Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - Alpha

Oldalak: [1]
1
Beszélgetés / Új játékosoknak
« Dátum: 2010. szeptember 21. - 17:03:21 »
Egy átlagos multiplayer játékosbõl, hogyan lesz csaló.
Elõször amit leírok az a magyar játékosok 90% ára vonatkozik mindenki érteni fogja melyik részbe tartozik.
Mivel egyre többet játszok MultiPlayerekkel (nem csak SAMP hanem COD Battlefield Counter) és eléggé gyakran találkozom a következõ játékostípussal: (Remélem ha elolvassák akkor megértik, hogy mekkora világtalanok.)
Nos kezdem is kiscsávó letölt (nem megvesz) egy játékot és pár nap alatt végigviszi a SinglePlayert.
Majd újra és újra utána elkezdi unni. Haverok tanácsára letölti a MultiPlayer változatot, a haverok felhívják egy szerverre és megmutatják neki, hogyan kell \"értelmesen\" játszani.
Nos a kiscsávó mit lát a szerveren? \"Any*d! K*cs*g CSALÓ LÁMA\" meg hasonló szavakat amiket a 7 éves kemény csávók írogatnak egymásnak mert már nem alszanak macival. (a legtöbbjük nem is érti mit jelent a szó amit mond de használja.) Nos az új gyerek -akire a kiscsávó szót használom- úgy látja és hiszi, hogy õ ettõl nagyobb és keményebb lesz mert Sanyi, Feri Gyuri és Pisti is az oviban már nem pelenkában vannak és õ is kiakarja már nõni a pelenkát szóval szidja a többi népet. De nem tudja a kicsi agyával felfogni, hogy azért ölik meg két percenként mert õ kezdõ, mások meg jobban ismerik a pályákat és a fegyvereket de õ elszántan ordibálja: \"Low láma f*sz csíter csíra!\" de még mindig nem veszi észre, hogy õ ezzel saját magát járatja le. Viszont  többi ovis játékos közt õ ezzel menõ lett de a nagyobbak csak röhögik õt. Mivel a kiscsávó még kezdõ és idegesíti õt, hogy állandóan meghal ezért letölt valamilyen csalásra alkalmas exe programot amivel millió vírust telepít a gépére. Szerencsére olyan profinak hiszi magát a gyerek a számítógép kezelésében mert tudja nyomni a Start, NEXT, meg GOD MODE gombokat ezért elkezd csalni a játékban. Idõrõl idõre észreveszi, hogy már mindenhonnan kitiltották ezért felháborodik letörli a játékot mert szerinte tiszta sz*r, elõvesz egy másik játékot és kezdi elölrõl.
Ez csak egy saját vélemény remélem pár álomban élõ szidós csalós gyereket felébresztettem a kis irományommal, hogy ha õ ezt csinálja akkor csak magát égeti.


2
Leírások/Útmutatók / [TUT]Csapatok és Csapatra szabott parancsok
« Dátum: 2010. szeptember 09. - 16:17:05 »
Csapatok készítése Gteam segítségével
 
1. lépés
A módunk legelején a szükséges dolgokat \"beolvassuk\"
 

#include <a_samp>
static gTeam[MAX_PLAYERS];
#define TEAM_CIVIL 0
#define TEAM_BUNOZO 1

 
Az \"a_samp\" incben nincs mit magyarázni szóval ugrás.
a \"static gTeam[MAX_PLAYERS]\" el hivatkozunk az ÖSSZES játékosra.
\"#define TEAM_CIVIL 0\" el megdefiniálunk 1 csapatot TEAM_CIVIL néven és az IDje 0 lesz
Módunkat meggyorsíthatjuk a következõ módon:
 

#undef MAX_PLAYERS
#define MAX_PLAYER 30

 
A \"30\" at írd át a szervered SLOT limitjére! De miért is jó ez nekünk? Mivel alapból a MAX_PLAYERS 500 játékosra van álítva és ha 30 slotos szerverünk van akkor 270 hely üresen fut szóval azt vegyük ki.
2. lépés
A GameModeInit alá berakjuk az AddPlayersClassocat!
 

AddPlayerClass(71,0.0,0.0,0,0.0,0,0,0,0,0,0);
AddPlayerClass(200,-0.0,0.0,0,0.0,0,0,0,0,0,0);

 
Nos feltûnhet nektek a kódban, hogy a fegyvereket nem írtam bele ez azért van mert itt LIMITÁLT mennyiséget rakhatunk bele az OnPlayerSpawn(playerid) résznél!
3. lépés
Az OnPlayerSpawn rész létrehozása
 
  if(gTeam[playerid] == TEAM_CIVIL1) {
SetPlayerColor(playerid,0x33AA33AA); // Blue
       GivePlayerWeapon(playerid, 25, 10000);// fegyvert ad
}
else if(gTeam[playerid] == TEAM_BUNOZO) {
        SetPlayerColor(playerid,0xAFAFAFAAY); // Light Blue
        GivePlayerWeapon(playerid, 25, 10000);// fegyvert ad
}

 
Na de most pontosan mit is csináltunk? Spawnoláskor a különbözõ csapatok különbözõ színt kapnak természetesen ide lehet írni GivePlayerWeapon-t vagy SetPlayerMoney-t stb.
4. lépés
SetPlayerClass Létrehozása!
Ezt rakhatod BÁRHOVA! Csak ne más \"public\"ba
 

SetPlayerClass(playerid, classid) {
if(classid == 0) {
gTeam[playerid] = TEAM_CIVIL;
} else if(classid == 1) {
gTeam[playerid] = TEAM_BUNOZO;
}
}

 
FIGYELEM ügyelj arra, hogy a classid egyezzen a megdefiniáltal!
4. lépés
OnPlayerRequestClass létrehozása másnéven amikor a játékos felconectol a szerverre tudjon csapatot választani
 

public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
SetPlayerClass(playerid, classid);
SetupPlayerForClassSelection(playerid);
gPlayerClass[playerid] = classid;
switch (classid) {
    case 0:
        {
      GameTextForPlayer(playerid, \"~b~Civil\", 500, 3);
   }
case 1:
    {
      GameTextForPlayer(playerid, \"~g~Bunozo!\", 500, 3);
   }
            }
return 1;
}

 
Szerintem ezen nem sokat kell magyarázni de azért elfogom
GameTextForPlayer helyére rakhatsz akár textdravot vagy SCM et.
MAGYARÁZAT: GameTextForPlayer(kinek menjen el, \"SZÖVEG\", IDÕ, STÍLUS);
TÁDÁ már készen is vagyunk de ezzel nem értünk el valami sokat, szóval most megmutatom mire lehet akár alkalmazni ezt a megkülönböztetést.
1 csapat tudjon 1 parancsot használni
Ez szintén nem nehéz az OnPlayerCommandText nél kell alkalmazni :)
 

if(gTeam[playerid] == TEAM_CIVIL)
{
    if (strcmp(\"/fegyverez\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
SetPlayerHealth(playerid, 100); // 100 életet ad
    SetPlayerArmour(playerid, 100); // 100 páncélt ad
GivePlayerWeapon(playerid, 28, 10000); // fegyvert ad
    GivePlayerWeapon(playerid, 25, 10000);// fegyvert ad
    GivePlayerWeapon(playerid, 31, 10000);// fegyvert ad
    GivePlayerWeapon(playerid, 24, 10000);// fegyvert ad
return 1;
}
}

 
Ezzel létrehoztunk 1 parancsot ami ad életet páncélt és fegyvereket amelyet CSAK 1 ADOTT CSAPAT TUD HASZNÁLNI
Ennyi lenne a csapatkezelés alapja =) Innentõl már csak a fantázia szab határt
Írta: Alpha ha hibát találsz jelezd!

A Tutorialt olyanoknak szántam akik aránylag tudják, hogy a Giveplayerweapon stb. mit csinál de csapatot és csapatra szabott dolgokat nem tudnak :)

3
Leírások/Útmutatók / [Leírás] Jelszóval védett skin készítése
« Dátum: 2010. augusztus 26. - 13:20:04 »
Ezt a wikirõl fordítottam le szreintem sokaknak hasznos fõleg, hogy most bejöttek a kedvencek közé az admin=rendõr szerverek
Változó
 

new Locked[MAX_PLAYERS];//Ezzel csináltunk 1 változót ami az ÖSSZES játékosra vonatkozik

 
Ezt a mod legelejére a definíciók közé kell tenni. Ezzel csinálunk egy változót ami az összes játékosra vonatkozik.
Most pedig a skinek:
 

public OnGameModeInit()
{
    AddPlayerClass(221, 0, 0, 0, 130, 24, 300, 0, 0, 0, 0); //Class 0 -
    AddPlayerClass(212, 0, 0, 0, 130, 24, 300, 0, 0, 0, 0); //Class 1 -
    AddPlayerClass(199, 0, 0, 0, 130, 24, 300, 0, 0, 0, 0); //Class 2 -
    return 1;
}

 
Most csináltunk 3 \"külsõt\" amibõl 2 jelszóval védett lesz.
Zárt skin meghatározása
 
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
    switch(classid)
    {
case 0: Locked[playerid] = 1; //ez zárva lesz jó?
case 1: Locked[playerid] = 1; //ez is
case 2: Locked[playerid] = 0; //ez nem
    }
    return 1;
}

 
ide 1-est kell írni ha azt akarjuk, hogy zárva legyen 0-t ha azt, hogy ne legyen zárva
Ha a játékos nem írja be a jelszót ne hadja a szerver spawnolni
Ennek a kódja egyszerû:
 

public OnPlayerRequestSpawn(playerid)
{
    if(Locked[playerid]) return 0;//Amikor spawnba lép lezárjuk a skineket amiket majd csak 1 parancsal tud feloldani
    return 1;
}

 
Feloldó parancs létrehozása
 
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
    if(!strcmp(cmdtext, \"/unlock jelszó\"))
    {
        Locked[playerid] = 0; // Amint láthatjuk itt 0 az érték ezáltal feloldódik a skin
        SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Skinek feloldva!\");//Küldünk 1 üzenetet a járékosnak
    }
    return 1;//Visszatérés
}

 
Remélem segített mindenkinek  8)
(megint leírom, hogy ne legyen vita ez fordított verzió)

4
Egyszerû Üzemanyag Filterscript készítése
 
Mindenek elõtt, Deklarációk
Szükségünk lesz Alapvetõ Declarációkra amiben eltároljuk az üzemanyag értékeit.
 

#include <a_samp>
#undef MAX_VEHICLES
#define MAX_VEHICLES 30 // ide írd, mennyi jármû van a szerveren
// max játékos
#undef MAX_PLAYERS
#define MAX_PLAYERS 30 // ide írd mennyi a slot limit!
new fuel[MAX_VEHICLES]; //Üzemanyag jármûvenként
forward timer_fuel_lower(); //Idõzítõ az üzemanyag csökkenéshez
forward timer_refuel(playerid); //Idõzítõ a jármû tankoláshoz
new isrefuelling[MAX_PLAYERS] = 0; //Bool annak ellenörzéséhez ha már a játékos tankol
new Text:td_fuel[MAX_PLAYERS]; //Üzemanyag TextDraw

 
Szabványos üzemanyag érték beálítása
(Itt volt valami blabla amit nem tudtam lefordítani de az biztos lényegtelen)
 

public OnFilterScriptInit()//Amikor a FilterScript betöltõdik
{
   for(new i=0;i<MAX_VEHICLES;i++) {
       fuel = 100; //Alapértéknek minden jármû 100-as üzemanyag értéket kap, ami a maximum
   }
   SetTimer(\"timer_fuel_lower\",4200,true); //Idõzítõ az üzemanyag csökkenéshez
   return 1;
}

 
Elkészítjük a TextDrawot amikor a játékos spawnol
Beálítjuk a textdraw pozícióját és effektusait.
 

public OnPlayerSpawn(playerid)
{
   td_fuel[playerid] = TextDrawCreate(45,324,\"Fuel: 100\"); //Csinál 1 TextDrawot a 45,324 pozícióba
   TextDrawBackgroundColor(td_fuel[playerid],0x00000033); //Csinálunk neki egy szép hátteret
   TextDrawFont(td_fuel[playerid],3); //TextDraw Front beálítása
   TextDrawLetterSize(td_fuel[playerid],0.699999,1.700000); //Méret
   TextDrawColor(td_fuel[playerid],0x000000ff); //Szín
   TextDrawSetShadow(td_fuel[playerid],3); //Árnyék =)
   return 1;
}

 
Megmutatjuk/Elrejtjük az üzemanyag szintet ha a játékos beszáll a jármûbe vagy elhagyja
Elrejtjük a TextDrawot ha a játékos NINCS a kocsiban
 

public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
   if (newstate == PLAYER_STATE_DRIVER || newstate == PLAYER_STATE_PASSENGER)
   {
       new vid = GetPlayerVehicleID(playerid);
       new string[125];format(string,sizeof string,\"Fuel:%i\",fuel[vid]); //Gyorsan csinálunk 1 kicsi frissítést az üzemanyag szinten
       TextDrawSetString(td_fuel[playerid],string);
       TextDrawShowForPlayer(playerid,td_fuel[playerid]); //Megmutatja az üzemanyag szintet ha a játékos kocsiban van
   } else {
       TextDrawHideForPlayer(playerid,td_fuel[playerid]); //Elrejtjük a TextDrawot ha a játékos nincs a kocsiban
   return 1;
}

 
Most megcsináljuk a Tankolás parancsot
 

public OnPlayerCommandText(playerid,cmdtext[]) {
   if (!strcmp(\"/refuel\",cmdtext,true,7)) {
       if (!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid,0xFFC800FF,\"You are not in an vehicle!\"); //Ha a játékos nincs jármûben MEGÁLÍTJUK a parancsot
       if (isrefuelling[playerid]) return SendClientMessage(playerid,0xFFC800FF,\"You are already refuelling!\"); //Ha már a játékos tankol akkor MEGÁLÍTJUK a parancsot
       if (GetPlayerMoney(playerid) - 80 <0) return SendClientMessage(playerid,0xFFC800FF,\"You dont have enough money!\"); //Ha a játékosnak NINCS elég pénze akkor visszalökjük!
       GivePlayerMoney(playerid,-80); //De ha van akkor leveszünk -80$-t
       SetCameraBehindPlayer(playerid); //A játékos mögé rakjuk a kamerát mert õ így jobban lát mikor megvan fagyasztva
       TogglePlayerControllable(playerid,0); //Megfagyasztjuk a játékost
       isrefuelling[playerid] = 1; //Beálítjuk a refuel értéket 1 re hogy ne tudjon SPAMOLNI
       TextDrawSetString(td_fuel[playerid],\"Refuelling...\"); //Kicseréli a TextDrawot
       SetTimerEx(\"timer_refuel\",4500,false,\"i\",playerid); //És beálítjuk az ujratöltési idõt
       return 1;
   }
   return 0;
}

 
REMEK! Elérkeztél az utolsó lépéshez aminél az idõzítõket(timer) beálítjuk
 

public timer_fuel_lower()
{
   for(new i=0;i<MAX_PLAYERS;i++) { //Ciklus minden játékosnak
       if (isrefuelling) continue; //Megálítjuk ha a játékos tankol
       new vid = GetPlayerVehicleID(i); //Lekérjük a Kocsi ID-jét
       if (GetPlayerVehicleSeat(i) == 0) { //Ha a játékos a vezetõ
           fuel[vid] = fuel[vid] -1; //Csökkenés mértéke
           if (fuel[vid]<1) //Ha elfogyott a benzin
           {
               fuel[vid] = 0; //Beálítjuk az üzemanyag szintet 0 ra Mert ha nem álítjuk be akkor az idõzítõ lehúzza -1 -2 -3 stb. re mielött kivehetnénk a kocsiból!
               RemovePlayerFromVehicle(i); //Kiszedjük a játékost a jármûvébõl!
               GameTextForPlayer(i,\"~r~You are out of ~w~fuel~r~!\",5000,4); //Szöveg megmutatása
           }
       }
       new string[125];format(string,sizeof string,\"Fuel:%i\",fuel[vid]); //String elõkészítése a következõ üzemanyag értékhez
       TextDrawSetString(td_fuel,string); //textDraw frissítése
   }
   return 1;
}
public timer_refuel(playerid) //Amikor tankol
{
   new vid = GetPlayerVehicleID(playerid);
   fuel[vid] = fuel[vid] = 100; //Beálítjuk az üzemanyagát 100 ra
   isrefuelling[playerid] = 0;//Eltüntetjük az AntiSpam cuccost
   TextDrawSetString(td_fuel[playerid],\"Fuel:100\"); //TextDraw frissítése
   TogglePlayerControllable(playerid,1); //És levesszük a fagyasztást a játékosról
}

 
EREDETI LEÍRÁS: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=169284

EREDETI SZERZÕ: gamer931215


LEFORDÍTOTTA: ALPHA

Ha valami hibát találsz kérlek jelezd!(Helyenként nem 100% osan ugyan az van leírva mert úgy kicsit értelmetlen dolog jött volna ki!)

5
Kérdések, Segítség / Hard drive
« Dátum: 2010. január 01. - 15:31:03 »
Letöltöttem a NFS HS-t  és feltettem XP re és amkro idítanám a játékot ez a hibaüzenet fogad:
Your Hard Drive less than 1mb free space.
If you encounter problems please refer to the reference card
ÉS nem ment ia játékot ileltve 59GB szabad helyem van mi lehet a baja?

6
Beszélgetés / Miért lett törölve a FELHASZNÁLÓM?
« Dátum: 2009. december 28. - 14:27:49 »
VAlaki törölte a felhasználómat 1ik napról a másikra és nem tudom, hogy miért pedig szerintem nem csináltam semmi szabályokba ütközot amiért törlés járna??

Oldalak: [1]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal