Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - Flember

Oldalak: [1]
1
Segítségkérés / Koordináta mentés
« Dátum: 2012. november 28. - 20:54:09 »
Sziasztok! Már sokadszor tettem fel a kérdést, de megteszem újra, részletesebben, hátha ezek alapján tud valaki válaszolni..
Egy jármû gyár szerû dolgot szeretnék létrehozni. Az alapja megvan, egy dolog hiányzik.
Eddig megvan:
 
forward LoadCar();
forward OnPropUpdate();

 

enum cInfo
{
cModel,
Float:cLocationx,
Float:cLocationy,
Float:cLocationz,
Float:cAngle,
cColorOne,
cColorTwo,
cOwner[MAX_PLAYER_NAME],
}
new CarInfo[MAX_VEHICLES][cInfo];

 

public OnPropUpdate()
{
new idx;
new File: file2;
while (idx < sizeof(CarInfo))
{
    new coordsstring[256];
format(coordsstring, sizeof(coordsstring), \"%d,%f,%f,%f,%f,%d,%d,%s\\n\",
CarInfo[idx][cModel],
CarInfo[idx][cLocationx],
CarInfo[idx][cLocationy],
CarInfo[idx][cLocationz],
CarInfo[idx][cAngle],
CarInfo[idx][cColorOne],
CarInfo[idx][cColorTwo],
CarInfo[idx][cOwner]);
if(idx == 0)
{
   file2 = fopen(\"Mentés/Jármûvek.cfg\", io_write);
}
else
{
   file2 = fopen(\"Mentés/Jármûvek.cfg\", io_append);
}
fwrite(file2, coordsstring);
idx++;
fclose(file2);
}
return 1;
}
public LoadCar()
{
new arrCoords[17][64];
new strFromFile2[256];
new File: file = fopen(\"Mentés/Jármûvek.cfg\", io_read);
if (file)
{
new idx = 0;
while (idx < sizeof(CarInfo))
{
   fread(file, strFromFile2);
   split(strFromFile2, arrCoords, \',\');
   CarInfo[idx][cModel] = strval(arrCoords[0]);
   CarInfo[idx][cLocationx] = floatstr(arrCoords[1]);
   CarInfo[idx][cLocationy] = floatstr(arrCoords[2]);
   CarInfo[idx][cLocationz] = floatstr(arrCoords[3]);
   CarInfo[idx][cAngle] = floatstr(arrCoords[4]);
   CarInfo[idx][cColorOne] = strval(arrCoords[5]);
   CarInfo[idx][cColorTwo] = strval(arrCoords[6]);
   strmid(CarInfo[idx][cOwner], arrCoords[7], 0, strlen(arrCoords[7]), 255);
   printf(\"[bETÖLTÉS]: Jármû %s betöltve!\",idx);
   idx++;
}
}
return 1;
}

 
Na szóval ennyi megvan.. Viszont szeretnék egy parancsot, amit ha beírok, akkor a Jármûvek fájlhoz gyakorlatilag még egy jármûvet hozzáad. Ezt hogyan lehet megoldani?..

2
Segítségkérés / Ház
« Dátum: 2012. november 25. - 23:43:58 »
Sziasztok!
Dolgozok egy RP módon, 0-ról írom.
Ma fellépett egy számomra érthetetlen, igen nagy probléma...
Mégpedig, hogy a betöltött házak belépés pozícióit nem arra a helyre rakja le, ahova én beírtam a fájlban... Pl. Szépen beírom az LSPD koordinátáit, az meg ledob az isten háta mögé a tengerbe ha a ház bejáratához teleportálok... És nem lehet, hogy elírtam a koordinátákat, mert eddig mûködött.. Már 2 órája ezt próbálom kijavítani, mindent kipróbáltam, mindent amit az elmúlt 3 órában ezzel kapcsolatban csináltam a módon visszacsináltam, ennél többet már nem nagyon tudok tenni..
Van valakinek valami ötlete? Újraírni nagyon nem akarom, mert már majdnem 2000 sor, és egy rohadt ház baromság miatt újra írni az egészet nem fogom..
Nagyon kéne a segítség, minden tipp jól jön.. Köszi!

3
Segítségkérés / Pozícióra mûködõ parancs
« Dátum: 2012. november 16. - 16:07:46 »
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy hogyan lehetne megcsinálni, ha a játékos egy adott pozícióhozz ér akkor mondjuk behoz neki egy dialogot?

4
Segítségkérés / Streamer hiba
« Dátum: 2012. november 15. - 23:13:35 »
Amint beírtam ezt a módba a szerver indításakor nem tölt be a mód rendesen...
 
#include <streamer>

 
Beírtam, és onnantól kezdve szerver indításnál hibát ír ki:
\"Run time error 19: \'File or function is not found\' \"
Nem értem mi a gond, már több streamer.inc fáljt is kipróbáltam..

5
Segítségkérés / Nem mûködik jármûben.
« Dátum: 2012. november 14. - 22:05:30 »
Sziasztok!
A problémám, hogy itt van ez a kód, aminek elvileg a shift megnyomásával be kellene indítania a jármûvet, de nem indítja. Ha nem ülök kocsiban kiírja a szöveget, ha beleülök, akkor nem. Miért?
 
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
new vid;
vid = GetPlayerVehicleID(playerid);
    new engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective;
    if(newkeys == KEY_JUMP )
{
        SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"(( Szerver: {FFFFFF}A   kocsi indul {33AA33}))\");
        GetVehicleParamsEx ( vid, engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective );
        SetVehicleParamsEx ( vid,VEHICLE_PARAMS_ON, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective );
}
return 1;
}

6
Segítségkérés / Dialog segítség
« Dátum: 2012. november 13. - 18:36:43 »
Sziasztok!
Egy olyan dialog(kilistázósat)-ot szeretnék létrehozni amiben nem fix az, hogy a dialog menüben mik a választási lehetõségek.
Megpróbálom ezzel megmagyarázni:
Ha bejön a dialog, akkor két listitem van: Opció1, Opció2..
De azt hogy lehet megcsinálni, ha mondjuk a pOpcio1 = 0 a menübe csak az opció 1 kiírást jeleníti meg, ha pedig a pOpcio2 = 0, akkor semelyiket nem jeleníti meg.. tehát az a lényeg, hogy csak azt az opciót írja ki a menübe..
Igazából ez egy admin menühöz kellene, aminél azt akarom, hogy a kisebb szintû adminoknak ne jelenjelek meg a menüben azok a parancsok, melyek a nagyobbaknak megjelennek.
Ha nem értitek mit szeretnék megpróbálom majd képekkel elmagyarázni :)
Addig is köszönöm! :)

7
Segítségkérés / Spawn
« Dátum: 2012. november 12. - 00:03:00 »
Sziasztok!
Elkezdtem 0-ról 1 módot. Elakadtam a spawnnál.
A lényeg, hogy megtörténik a regisztráció, le is menti, meg minden, ki is írja a szöveget, hogy Üdv a szerveren, de ugyanaz nem spawnolja le a játékost. Alul ott van az a karakter választó felület \"< > Spawn\" Pedig az üdvözlõ szöveg alá beírtam az OnPlayerSpawn(playerid);-t ahova be van írva a pozíció.
Szerk: Megnéztem, a karaktert lespawnolja, csak a kamera pozíció ugyanott marad, és lent marad a karakter választó csík is \"< > Spawn\".

8
Segítségkérés / Halál utáni spawn
« Dátum: 2012. november 11. - 20:01:10 »
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem hova kell beírni, hogy halál után hova spawnoljon a játékos?

9
Segítségkérés / Jármû mentés
« Dátum: 2012. november 09. - 17:18:08 »
Sziasztok!
Az volna a kérdésem/problémám, hogy van egy alap V-S rendszer, és én olyat szeretnék csinálni, hogy mondjuk a /create parancsra ledob mind1 milyen koordinátára egy kocsit, amit elment a a V-S kocsi Carinfo fájljába.
Tehát a kérdés lényege igaz-ból az, hogy hogy tudnám a fájlba lementeni a kocsikat a /create, hogy késõbb ugyanúgy betöltse, mint jelenleg az alap V-S rendszernél.
 
enum cInfo
{
cModel,
Float:cLocationx,
Float:cLocationy,
Float:cLocationz,
Float:cAngle,
cColorOne,
cColorTwo,
};
new CarInfo[231][cInfo];

 
Jelenleg ez adott, ezeket kellene lementenie a kocsiról a CarInfoba.
A következõ kérdésem, hogy azt hogy lehet orvosolni, hogy ne az adott 231 kocsit töltse be, ami be van írva, hanem annyit amennyi késõbb le van mentve.
Lehet, hogy kicsit bonyolultan fogalmaztam meg, ezért elnézést  ;D , ha valamit nem értetek, akkor kérdezzétek légyszi meg. :D
Nagyon sokat segítenétek, ha ezt tudnánk orvosolni :) Köszi elõre is!

10
Segítségkérés / 3 kérdés
« Dátum: 2011. december 30. - 20:42:28 »
Sziasztok, 3 kérdésem lenne!
1. Jármû állapot ellenõrzése, és javítása alkatrészenként. (hogyan?)
2.Fegyverkezelési tapasztalat átállítása. (hogyan?)
3.Igazából egy textdrawot szeretnék létrehozni, aminél ha beírjuk a parancsot kidobja a textdrawot, és 5 mp. múlva eltünteti.
Elõre is köszi!

11
Segítségkérés / Jármû szerelés - állapot ellenõrzés
« Dátum: 2011. december 22. - 19:45:42 »
Két parancsra lenne szükségem, az egyikkel a jármû állapotát kellene leellenõrizni ( elsõ-hátsó lökhárító, motorháztetõ, csomagtartó, 1 ajtó-2ajtó, lámpák, kerekek )
A másik meg a javítás, ahol alkatrészenként lehetne megjavítani... A másodikra nem kell komplett parancs, elég volna, ha leírná valaki azt, hogy ha az adott dolgot beírom egy parancsba akkor megjavítja pl. a lökhárítót.
Elõre is köszönet :)

12
Segítségkérés / Dialoggal kapcsolatban
« Dátum: 2011. november 16. - 14:35:42 »
Sziasztok!
Olyat szeretnék csinálni, hogy mondjuk van 4 változó dolgunk, példákat írok: pFegyver, pSkin, pAutó, pHáz. Mondjuk a pHáz = 1 jelen esetben jelentse azt, hogy van háza a játékosnak... (de ez mind1) a lényeg, hogy a dialog csak azokat a dolgokat jelenítse meg a 4 közül amik a játékosnak 1 ( pFegyver = 1 stb. ) tehát ha pFegyver 0 akkor a dialog ne írja ki azt mondjuk, hogy Fegyver, de ha 1 akkor ki tudja azt is választani a játékos.
Remélem mindent meg tudtam értetni :) Elõre is köszi a segítséget :)

Oldalak: [1]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal