Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - Ryoto

Oldalak: [1] 2
1
Segítségkérés / MYSQL Mentés nem működik
« Dátum: 2020. március 20. - 22:37:23 »
Hi, a compile nem ír semmit de valamiért nem működik.
A Char pVar -nak van megadva egy szám.

if(GetPVarInt(playerid, "Char") == 1)
{
    mysql_format(SQL_CONNECTION, query, sizeof(query), "UPDATE `jatekosok` SET `char_1` = %d WHERE `DBID` = %d",
        Account[playerid][cSlot][0], Account[playerid][DBID]);
}
else if(GetPVarInt(playerid, "Char") == 2)
{
    mysql_format(SQL_CONNECTION, query, sizeof(query), "UPDATE `jatekosok` SET `char_2` = %d WHERE `DBID` = %d",
        Account[playerid][cSlot][1], Account[playerid][DBID]);
}
mysql_tquery(SQL_CONNECTION, query);

.

2
Segítségkérés / Valamiért nem működik :S
« Dátum: 2020. március 13. - 11:40:53 »
Hi, valaki megtudná mondani hogy ez miért nem jó? Nem jön elő a dialog.
CMD:frakciolista(playerid, params[])
{
new string[2048], string2[256];
for(new i = 0; i > MAX_FACTIONS; i++)
{
if(FoglaltFrakcioID[i] == true)
{
    format(string2, sizeof(string2),  "[ID: %d] Frakció Neve: %s | Frakció Rövid Neve: %s | Frakció Típus: %d |", i, FrakcioInfo[i][fName], FrakcioInfo[i][fShortCut], FrakcioInfo[i][fType]);
strcat(string, string2);
}
}
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_FRAKCIOLISTA, DIALOG_STYLE_MSGBOX, "Frakciók Listája", string, "Oké", "");
return 1;
}

3
Segítségkérés / Szerveroldali Fegyver
« Dátum: 2020. március 09. - 18:19:13 »
Hi, van egy fegyver rendszerem, de sehogy nem bírom megcsinálni hogy ne engedjen fegyvert cheatelni.
Ha valaki segít azt nagyon megköszönném.
Itt a fegyver rendszerem.



new aWeaponNames[][32] = {
{"Ököl"}, // 0
{"Boxer"}, // 1
{"Golf"}, // 2
{"Stick"}, // 3
{"Kés"}, // 4
{"Baseball"}, // 5
{"Shovel"}, // 6
{"Pool"}, // 7
{"Katana"}, // 8
{"Láncfurész"}, // 9
{"PurpleDildo"}, // 10
{"BigWhiteVibrator"}, // 11
{"MediumWhiteVibrator"}, // 12
{"SmallWhiteVibrator"}, // 13
{"Virág"}, // 14
{"Cane"}, // 15
{"Gránát"}, // 16
{"Teargas"}, // 17
{"Molotov"}, // 18
{" "}, // 19
{" "}, // 20
{" "}, // 21
{"Colt45"}, // 22
{"SilencedColt45"}, // 23
{"Deagle"}, // 24
{"Shotgun"}, // 25
{"Sawnoff"}, // 26
{"Combat"}, // 27
{"Uzi"}, // 28
{"MP5"}, // 29
{"AK47"}, // 30
{"M4"}, // 31
{"Tec9"}, // 32
{"Rifle"}, // 33
{"Sniper"}, // 34
{"Rocket"}, // 35
{"HRocket"}, // 36
{"Flamethrower"}, // 37
{"Minigun"}, // 38
{"Satchel"}, // 39
{"Detonator"}, // 40
{"Spray"}, // 41
{"Fire"}, // 42
{"Camera"}, // 43
{"NightVision"}, // 44
{"InfraredVision"}, // 45
{"Parachute"}, // 46
{"FakePistol"} // 47
};

enum ENUM_FEGYVER_SLOT
{
ID,
bool:ValidWeapon
}

new FegyverSlot[47][ENUM_FEGYVER_SLOT] =
{
{0, true}, // Wep ID: 0
{0, true}, // Wep ID: 1
{1, true}, // Wep ID: 2
{1, true}, // Wep ID: 3
{1, true}, // Wep ID: 4
{1, true}, // Wep ID: 5
{1, true}, // Wep ID: 6
{1, true}, // Wep ID: 7
{1, true}, // Wep ID: 8
{1, true}, // Wep ID: 9
{10, true}, // Wep ID: 10
{10, true}, // Wep ID: 11
{10, true}, // Wep ID: 12
{10, true}, // Wep ID: 13
{10, true}, // Wep ID: 14
{10, true}, // Wep ID: 15
{8, true}, // Wep ID: 16
{8, true}, // Wep ID: 17
{8, true}, // Wep ID: 18
{-1, false}, // Wep ID: 19
{-1, false}, // Wep ID: 20
{-1, false}, // Wep ID: 21
{2, true}, // Wep ID: 22
{2, true}, // Wep ID: 23
{2, true}, // Wep ID: 24
{3, true}, // Wep ID: 25
{3, true}, // Wep ID: 26
{3, true}, // Wep ID: 27
{4, true}, // Wep ID: 28
{4, true}, // Wep ID: 29
{5, true}, // Wep ID: 30
{5, true}, // Wep ID: 31
{4, true}, // Wep ID: 32
{6, true}, // Wep ID: 33
{6, true}, // Wep ID: 34
{7, true}, // Wep ID: 35
{7, true}, // Wep ID: 36
{7, true}, // Wep ID: 37
{7, true}, // Wep ID: 38
{8, true}, // Wep ID: 39
{12, true}, // Wep ID: 40
{9, true}, // Wep ID: 41
{9, true}, // Wep ID: 42
{9, true}, // Wep ID: 43
{11, true}, // Wep ID: 44
{11, true}, // Wep ID: 45
{11, true} // Wep ID: 46
};

CMD:fegyvereim(playerid, params[])
{
new i = -1, num = 0, fegyverek[128] = "Fegyverek:";
for(;++i < 13;)
{
if(PlayerInfo[playerid][pFegyverek][i] && PlayerInfo[playerid][pToltenyek][i])
{
format(fegyverek, sizeof(fegyverek), "%s [Slot:%d][ID:%d]%s(%d),", i, fegyverek, PlayerInfo[playerid][pFegyverek][i], aWeaponNames[PlayerInfo[playerid][pFegyverek][i]], PlayerInfo[playerid][pToltenyek][i]);
num++;
}
}

if(!num) format(fegyverek, sizeof(fegyverek), "%s Nincs", fegyverek);
else fegyverek[strlen(fegyverek) - 1] = '\0';

SendClientMessage(playerid, FEHER, fegyverek);
return 1;
}

CMD:fegyverad(playerid, params[])
{
new targetid, fegyverid, tolteny;
if(sscanf(params, "ddd", targetid, fegyverid, tolteny)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, "/fegyverad [playerid] [fegyverID] [tolteny]");
if(fegyverid < 1 || fegyverid > 46) return SendClientMessage(playerid, PIROS, "Ilyen ID-vel rendelkező fegyver nem létezik!");
if(FegyverSlot[fegyverid][ValidWeapon] == false) return SendClientMessage(playerid, PIROS, "Ilyen ID-vel rendelkező fegyver nem létezik!");
new string[128];
format(string, sizeof(string), "[%d]%s-nek fegyvert adtál. Fegyver: %s, Töltény: %d", targetid, SimaNev(targetid), aWeaponNames[fegyverid], tolteny);
PlayerInfo[playerid][pFegyverek][FegyverSlot[fegyverid][ID]] = fegyverid;
PlayerInfo[playerid][pToltenyek][FegyverSlot[fegyverid][ID]] = tolteny;
SendClientMessage(playerid, PIROS, string);
return 1;
}

CMD:fegyverelo(playerid, params[])
{
new fegyverslot;
if(sscanf(params, "d", fegyverslot)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, "/fegyverelo [fegyver slot]");
if(fegyverslot < 1 || fegyverslot > 12) return SendClientMessage(playerid, PIROS, "1-12 !!!!");
if(PlayerInfo[playerid][pFegyverek][fegyverslot] < 1 && PlayerInfo[playerid][pToltenyek][fegyverslot] < 1) return SendClientMessage(playerid, PIROS, "Ezen a sloton nincs fegyvered!");
GivePlayerWeapon(playerid, PlayerInfo[playerid][pFegyverek][fegyverslot], PlayerInfo[playerid][pToltenyek][fegyverslot]);
PlayerInfo[playerid][pFegyverElo] = PlayerInfo[playerid][pFegyverek][fegyverslot];
PlayerInfo[playerid][pFegyverSlotElo] = fegyverslot;
    SendClientMessage(playerid, PIROS, "Elővettél egy fegyvert!");
    cmd_me(playerid, "elővesz egy fegyvert.");
return 1;
}

CMD:fegyvereltesz(playerid, params[])
{
ResetPlayerWeapons(playerid);
PlayerInfo[playerid][pFegyverElo] = 0;
    SendClientMessage(playerid, PIROS, "Eltetted a fegyvered!");
    cmd_me(playerid, "elteszi a fegyverét.");
return 1;
}

4
SA-MP: Szerverfejlesztés / Drog Rendszer
« Dátum: 2019. október 03. - 18:45:05 »
Drog Rendszer
 
Sziasztok, írtam egy nagyon alap Drog Rendszert. Dini-vel írtam szóval nem a legjobb.
258 sor a script.
 

//INCLUDEK
#include <a_samp>
#include <dini2>
#include <izcmd>
#include <sscanf2>
#include <streamer>
enum jatekos
{
Gombaspora,
Kokacserje,
MariMag,

Gomba,
Kokain,
Marihuana
}
new JatekosInfo[MAX_PLAYERS][jatekos];
#define MAX_DROGULTETVENY 500
#define DROGTIPUS_GOMBA 0
#define DROGTIPUS_KOKAIN 1
#define DROGTIPUS_MARIHUANA 2
enum DrogInfo
{
bool:dVan,
    dTipus,
    dObj,
    Text3D: dLabel,
dTermesAllapot,
dTermesMennyiseg,
Float:dX,
Float:dY,
Float:dZ
};
new dInfo[MAX_DROGULTETVENY][DrogInfo];
 
forward SaveDrogok();
public SaveDrogok()
{
for(new i=1;i<MAX_DROGULTETVENY;i++)
{
    if(dInfo[dVan])
    {
        SaveDrog(i);
    }
}
return 1;
}
stock SaveDrog(drog)
{
new dFile[64];
format(dFile,sizeof(dFile),\"Drogok/%d.ini\",drog);
if(!dini_Exists(dFile))
{
    dini_Create(dFile);
}
dini_IntSet(dFile,\"Type\",dInfo[drog][dTipus]);
dini_IntSet(dFile,\"TermesAllapot\",dInfo[drog][dTermesAllapot]);
dini_IntSet(dFile,\"TermesMennyiseg\",dInfo[drog][dTermesMennyiseg]);
dini_FloatSet(dFile,\"X\",dInfo[drog][dX]);
dini_FloatSet(dFile,\"Y\",dInfo[drog][dY]);
dini_FloatSet(dFile,\"Z\",dInfo[drog][dZ]);
return 1;
}
stock LoadDrogok()
{
new betoltottdrog = 0;
for(new i = 1; i <MAX_DROGULTETVENY; i++)
{
   new kFile[32];
   format(kFile,sizeof(kFile),\"Drogok/%d.ini\",i);
   if(dini_Exists(kFile))
   {
      LoadDrog(i);
      betoltottdrog++;
   }
}
if(betoltottdrog < 1) print(\"Nem lett drog betöltve\");
return 1;
}
stock LoadDrog(drog)
{
new dFile[64], dstring[64], DrogTipus[12];
format(dFile,sizeof(dFile),\"Drogok/%d.ini\",drog);
dInfo[drog][dVan] = true;
dInfo[drog][dTipus] = dini_Int(dFile,\"Tipus\");
dInfo[drog][dTermesAllapot] = dini_Int(dFile,\"TermesAllapot\");
dInfo[drog][dTermesMennyiseg] = dini_Int(dFile,\"TermesMennyiseg\");
dInfo[drog][dX] = dini_Float(dFile,\"X\");
dInfo[drog][dY] = dini_Float(dFile,\"Y\");
dInfo[drog][dZ] = dini_Float(dFile,\"Z\");
dInfo[drog][dObj] = CreateDynamicObject(19473, dInfo[drog][dX], dInfo[drog][dY],dInfo[drog][dZ]-0.5, 0.0, 0.0, random(180));
if(dInfo[drog][dTipus] == 1) return format(DrogTipus, sizeof(DrogTipus), \"Gomba\");
else if(dInfo[drog][dTipus] == 2) return format(DrogTipus, sizeof(DrogTipus), \"Kokain\");
else if(dInfo[drog][dTipus] == 3) return format(DrogTipus, sizeof(DrogTipus), \"Marihuana\");
format(dstring, sizeof(dstring), \"Ültetvény ID: %d,Drog Típus: %s, Drog Mennyiség: %d, Termés Állapot: %d\", drog, DrogTipus, dInfo[drog][dTermesMennyiseg], dInfo[drog][dTermesAllapot]);
dInfo[drog][dLabel] = Create3DTextLabel(dstring, 0x008080FF, dInfo[drog][dX], dInfo[drog][dY],dInfo[drog][dZ]-0.5, 40.0, 0, 0);
printf(\"Drog %d betöltve\",drog);
return 1;
}
stock ElerhetoDrogID()
{
        for(new i = 1; i<MAX_DROGULTETVENY; i++)
        {
            if(dInfo[dVan] == false) return i;
        }
        return -1;
}
CMD:cuccotad(playerid, params[])
{
new melyikdrog[12], mennyit;
if(sscanf(params, \"s[12]d\",melyikdrog, mennyit)) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF,\"/cuccotad [Melyik] [Mennyit] ((Gomba, Kokain, Marihuana))\");
if(!strcmp(\"Gomba\", melyikdrog)) return JatekosInfo[playerid][Gombaspora] += mennyit, SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF,\"Hmmmmm :3\");
if(!strcmp(\"Kokain\", melyikdrog)) return JatekosInfo[playerid][Kokacserje] += mennyit, SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF,\"Hmmmmm :3\");
if(!strcmp(\"Marihuana\", melyikdrog)) return JatekosInfo[playerid][MariMag] += mennyit, SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF,\"Hmmmmm :3\");
return 1;
}
CMD:ultet(playerid, params[])
{
new melyikdrog[12], ujdrogID, Float:PosX, Float:PosY, Float:PosZ;
if(sscanf(params, \"s[12]\",melyikdrog)) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF,\"/ultet [Melyik] ((Gomba, Kokain, Marihuana))\");
if(!strcmp(\"Gomba\", melyikdrog))
{
    new dstring[128], DrogTipus[12];
   if(JatekosInfo[playerid][Gombaspora] <= 0) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Nincs Gombaspórád!\");
   JatekosInfo[playerid][Gombaspora] -= 1;
   GetPlayerPos(playerid, PosX, PosY, PosZ);
   ujdrogID = ElerhetoDrogID();
   dInfo[ujdrogID][dVan] = true;
   dInfo[ujdrogID][dTipus] = DROGTIPUS_GOMBA;
   dInfo[ujdrogID][dTermesAllapot] = 0;
   dInfo[ujdrogID][dTermesMennyiseg] = random(10);
   dInfo[ujdrogID][dX] = PosX;
   dInfo[ujdrogID][dY] = PosY;
   dInfo[ujdrogID][dZ] = PosZ;
   dInfo[ujdrogID][dObj] = CreateDynamicObject(19473, dInfo[ujdrogID][dX], dInfo[ujdrogID][dY],dInfo[ujdrogID][dZ]-0.5, 0.0, 0.0, 100.0);
   if(dInfo[ujdrogID][dTipus] == 1) format(DrogTipus, sizeof(DrogTipus), \"Gomba\");
   if(dInfo[ujdrogID][dTipus] == 2) format(DrogTipus, sizeof(DrogTipus), \"Kokain\");
   if(dInfo[ujdrogID][dTipus] == 3) format(DrogTipus, sizeof(DrogTipus), \"Marihuana\");
   format(dstring, sizeof(dstring), \"Ültetvény ID: %d,Drog Típus: %s, Drog Mennyiség: %d, Termés Állapot: %d\", ujdrogID, DrogTipus, dInfo[ujdrogID][dTermesMennyiseg], dInfo[ujdrogID][dTermesAllapot]);
   dInfo[ujdrogID][dLabel] = Create3DTextLabel(dstring, 0x008080FF, dInfo[ujdrogID][dX], dInfo[ujdrogID][dY],dInfo[ujdrogID][dZ]-0.5, 40.0, 0, 0);
   SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFF, \"Ültettél gombát.\");
   SaveDrog(ujdrogID);
}
else if(!strcmp(\"Kokain\", melyikdrog))
{
    new dstring[128], DrogTipus[12];
   if(JatekosInfo[playerid][Kokacserje] <= 1) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Nincs Kokacserjéd!\");
   JatekosInfo[playerid][Kokacserje] -= 1;
   GetPlayerPos(playerid, PosX, PosY, PosZ);
   ujdrogID = ElerhetoDrogID();
   dInfo[ujdrogID][dVan] = true;
   dInfo[ujdrogID][dTipus] = DROGTIPUS_KOKAIN;
   dInfo[ujdrogID][dTermesAllapot] = 0;
   dInfo[ujdrogID][dTermesMennyiseg] = random(10);
   dInfo[ujdrogID][dX] = PosX;
   dInfo[ujdrogID][dY] = PosY;
   dInfo[ujdrogID][dZ] = PosZ;
   dInfo[ujdrogID][dObj] = CreateDynamicObject(19473, dInfo[ujdrogID][dX], dInfo[ujdrogID][dY],dInfo[ujdrogID][dZ]-0.5, 0.0, 0.0, 100.0);
   if(dInfo[ujdrogID][dTipus] == 1) format(DrogTipus, sizeof(DrogTipus), \"Gomba\");
   if(dInfo[ujdrogID][dTipus] == 2) format(DrogTipus, sizeof(DrogTipus), \"Kokain\");
   if(dInfo[ujdrogID][dTipus] == 3) format(DrogTipus, sizeof(DrogTipus), \"Marihuana\");
   format(dstring, sizeof(dstring), \"Ültetvény ID: %d,Drog Típus: %s, Drog Mennyiség: %d, Termés Állapot: %d\", ujdrogID, DrogTipus, dInfo[ujdrogID][dTermesMennyiseg], dInfo[ujdrogID][dTermesAllapot]);
   dInfo[ujdrogID][dLabel] = Create3DTextLabel(dstring, 0x008080FF, dInfo[ujdrogID][dX], dInfo[ujdrogID][dY],dInfo[ujdrogID][dZ]-0.5, 40.0, 0, 0);
   SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFF, \"Ültettél Kokaint.\");
   SaveDrog(ujdrogID);
}
else if(!strcmp(\"Marihuana\", melyikdrog))
{
    new dstring[128], DrogTipus[12];
   if(JatekosInfo[playerid][MariMag] <= 1) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Nincs Marihuana magod!\");
   JatekosInfo[playerid][MariMag] -= 1;
   GetPlayerPos(playerid, PosX, PosY, PosZ);
   ujdrogID = ElerhetoDrogID();
   dInfo[ujdrogID][dVan] = true;
   dInfo[ujdrogID][dTipus] = DROGTIPUS_MARIHUANA;
   dInfo[ujdrogID][dTermesAllapot] = 0;
   dInfo[ujdrogID][dTermesMennyiseg] = random(10);
   dInfo[ujdrogID][dX] = PosX;
   dInfo[ujdrogID][dY] = PosY;
   dInfo[ujdrogID][dZ] = PosZ;
   dInfo[ujdrogID][dObj] = CreateDynamicObject(19473, dInfo[ujdrogID][dX], dInfo[ujdrogID][dY],dInfo[ujdrogID][dZ]-0.5, 0.0, 0.0, 100.0);
   if(dInfo[ujdrogID][dTipus] == 1) format(DrogTipus, sizeof(DrogTipus), \"Gomba\");
   if(dInfo[ujdrogID][dTipus] == 2) format(DrogTipus, sizeof(DrogTipus), \"Kokain\");
   if(dInfo[ujdrogID][dTipus] == 3) format(DrogTipus, sizeof(DrogTipus), \"Marihuana\");
   format(dstring, sizeof(dstring), \"Ültetvény ID: %d,Drog Típus: %s, Drog Mennyiség: %d, Termés Állapot: %d\", ujdrogID, DrogTipus, dInfo[ujdrogID][dTermesMennyiseg], dInfo[ujdrogID][dTermesAllapot]);
   dInfo[ujdrogID][dLabel] = Create3DTextLabel(dstring, 0x008080FF, dInfo[ujdrogID][dX], dInfo[ujdrogID][dY],dInfo[ujdrogID][dZ]-0.5, 40.0, 0, 0);
   SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFF, \"Ültettél Marihuanát.\");
   SaveDrog(ujdrogID);
}
else return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"[DROG]: Ilyen drog nem létezik.\");
return 1;
}
CMD:drogleszed(playerid, params[])
{
new drogid;
if(sscanf(params,\"d\", drogid)) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF,\"/drogleszed [ID]\");
    if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 7.0, dInfo[drogid][dX], dInfo[drogid][dY], dInfo[drogid][dZ]))
{
   if(dInfo[drogid][dTipus] == 1) JatekosInfo[playerid][Gomba] += dInfo[drogid][dTermesMennyiseg];
   else if(dInfo[drogid][dTipus] == 2) JatekosInfo[playerid][Kokain] += dInfo[drogid][dTermesMennyiseg];
   else if(dInfo[drogid][dTipus] == 3) JatekosInfo[playerid][Marihuana] += dInfo[drogid][dTermesMennyiseg];
   dInfo[drogid][dVan] = false;
   dInfo[drogid][dTipus] = 0;
   dInfo[drogid][dTermesAllapot] = 0;
   dInfo[drogid][dTermesMennyiseg] = 0;
   dInfo[drogid][dX] = 0.0000;
   dInfo[drogid][dY] = 0.0000;
   dInfo[drogid][dZ] = 0.0000;
   DestroyDynamicObject(dInfo[drogid][dObj]);
   Delete3DTextLabel(dInfo[drogid][dLabel]);
   dInfo[drogid][dObj] = INVALID_OBJECT_ID;
   dInfo[drogid][dLabel] = INVALID_3DTEXT_ID;
   new kFile[32];
   format(kFile,sizeof(kFile),\"Drogok/%d.ini\",drogid);
   dini_Remove(kFile);
}
else return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Nem vagy ültetvény közelében!\");
return 1;
}
CMD:drogjaim(playerid, params[])
{
new string[256];
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Drogjaid:\");
format(string, sizeof(string), \"Gomba: %d gramm, Kokain: %d gramm, Marihuána: %d gramm\", JatekosInfo[playerid][Gomba], JatekosInfo[playerid][Kokain], JatekosInfo[playerid][Marihuana]);
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, string);
format(string, sizeof(string), \"Gomba Spóra: %d db, Kokain Cserje: %d db, Marihuána Mag: %d db\", JatekosInfo[playerid][Gombaspora], JatekosInfo[playerid][Kokacserje], JatekosInfo[playerid][MariMag]);
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, string);
return 1;
}
 
public OnFilterScriptInit()
{
LoadDrogok();
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
    SaveDrogok();
return 1;
}

 
 

5
Segítségkérés / MySQL jármű rendszernek hogyan kezdjek neki?
« Dátum: 2019. október 03. - 17:08:15 »
MySQL jármű rendszernek hogyan kezdjek neki?
Cím :P
Akárhogyan próbálkozok sosem jó, szóval segítséget kérnék.
 
 

6
Segítségkérés / Account Rendszer Hiba.
« Dátum: 2019. szeptember 29. - 19:50:11 »
Account Rendszer Hiba.
Sziasztok, próbálok csinálni egy Textdraw-os Account Rendszert de elakadtam egy olyan problémában hogy a rendszer akármilyen jelszóval beenged.
Compile-kor semmit nem ír de nem működik, mert ha rákattintok a belépésre akkor akármivel tovább enged.
 

   if(playertextid == PlayerTextDRAW[playerid][2])
    {
    if(fexist(UserPath(playerid)))
    {
      new hashpass[129];
      WP_Hash(hashpass, sizeof(hashpass), LOGIN_PASSWORD[playerid]);
      if(!strcmp(hashpass, JatekosInfo[playerid][Password]))
      {
         SetSpawnInfo(playerid, 0, JatekosInfo[playerid][Skin], JatekosInfo[playerid][PosX], JatekosInfo[playerid][PosY], JatekosInfo[playerid][PosZ], JatekosInfo[playerid][PosA], 0, 0, 0, 0, 0, 0);
         SpawnPlayer(playerid);
      }
      else
      {
         SendClientMessage(playerid, -1, \"Rossz jelszó\");
      }
    }
    else
    {
      SendClientMessage(playerid, -1, \"NEM LÉTEZIK\");
    }
   return 1;
    }

 
 

7
Segítségkérés / Multi-language
« Dátum: 2019. szeptember 17. - 09:57:03 »
Multi-language
Sziasztok, szeretnék egy többnyelvűs scriptet csinálni. A parancsom ahhoz hogy nyelvet váltson az megvan, viszont nem változik a textdraw szövege. Relogolni kell ahhoz hogy működjön.

8
Szkript kérések / Account Rendszer
« Dátum: 2019. július 10. - 03:23:01 »
Sziasztok, szeretnék MYSQL R41-3-al egy account rendszert csinálni de nem tudok neki kezdeni. 
Olyan account rendszer, hogy regisztrálsz és vannak slotok((PL 2db)) és mind a kettőre lehet létrehozni karaktert amit szintén létrehozunk és azzal tudunk játszani. 
Tudnátok küldeni egy alap scriptet, vagy elmagyaráznátok hogy hogyan kezdjek neki? 

9
Segítségkérés / Hiba a scriptben.
« Dátum: 2019. május 09. - 21:13:49 »
Hiba a scriptben.
Sziasztok, valaki megtudná mondani hogy ez miért nem működik?
 
A script annyi hogy, ha egy kés vagy egy dildó van a kezünkben akkor egy object csatolódik a játékoshoz.
 
Késnél kereszt, dildónál Könyv.
 
Valamiért nem akar megjelenni az object.
 

public OnPlayerUpdate(playerid)
{
    if(GetPlayerWeapon(playerid) == 4) return JatekosInfo[playerid][MelyikFegyverVanAKezben] = 1;
    else if(GetPlayerWeapon(playerid) == 11) return JatekosInfo[playerid][MelyikFegyverVanAKezben] = 2;
    else if(GetPlayerWeapon(playerid) == 0) return JatekosInfo[playerid][MelyikFegyverVanAKezben] = 0;
    FegyverErzekelo(playerid);
    return 1;
}
forward FegyverErzekelo(playerid);
public FegyverErzekelo(playerid)
{
    if(JatekosInfo[playerid][MelyikFegyverVanAKezben] == 0)
    {
        if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid, 0))
        {
            RemovePlayerAttachedObject(playerid, 0);
        }
        else if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid, 1))
        {
            RemovePlayerAttachedObject(playerid, 1);
        }
        return 1;
    }
    else if(JatekosInfo[playerid][MelyikFegyverVanAKezben] == 1)
    {
        SetPlayerAttachedObject(playerid, 0, 11712, 6, 0.086999, 0.038999, 0.092999, 0.900001, -1.599998, 98.000015, 5.210992, 2.174000, 1.807000);
        return 1;
    }
    else if(JatekosInfo[playerid][MelyikFegyverVanAKezben] == 2)
    {
        SetPlayerAttachedObject(playerid, 0, 2894, 6, 0.160999, 0.052000, 0.127999, 86.500015, -4.400003, 5.999999);
        SetPlayerAttachedObject(playerid, 1, 2894, 6, 0.160000, 0.031000, 0.139000, -93.600021, 3.199999, -5.900002);
        return 1;
    }
    return 1;
}

 
 

10
Segítségkérés / MySQL mentésnél sor tördelés
« Dátum: 2019. április 28. - 03:09:24 »
Sziasztok, valaki megtudná mutatni hogy hogyan kell ezt tördelni?
 

mysql_format(FCRPAdatbazis, query, sizeof(query), \"UPDATE `Jatekosok` SET `RegNap` = \'3\',`RegHonap` = \'11\',`RegEv` = \'2019\' WHERE `ID` = \'%d\', JatekosInfo[playerid][jRegEv]);

 
 

11
Segítségkérés / Jármű rendszer bug
« Dátum: 2019. április 25. - 02:36:31 »
Sziasztok, amikor a járművet létrehozom, akkor minden jó, lementi, de amikor be akarom tölteni akkor nem működik megfelelően.
Létrehozok 3 járművet és abból a 2.at kitörlöm.
Újraindítom a scriptet majd betöltődnek a járművek.
Betolti az 1.es fájlt sikeresen. Mivel nincs a 2.Fájl, így nem tud mit betölteni szóval nem lesz jármű. Aztán betölti a 3.Fájlt, és a jármű létrejön a 2ID-n így bebugol a jármű.
 
 
 

#include <a_samp>
#include <sscanf2>
#include <streamer>
#include <YSI\\y_ini>
#include <iZCMD>
#define       JARMUVEK_HELYE                \"FCRP/Jarmuvek/%d.ini\"
enum ENUM_JARMU_INFO
{
bool:JarmuVan,
jID,
jModelID,
jTipus,
Float: jPosX,
Float: jPosY,
Float: jPosZ,
Float: jPosA,
jColor1,
jColor2,
jTulajdonos[MAX_PLAYER_NAME],
jAr,
Float:jElet,
jPanelok,
jAjtok,
jLampak,
jKerekek
}
new JarmuInfo[MAX_VEHICLES][ENUM_JARMU_INFO];
main()
{
print(\"\\n----------------------------------\");
print(\" Blank Gamemode by your name here\");
print(\"----------------------------------\\n\");
}
public OnGameModeInit()
{
// Don\'t use these lines if it\'s a filterscript
SetGameModeText(\"Blank Script\");
AddPlayerClass(0, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
JarmuvekBetoltese();
return 1;
}
public OnGameModeExit()
{
JarmuvekMentese();
return 1;
}
stock JarmuvekMentese()
{
for(new ji=1;ji < MAX_VEHICLES;ji++)
{
   JarmuMentes(ji);
   DestroyVehicle(JarmuInfo[ji][jID]);
}
}
stock JarmuMentes(jarmuid)
{
new jFajl[35], modelid, Float:pos[4];
    if(JarmuInfo[jarmuid][JarmuVan] == false) return 0;
modelid = GetVehicleModel(jarmuid);
GetVehiclePos(jarmuid, pos[0], pos[1], pos[2]);
GetVehicleZAngle(jarmuid, pos[3]);
new panels, doors, lights, tires, Float:vElet;
GetVehicleDamageStatus(jarmuid, panels, doors, lights, tires);
GetVehicleHealth(jarmuid, vElet);
format(jFajl, sizeof(jFajl), JARMUVEK_HELYE, jarmuid);
    new INI:File = INI_Open(jFajl);
    INI_WriteInt(File, \"ModelID\", modelid);
    INI_WriteFloat(File, \"PosX\", pos[0]);
    INI_WriteFloat(File, \"PosY\", pos[1]);
    INI_WriteFloat(File, \"PosZ\", pos[2]);
    INI_WriteFloat(File, \"PosA\", pos[3]);
    INI_WriteInt(File, \"Color1\", JarmuInfo[jarmuid][jColor1]);
    INI_WriteInt(File, \"Color2\", JarmuInfo[jarmuid][jColor2]);
    INI_WriteString(File, \"Tulajdonos\", JarmuInfo[jarmuid][jTulajdonos]);
    INI_WriteInt(File, \"Ar\", JarmuInfo[jarmuid][jAr]);
    INI_WriteFloat(File, \"Elet\", vElet);
    INI_WriteInt(File, \"Panelok\", panels);
    INI_WriteInt(File, \"Ajtok\", doors);
    INI_WriteInt(File, \"Lampak\", lights);
    INI_WriteInt(File, \"Kerekek\", tires);
    INI_Close(File);
    return 1;
}
stock JarmuvekBetoltese()
{
new jarmucount;
for(new ji = 1; ji < MAX_VEHICLES; ji++)
     {
         new jFajl[35];
   format(jFajl, 35, JARMUVEK_HELYE ,ji);
   if(fexist(jFajl))
   {
      INI_ParseFile(jFajl, \"JarmuBetolt\", .bExtra = true, .extra = ji);
      JarmuBetoltes(ji);
      jarmucount++;
      printf(\"%d jármű betöltve\", jarmucount);
   }
}
}
forward JarmuBetolt(id, name[], value[]);
public JarmuBetolt(id, name[], value[])
{
JarmuInfo[id][JarmuVan] = true;
    INI_Int(\"ModelID\", JarmuInfo[id][jModelID]);
    INI_Float(\"PosX\", JarmuInfo[id][jPosX]);
    INI_Float(\"PosY\", JarmuInfo[id][jPosY]);
    INI_Float(\"PosZ\", JarmuInfo[id][jPosZ]);
    INI_Float(\"PosA\", JarmuInfo[id][jPosA]);
    INI_Int(\"Color1\", JarmuInfo[id][jColor1]);
    INI_Int(\"Color2\", JarmuInfo[id][jColor2]);
    INI_String(\"Tulajdonos\", JarmuInfo[id][jTulajdonos]);
    INI_Int(\"Ar\", JarmuInfo[id][jAr]);
    INI_Float(\"Elet\", JarmuInfo[id][jElet]);
    INI_Int(\"Panelok\", JarmuInfo[id][jPanelok]);
    INI_Int(\"Ajtok\", JarmuInfo[id][jAjtok]);
    INI_Int(\"Lampak\", JarmuInfo[id][jLampak]);
    INI_Int(\"Kerekek\", JarmuInfo[id][jKerekek]);
    return 1;
}
stock JarmuBetoltes(jarmuid)
{
    JarmuInfo[jarmuid][jID] = AddStaticVehicleEx (JarmuInfo[jarmuid][jModelID], JarmuInfo[jarmuid][jPosX], JarmuInfo[jarmuid][jPosY], JarmuInfo[jarmuid][jPosZ], JarmuInfo[jarmuid][jPosA], JarmuInfo[jarmuid][jColor1], JarmuInfo[jarmuid][jColor2], -1, 0);
SetVehicleParamsEx(jarmuid, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
UpdateVehicleDamageStatus(jarmuid, JarmuInfo[jarmuid][jPanelok], JarmuInfo[jarmuid][jAjtok], JarmuInfo[jarmuid][jLampak], JarmuInfo[jarmuid][jKerekek]);
SetVehicleHealth(jarmuid, JarmuInfo[jarmuid][jElet]);
return 1;
}
 
stock ElerhetoJarmuID()
{
for(new ji = 1; ji<MAX_VEHICLES; ji++)
{
       if(JarmuInfo[ji][JarmuVan] == false) return ji;
}
return -1;
}
stock GetName(playerid)
{
new name[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid,name,sizeof(name));
return name;
}

 
 

12
SA-MP: Szerverfejlesztés / Tuning System By Evolved
« Dátum: 2018. szeptember 12. - 17:31:34 »
Sziasztok, ez az első scriptem, ami nem egy nagy script de örülök neki hogy megtudtam csinálni.
 
Tudnivalók:
 
Wheel Arch Angels és Low Rider járművekhez való, de a többi járműre is lehet kereket,nitrot, hydraulikát, rakni.
 
1278 Soros,
 
GameMode ként van megcsinálva így a gamemodes mappába kell rakni.
 
Pluginok: legfrissebb streamer, sscanf2
 
 
 

13
SA-MP: Szerverfejlesztés / frissített Keypad.inc
« Dátum: 2018. augusztus 30. - 14:31:54 »
Sziasztok, tegnap találtam egy régebbi bugos keypad.inc-et amivel keypad textdrawokat lehet csinálni, a bug annyi volt benne hogy nem működött így kijavítottam és frissítettem. A készítőjét nem találtam meg, de ez egy 2013as Inc, amit átalakítottam rendes Textdrawról, PlayerTextDraw-ra. Ebből az INCből lehet tanulni a textdrawokról, kezdőknek jól jöhet. Ezt az inc-et azért frissítettem hogy a tudásomat tudjam vele növelni, ami sikerült is textdrawok terén.
 
 
 
https://pastebin.com/4gmYtnQN

14
Segítségkérés / Bugol a Textdraw
« Dátum: 2018. augusztus 29. - 13:35:54 »
Sziasztok, egy textdrawos tuning rendszeren dolgozom de elakadtam.
 
A chaten azért van angol szöveg mert egy angol gamemodeba raktam bele.
 


   

 
 

15
Szkript kérések / Befejezetlen GameMode
« Dátum: 2018. július 26. - 19:52:57 »
Sziasztok, Roleplay típusú befejezetlen GameMode-t tudnátok küldeni?
Nagyon megköszönném.
 
Bárhol lehet a GameMode elhelyezkedése :P

Oldalak: [1] 2
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal