Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 1
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3.7-R2 kliens (internet tab visszatérése)« Dátum: 2017. szeptember 22. - 16:01:56 »
Biztonsági frissítések stb.
Teszt verzió amúgy. A PlayerPlaySound mostmár egy csomó olyan hangot tud lejátszani ami eddig nem volt engedélyezve. Videó: http://forum.sa-mp.com/files/testing/psTest1a.mp4 Megtalált hangok listája: http://wiki.sa-mp.com/wiki/Sound_IDs Sokan régóta akarták ezeket pl:
Letöltés: http://forum.sa-mp.com/files/testing/sa-mp-0.3.7-R2-install.exe 2
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3.7 R2-2-1« Dátum: 2017. szeptember 02. - 15:48:20 »
Kalcor visszatért. 3
Általános / SA:MP, android, SA:CM valamint az orosz hülyeségek« Dátum: 2017. július 14. - 13:04:20 »
Sziasztok!
Mivel a magyarok nagyon el vannak korlátolva a rendes samp világától és kb félévente nyílik egy téma arról, hogy így kihal meg úgy kihal, szeretnék tisztázni pár dolgot. Magyarországon valószínűleg tényleg haldoklik/kihalt, viszont külföldön egyáltalán nem. Igen ráfoghatjuk, hogy az oroszok átvették a hatalmat, belőlük van a legtöbb és ők futtatják a legsikeresebb szervereket, de a számok azok számok akkor is. http://mauzen.org/samp/ A fenti linken látható, hogy nem haldoklik, sőt ez az egyik legsikeresebb időszak. (botokról nincs információm) A samp jövőjéről, fejlesztésekről nincs hivatalos információ. Lassan 2 éve, hogy Kalcor utoljára életjelet adott a fórumon. Élni él, mivel a game-mp.com-al szokott foglalkozni, volt valami incidens, hogy refundot kért valaki és akkor kalcor helyből kitiltotta a srácot ez miatt. (1,5 hónapja) Az oldalakon lévő whois guard előfizetése 2018 végén jár le (szerintem a domain előfizetésekkel együtt) utána vagy vége a samp támogatásának vagy pedig újra kifizeti. A samp forráskódjáról: A 0.2.5 hiányos forráskódja már évek óta elérhető, a teljes 0.2x viszont nem olyan rég óta van a nyilvánosságra hozva ahhoz képest. Az oroszok elvileg megkapták a 0.3b forráskódját, hogy GTA United-re portolják a klienst, ezt megkapta pár ember és van aki 0.3.7-re fel is frissítette. De ahelyett, hogy sok ezer embernek örömet okozna, inkább megtartották maguknak és a hülye criminal russia modra adták ki inkább. Vannak olyanok akik elővették a 0.2.5 forráskódot és befejezték a 0.2x segítségével, tehát saját multiplayert hoztak létre (SA:CM). Az egyik srác aki velük dolgozik az meg portolta a sampot androidra, sajnos nekem nem indult el a huawei telómon, de csomóan írják, hogy működik, videók is vannak róla. (nem kell rootolni, hogy menjen) https://vk.com/android.samp https://vk.com/samp04fix (nyílt forráskódú projectek) Teljes 0.2x forráskód githubon: https://github.com/andreev3344/samp Összegezve: Nem egy fényes jövő elé néz a samp, én max 5 évet adok neki, utána kihal. Ezért akartam volna, hogy ha már GTA Közösség a fórum, akkor foglalkozzon is a GTA V-el, hiszen van egy csomó multiplayer kezdeményezés. Dehát nem hallgat meg senki, a tulajdonosok pedig nagyon tehetségesek abban, hogy kell leszarni másokat. Biztos van olyan magyar aki jobban tud ezekről a dolgokról (pl. P3ti) úgyhogy ha valamit rosszul tudok, nyugodtan kijavíthatnak. 4
GTA V: Alap információk / Pár cucc (GT:MP)« Dátum: 2017. július 03. - 10:54:09 »
Üdv!
Csak itthagyok pár videót olyan dolgokról, amit én csináltam gtmp-hez. Lecseréltem a fegyverválasztó menüt mert zavart, hogy mindent eltakar amikor váltok, helyette ilyen oldschool lett: Csak egy átlagos drift pont számláló: TDM játékmód: 5
GTA V: Alap információk / Nyílt forráskódú lett a FiveMP« Dátum: 2017. május 14. - 10:05:02 »
Sziasztok!
Mint a címben is láthatjátok, az egyik fő multiplayer modifikáció nyílt forráskódú lett, így a FiveM mellett elvileg ez a második ilyen project. FiveMP: https://github.com/JLFSL/FiveMultiplayer/ FIveM: https://github.com/citizenfx/fivem 6
GTA V: Alap információk / Megjelent a GT:MP első verziója!!« Dátum: 2017. május 08. - 11:25:29 »
Sziasztok!
Megjelent az első verzió és mivel én vagyok a hivatalos képviselője a magyaroknak itt is szólok nektek erről. Mint már említettem korábban, kaptunk saját fórumrészt az oldalukon és addig amíg ez a fórum haldoklik oda szeretném invitálni az embereket. https://gt-mp.net/forum/thread/77-megjelent-a-grand-theft-multiplayer/ Én személy szerint nem határolódok el attól, hogy azt megszüntessék és itt folytatódjon a magyarokat foglalkoztató fórum, de ez egyáltalán nem rajtam múlik, hanem az itt jelenlévő emberektől. Úgyhogy Adminok, Moderátorok, Tulajdonosok kérlek beszéljétek meg ezt az egészet, hiszen nem gyakran van ilyen lehetőség, hogy minden nemzetnél kijelölnek egy-egy személyt aki képviseli őket. Köszönöm a figyelmet! 7
GTA V: Alap információk / GTA V Multiplayer« Dátum: 2017. május 02. - 10:13:50 »
Sziasztok!
Akit érdekelne egy újonnan indult GTA V Multiplayer és szeretne aktív tagja lenni a közösségnek, valamint szeretné képviselni a magyarokat az jöjjön ide: https://discordapp.com/invite/MvJ8zDt vagy https://gt-mp.net A discordot ajánlanám személy szerint, ott közvetlenebb a kommunikáció és van magyar channel is (#hungarian) 8
Segítségkérés / dbPoll hiba« Dátum: 2016. november 06. - 18:07:08 »
Üdv!
dbPoll segítségével adatokat dolgozok fel adatbázisból, de nem adja vissza a teljes szöveget amit be kellene töltenie. Az alábbi kódban a teleports[i ][key2] = value2 résznél a value2 értéke az oszlopban tárolt szövegből az első vagy 4. karakterig tölti be, pedig a mysql adatbázisban nem csak annyi van ott. Valaki helyreigazítana? --dbQuery(processTeleportComment,database, \"SELECT comment FROM teleports\")function processTeleportComment(qh)local result, num_affected_rows, last_insert_id = dbPoll ( qh, 0 )local i = 0if result then for key,value in pairs(result) do for key2,value2 in pairs(value) do teleports[key2] = value2 end i = i+1 endendend 9
MTA: Szerverfejlesztés / [SCRIPT]Normál karakter irányítás« Dátum: 2016. november 04. - 00:07:57 »
Üdv!
SA:MP-ról váltottam MTA-ra és elég fura volt az irányítása a karakternek, ezért összedobtam egy kliens oldali szkriptet, ami megoldotta ezt a problémát. Itt az új verzió amiben semmilyen ütközés nincs:
Spoiler for régebbi verzió: 10
Segítségkérés / Karakter mozgás« Dátum: 2016. november 03. - 18:25:41 »
Üdv!
Mivel SA:MP-ról váltottam MTA-ra így elég fura nekem a karakter irányítása. Pontosabban, ha az A és D gombot egyszerre nyomom akkor nem mozog a karakter, mozgás közben meg nem érzékeli az irányt. Ha rendesen játszanék, ahogy megszoktam a SAMP irányítást, akkor sokszor megáll a karakter ez miatt. Nem lehet valahogy ezt a rendes mozgást engedélyezni? (Teszteltem sima GTA-ban is rendesen mozog, csak MTA-ban nem) 11
Segítségkérés / localPlayer, resourceRoot és egyebek« Dátum: 2016. november 03. - 12:30:22 »
Üdv!
Pár év samp szerver fejlesztés után úgy döntöttem megtanulom az MTA-s dolgokat is. Elkezdtem egy szervert 0-ról építeni, a lua nyelv maga nem nehéz, viszont ez a szerver és kliens oldali szkriptes resourceos dolgok kikészítenek. Vannak ezek az előre létrehozott változók pl localPlayer, resourceRoot, source meg ilyenek és nem tudom mikor melyiket kell használni. Az lenne a lényeg, hogy a kliens csatlakozáskor küld egy triggerServerEvent-et, majd a szerver válaszol csak a játékosnak. Hát ez nem így történik, a kliens elküldi a dolgokat, majd a szerver válaszol mindenkinek.
Jó lenne egy leírás, útmutató lehetőleg magyarul, hogy mikor melyiket kell használni. Köszönöm. 12
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Régió II« Dátum: 2016. október 17. - 17:35:08 »Idézetet írta: b1s date=1476715942\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"63366\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Ebben az esetben azt tanácsolom, használd a socket_sendto_remote_client függvényt! Köszönöm! A másik végét lehetőleg olyan helyre kössed, ami elég erős ahhoz, hogy megtartsa a testsúlyod. Vigyázz, hogy jó minőségű anyagból és jól kösd meg, mert a végén leesel és nyomorékabban éled le a hátralévő életed mint most. 13
Pluginok és Programok / RPC plugin (RPG HUD RAK)« Dátum: 2015. április 09. - 16:31:15 »RAK
Sziasztok! Egy nagyon hasznos plugint szeretnék nektek bemutatni, amivel olyan dolgokat lehet csinálni mint például eltüntetni a HUD-ot (cutscene mód) és SetPlayerGravity. A plugin készítője bartekdvd, a r*ksamp és s*beit egyik szerkesztője/fejlesztője. Ő nem feltétlenül rombolni szeret samp-ban, egy pár hasznos dolgot is adott a szerverfejlesztőknek. Videó a pluginnal létrehozott egykét szkriptről: A letölthető csomagolt fájl 3 inc-et, a plugint és a plugin forráskódját tartalmazza. Ez a 3 inc a következő: RAK.inc tartalmazza a raknet funkciókat, ez tartalmazza az RPC plugin native-jait. RPG.inc, a videón látható NPC-s RPG lövölde, a RAKTOOLS.inc pedig a HUD eltüntető példaszkript. Rövid info az RPC-ről: A SA-MP kliens és szerver közötti kapcsolatot a RakNet hálózati motor biztosítja. Ez kifejezetten multiplayer játékokhoz lett elkészítve a jenkinssoftware által. Ez a motor interneten keresztül RPC (Remote Procedure Call) segítségével továbbít viszonylag rövid hosszúságú kódolt üzenetet a kliens és a szerver között. Az RPC maga az ID-je az adott funkciónak pl: SetGravity: 146. Ezt az RPC ID-t alapesetben a hálózatban lévő összes kliensnek elküldi, de ennek a pluginnak a segítségével egy playernek lehet elküldeni bármilyen RPC-t. Az id-k 0-tól 255 lehetnek kiosztva, ne kérdezzétek miért. :facepalm: :facepalm: RAK.inc:
A 0.3z RPC ID-k a következők (köszönet P3tinek aki mindig csak javítani akar a samp helyzetén):
RPG.inc funkciók:
RAKTOOLS.inc:
A készítő azt írja, hogy ez aktiválja a szélesvásznú vagy cutscene módot, ami kikapcsolja a HUD-ot (a játékos nem tud a főmenübe lépni esc-el). Ha a játékos 16:9-es képaránnyal játszik (1080p, 720p), akkor nem ad hozzá fekete csíkot alulra meg felülre. Ez a funkció a készítő szerint nem fog működni a következő verziókban mert Kalcor egy mocskos g*ci és kiveszi. SAMPDEVELOPER4LIFE! Ez lenne pedig a SetPlayerGravity:
Rejoin(lehet módosítani pár dolgot mint pl. lagcomp, cj futás) nem teszteltem, elvileg működik:
Ui: Nemhiszem, hogy a fórumon bárki értene a RakNethez kurtán és p3tin kívül, mivel a samp funkcióknak nem mindig ugyan az a paraméterszáma mint amit az RPC-vel elküld. Pl: a CreateObject és a CreatePlayerObject ugyan azt az RPC-t használja csak egyel több a paraméter, ami azt tartalmazza, hogy player object-e vagy nem. Nem vagyok biztos benne, de anno mikor 0.3x-en tesztelgettem erre a következtetésre jutottam. A megfelelő paraméterek megkereséséhez egy módosított s0beitet használtam, ahol a HandleRPCPacketFunc alatt a kliensnek beérkező RPC-ket lehet kíirogatni. Jó lenne ha ezt a funkciót szerverben is létre lehetne hozni valami memóriahackeléssel de sajnos nem értek hozzá.
Letöltés: http://www.mediafire.com/download/7hzeabygsrnml58/RPG.7z 14
Média / 102-nél több FPS SA:MP 0.3x-ben« Dátum: 2014. január 16. - 21:26:32 »
Valakinek biztos jól jön. Egészségetekre
15
Segítségkérés / Timer leállás/összeakadás« Dátum: 2014. január 12. - 13:10:09 »
üdv!
Olyan problémám akadt, hogy ha elindítok egy versenyt meg egy derbyt akkor a derby timer megáll és kb perceken belül hívódik meg az utasítás. A szkript nem fagy le, csak szimplán késik perceket a derby timer... Az a poén ebben hogy csak akkor késik a timer ha indítok egy racet is, és a 2 játék külön szkriptbe van elkészítve. (race fs-be, a derby meg gm-be) Érdekes hogy több timer is van még és egyik se akad össze a raceval csak a derby. |