Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - RicSiy123

Oldalak: [1] 2 3 ... 6
1
Segítségkérés / Összes object törlése
« Dátum: 2021. augusztus 25. - 23:22:36 »
Tudom vége a SAMP-nak... De azon gondolkodtam, hogy esetleg bele kezdenék valami újba, mert megtanultam hobbi szinten modellezni. A kérdésem az lenne, hogy hogyan lehetne az összes objectet törölni a játékból úgy, hogy elinduljon a SAMP is? Találtam singletplayer modokat, amik törölnek mindent (csak a vizet nem), de ezekkel crashel a SAMP. Ha valaki tudna segíteni, esetleg fizetnék is :D

2
Segítségkérés / Streamer ID
« Dátum: 2019. augusztus 24. - 00:11:10 »
Streamer ID
Sziasztok! Valahogyan lekérdezhető a streamerben, hogy van-e az 5 méteres körzetben egy bizonyos Object ID-ből, ami nincs elnevezve? 

3
Segítségkérés / Felezés
« Dátum: 2019. augusztus 15. - 07:12:44 »
Felezés
 
Sziasztok! Hogyan lehetne azt megoldani, hogy véletlenszerűen (de egyenlően)  ketté ossza azokat a játékosokat, akiknek a Cucc[playerid] értékük egyenlő 1-el, majd a két csapattal, két különböző dolog történjen?  

4
Segítségkérés / Kétszer ugyan az
« Dátum: 2019. augusztus 04. - 23:08:10 »
Kétszer ugyan az
Helló. Van egy alap pilóta munkám. A gond az, hogy a random checkpoint néha egymás után 2-szer (vagy többször) ugyan az. Valaki tudna ebben segíteni, hogy kétszer ne adja be egymás után ugyan azt?
 

new Float:pilotapontok[3][3] =
{
  {1563.1752,-2441.3403,13.5547},
  {-1286.2291,80.2801,14.1484},
  {1363.4385,1586.5054,10.8203}
};
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
    if(gTeam[playerid] == Pilota)
    {
    new randpilot = random(sizeof(pilotapontok));
    if(PilotJob[playerid] == 1){
    PilotJob[playerid] = 2;
    SetPlayerCheckpoint(playerid,pilotapontok[randpilot][0],pilotapontok[randpilot][1],pilotapontok[randpilot][2],5.0);
    return 1;
    }
    if(PilotJob[playerid] == 2){
    PilotJob[playerid] = 3;
    SetPlayerCheckpoint(playerid,pilotapontok[randpilot][0],pilotapontok[randpilot][1],pilotapontok[randpilot][2],5.0);
    return 1;
    }
    if(PilotJob[playerid] == 3){
    PilotJob[playerid] = 4;
    SetPlayerCheckpoint(playerid,pilotapontok[randpilot][0],pilotapontok[randpilot][1],pilotapontok[randpilot][2],5.0);
    return 1;
    }
    if(PilotJob[playerid] == 4){
    new randpenza = RandomEx(9000, 20000);
    DisablePlayerCheckpoint(playerid);
    Penzad(playerid, randpenza);
    PilotJob[playerid] = 0;
    new string[128];
    format(string,sizeof(string),\"Ennyit kerestél: {FFFFFF}%s $\",randpenza);
    SendClientMessage(playerid, -1, string);
    GetPlayerName(playerid,Nev,sizeof(Nev));
    format(string,sizeof(string),\"%s Befejezte a munkáját\",Nev);
    SendClientMessageToAll(-1 , string);
    }
    }
    return 1;
}
 
stock RandomEx(min, max)
{
    new rand = random(max-min)+min;
    return rand;
}
CMD:pilotamunka(playerid, params[])
    {
    if(gTeam[playerid] == Pilota)
    {
    new randpilot = random(sizeof(pilotapontok));
    {
    new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
    if(GetVehicleModel(vehicleid) == 511 || GetVehicleModel(vehicleid) == 487 || GetVehicleModel(vehicleid) == 519 || GetVehicleModel(vehicleid) == 593)
    {
    PilotJob[playerid] = 1;
    SetPlayerCheckpoint(playerid,pilotapontok[randpilot][0],pilotapontok[randpilot][1],pilotapontok[randpilot][2],5.0);
    }
    else
    {
    SendClientMessage(playerid, -1, \"Repülőben kell lenned!\");
    }
    }
    }
    return 1;
    }

 

 

5
Segítségkérés / Víz mellett
« Dátum: 2019. július 30. - 10:51:51 »
Víz mellett
Sziasztok! Van valami megoldás arra, hogy lekérdezzem, hogy a játékos víz mellett van-e? angolul találtam egy mapandreas-os megoldást, de az nem akar működni. 

6
Segítségkérés / 3D text label.
« Dátum: 2019. július 20. - 20:31:09 »
3D text label.
Heló. Lehetséges 3D text labelt objecthez csatolni (attach), vagy csak koordinátához lehet?

7
Segítségkérés / Fegyvermenü hiba
« Dátum: 2019. július 13. - 22:10:54 »
 
 
 

8
Segítségkérés / Eltűnő ékezet
« Dátum: 2019. július 12. - 11:21:56 »
 
 

 


 

9
Szkript kérések / Foglalt skin
« Dátum: 2019. július 09. - 04:35:31 »
Foglalt skin
Sziasztok! Egy olyan scriptre lenne szükségem, amiben ha megveszel egy skint, azt lefoglalod, és a többieknek a (még) szabad skineket adja csak be a /skin. Keresgéltem, de nem találtam ilyent. Előre is köszönöm, ha valaki időt szán erre (Mert gondolom létezik, csak én nem találtam). 

10
Szkript kérések / Bútor rendszer
« Dátum: 2018. november 27. - 16:01:33 »
Sziasztok, szeretnék kérni egy bútor rendszert, mert amik neten vannak, azok mind nagyon alapok. (Abból a háromból kettőben még mozgatás sincs.)
 
Elkészíteni még nem tudom, de szükségem lenne rá. Ha valaki megszánna eggyel, jó a fájl mentéses is, mert a Msql magas még. Előre is köszönöm 

11
Segítségkérés / Betöltés hiba
« Dátum: 2018. november 16. - 06:58:50 »
 Sziasztok! Elakadtam, de érzem, hogy közel járok.
 
Arról lenne szó, hogy egy angol (letöltött) házrendszerbe próbálok belefűzni egy bútor rendszert. 
 
Minden szuper, a menü, a létrehozás, a vásárlás, a mentés...
 
Viszont a betöltés nem akar sikerülni...
 
Beillesztem ide azokat a részeket, amire szükségetek lehet. (Nem a teljes scriptet.)
 
(A betöltést a házrendszer kocsibetöltéséből próbáltam átalakítani. De sehogy se akar sikerülni...)
 
Előre is köszönöm, ha valaki segít. 
 
 
 

///Enumok
enum THouseData
{
PickupID, // Holds the pickup-id that is linked to this house
Text3D:DoorText, // Holds the reference to the 3DText above the house\'s pickup
MapIconID, // Holds the ID of the mapicon for the house
bool:Owned, // Holds true if the house is owned by somebody
Owner[24], // Holds the name of the owner of the house
HouseName[100], // Holds the name of the house (this will be displayed above the pickup near the house when it\'s owned)
Float:HouseX, // Holds the X-coordinate of the pickup for the house
Float:HouseY, // Holds the Y-coordinate of the pickup for the house
Float:HouseZ, // Holds the Z-coordinate of the pickup for the house
HouseLevel, // Holds the level of upgrades the house has, and defines which interior to use when you enter the house
HouseMaxLevel, // Holds the maximum level this house can be upgraded to
HousePrice, // Holds the price for buying the house, the same price applies when upgrading a house per level (multiplied by HouseUpgradePercent/100)
bool:HouseOpened, // Holds true if the house is open to the public (anyone can enter), false means: only the owner can enter it
bool:Insurance, // Holds \"true\" if the house has an insurance for the vehicles belonging to this house
VehicleIDs[10], // Holds the vehicle-id\'s of the vehicles linked to this house (max 10 vehicles per house)
bool:StaticHouse, // Holds \"true\" if the house is static (cannot be upgraded and has a fixed interior)
CarSlots, // Holds the amount of carslots available
//butorok
FCount,
FModel[MAX_FURNITURE],
FurnitureObj[MAX_FURNITURE],
Float:FPosX[MAX_FURNITURE],
Float:FPosY[MAX_FURNITURE],
Float:FPosZ[MAX_FURNITURE],
Float:FRotX[MAX_FURNITURE],
Float:FRotY[MAX_FURNITURE],
Float:FRotZ[MAX_FURNITURE],
Interiorja,
VirtualWorld
}
// Holds the data for all houses
new AHouseData[MAX_HOUSES][THouseData];
 
////////////////////
//Betöltés
///////////////////
Butorokbetolt(HouseID) //A gamemode betöltésénél van, ugyanígy tölti be a házakat.
{
// Setup local variables
new file[100], File:HFile, LineFromFile[100], ParameterName[50], ParameterValue[50];
    // Construct the complete filename for this house-file
format(file, sizeof(file), HouseFile, HouseID);
    // Construct the complete filename for this house-file
// Check if the HouseFile exists
if (fexist(file))
{
    // Open the housefile for reading
   HFile = fopen(file, io_read);
        // Read the first line of the file
   fread(HFile, LineFromFile);
   // Keep reading until the end of the file is found (no more data)
   // An empty line between data-segments still has the NewLine characters (\\r\\n) so it\'s not completely empty
   // Reading past the last line will read a completely empty line, therefore indicating the end of the file
 
   while (strlen(LineFromFile) > 0)
   {
      StripNewLine(LineFromFile); // Strip any newline characters from the LineFromFile
      sscanf(LineFromFile, \"s[50]s[50]\", ParameterName, ParameterValue); // Extract parametername and parametervalue
      new Float:butikao[6];
      new butikai;
      // Check if there is anything in the LineFromFile (skipping empty lines)
      if (strlen(LineFromFile) > 0)
      {
         if (strcmp(ParameterName, \"[Butor]\", false) == 0) // If the parametername is correct (\"[Vehicle]\")
         {
             // Clear all data to start a new vehicle
             for (new i; i < 6; i++)
                 butikao[i] = 0;
         }
         //majd ide
         if (strcmp(ParameterName, \"FCount\", false) == 0)
                AHouseData[HouseID][FCount] = strval(ParameterValue);
 
                if (strcmp(ParameterName, \"FModel\", false) == 0)
                butikai = strval(ParameterValue);
                if (strcmp(ParameterName, \"FPosX\", false) == 0)
                butikao[0] = floatstr(ParameterValue);
                if (strcmp(ParameterName, \"FPosY\", false) == 0)
                butikao[1] = floatstr(ParameterValue);
                if (strcmp(ParameterName, \"FPosZ\", false) == 0)
                butikao[2] = floatstr(ParameterValue);
                if (strcmp(ParameterName, \"FRotX\", false) == 0)
                butikao[3] = floatstr(ParameterValue);
                if (strcmp(ParameterName, \"FRotY\", false) == 0)
                butikao[4] = floatstr(ParameterValue);
                if (strcmp(ParameterName, \"FRotZ\", false) == 0)
                butikao[5] = floatstr(ParameterValue);
         if (strcmp(ParameterName, \"[/Butor]\", false) == 0) // If the parametername is correct (\"[/Vehicle]\")
         {
         for(new i = 0; i < AHouseData[HouseID][FCount]; i ++)
            {
            if(i != 0)
            {
                AHouseData[HouseID][FModel][i] = butikai;
                AHouseData[HouseID][FPosX][i] = butikao[0];
                AHouseData[HouseID][FPosY][i] = butikao[1];
                AHouseData[HouseID][FPosZ][i] = butikao[2];
                AHouseData[HouseID][FRotX][i] = butikao[3];
                AHouseData[HouseID][FRotY][i] = butikao[4];
                AHouseData[HouseID][FRotZ][i] = butikao[5];
                printf(\"Ebben a házban ennyi bútor lett betöltve: %d\",AHouseData[HouseID][FCount]);
                }
      }
      }
      }
            // Read the next line of the file
      fread(HFile, LineFromFile);
   }
        // Close the file
   fclose(HFile);
        // Return if the file was read correctly
   return 1;
}
else
    return 0; // Return 0 if the file couldn\'t be read (doesn\'t exist)
}
 

///////////////////////
//így néz ki a mentés fájl.
//////////////////////
Owned Yes
Owner Valaki
HouseName Valaki háza
HouseX 1478.116210
HouseY 1013.164611
HouseZ 10.869333
HouseLevel 9
HouseMaxLevel 9
HousePrice 0
HouseOpened No
Insurance No
StaticHouse Yes
CarSlots 10
FCount 6
[Butor]
FModel 0
FPosX 0.000000
FPosY 0.000000
FPosZ 0.000000
FRotX 0.000000
FRotY 0.000000
FRotZ 0.000000
[/Butor]
[Butor]
FModel 0
FPosX 0.000000
FPosY 0.000000
FPosZ 0.000000
FRotX 0.000000
FRotY 0.000000
FRotZ 0.000000
[/Butor]
[Butor]
FModel 0
FPosX 0.000000
FPosY 0.000000
FPosZ 0.000000
FRotX 0.000000
FRotY 0.000000
FRotZ 0.000000
[/Butor]
[Butor]
FModel 0
FPosX 0.000000
FPosY 0.000000
FPosZ 0.000000
FRotX 0.000000
FRotY 0.000000
FRotZ 0.000000
[/Butor]
[Butor]
FModel 0
FPosX 0.000000
FPosY 0.000000
FPosZ 0.000000
FRotX 0.000000
FRotY 0.000000
FRotZ 0.000000
[/Butor]
Ebből többszáz van, (MAX_FURNITURES), párat másoltam csak be.

 
 

12
Segítségkérés / SAMP Billiárd
« Dátum: 2018. július 13. - 14:34:50 »
Megoldva

13
Segítségkérés / Halál ürítés
« Dátum: 2018. április 29. - 11:38:03 »
Sziasztok, itt egy inventory rendszer pár lényegesebb része:
 
 
 
 
 
stock ShowItems(playerid)
{
    new msg[128],dialogstr[3000],bool:c;
    format( msg, 128,\"Darabszám\\t\\tNév\");
    strcat(dialogstr,msg);
    for(new i; i<MAX_ITEMS; i++)
    {
        if(!CompareEx(ItemName[playerid],\"Üres\"))        {            c = true;            format(msg,128,\"\\n%d\\t\\t%s\",ItemAmount[playerid],ItemName[playerid]);            strcat(dialogstr,msg);        }    }    if(c != false) ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_CUCC,DIALOG_STYLE_LIST,\"A zsebed tartalma:\",dialogstr,\"Választ\",\"Mégsem\");    else SendClientMessage( playerid, -1, \"Üres a zsebed.\" );    return 1;}
 
stock GetItemSlot(playerid,item[]){    for(new i; i<MAX_ITEMS; i++)    {        if(CompareEx(ItemName[playerid],item)) return i;    }    return -1;}
 
stock IsPlayerOwnItem(playerid,item[]){    for(new i; i<MAX_ITEMS; i++)    {        if(CompareEx(ItemName[playerid],item)) return 1;    }    return 0;}
 
stock GetItemAmount(playerid,item[]){    for(new i; i<MAX_ITEMS; i++)    {        if(CompareEx(ItemName[playerid],item)) return ItemAmount[playerid];    }    return -1;}
 
stock ResetPlayerItems(playerid){    for(new i; i<MAX_ITEMS; i++)    {        format(ItemName[playerid],128,\"%s\",\"Üres\");        ItemAmount[playerid] = 0;    }    return 1;}
 
stock SaveItems(playerid){    new m[128];    format(itemfile,sizeof(itemfile),\"/Inv/%s.ini\",GetNamei(playerid));    for(new i; i<MAX_ITEMS; i++)    {        format(m,128,\"Item%d\",i);        dini_Set(itemfile,m,ItemName[playerid]);        format(m,128,\"Itemamount%d\",i);        dini_IntSet(itemfile,m,ItemAmount[playerid]);    }    return 1;}
 
stock LoadItems(playerid){    new m[128];    format(itemfile,sizeof(itemfile),\"/Inv/%s.ini\",GetNamei(playerid));    if(dini_Exists(itemfile))    {        ResetPlayerItems(playerid);         for(new i; i<MAX_ITEMS; i++)        {            format(m,128,\"Item%d\",i);            new item[128];            format(item,128,\"%s\",dini_Get(itemfile,m));            format(ItemName[playerid],128,\"%s\",item);            format(m,128,\"Itemamount%d\",i);            ItemAmount[playerid] = dini_Int(itemfile,m);        }    }    else    {        dini_Create(itemfile);        ResetPlayerItems(playerid);        SaveItems(playerid);    }    return 1;}
 
stock GetItemName(playerid,itemslot) return ItemName[playerid][itemslot];
 
stock CompareEx(comp[], with[]){    new LenghtComp = strlen(comp);    new LenghtWith = strlen(with);    new Character;
 
    if( LenghtComp != LenghtWith ) return false;
 
    for( new i = 0; i < LenghtComp; i++ )    {        if( comp == with )        {            Character++;        }    }
 
    if( LenghtComp == Character ) return true;
 
    return false;}
 
stock DropItem(Model,Amounta, Float:X, Float:Y, Float:Z, world, interior){    if(Model != 0)    {        for(new i = 0; i < sizeof(ItemInfo); i++)        {            if(ItemInfo[ItemPosX] == 0.0 && ItemInfo[ItemPosY] == 0.0 && ItemInfo[ItemPosZ] == 0.0)            {                ItemInfo[ItemModel] = Model;                ItemInfo[ItemAmounta] = Amounta;                ItemInfo[ItemPosX] = X;                ItemInfo[ItemPosY] = Y;                ItemInfo[ItemPosZ] = Z;                ItemInfo[ItemVWorld] = world;                ItemInfo[ItemInterior] = interior;                Label = Create3DTextLabel(\"Tárgy\\nC\", 0x008080FF,X,Y,Z, 5.0,world, 0);                DropObject = CreateObject(Model, X, Y, Z-1,0.0, 0.0, 0.0, world);                return 1;            }        }        return 1;    }    return 1;}
 
(Ez nem a teljes rendszer)
 
A kérdésem az lenne, hogy valaki tudna segíteni abban, hogy halálnál az összes nála lévő tárgyat kidobja, annyit amennyi van nála?  Előre is köszönöm, ha valaki segít!
 
 
 
 
 
 
 
 

14
Segítségkérés / Pool
« Dátum: 2017. december 16. - 13:09:28 »
Sziasztok, a problémám az lenne, hogy ez a textdraw nem akar megjelenni, pedig spawnál megjelenítem(  TextDrawShowForPlayer(playerid,Radar0);    )
 
Valaki megnézné, hogy neki megjelenik-e? (Az összes többi textdraw betölt, de ez nem akar.)
 
A minimapot akarom kitakarni, ha van más ötletetek, akkor nyugodtan írjátok le.
 
Előre is köszönöm a segítséget!
 

Radar0 = TextDrawCreate(32.000000, 335.440032, \"ld_pool:ball\");
TextDrawBackgroundColor(Radar0, 255);
TextDrawTextSize(Radar0, 108.000000, 95.199989);
TextDrawFont(Radar0, 4);
TextDrawLetterSize(Radar0, 0.000000, 0.000000);
TextDrawColor(Radar0, -2139062017);
TextDrawSetOutline(Radar0, 0);
TextDrawSetProportional(Radar0, 1);
TextDrawSetShadow(Radar0, 1);
TextDrawSetSelectable(Radar0, 0);

 
 
 
 
 
 
 
 

15
Segítségkérés / Ilyen esetben, hogy járjak el?
« Dátum: 2017. december 13. - 12:31:07 »

case DIALOG_CUCC:
                {
                if(response)
                {
                ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_CUCCOS,DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"Inventory\",\"Mit akarsz csinálni vele?\",\"Használ\",\"Eldob\");
                }
                }
                case DIALOG_CUCCOS:
                {
                SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Lefut\");
                new string[128];
                RemoveHexColorFromString(inputtext);
                format(string,128,inputtext[strfind(inputtext,\"\\t\")+2]);
                if(response)
                {
                CallLocalFunction( \"OnPlayerUseItem\", \"is\", playerid, string );
                }
                if(!response)
                {
                if(CompareEx(string,\"Pizza\"))
                {
                new Float:x,Float:y,Float:z;
                GetPlayerPos(playerid,x,y,z);
                DropItem(1582,1,x,y,z,GetPlayerVirtualWorld(playerid),GetPlayerInterior(playerid));
                RemoveItem(playerid,string,1);
                }
                }
                }

 
Ugyebár nekem a DIALOG_CUCCOS-nál a DIALOG_CUCC inputtextje kellene, különben az eredmény egyenlő a nullával.
 
Előre is köszönöm a segítséget!
 
 

Oldalak: [1] 2 3 ... 6
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal