Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - mokuswking

Oldalak: [1]
1
Leírások/Útmutatók / SAMP 0.3c és 0.3e objectek bepakolása MTA-ba.
« Dátum: 2012. május 18. - 12:27:39 »

Itt egy rövid leírás, hogyan is tudod egyszerûen bepakolni: (MTA 1.3 vagy újabb verzió szükséges!)
 
 
 
1. Töltsd le innen a pakkot: http://uploading.com/files/m6m9dc7m/Map%2BEditor.rar/
2. Bontsd ki ide a letöltött csomagot:
MTA Telepítési hely\\server\\mods\\deathmatch\\resources\\[editor]
szóval a \"editor_gui\" és az \"editor_main\" zip az \"[editor]\" mappában van.
3. Indítsd el az MTA-t, és a map editort üzemeld be.
4. Várj amíg rendereli az objecteket a játék, és betöltõdik. (Ez letöltéssel is jár!)
5. Kattints a \"Browse objects\" ikonra. Két szekciót találsz - \"SA-MP 0.3c Objects\" és \"SA-MP 0.3e Objects\".
Klikkelj arra amelyik jólesik, és használd egészséggel! :)
A konverter!
Nem tudtam szószerint fordítani, így leírom a saját szavaimmal. Tehát. Ez a konverter azért kell, mert az adott id-k szerkezetét átalakítja ugye a kis modunk. Ez a konverter arra szolgál, hogy átváltsa ezeket az id-ket normál samp-ot kezelõ idkké, amit majd aztán a delux host converterrel, vagy amivel akarod át tudod váltani. Tehát röviden a mente a dolognak:
1. Töltsd le innen a kovertert: http://uploading.com/files/6647e161/ObjectConverter.rar/
(Ha nem hiszed el, hogy nem vírusos, csekkold le: https://www.virustotal.com/file/8ec54bd8f88b46e956fc1d76b1e3e2ae8ef9993928329181784857bf736201b5/analysis/1334947547/
Results: Detection ratio: 0 / 42)
2. Bontsd ki, majd futtasd az exe filet!
3. Társítsd jegyzettömbbel a .map filet, majd másold ki a szöveget!
4. Illeszd be a felsõ részbe, és kattints az \"MTA >>> SA:MP\" gombra. (Hogyha samp-os id-d van, és mta-ba akarod átalakítani akkor klikkelj a \"SA:MP >>> MTA\", gombra.)
5. Másold ki az alsó szövegdoboz tartalmát.
6. Mostmár át tudod konvertálni normálisan az objecteket, és úgy fognak mûködni mint a normál SA:MP objectek!
Megköszönni nem szégyen :)
 

Oldalak: [1]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal