Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 1
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / codes4free.net« Dátum: 2014. június 19. - 19:39:02 »
Üdv.
Egy kis segítség kellene kíváncsi vagyok hogy tényleg lehet-e valamire használni ezt a weboldalt, semmi mást nem kell csinálni csak rá kell kattintani a lenti linkre. -delete- Akit érdekel az megnézi és talán felhasználja saját céljaira is, persze neki más azonosító kódja lesz. Aki megnézi a weboldalt a fenti linken az pontot szerez nekem a jelenlegi IP címemre, elõre is köszönöm azoknak akik megnézik. Ha elegendõ pont gyûlik össze akkor kitudom próbálni hogy tényleg hasznos-e a weboldal vagy sem, ez olyan 20 látogatottságot igényel kb. a fenti linken. 2
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Hosszú szöveg megjelenítése egy textdrawban« Dátum: 2013. november 27. - 20:56:09 »
dsadasdsa
3
Képek / Videók / Hollandia - Magyarország 8:1 (Official)« Dátum: 2013. november 01. - 17:41:21 »
Elég szomorú hogy ebbe ölte bele kormányunk az adófizetõk pénzét.
A videó közepe felé már együtt nevettem sõt már röhögtem is az ürgével, és rajta is. e7k1IJ-GQOc Magyarország jobban teljesít. 4
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Bitmûveletek a gyakorlatban.« Dátum: 2013. július 21. - 19:20:07 »
l
5
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:MYSQL_WATTAFAKK?!?!?!?!!« Dátum: 2013. július 17. - 09:15:04 »WATTAFAKK?!?!?!?!! (meuu)?[/quote] 6
Tanuljunk PAWN nyelvet / Bitmûveletek a gyakorlatban.« Dátum: 2013. július 14. - 01:23:07 »
Mivel látom hogy elég kevesen alkalmazzák ezen dolgokat sa-mp szkriptelés terén ezért megpróbálok pár példát írni alkalmazásukra természetesen ahogy sikerül valami újabb hasznos gyakorlati alkalmazást kitalálnom vagy találnom, frissíteni fogom ezen leírásszerûséget.
Itt nem fogok kitérni a bitmûveletek mûködésre arra ott van Anthony által írt leírás: Bitmûveletek, valamint gyakorlati alkalmazás a SA:MP-ban Az egyik segítség kérés témában felmerült problémára való megoldásként jött az ötlet, mivel ott említettem hogy egyszerûbb lenne bitmûveletekkel megvalósítani a dolgot miszerint szeretnénk egy játékosnak egyszerre több munkát is engedélyezni, úgy hogy minél kevesebb memóriát használunk fel, természetesen egyszerûen törölni akár az összes meglévõ munkát. Ennyit az elõzményrõl. A kiegészítõ szövegek után szereplõ bináris értékek a bitmûveletek után történt változás eredményét szemléltetik! enum Megjegyzés: Nem véletlenül szerepel a MUNKA_32 mivel ennyi a maximálisan állítható bit érték egy változóba 32 bit esetén. Több munka egyszerre történõ megadása: Job[playerid] |= MUNKA_2; // Ez az érték megadása a következõ sor szemléltetése végett szerepel. // 0b00000000000000000000000000000010 Munkák egyesével történõ hozzáadása: Job[playerid] |= MUNKA_5; // 0b00000000000000000000000000011101 Egy munka törlése: Job[playerid] &= ~MUNKA_5; // 0b10100001000010000100001000001101 Egy munka törlése ha aktív, vagy aktiválása ha nincs beállítva: Job[playerid] ^= MUNKA_20; // Ez esetben törlés mivel már aktiválva van. // 0b10100001000000000100001000001101 Több munka egyszerre történõ megadása régi értékek megtartása mellett: Job[playerid] |= MUNKA_11 | MUNKA_31 | MUNKA_22; // 0b11100001001100000100011000001101 <--Ez az érték kerül egy kis ellenõrzésre a példában. (printf(\"%d - %d -> %b\") Az elvállalt munka lehetõség kilistázása for ciklussal: static const A beállított munkák számlálása: stock Ellenõrzés hogy melyik munkát vállalta a játékos: if(Job[playerid] == MUNKA_NONE) printf(\"Nincs egy munka sem: MUNKA_NONE\"); Összes munka törlése. Pl.: OnPlayerConnect-hez printf(\"%d - %d -> %b\", 0b11100001001100000100011000001101, Job[playerid], Job[playerid]); // Egy kis ellenõrzés tényleg jók-e a bitmûveletek. Példa szkript gyors tesztelésre: #include <a_samp> 7
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:[STOCK] GetPlayerID« Dátum: 2013. június 23. - 11:20:43 »
Játékos adat lekérdezésénél minden esetben for ciklusban alkalmazni kellene az IsPlayerConnected eljárást mivel ez egy elég egyszerû adatot tartalmazó eljárás, emiatt sokkal gyorsabban lefut mint a GetPlayerName funkció.
Az strfind meg -1-el tér vissza ha nem talál egyezést emiatt kicsit eltér a használata a többi funkciótól pl.: strcmp-tõl. Míg az strcmp-nél alkalmazható a tagadás jele a függvény elõtt addig az strfind-él már rossz eredményhez vezethet. if(strcmp(cmdtext, \"/sayhello\", true) == 0) Mint látod a kettõ függvénynél a visszatérési értéket másra vizsgáljuk. Az strfind vissza adja az azonosság kezdetének pozícióját, tehát ha nulla értéket ad vissza az már azt jelenti hogy a legelsõ karaktertõl már egyezik a keresett kifejezés. strfind(\"Are you in here?\", \"Are\", true)[/quote] 8
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Sokszor írja ki« Dátum: 2013. június 05. - 19:25:48 »
sorry belegondolva még se jó
9
SA-MP: Szerverfejlesztés / [FS]LockCar 0.3 v1.3.1« Dátum: 2013. június 01. - 22:03:31 »
Ez egy nagyon régi szkript, de ma este elõkapartam mivel láttam hogy elromlott a letöltési linkje a hivatalos fórumon, de ha már elõ szedtem egy kicsit frissítettem meg egyszerûsítettem is a kódot.
A szkript egy alap /lock és /unlock (jármûvek bezárása és nyitása) valamint rcon admin által használható /xunlock (összes lezárt jármû kinyitása) parancsot tartalmaz, a lényege a SetVehicleParamsForPlayer javítása mely 0.3a samp kliens óta a jármûvek betöltésének megváltozása óta rosszul mûködik, valójában törlõdik a beállított érték ezért a jármû megjelenésekor \"OnVehicleStreamIn\" újra le kell zárni a jármûvet a SetVehicleParamsForPlayer segítségével. Letöltés: http://pastebin.com/CPrHRdpg // Vehicle Locked and UnLocked by.: Phento Date 10.03.03 v1.2 H. link Javítva egy apró hiba miszerint ha az összes jármû létre van hozva a játékban, akkor pont a 2000-dik jármûnél rosszul mûködött, mondjuk nem sok olyan szerver van ahol a maximális jármûvek számát kihasználják, de hátha, és ezért javítottam. 10
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Pénz szerzés nyáron« Dátum: 2013. május 22. - 00:34:20 »
delete
11
Beszélgetés / Akit érdekel BHO free reg van határozatlan ideig.« Dátum: 2013. május 20. - 00:22:59 »12
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Jelentkezés« Dátum: 2013. április 01. - 16:57:48 »
Az elképzelésemben valószínûleg nem kieséses verseny lesz hanem pontozásos, így mindenki aki részt vesz pontokat fog kapni minden zsûritagtól minden beadott feladat után és aki a legtöbb pontot gyûjti össze az nyeri a versenyt.
Ezzel azt szeretném elérni hogy minden résztvevõ végig kísérje és részt vegyen ebben a szkripter liga játékban, és ne essen ki rögtön az elsõ forduló után. 13
SA-MP: Szerverfejlesztés / ini_cut« Dátum: 2013. február 01. - 20:25:42 »
Biztos van már ebbõl is többféle verzió, ezért kreáltam egyet én is. :angel:
Segítségével egy fájlból beolvasva kétfelé lehet szedni egy beolvasott sor adatait, melyet az egyenlõség jellel választanak el. Példaként legyen a fájl neve Config.ini, a tartalma a következõ:
14
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:ZCMD_fixed (0.3.1)« Dátum: 2013. január 19. - 00:05:26 »Idézetet írta: hegdavid95 date=1358548563\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"32644\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Nagyon zsír Egyébként egy ötletNem lenne jobb, mivel az eredmény ez lenne /teszt parancs esetén: tesztcmd_ 15
Kérdések, Segítség / UPC mûholdas TV« Dátum: 2013. január 16. - 00:09:54 »
Mediacard
Csomagok Vélemények Szóval minden ami ezzel a témával kapcsolatos várnám a hozzászólásokat. Kérdésként, arra lennék kíváncsi hogy DirektKártya+ Ci modullal (közvetlen a tévébe csatlakoztatva) mûholdas vétellel kivitelezhetõ-e, és hogyan? Egyáltalán van-e valaki akinek már van, milyen beltéri egység kell hozzá ha egyáltalán kell? Vagy csak kábeles szolgáltatással érhetõ-e el a közvetlen ci modullal + elõfizetõi kártyával történõ mûsorvétel? Ui.: Sose használtam még parabola antennát, ezért érdeklõdök. |