Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Flember

Oldalak: [1] 2 3
1
Segítségkérés / Koordináta mentés
« Dátum: 2012. November 28. - 20:54:09 »
Sziasztok! Már sokadszor tettem fel a kérdést, de megteszem újra, részletesebben, hátha ezek alapján tud valaki válaszolni..
Egy jármû gyár szerû dolgot szeretnék létrehozni. Az alapja megvan, egy dolog hiányzik.
Eddig megvan:
 
forward LoadCar();
forward OnPropUpdate();

 

enum cInfo
{
cModel,
Float:cLocationx,
Float:cLocationy,
Float:cLocationz,
Float:cAngle,
cColorOne,
cColorTwo,
cOwner[MAX_PLAYER_NAME],
}
new CarInfo[MAX_VEHICLES][cInfo];

 

public OnPropUpdate()
{
new idx;
new File: file2;
while (idx < sizeof(CarInfo))
{
    new coordsstring[256];
format(coordsstring, sizeof(coordsstring), \"%d,%f,%f,%f,%f,%d,%d,%s\\n\",
CarInfo[idx][cModel],
CarInfo[idx][cLocationx],
CarInfo[idx][cLocationy],
CarInfo[idx][cLocationz],
CarInfo[idx][cAngle],
CarInfo[idx][cColorOne],
CarInfo[idx][cColorTwo],
CarInfo[idx][cOwner]);
if(idx == 0)
{
   file2 = fopen(\"Mentés/Jármûvek.cfg\", io_write);
}
else
{
   file2 = fopen(\"Mentés/Jármûvek.cfg\", io_append);
}
fwrite(file2, coordsstring);
idx++;
fclose(file2);
}
return 1;
}
public LoadCar()
{
new arrCoords[17][64];
new strFromFile2[256];
new File: file = fopen(\"Mentés/Jármûvek.cfg\", io_read);
if (file)
{
new idx = 0;
while (idx < sizeof(CarInfo))
{
   fread(file, strFromFile2);
   split(strFromFile2, arrCoords, \',\');
   CarInfo[idx][cModel] = strval(arrCoords[0]);
   CarInfo[idx][cLocationx] = floatstr(arrCoords[1]);
   CarInfo[idx][cLocationy] = floatstr(arrCoords[2]);
   CarInfo[idx][cLocationz] = floatstr(arrCoords[3]);
   CarInfo[idx][cAngle] = floatstr(arrCoords[4]);
   CarInfo[idx][cColorOne] = strval(arrCoords[5]);
   CarInfo[idx][cColorTwo] = strval(arrCoords[6]);
   strmid(CarInfo[idx][cOwner], arrCoords[7], 0, strlen(arrCoords[7]), 255);
   printf(\"[bETÖLTÉS]: Jármû %s betöltve!\",idx);
   idx++;
}
}
return 1;
}

 
Na szóval ennyi megvan.. Viszont szeretnék egy parancsot, amit ha beírok, akkor a Jármûvek fájlhoz gyakorlatilag még egy jármûvet hozzáad. Ezt hogyan lehet megoldani?..

2
Segítségkérés / Ház
« Dátum: 2012. November 25. - 23:43:58 »
Sziasztok!
Dolgozok egy RP módon, 0-ról írom.
Ma fellépett egy számomra érthetetlen, igen nagy probléma...
Mégpedig, hogy a betöltött házak belépés pozícióit nem arra a helyre rakja le, ahova én beírtam a fájlban... Pl. Szépen beírom az LSPD koordinátáit, az meg ledob az isten háta mögé a tengerbe ha a ház bejáratához teleportálok... És nem lehet, hogy elírtam a koordinátákat, mert eddig mûködött.. Már 2 órája ezt próbálom kijavítani, mindent kipróbáltam, mindent amit az elmúlt 3 órában ezzel kapcsolatban csináltam a módon visszacsináltam, ennél többet már nem nagyon tudok tenni..
Van valakinek valami ötlete? Újraírni nagyon nem akarom, mert már majdnem 2000 sor, és egy rohadt ház baromság miatt újra írni az egészet nem fogom..
Nagyon kéne a segítség, minden tipp jól jön.. Köszi!

3
Segítségkérés / Pozícióra mûködõ parancs
« Dátum: 2012. November 16. - 16:07:46 »
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy hogyan lehetne megcsinálni, ha a játékos egy adott pozícióhozz ér akkor mondjuk behoz neki egy dialogot?

4
Segítségkérés / Streamer hiba
« Dátum: 2012. November 16. - 14:57:34 »
bent van a streamer plugin, beírtam a server.cfg-be is, de ugyanaz a hiba..
Szerk: Közben sikerült megoldani, nem volt kompatibilis az include, meg a plugin! Köszi a segítséget!

5
Segítségkérés / Streamer hiba
« Dátum: 2012. November 15. - 23:13:35 »
Amint beírtam ezt a módba a szerver indításakor nem tölt be a mód rendesen...
 
#include <streamer>

 
Beírtam, és onnantól kezdve szerver indításnál hibát ír ki:
\"Run time error 19: \'File or function is not found\' \"
Nem értem mi a gond, már több streamer.inc fáljt is kipróbáltam..

6
Segítségkérés / Nem mûködik jármûben.
« Dátum: 2012. November 14. - 22:59:03 »
Igen, jó a kód, a fék megnyomására elindult!

7
Segítségkérés / Dialog segítség
« Dátum: 2012. November 14. - 22:52:42 »
Köszi, már van gondolatom ezzel kapcsolatban :)
Hétvégéig még gondolkodok, hogyan is valósítsam meg, aztán meglátjuk :D

8
Segítségkérés / Nem mûködik jármûben.
« Dátum: 2012. November 14. - 22:46:23 »
A féket nyomva elindította a motort, de hogy indíthatom a shiftet nyomva?

9
Segítségkérés / Dialog segítség
« Dátum: 2012. November 14. - 22:25:08 »
Na most nekem igazából ez nem csak az adminra fog kelleni, de ezen akartam kísérletezni vele, mondok egy példát: Az admin parancsok betûrendben vannak..
Na most nekem igazából nem ez miatt fog kelleni, csak ezzel akartam kísérletezni, amíg teljesen kigondolom a \"végleges ötletet\" amihez majd kell.

10
Segítségkérés / Nem mûködik jármûben.
« Dátum: 2012. November 14. - 22:22:30 »
Semelyik nem jó :/

11
Segítségkérés / Nem mûködik jármûben.
« Dátum: 2012. November 14. - 22:05:30 »
Sziasztok!
A problémám, hogy itt van ez a kód, aminek elvileg a shift megnyomásával be kellene indítania a jármûvet, de nem indítja. Ha nem ülök kocsiban kiírja a szöveget, ha beleülök, akkor nem. Miért?
 
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
new vid;
vid = GetPlayerVehicleID(playerid);
    new engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective;
    if(newkeys == KEY_JUMP )
{
        SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"(( Szerver: {FFFFFF}A   kocsi indul {33AA33}))\");
        GetVehicleParamsEx ( vid, engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective );
        SetVehicleParamsEx ( vid,VEHICLE_PARAMS_ON, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective );
}
return 1;
}

12
Segítségkérés / Dialog segítség
« Dátum: 2012. November 14. - 22:02:23 »
Ezt így eddig is tudtam, de arra nincs megoldás, hogy mondjuk behozza a menüt
 
ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_LIST,DIALOG_STYLE_LIST,\"Fejléc\",\"Func1\\nFunc2\\nFunc3\\nFunc4\\nFunc5\",\"Ok\",\"Mégse\");

 
de a Func3 opciót nem jeleníti meg 1-es adminoknak.
Ez sehogy sem megoldható?
Mert az amit te leírtál az adminmenümnél majd megfelelõ lesz, de vannak dolgok, amikhez kellene az, hogy ne csak ne jelenítse meg, hanem amit írtam :/
Igazából láttam egyik szerveren hasonlót, mármint hogy ilyen \"behozási elvet\" de nem tudom õk hogy oldhatták meg :/

13
Segítségkérés / Dialog segítség
« Dátum: 2012. November 14. - 20:19:21 »
Eddig jó, de a parancsba hogy írjam be, hogy megjelenítse a dialogot? Mert igazából azt nem értettem..
 
   if(dialogid == 13)
{
    switch(listitem)
{
   if(PlayerInfo[playerid][pAdminlevel] == 1)
   {
        case 0: // a menüben a neve legyen Valami1
       {
          PlayerInfo[playerid][pValami] = 1;
            }
   }
   if(PlayerInfo[playerid][pAdminlevel] == 2)
   {
        case 1: // a menüben a neve legyen Valami2
       {
          PlayerInfo[playerid][pValami] = 10;
            }
   }
    }
}

 
Ezt azért írtam be, hogy megindokoljam amit írni fogok.. Lehet, hogy rosszul oldottam meg, akkor légyszi majd javítsd ki :)
Tehát a lényeg, hogy a játékos behozza a paranccsal a menüt, de a case 0-t csak akkor jeleníti meg a menüben, ha az adminszintje 1, a case 2-t meg akkor, ha adminszintje 2.
És nem azt szeretném, hogy rákattint és akkor kiírja neki, hogy nem vagy jogosult a használatra stb... hanem akinek a pAdminlevel nem egyenlõ 1, annak ne hozza be azt a részt...
Jobban nem tudom elmagyarázni :/
És hogy ez így jó-e eddig, és parancsba mit írjak, hogy ezen az alapon hozza be?

14
Segítségkérés / Dialog segítség
« Dátum: 2012. November 13. - 18:36:43 »
Sziasztok!
Egy olyan dialog(kilistázósat)-ot szeretnék létrehozni amiben nem fix az, hogy a dialog menüben mik a választási lehetõségek.
Megpróbálom ezzel megmagyarázni:
Ha bejön a dialog, akkor két listitem van: Opció1, Opció2..
De azt hogy lehet megcsinálni, ha mondjuk a pOpcio1 = 0 a menübe csak az opció 1 kiírást jeleníti meg, ha pedig a pOpcio2 = 0, akkor semelyiket nem jeleníti meg.. tehát az a lényeg, hogy csak azt az opciót írja ki a menübe..
Igazából ez egy admin menühöz kellene, aminél azt akarom, hogy a kisebb szintû adminoknak ne jelenjelek meg a menüben azok a parancsok, melyek a nagyobbaknak megjelennek.
Ha nem értitek mit szeretnék megpróbálom majd képekkel elmagyarázni :)
Addig is köszönöm! :)

15
Segítségkérés / Spawn
« Dátum: 2012. November 12. - 20:30:52 »
Megoldódott, a probléma forrása az AddPlayerClass volt az OnGamemodeInit-ben
Köszi a segítséget Ricsi!

Oldalak: [1] 2 3
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal