Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Témák - adam127
Oldalak: [1]
1
« Dátum: 2013. május 12. - 17:08:58 »
Sziasztok! Szeretnék segítséget kérni egy MTA szerver beüzemelésében... Van egy MTA szerverem egy hostingtól, linuxos szervergéprõl, és még az alap beállítások sincsenek meg rajta szóval még el sem indul. (Semmit nem értek MTA hoz ) Aki érti az MTA szervereket írjon ide kérem.
2
« Dátum: 2013. május 08. - 10:02:28 »
Sziasztok! Lenne egy olyan problémám, hogy ha felrakjuk az autóra a nitrót akkor addig van rajta amig fenn van a játékos a szerveren, de ha lemegy és újra vissza jön eltûnik a nitró a kocsiból, megnéztem és nem menti a kocsik .ini fájljába! Ezt hogy lehetne megoldani hogy ( pl: mentse Nitro= 1 ha van | ha nincs Nitro= 0 és ha relogol vagy akármi akkor is megmaradjon) CMD:nitro(playerid, params[]) { if(pInfo[playerid][pFrakcio] == SZERELO || pInfo[playerid][pFrakcio] == SZFONOK || pInfo[playerid][pAdmin] >= 2) { if(IsPlayerInRangeOfPoint( playerid, 5.0, -275.3647, 2660.5000, 61.5830)) { new Float: vX, Float: vY, Float: vZ; new VehID = GetClosestCar(playerid); GetVehiclePos(VehID, vX, vY, vZ); if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3.5, vX, vY, vZ)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nincs a közeledben jármû!\"); if(pInfo[playerid][pMoney] >= 10000) { cmd_me(playerid, \"felszerelt egy nitrot.\"); AddVehicleComponent(VehID, 1010); pInfo[playerid][pMoney] -= 10000; kInfo[VarosKassza] += 10000; }else SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nincs elég pénzed! ($10.000)\"); }else SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nem vagy a telepen!\"); }else SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nem vagy Szerelõ\"); return 1; } CMD:nitrole(playerid, params[]) { if(pInfo[playerid][pFrakcio] == SZERELO || pInfo[playerid][pFrakcio] == SZFONOK || pInfo[playerid][pAdmin] >= 2) { if(IsPlayerInRangeOfPoint( playerid, 5.0, -275.3647, 2660.5000, 61.5830)) { new Float: vX, Float: vY, Float: vZ; new VehID = GetClosestCar(playerid); GetVehiclePos(VehID, vX, vY, vZ); if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3.5, vX, vY, vZ)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nincs a közeledben jármû!\"); cmd_me(playerid, \"leszerelt egy nitrot.\"); RemoveVehicleComponent(VehID, 1010); }else SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nem vagy a telepen!\"); }else SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nem vagy Szerelõ\"); return 1; } Köszi elõre is!
3
« Dátum: 2013. május 07. - 15:09:57 »
Sziasztok! Lenne egy olyan gondom, hogy hibás a Defensive RPG módban a házban való ébredés ha valakinek van háza. Tehát megveszed házat, lemész feljössz akkor bebuggol és pár másodpercenkén adja a játszott órát, ezzel a pénzt is, és folyamatosan ki írja, hogy megkaptad a fizetésed... bla bla bla... Ez az alap: else if(pInfo[playerid][pHaz] == 1 && pInfo[playerid][pMPerc] > 1 && Meghalt[playerid] == 0 && Speec[playerid] == 0) { for(new i; i < MAX_HAZ; i ++) { if(Egyezik(Nev(playerid), hInfo[Tulaj])) { SetPlayerVirtualWorld(playerid, hInfo[VWorld]); SetPlayerInterior(playerid, hInfo[interior]); SetPlayerPos(playerid, hInfo[intiX], hInfo[intiY], hInfo[intiZ]); Hazban[playerid] = i; Betolt(playerid); SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"A házadban ébredtél!\"); HourTimer[playerid] = SetTimerEx(\"HourJump\", 1000, true, \"i\", playerid); } } } Segítesek pls!
4
« Dátum: 2013. május 06. - 01:24:15 »
Sziasztok! Olyanra lenne szükségem, hogy rendõr és admin tudjon fegyverengedélyt elõállítani egy RPG módban az embereknek id alapján! És ezt egy megadott helyen pl a rendõrségen lehessen elvégezni. És külön szeretném a fegyverekre... Erre jutottam, és ezekre a fegyverekre kellenének: CMD:engedelyad(playerid, params[]) { if(pInfo[playerid][pFrakcio] == RFONOK || pInfo[playerid][pFrakcio] == RENDOR) { if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 100, 2981.59253, 1553.39819, 38.73837)) { new Float:kX, Float:kY, Float:kZ; new Melyik; if(sscanf(params, \"ud\", id, Melyik)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Használat: /engedelyad < Név / Id > < Fegyver Típus >\"); GetPlayerPos(id, kX, kY, kZ); if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3, kX, kY, kZ)) { if(Egyezik(Melyik, \"colt\")) { if (pInfo[playerid][ pEngedelyColt ] >= 1) { pInfo[ id ][ pEngedelyColt ] = 1; SendClientMessage( id, PIROS, \"Kaptál egy fegyverengedélyt Colt-ra!\" ); SendClientMessage( playerid, PIROS, \"Adtál az illetõnek fegyverengedélyt Colt-ra!\" ); }else SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Már van engedélye!\"); } else if(Egyezik(Melyik, \"silenced\")) { if (pInfo[playerid][ pEngedelySilenced ] >= 1) { pInfo[ id ][ pEngedelySilenced ] = 1; SendClientMessage( id, PIROS, \"Kaptál egy fegyverengedélyt Silenced-re!\" ); SendClientMessage( playerid, PIROS, \"Adtál az illetõnek fegyverengedélyt Silenced-re!\" ); }else SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Már van engedélye!\"); } else if(Egyezik(Melyik, \"deagle\")) { if (pInfo[playerid][ pEngedelyDesi ] >= 1) { pInfo[ id ][ pEngedelyDesi ] = 1; SendClientMessage( id, PIROS, \"Kaptál egy fegyverengedélyt Deagle-re!\" ); SendClientMessage( playerid, PIROS, \"Adtál az illetõnek fegyverengedélyt Deagle-re!\" ); }else SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Már van engedélye!\"); } else if(Egyezik(Melyik, \"mp5\")) { if (pInfo[playerid][ pEngedelyMp5 ] >= 1) { pInfo[ id ][ pEngedelyMp5 ] = 1; SendClientMessage( id, PIROS, \"Kaptál egy fegyverengedélyt Mp5-re!\" ); SendClientMessage( playerid, PIROS, \"Adtál az illetõnek fegyverengedélyt Mp5-re!\" ); }else SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Már van engedélye!\"); } else if(Egyezik(Melyik, \"tec9\")) { if (pInfo[playerid][ pEngedelyTec9 ] >= 1) { pInfo[ id ][ pEngedelyTec9 ] = 1; SendClientMessage( id, PIROS, \"Kaptál egy fegyverengedélyt Tec9-re!\" ); SendClientMessage( playerid, PIROS, \"Adtál az illetõnek fegyverengedélyt Tec9-re!\" ); }else SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Már van engedélye!\"); } else if(Egyezik(Melyik, \"microsmg\")) { if (pInfo[playerid][ pEngedelyUzi ] >= 1) { pInfo[ id ][ pEngedelyUzi ] = 1; SendClientMessage( id, PIROS, \"Kaptál egy fegyverengedélyt Microsmg-re(Uzi-ra)!\" ); SendClientMessage( playerid, PIROS, \"Adtál az illetõnek fegyverengedélyt Microsmg-re(Uzi-ra)!\" ); }else SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Már van engedélye!\"); } else if(Egyezik(Melyik, \"uzi\")) { if (pInfo[playerid][ pEngedelyUzi ] >= 1) { pInfo[ id ][ pEngedelyUzi ] = 1; SendClientMessage( id, PIROS, \"Kaptál egy fegyverengedélyt Uzi-ra!\" ); SendClientMessage( playerid, PIROS, \"Adtál az illetõnek fegyverengedélyt Uzi-ra!\" ); }else SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Már van engedélye!\"); } else if(Egyezik(Melyik, \"m4a1\")) { if (pInfo[playerid][ pEngedelyM4a1 ] >= 1) { pInfo[ id ][ pEngedelyM4a1 ] = 1; SendClientMessage( id, PIROS, \"Kaptál egy fegyverengedélyt M4a1-re!\" ); SendClientMessage( playerid, PIROS, \"Adtál az illetõnek fegyverengedélyt M4a1-re!\" ); }else SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Már van engedélye!\"); } else if(Egyezik(Melyik, \"ak47\")) { if (pInfo[playerid][ pEngedelyAk47 ] >= 1) { pInfo[ id ][ pEngedelyAk47 ] = 1; SendClientMessage( id, PIROS, \"Kaptál egy fegyverengedélyt Ak47-re!\" ); SendClientMessage( playerid, PIROS, \"Adtál az illetõnek fegyverengedélyt Ak47-re!\" ); }else SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Már van engedélye!\"); } }else SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Az illetõ nincs a közeledben!\"); }else SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nem vagy a rendõrségen!\"); }else SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nem vagy Rendõr!\"); return 1; } Segítesetek!
Oldalak: [1]
|