Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - donhekus

Oldalak: [1]
1
Segítségkérés / Dialog ékezetes betûk
« Dátum: 2014. február 08. - 17:23:26 »
Üdv!
Valamilyen oknál fogva az ékezetes betûk dialogban nem jól jelennek meg. Próbáltam a fixchar.h-t, a szerveren az alapnyelvet átállítottam, mindet..
Valami megoldást tud erre valaki?
Elõre is köszi :)
\"QBZEW0tvAwMCAghLGQVQ\"

2
Segítségkérés / Csomagtartó kinyitása
« Dátum: 2012. augusztus 13. - 00:29:11 »
Üdv!
Lenne egy kis problémám a csomagtartó kinyitásával, akárhogy próbálom, nem nyílik ki a csomagtartó. A motorháztetõ kinyitását sikerült megoldani úgyanígy, de valahogy a csomagtartóval nem mûködik.
Itt van a parancs:
 
CMD:cst(playerid, params[])
{
#pragma unused params
    new vehid = GetClosestVehicle(playerid);
if(VehicleInfo[vehid][VEH_BOOT] == 0)
{
VehicleInfo[vehid][VEH_BOOT] = 1;
SetVehicleParamsEx(vehid, VehicleInfo[vehid][VEH_ENGINE], VehicleInfo[vehid][VEH_LIGHTS], VehicleInfo[vehid][VEH_ALARM], VehicleInfo[vehid][VEH_DOORS], VehicleInfo[vehid][VEH_BONNET], VEHICLE_PARAMS_ON, VehicleInfo[vehid][VEH_OBJECTIVE]);
SendClientMessage(playerid, COLOR_AUTO, \"Kinyitottad a csomagtartót !\");
format(strg, sizeof(strg), \"%s kinyitotta a csomagtartót.\", GetName(playerid));
ProxDetector(20.0, playerid, strg,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
Add_Log(CmdLog, strg);
return 1;
}
else if(VehicleInfo[vehid][VEH_BOOT] == 1)
{
VehicleInfo[vehid][VEH_BOOT] = 0;
SetVehicleParamsEx(vehid, VehicleInfo[vehid][VEH_ENGINE], VehicleInfo[vehid][VEH_LIGHTS], VehicleInfo[vehid][VEH_ALARM], VehicleInfo[vehid][VEH_DOORS], VehicleInfo[vehid][VEH_BONNET], VEHICLE_PARAMS_OFF, VehicleInfo[vehid][VEH_OBJECTIVE]);
SendClientMessage(playerid, COLOR_AUTO, \"Becsuktad a csomagtartót !\");
format(strg, sizeof(strg), \"%s becsukta a csomagtartót.\", GetName(playerid));
ProxDetector(20.0, playerid, strg,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
Add_Log(CmdLog, strg);
return 1;
}
return 1;
}

 
Megköszönném, ha segítenétek, mert már hetek óta gondolkozom ezen :)

3
Leírások/Útmutatók / [Leírás] MySQL szerver készítése
« Dátum: 2012. július 10. - 19:41:43 »
Üdvözletem!
Szeretném nektek bemutatni hogy lehet lépésrõl lépésre létrehozni egy MySQL szervert házilag.
Elõször is le kell töltened egy MySQL szerver alkalmazást.
Link:  64-bit  http://dev.mysql.com/downloads/mirror.php?id=408566
         32-bit  http://dev.mysql.com/downloads/mirror.php?id=408569
Ezt telepítsd fel és a telepítés végén meg fog jelenni egy ilyen ablak:
\"kep3.png\"
Itt nyomj továbbot és megjelenik a következõ lépés, ahol ki kell választani az egyéni konfigurációt (Detailed Configuration)
\"kep4.png\"
Itt ezután nyomj továbbot és megjelenik a következõ ablak ahol ki kell választani a gép típusát, amire telepíted a szervert. Ez a MySQL szerver által foglalt memória méretét szabályozza.
\"kep5.png\"
Most az adatbázis típusának a kiválasztása jön, itt válasz a Multifunctional Database-t
\"kep6.png\"
Ezután fel kell telepítened az InnoDB, itt nem fontos változtatnod semmin.
\"kep7.png\"
A következõ lépésben be kell állítanod, hogy hány aktív kapcsolat várható a szerveren használni a szervert. Itt lehet manuálisan is állítani vagy lehet választani hogy 20 vagy 500 felhasználó.
\"kep8.png\"
Most a port beállítása következik. Itt akkor érdemes kijelölni a tûzfal kivétel készítése opciót, ha nem otthon fut a SA-MP szervered, vagy mások is használni fogják a MySQL szervert. Ez majd a csatlakozásnál is fontos szerepet játszik, mivel ha ezt megváltoztatod, akkor a csatlakozásnál is meg kell adni a portot.
\"kep9.png\"
Ezután a karakter készlet beállítása következik, ahol érdemes a másodikat választani, mivel az sokféle karaktert képes kezelni.
\"kep10.png\"
A tovább gomb megnyomása után meg kell adnod a MySQL szolgáltatás nevét, ami a háttérben fog futni és müködteti a szervert.
Itt nem érdemes változtatni a dolgokon kivéve, ha nem akarod hogy automatikusan elinduljon, ez esetben a jelölõ négyzetbõl kell a pipát eltávolítani.
\"kep11.png\"
Az utolsó elõtti lépésben meg kell adnod a root felhasználó jelszavát.
\"kep12.png\"
Az utolsó lépésben le kell futtatnod a konfigurációs beállításokat az Execute gomb megnyomásával.
\"kep13.png\"
Ezután már futni is fog a MySQL szervered, amit bármikor elérhetsz a gépeden.
Példaszkript a csatlakozáshoz:
 

#define MYSQL_HOST          \"localhost\"
#define MYSQL_NAME           \"root\"
#define MYSQL_PASS           \"jelszo amit beírtál\"
#define MYSQL_TABLE          \"tábla neve, amit majd létrehozhatsz\"
main()
{
mysql_connect(MYSQL_HOST, MYSQL_NAME, MYSQL_TABLE, MYSQL_PASS);
}

 
Legközelebb bemutatok egy programot, amivel egyszerûen lehet kezelni a MySQL adatbázisodat.

4
Segítségkérés / Skin probléma
« Dátum: 2010. július 13. - 23:14:41 »
Hello!
Van egy olyan gondom, hogy fájlba elmentettem a skineket és nem tölti be oket loginnál.
Loginnál SetPlayerSpawn-nál beállítottam a skint a fájból beolvasás után, de nem jó!
Segítségeteket elore köszönöm

5
Segítségkérés / Respawn
« Dátum: 2010. április 30. - 22:47:36 »
Hellósztok!
Az lenne a kérdésem, hogy miután meghaltam akkor ne a skinválasztóba tegyen be hanem egybol spawnoljon. Meg lehet ezt valahogy oldani?
Segítségeteket elore is köszi.

6
Tanuljunk PAWN nyelvet / [Scripting Eszköz] ZCMD by Zeex [Parancs feldolgozó]
« Dátum: 2010. április 29. - 16:12:11 »
Bemutatás
 
Ez az include az OnPlayerCommandText függvény helyett használható. Mindegyik parancs egy külonálló funkció úgy mint a dcmd-ben. Ez a módszer sokkal gyorsabb, mint amikor a beírt parancsot összehasonlítod az összes létezo paranccsal.
 
Használat
 
Egy parancs hozzáadásához csak készítened kell a függvényt egy elore definiált makróval:
 

COMMAND:parancs(playerid, params[]) // vagy CMD:parancs(playerid, params[])
{
    // Ide jöhet a prancs fo része
    return 1;
}

 
vagy
 

command(parancs, playerid, params[]) // vagy cmd(parancs, playerid, params[])
{
    // A parancs fo része
    return 1;
}

 
A params[] változó tartalmazza a parancs után beírt szöveget, és / vagy számokat.
Megejgyzés #1: Ha a zcmd-t filterscriptben akarod használni akkor az icnlude-ot a
 

#define FILTERSCRIPT

 
alá kell tenned.
Megjegyzés #2: Ha le akarod ellenorizni, hogy a játékos írt be paramétert akkor azt ne egyszeruen a
 

if (!strlen(params))
{
    // nincs paraméter
}

 
vagy a:
 

if (!params[0])

 
 mert enneg a stringnek a hossza sose 0, egyszeruen használd az isnull() függvényt (benne van az include-ban):
 

if (isnull(params))

 
Esetleg, ha használod az sscanf-ot akkor nincs szükséged erre az ellenorzésre.
Itt egy egyszeru példa a zcmd használatára, szükséges hozzá az sscanf is:
 

COMMAND:givemoney(playerid, params[])
{
if (IsPlayerAdmin(playerid))
{
new
   toplayerid, // a játékos akinek a pénzt akarjuk küldeni
   amount;
// a params[] string szétválasztása
if (!sscanf(params, \"ii\", toplayerid, amount))
{
   if (toplayerid != INVALID_PLAYER_ID)
   {
       new
           message[40];
       GivePlayerMoney(toplayerid, amount);
       format(message, sizeof(message), \"Kaptál $%d az admintól!\", amount);
       SendClientMessage(toplayerid, 0x00FF00FF, message);
   }
   else SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"A játékos Offline\");
}
else SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Használat: /givemoney <playerid> <összeg>\");
}
else SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Csak adminok használhatják ezt a parancsot!\");
return 1;
}

 
Kiegészítés:
Ha nem akarod átírni az összes parancsot zcmd-re akkor írd át az
 

OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
    if(strcmp(cmdtext, \"/valami\", true)==0)
    {
        //valami....
        return 1;
    }
    return 0;
}

 


public OnPlayerCommandReceived(playerid, cmdtext[])
{
    if (!strcmp(cmdtext, \"/valami\", true))
    {
        //valami
        return 0;
    }
    return 1;
}

 
Vagy ha nem akarod az összes visszatérést megcserélni akkor az zmcd.inc fileban cseréld le a 48.sort
 
if (zcmd_g_HasOPCS && !CallLocalFunction(\"OnPlayerCommandReceived\", \"is\", playerid, cmdtext))

 

if (zcmd_g_HasOPCS && CallLocalFunction(\"OnPlayerCommandReceived\", \"is\", playerid, cmdtext))

 
erre.
És akkor a parancsokatban maradhatnak a visszatérések így:
 

public OnPlayerCommandReceived(playerid, cmdtext[])
{
    if (!strcmp(cmdtext, \"/valami\", true))
    {
        //valami
        return 1;
    }
    return 0;
}

 

Letöltés
 

/**********************************
*                                *
*   @Author:      ZeeX           *
*   @Version:     0.3.1          *
*   @Released:    31/10/2009     *
*                                *
**********************************/
#if defined _zcmd_included
#endinput
#endif   
#define _zcmd_included
#define MAX_FUNC_NAME (32)
#define COMMAND:%1(%2)          \\
   forward cmd_%1(%2); \\
   public cmd_%1(%2)      
#define CMD:%1(%2) \\
   COMMAND:%1(%2)
#define command(%1,%2,%3) \\
   COMMAND:%1(%2, %3)     
     
#define cmd(%1,%2,%3) \\
   COMMAND:%1(%2, %3)
#if !defined isnull
#define isnull(%1) \\
      ((!(%1[0])) || (((%1[0]) == \'\\1\') && (!(%1[1]))))
#endif
 
forward OnPlayerCommandReceived(playerid, cmdtext[]);
forward OnPlayerCommandPerformed(playerid, cmdtext[], success);
 
static
bool:zcmd_g_HasOPCS = false,
bool:zcmd_g_HasOPCE = false;
#if defined FILTERSCRIPT
public OnFilterScriptInit()
{
zcmd_g_HasOPCS = funcidx(\"OnPlayerCommandReceived\") != -1;
zcmd_g_HasOPCE = funcidx(\"OnPlayerCommandPerformed\") != -1;
    return CallLocalFunction(\"zcmd_OnFilterScriptInit\", \"\");
}
#if defined _ALS_OnFilterScriptInit
    #undef OnFilterScriptInit
#else
    #define _ALS_OnFilterScriptInit
#endif
#define OnFilterScriptInit zcmd_OnFilterScriptInit
forward zcmd_OnFilterScriptInit();
#else /*not a filterscript*/
public OnGameModeInit()
{
zcmd_g_HasOPCS = funcidx(\"OnPlayerCommandReceived\") != -1;
zcmd_g_HasOPCE = funcidx(\"OnPlayerCommandPerformed\") != -1;
if (funcidx(\"zcmd_OnGameModeInit\") != -1)
{
return CallLocalFunction(\"zcmd_OnGameModeInit\", \"\");
}   
return 1;
}
#if defined _ALS_OnGameModeInit
    #undef OnGameModeInit
#else
    #define _ALS_OnGameModeInit
#endif
#define OnGameModeInit zcmd_OnGameModeInit
forward zcmd_OnGameModeInit();
#endif /*if defined FILTERSCRIPT*/
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
    if (zcmd_g_HasOPCS && !CallLocalFunction(\"OnPlayerCommandReceived\", \"is\", playerid, cmdtext))
    {
        return 1;
    }
    new
        pos,
        funcname[MAX_FUNC_NAME];
    while (cmdtext[++pos] > \' \')
{
funcname[pos-1] = tolower(cmdtext[pos]);
}
format(funcname, sizeof(funcname), \"cmd_%s\", funcname);
    while (cmdtext[pos] == \' \') pos++;
if (!cmdtext[pos])
{
if (zcmd_g_HasOPCE)
{
   return CallLocalFunction(\"OnPlayerCommandPerformed\", \"isi\", playerid, cmdtext, CallLocalFunction(funcname, \"is\", playerid, \"\\1\"));
}
return CallLocalFunction(funcname, \"is\", playerid, \"\\1\");   
}
if (zcmd_g_HasOPCE)
{
return CallLocalFunction(\"OnPlayerCommandPerformed\", \"isi\", playerid, cmdtext, CallLocalFunction(funcname, \"is\", playerid, cmdtext[pos]));
}
return CallLocalFunction(funcname, \"is\", playerid, cmdtext[pos]);
}
#if defined _ALS_OnPlayerCommandText
    #undef OnPlayerCommandText
#else
    #define _ALS_OnPlayerCommandText
#endif
#define OnPlayerCommandText zcmd_OnPlayerCommandText
forward zcmd_OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]);

 
Az eredeti leírás a forum.sa-mp.com-on található. Készíto: Zeex

7
SA-MP: Szerverfejlesztés / DLog
« Dátum: 2010. április 01. - 22:54:19 »
DLog
 

by Donhekus
 
Információ: Egy egyszeru logkezelo include file, amivel könnyebben tudunk log file-okat létrehozni, módosítani, törölni.
Funkciók:
         Create_Log(logname[]);
         Remove_Log(logname[]);
         Add_Log_String(playerid, logname[], string[]);
         Log_Exist(logname[]);
Letöltés:
\"uHBP.jpg\"

8
Segítségkérés / Nem muködik a TextDraw
« Dátum: 2010. március 14. - 16:26:25 »
Hellósztok!
Megcsináltam a TextDraw-ot a tutoriál szerint ami a fórumon van és játékban nem jelenik meg semmi.
Már régebben is próbáltam megcsinálni de semmi.
Van valami ötletetek?

9
SA-MP: Szerverfejlesztés / Véletlenszeru idojárás
« Dátum: 2010. március 11. - 21:27:43 »
Hellósztok!
Ez egy idojárás változtató script ami véletlenszeru idonként változtatja az idojárást. Az éjszakai órákban nem változik olyanra az idojárás ami bugot okozhat.
Röviden ennyi. Ha kérdésetek van akkor írjatok!
\"SsRl.jpg\"

10
Segítségkérés / Nem muködnek a parancsok
« Dátum: 2010. január 04. - 19:03:42 »
Hellósztok!
Nem rég el kezdtem írni egy modot! Az lenne vele a problémám, hogy akármilyen parancsot írok egyik se muködik. Mindegyiknek ott van a végén hogy \"return 1;\", de úgy se jó egyik se!
Kérlek segítsetek!
Donhekus

Oldalak: [1]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal