Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - [sdc]skyline

Oldalak: [1] 2 3 ... 10
1
Képek / Videók / Battlefield Stílusú HUD, és fegyver eldobás
« Dátum: 2015. március 14. - 21:25:31 »

Vélemény, és kritika is jöhet :D
Ui: A jobboldali, rész ami a tárat jelzi, az azért \'lagol\' mert ellett írva egy timer, ez javítva lett.

2
Munkaerő keresése / Grenade War | Fordítót keresek
« Dátum: 2015. február 28. - 22:41:01 »

Üdv fórumzók!
Mivel, a szerver jelentős része, már kész van, főleg a szövegek, fordító(t/kat) keresek.
Mivel semmi ötletem nincs, mit tudnék adni a fordításért cserébe, ezért ezt privát üzenetbe, beszéljük meg.
A magyar szövegeket, angolra, illetve németre, kéne lefordítani, mert 3 főnyelvet szeretnék, de ha közöttetek, akad olyan, aki más nyelven is tud, az sem hátrány, sőt jobb, mert több országba is, eljuthat a szerver.
Eddig 90 sor hosszabb-rövidebb szöveg van, de ez még bővülhet, de 120-130 fölé, nem igazán szeretnék menni.
Ha szeretnél segíteni, írj ide, vagy dobj egy PM -et, és megbeszéljük a dolgokat.
 
 

Üdv. SKY

3
Segítségkérés / Jármû sebességének növelése
« Dátum: 2014. augusztus 26. - 15:31:56 »
Sziasztok.
Megszeretném kérdezni, hogy lehetséges e, és hogy, a jármû sebességét növelni, egy fix pontra. (Nem speedboostra gondolok)
Hanem pl az elegy sebességéhez hozzá adni +10 -et, és az legyen a végsebesség. (Próbálgattam, speedboostos módszereket, lekérni, hogy nagyobb e a sebesség mint x, de nem tudtam megcsinálni:D)
elõre is köszönöm:D

4
Segítségkérés / Create3DTextLabel kisebb-nagyobb
« Dátum: 2014. augusztus 02. - 21:45:07 »
Sziasztok.
Az lenne a kérdésem, hogy a Create3DTextLabel funkcióval létrehozott textekkel nem lehet azt megcsinálni, ha távolodok ne legyen kisebb, ha közeledek nagyobb? Szóval fix mérete.
Mert ha játékosra csatolok 2-3 at akkor távolról közel vannak egymáshoz, ahogy közeledek mennek feljebb és távolodnak egymástól.
Elõre is köszönöm:D

5
Segítségkérés / Wallshot
« Dátum: 2014. május 14. - 18:54:53 »
Hellósztok, van ez a wallshot script:
 

#include <a_samp>
public OnPlayerWeaponShot(playerid, weaponid, hittype, hitid, Float:fX, Float:fY, Float:fZ)
{
if(hittype == 1)
{
}
else
{
    if(fX < 2 && fY < 2 && fZ < 2 && fX > -2 && fY > -2 && fZ > -2)
    {
    }
    else
{
   for(new j = 0; j <MAX_PLAYERS; j++)
   {
      if(IsPlayerConnected(j))
      {
         if(j == playerid)
         {
         }
         else
         {
            new Float:pX, Float:pZ, Float:pY;
            new pX2, pZ2, pY2;
            new fX2, fZ2, fY2;
            GetPlayerPos(j, pX, pY, pZ);
            pX2 = floatround(pX, floatround_round);
            pY2 = floatround(pY, floatround_round);
            pZ2 = floatround(pZ, floatround_round);
            fX2 = floatround(fX, floatround_round);
            fY2 = floatround(fY, floatround_round);
            fZ2 = floatround(fZ, floatround_round);
 
            if(fX2 < 0 && pX2 > 0)
            {
               fX2 = fX2 * -1;
            }
            if(fX2 > 0 && pX2 < 0)
            {
               fX2 = fX2 * -1;
            }
            if(fY2 < 0 && pY2 > 0)
            {
               fY2 = fY2 * -1;
            }
            if(fY2 > 0 && pY2 < 0)
            {
               fY2 = fY2 * -1;
            }
            if(fZ2 < 0 && pZ2 > 0)
            {
               fZ2 = fZ2 * -1;
            }
            if(fZ2 > 0 && pZ2 < 0)
            {
               fZ2 = fZ2 * -1;
            }
            if((pY2 - fY2) < 5 && (pZ2 - fZ2) < 5 &&(pY2 - fY2) > -5 && (pZ2 - fZ2) > -5)
            {
               switch(weaponid)
               {
                  case 22:
                  {
                     minushealth(j, playerid, 2, 22);
                  }
                  case 23:
                  {
                     minushealth(j, playerid, 2, 23);
                  }
                  case 24:
                  {
                     minushealth(j, playerid, 45, 24);
                  }
                  case 25:
                  {
                     minushealth(j, playerid, 10, 25);
                  }
                  case 26:
                  {
                     minushealth(j, playerid, 10, 26);
                  }
                  case 27:
                  {
                     minushealth(j, playerid, 10, 27);
                  }
                  case 28:
                  {
                     minushealth(j, playerid, 5, 28);
                  }
                  case 29:
                  {
                     minushealth(j, playerid, 7, 29);
                  }
                  case 30:
                  {
                     minushealth(j, playerid, 3, 30);
                  }
                  case 31:
                  {
                     minushealth(j, playerid, 6, 31);
                  }
                  case 32:
                  {
                     minushealth(j, playerid, 5, 32);
                  }
                  case 33:
                  {
                     minushealth(j, playerid, 25, 33);
                  }
                  case 34:
                  {
                     minushealth(j, playerid, 40, 34);
                  }
                  case 38:
                  {
                     minushealth(j, playerid, 50, 38);
                  }
               }
            }
         }
      }
   }
}
}
    return 1;
}
minushealth(playerid, killerid, Float: amount, reason)
{
new Float: health;
new Float: armour;
GetPlayerHealth(playerid, health);
GetPlayerArmour(playerid, armour);
if(armour >= amount)
{
SetPlayerArmour(playerid, armour-amount);
}
else if(armour > 0 && armour < amount)
{
amount = amount - armour;
SetPlayerArmour(playerid, 0);
SetPlayerHealth(playerid, health - amount);
}
else if(armour < 1)
{
SetPlayerHealth(playerid, health - amount);
}
else if(health < amount)
{
SendDeathMessage(killerid, playerid, reason);
}
return 1;
}

 
Mûködik is meg minden szép és jó.. csak az a gáz, hogy a szerveren létrehozott objectekkel  (CreateObject, CreateDynamicObject) nem megy..
És nem tudom mi befolyásolja ezt, mivel tudtommal ez azt kéri le hogy hova lõ a játékos, és ha ott van player annak veszi le a HP ját.. szóval nem tudom miért nem megy szerveren létrehozott objectekkel.
Ha valaki tud rá valami megoldást, nagyon megköszönném! :)
[mod]Kiraktam a PREFIX-et.[/mod]

6
Segítségkérés / SetPlayerAttachedObject Változóból
« Dátum: 2014. május 09. - 15:56:38 »
Hellósztok.
Az lenne a kérdésem, hogy meglehet-e azt csinálni hogy a \'SetPlayerAttachedObject\' funkcióval a játékosra egy változóból csatolok objectet?
Így próbálkoztam, de nem csatolta rá:
 
#include <a_samp>
new object[MAX_PLAYERS];
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
        object[playerid] = CreateObject(19300, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0);
        SetPlayerAttachedObject(playerid, 0, object[playerid], 2);
        AttachCameraToObject(playerid, object[playerid]);
        return 1;
}

 
Tudom, hogy a helyes használat így lenne:
 
SetPlayerAttachedObject(playerid, 0, 19300, 2);

 
De nekem ez így nem jó.. Mert amit rácsatol objectet, utána arra az objectre szeretném csatolni a játékos kameráját is.
És így is próbáltam, de így sem jártam sikerrel:
 
#include <a_samp>
new object[MAX_PLAYERS];
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
        object[playerid] = SetPlayerAttachedObject(playerid, 0, 19300, 2);
        AttachCameraToObject(playerid, object[playerid]);
        return 1;
}

 
Elõre is köszönöm a segítséget(eket)!
[mod]Javítottam pawn code tagre![/mod]

7
Weblapok / Eredeti \'IMG\' fájlok
« Dátum: 2014. május 03. - 23:24:32 »

Szevasztok!
Csináltam egy olyan \'weboldalt\' ahonnan az összes IMG fájlban lévõ (cutscene.img, gta_int.img, gta3.img, player.img), összes fájlt le lehet tölteni!
Annyi a dolgod, hogy a keresett fájl pontos nevét beírod a keresõbe, és a \'Letöltés!\' gombra, kattintasz!
Remélem sok ember hasznát veszi majd ennek a kis \'weboldalnak\' :)
És végül a weboldal elérési útja: [link]

8
Drift / GTA SA - \'X\'
« Dátum: 2014. május 03. - 13:49:26 »

Kritika, vélemény, bármi jöhet.

9
Segítségkérés / VirtualWorld játékosok lekérése
« Dátum: 2014. április 30. - 15:29:16 »
Hellósztok.
Az lenne a kérdésem, hogy, hogyan lehetne azt lekérdezni, hogy egy adott Virtual World -be hány játékos van?
Mert úgy szeretném ha 2, vagy több, akkor lefusson az adott kód rész.
Elõre is köszönöm a segítséget(eket)!

10
Beszélgetés / Mennyit is számít egy jobb fajta cooler..
« Dátum: 2014. március 03. - 23:02:45 »
Sziasztok!
Mivel cseréltem processzorhûtõt, ezért gondoltam csinálok egy tesztet is a hõmérsékletekrõl. (Persze az AIDA -n kívûl semmi más nem futott a tesztek közben, illetve a szobába se melegebb, se hidegebb nem volt)
A coolerek:
Régi: Cooler Master: Hyper TX3 EVO (Ára: olyan 8-12ezer forint körül mozog)
Új: Thermalright: SilverArrow SB-E Extreme (Ára: elvileg 38-40ezer forint körül mozog, én hozzátuttam jutni akciósan 20ezer forintért.)
És a processzor amit le kellet hûteniük:
AMD FX-8350 felhúzva 6,5Ghz -re.
Na de lássuk az eredményeket.
Régi cooler (Cooler Master: Hyper TX3 EVO):
\"q72Fq9E.png\"
Új cooler (Thermalright: SilverArrow SB-E Extreme):
\"ElYtygo.png\"
Ezeket csak érdekesség ként raktam ki, hogy mennyit is számít egy jobb fajta hûtõ!
További szépestét mindenkinek!

11
Nem tudom, hogy lehet e kitenni XBOX -os videókat de kirakom.
https://www.youtube.com/watch?v=VIMBoB8AnuU

12
Képek és Videók / Grand Theft Auto IV iCEnhancer 2.1 for XBOX360
« Dátum: 2014. február 11. - 18:08:15 »
Nem tudom, hogy lehet e kitenni XBOX -os videókat de kirakom.
https://www.youtube.com/watch?v=VIMBoB8AnuU

13
Segítségkérés / Kapaszkodás lekérdezése
« Dátum: 2014. január 26. - 23:12:45 »
Sziasztok!
Azt szeretném megkérdezni, hogy a \"CLIMB_IDLE\" animot hogy lehetne lekérdezni?
És ha azt az animot csinálja vagyis kapaszkodik valahova, akkor pl.: írjon ki egy szöveget (Ezt csak azért írtam ide, hogy nagyjából tudjátok mit szeretnék.)
Ezzel a kóddal, meg ezzel az átalakításával is próbálkoztam, de nem sikerült:..
 
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
    if(GetPlayerAnimationIndex(playerid))
    {
        new animlib[32];
        new animname[32];
        new msg[128];
        GetAnimationName(GetPlayerAnimationIndex(playerid),animlib,32,animname,32);
        format(msg, 128, \"Futó animáció: %s %s\", animlib, animname);
        SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, msg);
    }
    return 1;
}

 
Elõre is köszönöm a segítséget!

14
Archívum / Grenade War Server
« Dátum: 2014. január 26. - 19:09:50 »

\"g2COczf.png\"
\"E4SASbr.png\"
Név:Grenade War Server

IP: -

Játékosok: x / 52

Ping: x

Mód: Grenade War (v1.5 Final)

Map: San Andreas
 
 
\"aEWPHMl.png\"
1. SKY - Tulaj, Fejlesztõ
\"WsA9w7Y.png\"
/help - Játék lényege, leírása, szabályok.

/leave - Kilépés az adott arénából

\"adOXnsw.png\"
\"width=80\"http://i.imgur.com/6foHJjg.png[/img]
Felcsatlakoztok a szerverre, regisztráltok, lespawnoltok, és minden spawnoláskor random skineket kaptok.

Menjetek be valamelyik \'Arénába\', és 30 másodperc múlva elkezdõdik a harc. (Az induláshoz minimum 2 játékos szükséges.)

\"width=38\"http://i.imgur.com/OQ5kinZ.png[/img]
A cél az, hogy a másik játékost, gránáttal lerobbansd a tetõrõl, úgy hogy lezuhanjon.
\"width=115\"http://i.imgur.com/F66aX2z.png[/img]
Aki nyer az kap 2 pontot, és $400 -t.
A vesztestõl meg levonásra kerül $100.
\"PUMQd9P.png\"
 

  • Meglepõ módon, TILOS bármilyen cheat, CLEO, MemoryHack, vagy bármi ami megkönnyítheti a dolgod.


  • Káromkodást, egymás szidását mellõzzétek.


\"KtcDLTa.png\"
\"width=65\"http://i.imgur.com/NDZslLa.png[/img]
 

  • Alap Játékmód

\"width=65\"http://i.imgur.com/0S0WQ3h.png[/img]
 

  • Javítva az a hiba, amikor spawnoláskor a játékos be esett a map alá.


  • Javítva az a hiba, amikor a játék kezdetekor meghal a játékos.


  • Javítva az a hiba, amikor a játék közbe, random idõbe meghalt a játékos.


  • Játékmód erõforrás felhasználásának csökkentése. (A nagyobb laggok megszüntetéséhez.)


  • Még plussz 4 aréna létrelett hozva, így összesen 8 arénás a szerver, és összesen 48 játékos tud egyidõbe játszani.


\"width=65\"http://i.imgur.com/UAxBfYa.png[/img]
 

  • Javítva az a hiba, amikor egyes mapokon fel lehetett kapaszkodni valamilyen tárgyra, és onnan nem lehetett lerobbantani a játékost.


  • Javítva az a hiba, amikor a játék kezdetekor egymásba spawnoltak a játékosok.


  • Javítva az a hiba, amikor a jelszóba a játékos ékezetet használt, és utánna nem tudott belépni.


  • A \'SetTimer\' funkciók kicserélve \"SetTimerEx\' funkciókra, így kisebb a szerver lag.


15
Test és Miniclip / Already Over
« Dátum: 2013. december 08. - 11:43:35 »

Oldalak: [1] 2 3 ... 10
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal