Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Oldalak: [1]
1
Modellezés / Day Vertex & Textúra« Dátum: 2017. április 13. - 15:35:26 »
Helló az lenne a problémám, hogy egy eredeti gta modelt kiveszek a gta3.img-ből majd azt berakom 3dsbe és exteriorossá alakítom, azután rárakom a textúrát használaom a \"Day vertexet\" és beteszem MTAba akkor az így néz ki: Ha pedig nem használom a akkor pedig ilyen: és ez miért lehet? Hogy tudom megoldani hogy ne legyen a Day vertexesnél olyan fehér a bele modellezett \"szoba\" textúrája? (nem igazán értek a 3dshez ezért aki segít azt megkérném egy kicsit részletesebben írja le legyen szíves) Előre is köszönöm a válaszokat.
2
Modellezés / Textúra« Dátum: 2016. szeptember 09. - 07:14:05 »
Ha 3ds-ben rá rakok egy texture egy objectre es utanna pedig gtaba akkor miert sotetedik be a textura?
3
Pályakészítő / Map editor lv« Dátum: 2016. augusztus 15. - 05:22:27 »
Hali, egy olyan kérdesem lenne felétek, hogy Las Venturast ki lehet e törölni a maprol, mármint van e rá valami script hogy csak Las Venturast törölje ki. Előre is kössz a válaszokat.
Oldalak: [1]
|