Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Oldalak: [1]
1
GTA San Andreas / [WIP] SAFP« Dátum: 2015. november 18. - 19:55:46 »San Andreas FreePlay
Több mint két éve(!) \"belekezdtem\" ebbe a projektbe. Akkor még nem igazán volt programozási tapasztalatom, inkább mondanám úgy, hogy a Pawn scriptelésben voltam egészen jó. Előre lehetett látni, mi fog történni. Igaza volt CasHills-nek, aki azt mondta, hogy kell a kitartás is hozzá, igaza volt annak, aki azt mondta, hogy nem lesz semmi belőle. De igazam volt nekem is (ha mondhatom ezt ), mert én már tudtam, hogy ha néhány hétig, hónapig, évig nem is nyúlok a projekthez, nem fogom végleg abbahagyni. (Csak mindig belekezdek valamibe, ami érdekesebb, és jobban értek hozzá...) Azóta eléggé beleástam magam a C#-ba, és úgy döntöttem, hogy megírom C#-ban ezt. Jelenleg a fejlesztés még igencsak kezdeti állapotban van, (C++-ról fordítok, khm, egy forráskódot, de közben átalakítom), de amint használhatóbb állapotba kerül (pl. lesz egy szerver legalább), azt tervezem, hogy kiadom nyílt forráskódúra (a C#/.NET ezt szorgalmazza úgymond, mivel nagyon egyszerű visszafejteni, sőt, azt tervezem, hogy a szkriptek is hozzáférjenek mindenhez hackelés nélkül). Erre olvastam valahol, hogy akkor lesz 100 edit. Hát legyen. A program természetéből fog adódni, hogy szerkeszthetik, ha valaki külön verziót akar, azzal bizonyos mértékben magának árt, mert nem biztos, hogy a többi szkript működni fog vele. Nem fogják tudni, hogy melyik az eredeti? Ott vannak a nyílt forráskódhoz megadható licenszek. Ha valaki nem tünteti fel, hogy ennek a projektnek a módosítása, nem rakhatja ki sehova. (Jó, ezt is ki lehet játszani gondolom, de működik számos programnál, gondolom itt is működne.) Még semmi többel nem szolgálhatok, mint 2 évvel ezelőtt, csak talán az újabb reménnyel (nem tudom, mi a helyzet most a SA-MP és az MTA terén, de gondolom, még mindig jól jönne egy open source projekt). Na meg ha valaki esetleg ért a C++-hoz és a C#-hoz, bevehetem a fejlesztésbe, habár nem tudom, hogy osztanánk meg a programot (esetleg Visual Studio Online, talán), mert nem akarom egyelőre publikálni, túlzottan hasonlít egy bizonyos forráskódhoz... 2
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Fekvõrendõr lerakó script hiba« Dátum: 2013. február 09. - 17:15:26 »Idézetet írta: Soveny94 date=1360344698\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"33638\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Modositva!!!!!!!!Köszönjük, megértjük egy felkiáltójellel is. 3
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:[Leírás]Pawno Hibák leírása/javítása!« Dátum: 2013. február 08. - 17:06:35 »Idézetet írta: ZyZu date=1360331514\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"57281\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Üdv mivel sok kezdõ nem tudja mitõl lehetnek pár egyszerû error/warningok ezért leírok pár figyelmesztetéseket és errort amivel a pawno kijelezné ezeket a hibákat ez lehet Warning vagy Error.Ez igy nem teljesen értelmes.
4
Tanuljunk PAWN nyelvet / A GetPlayerHealth javitása« Dátum: 2013. január 26. - 12:45:39 »
Ha használtad már Pawnoban a GetPlayerHealth függvényt, valószinûleg tapasztaltad, hogy csak egy playerid paramétert kér, de aztán figyelmeztet, hogy nem adtál meg mindent. Ez azért van, mert a Pawno a legelsõ include-ból, tehát az \"a_npc.inc\" fájlból tölti be a funkciót, ami jó is lenne, ha NPC-ket csinálnál. Viszont amikor leforditod a szkriptet, akkor már a szkripthez szükséges \"a_samp.inc\"-et tölti be, amiben viszont két paramétert kér.
Szóval, hogy is lehet ezt megjavitani? Régebben azt a megoldást gondoltam, hogy átnevezed az \"a_npc.inc\" fájlt úgy, hogy ABC-sorrendben az \"a_samp.inc\" fájl van elõl. Ez jó is, ha nem használsz NPC-ket. (Tehát akik nem használnak NPC-ket, használják ezt. Egyszerûbb. Csak ne felejtsék el, hogy emiatt nem megy az NPC-jük, ha esetleg késõbb használják.) Viszont, ha használsz, akkor megoldhatod azzal, hogy ugyanolyanra átirod azt a GetPlayerHealth-ot is, mint az eredeti. Tehát megnyitod az \"a_npc.inc\" fájlt, megkeresed ezt a sort: native GetPlayerHealth(playerid); Majd átirod erre: native GetPlayerHealth(playerid, &Float:health); Ez lényegében megoldotta már a problémát, viszont ezzel elõjön még egy probléma: az NPC-knél is igy fogja kérni, de nem ez fog mûködni. Ezért a fájl végére ird be ezt:
Ez készit egy funkciót \"fix_GetPlayerHealth\" néven, amiben két paraméter van, majd törli az eredeti funkciót, és berakja ezt helyette. Ezután az összes NPC-s szkriptedben át kell irni a GetPlayerHealth(playerid)-t GetPlayerHealth(playerid, health)-ra (és természetesen a playerid helyére nem biztos, hogy konkrétan a \"playerid\" változó került, és a \"health\" változót pedig elõtte létre kell hozni a szkriptekben) Remélem valakinek hasznos volt ez az információ, én itt nem találtam leirást róla, javitások lehet, hogy már tartalmazzák ezt, de legalább aki eddig nem tudta miért is csinálja/csinálta ezt, most megtudta (remélem). 5
Pluginok és Programok / Gravity 1.0« Dátum: 2012. augusztus 11. - 14:49:46 »
Egy ideig fent volt a hivatalos fórumon, de aztán törölték.
Ennek a pluginnak a segitségével játékosonként lehet állitani a gravitációt (SetPlayerGravity) Forráskód: http://goo.gl/C1wuU - (Nézettségi adatok) Windows: http://goo.gl/ouUGl (1ST_Chr) - (Nézettségi adatok) Linux: http://goo.gl/N0SNk (DrAkE) - (Nézettségi adatok) DrAkE kibõvitette az include-okat: http://www.solidfiles.com/d/5a84b1278b/ [dload] Idézetet írta: DrAkE date=1344254699\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"25970\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Két új funkció: 6
GTA San Andreas / SAFP« Dátum: 2012. július 25. - 20:51:44 »Belekezdtünk egy új multiplayer programba a GTA: San Andreas-hoz (tehát semmi köze a samphoz vagy az MTA-hoz), mindenki irhat ötletet, és ha sokaknak tetszik, elkezdjük fejleszteni, és várjuk más megvalósitását is. Na és programozók is jelentkezzenek, mert most kevesen vagyunk, meg forditónk is kevés van, én úgy terveztem, hogy a legtöbb nyelven elérhetõ lenne, ezért esetleg ha nem csak angolul tud az illetõ, az elõny lenne Teszt weboldal: http://safp.servegame.com/ Weboldal: http://safp.tk/ Facebook oldal: https://www.facebook.com/SanAndreasFreePlay sampforum.hu: http://sampforum.hu/index.php?topic=29425.0 covery.hu/forum: http://covery.hu/forum/showthread.php?tid=451&page=1 7
SA-MP: Szerverfejlesztés / NCMD« Dátum: 2012. március 26. - 21:42:56 »
Hello
Készitettem egy elég egyszerû parancsfeldolgozót (1ST_Chr ötlete volt , nekem jól mûködött, ha találtok valami hibát jelezzétek Használat:
Elõnyök: - Használhatod egyszerre ezt a rendszert és az eredeti OnPlayerCommandText-et. - Nem kell az OnPlayerCommandText-be semmit irni. Hátrányok: - Jelenleg csak 10 paramétert lehet vele használni, de szerintem nem is kell több, ha mégis, könnyen át lehet irni a megfelelõ részeket. - Nehéz szöveget használni, mert szavanként szétválogatja. Pl.: /announce Fontos: A playerid paraméteren kivûl az összes paraméternek karakterláncnak kell lennie! Képek: 8
Segítségkérés / Két szerver összekötése« Dátum: 2012. február 18. - 18:52:44 »
Meg lehet oldani hogy két szerveren van egy-egy plugin és egymásnak küldik a max játékosok számát meg a játékosok pozicióját és aki fent van ahhoz szinkronizálná a másik szerveren lévõ játékosokat is
Igy el lehetne érni a 800p verzioval 1600 játékost meg lassú gépeknél el lehetne osztani több gépre LAN-on
Oldalak: [1]
|