Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Témák - IBADBAY
Oldalak: [1]
1
« Dátum: 2017. június 30. - 00:44:21 »
Sziasztok elkezdtem írni egy úttisztító munkád csak egy problémám van. Pl megnyomom a Z betűt akkor elkezd egy hangot lejátszani, de mivel lehet azt megcsinálni hogy a úttisztító autón a tisztító fej is el kezdjen forogni ?
2
« Dátum: 2016. október 24. - 22:24:34 »
Sziasztok feltettem a Socialt VPS-re és el is indult de van benne egy hiba a faction systembe ez dobja ki attemp to index field \'?\' (a nil value) itt a script local createdWarField = {} local radarAreas = {} local warFields = { {0, 0, 0, 30, 30, 30, \"Warteszt\"}, } local attackers = 0 local defenders = 0 local gangs = { [2] = {\"Retek\", 255, 0, 255}, [3] = {\"NEMTUDOM\", 200, 200, 255}, [4] = {\"teszt\", 200, 200, 255}, } addEventHandler(\"onResourceStart\", getRootElement(), function() for k, v in ipairs(warFields) do makeWarField(v[1],v[2],v[3],v[4],v[5],v[6], k) end end) function makeWarField(x, y, z, sX, sY, sZ, id) createdWarField[id] = createColCuboid(x, y, z, sX, sY, sZ) setElementData(createdWarField[id], \"warField:id\", id) setElementData(createdWarField[id], \"war:isAttack\", true) radarAreas[id] = createRadarArea(x, y, sX, sY, gangs[getEnemy(id)][2], gangs[getEnemy(id)][3], gangs[getEnemy(id)][4]) end és itt pedig a hibásnak vélt sor radarAreas[id] = createRadarArea(x, y, sX, sY, gangs[getEnemy(id)][2], gangs[getEnemy(id)][3], gangs[getEnemy(id)][4]) fogalmam nincsen hogy hogyan lehetne megcsinálni valakinek valami ötlet ? előre is köszönöm!
3
« Dátum: 2016. április 28. - 20:08:07 »
Sziasztok alapból van a zéróban egy gates resource akartam a szerelőknem kicsálni egy gatét de nem engedi \"gates/bms.lua:15: attempt to compare boolean with numbers\" ezt a hibakódot kaptam mi lehet a baj ? válaszokat előre is köszönöm! local bmse = createObject(980, 1773.8, -1113.8, 21.6, 0, 0, 270) exports.pool:allocateElement(bmse) local bmsk = createObject(980, 1773.69995, -1130.19995,18.6, 0, 0, 270) exports.pool:allocateElement(bmsk) local open = false local which = 0 -- Gate code function bms(thePlayer) local x, y, z = getElementPosition(thePlayer) local distance1 = getDistanceBetweenPoints3D(1773.8,-1113.8, 21.6) local distance2 = getDistanceBetweenPoints3D(1773.69995, -1130.19995,18.6) if (distance1<=10) and (open==false) then if (exports.global:hasItem(thePlayer, 145) or exports.global:hasItem(thePlayer, 82)) then open = true which = 1 outputChatBox(\"LSPD sorompó nyitva!\", thePlayer, 0, 255, 0) moveObject(bmse, 1000,1773.8,-1113.8, 20.2, 0, 0, 270) setTimer(bmsc, 5000, 1, thePlayer) end elseif (distance2<=10) and (open==false) then if (exports.global:hasItem(thePlayer, 145)) then open = true which = 2 outputChatBox(\"LSPD Barrier is now Open!\", thePlayer, 0, 255, 0) moveObject(bmsk, 1000, 1773.69995, -1130.19995, 17.3, 0, 0, 270) setTimer(bmsc, 5000, 1, thePlayer) end end end addCommandHandler(\"gate\", bms) function bmsc(thePlayer) setTimer(resetState7, 1000, 1) if (which==1) then which = 0 moveObject(bmse, 1000, 1773.8, -1113.8, 21.6, 0, 0, 270) elseif (which==2) then which = 0 moveObject(bmsk, 1000, 1773.69995, -1130.19995,18.6, 0, 0, 270) end end function resetState7() open = false end
Oldalak: [1]
|