Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Témák - Sidd
Oldalak: [1]
1
« Dátum: 2012. augusztus 16. - 15:12:57 »
Ismét a segítségeteket kérném. if (strcmp(cmdtext, \"/map 2\", true) == 0) { if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Nem vagy {6EF83C}admin{FF0000}!\"); SetSpawnInfo( TEAM_1, TEAM_1, 0, 2794.0728,-2417.4148,13.6321,91.5800,0,0,0,0,0,0); SetSpawnInfo( TEAM_ALL, TEAM_ALL, 0, 2647.9607,-2505.0376,13.4922,268.4224,0,0,0,0,0,0); SetSpawnInfo( TEAM_SPECTATOR,TEAM_SPECTATOR, 0, 2730.9927,-2450.9575,17.5937,268.2000,0,0,0,0,0,0); return 1; } Ez így jó minden, csak a 0 skint teszi oda ha átteszem egy másik mapra. Annyit kérnék, hogy ha ezt a parancsot beírja egy admin akkor ne a 0 skinnel spawnoljon oda hanem azzal amit kiválasztott az elején. És, ha valaki fel connectól akkor, ne map 1re tegye hanem oda, ami épp a kiválasztott map. (pl: /map 1en van akkor ha feljön a szerverre és kiválasztja a skint oda tegye.) Ez a 3 skin van beírva mind a 2 Team-hez: AddPlayerClass(230,2794.0728,-2417.4148,13.6321,91.5800,0,0,0,0,0,0); AddPlayerClass(293,2794.0728,-2417.4148,13.6321,91.5800,0,0,0,0,0,0); AddPlayerClass(195,2794.0728,-2417.4148,13.6321,91.5800,0,0,0,0,0,0); Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. augusztus 16. - 18:26:06 )
Valaki, esetleg vmi ötlet?
2
« Dátum: 2012. augusztus 14. - 14:55:32 »
Két apró hiba lépett fel a tegnapi \"fegyver adós\" paranccsal, ami a következõ: Írtam egy 3. Team-et a módba az úgynevezett, REF azaz TEAM_SPECTATOR. Nos ezzel az a hiba, h neki is ad fegyvert mikor beírom pl.: /uzi. A másik hiba pedig, ugye nem az AddPlayerClass-ben adtam meg a fegyvert, hanem simán GivePlayerWeapon(playerid,26,2700); és így sajnos a SPECTATOR-nak is ad fegyvert mikor annak, nem kell fegyver. Tehát annyit kérnék, h ne adjon fegyvert a SPECTATOR-nak ha beírom pl.: /uzi és ne legyen nála fegyver. Fegyver csak a TEAM_1 és a TEAM_ALL-nak kell lennie. if (strcmp(cmdtext, \"/sawnoff\", true) == 0) { SendClientMessageToAll(0x375FFFFF,\"Egy Administrator adott, Sawnoff Shotgun-t a két harcoló Team-nek!\"); if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Nem vagy {6EF83C}admin{FF0000}!\"); ResetPlayerWeapons(TEAM_1); ResetPlayerWeapons(TEAM_ALL); GivePlayerWeapon(TEAM_1,26,2700); GivePlayerWeapon(TEAM_ALL,26,2700); fegyo[TEAM_1] = 26; fegyo[TEAM_ALL] = 26; return 1; } if (strcmp(cmdtext, \"/m4\", true) == 0) { SendClientMessageToAll(0x375FFFFF,\"Egy Administrator adott, M4-et a két harcoló Team-nek!\"); if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Nem vagy {6EF83C}admin{FF0000}!\"); ResetPlayerWeapons(TEAM_1); ResetPlayerWeapons(TEAM_ALL); GivePlayerWeapon(TEAM_1,31,2500); GivePlayerWeapon(TEAM_ALL,31,2500); fegyo[TEAM_1] = 31; fegyo[TEAM_ALL] = 31; return 1; } if (strcmp(cmdtext, \"/uzi\", true) == 0) { SendClientMessageToAll(0x375FFFFF,\"Egy Administrator adott, Tec9-et a két harcoló Team-nek!\"); if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Nem vagy {6EF83C}admin{FF0000}!\"); ResetPlayerWeapons(TEAM_1); ResetPlayerWeapons(TEAM_ALL); GivePlayerWeapon(TEAM_1,32,2500); GivePlayerWeapon(TEAM_ALL,32,2500); fegyo[TEAM_1] = 32; fegyo[TEAM_ALL] = 32; return 1; } if (strcmp(cmdtext, \"/combat\", true) == 0) { SendClientMessageToAll(0x375FFFFF,\"Egy Administrator adott, Combat Shotgun-t a két harcoló Team-nek!\"); if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Nem vagy {6EF83C}admin{FF0000}!\"); ResetPlayerWeapons(TEAM_1); ResetPlayerWeapons(TEAM_ALL); GivePlayerWeapon(TEAM_1,27,2500); GivePlayerWeapon(TEAM_ALL,27,2500); fegyo[TEAM_1] = 27; fegyo[TEAM_ALL] = 27; return 1; } if (strcmp(cmdtext, \"/deagle\", true) == 0) { SendClientMessageToAll(0x375FFFFF,\"Egy Administrator adott, Desert Deagle-t a két harcoló Team-nek!\"); if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Nem vagy {6EF83C}admin{FF0000}!\"); ResetPlayerWeapons(TEAM_1); ResetPlayerWeapons(TEAM_ALL); GivePlayerWeapon(TEAM_1,24,2500); GivePlayerWeapon(TEAM_ALL,24,2500); fegyo[TEAM_1] = 24; fegyo[TEAM_ALL] = 24; return 1; } [mod]Máskor témára utaló nevet adj meg.[/mod]
3
« Dátum: 2012. augusztus 13. - 17:24:57 »
Az elõbb már kezdtem egy témát, de nagy odafigyelésemmel jól el rontottam. Leírtam egy kódot, de rossz volt mert nem az kellet volna. if (strcmp(cmdtext, \"/sawnoff\", true) == 0) { if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Nem vagy admin!\"); ResetPlayerWeapons(TEAM_1); ResetPlayerWeapons(TEAM_ALL); GivePlayerWeapon(TEAM_1,26,5000); GivePlayerWeapon(TEAM_ALL,26,5000); return 1; } if (strcmp(cmdtext, \"/m4\", true) == 0) { if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Nem vagy admin!\"); ResetPlayerWeapons(TEAM_1); ResetPlayerWeapons(TEAM_ALL); GivePlayerWeapon(TEAM_1,31,2500); GivePlayerWeapon(TEAM_ALL,31,2500); return 1; } if (strcmp(cmdtext, \"/uzi\", true) == 0) { if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Nem vagy admin!\"); ResetPlayerWeapons(TEAM_1); ResetPlayerWeapons(TEAM_ALL); GivePlayerWeapon(TEAM_132,2500); GivePlayerWeapon(TEAM_ALL,32,2500); return 1; } if (strcmp(cmdtext, \"/combat\", true) == 0) { if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Nem vagy admin!\"); ResetPlayerWeapons(TEAM_1); ResetPlayerWeapons(TEAM_ALL); GivePlayerWeapon(TEAM_1,27,2500); GivePlayerWeapon(TEAM_ALL,27,2500); return 1; } if (strcmp(cmdtext, \"/deagle\", true) == 0) { if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Nem vagy admin!\"); ResetPlayerWeapons(TEAM_1); ResetPlayerWeapons(TEAM_ALL); GivePlayerWeapon(TEAM_1,24,2500); GivePlayerWeapon(TEAM_ALL,24,2500); return 1; } Bocsi, h új témát nyitottam, de a másikat már nem tudtam használni. Nos, ezeket a kódokat egy cw módba írtam bele. Nem tudom, h helyesen-e. Annyit kérnék, ha ezek a parancsok közül beírnak egyet akkor a fegyvert megkapja, de ha meghal akkor az alap indulási fegyvert kapja amit az AddPlayerClass-ban adtam meg. Tehát úgy kellene nekem, h ha megkapta (pl.: az uzi-t) akkor ha meghal uzi maradjon nála.
4
« Dátum: 2012. augusztus 13. - 16:33:06 »
if (strcmp(cmdtext, \"/deagle\", true) == 0) { if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Nem vagy admin!\"); ResetPlayerWeapons(playerid); GivePlayerWeapon(playerid,24,2500); return 1; } Nos nekem csak annyi kellene, h ha meghal a játékos ugyan ezzel a fegyverrel spawnoljon le.
Oldalak: [1]
|