\gamemodes\\ASP.pwn(892) : warning 219: local variable \"str\" shadows a variable at a preceding level H:\\asd\\asd\\gamemodes\\ASP.pwn(909) : warning 219: local variable \"str\" shadows a variable at a preceding level H:\\asd\\asd\\gamemodes\\ASP.pwn(2392) : warning 219: local variable \"str\" shadows a variable at a preceding level H:\\asd\\asd\\gamemodes\\ASP.pwn(2416) : warning 219: local variable \"str\" shadows a variable at a preceding level H:\\asd\\asd\\gamemodes\\ASP.pwn(2480) : warning 219: local variable \"str\" shadows a variable at a preceding level H:\\asd\\asd\\gamemodes\\ASP.pwn(2493) : warning 219: local variable \"str\" shadows a variable at a preceding level H:\\asd\\asd\\gamemodes\\ASP.pwn(2517) : warning 219: local variable \"str\" shadows a variable at a preceding level H:\\asd\\asd\\gamemodes\\ASP.pwn(2543) : warning 219: local variable \"str\" shadows a variable at a preceding level H:\\asd\\asd\\gamemodes\\ASP.pwn(2552) : warning 219: local variable \"str\" shadows a variable at a preceding level H:\\asd\\asd\\gamemodes\\ASP.pwn(2562) : warning 219: local variable \"str\" shadows a variable at a preceding level H:\\asd\\asd\\gamemodes\\ASP.pwn(2695) : warning 219: local variable \"str\" shadows a variable at a preceding level H:\\asd\\asd\\gamemodes\\ASP.pwn(2868) : warning 219: local variable \"str\" shadows a variable at a preceding level H:\\asd\\asd\\gamemodes\\ASP.pwn(2898) : warning 219: local variable \"str\" shadows a variable at a preceding level H:\\asd\\asd\\gamemodes\\ASP.pwn(2957) : warning 219: local variable \"str\" shadows a variable at a preceding level H:\\asd\\asd\\gamemodes\\ASP.pwn(3055) : warning 219: local variable \"str\" shadows a variable at a preceding level H:\\asd\\asd\\gamemodes\\ASP.pwn(3341) : warning 219: local variable \"str\" shadows a variable at a preceding level H:\\asd\\asd\\gamemodes\\ASP.pwn(3433) : warning 219: local variable \"str\" shadows a variable at a preceding level H:\\asd\\asd\\gamemodes\\ASP.pwn(3481) : warning 219: local variable \"str\" shadows a variable at a preceding level H:\\asd\\asd\\gamemodes\\ASP.pwn(3507) : error 001: expected token: \"-string end-\", but found \"-identifier-\" H:\\asd\\asd\\gamemodes\\ASP.pwn(3507) : error 017: undefined symbol \"Bel\" H:\\asd\\asd\\gamemodes\\ASP.pwn(3507) : error 029: invalid expression, assumed zero H:\\asd\\asd\\gamemodes\\ASP.pwn(3507) : fatal error 107: too many error messages on one line Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase 4 Errors. ezeket az errorokat kapom, miért?
4
« Dátum: 2012. november 02. - 12:01:48 »
Üdv mindenkinek. Én egy gyönyörû házrendszert szeretnék, ami tartalmazzon: - -Benti szobákat
- -Ház menü (széf, különbözõ beállítások)
- -Zárható / nyitható legyen
- -Egyszerû kezelés
- -Legyen hozzá spawn pont (be lehessen állítani hol ébredjen mikor feljön)
Amit NE tartalmazzon - -Háznak külön jármûvet
- -És ne ZCMD-s legyen ;)
Elõre köszönöm, aki a legszebbet linkeli az kap +-t :) Megérdemli
5
« Dátum: 2012. november 01. - 17:41:35 »
Hali Nékem az lenne a bajom, hogy ha kinyitok egy kaput paranccsal akkor forog egy karikát = (magyarul) Itt a példa if(!strcmp(cmdtext, \"/carzár\", true)) { MoveDynamicObject(Carkapu, 1403.1999511719, 2702.1000976563, 9.6999998092651,1.0); // Bezárja MoveDynamicObject(Carkapu2, 1463, 2702.1000976563, 9.6999998092651,1.0); // Másikat is SendClientMessageToAll ( COLOR_GREEN, \"Duorad Car használt és új autó kereskedése bezárt! Kérem nézzen vissza késõbb.\" ); return 1; } if(!strcmp(cmdtext, \"/carnyit\", true)) { MoveDynamicObject(Carkapu, 1411.9000244141, 2701.8999023438, 9.6999998092651,1.0); //nyitott MoveDynamicObject(Carkapu2, 1471.8000488281, 2701.8999023438, 9.6999998092651,1.0); //nyitott SendClientMessageToAll ( COLOR_YELLOW, \"Duorad Car használt és új autó kereskedése megnyitotta kapuit! Látogasson el még ma!\" ); return 1; } és a kapu Carkapu = CreateDynamicObject(976, 1403.1999511719, 2702.1000976563, 9.6999998092651,120, 0, 0); Carkapu2 = CreateDynamicObject(976, 1463, 2702.1000976563, 9.6999998092651,120, 0, 0); [/quote] És amikor kinyitom átáll 0 forgás fokra, de ha elmegyek és vissza, akkor beáll 120-ra. Ez miféle bug lehet? Kérem help!!!
6
« Dátum: 2012. október 31. - 17:53:26 »
Nekem az a problémám van, hogy mikor kiszállok a kocsiból, ugyebár respawnol a kocsi, mert elmenti a koordinátáit. Ezzel nincs gond. Azt akarom belõle kiszedni, hogy mikor respawnolódik akkor a törés maradjon meg ((Karosszéria)). Ha valaki tudja melyik az az érték (vagy mit tudjam én) az megköszönném. !!
7
« Dátum: 2012. október 21. - 15:59:35 »
Azt hogy birom elérni, hogy if(!strcmp(cmdtext, \"/zene\", true, 5)) { if(!cmdtext[5]) { return SendClientMessage(playerid,0xFF7318FF,\"Használat:/zene [link]\"); } strdel(cmdtext,0,6); PlayAudioStreamForPlayer(playerid,cmdtext); return 1; } ha beírom /zene és a linket, akkor mindenki hallja, mert én hallom, csak a többiek nem
8
« Dátum: 2012. október 21. - 12:19:01 »
Üdv! nekem ezt kéne átrakni STRCMP-be mert nem értem mit, hogyan kéne! Aki segít annak ment a + és a tisztelet! /* Zene lejátszó by Tony */ #define FILTERSCRIPT #include <a_samp> #include <zcmd> #include <sscanf2> #if defined FILTERSCRIPT public OnFilterScriptInit() { print(\"\\n--------------------------------------\"); print(\"Zene lejátszó by Tony \"); print(\"--------------------------------------\\n\"); return 1; } public OnFilterScriptExit() { return 1; } #else main() { print(\"\\n----------------------------------\"); print(\" Zene lejátszó by Tony\"); print(\"----------------------------------\\n\"); } CMD:zene(playerid,params[]) { new zenelink[1000]; if(sscanf(params, \"s[1000]\",zenelink))SendClientMessage(playerid,0xFF7318FF,\"Használat:/zene [link]\"); PlayAudioStreamForPlayer(playerid,zenelink); return 1; } CMD:stopzene(playerid) { StopAudioStreamForPlayer(playerid); return 1; } #endif
9
« Dátum: 2012. október 20. - 19:36:30 »
Üdv. Azt hogy birom megcsinálni a másik VW-be is látszódjon a jármû. (most pl: Arénára gondolok, mint derby) pl: AddStaticVehicleEx(462,-3324.7153,-3281.5088,3.6655,301.4579,13,13,30000); // Faggio 122 !!!/gotobug-on van!!! AddStaticVehicleEx(462,-3314.7153,-3281.5088,3.6655,309.4579,14,14,30000); // Faggio 123 !!!/gotobug-on van!!! //Derby kocsik AddStaticVehicleEx(504,-3314.7153,-3281.5088,3.6655,308.4579,1,2,30000); // derby 124 AddStaticVehicleEx(504,-3314.7153,-3281.5088,3.6655,307.4579,2,1,30000); // derby 125 AddStaticVehicleEx(504,-3314.7153,-3281.5088,3.6655,306.4579,1,3,30000); // derby 126 AddStaticVehicleEx(504,-3314.7153,-3281.5088,3.6655,305.4579,3,1,30000); // derby 127 AddStaticVehicleEx(504,-3314.7153,-3281.5088,3.6655,304.4579,10,10,30000); // derby 128 AddStaticVehicleEx(504,-3314.7153,-3281.5088,3.6655,303.4579,12,12,30000); // derby 129 AddStaticVehicleEx(504,-3314.7153,-3281.5088,3.6655,302.4579,13,13,30000); // derby 130 //------------------------------------------------------------------------------------------- AddStaticVehicleEx(445,-3314.7153,-3282.5088,3.6655,301.4579,1,1,360000); // Vizsgakocsi1 (131id) !!!/gotobug-on van!!! AddStaticVehicleEx(445,-3314.7153,-3283.5088,3.6655,301.4579,1,1,360000); // Vizsgakocsi2 (132id) !!!/gotobug-on van!!! AddStaticVehicleEx(560,-1259.2151,2715.7241,49.7222,208.7554,61,61,360000); // Vizsgakocsi3 (133id) AddStaticVehicleEx(533,-1256.1682,2717.3835,49.7201,208.8042,61,61,360000); // Vizsgakocsi4 (134id) Itt van ez, de csak 124-130-ig akarom(Derby kocsik-at). Mindent megpróbáltam, de nem jó :S Kérlek help.!
10
« Dátum: 2012. október 16. - 17:12:38 »
Üdv. Hogy bírom a DTRPg-be meghosszabbítani azt a timert, ami a szolgálati jármûveket respawnolja, vagy melyik az a timer.
11
« Dátum: 2012. október 16. - 16:12:25 »
Üdv. Én szeretnék kérni egy olyan FS-t ami lagg mentesen lejátssza |pl: youtube, 4shared stb..| zene linket. Köszönöm
12
« Dátum: 2012. október 13. - 15:58:51 »
Sziasztok! Beszeretném mutatni a 2012. Szeptember.12-én nyitott szerverünket. Neve: Hawk JP RPG. Elõszó A szerveren több munka, fõnökös munka is található. Minden munkába és fõnökös munkába van lehetõsége csatlakozni a játékosoknak.Különbözõ szervezetek is találhatóak a szerveren. Szerverünk a 0.3e-R2 SA:MP verzión fut. A szerveren folyamatosan lesznek fejlesztések mert ez még csak egy kezdetleges szerver, most nyitottuk életünk elsõ RP szerverét de folyamatosan dolgozunk rajta. Rendszeresen szoktunk tartani Admin Felvételeket is, persze csak olyanokat veszünk fel akik aktív és megbizható.Ismertetném a fõbb dolgokat!:Szerverünk neve: Hawk JP RPGIP:server2.clans.hu:7798Slotok száma:-/60Hosting:www.Clans.huTS3:Hamarosan!Weblapunk:Hawk-RPG.ucoz.huMunkák: Útisztító Ezen munka, értelem szerûen az utat tisztítja. El Quebradosban járkál. CP-ken keresztül kapod a pénzed + xp-d. 5-6 gépjármû áll rendelkezésre. Kéményseprõ El Quebradosban található, a bank mellet. Amint elkezdted a munkát, 10 kémény kell kitisztítani. A házak tetejére kell felmenni, amit megkönnyít a létra. Miután kitisztítottál 10 kéményt, fel veheted a pénzed a ház mögött. Szabó Ruhákat szab pénzért, embereknek. El Quebradosban található, a bankkal szemben. Vadonatúj és elegáns ruhákat varr. A ruhák ára a szabót függ. Postás Las Payasadas-ban található, a Club mellet. Feladata a levelek hordása. Különbözõ mértékben kap a levelekért pénzt és xp-t. Házaló Feladata bútorok illetve egyéb tárgyak hordása, szállítása. Las Payasadas-ban található. Házakhoz kell mennie és \"lepakolják\" a tárgyakat. Ilyenkor kap pénzt + xp-t. Pizzaszállító Las Payasadas-ban található a \"Nagy Csirke \" mellet. Feltûnõ. Feladata a pizzák szállítása házakhoz. Rendelkezésre áll 5-6 motor. Minden pizza kiszállítása után vissza kell mennie a következõ rendelésért, és így kapja meg a pénzét+ xp-t. Cementszállító El Quebrados és Las Payasadas között található. Miután feltöltötték a tartályt, különbözõ építkezésekre kell a betont hordani. Miután kivitte a betont, kap érte pénzt + xp-t Buszsofõr Las Venturas reptére mellet található (Aréna elõtt). Buszvég és Tierra Robada között jár. Minden városba bemegy. Pénzét és xp-t buszmegállóként kapja. Kamionsofõr Buszvég fele található meg. Ott fel kell venni a munkát, és be szállni egy kamionba, majd felvenni egy utánfutót (mert ha nem kick). A munkának 6 db CP-je van össze-vissza. Miután kimentél az egyik CP-hez (lepakolod a dobozokat), akkor vissza kell menni és felvenni a következõ fuvart. Ügyvéd: Fort Carson-ban található. Õt fel kell fogadni, ha valakit le tartóztatnak, õ pénzért kihozza. Pincér: BaySide-ban található az étteremben, a konyhában lehet felvenni. Feladata a rendelések felvétele és az ételek kihordása. (Majd NPC-k lesznek a vendégek) Halász: El Quebrados és Las Payasadas között található, feladat a halak kifogása. 4 halász hajó áll rendelkezésre! Frakciók: Mentõ Tierra Robada lakóit gyógyítja és látja el. Amint valaki megsérül, õ már úton van (amint hívják). El Quebrados-ban található. Taxi Jelenleg még Las Payasadasban található, a városháza elõtt. A turistákat illetve a lakókat fuvarozza. Rádiós Autószalon felett található, igen felette. A hallgatókat szórakoztatja poénokkal illetve különbözõ játékokkal. Beszámol a friss hírekrõl. Rendes zenéket is lejátszik a /zene [link] parancsal. Rendõrség Jelenleg még El Quebrados-ban található, új helye kidolgozás alatt. A lakók biztonságát figyelik és a bûzözõket kergetik. Amint valami hívás van, õk már úton vannak. Ha valami baj van, õket hívják. Szerelõ Las Payasadas-ban található. Feladata a szétszórt gépjármûvek elvétele illetve javítás. Ha összetört, vagy festésre szorul a jármûved, hívd õket, bizalommal. Szervezetek:Legális: Katonaság BaySide-ban található. Mondhatni különleges egység. Különbözõ gépjármûveikkel megállíthatják a nagyobb/durvább eseteket. Terrorelhárító. Illegális:YakuzaGrove Street FamiliesTILOS: DM!: DeathMatch: Ok nélkül megölsz valakit DB!: DriveBy: Valakire ráállsz az autóddal és ezzel megölöd PG!: PowerGaming: Olyan dolog amit a valóságban nem tudnál megtenni! MG!: MetaGaming: Szerepen kívüli dolog felhasználása szerepben. RK!: RevengeKill: Bosszúállás! Például ha megölnek te megkeresed és megölöd! SK!: SpawnKill: Spawnoláskor(megszületéskor) megölni valakit. IC szídás engedélyezett de OOC nem! És még ami fontos! A frakciók ill. a szervezeteknek is van külön OOC chatje. Kérlek ezeket használjátok pl: IC rádióba ezt ne írd: /f most meek COD-ozni - Ezt OOC-ba írd: /fooc most meek COD-ozni.! Köszönöm! Érdekességek A Szerveren kettõ autó kereskedés van. Rendes, ahol olcsóbb és gyengébb gépjármûvek ill. motorok találhatóak. A másik pedig, Duorad Car Kereskedés, itt található a sportosabb, erõsebb motorú jármûvek. Árakat az /árlista paranccsal láthatod
Harcstílust is lehet tanulni a konditeremben, Rendelõvel szemben.
Tuningolni lehet a jármûveket szerelõ segítségével.
A lámpákat a \"num +\" jellel lehet felkapcsolni.
Lesznek szórakoztató játékok pl: Bowling, Foci stb.
Van Derby a stadion-ba (a belépõ díj 750$). Ha nem talállod akkor /útmutató -> Alap épületek -> Stadion.
Néhány kép: Yakuza Families HQ http://hawk-rpg.ucoz.hu/sa-mp-006.png Mentõ állomás http://hawk-rpg.ucoz.hu/sa-mp-007.png http://hawk-rpg.ucoz.hu/sa-mp-008.png Baleset az alagútba http://hawk-rpg.ucoz.hu/sa-mp-009.png Buszvég http://hawk-rpg.ucoz.hu/sa-mp-005.png
13
« Dátum: 2012. október 09. - 19:30:30 »
Sziasztok. Nekem olyan kérésem lenne, hogy valaki bírna linkenkelni illetve küldeni olyan bank rendszert, amibe van \"kamat\" és azt személyre lehet szabni! Magyarul pl: /kamata [NÉV] [%] És úgy kéne, hogy ha 100000$-a van bent, akkor 1000$ kapjon-1% amit bármikor állíthatom. Olyasmi kéne, hogy csak bizonyos helyeken tudja azt a parancsot, vagy dialogot ami a bankszámlát kezeli. Válaszokat elõre köszönöm!
14
« Dátum: 2012. szeptember 27. - 18:26:19 »
H:\\Patyesnak\\Szerver dolgok\\samp03e_svr_R2_win32\\gamemodes\\dtrpg.pwn(980) : error 052: multi-dimensional arrays must be fully initialized H:\\Patyesnak\\Szerver dolgok\\samp03e_svr_R2_win32\\gamemodes\\dtrpg.pwn(28593) : warning 215: expression has no effect Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase 1 Error.
erre írja ki: new Float:BusCP [45][3] = { { 1058.0919,1819.0925,10.8349 }, // Bus CP-k { 1012.8497,1891.3247,10.8368 }, // Bus CP-k { 1013.2280,2213.5774,10.8356 }, // Bus CP-k { 902.3865,2167.3772,10.8357 }, // Bus CP-k { 901.6540,1970.4360,10.8357 }, // Bus CP-k { 1099.7683,1808.0149,10.8352 }, // Bus CP-k { 1303.2167,1828.1162,10.7778 }, // Bus CP-k { 1233.2358,2135.0527,6.8587 }, // Bus CP-k { 1144.9490,2473.3738,10.7494 }, // Bus CP-k { 821.7206,2649.6982,13.2593 }, // Bus CP-k { 3.2532,2649.6453,60.9586, }, // Bus CP-k { -179.2407,2667.7112,62.7818 }, // Bus CP-k { -216.3749,2757.4463,62.7806 }, // Bus CP utolsó { -283.3205,2706.5859,62.7030 }, { -332.4247,2705.2944,62.7877 }, { -763.2833,2736.7844,45.7188 }, { -912.9541,2727.1079,45.9602 }, { -1210.0439,2693.3113,46.1493 }, { -1403.7600,2604.6541,55.5377 }, { -1445.7758,2676.7502,55.8519 }, { -1533.4172,2676.7791,55.8517 }, { -2356.5669,2677.5723,58.2378 }, { -2770.2825,2523.7639,95.9649 }, { -2536.6858,2446.9768,17.9548 }, { -2449.6011,2326.3872,4.7814 }, { -2340.8892,2404.3477,5.9431 }, { -2491.7869,2433.3574,16.3305 }, { -2490.0972,2433.7917,16.2784 }, { -2298.3364,2669.8867,56.3751 }, { -1567.2906,2666.1750,55.6310 }, { -1551.3450,2606.0493,55.6322 }, { -1469.1396,2665.2107,55.7252 }, { -1431.2633,2640.5383,55.6323 }, { -1416.9637,2596.0886,55.5685 }, { -1242.1139,2672.0171,47.2329 }, { -915.8543,2714.8201,45.7399 }, { -762.7253,2723.2610,45.4746 }, { -321.8784,2695.8909,62.4841 }, { -201.7015,2746.0090,62.4826 }, { -192.1361,2656.7322,62.7109 }, { 841.5803,2614.3240,11.6857 }, { 1122.0891,2444.6819,10.5458 }, { 1134.6686,1842.5260,10.4901 }, { 1086.2228,1729.0973,10.6948 } }; a 980.-dik sor: Sikerült }; a 28593.-dik sor: Ez még nem! for(new i = 0; i <= sizeof(Peds)-1; i++) { (Peds[0],1958.3783,1343.1572,1100.3746,269.1425,-1,-1,-1,-1,-1,-1); //Ez a 28593 sor }
15
« Dátum: 2012. szeptember 25. - 15:20:08 »
Sziasztok!! Van egy olyan gondom hogy beletettem mod-ba a /tuningolás parancsot (Szerelõknek), minden mûködik normálisan. De mikor ráteszem kereket az autóra s kiszállok, a kocsi respawn-ol akkor eltûnik róla a kerék amit rátettem. Ez miért lehet??
|