Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - Ryoto

Oldalak: 1 [2]
16
Segítségkérés / Inventory Rendszer segítségkérés
« Dátum: 2018. április 22. - 17:41:09 »
Sziasztok.Kivettem a LYLRP modból az inventory rendszert és egy gondom akadt vele.Az inventorymban a jobb kézben van nálam egy fegyver 100 tölténnyel..A töltényt ellövöm, az inventoryban ugyanúgy megmarad a használat előtti töltények száma.Vagyis a 100.Ezt szeretném megoldani hogy fogyjon az inventoryban is a töltények száma.A script ittvan.
 
 

#include <a_samp>
#include <fixchars>
#include <streamer>
#include <sscanf2>
#include <Dini>
#include <foreach>
#include <core>
#include <float>
#include <a_npc>
#include <zcmd>
#include <utils>
#include <progress>
#include <a_angles>
//Timerhez-:
#define tsecond(%1) \\
   (%1 * 1000)
 
//Szinek
#define NARANCS            0xff8c00AA
#define PIROS            0xFF0000AA
#define ZOLD            0x33AA33AA
#define LILA             0xC2A2DAAA
#define CITROM            0xFFFF00AA
#define FONTOS             0x007bffAA
#define UZENET             0x5de8e1AA
#define RADIO             0x5ccdf2AA
#define KEK             0x1373C1FF
#define SOTETKEK          0x0000FFFF
#define VILAGOSKEK          0x2BCDFDFF
#define SOTETZOLD          0x008000FF
#define VILAGOSZOLD         0x00FF00FF
#define ROZSASZIN          0xFF00FFFF
#define AQUA             0x00FFFFFF
#define FEKETE             0x000000FF
#define FEHER             0xFFFFFFFF
#define SZURKE             0x808080FF
#define BORDO             0x800000FF
#define COLOR_ASKQ 0xFF0000FF
#define COLOR_ZOLD 0x33BB44BB
#define COLOR_AFK 0xAFAFAFAA
#define COLOR_GRAD1 0xB4B5B7FF
#define COLOR_GRAD2 0xBFC0C2FF
#define COLOR_GRAD3 0xCBCCCEFF
#define COLOR_GRAD4 0xD8D8D8FF
#define COLOR_GRAD5 0xE3E3E3FF
#define COLOR_GRAD6 0xF0F0F0FF
#define COLOR_GREY 0xAFAFAFAA
#define COLOR_GREEN 0x9EC73DAA
#define COLOR_GROVE 0x00FF00FF
#define COLOR_RED 0xAA3333AA
#define COLOR_WARNING 0xFB0000FF
#define COLOR_PINK 0xFF66FFAA
#define COLOR_ORANGE 0xFF9900AA
#define COLOR_LIGHTRED 0xFF0606FF
#define COLOR_LIGHTBLUE 0x33CCFFAA
#define COLOR_LIGHTGREEN 0x9ACD32AA
#define COLOR_YELLOW 0xDABB3EAA
#define COLOR_LOGIN 0x00FFFFFF
#define COLOR_YELLOW2 0xF5DEB3AA
#define COLOR_WHITE0xFFFFFFAA
#define COLOR_FADE1 0xE6E6E6E6
#define COLOR_FADE2 0xC8C8C8C8
#define COLOR_FADE3 0xAAAAAAAA
#define COLOR_FADE4 0x8C8C8C8C
#define COLOR_FADE5 0x6E6E6E6E
#define COLOR_PURPLE 0xC2A2DAAA
#define COLOR_DBLUE 0x2641FEAA
#define COLOR_ALLDEPT 0xFF8282AA
#define COLOR_NEWS 0x458E1DAA
#define COLOR_OOC 0x33AA33AA
#define COLOR_ADD 0x63FF60AA
#define COLOR_INVIS 0xAFAFAF00
#define COLOR_SPEC 0xBFC0C200
#define COLOR_BLUE 0x2641FEAA
#define COLOR_DARKNICERED 0x9D000096
#define COLOR_LIGHT_BLUE 0x9FB1EEAA
#define COLOR_WHITE 0xFFFFFFFF
#define COLOR_MEGALLO 0x9900FFFF
//Könnyitések:
stock bool:FALSE = false;
#define PRESSED(%0) \\
(((newkeys & (%0)) == (%0)) && ((oldkeys & (%0)) != (%0)))
#define chrtolower(%1) \\
(((%1) > 0x40 && (%1) <= 0x5A) ? ((%1) | 0x20) : (%1))
#define SCM SendClientMessage
#define SCMToAll SendClientMessageToAll
#define SendFormatMessage(%1,%2,%3,%4) do{new sendfstring[1024];format(sendfstring,1024,(%3),%4);Msg(%1,(%2),sendfstring,false);}while(FALSE)
#define SendFormatMessageToAll(%1,%2,%3) do{new sendfstring[1024];format(sendfstring,1024,(%2),%3);MsgToAll((%1),sendfstring,false);}while(FALSE)
#define SFMToAll(%1,%2,%3) do{new sendfstring[1024];format(sendfstring,1024,(%2),%3);MsgToAll((%1),sendfstring);}while(FALSE)
#define SFM(%1,%2,%3,%4) do{new sendfstring[1024];format(sendfstring,1024,(%3),%4);Msg(%1,(%2),sendfstring);}while(FALSE)
//-----INVENTORY RENDSZER-----
#define MAX_INVENTORY_SLOTS 7//7 Slot van, 2 a jobb és bal kéz + 4 zseb + Hát(fegyvernek)
#define MAX_TARGY 1000 //Felvehető tárgyak egyenlőre ennyi, lehet majd bőviteni
#define NINCS -1
#define INV_SLOT_BALKEZ 0
#define INV_SLOT_JOBBKEZ 1
#define INV_SLOT_BALZSEB 2
#define INV_SLOT_JOBBZSEB 3
#define INV_SLOT_BALFARZSEB 4
#define INV_SLOT_JOBBFARZSEB 5
#define INV_SLOT_HAT 6
#define INV_TARGYAK_SZAMA 64
#define CUCC_SEMMI 0
#define CUCC_PENZ 1
#define CUCC_SZENDVICS 2
#define CUCC_ITAL 3
#define CUCC_HAZKULCS 4
#define CUCC_KOCSIKULCS 5
#define CUCC_AJTOKULCS 6
#define CUCC_KAPUKULCS 7
#define CUCC_BANKKARTYA 8
#define CUCC_LSD 9
#define CUCC_MARIHUANA 10
#define CUCC_FU 11
#define CUCC_CIGI 12
#define CUCC_FUVESCIGI 13
#define CUCC_TEKERTFU 14
#define CUCC_CP 15
#define CUCC_CSIGA 16
#define CUCC_VASTAGPAPIR 17
#define CUCC_MARISCIGI 18
#define CUCC_GYUJTO 19
#define CUCC_ZSEBLAMPA 20
#define CUCC_BILINCS 21
//FEGYVEREK 22-től 60-ig
#define CUCC_BILINCSKULCS 61
#define CUCC_KOTEL 62
#define CUCC_KOTELVAGOKES 63
 
#define ISZABALY_BARMI 0
#define ISZABALY_CSAKKISDOLGOK 1
#define ISZABALY_CSAKFEGYVER 2
#define INV_MUV_MOZGATAS 0
#define INV_MUV_ELDOBAS 1
#define INV_MUV_ATADAS 2
#define SEMMI NINCS
#define KISDOLOG 0
#define NAGYDOLOG 1
#define FEGYVER 2
//Dialogok
#define DIALOG_INV_MENU 10
#define DIALOG_INV_MUVELET 11
#define DIALOG_INV_MUV_ATADAS 12
#define DIALOG_INV_MUV_MOZGATAS 13
#define DIALOG_INV_MUV_MENNYIT 14
//Vége
//NE FELEJTSD EL A Nullazasba betenni az új enumváltozót!
new iPlayerWeapon[MAX_PLAYERS];
new iNewPlayerWeapon[MAX_PLAYERS];
//Földről fel lehet venni a tárgyakat
enum TargyInfo
{
bool:tVan,
tObj,
tTargy,
tDarab,
tSpec,
Float:tPosX,
Float:tPosY,
Float:tPosZ,
tVW,
tInt,
    Text3D:tLabel
}
new tInfo[MAX_TARGY][TargyInfo];
//Inventory
enum iInfo
{
iTargy,
iDarab,
iSpec
};
new pInventory[MAX_PLAYERS][MAX_INVENTORY_SLOTS][iInfo];
new tNevek[INV_TARGYAK_SZAMA][64] = {
{\"Semmi\"},
{\"Pénz\"},
{\"Szendvics\"},
{\"Ital\"},
{\"Házkulcs\"},
{\"Kocsikulcs\"},
{\"Ajtókulcs\"},
{\"Kapukulcs\"},
{\"Bankkártya\"},
{\"LSD\"},
{\"Marihuánás cigaretta\"},
{\"Fű\"},
{\"Cigaretta\"},
{\"Füves cigaretta\"},
{\"Fű betekerve\"},
{\"Cigipapír\"},
{\"Csiga\"},
{\"Vastag papír\"},
{\"Marihuána\"},
{\"Öngyújtó\"},
{\"Zseblámpa\"},
{\"Bilincs\"},
{\"Brass Knuckles\"}, // wtf?
{\"Golf Club\"}, //
{\"Night Stick\"}, //
{\"Knife\"}, //
{\"Baseball Bat\"}, //
{\"Shovel\"}, //
{\"Pool Cue\"}, //
{\"Katana\"}, //
{\"Chainsaw\"}, //
{\"Flowers\"}, //
{\"Cane\"}, //
{\"Grenade\"}, //
{\"Teargas\"}, //
{\"Molotov\"}, //
{\"Colt 45\"}, //
{\"Colt 45 (Silenced)\"}, //
{\"Desert Eagle\"}, //
{\"Normal Shotgun\"}, //
{\"Sawnoff Shotgun\"}, //
{\"Combat Shotgun\"}, //
{\"Micro Uzi (Mac 10)\"}, //
{\"MP5\"}, //
{\"AK47\"}, //
{\"M4\"}, //
{\"Tec9\"}, //
{\"Country Rifle\"}, //
{\"Sniper Rifle\"}, //
{\"Rocket Launcher\"}, //
{\"Heat-Seeking Rocket Launcher\"}, //
{\"Flamethrower\"}, // 37
{\"Minigun\"}, // 38
{\"Satchel Charge\"}, //
{\"Detonator\"}, //
{\"Spray Can\"}, //
{\"Fire Extinguisher\"}, //
{\"Camera\"}, // 43
{\"Night Vision Goggles\"}, //
{\"Infrared Vision Goggles\"}, //
{\"Parachute\"}, // 60
{\"Bilincskulcs\"},
{\"Kötél\"},
{\"Kötélvágókés\"}
};
new iTargyInfok[INV_TARGYAK_SZAMA][4] = {
//Mennyi fér el egy sloton, súly(grammban), kisdolog,nagydolog, objekt
{0, 0, SEMMI, NINCS},//Semmi
{1000000, 1, KISDOLOG,1212},//Pénz
{1, 500, KISDOLOG,2880},//Szendvics
{1, 250, KISDOLOG,1546},//Ital
{1, 1, KISDOLOG,1955},//Házkulcs
{1, 1, KISDOLOG,1955},//Kocsikulcs
{1, 1, KISDOLOG,1955},//Ajtókulcs
{1, 1, KISDOLOG,2886},//Kapukulcs
{1, 1, KISDOLOG,1581},//Bankkártya
{10, 1, KISDOLOG,1576},//LSD
{10, 1, KISDOLOG,1485},//Marihuánás cigaretta
{10, 1, KISDOLOG,1576},//Fű
{10, 1, KISDOLOG,3044},//Cigaretta
{10, 1, KISDOLOG,1485},//Füves cigaretta
{10, 1, KISDOLOG,1485},//Fű betekerve
{10, 1, KISDOLOG,NINCS},//Csigapapír
{10, 1, KISDOLOG,NINCS},//Csiga
{10, 1, KISDOLOG,NINCS},//Vastag papír
{10, 1, KISDOLOG,1576},//Marihuána
{3, 1, KISDOLOG,1672},//Öngyújtó
{1, 500, NAGYDOLOG,18641},//Zseblámpa
{10, 150, KISDOLOG,19418},//Bilincs
{1,3000,FEGYVER,331},//Fegyverek..start
{1,3000,FEGYVER,333},
{1,3000,FEGYVER,334},
{1,3000,FEGYVER,335},
{1,3000,FEGYVER,336},
{1,3000,FEGYVER,337},
{1,3000,FEGYVER,338},
{1,3000,FEGYVER,339},
{1,3000,FEGYVER,341},
{1,3000,FEGYVER,325},
{1,3000,FEGYVER,326},
{1,3000,FEGYVER,342},
{1,3000,FEGYVER,343},
{1,3000,FEGYVER,344},
{1,3000,FEGYVER,346},
{1,3000,FEGYVER,347},
{1,3000,FEGYVER,348},
{1,3000,FEGYVER,349},
{1,3000,FEGYVER,350},
{1,3000,FEGYVER,351},
{1,3000,FEGYVER,352},
{1,3000,FEGYVER,353},
{1,3000,FEGYVER,355},
{1,3000,FEGYVER,356},
{1,3000,FEGYVER,372},
{1,3000,FEGYVER,357},
{1,3000,FEGYVER,358},
{1,3000,FEGYVER,359},
{1,3000,FEGYVER,360},
{1,3000,FEGYVER,361},
{1,3000,FEGYVER,362},
{1,3000,FEGYVER,363},
{1,3000,FEGYVER,364},
{1,3000,FEGYVER,365},
{1,3000,FEGYVER,366},
{1,3000,FEGYVER,367},
{1,3000,FEGYVER,368},
{1,3000,FEGYVER,369},
{1,3000,FEGYVER,371},//Fegyverek..end
{10, 200, KISDOLOG,1955},//Bilincskulcs
{1, 500, KISDOLOG,19087},//Kötél
{10, 100, KISDOLOG,19583}//Kötélvágókés
};
new bool:iSlotKellObjekt[MAX_INVENTORY_SLOTS] = {
true,true,false,false,false,false,true
};
new iSlotAslot[MAX_INVENTORY_SLOTS] = {
5,6,NINCS,NINCS,NINCS,NINCS,1
};
new iSlotokNeve[MAX_INVENTORY_SLOTS][] = {
{\"Bal kéz\"},
{\"Jobb kéz\"},
{\"Bal zseb\"},
{\"Jobb zseb\"},
{\"Bal farzseb\"},
{\"Jobb farzseb\"},
{\"Hát\"}
};
new iSlotSzabaly[MAX_INVENTORY_SLOTS] = {
ISZABALY_BARMI,
ISZABALY_BARMI,
ISZABALY_CSAKKISDOLGOK,
ISZABALY_CSAKKISDOLGOK,
ISZABALY_CSAKKISDOLGOK,
ISZABALY_CSAKKISDOLGOK,
ISZABALY_CSAKFEGYVER
};
new aWeaponNames[][32] = {
{\"Unarmed (Fist)\"}, // 0
{\"Brass Knuckles\"}, // 1
{\"Golf Club\"}, // 2
{\"Night Stick\"}, // 3
{\"Knife\"}, // 4
{\"Baseball Bat\"}, // 5
{\"Shovel\"}, // 6
{\"Pool Cue\"}, // 7
{\"Katana\"}, // 8
{\"Chainsaw\"}, // 9
{\"Purple Dildo\"}, // 10
{\"Big White Vibrator\"}, // 11
{\"Medium White Vibrator\"}, // 12
{\"Small White Vibrator\"}, // 13
{\"Flowers\"}, // 14
{\"Cane\"}, // 15
{\"Grenade\"}, // 16
{\"Teargas\"}, // 17
{\"Molotov\"}, // 18
{\" \"}, // 19
{\" \"}, // 20
{\" \"}, // 21
{\"Colt 45\"}, // 22
{\"Colt 45 (Silenced)\"}, // 23
{\"Desert Eagle\"}, // 24
{\"Normal Shotgun\"}, // 25
{\"Sawnoff Shotgun\"}, // 26
{\"Combat Shotgun\"}, // 27
{\"Micro Uzi (Mac 10)\"}, // 28
{\"MP5\"}, // 29
{\"AK47\"}, // 30
{\"M4\"}, // 31
{\"Tec9\"}, // 32
{\"Country Rifle\"}, // 33
{\"Sniper Rifle\"}, // 34
{\"Rocket Launcher\"}, // 35
{\"Heat-Seeking Rocket Launcher\"}, // 36
{\"Flamethrower\"}, // 37
{\"Minigun\"}, // 38
{\"Satchel Charge\"}, // 39
{\"Detonator\"}, // 40
{\"Spray Can\"}, // 41
{\"Fire Extinguisher\"}, // 42
{\"Camera\"}, // 43
{\"Night Vision Goggles\"}, // 44
{\"Infrared Vision Goggles\"}, // 45
{\"Parachute\"}, // 46
{\"Fake Pistol\"} // 47
};
enum InventoryTemp
{
invSlotrol,
invTargy,
invMuvelet,
invErtek
};
new InvTemp[MAX_PLAYERS][InventoryTemp];
 
forward SaveTargyak();//Tárgymentés
main() {}
//Inventory és tárgyrendszer adminparancsai
CMD:targyak(playerid,params[])
{
SendClientMessage(playerid,COLOR_YELLOW,\"=============Tárgy típusok=============\");
for(new i=0; i<INV_TARGYAK_SZAMA; i++)
{
    SendFormatMessage(playerid,COLOR_YELLOW,\"%d | %s\",i,tNevek);
}
Msg(playerid,COLOR_YELLOW,\"=======================================\");
return 1;
}
CMD:ujtargy(playerid,params[])
{
new id,spec,darab;
if(sscanf(params,\"ddd\",id,darab,spec)) return Msg(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"/ujtargy [id] [darab] [spec] | Ha nincs spec akkor 0. | /targyak az IDkért\");
new targy = NINCS, Float:x, Float:y, Float:z, tempa[128];
if(id < 0 || id >=INV_TARGYAK_SZAMA ) return Msg(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"Nem létező tárgy\");
GetPlayerPos(playerid,x,y,z);
for(new i=0; i<MAX_TARGY; i++)
{
   if(targy == NINCS && !tInfo[tVan])
   {
       targy = i;
   }
}
tInfo[targy][tVan] = true;
tInfo[targy][tTargy] = id;
tInfo[targy][tDarab] = darab;
tInfo[targy][tPosX] = x;
tInfo[targy][tPosY] = y;
tInfo[targy][tPosZ] = z;
tInfo[targy][tSpec] = spec;
tInfo[targy][tInt] = GetPlayerInterior(playerid);
tInfo[targy][tVW] = GetPlayerVirtualWorld(playerid);
format(tempa,128,\"{0080FF}===TÁRGY===\\n{FFFFFF}ID: %d\\n%s\\n%d darab\\nSpecInfó: %d\\nHasználat: \'C\'\",targy,tNevek[tInfo[targy][tTargy]],tInfo[targy][tDarab],tInfo[targy][tSpec]);
tInfo[targy][tLabel] = CreateDynamic3DTextLabel(tempa, COLOR_WHITE, x,y,z, 20.0, INVALID_VEHICLE_ID, INVALID_VEHICLE_ID, 0, tInfo[targy][tVW], tInfo[targy][tInt]);
SFM(playerid,COLOR_LIGHTGREEN,\"Létrehozva: ID:%d | %s | Mennyiség:%d | Spec:%d\",targy,tNevek[tInfo[targy][tTargy]],darab,spec);
tInfo[targy][tObj] = CreateDynamicObject(iTargyInfok[tInfo[targy][tTargy]][3],tInfo[targy][tPosX],tInfo[targy][tPosY],tInfo[targy][tPosZ]-1.0,90.0,0.0,0.0,tInfo[targy][tVW],tInfo[targy][tInt],NINCS);
return 1;
}
CMD:toroltargy(playerid,params[])
{
new id;
if(sscanf(params,\"d\",id)) return Msg(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"/toroltargy [id]\");
if(!tInfo[id][tVan]) return Msg(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"Nem létező tárgy\");
new targy = id;
tInfo[targy][tVan] = false;
tInfo[targy][tTargy] = CUCC_SEMMI;
tInfo[targy][tDarab] = 0;
tInfo[targy][tPosX] = NINCS;
tInfo[targy][tPosY] = NINCS;
tInfo[targy][tPosZ] = NINCS;
tInfo[targy][tInt] = GetPlayerInterior(playerid);
tInfo[targy][tVW] = GetPlayerVirtualWorld(playerid);
if(IsValidDynamicObject(tInfo[targy][tObj])) DestroyDynamicObject(tInfo[targy][tObj]);
DestroyDynamic3DTextLabel(tInfo[targy][tLabel]);
SFM(playerid,COLOR_LIGHTGREEN,\"%d(%s) törölve\",id,tNevek[id]);
new tFile[64];
format(tFile,sizeof(tFile),\"/LYL/Targyak/%d.ini\",targy);
dini_Remove(tFile);
return 1;
}
//Inventory rendszer
CMD:inventory(playerid,params[])
{
new szoveg[512] = \"\";
for(new i=0;i<MAX_INVENTORY_SLOTS;i++)
{
   if(pInventory[playerid][i][iTargy] == CUCC_SEMMI)
   {
       format(szoveg,sizeof(szoveg),\"%s%s (slot %d): Üres\\n\",szoveg,iSlotokNeve[i], i);
   } else {
       if(pInventory[playerid][i][iSpec] > 0)
       {
          format(szoveg,sizeof(szoveg),\"%s%s (slot %d): %s | %d darab | Speciális infó: %d\\n\",szoveg,iSlotokNeve, i, tNevek[pInventory[playerid][iTargy]],pInventory[playerid][iDarab],pInventory[playerid][iSpec]);
       } else {
          format(szoveg,sizeof(szoveg),\"%s%s (slot %d): %s | %d darab\\n\",szoveg,iSlotokNeve, i, tNevek[pInventory[playerid][iTargy]],pInventory[playerid][iDarab]);
       }
   }
}
ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_INV_MENU,DIALOG_STYLE_LIST,\"{FFFFFF}Inventory\",szoveg,\"Okés\",\"Kilépés\");
return 1;
}
/*
CMD:motoz(playerid,params[])
{
    new pid;
if(sscanf(params,\"u\",pid)) return Msg(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"/motoz [Player(id)]\");
if(!IsPlayerConnected(pid))return NemOnline(playerid);
if(IsPlayerNPC(pid)) return HagydNPC(playerid);
if(pInfo[pid][pKezFent] || pInfo[pid][pAnimban] > 0 || pInfo[pid][pCuffed] || pInfo[pid][pKotozve])
{
   new szoveg[128];
   SendFormatMessage(playerid,COLOR_LIGHTGREEN,\"=====================%s inventoryja=====================\",GetPlayerName(pid));
   for(new i=0;i<MAX_INVENTORY_SLOTS;i++)
   {
      if(pInventory[pid][i][iTargy] == CUCC_SEMMI)
      {
          format(szoveg,sizeof(szoveg),\"%s (slot %d): Üres\",iSlotokNeve[i], i);
      } else {
          if(pInventory[pid][i][iSpec] > 0)
          {
             format(szoveg,sizeof(szoveg),\"%s (slot %d): %s | %d darab | Speciális infó: %d\",iSlotokNeve, i, tNevek[pInventory[pid][iTargy]],pInventory[pid][iDarab],pInventory[pid][iSpec]);
          } else {
             format(szoveg,sizeof(szoveg),\"%s (slot %d): %s | %d darab\",iSlotokNeve, i, tNevek[pInventory[pid][iTargy]],pInventory[pid][iDarab]);
          }
      }
      Msg(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,szoveg,false);
      ApplyAnimation(playerid,\"SPRAYCAN\",\"spraycan_full\",3.0,0,0,0,0,0);
   }
   Msg(playerid,COLOR_LIGHTGREEN,\"===============================================================\",false);
} else {
   Msg(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"Nincs feltéve a keze, vagy nincs animban/megbilincselve/megkötözve\");
}
return 1;
}
*/
public OnGameModeInit()
{
    LoadTargyak();
      SetTimer(\"InventoryTimer\",tsecond(1),true);
return 1;
}
public OnGameModeExit()
{
    SaveTargyak();
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
return 1;
}
public SaveTargyak()
{
for(new i=0;i<MAX_TARGY;i++)
{
    if(tInfo[tVan])
    {
        SaveTargy(i);
    }
}
return 1;
}
stock LoadTargyak()
{
new loadedtargy = 0;
for(new i = 0; i <MAX_TARGY; i++)
{
   new tFile[32];
   format(tFile,sizeof(tFile),\"/LYL/Targyak/%d.ini\",i);
   if(dini_Exists(tFile))
   {
      LoadTargy(i);
      loadedtargy++;
   }
}
if(loadedtargy < 1) print(\"Nem lett tárgy betöltve\");
return 1;
}
stock SaveTargy(targy)
{
new tFile[64];
format(tFile,sizeof(tFile),\"/LYL/Targyak/%d.ini\",targy);
if(!dini_Exists(tFile))
{
    dini_Create(tFile);
}
dini_IntSet(tFile,\"Targy\",tInfo[targy][tTargy]);
dini_IntSet(tFile,\"Darab\",tInfo[targy][tDarab]);
dini_IntSet(tFile,\"Spec\",tInfo[targy][tSpec]);
dini_FloatSet(tFile,\"PosX\",tInfo[targy][tPosX]);
dini_FloatSet(tFile,\"PosY\",tInfo[targy][tPosY]);
dini_FloatSet(tFile,\"PosZ\",tInfo[targy][tPosZ]);
dini_IntSet(tFile,\"Int\",tInfo[targy][tInt]);
dini_IntSet(tFile,\"VW\",tInfo[targy][tVW]);
return 1;
}
stock LoadTargy(targy)
{
new tFile[64],h,mi,s,y,m,d,tempa[128];
getdate(y,m,d);
gettime(h,mi,s);
format(tFile,sizeof(tFile),\"/LYL/Targyak/%d.ini\",targy);
tInfo[targy][tVan] = true;
tInfo[targy][tTargy] = dini_Int(tFile,\"Targy\");
tInfo[targy][tDarab] = dini_Int(tFile,\"Darab\");
tInfo[targy][tSpec] = dini_Int(tFile,\"Spec\");
tInfo[targy][tPosX] = dini_Float(tFile,\"PosX\");
tInfo[targy][tPosY] = dini_Float(tFile,\"PosY\");
tInfo[targy][tPosZ] = dini_Float(tFile,\"PosZ\");
tInfo[targy][tVW] = dini_Int(tFile,\"VW\");
tInfo[targy][tInt] = dini_Int(tFile,\"Int\");
format(tempa,128,\"{0080FF}===TÁRGY===\\n{FFFFFF}ID: %d\\n%s\\n%d darab\\nSpecInfó: %d\\nHasználat: \'C\'\",targy,tNevek[tInfo[targy][tTargy]],tInfo[targy][tDarab],tInfo[targy][tSpec]);
tInfo[targy][tLabel] = CreateDynamic3DTextLabel(tempa, COLOR_WHITE, tInfo[targy][tPosX], tInfo[targy][tPosY], tInfo[targy][tPosZ], 20.0, INVALID_VEHICLE_ID, INVALID_VEHICLE_ID, 0, tInfo[targy][tVW], tInfo[targy][tInt]);
tInfo[targy][tObj] = CreateDynamicObject(iTargyInfok[tInfo[targy][tTargy]][3],tInfo[targy][tPosX],tInfo[targy][tPosY],tInfo[targy][tPosZ]-1.0,90.0,0.0,0.0,tInfo[targy][tVW],tInfo[targy][tInt],NINCS);
printf(\"[LYL-RPG %d.%02d.%02d. %02d:%02d]: Tárgy %d(%s) betöltve\",y,m,d,h,mi,targy,tNevek[tInfo[targy][tTargy]]);
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
if(PRESSED(KEY_CROUCH))
{
    if(IsPlayerNPC(playerid))return 1;
   new hovategyem = NINCS, kivt = NINCS;
   for(new i = 0; i<MAX_TARGY; i++)
   {
       if(tInfo[tVan] && IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 0.5, tInfo[tPosX], tInfo[tPosY], tInfo[tPosZ]) &&
                tInfo[tInt] == GetPlayerInterior(playerid) && tInfo[tVW] == GetPlayerVirtualWorld(playerid))
            {
                if(kivt == NINCS)
                {
            kivt = i;
         }
            }
   }
   if(kivt == NINCS) return 1;
    if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return Msg(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"Kocsiból nem fog menni\");
   if(iTargyInfok[tInfo[kivt][tTargy]][2] == FEGYVER)
   {
       hovategyem = INV_SLOT_JOBBKEZ;
       if(pInventory[playerid][INV_SLOT_BALKEZ][iTargy] != CUCC_SEMMI) return Msg(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"Csak akkor tudod felvenni, ha a bal kezed is üres\");
      if(pInventory[playerid][hovategyem][iTargy] != tInfo[kivt][tTargy] && pInventory[playerid][hovategyem][iTargy] != CUCC_SEMMI) return Msg(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"Nem szabad a jobbkezed\");
   }
   for(new t = INV_SLOT_BALKEZ; t<= INV_SLOT_JOBBKEZ;t++)
   {
       if(hovategyem == NINCS && ((pInventory[playerid][t][iTargy] == tInfo[t][tTargy] && pInventory[playerid][t][iDarab] < iTargyInfok[tInfo[t][tTargy]][0] ) || pInventory[playerid][t][iTargy] == CUCC_SEMMI))
       {
          hovategyem = t;
       }
   }
   if(hovategyem == NINCS) return Msg(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"Nincs hova tegyem a tárgyat, szabadítsd fel az egyik kezed\");
   pInventory[playerid][hovategyem][iTargy] = tInfo[kivt][tTargy];
   new hova = INV_SLOT_JOBBKEZ;
   new slot = kivt;
   if(iTargyInfok[tInfo[slot][tTargy]][2] == FEGYVER)
   {
            new weaponid = GetWeaponModelIDFromName(tNevek[ pInventory[playerid][hova][iTargy] ]);
      pInventory[playerid][hova][iTargy] = pInventory[playerid][slot][iTargy];
      pInventory[playerid][hova][iDarab] = 1;
      pInventory[playerid][hova][iSpec] += tInfo[kivt][tSpec];
      if(pInventory[playerid][slot][iSpec] < 1) pInventory[playerid][slot][iTargy] = CUCC_SEMMI;
      GivePlayerWeapon(playerid, weaponid, pInventory[playerid][hova][iSpec]);
      SetPlayerArmedWeapon(playerid, weaponid);
      DestroyDynamic3DTextLabel(tInfo[kivt][tLabel]);
      tInfo[kivt][tVan] = false;
      tInfo[kivt][tTargy] = CUCC_SEMMI;
      tInfo[kivt][tDarab] = 0;
      tInfo[kivt][tSpec] = NINCS;
      tInfo[kivt][tPosX] = NINCS;
      tInfo[kivt][tPosY] = NINCS;
      tInfo[kivt][tPosZ] = NINCS;
      tInfo[kivt][tInt] = NINCS;
      tInfo[kivt][tVW] = NINCS;
      if(IsValidDynamicObject(tInfo[kivt][tObj])) DestroyDynamicObject(tInfo[kivt][tObj]);
      new tFile[64];
      format(tFile,sizeof(tFile),\"/LYL/Targyak/%d.ini\",kivt);
      dini_Remove(tFile);
      new szoveg[128];
      format(szoveg,sizeof(szoveg),\"felvett némi %s-t a földről\",tNevek[pInventory[playerid][hovategyem][iTargy]]);
      return 1;
   }
   if((pInventory[playerid][hovategyem][iDarab] + tInfo[kivt][tDarab]) > iTargyInfok[tInfo[kivt][tTargy]][0])
   {
      pInventory[playerid][hovategyem][iDarab] = iTargyInfok[tInfo[kivt][tTargy]][0];
      new mennyimarad = tInfo[kivt][tDarab] - pInventory[playerid][hovategyem][iDarab];
      tInfo[kivt][tDarab] = mennyimarad;
      pInventory[playerid][hovategyem][iSpec] = tInfo[kivt][tSpec];
      new tempa[128];
      DestroyDynamic3DTextLabel(tInfo[kivt][tLabel]);
      format(tempa,128,\"{0080FF}===TÁRGY===\\n{FFFFFF}ID: %d\\n%s\\n%d darab\\nSpecInfó: %d\\nHasználat: \'C\'\",kivt,tNevek[tInfo[kivt][tTargy]],mennyimarad,tInfo[kivt][tSpec]);
      tInfo[kivt][tLabel] = CreateDynamic3DTextLabel(tempa, COLOR_WHITE, tInfo[kivt][tPosX], tInfo[kivt][tPosY], tInfo[kivt][tPosZ], 20.0, INVALID_VEHICLE_ID, INVALID_VEHICLE_ID, 0, tInfo[kivt][tVW], tInfo[kivt][tInt]);
      Msg(playerid,COLOR_LIGHTGREEN,\"Nem fért el mind a kezedben, így maradt a földön is\");
      new szoveg[128];
      format(szoveg,sizeof(szoveg),\"felvett némi %s-t a földről\",tNevek[pInventory[playerid][hovategyem][iTargy]]);
      return 1;
   }
   pInventory[playerid][hovategyem][iDarab] = tInfo[kivt][tDarab];
   pInventory[playerid][hovategyem][iSpec] = tInfo[kivt][tSpec];
   DestroyDynamic3DTextLabel(tInfo[kivt][tLabel]);
   tInfo[kivt][tVan] = false;
   tInfo[kivt][tTargy] = CUCC_SEMMI;
   tInfo[kivt][tDarab] = 0;
   tInfo[kivt][tSpec] = NINCS;
   tInfo[kivt][tPosX] = NINCS;
   tInfo[kivt][tPosY] = NINCS;
   tInfo[kivt][tPosZ] = NINCS;
   tInfo[kivt][tInt] = NINCS;
   tInfo[kivt][tVW] = NINCS;
   if(IsValidDynamicObject(tInfo[kivt][tObj])) DestroyDynamicObject(tInfo[kivt][tObj]);
   new tFile[64];
   format(tFile,sizeof(tFile),\"/LYL/Targyak/%d.ini\",kivt);
   dini_Remove(tFile);
   new szoveg[128];
   format(szoveg,sizeof(szoveg),\"felvett némi %s-t a földről\",tNevek[pInventory[playerid][hovategyem][iTargy]]);
   return 1;
}
return 1;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
    if(IsPlayerNPC(playerid))return 1;
    iNewPlayerWeapon[playerid] = GetPlayerWeapon(playerid);
if(iNewPlayerWeapon[playerid] != iPlayerWeapon[playerid])
{
   OnPlayerWeaponChange(playerid, iNewPlayerWeapon[playerid], iPlayerWeapon[playerid]);
   iPlayerWeapon[playerid] = iNewPlayerWeapon[playerid];
}
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == DIALOG_INV_MENU)
{
    if(!response) return 1;
   if(pInventory[playerid][listitem][iTargy] == CUCC_SEMMI) return Msg(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"Ezen a sloton nincs semmi\");
   InvTemp[playerid][invTargy] = pInventory[playerid][listitem][iTargy];
   InvTemp[playerid][invSlotrol] = listitem;
   ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_INV_MUVELET,DIALOG_STYLE_LIST,\"{FFFFFF}Milyen műveletet végeznél ezzel az itemmel?\",\"Mozgatás másik slotra\\nEldobás\\nÁtadás másik játékosnak\\nHasználat\",\"Okés\",\"Kilépés\");
}
if(dialogid == DIALOG_INV_MUVELET)
{
    if(!response)
   {
      InvTemp[playerid][invTargy] = CUCC_SEMMI;
         InvTemp[playerid][invSlotrol] = NINCS;
         return 1;
      }
    switch(listitem)
    {
        case 0://Mozgatás
        {
                InvTemp[playerid][invMuvelet] = INV_MUV_MOZGATAS;
                ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_INV_MUV_MENNYIT,DIALOG_STYLE_INPUT,\"{FFFFFF}Mozgatás\",\"Mennyit szeretnél átmozgatni a másik slotra ebből az itemből?\",\"Okés\",\"Kilépés\");
        }
        case 1://Eldobás
        {
                InvTemp[playerid][invMuvelet] = INV_MUV_ELDOBAS;
                ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_INV_MUV_MENNYIT,DIALOG_STYLE_INPUT,\"{FFFFFF}Eldobás\",\"Mennyit szeretnél eldobni ebből az itemből?\",\"Okés\",\"Kilépés\");
        }
        case 2://Átadás
        {
                InvTemp[playerid][invMuvelet] = INV_MUV_ATADAS;
                ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_INV_MUV_MENNYIT,DIALOG_STYLE_INPUT,\"{FFFFFF}Átadás\",\"Mennyit szeretnél átadni másik játékosnak ebből az itemből?\",\"Okés\",\"Kilépés\");
        }
        case 4://Használat
        {
            new slot=InvTemp[playerid][invSlotrol];
         if(InvTemp[playerid][invTargy] == CUCC_SZENDVICS)
         {
             ApplyAnimation(playerid,\"FOOD\",\"EAT_Burger\",3.0,0,0,0,0,0);
             pInventory[playerid][slot][iDarab]--;
             if(pInventory[playerid][slot][iDarab] <= 0)
             {
               pInventory[playerid][slot][iTargy] = CUCC_SEMMI;
                    pInventory[playerid][slot][iSpec] = 0;
                    pInventory[playerid][slot][iDarab] = 0;
             }
         }
         else if(InvTemp[playerid][invTargy] == CUCC_ITAL)
         {
             ApplyAnimation(playerid,\"VENDING\",\"VEND_Drink_P\",3.0,0,0,0,0,0);
             pInventory[playerid][slot][iDarab]--;
             if(pInventory[playerid][slot][iDarab] <= 0)
             {
               pInventory[playerid][slot][iTargy] = CUCC_SEMMI;
                    pInventory[playerid][slot][iSpec] = 0;
                    pInventory[playerid][slot][iDarab] = 0;
             }
         }
         else if(InvTemp[playerid][invTargy] == CUCC_HAZKULCS)
         {
         }
         else if(InvTemp[playerid][invTargy] == CUCC_KAPUKULCS)
         {
         } else if(InvTemp[playerid][invTargy] == CUCC_LSD)
         {
         } else if(InvTemp[playerid][invTargy] == CUCC_MARIHUANA)
         {
         } else if(InvTemp[playerid][invTargy] == CUCC_FUVESCIGI)
         {            }
         else return Msg(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"Ezt az itemet nem tudod mire használni\"), InvTemp[playerid][invTargy] = CUCC_SEMMI, InvTemp[playerid][invMuvelet] = NINCS, InvTemp[playerid][invSlotrol] = NINCS;
            }
    }
}
if(dialogid == DIALOG_INV_MUV_MENNYIT)
{
    if(!response) return InvTemp[playerid][invTargy] = CUCC_SEMMI, InvTemp[playerid][invMuvelet] = NINCS, InvTemp[playerid][invSlotrol] = NINCS;
   if(!strlen(inputtext)) return ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_INV_MUV_MENNYIT,DIALOG_STYLE_INPUT,\"{FFFFFF}Hahaha\",\"Vicces vagy... Tehát akkor most mennyit is?\",\"Okés\",\"Kilépés\");
   if(iTargyInfok[ pInventory[playerid][InvTemp[playerid][invSlotrol]][iTargy] ][2] == FEGYVER && (strval(inputtext) < 1 || pInventory[playerid][InvTemp[playerid][invSlotrol]][iSpec] < strval(inputtext)))
   {
       Msg(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"Nincs ennyi tölténye, vagy kevesebbet írtál mint 1\");
       return 1;
   }
   if(iTargyInfok[ pInventory[playerid][InvTemp[playerid][invSlotrol]][iTargy] ][2] != FEGYVER && (strval(inputtext) < 1 || pInventory[playerid][InvTemp[playerid][invSlotrol]][iDarab] < strval(inputtext)))
   {
       Msg(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"Nincs ennyi belőle, vagy kevesebbet írtál mint 1\");
       return 1;
   }
   InvTemp[playerid][invErtek] = strval(inputtext);
   switch(InvTemp[playerid][invMuvelet])
   {
       case INV_MUV_MOZGATAS:
       {
           if(!response)
           {
            InvTemp[playerid][invTargy] = CUCC_SEMMI;
            InvTemp[playerid][invMuvelet] = NINCS;
            InvTemp[playerid][invSlotrol] = NINCS;
            InvTemp[playerid][invErtek] = NINCS;
           }
            new szoveg[512] = \"\";
         for(new i=0;i<MAX_INVENTORY_SLOTS;i++)
         {
            if(pInventory[playerid][i][iTargy] == CUCC_SEMMI)
            {
                format(szoveg,sizeof(szoveg),\"%s%s (slot %d): Üres\\n\",szoveg,iSlotokNeve[i], i);
            } else {
                if(pInventory[playerid][i][iSpec] > 0)
                {
                   format(szoveg,sizeof(szoveg),\"%s%s (slot %d): %s | %d darab | Speciális infó: %d\\n\",szoveg,iSlotokNeve, i, tNevek[pInventory[playerid][iTargy]],pInventory[playerid][iDarab],pInventory[playerid][iSpec]);
                } else {
                   format(szoveg,sizeof(szoveg),\"%s%s (slot %d): %s | %d darab\\n\",szoveg,iSlotokNeve, i, tNevek[pInventory[playerid][iTargy]],pInventory[playerid][iDarab]);
                }
            }
         }
         ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_INV_MUV_MOZGATAS,DIALOG_STYLE_LIST,\"{FFFFFF}Mozgatás - Hova szeretnéd mozgatni\",szoveg,\"Okés\",\"Kilépés\");
       }
       case INV_MUV_ELDOBAS:
       {
           if(!response)
           {
            InvTemp[playerid][invTargy] = CUCC_SEMMI;
            InvTemp[playerid][invMuvelet] = NINCS;
            InvTemp[playerid][invSlotrol] = NINCS;
            InvTemp[playerid][invErtek] = NINCS;
           }
           new slot = InvTemp[playerid][invSlotrol],mennyit = InvTemp[playerid][invErtek],szoveg[128];
         new targy = NINCS, Float:x, Float:y, Float:z, tempa[128];
         GetPlayerPos(playerid,x,y,z);
         for(new i=0; i<MAX_TARGY; i++)
         {
            if(targy == NINCS && !tInfo[i][tVan])
            {
                targy = i;
            }
         }
               if(iTargyInfok[ pInventory[playerid][slot][iTargy] ][2] == FEGYVER)
               {
                  tInfo[targy][tVan] = true;
            tInfo[targy][tTargy] = pInventory[playerid][slot][iTargy];
            tInfo[targy][tDarab] = 1;
            tInfo[targy][tSpec] = pInventory[playerid][slot][iSpec];
            tInfo[targy][tPosX] = x;
            tInfo[targy][tPosY] = y;
            tInfo[targy][tPosZ] = z;
            tInfo[targy][tInt] = GetPlayerInterior(playerid);
            tInfo[targy][tVW] = GetPlayerVirtualWorld(playerid);
            format(tempa,128,\"{0080FF}===TÁRGY===\\n{FFFFFF}ID: %d\\n%s\\n%d darab\\nSpecInfó: %d\\nHasználat: \'C\'\",targy,tNevek[tInfo[targy][tTargy]],tInfo[targy][tDarab],tInfo[targy][tSpec]);
            tInfo[targy][tLabel] = CreateDynamic3DTextLabel(tempa, COLOR_WHITE, tInfo[targy][tPosX], tInfo[targy][tPosY], tInfo[targy][tPosZ], 20.0, INVALID_VEHICLE_ID, INVALID_VEHICLE_ID, 0, tInfo[targy][tVW], tInfo[targy][tInt]);
            tInfo[targy][tObj] = CreateDynamicObject(iTargyInfok[tInfo[targy][tTargy]][3],x,y,z-1.0,90.0,0.0,0.0,tInfo[targy][tVW],tInfo[targy][tInt],NINCS);
            pInventory[playerid][slot][iSpec] -= mennyit;
            if(pInventory[playerid][slot][iSpec] == 0) pInventory[playerid][slot][iTargy] = CUCC_SEMMI;
            InvTemp[playerid][invTargy] = CUCC_SEMMI;
            InvTemp[playerid][invMuvelet] = NINCS;
            InvTemp[playerid][invSlotrol] = NINCS;
            InvTemp[playerid][invErtek] = NINCS;
               } else {
            tInfo[targy][tVan] = true;
            tInfo[targy][tTargy] = pInventory[playerid][slot][iTargy];
            tInfo[targy][tDarab] = mennyit;
            tInfo[targy][tSpec] = pInventory[playerid][slot][iSpec];
            tInfo[targy][tPosX] = x;
            tInfo[targy][tPosY] = y;
            tInfo[targy][tPosZ] = z;
            tInfo[targy][tInt] = GetPlayerInterior(playerid);
            tInfo[targy][tVW] = GetPlayerVirtualWorld(playerid);
            format(tempa,128,\"{0080FF}===TÁRGY===\\n{FFFFFF}ID: %d\\n%s\\n%d darab\\nSpecInfó: %d\\nHasználat: \'C\'\",targy,tNevek[tInfo[targy][tTargy]],tInfo[targy][tDarab],tInfo[targy][tSpec]);
            tInfo[targy][tLabel] = CreateDynamic3DTextLabel(tempa, COLOR_WHITE, tInfo[targy][tPosX], tInfo[targy][tPosY], tInfo[targy][tPosZ], 20.0, INVALID_VEHICLE_ID, INVALID_VEHICLE_ID, 0, tInfo[targy][tVW], tInfo[targy][tInt]);
            tInfo[targy][tObj] = CreateDynamicObject(iTargyInfok[tInfo[targy][tTargy]][3],x,y,z-1.0,90.0,0.0,0.0,tInfo[targy][tVW],tInfo[targy][tInt],NINCS);
            format(szoveg,sizeof(szoveg),\"eldobott némi %s-t\",tNevek[tInfo[targy][tTargy]]);
            pInventory[playerid][slot][iDarab] -= mennyit;
            if(pInventory[playerid][slot][iDarab] == 0) pInventory[playerid][slot][iTargy] = CUCC_SEMMI;
            InvTemp[playerid][invTargy] = CUCC_SEMMI;
            InvTemp[playerid][invMuvelet] = NINCS;
            InvTemp[playerid][invSlotrol] = NINCS;
            InvTemp[playerid][invErtek] = NINCS;
         }
       }
       case INV_MUV_ATADAS:
       {
           if(!response)
           {
            InvTemp[playerid][invTargy] = CUCC_SEMMI;
            InvTemp[playerid][invMuvelet] = NINCS;
            InvTemp[playerid][invSlotrol] = NINCS;
            InvTemp[playerid][invErtek] = NINCS;
           }
          ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_INV_MUV_ATADAS,DIALOG_STYLE_INPUT,\"{FFFFFF}Átadás\",\"Kinek szeretnéd átadni? (ID/Névrészlet)\",\"Okés\",\"Kilépés\");
       }
   }
}
if(dialogid == DIALOG_INV_MUV_ATADAS)
{
   new kinek = ReturnUser(inputtext),slot = InvTemp[playerid][invSlotrol],mennyit = InvTemp[playerid][invErtek];
   if(!IsPlayerConnected(kinek))return SendClientMessage(playerid, -1,\"Nincs online a játékos\");
   if(kinek == playerid) return Msg(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"Magadnak akarod átadni? Pff....\");
   if(GetDistanceBetweenPlayers(playerid,kinek) > 3.0) return Msg(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"Nincs a közeledben\");
   new hovategyem = NINCS;
   for(new t = INV_SLOT_BALKEZ; t<= INV_SLOT_JOBBKEZ;t++)
   {
       if(hovategyem == NINCS && (pInventory[kinek][t][iTargy] == pInventory[playerid][slot][iTargy] || pInventory[kinek][t][iTargy] == CUCC_SEMMI))
       {
          hovategyem = t;
       }
   }
   if(iTargyInfok[ pInventory[playerid][slot][iTargy] ][2] == FEGYVER)
        {
        if(mennyit > pInventory[playerid][slot][iSpec]) return Msg(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"Ennyi töltény nincs benne\");
      if((pInventory[kinek][INV_SLOT_JOBBKEZ][iTargy] == CUCC_SEMMI || pInventory[playerid][INV_SLOT_JOBBKEZ][iTargy] == pInventory[kinek][hovategyem][iTargy]) && pInventory[kinek][INV_SLOT_BALKEZ][iTargy] == CUCC_SEMMI)
      {
         hovategyem = INV_SLOT_JOBBKEZ;
         pInventory[kinek][hovategyem][iTargy] = pInventory[playerid][slot][iTargy];
         pInventory[kinek][hovategyem][iDarab] = 1;
         pInventory[kinek][hovategyem][iSpec] += mennyit;
         pInventory[playerid][slot][iSpec] -= mennyit;
         if(pInventory[playerid][slot][iSpec] < 1)
         {
            pInventory[playerid][slot][iTargy] = CUCC_SEMMI;
                    pInventory[playerid][slot][iSpec] = 0;
                    pInventory[playerid][slot][iDarab] = 0;
         }
         SendClientMessage(playerid, -1,\"átadott valakinek egy fegyvert\");
      }
   } else {
      if(mennyit > pInventory[playerid][slot][iDarab]) return Msg(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"Ennyi nincs is nálad\");
      if(hovategyem == NINCS)return Msg(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"Nincs szabad keze\");
      pInventory[kinek][hovategyem][iTargy] = pInventory[playerid][slot][iTargy];
      new mennyilenne = pInventory[kinek][hovategyem][iDarab] + mennyit;
      if(mennyilenne > iTargyInfok[ pInventory[playerid][slot][iTargy] ][0]) return Msg(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"Ennyi nem fér el a kezében\");
      pInventory[kinek][hovategyem][iDarab] += mennyit;
      pInventory[playerid][slot][iDarab] -= mennyit;
      if( pInventory[playerid][slot][iDarab] <= 0)
      {
          pInventory[playerid][slot][iTargy] = CUCC_SEMMI;
      }
      new text[128];
      format(text,sizeof(text),\"átad %s-nek némi %s-t\",GetName(kinek),tNevek[pInventory[kinek][hovategyem][iTargy]]);
      SendClientMessage(playerid,-1, text);
   }
   InvTemp[playerid][invTargy] = CUCC_SEMMI;
   InvTemp[playerid][invMuvelet] = NINCS;
   InvTemp[playerid][invSlotrol] = NINCS;
   InvTemp[playerid][invErtek] = NINCS;
   return 1;
}
if(dialogid == DIALOG_INV_MUV_MOZGATAS)
{
   new slot = InvTemp[playerid][invSlotrol],mennyit = InvTemp[playerid][invErtek],hova = listitem,szoveg[128];
   InvTemp[playerid][invTargy] = CUCC_SEMMI;
   InvTemp[playerid][invMuvelet] = NINCS;
   InvTemp[playerid][invSlotrol] = NINCS;
   InvTemp[playerid][invErtek] = NINCS;
   if(slot == hova) return Msg(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"Nem mozgathatod ugyanoda ahonnan szeretnéd mozgatni...\");
   if(pInventory[playerid][hova][iTargy] != pInventory[playerid][slot][iTargy] && pInventory[playerid][hova][iTargy] != CUCC_SEMMI) return Msg(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"Ez a slot nem üres, és nem is olyan tárgyat tartalmaz, mint amilyet te szeretnél oda mozgatni\");
   new mennyilenne = pInventory[playerid][hova][iDarab] + mennyit;
   if(iTargyInfok[ pInventory[playerid][slot][iTargy] ][2] != FEGYVER && mennyilenne > iTargyInfok[ pInventory[playerid][slot][iTargy] ][0]) return Msg(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"Ennyi nem fér el az általad megadott sloton\");
   if(iSlotSzabaly[hova] != ISZABALY_BARMI)
   {
      if(iSlotSzabaly[hova] == ISZABALY_CSAKFEGYVER)
      {
          if(iTargyInfok[ pInventory[playerid][slot][iTargy] ][2] != FEGYVER) return Msg(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"Ezt nem rakhatod ide\");
      }
      if(iSlotSzabaly[hova] == ISZABALY_CSAKKISDOLGOK)
      {
          if(iTargyInfok[ pInventory[playerid][slot][iTargy] ][2] != KISDOLOG) return Msg(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"Ezt nem rakhatod ide\");
      }
   }
   if(iTargyInfok[ pInventory[playerid][slot][iTargy] ][2] == FEGYVER && (hova != INV_SLOT_JOBBKEZ && hova != INV_SLOT_HAT)) return Msg(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"Fegyvert csak jobb kézbe/hátadra rakhatsz\");
   if(iTargyInfok[ pInventory[playerid][INV_SLOT_JOBBKEZ][iTargy] ][2] == FEGYVER && hova == INV_SLOT_BALKEZ) return Msg(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"Őhh fegyverhasználatnál másik kéz üres!\");
        if(iTargyInfok[ pInventory[playerid][slot][iTargy] ][2] == FEGYVER)
        {
            if(pInventory[playerid][slot][iTargy] != pInventory[playerid][hova][iTargy] && pInventory[playerid][hova][iTargy] != CUCC_SEMMI) return Msg(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"Persze... Majd ráragasztod technokollal a másik tipusra\");
            if(hova != INV_SLOT_HAT)
            {
           if(pInventory[playerid][INV_SLOT_JOBBKEZ][iTargy] != CUCC_SEMMI) return Msg(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"Balkéz legyen üres ha fegyvert akarsz használni\");
         new weaponid = GetWeaponModelIDFromName(tNevek[ pInventory[playerid][slot][iTargy] ]);
         new szov[128];
         format(szov,sizeof(szov),\"elővett egy %s-t\",tNevek[ pInventory[playerid][slot][iTargy] ]);
         pInventory[playerid][hova][iDarab] = 1;
         pInventory[playerid][slot][iDarab] = 0;
         pInventory[playerid][hova][iTargy] = pInventory[playerid][slot][iTargy];
         pInventory[playerid][hova][iSpec] += mennyit;
         pInventory[playerid][slot][iSpec] -= mennyit;
         if(pInventory[playerid][slot][iSpec] < 1) pInventory[playerid][slot][iTargy] = CUCC_SEMMI;
         GivePlayerWeapon(playerid, weaponid, pInventory[playerid][slot][iSpec]);
         SetPlayerArmedWeapon(playerid, weaponid);
      } else {
         new szov[128];
         format(szov,sizeof(szov),\"elrakott egy %s-t\",tNevek[ pInventory[playerid][slot][iTargy] ]);
         pInventory[playerid][hova][iTargy] = pInventory[playerid][slot][iTargy];
         pInventory[playerid][hova][iDarab] = 1;
         pInventory[playerid][slot][iDarab] = 0;
         pInventory[playerid][hova][iSpec] += mennyit;
         pInventory[playerid][slot][iSpec] -= mennyit;
         if(pInventory[playerid][slot][iSpec] < 1) pInventory[playerid][slot][iTargy] = CUCC_SEMMI;
         SetPlayerArmedWeapon(playerid, 0);
      }
   } else {
      pInventory[playerid][hova][iTargy] = pInventory[playerid][slot][iTargy];
      pInventory[playerid][hova][iDarab] = pInventory[playerid][hova][iDarab] + mennyit;
      pInventory[playerid][slot][iDarab] -= mennyit;
      if(pInventory[playerid][slot][iDarab] < 1) pInventory[playerid][slot][iTargy] = CUCC_SEMMI;
      format(szoveg,sizeof(szoveg),\"áttett némi %s-t a %s-éből a %s-ébe\",tNevek[pInventory[playerid][hova][iTargy]],iSlotokNeve[slot],iSlotokNeve[hova]);
      if(iSlotKellObjekt[slot])
      {
            if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid, slot)) RemovePlayerAttachedObject(playerid, 4);
      }
      if(iSlotKellObjekt[hova])
      {
          if(iTargyInfok[pInventory[playerid][hova][iTargy]][3] != NINCS)
          {
            SetPlayerAttachedObject(playerid, hova, iTargyInfok[pInventory[playerid][hova][iTargy]][3],iSlotAslot[hova],0.1,0.0,-0.025,0.0,180.0);
         }
      }
      SendClientMessage(playerid,1,szoveg);
   }
   return 1;
}
return 0;
}
forward InventoryTimer();
public InventoryTimer()
{
for(new i = 0; i<MAX_PLAYERS;i++)
{
   if(IsPlayerConnected(i) && !IsPlayerNPC(i))
   {
       Streamer_Update(i);
       if(IsPlayerConnected(i) && !IsPlayerNPC(i))
       {
          for(new a = 0; a<MAX_INVENTORY_SLOTS;a++)
          {
              if(pInventory[a][iDarab] < 1)
              {
                 pInventory[a][iTargy] = CUCC_SEMMI;
                 pInventory[a][iDarab] = 0;
                 pInventory[a][iSpec] = 0;
              }
            if(pInventory[a][iTargy] == CUCC_SEMMI && IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(i, a))
            {
               RemovePlayerAttachedObject(i, a);
            }
            if(pInventory[a][iTargy] != CUCC_SEMMI && iSlotKellObjekt[a])
            {
                if(iTargyInfok[pInventory[a][iTargy]][3] != NINCS)
                {
                    if(iTargyInfok[pInventory[a][iTargy]][2] == FEGYVER)
                    {
                        if(a == INV_SLOT_HAT)
                        {
                           SetPlayerAttachedObject(i, a, iTargyInfok[ pInventory[a][iTargy] ][3],iSlotAslot[a],0.199999, -0.139999, 0.030000, 0.500007, -115.000000, 0.000000, 1.000000, 1.000000, 1.000000);
                     } else {
                        if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(i, a)) { RemovePlayerAttachedObject(i, a); }
                     }
                  } else {
                     SetPlayerAttachedObject(i, a, iTargyInfok[pInventory[a][iTargy]][3],iSlotAslot[a],0.1,0.0,-0.025,0.0,180.0);
                  }
               }
            }
         }
      }
   }
}
return 1;
}
forward Float:GetDistanceBetweenPlayers(p1,p2);
public Float:GetDistanceBetweenPlayers(p1,p2)
{
new Float:x1,Float:y1,Float:z1,Float:x2,Float:y2,Float:z2;
if(!IsPlayerConnected(p1) || !IsPlayerConnected(p2))
{
   return -1.00;
}
GetPlayerPos(p1,x1,y1,z1);
GetPlayerPos(p2,x2,y2,z2);
return floatsqroot(floatpower(floatabs(floatsub(x2,x1)),2)+floatpower(floatabs(floatsub(y2,y1)),2)+floatpower(floatabs(floatsub(z2,z1)),2));
}
forward OnPlayerWeaponChange(playerid, newweapon, oldweapon);//Fegyverváltáskor hívódik meg
public OnPlayerWeaponChange(playerid, newweapon, oldweapon)
{
    if(IsPlayerNPC(playerid))return 1;
if(newweapon != oldweapon)
{
    if(iTargyInfok[pInventory[playerid][INV_SLOT_JOBBKEZ][iTargy]][2]== FEGYVER)
    {
      SetPlayerArmedWeapon(playerid, GetWeaponModelIDFromName(tNevek[ pInventory[playerid][INV_SLOT_JOBBKEZ][iTargy] ]));
   }
}
return 1;
}
stock Nullazas(playerid)
{
    for(new i = 0; i < MAX_INVENTORY_SLOTS; i++)
    {
        pInventory[playerid][iTargy] = CUCC_SEMMI;
        pInventory[playerid][iDarab] = 0;
        pInventory[playerid][iSpec] = 0;
    }
InvTemp[playerid][invTargy] = CUCC_SEMMI;
InvTemp[playerid][invMuvelet] = NINCS;
InvTemp[playerid][invErtek] = NINCS;
return 1;
}
stock LoadPlayerInventory(playerid)
{
new iFile[64],szoveg[64];
format(iFile,sizeof(iFile),\"/LYL/Jatekosok/%s_inventory.ini\",GetPlayerName(playerid));
for(new i = 0; i<MAX_INVENTORY_SLOTS;i++)
{
   format(szoveg,sizeof(szoveg),\"Slot%d_targy\",i);
   pInventory[playerid][iTargy] = dini_Int(iFile,szoveg);
   format(szoveg,sizeof(szoveg),\"Slot%d_darab\",i);
   pInventory[playerid][iDarab] = dini_Int(iFile,szoveg);
   format(szoveg,sizeof(szoveg),\"Slot%d_spec\",i);
   pInventory[playerid][iSpec] = dini_Int(iFile,szoveg);
}
return 1;
}
stock SavePlayerInventory(playerid)
{
new iFile[64],szoveg[64];
format(iFile,sizeof(iFile),\"/LYL/Jatekosok/%s_inventory.ini\",GetPlayerName(playerid));
if(!dini_Exists(iFile))
{
    dini_Create(iFile);
}
for(new i = 0; i<MAX_INVENTORY_SLOTS;i++)
{
   format(szoveg,sizeof(szoveg),\"Slot%d_targy\",i);
   dini_IntSet(iFile,szoveg, pInventory[playerid][iTargy]);
   format(szoveg,sizeof(szoveg),\"Slot%d_darab\",i);
   dini_IntSet(iFile,szoveg, pInventory[playerid][iDarab]);
   format(szoveg,sizeof(szoveg),\"Slot%d_spec\",i);
   dini_IntSet(iFile,szoveg, pInventory[playerid][iSpec]);
}
Msg(playerid,COLOR_ORANGE,\"Inventory mentve\");
printf(\"%s inventory-ja mentésre került\",GetPlayerName(playerid));
return 1;
}
stock Msg(playerid,szin,szoveg[])
{
new str[1024];
format(str,sizeof(str),\"%s\",szoveg);
SCM(playerid,szin,str);
return 1;
}
stock MsgToAll(szin,szoveg[])
{
new str[1024];
format(str,sizeof(str),\"%s\",szoveg);
SCMToAll(szin,str);
return 1;
}
stock GetName(playerid)
{
new name[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid,name,sizeof(name));
return name;
}
GetWeaponModelIDFromName(wname[])
{
    for(new i = 0; i < 48; i++) {
        if (i == 19 || i == 20 || i == 21) continue;
   if (strfind(aWeaponNames, wname, true) != -1) {
      return i;
   }
}
return -1;
}
//Játékmód vége

 
Amennyiben valaki segit előre is köszönöm a segitséget :D

17
Általános / Mennyire lenne igény?
« Dátum: 2017. december 16. - 21:54:59 »
Hali mennyire lenne igény egy Suli RP-re? :D  Bully Scholarship Feeling :D ,udvar, stb.
 
Órák lennének párszor.
Meg néha ilyen RP tanítás ha valaki enyhén tud Rp-zni :D.Ez a sulin kívül.
Igazgatók,tanárok,stb.

18
SA-MP: Szerverfejlesztés / Fort Carson telek mapolás.
« Dátum: 2016. december 05. - 19:29:09 »
Sziasztok ez az első Roleplay mapom.
80db object és 4db törölt object található a mapban.
\"Kepkivagase33ab.png\"
Onfoot pozíció: -282.0955, 1155.6794, 21.5066
Pawn Code:
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3372, -298.0234, 1170.8672, 21.6719, 0.25);RemoveBuildingForPlayer(playerid, 16739, -297.1016, 1152.9688, 27.0078, 0.25);RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1308, -309.8359, 1158.8359, 17.3672, 0.25);RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3304, -298.0234, 1170.8672, 21.6719, 0.25);CreateObject(19866, -285.45801, 1160.84949, 18.61680,   0.00000, 0.00000, 0.00000);CreateObject(19866, -285.47760, 1175.79602, 18.61680,   0.00000, 0.00000, 0.00000);CreateObject(19866, -285.45660, 1170.81726, 18.61680,   0.00000, 0.00000, 0.00000);CreateObject(19866, -285.46591, 1165.81372, 18.61680,   0.00000, 0.00000, 0.00000);CreateObject(19866, -285.47461, 1180.73779, 18.61680,   0.00000, 0.00000, 0.00000);CreateObject(19866, -285.48331, 1180.89966, 18.61680,   0.00000, 0.00000, 0.00000);CreateObject(19866, -288.09341, 1183.29834, 18.61680,   0.00000, 0.00000, 90.00000);CreateObject(19866, -293.01682, 1183.29285, 18.61680,   0.00000, 0.00000, 90.00000);CreateObject(19866, -297.90009, 1183.28906, 18.61680,   0.00000, 0.00000, 90.00000);CreateObject(19866, -302.80020, 1183.28125, 18.61680,   0.00000, 0.00000, 90.00000);CreateObject(19866, -307.76019, 1183.27307, 18.61680,   0.00000, 0.00000, 90.00000);CreateObject(19866, -308.06091, 1183.27100, 18.61680,   0.00000, 0.00000, 90.00000);CreateObject(19866, -310.47171, 1180.74231, 18.61680,   0.00000, 0.00000, 0.00000);CreateObject(19866, -310.47650, 1175.78308, 18.61680,   0.00000, 0.00000, 0.00000);CreateObject(19866, -310.47910, 1170.86255, 18.61680,   0.00000, 0.00000, 0.00000);CreateObject(19866, -310.46399, 1165.90271, 18.61680,   0.00000, 0.00000, 0.00000);CreateObject(19866, -310.46439, 1160.99915, 18.61680,   0.00000, 0.00000, 0.00000);CreateObject(19866, -310.45871, 1160.85925, 18.61680,   0.00000, 0.00000, 0.00000);CreateObject(19866, -308.03922, 1158.44543, 18.61680,   0.00000, 0.00000, 90.00000);CreateObject(19866, -303.07330, 1158.45178, 18.61680,   0.00000, 0.00000, 90.00000);CreateObject(19866, -288.00110, 1158.43848, 18.61680,   0.00000, 0.00000, 90.00000);CreateObject(19866, -292.95810, 1158.43262, 18.61680,   0.00000, 0.00000, 90.00000);CreateObject(19866, -298.29980, 1158.42651, 17.99680,   0.00000, 0.00000, 90.00000);CreateObject(19866, -297.94958, 1159.02661, 18.20880,   0.14000, -50.00000, 90.00000);CreateObject(19491, -305.31641, 1176.60144, 20.87960,   0.00000, 0.00000, 90.00000);CreateObject(19492, -305.31641, 1176.60144, 20.87960,   0.00000, 0.00000, 90.00000);CreateObject(1741, -301.90140, 1178.84253, 18.94310,   0.00000, 0.00000, 0.00000);CreateObject(1799, -305.82391, 1182.36670, 18.79230,   0.00000, 0.00000, -90.00000);CreateObject(2029, -309.65903, 1180.99463, 18.95130,   0.00000, 0.00000, 90.00000);CreateObject(1786, -309.80640, 1181.45227, 19.74940,   0.00000, 0.00000, 90.00000);CreateObject(2029, -309.69537, 1176.28870, 18.95130,   0.00000, 0.00000, 90.00000);CreateObject(2029, -307.03171, 1174.21045, 18.95130,   0.00000, 0.00000, 0.00000);CreateObject(2123, -306.45209, 1175.59888, 19.58210,   0.00000, 0.00000, 90.00000);CreateObject(2123, -306.40509, 1172.87585, 19.58210,   0.00000, 0.00000, -90.00000);CreateObject(19466, -304.01929, 1182.98193, 20.35860,   0.00000, 0.00000, 90.00000);CreateObject(19466, -308.92252, 1183.04602, 20.35860,   0.00000, 0.00000, 90.00000);CreateObject(19466, -307.78268, 1183.04712, 20.35860,   0.00000, 0.00000, 90.00000);CreateObject(19466, -304.13217, 1170.56714, 20.35860,   0.00000, 0.00000, 90.00000);CreateObject(19466, -306.19220, 1170.56714, 20.35860,   0.00000, 0.00000, 90.00000);CreateObject(19466, -308.35220, 1170.56714, 20.35860,   0.00000, 0.00000, 90.00000);CreateObject(19466, -308.55219, 1170.56714, 20.35860,   0.00000, 0.00000, 90.00000);CreateObject(2267, -310.09787, 1179.18372, 20.86020,   0.00000, 0.00000, 90.00000);CreateObject(2267, -310.08508, 1173.18726, 20.86020,   0.00000, 0.00000, 90.00000);CreateObject(2842, -301.77060, 1175.85669, 18.93868,   0.00000, 0.00000, 0.00000);CreateObject(19866, -298.28671, 1180.72437, 18.61680,   0.00000, 0.00000, 0.00000);CreateObject(19866, -298.30200, 1175.78613, 18.61680,   0.00000, 0.00000, 0.00000);CreateObject(19866, -295.78879, 1173.40076, 18.61680,   0.00000, 0.00000, 90.00000);CreateObject(19866, -288.01260, 1173.43909, 18.61680,   0.00000, 0.00000, 90.00000);CreateObject(869, -308.67569, 1160.21948, 18.98590,   0.00000, 0.00000, 0.00000);CreateObject(869, -305.15396, 1160.49915, 18.98590,   0.00000, 0.00000, 0.00000);CreateObject(869, -308.82385, 1163.13220, 18.98590,   0.00000, 0.00000, 90.00000);CreateObject(19435, -301.11938, 1173.93445, 18.64410,   0.00000, 90.00000, 90.00000);CreateObject(19435, -301.11426, 1170.58215, 18.64410,   0.00000, 90.00000, 90.00000);CreateObject(19435, -301.10626, 1167.15698, 18.64410,   0.00000, 90.00000, 90.00000);CreateObject(19435, -301.10992, 1163.74829, 18.64410,   0.00000, 90.00000, 90.00000);CreateObject(19435, -301.11356, 1160.33972, 18.64410,   0.00000, 90.00000, 90.00000);CreateObject(19435, -301.09821, 1160.07349, 18.64410,   0.00000, 90.00000, 90.00000);CreateObject(869, -303.87021, 1160.42810, 18.98590,   0.00000, 0.00000, 0.00000);CreateObject(869, -308.96829, 1166.23730, 18.98590,   0.00000, 0.00000, 90.00000);CreateObject(869, -308.89178, 1168.61548, 18.98590,   0.00000, 0.00000, 90.00000);CreateObject(869, -306.77298, 1168.70959, 18.98590,   0.00000, 0.00000, 90.00000);CreateObject(869, -304.52765, 1168.80383, 18.98590,   0.00000, 0.00000, 90.00000);CreateObject(869, -303.76865, 1168.83984, 18.98590,   0.00000, 0.00000, 90.00000);CreateObject(869, -303.79477, 1166.10901, 18.98590,   0.00000, 0.00000, 90.00000);CreateObject(869, -303.74088, 1163.73328, 18.98590,   0.00000, 0.00000, 90.00000);CreateObject(869, -305.98395, 1162.79688, 18.98590,   0.00000, 0.00000, 90.00000);CreateObject(869, -306.98224, 1165.74438, 18.98590,   0.00000, 0.00000, 90.00000);CreateObject(869, -304.94623, 1163.75781, 18.98590,   0.00000, 0.00000, 90.00000);CreateObject(869, -305.36288, 1165.98401, 18.98590,   0.00000, 0.00000, 90.00000);CreateObject(19076, -291.47473, 1177.84729, 18.68160,   0.00000, 0.00000, 0.00000);CreateObject(19054, -291.44699, 1179.09412, 19.36330,   0.00000, 0.00000, 0.00000);CreateObject(19055, -290.49988, 1176.09082, 19.18155,   0.00000, 0.00000, 0.00000);CreateObject(19055, -293.14117, 1177.81946, 19.18155,   0.00000, 0.00000, 0.00000);CreateObject(19543, -316.46243, 1166.00452, 18.63100,   0.00000, 0.00000, 90.00000);CreateObject(19543, -316.79709, 1180.96252, 18.63100,   0.00000, 0.00000, 90.00000);CreateObject(19866, -297.91980, 1158.42651, 17.99680,   0.00000, 0.00000, 90.00000);

19
Archívum / Live Prison Roleplay
« Dátum: 2016. december 03. - 13:10:32 »

\"width=500
http://www.kephost.com/images/2016/12/03/14717131_916477788453975_6056750220541051677_n.jpg[/img]

Sziasztok!
Be szeretném mutatni a Live Prison Roleplay szervert.
1.§   Információk.
► GTA SA:MP IP Cím.: s2.fps-system.eu:7799
► TemSpeak 3 IP Cím.: ts.fps-system.eu:9997
► Fórum.: http://users.ininet.hu/liveprisonroleplay/
► Szabályzatok.: http://users.ininet.hu/liveprisonroleplay/
► A szerver HIVATALOS és JOGOS tulajdonosa.: Decard Show!
► Admin TGF.: ON! Jelentkezni TeamSpeak 3 szerveren illetbe a fórumon lehetséges!
► Admin korhatár 16+
► Leader korhatár 15+
► A szerver Area51-ben játszódik!
► A szerver férőhelye: 100
► Adminnak jelentkezni az Admin illetve szerver illetve TeamSpeak 3 szabály tudása nélkül ne indulj neki!
► Ha admin szeretnél lenni akkor kötelező a napi 4-5 óra aktivítás! A szerveren, teamspeak3-on, fórumon!
► A játék Roleplay(szerepjáték) módban játszódik.
► Ez a szerver a BörtönRP-t szeretné tükrözni, illetve tükrözi is.
► A szerver Bone County, Fort Carson, és annak környékén játszódik. A börtön a Fort Carson melletti olajfeldolgozóban van.
► A szerver jelenleg még tesztüzemmódban áll(fut), a Tulajdonos, illetve az Adminok megállás nélkül dolgoznak(aktívak mindenhol).
2.§   Miért a mi szerverünket válaszd?
► Egyediség!
► Egyedi scriptelés!
► Egyedi mapolás!
► 15+ Admin Team
► 24/7 rendelkezésre állás!
► Kidolgozott stílus!
► Gyors ügyintézés!
► 0/24 órás futtatás!
► Lagg mentesség!
► Profi vezetőség és profi fejlesztő csapat!
► A legjobb játékélmény amit csak eltudsz képzelni!
Legális frakciók:
- Börtönőrség (FOGLALT)
- Fort Carson Sheriff\'s Department (FOGLALT)
- Fort Carson Mentők [Kórház] (PÁLYÁZHATÓ)
- Fort Carson Ügyészség(Bíróság aki elítéli a rabokat)
- Börtön igazgatóság (Ők ügyelnek a börtönőrök munkájára satöbbi ők döntik el hogy kiszabadulhat e jómagaviseletért az egyik rab)
- Fort Carson Önkormányzat
Börtön bandák(2. 1 latin 1 néger)/maffia(1):
Pályázhatóak!
- Banda 1 (Nevét te határozod meg és a történetét is,emellett a rangnevet fizetést satöbbit is.)
- Banda 2 (Nevét te határozod meg és a történetét is,emellett a rangnevet fizetést satöbbit is.)
- Maffia 1 (Nevét te határozod meg és a történetét is,emellett a rangnevet fizetést satöbbit is.)
Munkák (raboknak):
►Mosodás
►Szakács
►Szemétszedő
(=============Bővítve lesz=============)
► Bányász
► Kőműves
► Kukás (Ez szavazásos lessz.)
► Autómentő (Ez szavazásos lessz.)
► Olajfeldolgozó (Ez szavazásos lessz.)
► Taxi (Ez szavazásos lessz, hogy NPC vagy Munka legyen.)
► Börtön Árúpakoló (Hamarosan)
► Börtön Kertész (Hamarosan)
► Drogdiler (Hamarosan)
► Beszerző (Hamarosan)
(Egyenlőre ennyi majd még bővűlni fog.)
Ezeken kívül a rabokat szokták dolgozni vinni. (pl. Kőbányába bányászni, és egyéb dolgokat pakolni)
A szerveren található edzőterem, ahol súlyzókat, futópadokat TUDTOK HASZNÁLNI.
Infó:
Bemegyünk az edzőterembe majd például vegyük a fekpadot. Odamegyünk a fekpad elé \"Billentyűzeten egy ENTER\" gombot
lenyomva beleis lépünk a gyúrás menűbe majd nincs más dolgunk mint \"SPACE\" gombot nyomni&nyomkodni és már
gyúrunk is.Ha pedig abba akarjuk hagyni ismét \"Billentyűzet enter\" gombját lenyomjuk.
Ennyi lett volna a gyúrás rendszer.
A szerveren található még kosárpálya, ahol a haverokkal kosarazni tudtok.
Infó:
Szóval először is van egy kosárpálya ha odamész akkor ugye ott látsz a pályán egy kosárlabdát.
Odamegyünk a labdához majd Egér \"bal klikk\" elis kezdtük pattogtatni a kosár labdánkat,
már nincs más dolgunk mint \"SPACE\"-el futni és kosárba dobni amint szintén az egér \"bal klikk\"
segítségével tehetünk meg. Ha pedig passzolni akarunk akkor \"Egér jobb klikk\" el rámutatunk az illetőre
akinek passzolni szeretnénk és megnyomjuk az \"Egér bal klikk\" gombját és már át is passzoltuk a társunknak.
A Kosárlabdáról ennyit kell tudni,nem egy nagy ördöngőség de még seholsem láttam.
A Börtönből lehet szökni a szökésrendszerrel.
Infó:
Szökésrendszerről annyit kell tudni hogy a börtönön belül a Cellák \"interiorban\" találkozunk egy úgynevezett
kamera szóbával melye ha nyitva az ajtó bemegyünk felmegyünk a lépcsőn és már nincs is más dolgunk mint
elvágni a kamera vezetékeit a \"/vezetek\" parancsal tehetünk meg majd kijön nekünk egy olyan hogy \"Nyomj
Y gombot\" \"Nyomj sétálás(alt) gombot\" ha lenyomkodjuk a különféle betűket a végén sikerül elvágni.
Nos ha elvágtuk a vezetékünket akkor más dolgunk nincs csak kiszaladni az udvarra és a vakondtúrásoknál
elkezdeni leásni a csatornánkba(itt arra figyeljünk hogy őr ne legyen a közelünkbe mert akkor könnyen
megütjük a bokánkat és kapjuk a magánzárkát) Ha ez sikerült és leástunk akor ott már nincs más dolgunk mint elfutni a csatornában lévő
kijárathoz és ott kifutni és elfutni ahová szeretnénk.
Ennyi is lett volna a szökésrendszer.
A Börtön mellett Fort Carson is a játéktér.Fort Carsonban található a:
Bíróság,
Sheriff,
Kórház,
Szupermárket,
Bolt,
Ruhabolt,stb
A boltokat kilehet rabolni amiért XY összeget kapunk.
Fort Carsonban vannak bérelhető járművek amiket 300$-ért tudunk kibérelni addig amig ki nem lépünk.
Néhány videó a mosodás és a szakács munkáról:




Nézzetek fel, azt mondom, megéri. Az adminok garantáltan kedvesek.
Igaz, van néhány bug, de ezeket tudjátok jelezni nekünk fórumon, illetve amint jeleztétek javítva is lesznek.
Köszönöm, hogy végigolvastátok.
UI.: Gyertek fel nézzétek meg milyen is egy igazi RolePlay közösség!

20
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Live Prison Roleplay
« Dátum: 2016. november 25. - 16:49:08 »
Sziasztok bemutatom a Live Prison Roleplayt.A Nevéből tudni hogy hogy börtönben játszódik.A Szerver alap modja egy SeeRPG mod ami egy nagyon nagy fejlesztésen ment átt.A Szerver folyamatos fejlesztés alatt áll.A Szerver még kezdetleges állapotban van.A Szerveren Adminsegéd TGF van mert az adminteam sajnos túl kicsi.
 
Az Adminteam:
 
Max_Garett Tulajdonos/fejlesztő
Steven_Martinez Admincontroller
Bastien_Remarquie Főadmin
A többi admint nem ismerem.
 
Rendszerek
 
Szükséglet rendszer (kilett véve mert nem volt teljesen kész)
Szökés rendszer
Edzés rendszer
Működő anticheat rendszer
A rendszereket lentebb részletesebben leirom.
 
Kezdem a szökésrendszerrel
 
A Szökéshez kikell agyalni egy tervet.Nem ajánlatos egyedül csinálni.
A Szökés úgy kezdődik hogy a cellában bejutunk a vezetékhez.Ebben az épületben lehet megtalálni:
 
\"sa-mp-005.png\"
 
Ez után felkell menni az épületben a lépcsőn majd a /vezetek parancsal elvágni a vezetékeket.
Ha ez sikerült akkor kikell menni a helyhez ahol ásunk egy csatornáig az /asas parancsal.
 
A hely:
 

\"sa-mp-007.png\"
 
Ha sikeresen kiástuk akkor a csatornába kerülünk.
A Csatorna
 
\"sa-mp-008.png\"
 

\"sa-mp-009.png\"
 

\"sa-mp-010.png\"
 
A Csatornában megkell keresnünk a kiutat.
 
A Kiút a csatornából
 

\"sa-mp-010.png\"
 
Ha ez megvan akkor szabadok vagyunk.De vigyázzunk ha megtalálnak akkor visszavisznek a börtönbe és kezdhetjük ujból az egészet :)
Amikor a csatornából kikerülünk akkor egy ilyen helyre dob:
 
\"sa-mp-011.png\"
 
Innen szabadok vagyunk.
 
A Következő rendszer amit bemutatok az az Edzés
 

Edzés:
 
itt bekell mennünk az edzőterembe.
Az edzőterembe mint tudjuk ezdéshez alkalmas dolgokat találunk.
Kezdeném a szobabiciklivel.
Az edzéshez az ENTER gombot kell használni.Persze csak az edzőterembe lehet edzeni.
Most bemutatom az összes tárgyat amivel tornázni lehet.A Szóköz gombot nyomogatni kell különben nem megy a tornázás.
 
Szobabicikli
 

\"sa-mp-000.png\"
 

A Súly emelés
 
Két féle súlyt emelhetünk.A Két kicsit és az egy nagyot :D
 
\"sa-mp-001.png\"
 

\"sa-mp-003.png\"
 

A Frakciók
 

Börtönőr
 

Börtönorvos
 

Bandák
 

Skinhead
 

Florencia XIII.
 

A Börtönről egy kis kép
 

\"sa-mp-013.png\"
 

\"sa-mp-014.png\"
 

\"sa-mp-012.png\"
 

A munkák
 

Mosodás
 

Szakács
 

Szemétszedő
 

A Munkákról egy kis videó.Sajnos a szemétszedőről nem tudtam késziteni videót.
 

Mosodás
 


 

Szakács

 

Végül a szerver elérhetőségei:
Team Speak3 szerver: ts.fps-system.eu:9997
Samp szerver: [samp]s2.fps-system.eu:7799[/samp]

21
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / -Törölhető
« Dátum: 2016. november 22. - 22:25:20 »
Törölhető :c

22
Szkript kérések / Zombi script segitség
« Dátum: 2016. november 11. - 19:27:23 »
sziasztok.Van egy mod.Ami egy Dayz mod.Abból kiszeretném venni a Zombi részt.Sokszor próbálkozom vele de mindig errort ad.Valaki kitudná nekem venni a zombi részt és egy filterscript formájában feltölteni nekem?
Ez lenne a Gamemode : http://data.hu/get/10095681/project.pwn A Mod neve: The Land Of Death Nagyon megköszönném ha valaki kivenné nekem a zombi részt.

23
Segítségkérés / include hiány :(
« Dátum: 2016. november 07. - 14:41:30 »
Nem találom a progressbar2.inc-et valakinek akinek megvan eltudná küldeni?

24
RP/RPG kérések / Malibu RPG modal segitségkérés
« Dátum: 2016. július 25. - 21:21:16 »
Sziasztok.Az a gondom van hogy a Malibu RPG-modot szeretném elinditani.Mit kellene csinálni hogy elinduljon?
SQL Fájlt felraktam a PHPMyAdminra.
A Modban a mysql-nél beirtam a kellő dolgokat.
scriptfiles-ben a skins.txt megvan.
Mi kell még hogy rátudjak lépni a szerverre?
Egy kevéske kép:
http://kepfeltoltes.hu/view/160725/K_pkiv_g_s1_www.kepfeltoltes.hu_.png
http://kepfeltoltes.hu/view/160725/40879429K_pkiv_g_s2_www.kepfeltoltes.hu_.png

Oldalak: 1 [2]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal