Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - Rupert

Oldalak: [1] 2 3 ... 11
1
Beszélgetés / Dual monitor beállítás
« Dátum: 2014. december 22. - 17:11:25 »
Sziasztok!
Tervezem egy új, második monitor beszerzését. AMD Radeon HD 7700 series típusú a videokártyám, 1 gigás és 128 bites. Szerintetek nem lesz gond az új monitor beüzemelésével? Mi az, amire oda kell figyelnem?

2
Nincs ehhez mit hozzáfűznöm  :shurg:
 

3
GTA V: Alap információk / GTA V - First person trailer
« Dátum: 2014. november 04. - 22:27:13 »
Nézze meg az alábbi videót mindenki. A megtekintése közben nagyjából így nézhettem ki:
 :wow: :wow:  :wow: :wow:  :wow: :wow:  :wow: :wow:
Nagyon durva, a kosaramba került azonnal...
http://www.ign.com/videos/2014/11/04/grand-theft-auto-5-first-person-trailer
:wow: :wow:

4
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:#REV2K14 - Eddigi összegzés
« Dátum: 2014. október 09. - 16:42:37 »
Idézetet írta: RAZR date=1412865167\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"50929\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
\"0da9fca1e4.png\"
Nincs több kérdésem.
 
Mi a faszom? Hogy photoshoppal átírjátok a beszélgetést, túl megy minden határon... és még egy kérdés. Mi a fasz közötök van ahoz, hogy mit írunk a privát csopiba?? :@

5
SA-MP: Szerverfejlesztés / Malibu RPG
« Dátum: 2014. október 04. - 10:33:38 »
Azt hiszem hogy már pár embernek kikerült a kezébe a mód, de szeretném hivatalosan is publikálni.
A szerver leírást bizonyára megtaláljátok valahol a Szerverek fórumrészben, ott elolvashatjátok hogy nagyjából mirõl is van szó. No azért leírok pár fontos dolgot:
- Egyedi inventory rendszer. Lehetnek tárgyak játékosnál, házban, jármûben, eldobva a játéktéren, és kukában. (Voltak olyan pillanatai, hogy bugolt, pl uzit vettél ki kenyér helyett a kukából, de elméletileg ez már megszûnt. Gyakorlatilag? Fogalmam sincs. Amúgy ritka.)
- Egyedi jármûrendszer, rengeteg funkciója van. (Ez hála a jóistennek már hónapok óta nem bugolt. Nem is fog.)
- Sablonos házrendszer.
- Jármûvekhez és házakhoz kapcsolódóan egyedi kulcsrendszer.
- Entrance (interior) rendszer.
- Kereskedelem rendszer. (Nincs kaja a boltban, ha nincs kaja a raktárban, és nincs kaja a raktárban, ha nincs odaszállítva, és ha nem lehet odaszállítani, ha nincs valaki aki dolgozzon és megcsinálja.)
- Átfogó gazdaságrendszer a polgármester számára.
- Sok más. (Public budi, admin system, stb stb stb)
Letöltés: http://www.solidfiles.com/d/80c5b8604c/MALIBU.rar
Mellékelve van minden, incek, pluginok, mysql adatbázis, stb.
Segítséget nem szeretnék nyújtani a scriptelésben, maximum itt hozzászólás formájában segítek valamit.
A mapot nem töltöttem fel, azt krook korábban már kirakta.

6
Játékok / Europa Universalis IV
« Dátum: 2014. október 03. - 15:25:59 »

Europa Universalis IV
( Forrás: http://toriblog.blog.hu/2013/12/09/kritika_europa_universalis_iv )
\"eu43.jpg\"
 
 

Az  EU4 közvetlen elõzménye a harmadik rész, amelyhez - ha jól számolom - négy kiegészítõ jelent meg. A játék sokat változott tehát, aztán egy adott pont után a fejlesztõ csapat, a Paradox úgy döntött, hogy verziószámot lépnek, és kicsit átalakítják az utódot. Nos, igazából nem akarom a csattanót a végére hagyni, de a negyedik rész egy nagy csalódás lett. Lássuk miért.
Az Europa Universalis sorozatot eredetileg egy társasjáték ihlette. A lényege, hogy a provinciákra felosztott világtérkép minél nagyobb részét el kell foglalni. Van némi kereskedelem, gazdaság, diplomácia, de a lényeg akkor is a terjeszkedésen van. A harmadik részben eléggé kiszélesedtek a lehetõségek, a játék komplexebbé vált, különösen az utolsó kiegészítõvel (Divine Wind). A fejlõdési görbe viszont elég érdekes utat járt be. Az EU2-ben a legtöbb dolog véletlenszám vezérelt volt, az országok lehetõségeit pedig erõsen behatárolták az elõre determinált események (event), amelyek valós történelmi eseményeken alapultak. Ettõl viszont a játék nem lett túl élvezetes. A véletlenszám generálástól függõ csaták, vagy kolonizálás igen furcsa dolgokat tudott eredményezni - igaz a mentés, és visszatöltés ezt meg tudta oldani. A harmadik részben ezt orvosolták, a véletlenszámok jelentõsége majdnem a nullára csökkent, illetve az eventek is kikerültek a játékból. Ezt van, akik hiányolták, én például nem, mert elég nagy szabadsági fokot eredményezett. Azonban így a játékosnak meglehetõsen könnyû dolga lett, így a sorra érkezõ kiegészítõkben a fejlesztõk elkezdték korlátozni az embert. Az utolsó kiegészítõre ez odáig vezetett, hogy a játék igen idegesítõvé vált: elvileg az ember megtehetett sok mindent, gyakorlatilag viszont szinte semminek nem volt értelme.
\"eu42.jpg\"
Hogy konkrétumok is elhangozzanak: A játék alapját a provinciák képezik. Ezekbõl van kb. 1500. Egy részük országhoz tartozik, amelyet az AI irányít (vagy éppen mi), más részük üres, ezek kolonizálhatóak. Amelyik tartozik valakihez, azt hadsereggel lehet elfoglalni. A hadsereget lehet kiképezni, vagy zsoldosokat felvenni, alapvetõen három fegyvernembõl áll: gyalogság, lovasság, tüzérség. Ezen kívül flottát is képezhetünk, ha van kikötõnk, négy hajótípussal. Van technológiai felfedezés, fejleszthetünk a hadseregünkön is, de más jellegû tudást is lehet így szerezni, amely vagy a gazdaságon, vagy a társadalmi/politikai berendezkedésen javít, vagy ad plusz lehetõségeket. A gazdaság elég egyszerû, minden provinciának van egy alap adószintje, illetve egy áru, amit termelnek. Ez utóbbiból még származik termelési és kereskedelmi jövedelmünk is. Amíg az alap adó adott, az utóbbi kettõ a technológiai fejlõdéssel növekszik, de más tényezõk is közrejátszhatnak az értékében. A kereskedelem kereskedelmi központok körül zajlik, ahová kereskedõket küldhetünk. Ezek ott versengenek egymással, minél több kereskedõnk van egy ilyen központban, annál nagyobb lesz a bevételünk. A hadsereg és a gazdaság mellett még menedzselhetjük az ország adminisztrációját tanácsadók felvételével, akik valamilyen pluszt adnak, illetve meghatározhatunk nemzeti célokat (national idea - nem tudom, hogy mi lenne a legjobb fordítás).
Mint írtam, a harmadik rész elején ezek az újítások komoly távlatokat nyitottak meg bármelyik választható ország számára (és ilyenbõl olyan 200 biztosan van). Viszont ez azt eredményezte, hogy még bõven a játék vége elõtt (eredetileg 1453-1789 között játszódott, de késõbb ez kitolódott 1399-1821 közé. A záró idõpontokban nem vagyok 100%-ig biztos, a kezdõkben már inkább) el lehetett foglalni az egész világot. Ezért, meg valószínûleg részben a rajongók egy részének tiltakozása miatt is a fejlesztõk a kiegészítõkkel elkezdték a játékosokat bekorlátozni (tény, hogy az AI-t is valamennyire): a kolonizációt lekorlátozták, a casus belli szerzést megnehezítették, aztán az épületek építését korlátozták le, majd ezt a részt teljesen át is variálták. Bevezettek újabb és újabb változókat, amikkel a játékot izgalmasabbá akarták tenni, de ezek inkább csak korlátozást jelentettek. Az EU3 a végére már igen eltávolodott az EU2-tõl - nem mondanám, hogy rosszabb lett, csak más - viszont az is látszott, hogy több ponton túlbonyolódott. Az elõzetes nyilatkozatok alapján ezt a fejlesztõk is érezték, és próbáltak dolgokat egyszerûsíteni, de ez az egész nem jó irányba sült el.
Az EU1, EU2 területfoglalós játékok. A korai EU3 is az. A kései már egy olyan területfoglalós játék, amelyben rengeteg korlát van, hogy ebben megakadályozzon. Azonban egyik játéknak sincs olyan mélysége, hogy területfoglaláson kívül bármi mást értelme lenne játszani. A provinciák fejlesztési lehetõségei nem számítanak sokat, a kereskedelem max. arra jó, ha a játékos országának alacsony bevételei vannak, azon növeljen. A tanácsadók, nemzeti célok, fejlettebb államformák adnak némi pluszt, de nem szükségesek a sikerhez, csak a méret és a hadsereg. Ebbõl az állapotból úgy lehetett volna kilépni, ha mélységet adnak a játék más (fõleg gazdasági) aspektusainak is, de ez nem történt meg.
\"eu41.jpg\"
Az EU4 gyakorlatilag az EU3 Divine Wind leegyszerûsített változata, még erõsebb korlátokkal. Itt gyakorlatilag minden az uralkodó körül forog, merthogy az õ képességei határoznak meg háromfajta pontszámot, ami havonta termelõdik, és ezekbõl a pontokból lehet szinte mindent csinálni (administrative, diplomatic, military). Ha jó királyod van, akkor többet, (de nem elegendõt) ha gyenge, akkor kevesebbet. Ebbõl lehet a provinciákban építkezni (ennek egyébként nincs semmi értelme, mert a több, mint 20 féle épület egyike sem ad akkora bónuszt, amiért érdemes lenne õket a kimondottan kevés diplomáciai/adminisztratív/katonai pontszámból megépíteni õket, vagyis teljesen feleslegesen szerepelnek a játékban), hadat üzenni, békét kötni, hadsereget képezni, kereskedni, provinciát törzsterületté tenni, vagy más vallásúakat áttéríteni. A harmadik rész utolsó kiegészítõinek valamelyikében megjelenõ túlterjeszkedés itt még hangsúlyosabban jelentkezik, tehát ha a fenti pontszámkorlát még nem korlátozna be eléggé, akkor ez biztosan. Ráadásul, ha az ember kicsit is terjeszkedik, az összes szomszédja összeáll ellene egy koalícióba, úgyhogy évtizedeket kell arra várni, hogy további területeket tudjon foglalni - hacsak nem akar többfrontos háborút vívni.
Valószínûleg vannak még olyan újítások, amelyeket negatívan lehetne feltüntetni - és valószínûleg van, aki nem ért velem egyet (a metacriticen pl. a felhasználói pontszám is igen magas). Viszont én azt gondolom, hogy a játék minõsége alapvetõen annak az eredménye, hogy a Paradox fejlesztõi kifulladtak. A 2000-es évek elején kitaláltak az EU mellé három nagyon sikeressé váló történelmi játékot: a Victoriát, a Crusader Kings-t és a Heart of Iron-t, de egyik folytatása sem volt egy nagy durranás, egyik sem tartalmazott olyan forradalmi új ötleteket, ami alapján a következõ rész lényegesen több lett volna, mint az elõdje. A Paradoxból egyszerûen a kreativitás hiányzik. Lehetséges, hogy ezt õk maguk is belátták, és ezért lett az EU4 a Divine Wind egy lebutított és minimális grafikai tuningon átesett folytatása. Aki esetleg abban gondolkodik, hogy megvegye, én errõl lebeszélném. Jelen pillanatban a legjobb Europa Universalis játék az EU3 az összes kiegészítõvel, akit a korlátok zavarnak, annak pedig a második kiegészítõig (In Nomine) érdemes a játékot telepítenie. Sajnálom egyébként, hogy a Paradox is kifulladni látszik, de kimondottan rossz idõket élünk játékfejlesztésileg, a kreativitás, és az innováció kb. annyira jellemzi mostanság a játékipart, mint Hollywoodot.
 
 




Innen ki játszik vele? :) Függõ lettem, illetve függõvé tettem az osztálytársaim is. :D Óriási egy játék, ha gondoljátok, jöhetnétek velünk multizni, csak legyen TS-etek.
2-3 napomba került, és 50 játékbeli évbe, hogy egy ekkora birodalmat kiépítsek Magyarországgal. Na meg rengeteg kockázatba...
\"width=500https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpf1/v/t35.0-12/10711996_706349656084980_758541153_o.jpg?oh=023718e3cc3d6107cfc4828676a586ce&oe=5431CE85&__gda__=1412494232_e108ec3bdbcf29c82ae1afda67eaafbe[/img]

7
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Szinkron színészet
« Dátum: 2014. augusztus 23. - 15:06:45 »
Sajnos nem tudok neked segíteni, de egy film feliratozásában segíthetnél ha majd le lehet tölteni, tegnap jelent meg az Amerikában.  :shifty:

8
FRPG / FRPG újbóli beizzítása
« Dátum: 2014. augusztus 22. - 21:39:40 »
Sziasztok!
Mint láthatjátok, visszakaptam a moderátort. Szerintem ott kéne folytatnunk, ahol abba hagytuk. A világ valamennyire kidolgozott, a karakterlap minta adott, nem nehéz megírni, a kalandok meg az én és a KM-ek feladatai. Na ez az, a KM-ek. :D Várom a lelkes jelentkezõket, akik valamennyire otthon vannak a szerepjátékban, vagy már próbáltak valamikor FRPG-zni, és tudják, hogy mi, mikor, hol és mit kell csinálni. Aki nem tudná: KM = mesélõ, akire lényegében a karakterekkel rendelkezõk vannak utalva, \"velük játszanak\" úgymond. Természetesen lesz lehetõség játékos-játékos közötti kaland játszására is, de elõször lendüljünk bele a dolgokba. :D A korábban elkészített karaktereket archiválom (vagy inkább csak lezárom), és ha esetleg valaki szeretné folytatni az adott karakterrel, megteheti, DE még azt is, hogy az elkészített karakterét nekiadja másnak, és nem kell veszõdni új karakterlap megírásával. Egyelõre ennyit szerettem volna, remélem mindenkinek tiszta. Várom a mesélni vágyókat. :D
Rupert

9
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Los Angeles Life Project v1.0
« Dátum: 2014. július 18. - 18:46:43 »
\"Játék játszódása\" Ez milyen nyelv? :D

10
Archívum / w0lfram\'s SA-MP gungame
« Dátum: 2014. március 25. - 20:45:44 »
w0lfram\'s SA-MP gungame
 

IP:  178.248.200.34:7793
 
[mod]Ezen az IP más szerver fut.[/mod]
 

\"Üdvözöllek a w0lfram SA-MP gungame szerverén!

Minden játékos ugyanazzal a hangtompítós pisztollyal kezd. A feladatod, hogy szintet lépj 2 játékos megölésével.


Minden szint egy erõsebb fegyvert ad. Az öngyilkosságok is vissz*raknak az elõzõ szintre.


A szinted látszik a player listán és a HUD-on is. Ne félj a haláltól - automatikusan újraéledsz.


Helyette ölj minnél többet a szintlépéshez.\"

 
 
- részlet a szerver szabályzatából
 
A szerver lényegi elemei
A legtöbb FPS-sel játszó ember ismeri a híres Gun Game játékmodot: vagy a Call of Duty, vagy a Counter Strike sorozatból. Ez a szerver egy Gun Game port San Andreas Multiplayerre. A játékosok egy gyenge fegyverrel kezdenek. A feladatuk, hogy adott ölés után szintet lépjenek,  így erõsebb és erõsebb fegyvereket szerezvén. A gyõztes az, aki a legrövidebb idõn belül tudja ezt megtenni, valamint az, aki a legmagasabb szinten legelõször öli meg a szükséges számú ellenséget.
A szintek rendre a következõk:
#1 - Hangtompítós pisztoly
#2 - Colt 45 (egykezes)
#3 - Deagle
#4 - Colt 45 (kétkezes)
#5 - Sawn-off shotgun (egykezes)
#6 - Shotgun
#7 - Combat shotgun
#8 - UZI (egykezes)
#9 - TEC9
#10 - MP5
#11 - AK47
#12 - M4
#13 - Sawn-off shotgun (kétkezes)
#14 - UZI (kétkezes)
#15 - Gránát
#16 - RPG
#17 - Minigun
#18 - Spray
FAQ
Miért nincsenek a szerveren a Rifle/Sniper Rifle/Flamethrower fegyverek?
Több okból is úgy gondoltuk, hogy nem szeretnénk ezeket a fegyvereket a fejlõdési fába tenni. Egy részrõl nagy mértékben lelassítják a játékmenetet, más részrõl pedig a SA-MP nem kezeli jól a távolról leadott Sniper/Rifle öléseket, és azokkal nem számol el megfelelõen.
A lángszóróval végrehajtott ölések csak akkor számítanak konkrét ölésnek, ha a személy a lángszórót közvetlenül a játékos felé tartja. Ez, a lángszóró meglehetõsen kis hatótávolsága miatt, túlságosan nehezítené az ölések megszerzését.
Miért csak a \"leesés\" számít öngyilkosságnak?
Több okból is. Néha bizonyos fegyverek ölésekor egy általános halál indok (\"koponya\") jelenik meg, így a rendszer nem tud megfelelõen elszámolni a leadott lövésekkel. Más részrõl pedig az RPG és a gránát robbanásaiba/tüzeibe a fegyver használója is belehalhat, ez pedig túlságosan komplikálná a játékmenetet. Ennek értelmében csak a leeséses öngyilkosságok számítanak öngyilkosságnak.
Hány map van?
Egyelõre kettõ, de ez a szám folyamatosan bõvül. Minden egyes kör után a rendszer véletlenszerûen vált mapot.
Ki fejleszti a játékmódot/szervert?
A szervert Reynolds (krisk) és Rupert fejleszti, illetve kérésünkre krook a pályákat készíti.
Hogy menti a szerver az adatokat?
Egyelõre sehogyan.
Képek a szerverrõl
\"sa_mp_092.png\"
\"sa_mp_093.png\"
\"sa_mp_094.png\"
\"sa_mp_095.png\"
\"sa_mp_096.png\"
\"sa_mp_097.png\"
\"sa_mp_098.png\"
\"sa_mp_099.png\"
\"sa_mp_100.png\"
\"sa_mp_101.png\"
\"sa_mp_103.png\"
\"sa_mp_104.png\"

11
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Törölhetõ
« Dátum: 2014. március 25. - 20:25:51 »
Törölhetõ

12
Beszélgetés / Kijevi zavargások
« Dátum: 2014. február 20. - 19:21:41 »
Csáó. Nektek mi a véleményetek errõl az egészrõl? Én a HVG-n követem a percrõl percre cikket, és egyszerûen hihetetlen, hogy a rendõrök képesek a kormánynak báb módjára embereket gyilkolni... Szerintetek lesz ebbõl valami komolyabb dolog, fordulat is? Az USA szokás szerint beleszólt a dologba, Putin támogatja az ukrán kormányt... És ezt mindenki hagyja.

13
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Project Venturas 2014
« Dátum: 2014. január 29. - 19:55:24 »

 

Project Malibu ~ 2014
 

\"hogar_www.kepfeltoltes.hu_.png\"   Elõszó   \"hogar_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
 
Sokatokban felmerülhet, hogy mégis mit, és miért? Miért akar ez a néhány flúgosnak mondható tinisrác megnyitni egy egyesek szerint talán tucat szervert? Hiszen, a többi RPG/GF szerver sem szól másról, mint ez...legalább is, a legtöbbek szerint.

Azonban a Project Malibu más. A csapat egy része kicserélõdött, mindenkirõl fogok írni késõbb néhány szót. A csapattagok kivétel nélkül több éves tapasztalattal rendelkeznek az RP szervereket, valamint a szerepjátékokat illetõen, így bátran jelenthetem ki; egy professzionális, és jól összeszokott csapat áll a szerver mögött, és dolgoznak együtt azért, hogy a játékosok a lehetõ legzökkenõmentesebben élvezhessék a kikapcsolódás gyanánt szerverünkön eltöltött idõt.


Játékmenet, valamint játékmód tekintetében is egyedileg mondható a Malibu, hiszen a realitás egy magasabb szintjét hozza el az eddig tapasztaltakhoz képest. Bárki megtalálja nálunk a helyét, a kialakított RP rendszerünk, és az egységesített szankcionálási rendszernek köszönhetõen, legyen szó akár kõkemény RPG játékosról, egy lazább GF-et kedvelõ játékosról, sõt, a tycoon stílus kedvelõinek is remek idõtöltést tud nyújtani a Project Malibu.



\"note-pencil-icon_www.kepfeltoltes.hu_.jpg\"   Történet   \"note-pencil-icon_www.kepfeltoltes.hu_.jpg\"

 
Még 2013 Júniusában nyílt a Malibu\'s West RPG szerver. Rögös úton haladt végig az admin csapat, a szerver és a legfontosabbak, a játékosok. Talán nem voltunk olyan erõsek mint most, ezért kétszer is úgy döntöttünk hogy a szerver végleg lehúzza a rolót. Elesni emberi, fekve maradni ördögi, de felállni Isteni. És mi most harmadszorra is felállunk. Sokkal erõsebbek, tapasztaltabbak vagyunk mint amikor ezt elõsször tettük meg.


\"dollar_3D-512_www.kepfeltoltes.hu_.png\"   Anyagi javak, jármûvek, házak, pénzszerzés   \"dollar_3D-512_www.kepfeltoltes.hu_.png\"

 
A tucattal ellentétben, kifinomultan beállított \"gazdasági\" (értsd: pénzszerzési) rendszerrel rendelkezünk. Ehhez szükség volt néhány dolog visszafogására; nem a legfelsõbb kategóriájú jármûvek találhatók meg, inkább az olcsóbbra, és a hangulatos, \'90-es évekbeli modelleket találhatjátok meg. Természetesen, vannak sportkocsik, azonban nincs scirptelve autókereskedés. A tematika egyszerû: IC autókereskedõ lesz, akit mi jelölünk ki (kezdetben Rupert fogja vinni ezt a bizniszt), és a kívánt jármûveket rendelni lehet majd. Lesznek egészen olcsótól egészen drága kocsik is, amikre nem néhány nap alatt szedik össze a játékosok a pénzt, így az anyagi javakra hajtó embereknek is lesz okuk több idõt eltölteni a szerveren. Ugyanez igaz a házakra, és a többi dologra (fegyverek, kábítószer, csak hogy példát említsek).

Természetesen, hogy azok, akik a könnyebb utat választják az autószerzés felé, õk is megtalálják a helyüket. Lehet ugyan is kocsikat lopni, melynek azért különbözõ kockázatai vannak. Az autók tulajdonosai ugyanis -igaz, jelentõs összeg fejében- felszerelhetik kedvenc négykerekûjüket korszerûbb zár, riasztó rendszerrel, vagy akár indításgátlóval is. A záraknak 5 szintjük van, a riasztóknak 4, az indításgátlónak pedig 10. Értelem szerûen minél magasabb a szint, annál nagyobb fejtörést fog okozni a tolvajnak az adott jármû elkötése. A riasztó rendszer 1-es szinten csupán rinyálni kezd, ott a helyszínen. 2-es szinten már küld egy SMS-t a jármû tulaja számára, hogy kedvencét éppen elkötni készül valami baromarcú. 3-as és 4-es szinten már bevonásra kerülnek a hatóságok is, ugyanis 3-as szinten õk is kapnak egy SMS-t, hogy betörtek az adott jármûbe, 4-es szinten pedig már GPS koordinátát is kapnak a jármûhöz, valamint egy, a riasztóval felszerelt belsõ kamera képet készít a tolvajról, így az bekerül az adatbázisba, és már keresik is a figurákat.  :)


Az üzletembereknek is kedveztünk, ugyanis nálunk -is- megtalálható a biznisz rendszer (képet lentebb találhattok). Nem, nem az elõre beállított bizniszekrõl beszélek; itt a tulajdonos nevezheti el üzletét, szabhatja meg a belépõk árait (már ha akarja), megadhatja, hogy milyen ételt-italt, vagy egyéb árucikket lehessen vásárolni a bizniszében. Hogy mi szabhat neki határt? A pénztárcája, ugyan is, a kereskedelmi adó nem túl magas, viszont egy rosszul üzemelõ boltot igen csak csõdbe tud vinni, a tulajdonosával egyetemben.


És, ami a legjobb: Nem kizárólag az elõre lepakolt bizniszeket lehet megvásárolni. Ha valaki ügyes, leleményes, annak ott, és olyan biznisze lehet, amilyet csak akar. Minden csak rajta, és a karakterén múlik.



\"box-icon_www.kepfeltoltes.hu_.png\"   Inventory rendszer   \"box-icon_www.kepfeltoltes.hu_.png\"

 
Természetesen lehetõségetek lesz azokat a tárgyakat, amelyeknek létezését nem nagyon akarjátok a hatóságok, vagy más emberek orrára kötni eldugni ide-oda. No\' persze, limitelve lesznek azért. Miért is kell ez a limit? A válasz egyszerû; ezzel kiküszöbölhetõ az, hogy mindenki uzikkal a fenekében, meg shotgunokkal a nyelõcsövében szaladgáljon, vagy esetleg a kabátja belsõ zsebében három hektárnyi marihuána ültetvényt rejtegessen. Persze, úgymond \"kézben\" is lesz lehetõség nagyobb darabszámmal tárolni a dolgokat, hiszen elérhetõ lesz a táska, ami úgymond megnöveli az inventory befogadóképességét (MMORPG fanok számára nem létidegen ez a megoldás). Emellett az autókban is korlátozott számú tárgyat lehet tárolni, valamint a házak széfjében is (mert ugye minden házba van egy széf, miért is ne?  :D)


\"tycoon_www.kepfeltoltes.hu_.png\"   Munkák, és a Tycoon rendszer - Avagy önellátó gazdaság   \"tycoon_www.kepfeltoltes.hu_.png\"

 
A szerveren az alap munkák mellett, egy szintén alapnak mondható -ám korántsem ilyen egyszerû- munka található meg. Az alap munkák a következõk:
 

  • Úttisztító


  • Pizzafutár


  • Postás


  • Halász


  • Szemétszállító


Az alapmunkák közül hármat kihagytam; szándékosan. Ezek már a tycoon rendszer részei. A farmer, favágó -és szállító, valamint az üzemanyag szállító mind-mind fontos alapköve a szerveren zajló virtuális életnek. Amennyiben a farmerek nem dolgoznak, nem lesz meg a napi betevõ falat, éhínség lesz; kifogy a boltokból a hús, a tejtermék, a pékárú. Ha nincs üzemanyag, üresek lesznek a kutak, nem lesz mit tankolni a jármûvekbe. Ha nincs fa, nincs bútorgyártás sem, és nem tudjuk berendezni egyedileg ingatlanjainkat.

Nagyjából ez lenne a Tycoon lényege.


MINDEN munka (tehát frakciós, és \"alap\" (azaz másodmunka) fizetését a polgármester állítja be. Ez is frakció, csak õ egyedül van, a saját kis világában. Elindultak a választások, hamarosan lehet szavazni a polgármesterekre, és a kampány is elindul...a politika mindenhova be köszönt. Továbbá az adókról is a polgármester dönt, teljes mértékben az õ kezében van a gazdasági helyzet. (Kivéve, ha már mi is soknak érezzük, amit csinál, akkor azért közbeszólunk.) Hogy miért? Mert így lehetnek a pártoknak szimpatizánsai, és ellenzékiek is szóba jöhetnek, lesznek tüntetések, ezáltal rongálás, ezáltal sérülés...mind,mind egy-egy újabb RP szituáció kialakulását szolgálja. Végtelen a lehetõségek tárháza.




Íme néhány kép az önellátó gazdaságról

Élelmiszer raktár

[hs width=300 height=300]
http://users.atw.hu/malibuevent/tycoon1.png[/hs]

Üzemanyag tároló

[hs width=300 height=300]
http://users.atw.hu/malibuevent/tycoon2.png[/hs]

Farm - az egész dolog bölcsõje

[hs width=300 height=300]
http://users.atw.hu/malibuevent/tycoon3.png[/hs]

Tehenek - finom marhahús. :D

[hs width=300 height=300]
http://users.atw.hu/malibuevent/tycoon4.png[/hs]

Persze fejni is szoktuk õket

[hs width=300 height=300]
http://users.atw.hu/malibuevent/tycoon5.png[/hs]

És persze a jó öreg fakitermelés sem maradhatna ki... -és nem is fog!

[hs width=300 height=300]
http://users.atw.hu/malibuevent/tycoon6.png[/hs]


 

Illegális szervezetek nincsenek scriptelve, és nem is lesznek, legálisok pedig az alapok találhatók meg, mint például a rendvédelem, a mentõsök, rádiósok, taxisok, szerelõk...ez az, ami talán sablon maradt.



Végezetül pedig néhány kép a szerverrõl:






[hs width=300 height=300]
http://users.atw.hu/malibuevent/sa-mp-000.png[/hs]

[hs width=300 height=300]
http://users.atw.hu/malibuevent/sa-mp-001.png[/hs]

[hs width=300 height=300]
http://users.atw.hu/malibuevent/sa-mp-002.png[/hs]

[hs width=300 height=300]
http://users.atw.hu/malibuevent/sa-mp-003.png[/hs]

[hs width=300 height=300]
http://users.atw.hu/malibuevent/sa-mp-004.png[/hs]

[hs width=300 height=300]
http://users.atw.hu/malibuevent/sa-mp-005.png[/hs]

[hs width=300 height=300]
http://users.atw.hu/malibuevent/sa-mp-006.png[/hs]

[hs width=300 height=300]
http://users.atw.hu/malibuevent/sa-mp-007.png[/hs]

[hs width=300 height=300]
http://users.atw.hu/malibuevent/sa-mp-008.png[/hs]

[hs width=300 height=300]
http://users.atw.hu/malibuevent/sa-mp-009.png[/hs]

[hs width=300 height=300]
http://users.atw.hu/malibuevent/sa-mp-010.png[/hs]

[hs width=300 height=300]
http://users.atw.hu/malibuevent/sa-mp-011.png[/hs]

[hs width=300 height=300]
http://users.atw.hu/malibuevent/sa-mp-013.png[/hs]

[hs width=300 height=300]
http://users.atw.hu/malibuevent/sa-mp-014.png[/hs]
 




\"old-telephone__1__www.kepfeltoltes.hu_.jpg\"   A STAFF és elérhetõség   \"old-telephone__1__www.kepfeltoltes.hu_.jpg\"

 



Rupert - Fõadminisztrátor, Fejlesztõ

Nyuusziii -
Fõadminisztrátor, Információ közlõ gépezet. :D

Kick -
Haladó Adminisztrátor

BobIsTheFirst -
- Kezdõ Adminisztrátor

Noxidia-
- Kezdõ Adminisztrátor

Gh0st-
- Kezdõ Adminisztrátor
 



~ IP Cím: 37.221.209.97:7787 ~

~ Szerver honlapja:
http://maliburpg.atw.hu ~
 


[/quote]

14
Sziasztok!
Mégis úgy gondolom, hogy több mint 5 hónapnyi munkát nem illendõ kidobni a szemétbe, ezért úgy döntöttem, hogy eladásra kívánom ápolgatott játékmódom. (Vagy esetleg valami Steam játékra, ajánlatokat várok.) Rengeteg idõm van benne, maga a játékmód pedig nagyon dinamikus és játékosbarát, BUGMENTES!


Árat TI írjatok nekem, mennyit szánnátok rá, aztán válaszolok hogy én kb mennyit gondoltam.
Egy kis betekintõ a módba:
- Az itemrendszer egy részlete:
 
stock CreateServerItem(id, Float:ixx, Float:iyy, Float:izz, ittemid, objectte, ivvw, iammount)
{
format(query, sizeof(query), \"INSERT INTO `serveritems` (`id`, `x`, `y`, `z`, `itemid`, `vw`, `objecte`, `amount`) VALUES (\'%d\', \'%f\', \'%f\', \'%f\', \'%d\', \'%d\', \'%d\', \'%d\')\",
    id, ixx, iyy, izz, ittemid, ivvw, objectte, iammount);
mysql_query(query);
////
/*format(query, sizeof(query), \"SELECT `id` FROM `serveritems` WHERE `x`=\'%f\' AND `y`=\'%f\'\", ixx, iyy);
mysql_query(query);
mysql_store_result();
new id;
id = mysql_fetch_int();*/
LoadServerItem(id);
return 1;
}
stock DeleteServerItem(id)
{
DestroyDynamicObject(itemobject[id]);
format(query, sizeof(query), \"DELETE FROM `serveritems` WHERE `id`=\'%d\'\", id);
mysql_query(query);
DestroyDynamic3DTextLabel(itemtext[id]);
if(sItems[id][iitemid] == 180)
{
    format(query, sizeof(query), \"DELETE FROM `serveritems_drugs` WHERE `sid`=\'%d\'\", id);
    mysql_query(query);
}
sItems[id][iID] = 0;
    sItems[id][ix] = 0;
    sItems[id][iy] = 0;
    sItems[id][iz] = 0;
    sItems[id][iitemid] = 0;
    sItems[id][ivw] = 0;
    sItems[id][objecte] = 0;
sItems[id][imount] = 0;
return 1;
}
stock LoadServerItem(id)
{
format(query, sizeof(query), \"SELECT * FROM `serveritems` WHERE `id`=\'%d\'\", id);
mysql_query(query);
mysql_store_result();
if(mysql_num_rows() > 0)
{
    if(mysql_fetch_row_format(line2, \"|\"))
    {
        sscanf(line2, \"p<|>ifffiiiifff\",
            sItems[id][iID],
            sItems[id][ix],
            sItems[id][iy],
            sItems[id][iz],
            sItems[id][iitemid],
            sItems[id][ivw],
            sItems[id][objecte],
      sItems[id][imount],
      sItems[id][irotx],
      sItems[id][iroty],
      sItems[id][irotz]);
   mysql_free_result();
   if(sItems[id][ix] != 0)
   {
      if(sItems[id][objecte] > 0)
      {
         /*if(sItems[id][iitemid] != 70)
         {*/
         itemobject[id] = CreateDynamicObject(sItems[id][objecte], sItems[id][ix], sItems[id][iy], sItems[id][iz], sItems[id][irotx], sItems[id][iroty], sItems[id][irotz], sItems[id][ivw], -1, -1, 200);
         if(sItems[id][iitemid] == 70) magnobe[id] = -1;
            //playermagno[id] = -1;
         /*}
         else
         {
             for(new o;o<sizeof(playermagno);o++)
            {
                if(!playermagno
  • )

                {
                    playermagno
  • = CreateObject(sItems[id][objecte], sItems[id][ix], sItems[id][iy], sItems[id][iz], 0, 0, 0, 100);

                       //
                    magnobe
  • = -1;

                    break;
                }
            }
         }*/
      }
      format(query, sizeof(query), \"SELECT `name` FROM `invname` WHERE `itemid`=\'%d\'\", sItems[id][iitemid]);
      mysql_query(query);
      mysql_store_result();
      new ineve[64];
      if(mysql_fetch_row_format(line2, \"|\"))
      {
          sscanf(line2, \"p<|>s[64]\", ineve);
          mysql_free_result();
      }
      format(stri, 256, \"Itt %d \'%s\' van, felvételhez: /item\", sItems[id][imount], ineve);
      if(sItems[id][iitemid] == 200)
      {
         new nev[24];
          format(query, sizeof(query), \"SELECT `neve` FROM `hullak` WHERE `itemid`=\'%d\'\", id);
          mysql_query(query);
          mysql_store_result();
          if(mysql_fetch_row_format(line2, \"|\"))
          {
              sscanf(line2, \"p<|>s[24]\", nev);
          }
          format(stri, 256, \"Itt %s holtteste van!\", nev);
          mysql_free_result();
      }
      if(sItems[id][iitemid] == 180)
      {
          format(query, sizeof(query), \"SELECT `ora`,`megtermett` FROM `serveritems_drugs` WHERE `sid`=\'%d\'\", sItems[id][iID]);
          mysql_query(query);
         
         //
         mysql_store_result();
         if(mysql_fetch_row_format(line2, \"|\"))
         {
             sscanf(line2, \"p<|>ii\", drogora[id], drogkesz[id]);
         }
         mysql_free_result();
         new perc, mperc, ora;
                 gettime(ora, perc, mperc);
         //
         if(drogora[id]-ora > 0)
         {
            format(stri, sizeof(stri), \"%s\\n%d óra van kinövésig\\nNyomj Y-t\", stri, drogora[id]-ora);
         }
         else if(drogora[id]-ora <= 0 || drogkesz[id] == 1)
         {
             format(stri, sizeof(stri), \"%s\\nNyomj Y-t!\", stri);
         }
         itemtext[id] = CreateDynamic3DTextLabel(stri, 0xd4cd6aFF, sItems[id][ix], sItems[id][iy], sItems[id][iz], 25, INVALID_PLAYER_ID, INVALID_VEHICLE_ID, 0, sItems[id][ivw],-1, -1, 100);
      }
      if(sItems[id][objecte] == 0) itemtext[id] = CreateDynamic3DTextLabel(stri, 0xd4cd6aFF, sItems[id][ix], sItems[id][iy], sItems[id][iz], 25, INVALID_PLAYER_ID, INVALID_VEHICLE_ID, 0, sItems[id][ivw],-1, -1, 100);
   }
}
}
return 1;
}

 
- A kereskedelem rendszer egy részlete:
 

GetKereskedelemItem(itemid)
{
format(query, sizeof(query), \"SELECT `amount` FROM `kereskedelem` WHERE `itemid`=%d\", itemid);
mysql_query(query);
mysql_store_result();
new id;
if(mysql_num_rows() <= 0) id = 0;
else id = mysql_fetch_int();
mysql_free_result();
return id;
}
SetKereskedelemItem(itemid, amount)
{
format(query, sizeof(query), \"SELECT `itemid` FROM `kereskedelem` WHERE `itemid`=%d\", itemid);
mysql_query(query);
mysql_store_result();
if(amount <= 0) amount = 0;
if(mysql_num_rows() <= 0)
{
    format(query, sizeof(query), \"INSERT INTO `kereskedelem` (`itemid`, `amount`) VALUES (%d, %d)\", itemid, amount);
    mysql_query(query);
}
else
{
    format(query, sizeof(query), \"UPDATE `kereskedelem` SET `amount`=%d WHERE `itemid`=%d\", amount, itemid);
    mysql_query(query);
}
mysql_free_result();
format(message, sizeof(message), \"{79d4ed}%s\\n{ffffff}%d {79d4ed}%s\", KereskedelemNevek[itemid-1], amount, KereskedelemMeres[itemid-1]);
UpdateDynamic3DTextLabelText(kereskedelem[itemid], -1, message);
return 1;
}

 
- A biznisz rendszer egy részlete:
 

if(dialogid == arumegtekint)
{
if(!response) return 0;
new dollar, nevecskeje[64];
    sscanf(formattedinputtext, \"is[64]\", dollar, nevecskeje);
    strdel(nevecskeje, 0, 4);
   
    if(Compare(pName(playerid), buInfo[melyikben][aonerr])) return Malibu(playerid, \"Nem vásárolhatsz a saját bizniszedbõl!\");
   
    if(GetIntData(playerid, \"money\") < dollar) return Malibu(playerid,  \"Nincs elég pénzed!\");
        _GivePlayerMoney(playerid, -dollar);
if(buInfo[melyikben][astyle] != 12)
{
   new etelecske;
   format(query, sizeof(query), \"SELECT `etele` FROM `busitems` WHERE `name`=\'%s\' AND `busid`=\'%d\'\", nevecskeje, melyikben);
   mysql_query(query);
   mysql_store_result();
   etelecske = mysql_fetch_int();
   if(etelecske == 1)
   {
       //if(GetKereskedelemItem(4) <= 0 || GetKereskedelemItem(7) <= 0 || GetKereskedelemItem(9) <= 0) return Malibu(playerid, \"Nincs elég étel a megye élelmiszerraktárában!\");
      ShowPlayerDialog(playerid, 1473, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Elviszed?\", \"Elviszed vagy itt fogyasztod?\", \"Itt\", \"Elviszem\");
            format(stra, 256, \"vesz egy %s-t és fizet %d dollárt...\", nevecskeje, dollar);
      cmd_me(playerid, stra);
      SetKereskedelemItem(4, GetKereskedelemItem(4)-4);
      SetKereskedelemItem(7, GetKereskedelemItem(7)-3);
      SetKereskedelemItem(9, GetKereskedelemItem(9)-4);
   }
   else
   {
      new alkohol;
       mysql_free_result();
      format(query, sizeof(query), \"SELECT `alkoholos` FROM `busitems` WHERE `name`=\'%s\' AND `busid`=\'%d\'\", nevecskeje, melyikben);
      mysql_query(query);
      mysql_store_result();
      alkohol = mysql_fetch_int();
      if(alkohol == 1) ShowPlayerDialog(playerid, 1474, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Elviszed?\", \"Itt fogyasztod vagy elviszed?\", \"ITT\", \"Elviszem\");
      else ShowPlayerDialog(playerid, 1475, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Elviszed?\", \"Itt fogyasztod vagy elviszed?\", \"ITT\", \"Elviszem\");
      mysql_free_result();
   }
}
else
{
    format(query, sizeof(query), \"SELECT `itemid` FROM `invname` WHERE `name`=\'%s\'\", nevecskeje);
    mysql_query(query);
    mysql_store_result();
   
    new miazitemid = mysql_fetch_int();
   
    mysql_free_result();
   
    AddItem(playerid, miazitemid, 1);
   
   format(stra, 256, \"vesz egy \'%s\'-t...\", nevecskeje);
   cmd_me(playerid, stra);
}
new id = GetIdFromName(buInfo[melyikben][aonerr]);
new mennyitkapjon = randomex(1, dollar);
if(id == INVALID_PLAYER_ID)
{
    new mennyibank;
    format(query, sizeof(query), \"SELECT `bankpenz` FROM `players` WHERE `name`=\'%s\'\", buInfo[melyikben][aonerr]);
    mysql_query(query);
   mysql_store_result();
   mennyibank = mysql_fetch_int();
   mysql_free_result();
    format(query, sizeof(query), \"UPDATE `players` SET `bankpenz`=\'%d\' WHERE `name`=\'%s\'\", mennyibank+mennyitkapjon, buInfo[melyikben][aonerr]);
    mysql_query(query);
}
else SetIntData(id, \"bankpenz\", GetIntData(id, \"bankpenz\")+mennyitkapjon);
}

 


FIGYELEM!
A játékmód jelenleg Bayside-ra van helyezve, de pár pozíció átírásával szinte azonnal visszatehetõ Red County-ba. A játékmóddal kapcsolatban a vételtõl számítva egy hónapig bármikor segítek, rendelkezésre állok. Visszafizetési garancia nincs.
A vevõ a következõ állományokat fogja megkapni:
- MySQL szerkezet
- Maga a játékmód
- A játékmódhoz tartozó filterscriptek
- Minden szükséges plugin és include
A SZERVER LEÍRÁSA:



 

Malibu\'s East Roleplay


Elérhetõségek
IP:  91.82.84.215:7777
Weblap: http://maliburpg.atw.hu
Elõszó
A szervernek már 2-3 éves múltja van, de mivel már csak a név ugyanaz, a tavalyi szervertörténetet foglalom össze tömören. CRU3L belevágott néhány sráccal újraindítani a Malibu\'s West RP szervert, de nem sokat haladtak. Nyáron, mikor csatlakoztam, kijavítottunk minden egyes hibát (bugot) és bekerült jó pár fejlesztés is. Egy nagy bug miatt azonban elaludt a lelkesedés lángja ezért a szerver scriptelése abba maradt.
Most újra itt vagyunk, és fejlesztjük a teljesen újjáalakuló szervert. A scriptelését nulla sorról kezdtem júniun elején, 4000 sorral nyitottunk; ennek a modnak semmi, ismétlem, semmi köze nincs az elõzõ szerver játékmódjához, ezért a valódi jogtulajdonosnak (akinek CRU3L eladta) nem tartozunk magyarázattal.
A szerver a nyár folyamán kapott hideget és meleget, de októbertõl minden megváltozik. Újra a régiek leszünk.
November elsején új koncepcióval nyitunk meg, RPG-ként. Lesz várostörténet, és karakterlap nélkül nem játszhatnak a játékosok sem.
 
A regisztráció
A regisztráció a már megszokott sémán alapul: jelszó, nem, származás, kor. Spawnolás után a játékost kiszállni látjuk egy buszból, majd megérkezünk Bayside kicsiny, de gyönyörû városába.
A gazdaság
A gazdaságról annyit, hogy mindent be lehet állítani a szerveren. De tényleg! A polgármester szabályozhatja az üzemanyag literenkénti árát a leaderes munkák fizetésén át az adókig mindent...
\"sa_mp_138.jpg\"
 
A munkák
A szerveren csak / egyelõre hárum sima munka található. Ezek a következõk:
> Halász
> Halszállító
> Úttisztító
Frakciók közül az alábbiak találhatóak meg a szerveren:
> EMD ( Tûzoltóság és Kórház )
> Autómûhely
> San News ( Rádió )
> Bayside Police Department ( Rendõrség )
[hs width=300 height=300]http://s22.postimg.org/c7uizzvvl/sa_mp_202.png[/hs]
[hs width=300 height=300]http://s22.postimg.org/98nmcvme9/sa_mp_203.png[/hs]
[hs width=300 height=300]http://s22.postimg.org/709fvjfa9/sa_mp_204.png[/hs]
[hs width=300 height=300]http://s22.postimg.org/ailfrxg69/sa_mp_205.png[/hs]
[hs width=300 height=300]http://s22.postimg.org/4t577ma01/sa_mp_206.png[/hs]
[hs width=300 height=300]http://s22.postimg.org/shkp2w6jl/sa_mp_207.png[/hs]
[hs width=300 height=300]http://s22.postimg.org/6daj60ie9/sa_mp_208.png[/hs]
[hs width=300 height=300]http://s22.postimg.org/brdwraxi9/sa_mp_209.png[/hs]
[hs width=300 height=300]http://s22.postimg.org/vd2dnhzxd/sa_mp_211.png[/hs]
[hs width=300 height=300]http://s22.postimg.org/b0l6liv4x/sa_mp_212.png[/hs]
[hs width=300 height=300]http://s22.postimg.org/pnm536tr5/sa_mp_213.png[/hs]
[hs width=300 height=300]http://s22.postimg.org/jleicp5b5/sa_mp_214.png[/hs]
[hs width=300 height=300]http://s22.postimg.org/vr3pn3k0x/sa_mp_215.png[/hs]
A jármûrendszer
A jármûrendszer nagyon sok változáson esett át június óta, és szerintem most érte el végleges formáját (bár még tervezünk egy-két dolgot). A mûszerfal szerintem egész jó lett. Minden jármûre egyedileg kidolgozott liter fogyasztás van, és a szerver menti a futott mérföldeket is. Amennyiben egy autó felborul, itt nem fog felrobbanni, hanem újraspawnol az eredeti állapotába. Ezzel megszûnt az a hibakihasználás, miszerint a jármû élete újra 1000%-os lenne. A játékos kocsivételkor kap két kulcsot. Ezeket átadhatja másnak, és másoltathatja is.
\"width=500http://s14.postimg.org/hmm9a37up/sa_mp_139.png[/img]
\"width=500http://s14.postimg.org/derh1c6f5/sa_mp_140.png[/img]
\"width=500http://s14.postimg.org/5ajcwlk01/sa_mp_142.png[/img]
A házrendszer
Igazából errõl nem tudok sokat írni. A házakat másolható/átadható dinamikus kulcsrendszerrel lehet nyitni/zárni. Az ajtókon lehet kopogni, ezt a bent lévõk \"hallják\".
\"width=500http://s23.postimg.org/8iryy5xmj/sa_mp_147.png[/img]
\"width=500http://s23.postimg.org/kuq9xww3f/sa_mp_148.png[/img]
\"width=500http://s23.postimg.org/hcea1iv7f/sa_mp_149.png[/img]
Az inventory rendszer
Az inventory rendszerrõl röviden annyit hogy maaaarha sok idõ volt mire mûködõ állapotba megírtam. A lényege hogy akármi is legyen nálad, te azt eldobhatod, felveheted földrõl, átadhatod másnak és használhatod azt. Illetve akármennyi lehet belõle. ( Akárcsak kulcsokból. ) Nem csak a játékosoknak, hanem a házaknak és a jármûveknek is van inventory-ja. Inkább beszéljenek a képek.
\"width=500http://s24.postimg.org/ic5hzqnlx/sa_mp_150.png[/img]
\"width=500http://s24.postimg.org/e1qu45iit/sa_mp_151.png[/img]
\"width=500http://s24.postimg.org/mu7sru3np/sa_mp_153.png[/img]
\"width=500http://s24.postimg.org/74wnrmm85/sa_mp_154.png[/img]
\"width=500http://s24.postimg.org/7ge44e2o5/sa_mp_155.png[/img]
\"width=500http://s24.postimg.org/w8dqbmjut/sa_mp_156.png[/img]
\"width=500http://s24.postimg.org/a7xdv016t/sa_mp_157.png[/img]
Üzletek/bizniszek
Nos... ezt a rendszert sem volt egyszerû megírni. Az adminisztrátorok tehetnek le bizniszeket, pl. gyorsétterem, ruhabolt, de akár sztriptízbárt is. A játékosok adott összegért megvehetik, majd kezelhetik annak a tulajdonságait: biznisz neve, belépõ, termékeket/árukat adhat hozzá/törölhet. Itt is beszéljenek a képek:



\"width=500http://s21.postimg.org/l07tcxhuv/sa_mp_158.png[/img]
\"width=500http://s21.postimg.org/4nxrn73jb/sa_mp_159.png[/img]
\"width=500http://s21.postimg.org/9irglh1uv/sa_mp_160.png[/img]
\"width=500http://s21.postimg.org/zahdoey7b/sa_mp_161.png[/img]
\"width=500http://s21.postimg.org/c7qup8wpz/sa_mp_163.png[/img]
 
Bejárat rendszer / Entrance-ek
A szerveren megtalálható az általam készített entrance system. Adminisztrátorok tehetnek le bejáratokat különbözõ interiorokhoz. Lényegében ennyi.
\"width=500http://s21.postimg.org/bd4b37ovb/sa_mp_164.png[/img]
\"width=500http://s21.postimg.org/awj3gs147/sa_mp_165.png[/img]
A fûtermesztés
Na.. ez az illegális életûek lelke. Akárhol találhatsz ( tényleg akárhol ) fûmagot, amibõl kifejlõdik 2 órán belül a marihuána cserje miután elültetted azt. A fejlõdõ és kész cserjét egyaránt locsolhatod, égetheted és le is \"arathatod\": magot szedhetsz, vagy füves cigit tekerhetsz. ;)
 


Várostörténet
Bayside a fõvárosa az USA szegletében elhelyezkedõ kicsiny félsziget-államnak, East Malibunak. A várost az amerikai polgárháború után, San Francisco mellett alapították. Jelenleg a város kereskedelmi központ, köszönhetõen modern kikötõinek és fejlett rendvédelmi rendszerének.
Mivel semmilyen iparágra nem szakosodott a város, talán leginkább ennek köszönhetõ, és a tiszta friss levegõnek, hogy annyi ember látogatja meg Bayside-ot a jó élet reményében. Hiszen ki ne jönne egy olyan városba, ahol szeretettel várják a munkás embereket, jó befektetéseket köthetnek és nem kell a gyárak füstjét szívni? Nos ennek és azon brókerek sokaságának, akik a Willmaun tõzsdeházban, napokat elüldögélve olvassák az újságokat és tesznek vesznek azért, hogy a városnak és a városban lévõ cégeknek, üzleteknek és azok dolgozóinak jobb legyen, köszönhetõ az, hogy fõvárossá nõtte ki magát ez a gyönyörû hely.
Az ingatlanpiac tökéletesnek mondható, jó áron juthatnak hozzá remek állapotú tágas házakhoz, emellett a fejlett építõiparnak köszönhetõen bárki megvalósíthatja architektúrális álmait, anélkül, hogy bárki határokat szabna neki. Továbbá a táj szépsége és az állam elszegényesedése ellen folytatott hadjáratának köszönhetõ az, hogy nem találkozunk lepukkant negyedekkel, rossz élethelyzetû állampolgárokkal.
A város népességét fõleg angolok, amerikaiak és olaszok adják, tehát igen csak jelentõs fölénnyel bírnak a fehér emberek, emellett eléggé jó hírrel vannak az itt élõ feketékrõ is akik szintén eléggé nagy számmal gazdagítják a várost. Kisebb számban találhatóak még itt ázsiaiak és indiaiak, de õk inkább csak vallási közösségekben találhatóak meg nagyobb csoportosulásban.
A város igyekszik a modern technológiával való jó barátság megtartására, ezért igencsak korszerû gépek várják az ide költözõket minden munkakörben, gondolok itt a higiéniai szempontból kihangsúlyozásra méltó úttisztító cégre, de megemlíthetném a jól kidolgozott rendvédelmet is.
Ugyanakkor a város ügyel a korrupció, az illegális tevékenységek megelõzésére is, éppen ezért egyik fontos és talán USA-ban egyedülien ebben az országban bevezetett rendszer az, miszerint a megyék között kizárólagos kijárási engedéllyel lehet közlekedni, a korrupció megelõzése érdekében, ami annyit jelent, hogy a kijárást kérelmezni kell a hatóságoknál, ami lehet állandó, de idõszakos is és, mivel a fõváros, mindkét nagy útsávja megyehatárnál található, így a fõvárosba való belépés illetve annak elhagyása, csak ezen rendszer segítségével megoldható. Többek között ennek a rendszernek köszönhetõ, hogy szinte semmilyen illegális tevékenység nincs a városban, ha esetleg mégis elõfordul, arról a rendõrség általában mihamarabb tudomást szerez és megteszi a szükséges lépéseket.
Végezetül városunk turisztikai szempontból is tökéletes választás, azoknak akik csak nyugdíjas éveikre akarnak ide költözni hiszen nyugalmas és otthonos környezetével mindenkivel megszeretteti magát.
// Köszönjük az alapot Jizzy-nek.
 
 
STAFF
ADMIN 3
> Rupert
> Nyuszi
ADMIN 2
> BobIsTheFirst
> Fede
ADMIN 1
> Awide
Hangsúlyozom, hogy a szerveren jelenleg minden mûködõképes.
A leírást folyamatosan bõvítem.

15
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Ruhán átlátó program?
« Dátum: 2013. október 31. - 17:06:09 »
te max szukás lehetsz :D

Oldalak: [1] 2 3 ... 11
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal