Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Témák - Ryoto
1
« Dátum: 2020. március 20. - 22:37:23 »
Hi, a compile nem ír semmit de valamiért nem működik. A Char pVar -nak van megadva egy szám.if(GetPVarInt(playerid, "Char") == 1) { mysql_format(SQL_CONNECTION, query, sizeof(query), "UPDATE `jatekosok` SET `char_1` = %d WHERE `DBID` = %d", Account[playerid][cSlot][0], Account[playerid][DBID]); } else if(GetPVarInt(playerid, "Char") == 2) { mysql_format(SQL_CONNECTION, query, sizeof(query), "UPDATE `jatekosok` SET `char_2` = %d WHERE `DBID` = %d", Account[playerid][cSlot][1], Account[playerid][DBID]); } mysql_tquery(SQL_CONNECTION, query); .
2
« Dátum: 2020. március 13. - 11:40:53 »
Hi, valaki megtudná mondani hogy ez miért nem jó? Nem jön elő a dialog.CMD:frakciolista(playerid, params[]) { new string[2048], string2[256]; for(new i = 0; i > MAX_FACTIONS; i++) { if(FoglaltFrakcioID[i] == true) { format(string2, sizeof(string2), "[ID: %d] Frakció Neve: %s | Frakció Rövid Neve: %s | Frakció Típus: %d |", i, FrakcioInfo[i][fName], FrakcioInfo[i][fShortCut], FrakcioInfo[i][fType]); strcat(string, string2); } } ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_FRAKCIOLISTA, DIALOG_STYLE_MSGBOX, "Frakciók Listája", string, "Oké", ""); return 1; }
3
« Dátum: 2020. március 09. - 18:19:13 »
Hi, van egy fegyver rendszerem, de sehogy nem bírom megcsinálni hogy ne engedjen fegyvert cheatelni. Ha valaki segít azt nagyon megköszönném. Itt a fegyver rendszerem. new aWeaponNames[][32] = { {"Ököl"}, // 0 {"Boxer"}, // 1 {"Golf"}, // 2 {"Stick"}, // 3 {"Kés"}, // 4 {"Baseball"}, // 5 {"Shovel"}, // 6 {"Pool"}, // 7 {"Katana"}, // 8 {"Láncfurész"}, // 9 {"PurpleDildo"}, // 10 {"BigWhiteVibrator"}, // 11 {"MediumWhiteVibrator"}, // 12 {"SmallWhiteVibrator"}, // 13 {"Virág"}, // 14 {"Cane"}, // 15 {"Gránát"}, // 16 {"Teargas"}, // 17 {"Molotov"}, // 18 {" "}, // 19 {" "}, // 20 {" "}, // 21 {"Colt45"}, // 22 {"SilencedColt45"}, // 23 {"Deagle"}, // 24 {"Shotgun"}, // 25 {"Sawnoff"}, // 26 {"Combat"}, // 27 {"Uzi"}, // 28 {"MP5"}, // 29 {"AK47"}, // 30 {"M4"}, // 31 {"Tec9"}, // 32 {"Rifle"}, // 33 {"Sniper"}, // 34 {"Rocket"}, // 35 {"HRocket"}, // 36 {"Flamethrower"}, // 37 {"Minigun"}, // 38 {"Satchel"}, // 39 {"Detonator"}, // 40 {"Spray"}, // 41 {"Fire"}, // 42 {"Camera"}, // 43 {"NightVision"}, // 44 {"InfraredVision"}, // 45 {"Parachute"}, // 46 {"FakePistol"} // 47 }; enum ENUM_FEGYVER_SLOT { ID, bool:ValidWeapon } new FegyverSlot[47][ENUM_FEGYVER_SLOT] = { {0, true}, // Wep ID: 0 {0, true}, // Wep ID: 1 {1, true}, // Wep ID: 2 {1, true}, // Wep ID: 3 {1, true}, // Wep ID: 4 {1, true}, // Wep ID: 5 {1, true}, // Wep ID: 6 {1, true}, // Wep ID: 7 {1, true}, // Wep ID: 8 {1, true}, // Wep ID: 9 {10, true}, // Wep ID: 10 {10, true}, // Wep ID: 11 {10, true}, // Wep ID: 12 {10, true}, // Wep ID: 13 {10, true}, // Wep ID: 14 {10, true}, // Wep ID: 15 {8, true}, // Wep ID: 16 {8, true}, // Wep ID: 17 {8, true}, // Wep ID: 18 {-1, false}, // Wep ID: 19 {-1, false}, // Wep ID: 20 {-1, false}, // Wep ID: 21 {2, true}, // Wep ID: 22 {2, true}, // Wep ID: 23 {2, true}, // Wep ID: 24 {3, true}, // Wep ID: 25 {3, true}, // Wep ID: 26 {3, true}, // Wep ID: 27 {4, true}, // Wep ID: 28 {4, true}, // Wep ID: 29 {5, true}, // Wep ID: 30 {5, true}, // Wep ID: 31 {4, true}, // Wep ID: 32 {6, true}, // Wep ID: 33 {6, true}, // Wep ID: 34 {7, true}, // Wep ID: 35 {7, true}, // Wep ID: 36 {7, true}, // Wep ID: 37 {7, true}, // Wep ID: 38 {8, true}, // Wep ID: 39 {12, true}, // Wep ID: 40 {9, true}, // Wep ID: 41 {9, true}, // Wep ID: 42 {9, true}, // Wep ID: 43 {11, true}, // Wep ID: 44 {11, true}, // Wep ID: 45 {11, true} // Wep ID: 46 }; CMD:fegyvereim(playerid, params[]) { new i = -1, num = 0, fegyverek[128] = "Fegyverek:"; for(;++i < 13;) { if(PlayerInfo[playerid][pFegyverek][i] && PlayerInfo[playerid][pToltenyek][i]) { format(fegyverek, sizeof(fegyverek), "%s [Slot:%d][ID:%d]%s(%d),", i, fegyverek, PlayerInfo[playerid][pFegyverek][i], aWeaponNames[PlayerInfo[playerid][pFegyverek][i]], PlayerInfo[playerid][pToltenyek][i]); num++; } } if(!num) format(fegyverek, sizeof(fegyverek), "%s Nincs", fegyverek); else fegyverek[strlen(fegyverek) - 1] = '\0'; SendClientMessage(playerid, FEHER, fegyverek); return 1; } CMD:fegyverad(playerid, params[]) { new targetid, fegyverid, tolteny; if(sscanf(params, "ddd", targetid, fegyverid, tolteny)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, "/fegyverad [playerid] [fegyverID] [tolteny]"); if(fegyverid < 1 || fegyverid > 46) return SendClientMessage(playerid, PIROS, "Ilyen ID-vel rendelkező fegyver nem létezik!"); if(FegyverSlot[fegyverid][ValidWeapon] == false) return SendClientMessage(playerid, PIROS, "Ilyen ID-vel rendelkező fegyver nem létezik!"); new string[128]; format(string, sizeof(string), "[%d]%s-nek fegyvert adtál. Fegyver: %s, Töltény: %d", targetid, SimaNev(targetid), aWeaponNames[fegyverid], tolteny); PlayerInfo[playerid][pFegyverek][FegyverSlot[fegyverid][ID]] = fegyverid; PlayerInfo[playerid][pToltenyek][FegyverSlot[fegyverid][ID]] = tolteny; SendClientMessage(playerid, PIROS, string); return 1; } CMD:fegyverelo(playerid, params[]) { new fegyverslot; if(sscanf(params, "d", fegyverslot)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, "/fegyverelo [fegyver slot]"); if(fegyverslot < 1 || fegyverslot > 12) return SendClientMessage(playerid, PIROS, "1-12 !!!!"); if(PlayerInfo[playerid][pFegyverek][fegyverslot] < 1 && PlayerInfo[playerid][pToltenyek][fegyverslot] < 1) return SendClientMessage(playerid, PIROS, "Ezen a sloton nincs fegyvered!"); GivePlayerWeapon(playerid, PlayerInfo[playerid][pFegyverek][fegyverslot], PlayerInfo[playerid][pToltenyek][fegyverslot]); PlayerInfo[playerid][pFegyverElo] = PlayerInfo[playerid][pFegyverek][fegyverslot]; PlayerInfo[playerid][pFegyverSlotElo] = fegyverslot; SendClientMessage(playerid, PIROS, "Elővettél egy fegyvert!"); cmd_me(playerid, "elővesz egy fegyvert."); return 1; } CMD:fegyvereltesz(playerid, params[]) { ResetPlayerWeapons(playerid); PlayerInfo[playerid][pFegyverElo] = 0; SendClientMessage(playerid, PIROS, "Eltetted a fegyvered!"); cmd_me(playerid, "elteszi a fegyverét."); return 1; }
4
« Dátum: 2019. október 03. - 18:45:05 »
Drog Rendszer
Sziasztok, írtam egy nagyon alap Drog Rendszert. Dini-vel írtam szóval nem a legjobb.
258 sor a script.
//INCLUDEK #include <a_samp> #include <dini2> #include <izcmd> #include <sscanf2> #include <streamer> enum jatekos { Gombaspora, Kokacserje, MariMag, Gomba, Kokain, Marihuana } new JatekosInfo[MAX_PLAYERS][jatekos]; #define MAX_DROGULTETVENY 500 #define DROGTIPUS_GOMBA 0 #define DROGTIPUS_KOKAIN 1 #define DROGTIPUS_MARIHUANA 2 enum DrogInfo { bool:dVan, dTipus, dObj, Text3D: dLabel, dTermesAllapot, dTermesMennyiseg, Float:dX, Float:dY, Float:dZ }; new dInfo[MAX_DROGULTETVENY][DrogInfo]; forward SaveDrogok(); public SaveDrogok() { for(new i=1;i<MAX_DROGULTETVENY;i++) { if(dInfo[dVan]) { SaveDrog(i); } } return 1; } stock SaveDrog(drog) { new dFile[64]; format(dFile,sizeof(dFile),\"Drogok/%d.ini\",drog); if(!dini_Exists(dFile)) { dini_Create(dFile); } dini_IntSet(dFile,\"Type\",dInfo[drog][dTipus]); dini_IntSet(dFile,\"TermesAllapot\",dInfo[drog][dTermesAllapot]); dini_IntSet(dFile,\"TermesMennyiseg\",dInfo[drog][dTermesMennyiseg]); dini_FloatSet(dFile,\"X\",dInfo[drog][dX]); dini_FloatSet(dFile,\"Y\",dInfo[drog][dY]); dini_FloatSet(dFile,\"Z\",dInfo[drog][dZ]); return 1; } stock LoadDrogok() { new betoltottdrog = 0; for(new i = 1; i <MAX_DROGULTETVENY; i++) { new kFile[32]; format(kFile,sizeof(kFile),\"Drogok/%d.ini\",i); if(dini_Exists(kFile)) { LoadDrog(i); betoltottdrog++; } } if(betoltottdrog < 1) print(\"Nem lett drog betöltve\"); return 1; } stock LoadDrog(drog) { new dFile[64], dstring[64], DrogTipus[12]; format(dFile,sizeof(dFile),\"Drogok/%d.ini\",drog); dInfo[drog][dVan] = true; dInfo[drog][dTipus] = dini_Int(dFile,\"Tipus\"); dInfo[drog][dTermesAllapot] = dini_Int(dFile,\"TermesAllapot\"); dInfo[drog][dTermesMennyiseg] = dini_Int(dFile,\"TermesMennyiseg\"); dInfo[drog][dX] = dini_Float(dFile,\"X\"); dInfo[drog][dY] = dini_Float(dFile,\"Y\"); dInfo[drog][dZ] = dini_Float(dFile,\"Z\"); dInfo[drog][dObj] = CreateDynamicObject(19473, dInfo[drog][dX], dInfo[drog][dY],dInfo[drog][dZ]-0.5, 0.0, 0.0, random(180)); if(dInfo[drog][dTipus] == 1) return format(DrogTipus, sizeof(DrogTipus), \"Gomba\"); else if(dInfo[drog][dTipus] == 2) return format(DrogTipus, sizeof(DrogTipus), \"Kokain\"); else if(dInfo[drog][dTipus] == 3) return format(DrogTipus, sizeof(DrogTipus), \"Marihuana\"); format(dstring, sizeof(dstring), \"Ültetvény ID: %d,Drog Típus: %s, Drog Mennyiség: %d, Termés Állapot: %d\", drog, DrogTipus, dInfo[drog][dTermesMennyiseg], dInfo[drog][dTermesAllapot]); dInfo[drog][dLabel] = Create3DTextLabel(dstring, 0x008080FF, dInfo[drog][dX], dInfo[drog][dY],dInfo[drog][dZ]-0.5, 40.0, 0, 0); printf(\"Drog %d betöltve\",drog); return 1; } stock ElerhetoDrogID() { for(new i = 1; i<MAX_DROGULTETVENY; i++) { if(dInfo[dVan] == false) return i; } return -1; } CMD:cuccotad(playerid, params[]) { new melyikdrog[12], mennyit; if(sscanf(params, \"s[12]d\",melyikdrog, mennyit)) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF,\"/cuccotad [Melyik] [Mennyit] ((Gomba, Kokain, Marihuana))\"); if(!strcmp(\"Gomba\", melyikdrog)) return JatekosInfo[playerid][Gombaspora] += mennyit, SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF,\"Hmmmmm :3\"); if(!strcmp(\"Kokain\", melyikdrog)) return JatekosInfo[playerid][Kokacserje] += mennyit, SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF,\"Hmmmmm :3\"); if(!strcmp(\"Marihuana\", melyikdrog)) return JatekosInfo[playerid][MariMag] += mennyit, SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF,\"Hmmmmm :3\"); return 1; } CMD:ultet(playerid, params[]) { new melyikdrog[12], ujdrogID, Float:PosX, Float:PosY, Float:PosZ; if(sscanf(params, \"s[12]\",melyikdrog)) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF,\"/ultet [Melyik] ((Gomba, Kokain, Marihuana))\"); if(!strcmp(\"Gomba\", melyikdrog)) { new dstring[128], DrogTipus[12]; if(JatekosInfo[playerid][Gombaspora] <= 0) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Nincs Gombaspórád!\"); JatekosInfo[playerid][Gombaspora] -= 1; GetPlayerPos(playerid, PosX, PosY, PosZ); ujdrogID = ElerhetoDrogID(); dInfo[ujdrogID][dVan] = true; dInfo[ujdrogID][dTipus] = DROGTIPUS_GOMBA; dInfo[ujdrogID][dTermesAllapot] = 0; dInfo[ujdrogID][dTermesMennyiseg] = random(10); dInfo[ujdrogID][dX] = PosX; dInfo[ujdrogID][dY] = PosY; dInfo[ujdrogID][dZ] = PosZ; dInfo[ujdrogID][dObj] = CreateDynamicObject(19473, dInfo[ujdrogID][dX], dInfo[ujdrogID][dY],dInfo[ujdrogID][dZ]-0.5, 0.0, 0.0, 100.0); if(dInfo[ujdrogID][dTipus] == 1) format(DrogTipus, sizeof(DrogTipus), \"Gomba\"); if(dInfo[ujdrogID][dTipus] == 2) format(DrogTipus, sizeof(DrogTipus), \"Kokain\"); if(dInfo[ujdrogID][dTipus] == 3) format(DrogTipus, sizeof(DrogTipus), \"Marihuana\"); format(dstring, sizeof(dstring), \"Ültetvény ID: %d,Drog Típus: %s, Drog Mennyiség: %d, Termés Állapot: %d\", ujdrogID, DrogTipus, dInfo[ujdrogID][dTermesMennyiseg], dInfo[ujdrogID][dTermesAllapot]); dInfo[ujdrogID][dLabel] = Create3DTextLabel(dstring, 0x008080FF, dInfo[ujdrogID][dX], dInfo[ujdrogID][dY],dInfo[ujdrogID][dZ]-0.5, 40.0, 0, 0); SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFF, \"Ültettél gombát.\"); SaveDrog(ujdrogID); } else if(!strcmp(\"Kokain\", melyikdrog)) { new dstring[128], DrogTipus[12]; if(JatekosInfo[playerid][Kokacserje] <= 1) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Nincs Kokacserjéd!\"); JatekosInfo[playerid][Kokacserje] -= 1; GetPlayerPos(playerid, PosX, PosY, PosZ); ujdrogID = ElerhetoDrogID(); dInfo[ujdrogID][dVan] = true; dInfo[ujdrogID][dTipus] = DROGTIPUS_KOKAIN; dInfo[ujdrogID][dTermesAllapot] = 0; dInfo[ujdrogID][dTermesMennyiseg] = random(10); dInfo[ujdrogID][dX] = PosX; dInfo[ujdrogID][dY] = PosY; dInfo[ujdrogID][dZ] = PosZ; dInfo[ujdrogID][dObj] = CreateDynamicObject(19473, dInfo[ujdrogID][dX], dInfo[ujdrogID][dY],dInfo[ujdrogID][dZ]-0.5, 0.0, 0.0, 100.0); if(dInfo[ujdrogID][dTipus] == 1) format(DrogTipus, sizeof(DrogTipus), \"Gomba\"); if(dInfo[ujdrogID][dTipus] == 2) format(DrogTipus, sizeof(DrogTipus), \"Kokain\"); if(dInfo[ujdrogID][dTipus] == 3) format(DrogTipus, sizeof(DrogTipus), \"Marihuana\"); format(dstring, sizeof(dstring), \"Ültetvény ID: %d,Drog Típus: %s, Drog Mennyiség: %d, Termés Állapot: %d\", ujdrogID, DrogTipus, dInfo[ujdrogID][dTermesMennyiseg], dInfo[ujdrogID][dTermesAllapot]); dInfo[ujdrogID][dLabel] = Create3DTextLabel(dstring, 0x008080FF, dInfo[ujdrogID][dX], dInfo[ujdrogID][dY],dInfo[ujdrogID][dZ]-0.5, 40.0, 0, 0); SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFF, \"Ültettél Kokaint.\"); SaveDrog(ujdrogID); } else if(!strcmp(\"Marihuana\", melyikdrog)) { new dstring[128], DrogTipus[12]; if(JatekosInfo[playerid][MariMag] <= 1) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Nincs Marihuana magod!\"); JatekosInfo[playerid][MariMag] -= 1; GetPlayerPos(playerid, PosX, PosY, PosZ); ujdrogID = ElerhetoDrogID(); dInfo[ujdrogID][dVan] = true; dInfo[ujdrogID][dTipus] = DROGTIPUS_MARIHUANA; dInfo[ujdrogID][dTermesAllapot] = 0; dInfo[ujdrogID][dTermesMennyiseg] = random(10); dInfo[ujdrogID][dX] = PosX; dInfo[ujdrogID][dY] = PosY; dInfo[ujdrogID][dZ] = PosZ; dInfo[ujdrogID][dObj] = CreateDynamicObject(19473, dInfo[ujdrogID][dX], dInfo[ujdrogID][dY],dInfo[ujdrogID][dZ]-0.5, 0.0, 0.0, 100.0); if(dInfo[ujdrogID][dTipus] == 1) format(DrogTipus, sizeof(DrogTipus), \"Gomba\"); if(dInfo[ujdrogID][dTipus] == 2) format(DrogTipus, sizeof(DrogTipus), \"Kokain\"); if(dInfo[ujdrogID][dTipus] == 3) format(DrogTipus, sizeof(DrogTipus), \"Marihuana\"); format(dstring, sizeof(dstring), \"Ültetvény ID: %d,Drog Típus: %s, Drog Mennyiség: %d, Termés Állapot: %d\", ujdrogID, DrogTipus, dInfo[ujdrogID][dTermesMennyiseg], dInfo[ujdrogID][dTermesAllapot]); dInfo[ujdrogID][dLabel] = Create3DTextLabel(dstring, 0x008080FF, dInfo[ujdrogID][dX], dInfo[ujdrogID][dY],dInfo[ujdrogID][dZ]-0.5, 40.0, 0, 0); SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFF, \"Ültettél Marihuanát.\"); SaveDrog(ujdrogID); } else return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"[DROG]: Ilyen drog nem létezik.\"); return 1; } CMD:drogleszed(playerid, params[]) { new drogid; if(sscanf(params,\"d\", drogid)) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF,\"/drogleszed [ID]\"); if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 7.0, dInfo[drogid][dX], dInfo[drogid][dY], dInfo[drogid][dZ])) { if(dInfo[drogid][dTipus] == 1) JatekosInfo[playerid][Gomba] += dInfo[drogid][dTermesMennyiseg]; else if(dInfo[drogid][dTipus] == 2) JatekosInfo[playerid][Kokain] += dInfo[drogid][dTermesMennyiseg]; else if(dInfo[drogid][dTipus] == 3) JatekosInfo[playerid][Marihuana] += dInfo[drogid][dTermesMennyiseg]; dInfo[drogid][dVan] = false; dInfo[drogid][dTipus] = 0; dInfo[drogid][dTermesAllapot] = 0; dInfo[drogid][dTermesMennyiseg] = 0; dInfo[drogid][dX] = 0.0000; dInfo[drogid][dY] = 0.0000; dInfo[drogid][dZ] = 0.0000; DestroyDynamicObject(dInfo[drogid][dObj]); Delete3DTextLabel(dInfo[drogid][dLabel]); dInfo[drogid][dObj] = INVALID_OBJECT_ID; dInfo[drogid][dLabel] = INVALID_3DTEXT_ID; new kFile[32]; format(kFile,sizeof(kFile),\"Drogok/%d.ini\",drogid); dini_Remove(kFile); } else return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Nem vagy ültetvény közelében!\"); return 1; } CMD:drogjaim(playerid, params[]) { new string[256]; SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Drogjaid:\"); format(string, sizeof(string), \"Gomba: %d gramm, Kokain: %d gramm, Marihuána: %d gramm\", JatekosInfo[playerid][Gomba], JatekosInfo[playerid][Kokain], JatekosInfo[playerid][Marihuana]); SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, string); format(string, sizeof(string), \"Gomba Spóra: %d db, Kokain Cserje: %d db, Marihuána Mag: %d db\", JatekosInfo[playerid][Gombaspora], JatekosInfo[playerid][Kokacserje], JatekosInfo[playerid][MariMag]); SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, string); return 1; } public OnFilterScriptInit() { LoadDrogok(); return 1; } public OnFilterScriptExit() { SaveDrogok(); return 1; }
5
« Dátum: 2019. október 03. - 17:08:15 »
MySQL jármű rendszernek hogyan kezdjek neki?
Cím
Akárhogyan próbálkozok sosem jó, szóval segítséget kérnék.
6
« Dátum: 2019. szeptember 29. - 19:50:11 »
Account Rendszer Hiba.
Sziasztok, próbálok csinálni egy Textdraw-os Account Rendszert de elakadtam egy olyan problémában hogy a rendszer akármilyen jelszóval beenged.
Compile-kor semmit nem ír de nem működik, mert ha rákattintok a belépésre akkor akármivel tovább enged.
if(playertextid == PlayerTextDRAW[playerid][2]) { if(fexist(UserPath(playerid))) { new hashpass[129]; WP_Hash(hashpass, sizeof(hashpass), LOGIN_PASSWORD[playerid]); if(!strcmp(hashpass, JatekosInfo[playerid][Password])) { SetSpawnInfo(playerid, 0, JatekosInfo[playerid][Skin], JatekosInfo[playerid][PosX], JatekosInfo[playerid][PosY], JatekosInfo[playerid][PosZ], JatekosInfo[playerid][PosA], 0, 0, 0, 0, 0, 0); SpawnPlayer(playerid); } else { SendClientMessage(playerid, -1, \"Rossz jelszó\"); } } else { SendClientMessage(playerid, -1, \"NEM LÉTEZIK\"); } return 1; }
7
« Dátum: 2019. szeptember 17. - 09:57:03 »
Multi-language Sziasztok, szeretnék egy többnyelvűs scriptet csinálni. A parancsom ahhoz hogy nyelvet váltson az megvan, viszont nem változik a textdraw szövege. Relogolni kell ahhoz hogy működjön.
8
« Dátum: 2019. július 10. - 03:23:01 »
Sziasztok, szeretnék MYSQL R41-3-al egy account rendszert csinálni de nem tudok neki kezdeni. Olyan account rendszer, hogy regisztrálsz és vannak slotok((PL 2db)) és mind a kettőre lehet létrehozni karaktert amit szintén létrehozunk és azzal tudunk játszani. Tudnátok küldeni egy alap scriptet, vagy elmagyaráznátok hogy hogyan kezdjek neki?
9
« Dátum: 2019. május 09. - 21:13:49 »
Hiba a scriptben.
Sziasztok, valaki megtudná mondani hogy ez miért nem működik?
A script annyi hogy, ha egy kés vagy egy dildó van a kezünkben akkor egy object csatolódik a játékoshoz.
Késnél kereszt, dildónál Könyv.
Valamiért nem akar megjelenni az object.
public OnPlayerUpdate(playerid) { if(GetPlayerWeapon(playerid) == 4) return JatekosInfo[playerid][MelyikFegyverVanAKezben] = 1; else if(GetPlayerWeapon(playerid) == 11) return JatekosInfo[playerid][MelyikFegyverVanAKezben] = 2; else if(GetPlayerWeapon(playerid) == 0) return JatekosInfo[playerid][MelyikFegyverVanAKezben] = 0; FegyverErzekelo(playerid); return 1; } forward FegyverErzekelo(playerid); public FegyverErzekelo(playerid) { if(JatekosInfo[playerid][MelyikFegyverVanAKezben] == 0) { if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid, 0)) { RemovePlayerAttachedObject(playerid, 0); } else if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid, 1)) { RemovePlayerAttachedObject(playerid, 1); } return 1; } else if(JatekosInfo[playerid][MelyikFegyverVanAKezben] == 1) { SetPlayerAttachedObject(playerid, 0, 11712, 6, 0.086999, 0.038999, 0.092999, 0.900001, -1.599998, 98.000015, 5.210992, 2.174000, 1.807000); return 1; } else if(JatekosInfo[playerid][MelyikFegyverVanAKezben] == 2) { SetPlayerAttachedObject(playerid, 0, 2894, 6, 0.160999, 0.052000, 0.127999, 86.500015, -4.400003, 5.999999); SetPlayerAttachedObject(playerid, 1, 2894, 6, 0.160000, 0.031000, 0.139000, -93.600021, 3.199999, -5.900002); return 1; } return 1; }
10
« Dátum: 2019. április 28. - 03:09:24 »
Sziasztok, valaki megtudná mutatni hogy hogyan kell ezt tördelni?
mysql_format(FCRPAdatbazis, query, sizeof(query), \"UPDATE `Jatekosok` SET `RegNap` = \'3\',`RegHonap` = \'11\',`RegEv` = \'2019\' WHERE `ID` = \'%d\', JatekosInfo[playerid][jRegEv]);
11
« Dátum: 2019. április 25. - 02:36:31 »
Sziasztok, amikor a járművet létrehozom, akkor minden jó, lementi, de amikor be akarom tölteni akkor nem működik megfelelően.
Létrehozok 3 járművet és abból a 2.at kitörlöm.
Újraindítom a scriptet majd betöltődnek a járművek.
Betolti az 1.es fájlt sikeresen. Mivel nincs a 2.Fájl, így nem tud mit betölteni szóval nem lesz jármű. Aztán betölti a 3.Fájlt, és a jármű létrejön a 2ID-n így bebugol a jármű.
#include <a_samp> #include <sscanf2> #include <streamer> #include <YSI\\y_ini> #include <iZCMD> #define JARMUVEK_HELYE \"FCRP/Jarmuvek/%d.ini\" enum ENUM_JARMU_INFO { bool:JarmuVan, jID, jModelID, jTipus, Float: jPosX, Float: jPosY, Float: jPosZ, Float: jPosA, jColor1, jColor2, jTulajdonos[MAX_PLAYER_NAME], jAr, Float:jElet, jPanelok, jAjtok, jLampak, jKerekek } new JarmuInfo[MAX_VEHICLES][ENUM_JARMU_INFO]; main() { print(\"\\n----------------------------------\"); print(\" Blank Gamemode by your name here\"); print(\"----------------------------------\\n\"); } public OnGameModeInit() { // Don\'t use these lines if it\'s a filterscript SetGameModeText(\"Blank Script\"); AddPlayerClass(0, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); JarmuvekBetoltese(); return 1; } public OnGameModeExit() { JarmuvekMentese(); return 1; } stock JarmuvekMentese() { for(new ji=1;ji < MAX_VEHICLES;ji++) { JarmuMentes(ji); DestroyVehicle(JarmuInfo[ji][jID]); } } stock JarmuMentes(jarmuid) { new jFajl[35], modelid, Float:pos[4]; if(JarmuInfo[jarmuid][JarmuVan] == false) return 0; modelid = GetVehicleModel(jarmuid); GetVehiclePos(jarmuid, pos[0], pos[1], pos[2]); GetVehicleZAngle(jarmuid, pos[3]); new panels, doors, lights, tires, Float:vElet; GetVehicleDamageStatus(jarmuid, panels, doors, lights, tires); GetVehicleHealth(jarmuid, vElet); format(jFajl, sizeof(jFajl), JARMUVEK_HELYE, jarmuid); new INI:File = INI_Open(jFajl); INI_WriteInt(File, \"ModelID\", modelid); INI_WriteFloat(File, \"PosX\", pos[0]); INI_WriteFloat(File, \"PosY\", pos[1]); INI_WriteFloat(File, \"PosZ\", pos[2]); INI_WriteFloat(File, \"PosA\", pos[3]); INI_WriteInt(File, \"Color1\", JarmuInfo[jarmuid][jColor1]); INI_WriteInt(File, \"Color2\", JarmuInfo[jarmuid][jColor2]); INI_WriteString(File, \"Tulajdonos\", JarmuInfo[jarmuid][jTulajdonos]); INI_WriteInt(File, \"Ar\", JarmuInfo[jarmuid][jAr]); INI_WriteFloat(File, \"Elet\", vElet); INI_WriteInt(File, \"Panelok\", panels); INI_WriteInt(File, \"Ajtok\", doors); INI_WriteInt(File, \"Lampak\", lights); INI_WriteInt(File, \"Kerekek\", tires); INI_Close(File); return 1; } stock JarmuvekBetoltese() { new jarmucount; for(new ji = 1; ji < MAX_VEHICLES; ji++) { new jFajl[35]; format(jFajl, 35, JARMUVEK_HELYE ,ji); if(fexist(jFajl)) { INI_ParseFile(jFajl, \"JarmuBetolt\", .bExtra = true, .extra = ji); JarmuBetoltes(ji); jarmucount++; printf(\"%d jármű betöltve\", jarmucount); } } } forward JarmuBetolt(id, name[], value[]); public JarmuBetolt(id, name[], value[]) { JarmuInfo[id][JarmuVan] = true; INI_Int(\"ModelID\", JarmuInfo[id][jModelID]); INI_Float(\"PosX\", JarmuInfo[id][jPosX]); INI_Float(\"PosY\", JarmuInfo[id][jPosY]); INI_Float(\"PosZ\", JarmuInfo[id][jPosZ]); INI_Float(\"PosA\", JarmuInfo[id][jPosA]); INI_Int(\"Color1\", JarmuInfo[id][jColor1]); INI_Int(\"Color2\", JarmuInfo[id][jColor2]); INI_String(\"Tulajdonos\", JarmuInfo[id][jTulajdonos]); INI_Int(\"Ar\", JarmuInfo[id][jAr]); INI_Float(\"Elet\", JarmuInfo[id][jElet]); INI_Int(\"Panelok\", JarmuInfo[id][jPanelok]); INI_Int(\"Ajtok\", JarmuInfo[id][jAjtok]); INI_Int(\"Lampak\", JarmuInfo[id][jLampak]); INI_Int(\"Kerekek\", JarmuInfo[id][jKerekek]); return 1; } stock JarmuBetoltes(jarmuid) { JarmuInfo[jarmuid][jID] = AddStaticVehicleEx (JarmuInfo[jarmuid][jModelID], JarmuInfo[jarmuid][jPosX], JarmuInfo[jarmuid][jPosY], JarmuInfo[jarmuid][jPosZ], JarmuInfo[jarmuid][jPosA], JarmuInfo[jarmuid][jColor1], JarmuInfo[jarmuid][jColor2], -1, 0); SetVehicleParamsEx(jarmuid, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0); UpdateVehicleDamageStatus(jarmuid, JarmuInfo[jarmuid][jPanelok], JarmuInfo[jarmuid][jAjtok], JarmuInfo[jarmuid][jLampak], JarmuInfo[jarmuid][jKerekek]); SetVehicleHealth(jarmuid, JarmuInfo[jarmuid][jElet]); return 1; } stock ElerhetoJarmuID() { for(new ji = 1; ji<MAX_VEHICLES; ji++) { if(JarmuInfo[ji][JarmuVan] == false) return ji; } return -1; } stock GetName(playerid) { new name[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid,name,sizeof(name)); return name; }
12
« Dátum: 2018. szeptember 12. - 17:31:34 »
Sziasztok, ez az első scriptem, ami nem egy nagy script de örülök neki hogy megtudtam csinálni.
Tudnivalók:
Wheel Arch Angels és Low Rider járművekhez való, de a többi járműre is lehet kereket,nitrot, hydraulikát, rakni.
1278 Soros,
GameMode ként van megcsinálva így a gamemodes mappába kell rakni.
Pluginok: legfrissebb streamer, sscanf2
13
« Dátum: 2018. augusztus 30. - 14:31:54 »
Sziasztok, tegnap találtam egy régebbi bugos keypad.inc-et amivel keypad textdrawokat lehet csinálni, a bug annyi volt benne hogy nem működött így kijavítottam és frissítettem. A készítőjét nem találtam meg, de ez egy 2013as Inc, amit átalakítottam rendes Textdrawról, PlayerTextDraw-ra. Ebből az INCből lehet tanulni a textdrawokról, kezdőknek jól jöhet. Ezt az inc-et azért frissítettem hogy a tudásomat tudjam vele növelni, ami sikerült is textdrawok terén.
https://pastebin.com/4gmYtnQN
14
« Dátum: 2018. augusztus 29. - 13:35:54 »
Sziasztok, egy textdrawos tuning rendszeren dolgozom de elakadtam.
A chaten azért van angol szöveg mert egy angol gamemodeba raktam bele.
VIDEO
15
« Dátum: 2018. július 26. - 19:52:57 »
Sziasztok, Roleplay típusú befejezetlen GameMode-t tudnátok küldeni?
Nagyon megköszönném.
Bárhol lehet a GameMode elhelyezkedése