Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Témák - Gyuri_Boyka
1
« Dátum: 2015. június 06. - 20:06:03 »
Helló! Az lenne a problémám hogy nem tudom mér nem tölti be a 3dtext. Ha valaki tud segíteni kérem írjon! Kösz előre is stock LabelBetoltes( bool: preQuery = true ) { if( preQuery ) { format( _tmpString, 200, \"SELECT * FROM %s\", SQL_DB_3DTEXT_TABLA ); doQuery( _tmpString, SQL_CC_3DTXT ); return 1; } new rows, fields, row, uid, color,id = 0; sql_data(rows, fields); while( row < rows ) { uid = sql_get_row_int(row, 0); if( 0 <= uid < MAX_LABEL) { id = sql_get_row_int(row, 1); sql_get_row_str(row, 2, LabelInfo[id][lText]); LabelInfo[id][lx] = sql_get_row_float(row, 3); LabelInfo[id][ly] = sql_get_row_float(row, 4); LabelInfo[id][lz] = sql_get_row_float(row, 5); LabelInfo[id][lszin] = sql_get_row_int(row, 6); switch(LabelInfo[id][lszin]) { case 0: color = COLOR_GREEN; case 1: color = COLOR_YELLOW; case 2: color = COLOR_RED; case 3: color = COLOR_LIGHTBLUE; dynlabels[id] = CreateDynamic3DTextLabel(LabelInfo[id][lText], color, LabelInfo[id][lx], LabelInfo[id][ly], LabelInfo[id][ly], DEFAULT_LABEL_DISTANCE); LabelInfo[id][lVan] = 1; } row++; } return 1; }
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2015. június 07. - 16:03:31 )
Sikerült megoldnai zárolom!
2
« Dátum: 2015. május 27. - 20:02:57 »
Helló az a próblémám lenne hogy amikor felér a felvonó a 2-dik kordinátához akkor nem áll meg 30 mp hanem egyből lemegy és amikor lent van csak akkor áll 30 mp. Úgy szeretném hogy mind a 2-nél álljon 30 mp. Van valakinek valami ötlete hogy lehetne megoldani? #include <a_samp> #include \"../include/gl_common.inc\" // for PlaySoundForPlayersInRange() #define NUM_SHIP_ROUTE_POINTS 2 #define SHIP_OBJECT_ID 5837 // pirate ship #define SHIP_MOVE_SPEED 40 #define SHIP_DRAW_DISTANCE 800.0 // Pirate ship route points (position/rotation) new Float:gShipRoutePoints[NUM_SHIP_ROUTE_POINTS][6] = { {-2102.3003, -2226.0457, 33.7934, -0.0400, 0.0000, -219.9600}, {-2279.5198, -1818.1901, 484.2934, -0.0400, 0.0000, -219.9600} }; //new gShipCurrentPoint = 1; // current route point the ship is at new gShipCurrentPoint = 0; // SA-MP objects new gMainShipObjectId; forward StartMovingTimer(); //------------------------------------------------- public StartMovingTimer() { MoveObject(gMainShipObjectId,gShipRoutePoints[gShipCurrentPoint][0], gShipRoutePoints[gShipCurrentPoint][1], gShipRoutePoints[gShipCurrentPoint][2], SHIP_MOVE_SPEED / 4.0, // bit slower for the first point gShipRoutePoints[gShipCurrentPoint][3], gShipRoutePoints[gShipCurrentPoint][4], gShipRoutePoints[gShipCurrentPoint][5]); } //------------------------------------------------- public OnFilterScriptInit() { gMainShipObjectId = CreateObject(SHIP_OBJECT_ID, gShipRoutePoints[0][0], gShipRoutePoints[0][1], gShipRoutePoints[0][2], gShipRoutePoints[0][3], gShipRoutePoints[0][4], gShipRoutePoints[0][5], SHIP_DRAW_DISTANCE); SetTimer(\"StartMovingTimer\",30*1000,0); // pause at route 0 for 30 seconds return 1; } //------------------------------------------------- public OnFilterScriptExit() { DestroyObject(gMainShipObjectId); return 1; } //------------------------------------------------- public OnObjectMoved(objectid) { if(objectid != gMainShipObjectId) return 0; if(gShipCurrentPoint > 0 && !(gShipCurrentPoint % 1)) { } gShipCurrentPoint++; if(gShipCurrentPoint == NUM_SHIP_ROUTE_POINTS) { gShipCurrentPoint = 0; MoveObject(gMainShipObjectId,gShipRoutePoints[gShipCurrentPoint][0], gShipRoutePoints[gShipCurrentPoint][1], gShipRoutePoints[gShipCurrentPoint][2], SHIP_MOVE_SPEED / 4.0, // slower for the last route gShipRoutePoints[gShipCurrentPoint][3], gShipRoutePoints[gShipCurrentPoint][4], gShipRoutePoints[gShipCurrentPoint][5]); return 1; } if(gShipCurrentPoint == 1) { // Before heading to the first route we should wait a bit StopObject(gMainShipObjectId); SetTimer(\"StartMovingTimer\",30*1000,0); // pause at route 0 for 30 seconds return 1; } MoveObject(gMainShipObjectId,gShipRoutePoints[gShipCurrentPoint][0], gShipRoutePoints[gShipCurrentPoint][1], gShipRoutePoints[gShipCurrentPoint][2], SHIP_MOVE_SPEED, gShipRoutePoints[gShipCurrentPoint][3], gShipRoutePoints[gShipCurrentPoint][4], gShipRoutePoints[gShipCurrentPoint][5]); return 1; }
3
« Dátum: 2015. február 24. - 19:36:32 »
Helló! Azzal a próblémával forulok hozzátok időnkénent a szerver nem ment a scriptfiles-ba peddig minden lib-et telepítetünk a szervergépre.... Ha valaki tudja mi a gond kérem írja le. sh: error while loading shared libraries: libc.so.6: cannot open shared object file: Error 24
4
« Dátum: 2015. február 19. - 16:06:45 »
Mappereket keresünk Helló egy új projecten dolgozunk amihez persze mapperekre is lenne szükségünk lehetőleg olyan embereket keresünk akik jól tudnak mappolni MTA és Samp editorton is. Ha éredekel valakit keressen fel vagy írjom PM-be. Lehetőleg megbízható emberek jelentezéseit várjuk. A szerver még nincs kész nem rég kezünk neki. A mapperkedésér cserében majd megbeszéljük.
5
« Dátum: 2013. december 02. - 14:00:17 »
Helló az lenne a kérdésem hogy a deAMX kívül valahogy még vissza lehet hozni a pwn faj-t? Mert a deAMX csak ezeket az inckeket hozza vissza #include #include #include
6
« Dátum: 2013. november 09. - 16:39:50 »
Üdv! Ez a script arra szolgál hogy megmutatja hány rcon admin van online. A scriptet én írtam ha kérdésetek van kérdezzetek nyugodtan! /******************************************** -------------[Online Rcon Admin]------------- -----------[Készítette: John_Cena]----------- *********************************************/ #include #include new Text:AdminText[MAX_PLAYERS]; new OnlineAdmin; new emberek[MAX_PLAYERS]; public OnFilterScriptInit() { SetTimer(\"Idozit\",500,1); return 1; } public OnPlayerConnect(playerid) { AdminText[playerid] = TextDrawCreate(15.0, 320.0, \" \"); TextDrawBackgroundColor(AdminText[playerid], 255); TextDrawFont(AdminText[playerid], 2); TextDrawLetterSize(AdminText[playerid], 0.40, 1.40); if (IsPlayerAdmin(playerid)) OnlineAdmin++; if (IsPlayerAdmin(playerid)) emberek[playerid]++; return 1; } public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { TextDrawDestroy(AdminText[playerid]); if (IsPlayerAdmin(playerid)) OnlineAdmin--; if (IsPlayerAdmin(playerid)) emberek[playerid]--; return 1; } forward Idozit(); public Idozit() { for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) { if(IsPlayerConnected(i)) { new string[264]; format(string,sizeof(string), \"~w~Online Rcon Admin: ~r~%i\", OnlineAdmin); TextDrawSetString(AdminText, string); if(OnlineAdmin > 0) { format(string,sizeof(string), \"~w~Online Rcon Admin: ~g~%i\", OnlineAdmin); TextDrawSetString(AdminText, string); } } } return 1; } public OnRconLoginAttempt(ip[], password[], success) { if(success) { for(new i=0; i { if(IsPlayerConnected(i)) { OnlineAdmin++; emberek++; } } } return 1; } CMD:radmins(playerid, params[]) { new RAdmin[500], Neve[128]; for (new i; i < MAX_PLAYERS; i++) { if (IsPlayerConnected(i)) { GetPlayerName(i, Neve, sizeof(Neve)); if (IsPlayerAdmin(i)) { format(RAdmin, 500, \"%s{00FF00}%s{FF0000} (id: %i)\\n\", RAdmin, Neve, i); } } } if(OnlineAdmin > 0) ShowPlayerDialog(playerid, 10, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"{FFFFFF}Online Rcon Admin:\", RAdmin, \"Rendben\", \"\"); else ShowPlayerDialog(playerid, 10, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \" \", \"{FF0000}Egy rcon admin sincs!\", \"Rendben\", \"\"); return 1; } public OnPlayerSpawn(playerid) { TextDrawShowForPlayer(playerid, AdminText[playerid]); return 1; }
Képek: Letöltés: http://data.hu/get/7111278/RconAdminsOnline.rar
7
« Dátum: 2013. október 29. - 14:05:17 »
Helló azt szeretném megkérdezni hogy hogyan lehetne az megoldani hogy a jármû ne robbanjon fel. Én próbáltam OnVehicleDamageStatusUpdate de nem jött össze
9
« Dátum: 2013. augusztus 29. - 20:03:19 »
Helló! Azt szeretném kérdezni nem tud valaki object pótkocsira, valami olyasmi kéne mind a neon. Kösz elõre is helló!
10
« Dátum: 2013. augusztus 20. - 10:01:01 »
Helló! Arról lenne szó hogy megcsináltam hogy mérje mennyi idõt volt a játékos AFK-ben, evvel nincs is semmi gond csak azt szeretném megcsinálni hogy írja a feje fölött vagyis hogy számolja. Megpróbáltam 3D textel de úgy nem mûködött így maradtam a ChatBubblel-nál de ez se jó valakinek van valamit ötlete ? Így alkalmaztam. forward SAFK(playerid); public SAFK(playerid) { new Hstring[256]; format(Hstring, sizeof(Hstring), \"AFK-ben: %02i óra,%02i perc,%02i másodperc\",d[playerid][2],d[playerid][1],d[playerid][0]); SetPlayerChatBubble(playerid, Hstring, 0x00ff00AA, 100.0, 10000); return 1; }
11
« Dátum: 2013. július 16. - 07:26:41 »
Jó ötlet snoop
12
« Dátum: 2013. július 13. - 14:52:32 »
Helló! Az a gond a 3d textel hogy egy idõ után eltûnik valaki meg tudná mondani hogy mér? így alkalmaztam COMMAND:aduty(playerid, params[]) { // Send the command to all admins so they can see it SendAdminText(playerid, \"/aduty\", params); // Check if the player has logged in if (APlayerData[playerid][LoggedIn] == true) { // Check if the player\'s admin-level is at least 3 if (APlayerData[playerid][PlayerLevel] >= 1) { if(APlayerData[playerid][Aduty] == 0) { playerskin = GetPlayerSkin(playerid); APlayerData[playerid][Aduty] = 1; SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"{00FF00}Admin szolgálatban vagy! Ne feled mielõtt kilépnél a szerverõl használd /adutyki\"); SetPlayerSkin(playerid, 217); APlayerData[playerid][ASZ] = Create3DTextLabel(\"Admin Szolgálatban\", 0xff0000AA, 0.0, 0.0, 2.0, 40, 0, 0); Attach3DTextLabelToPlayer(APlayerData[playerid][ASZ], playerid, 0.0, 0.0, 0.7); } else SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"{FF0000}Már szolgálatban vagy!\"); } else return 0; } else return 0; // Let the server know that this was a valid command return 1; }
13
« Dátum: 2013. június 25. - 19:12:53 »
Helló valaki elmondaná hogy lehet azt megoldani hogy amíg le nem spawnol a játékos addig nem tudja használni a parancsokat. kösz elõre is helló!
14
« Dátum: 2013. június 21. - 18:43:41 »
helló találtam egy kódot ami mûködik is csak az a baj vele hogy respawolja a pótkocsit is ha valakinek van valami ötlete hogy kéne megoldani hogy ne respawolja a pótkocsit ha fel van akasztva írja meg pls! public VehicleReset() { for(new vehicleid=0;vehicleid<MAX_VEHICLES; vehicleid++) { if(!IsVehicleOccupied(vehicleid)) { if(IsTrailerAttachedToVehicle(vehicleid)) { SetVehicleToRespawn(vehicleid); } } } } stock IsVehicleOccupied ( vehicleid ) { for ( new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++ ) { if ( IsPlayerInVehicle ( i, vehicleid ) ) return 1; } return 0; }
|