Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - Nátha

Oldalak: [1] 2 3 ... 5
1
Archívum / Rendbom spawn
« Dátum: 2014. július 16. - 17:11:47 »
Helló.
Valaki tudna nekem írni vagy linkelni egy random spawn scriptet?
Semmi extra nem kellene bele, csak 5 koordináta között random spawnolja le a játékosokat ha csatlakoznak és amikor meghalnak.

2
Kérdések, Segítség / Reklámok jelentek meg a fórumon
« Dátum: 2014. július 15. - 15:55:47 »
Sziasztok.
Tegnap elõtt óta reklámbannerek jelentek meg a fórumon, a szokásos fogyókúrás, meg te vagy a szerencsés 10000. látogató stb. :D
Semelyik másik weboldalon nem jelennek meg csak itt a fórumon.
Felraktam az adblock-ot, de azzal csak annyit értem el, hogy nem jelennek meg a képek, csak ott marad a banner helye és a \"Hirdessen itt!\" link, és ez eléggé szúrja a szemem.
Képek:
http://kepfeltoltes.hu/140715/kep1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/140715/kep2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Valakinek ötlet ?

3
Archívum / Gamemode név átírás az alap módban
« Dátum: 2014. május 11. - 13:33:30 »
Sziasztok.
Van az alap play mód, és annak szeretném átírni a gamemode és a map nevét, csak az a problem hogy sehol sem találom azt a részt :D
Valaki leírná melyik fájlba keressem? xd
Elõre is köszönöm a segítséget.

4
Archívum / Gamemode és map név átírás
« Dátum: 2014. április 17. - 12:53:56 »
Sziasztok.
Egy olyan kis egyszerû scriptet szeretnék kérni, amibe beleírhatom hogy mi legyen a gamemode és a map neve.
Próbáltam megírni, de még nem nagyon értem a LUA nyelvet így nem mûködött.
Köszönöm elõre is a segítséget.

5
Archívum / Valhalla mód MySQL
« Dátum: 2014. április 03. - 20:56:26 »
Sziasztok.
Valaki megtudná nekem mondani, hogy a Valhalla módnál hol kell beírni a MySQL adatokat?
A settings.xml és a resources\\mysql mappát már megtaláltam, ott át is írtam, de még valahol mindig át kell írni mert még nem lehet regisztrálni.
A segítséget elõre is köszönöm :)

6
Archívum / Teleport
« Dátum: 2014. február 16. - 09:45:49 »
Helló.
Most ismerkedek a LUA nyelvvel és kellene egy kis segítség teleport készítésben.
Eddig eljutottam:
 
function sf(thePlayer)
   setElementPosition(thePlayer, -1982.96, 290.05, 34.94)
   setPedRotation(thePlayer, 275.82971191406)
end
addCommandHandler(\"sf\", sf)
function drift(thePlayer)
   setElementPosition(thePlayer, -303.15, 1525.79, 75.36)
   setPedRotation(thePlayer, 275.82971191406)
end
addCommandHandler(\"drift\", drift)

 
Ez így mûködik is, de csak akkor ha nem ülök jármûbe.
Ha már jármûbe vagyok akkor nem teleportál el.
Abba szeretnék segítséget kérni, hogy a fenti két teleportot megcsinálnátok nekem úgy, hogy mûködjön akkor is ha jármûbe ülök? És persze jármûvel együtt teleportáljon az adott koordinátára.
A segítségeteket elõre is köszönöm :)

7
Kérdések, Segítség / Panoráma képek
« Dátum: 2013. szeptember 21. - 23:52:04 »
Szevasztok
Az lenne a kérdésem, hogy hol lehet letölteni ilyen panoráma képeket a játékról, mint ami a fórum fejlécében van ?
Már kerestem mindenhol, de nem jártam sok sikerrel. Csak GTA VC-hez találtam, de SA-hoz nem :(
A válaszokat elõre is köszi.

8
Segítségkérés / sscanf plugin probléma
« Dátum: 2013. augusztus 20. - 20:12:47 »
Helló mindenkinek,
Pár napja megjelent nálam egy error az sscanf-ra/re és nem bírok rájönni, hogy mi a baja :no:
A legfrissebb sscanf plugint használom, az sscanf2 include is megvan az is a legfrissebb.
Bármit lefuttatok pawnoval és használ sscanf-et ezt a hibát kapom:
 
C:\\Users\\Admin\\Desktop\\afterlife.pwn(2674) : error 021: symbol already defined: \"sscanf\"
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
1 Error.

 
Elõre is köszönöm a válaszokat.

9
Munkaerő keresése / Mappert keresek Stunt / Fun szerverhez !
« Dátum: 2013. július 28. - 18:50:03 »
Üdv mindenkinek !

Eddig csak scriptert kerestem, mivel az volt az elsõ gondolat, hogy egy kész módot fogunk editelni, amibe már megvannak a mapok, de úgy döntöttünk, hogy még is a 0-ról lesz írva a mód, ezért szükségünk lenne mapperre / mapperekre !


Ezt a szervert komolyan gondolom, tehát nem 2 hétig megy aztán vége !


Host egyenlõre nincs, mert elõször a módot szeretném hogy fullra kész legyen és utána rendelni a hostot, mert nem szeretném fölöslegesen fizetni a hostolt szervert mikor még nincs készen a mód. Tehát házi szerón tesztelnénk a mapokat.


A mapper dolga:

- Stuntok, funok, driftek, race-ek, PK-k mappolása


- Egyéb olyan kis mappok elkészítése ami egy scriptnek kell (pl.: munka script)


- Ha valahol kell akkor objectek törlése


Elvárások a mappertõl:

- Minimum 14 életév


- Megbízhatóság


- Értsen a dolgához


- Ne üljön a feladatokon hetekig


- Legyen skype elérhetõsége


- 0.3c objectek használata


- Legyen referencia munkája


Jutalom ha teljesen elkészült a mód:

- Admin rang a szerveren


- Admin rang a weboldalon


(pénzel sajnos nem tudok szolgálni)


Jelentkezés:

Itt a témában, vagy PM-ben és ha úgy látom hogy megfelelsz adom a skype elérhetõségem és a továbbiakat ott megdumáljuk ;)


Ha nem tudsz az összes map típusban jól mappolni, tehát pl.: te csak stunt és drift mappokat tudsz csinálni, akkor is jelentkezz, mert akkor a késõbbiekben már csak a megmaradt map típusokra kell mappert keresnünk !

10
Segítségkérés / Pawn hiba
« Dátum: 2013. július 21. - 19:27:52 »
Üdv,
Pawnoval lefuttattam egy módot és ezt kaptam:
 
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
Header size:           8772 bytes
Code size:           510752 bytes
Data size:          2205092 bytes
Stack/heap size:      16384 bytes; estimated max. usage: unknown, due to recursion
Total requirements: 2741000 bytes

 
Ez mi ez ? :D
Elõre is köszönöm a segítséget.

11
Munkaerő keresése / Scriptert keresek Stunt / Fun szerverhez !
« Dátum: 2013. július 21. - 19:03:29 »
Üdv mindenkinek !
Szeretnék nyitni újra egy szervert, de nem ugyanazzal a gamemode-al mint amivel régen ment.

Nem akarok a 0-ról írni / íratni egy gamemode-ot, elég ha editelünk egy elkészültet.


A mód már megvan a hivatalos fórumról.


Sajnos nekem mostanában nincs idõm a módot editelni, ezért keresek egy megbízható és hozzáértõ embert.


Ezt a szervert komolyan gondolom, tehát nem 2 hétig megy aztán vége !


Host egyenlõre nincs, mert elõször a módot szeretném hogy fullra kész legyen és utána rendelni a hostot, mert nem szeretném fölöslegesen fizetni a hostolt szervert mikor még nincs készen a mód. Tehát házi szerón tesztelnénk a módot.

A scripter dolga:
- Mivel a hivatalos fórumról szereztem a módot, ezért le kell fordítani angolról magyarra (Ebben tudok segíteni)

- A módba bele van építve ha jól láttam a LuxAdmin eredeti angol verziója, azt kiszedni belõle mert a magyar Lux-ot szeretném használni scriptként. Tehát nem kell beleírni a módba.


- Azt írták nincsenek a módba bugok, de ha találnánk azt javítani


- Egyéb kis ötletek beleírása a módba

Elvárások a scriptertõl:
- Minimum 14 életév

- Megbízhatóság


- Értsen a dolgához


- Ne üljön a feladatokon hetekig


- Legyen skype elérhetõsége

Jutalom ha teljesen elkészült a mód:
- Társtulaj rang a szerveren

- Webadmin & FTP hozzáférés a szerverhez


- Admin rang a weboldalon


(Sajnos pénzel nem tudok szolgálni)

Jelentkezés:
Itt a témában, vagy PM-ben és ha úgy látom hogy megfelelsz adom a skype elérhetõségem és a továbbiakat ott megdumáljuk ;)

12
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:ZCMD NEM!
« Dátum: 2013. július 16. - 15:09:55 »
De egy gamemode-ba ha sok parancs van akkor ne az alap parancsfeldolgozót használd, hanem vagy a ZCMD-t vagy a DCMD-t, mert azok sokkal hatékonyabbak és gyorsabban feldolgozzák a parancsokat.
Ha már minden képen át kell konvertálni egy halom parancsot akkor ne pont az alap parancsfeldolgozóra konvertáld.

13
Kérdések, Segítség / TS3 szerver config
« Dátum: 2013. július 11. - 11:24:40 »
Üdv
A haladó jogosultsági rendszerrel hol tudom azt beállítani hogy az adott szervercsoport tagjai ne tudjanak privát üzenetet küldeni senkinek se ?
Köszi elõre is a segítséget.

14
Segítségkérés / MTA - Object törlések
« Dátum: 2013. július 09. - 15:39:12 »
Üdv
Ritkán mapolok (félévente 1x :D ) De most unatkoztam és rászántam magam.
Annyi a problémám, hogy készítettem MTA-val egy olyan mapot amibe töröltem ki és raktam le objecteket, és azt nem tom hogy a kapott .map fájlt hol/hogy konvertáljam úgy át hogy a törölt objectek RemoveBuildingForPlayer, a lerakott objectek meg CreateDynamicObject formátumba legyenek.
Válaszokat elõre is köszönöm  ;)

15
Segítségkérés / Skin cserélõ parancsban limit
« Dátum: 2013. április 19. - 14:56:58 »
Hali
Van egy skin cserélõ parancsom \"/skin <skinID>\" és azt kellene megcsinálni hogy csak 0 és 300 skin ID között mûködjön a parancs. Mert ha beírjuk hogy /skin 500 egybõl crasheli a játékost. Úgy kellene ha valaki beírja pl.: /skin 500 akkor írja ki neki pirossal hogy Rossz skin ID.
Remélem megoldható :)
Íme a parancs:
 
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) {
new cmd[256], idx;
cmd = strtok(cmdtext, idx);
if(strcmp(cmd, \"/skin\", true) == 0)
{
new tmp[256], string[128];
tmp = strtok(cmdtext, idx);
if(!strlen(tmp)) return SendClientMessage(playerid, red, \"HASZNÁLAT: /skin [skin ID]\");
new skin = strval(tmp);
if(skin == 271) return SendClientMessage(playerid,red,\"Nem használhatod ezt a skint !\");
if(skin == 86) return SendClientMessage(playerid,red,\"Nem használhatod ezt a skint !\");
format(string, sizeof(string), \"Meg változtattad a skined !\", skin);
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, string);
SetPlayerSkin(playerid, skin);
return 1;
}
return 0;
}
strtok(const string[], &index)
{
new length = strlen(string);
while ((index < length) && (string[index] <= \' \'))
{
index++;
}
new offset = index;
new result[20];
while ((index < length) && (string[index] > \' \') && ((index - offset) < (sizeof(result) - 1)))
{
result[index - offset] = string[index];
index++;
}
result[index - offset] = EOS;
return result;
}

 
Elõre is köszönöm !

Oldalak: [1] 2 3 ... 5
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal