Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Oldalak: [1]
1
Segítségkérés / Dialog ékezetes betûk« Dátum: 2014. február 08. - 17:23:26 »
Üdv!
Valamilyen oknál fogva az ékezetes betûk dialogban nem jól jelennek meg. Próbáltam a fixchar.h-t, a szerveren az alapnyelvet átállítottam, mindet.. Valami megoldást tud erre valaki? Elõre is köszi 2
Segítségkérés / Csomagtartó kinyitása« Dátum: 2012. augusztus 13. - 00:29:11 »
Üdv!
Lenne egy kis problémám a csomagtartó kinyitásával, akárhogy próbálom, nem nyílik ki a csomagtartó. A motorháztetõ kinyitását sikerült megoldani úgyanígy, de valahogy a csomagtartóval nem mûködik. Itt van a parancs: CMD:cst(playerid, params[]) Megköszönném, ha segítenétek, mert már hetek óta gondolkozom ezen 3
Leírások/Útmutatók / [Leírás] MySQL szerver készítése« Dátum: 2012. július 10. - 19:41:43 »
Üdvözletem!
Szeretném nektek bemutatni hogy lehet lépésrõl lépésre létrehozni egy MySQL szervert házilag. Elõször is le kell töltened egy MySQL szerver alkalmazást. Link: 64-bit http://dev.mysql.com/downloads/mirror.php?id=408566 32-bit http://dev.mysql.com/downloads/mirror.php?id=408569 Ezt telepítsd fel és a telepítés végén meg fog jelenni egy ilyen ablak: Itt nyomj továbbot és megjelenik a következõ lépés, ahol ki kell választani az egyéni konfigurációt (Detailed Configuration) Itt ezután nyomj továbbot és megjelenik a következõ ablak ahol ki kell választani a gép típusát, amire telepíted a szervert. Ez a MySQL szerver által foglalt memória méretét szabályozza. Most az adatbázis típusának a kiválasztása jön, itt válasz a Multifunctional Database-t Ezután fel kell telepítened az InnoDB, itt nem fontos változtatnod semmin. A következõ lépésben be kell állítanod, hogy hány aktív kapcsolat várható a szerveren használni a szervert. Itt lehet manuálisan is állítani vagy lehet választani hogy 20 vagy 500 felhasználó. Most a port beállítása következik. Itt akkor érdemes kijelölni a tûzfal kivétel készítése opciót, ha nem otthon fut a SA-MP szervered, vagy mások is használni fogják a MySQL szervert. Ez majd a csatlakozásnál is fontos szerepet játszik, mivel ha ezt megváltoztatod, akkor a csatlakozásnál is meg kell adni a portot. Ezután a karakter készlet beállítása következik, ahol érdemes a másodikat választani, mivel az sokféle karaktert képes kezelni. A tovább gomb megnyomása után meg kell adnod a MySQL szolgáltatás nevét, ami a háttérben fog futni és müködteti a szervert. Itt nem érdemes változtatni a dolgokon kivéve, ha nem akarod hogy automatikusan elinduljon, ez esetben a jelölõ négyzetbõl kell a pipát eltávolítani. Az utolsó elõtti lépésben meg kell adnod a root felhasználó jelszavát. Az utolsó lépésben le kell futtatnod a konfigurációs beállításokat az Execute gomb megnyomásával. Ezután már futni is fog a MySQL szervered, amit bármikor elérhetsz a gépeden. Példaszkript a csatlakozáshoz:
Legközelebb bemutatok egy programot, amivel egyszerûen lehet kezelni a MySQL adatbázisodat. 4
Segítségkérés / Skin probléma« Dátum: 2010. július 13. - 23:14:41 »
Hello!
Van egy olyan gondom, hogy fájlba elmentettem a skineket és nem tölti be oket loginnál. Loginnál SetPlayerSpawn-nál beállítottam a skint a fájból beolvasás után, de nem jó! Segítségeteket elore köszönöm 5
Segítségkérés / Respawn« Dátum: 2010. április 30. - 22:47:36 »
Hellósztok!
Az lenne a kérdésem, hogy miután meghaltam akkor ne a skinválasztóba tegyen be hanem egybol spawnoljon. Meg lehet ezt valahogy oldani? Segítségeteket elore is köszi. 6
Tanuljunk PAWN nyelvet / [Scripting Eszköz] ZCMD by Zeex [Parancs feldolgozó]« Dátum: 2010. április 29. - 16:12:11 »Bemutatás
Ez az include az OnPlayerCommandText függvény helyett használható. Mindegyik parancs egy külonálló funkció úgy mint a dcmd-ben. Ez a módszer sokkal gyorsabb, mint amikor a beírt parancsot összehasonlítod az összes létezo paranccsal. Használat
Egy parancs hozzáadásához csak készítened kell a függvényt egy elore definiált makróval:
vagy
A params[] változó tartalmazza a parancs után beírt szöveget, és / vagy számokat. Megejgyzés #1: Ha a zcmd-t filterscriptben akarod használni akkor az icnlude-ot a
alá kell tenned. Megjegyzés #2: Ha le akarod ellenorizni, hogy a játékos írt be paramétert akkor azt ne egyszeruen a
vagy a:
mert enneg a stringnek a hossza sose 0, egyszeruen használd az isnull() függvényt (benne van az include-ban):
Esetleg, ha használod az sscanf-ot akkor nincs szükséged erre az ellenorzésre. Itt egy egyszeru példa a zcmd használatára, szükséges hozzá az sscanf is:
Kiegészítés: Ha nem akarod átírni az összes parancsot zcmd-re akkor írd át az
Vagy ha nem akarod az összes visszatérést megcserélni akkor az zmcd.inc fileban cseréld le a 48.sort if (zcmd_g_HasOPCS && !CallLocalFunction(\"OnPlayerCommandReceived\", \"is\", playerid, cmdtext)) if (zcmd_g_HasOPCS && CallLocalFunction(\"OnPlayerCommandReceived\", \"is\", playerid, cmdtext)) erre. És akkor a parancsokatban maradhatnak a visszatérések így:
Letöltés
/********************************** Az eredeti leírás a forum.sa-mp.com-on található. Készíto: Zeex 7
SA-MP: Szerverfejlesztés / DLog« Dátum: 2010. április 01. - 22:54:19 »8
Segítségkérés / Nem muködik a TextDraw« Dátum: 2010. március 14. - 16:26:25 »
Hellósztok!
Megcsináltam a TextDraw-ot a tutoriál szerint ami a fórumon van és játékban nem jelenik meg semmi. Már régebben is próbáltam megcsinálni de semmi. Van valami ötletetek? 10
Segítségkérés / Nem muködnek a parancsok« Dátum: 2010. január 04. - 19:03:42 »
Hellósztok!
Nem rég el kezdtem írni egy modot! Az lenne vele a problémám, hogy akármilyen parancsot írok egyik se muködik. Mindegyiknek ott van a végén hogy \"return 1;\", de úgy se jó egyik se! Kérlek segítsetek! Donhekus
Oldalak: [1]
|